Jump to content

Recommended Posts

 

 

Eğer onlar, razı olmadığınız herhangi bir kimseyi evinize alırlarsa onları hafif bir şekilde dövebilir, azarlayabilirsiniz. 

KAFINI DÖVMEK EMREDİLİYOR

 

Babasından başkasına nesep iddia eden soysuz yahut efendisinden başkasına uymaya kalkan nankör, Allah'ın gazabına, meleklerin lanetine ve bütün Müslümanların düşmanlığına uğrasın.

KÖLELİK ONAYLANIYOR. KÖLENİN EFENDİSİNE KARŞI GELMESİ LANETLENİYOR.

11- Köle ve hizmetçilere iyi davranılacaktır.

KÖLELİK ONAYLANIYOR

 

 

 

Kendi astığın veda hutbesinin yumuşatılmış versiyonunda bile kadın dövmekten, kölelikten bahsediliyor.

 

İnkar mı ediyorsun bunu?

 

Al enfal'den veda hutbesi, açık açık yazıyor savaş emri.

 

http://www.enfal.de/veda.htm

 

Veda hutbesini geç. Buhari'de, Tırmızi'de sürüsüyle insanlık dışı hadis var. Millet önüne astı burada "Ama mürted ne kötü şey" diyerek öldürülmelerini savundun sen de. 

 

Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?

 

Biriniz de erkek gibi savunamıyor musunuz şu İslam'ı? Önünüze pislikleri serilince şekilden şekile giriyorsunuz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 166
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

 

 

Kendi astığın veda hutbesinin yumuşatılmış versiyonunda bile kadın dövmekten, kölelikten bahsediliyor.

 

İnkar mı ediyorsun bunu?

 

Al enfal'den veda hutbesi, açık açık yazıyor savaş emri.

 

http://www.enfal.de/veda.htm

 

Veda hutbesini geç. Buhari'de, Tırmızi'de sürüsüyle insanlık dışı hadis var. Millet önüne astı burada "Ama mürted ne kötü şey" diyerek öldürülmelerini savundun sen de. 

 

Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?

 

Biriniz de erkek gibi savunamıyor musunuz şu İslam'ı? Önünüze pislikleri serilince şekilden şekile giriyorsunuz.

Kardeşim mürted olan illa oldurulecek değil mürted olan, neden çıktığını anlatırsa o zaman o sorunu fetvalar doğrultusunda duzeltebiliriz, ve akabinde islama tekrar dönersin çünkü şüphe olsun anlamama olsun gibi sorunları duzeltince sende tevbeni edersin Rabbim hata etdim diye affet diye gönülden bir tevbe ile.

 

Kardeşim elin adamı evine geliyorsa ve o senın karına bakıyorsa(şehvet), fakat karın iyi niyetli sen farkediyosun o farketmiyo tatlı dille söylersin adam şöyle yapiyor sen farketmiyosun gibi, eğer inatlaşırsa terbiye etme manasında azarlarsın. zaten dövmeye gerek kalmaz bu 2 sinden sonra, fakat illede alırsa döverek terbiye edersin aşırıya kaçmadıkça bunlar normal.

 

  veya atıyorum sevmiyosundur, kavgalısındır gibi.

 

köle olayına gelince;

 

Kur'anda köleleştirme gibi ayetler bulamazsınız. fakat daha önceden kolesi var olanlar için Kur'an kolenize zekat verin azat edin gibi ayetler indirmiştir. Bu bakımdan Peygamberimizin veda hutbesinde köleler hakkında iyi davranıcaksınız gibi şöylemesi de o zaman da köleleri var olanlar içindir. 

 

Veda hutbesi ile ilgili inatlaşmaya gelince;

 

siz benim yazdığım veda hutbesini okuyunuz.ışidin yazdığını niye okuyosun siz İslamdakine bakınız.

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Kardeşim elin adamı evine geliyorsa ve o senın karına bakıyorsa(şehvet), fakat karın iyi niyetli sen farkediyosun o farketmiyo tatlı dille söylersin adam şöyle yapiyor sen farketmiyosun gibi, eğer inatlaşırsa terbiye etme manasında azarlarsın. zaten dövmeye gerek kalmaz bu 2 sinden sonra, fakat illede alırsa döverek terbiye edersin aşırıya kaçmadıkça bunlar normal.

 

 

 

 

Bu paragraf ile tartışma benim için bitmiştir.

 

Sen döv karını. Aferin. Ama kalkıp da bana insanlık, ahlak dersi vermeye kalkma.

 

Mürted konusuna gelince; 

 

Ben inanmıyorum. İnanmam da mümkün değil. Sen süpermanin gerçek olmadığını bile bile inanabilir misin? 

 

Şimdi ben inanıyorum diye yalan söylemeyi kabul etmezsem öldürülmem mi gerekiyor?

 

Sanki çok büyük mesele değilmiş gibi yumuşatmaya çalışıyorsun da öldürülmesi gereken insanlardan bahsediyorsun farkında mısın? Tek suçları inanmamak olan insanların öldürülmesinden.

 

Köle meselesine gelince, forumda defalarca tartışıldı. "Ama köleliği İslam getirmedi ki" demek en hafif tabiriyle salağa yatmaktır. Kuran'da kölelik ile düzenleyici tek bir ayet bile olması düpedüz köleliğin onaylanması manasına gelirken hem Kuran'da, hem de senin savunuyorum dediğin hadislerde köleliğin meşru olduğunu gösteren sayısız kaynak vardır.

 

Hele hele köleliği İslam'ın bitirdiğini iddia etmek kuyruklu yalandır. İslam dünyasının boynunda 1960 yılına kadar devam eden kölelik ayıbı dururken, batılı ülkekerin baskısıyla müslümanlar kölecilikten zorla uzaklaştırılmışken İslam'ın köleci olmadığını iddia etmek nedir onu da siz söyleyin artık.

 

Uzun lafın kısası sizin daha önce kabul etmediği için milleti azar manyağı yaptığınız hadislerde İslam'ın ve Kuran'ın pisliği açık açık, kıvırmaya mahal bırakmadan anlatılıyor. Sadece Kurancıların hadisleri traşlayıp da geride kalan azıcık kaynağın belirsizliğini kullanarak buradaki tartışmalarda kıvırabilme esnekliği kazanmaya çalışmaları bundan işte.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Bu paragraf ile tartışma benim için bitmiştir.

 

Sen döv karını. Aferin. Ama kalkıp da bana insanlık, ahlak dersi vermeye kalkma.

 

Mürted konusuna gelince; 

 

Ben inanmıyorum. İnanmam da mümkün değil. Sen süpermanin gerçek olmadığını bile bile inanabilir misin? 

 

Şimdi ben inanıyorum diye yalan söylemeyi kabul etmezsem öldürülmem mi gerekiyor?

 

Sanki çok büyük mesele değilmiş gibi yumuşatmaya çalışıyorsun da öldürülmesi gereken insanlardan bahsediyorsun farkında mısın? Tek suçları inanmamak olan insanların öldürülmesinden.

 

Köle meselesine gelince, forumda defalarca tartışıldı. "Ama köleliği İslam getirmedi ki" demek en hafif tabiriyle salağa yatmaktır. Kuran'da kölelik ile düzenleyici tek bir ayet bile olması düpedüz köleliğin onaylanması manasına gelirken hem Kuran'da, hem de senin savunuyorum dediğin hadislerde köleliğin meşru olduğunu gösteren sayısız kaynak vardır.

 

Hele hele köleliği İslam'ın bitirdiğini iddia etmek kuyruklu yalandır. İslam dünyasının boynunda 1960 yılına kadar devam eden kölelik ayıbı dururken, batılı ülkekerin baskısıyla müslümanlar kölecilikten zorla uzaklaştırılmışken İslam'ın köleci olmadığını iddia etmek nedir onu da siz söyleyin artık.

 

Uzun lafın kısası sizin daha önce kabul etmediği için milleti azar manyağı yaptığınız hadislerde İslam'ın ve Kuran'ın pisliği açık açık, kıvırmaya mahal bırakmadan anlatılıyor. Sadece Kurancıların hadisleri traşlayıp da geride kalan azıcık kaynağın belirsizliğini kullanarak buradaki tartışmalarda kıvırabilme esnekliği kazanmaya çalışmaları bundan işte.

 

son çare olarak hafifçe dövmeyi amma uzattınız. laftan anlayan biriyse dedigm gibi 2 si yeter Tatlı dil veya Azar bu 2 si yetiyor laftan anlaması için terbiye manasında hafif dövme.

 

İrtidad eden kadına kural olarak ölüm cezası uygulanmayacağını savunan Hanefîler, savaşta kâfir kadınların öldürülmesini yasaklayan Hz. Peygamber’in bunu onların savaşa katılmaması gerekçesiyle açıklamasına (Ebû Dâvûd, Cihâd, 111) dayanır. Onlara göre bu nas aslî küfürle ârızî küfür (irtidad) arasında bir ayırım yapmamakta, dolayısıyla irtidad edenlerin öldürülmesiyle ilgili hadislerin anlamını savaşmayan kadınlar dışındaki mürtedler şeklinde sınırlandırmaktadır. Hanefîler bu görüşlerini, İbn Abbas’ın irtidad eden kadının öldürülmeyeceği yönündeki ifadesi (İbn Ebû Şeybe, VI, 585) ve Ömer b. Abdülazîz’in irtidad eden bir kadına ölüm cezası vermediği rivayetiyle (Abdürrezzâk es-San‘ânî, el-Mebsût, X, 176) destekler.

Ancak mürtedin cezalandırılmasını dinden çıkma değil savaşçı olma gerekçesine dayandıran Hanefîler’e göre irtidad eden kadın fikirleriyle etkili ve yandaşları bulunan biri olduğunda ona da ölüm cezası verilir. (Serahsî, el-Mebsûŧ, X, 111; İbnü’l-Hümâm, VI, 71-72)

İslâm hukukçuları, irtidad eden mümeyyiz çocuğa ölüm cezası verilmeyeceği konusunda hemfikir olup söz konusu ihtilâf medenî hukuka dair tasarrufları ilgilendirmektedir.

Ridde suçunun ispatı ikrar veya şahitlik yoluyla gerçekleşir. Fakihlerin çoğunluğu bu konuda iki erkek şahidin tanıklığını yeterli görür. Ancak Hasan-ı Basrî, sonuç itibariyle ölüm cezasını gerektiren bütün suçlarda dört şahidin gerekli olduğunu savunur. Ridde suçunun sabit olmasından sonra mürtedin kendiliğinden tövbe etmesi halinde cezasının düşeceği fakihlerin büyük çoğunluğunca kabul edilir.

Kendiliğinden tövbe etmeyen mürtedin tövbeye davet edilmesi Hanefîler’e göre müstehap, diğer üç mezhebe göre vâciptir. Şâfiîler’in dışındaki çoğunluğa göre tövbe etmesi için mürtede üç gün süre tanınıp irtidad etmesine sebep olan şüphelerinin giderilmesi için gerekli açıklamalarda bulunulur.

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Uzatmaya gerek yok.

 

Dövmek

Kölelik

Dinden çıkanın öldürülmesi

Tüm dünyaya cihad emri

 

bunlar üzerinde değindiklerimiz. 

 

Siz "Evet İslam böyle uygulanmıştır" demek dürüstlüğü yerine, dininizi temize çıkarabilmek adına insanlıktan çıkıp bu pisliklerin arkasında duruyorsunuz.

 

Daha da iğrenç, daha da pislik dünya kadarı var.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sizinle son kez tartışıyorum. 

 

murted olabilmen için Kalpten iman gerekiyor ve sonrada din'den çıkman ve Müslümanlara karşı savaş açman gerekiyor, eğer tevbe edersen müslümanlara karşı savaş açmayı bırakırsan sorun biter. diyodunuz sanırım 15 yaşına kadar sonra cıkmışsınız. 

 

1. Kalpten iman yoksa mürted olmaz

2. Söz ile iman ederse  mürted olmaz

3. taklidi iman olursa mürted olmaz

 

 

Fakat mürted;

 

şehadet ederim ki Allahtan başka ilah olmadığına ve yine şehadet ederim ki Hz.Muhammed'in onun kulu ve elçisi olduğuna derse kalpten şimdi sonucunda bu ihanet olmazmı ölüm hakktır bole bir durumda fakat dedim gibi tevbe mürtedliği siler çünkü Rabbimiz o kadar affedicidir ki Şeytan Hz.Musa Aleyhis Selama gelip, ey Musa ben tevbe etmek istiyorum dediğinde beraber gittiler ve şeytan turi sina dağının aşağısında bekledi ve Hz.Musa ya Rabbi iblis tevbe istiyor, Allah'ta : Ademin ölüsüne secde etsin kabul ederim buyuruyor

Hz.Musa şeytana geliyor ve Allah'ın buyurduğunu söyleyince, Dirisine secde etmediğimin ölüsüne mi secde ederim. yani burada Allah'ın affediciliğini görüyoruz

 

bir fahişe kadın nasıl kopeğe su verdiği için çölde Allah bütün günahlarını affeti ve Cennete gittiyse Allah'ın affedicilği boldur.

 

 

bir insan islama giripte bir türlü İslama inanamıyosa ve çıkıyosa sorun teşkil etmez tıpkı siz nasıl cıktıysanız bir turlu iman edememişsiniz anladınız mı şimdi. İyi günler

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Sizinle son kez tartışıyorum. 

 

murted olabilmen için Kalpten iman gerekiyor ve sonrada din'den çıkman ve Müslümanlara karşı savaş açman gerekiyor, eğer tevbe edersen müslümanlara karşı savaş açmayı bırakırsan sorun biter. diyodunuz sanırım 15 yaşına kadar sonra cıkmışsınız. 

 

 

ıkın ıkın ha gayret :D 

biraz daha zorlarsan yeni bir din icat edecen.

 

mürtedin hükmü bellidir. tövbeye davet edilir. ki bu davet şart da değildir. eğer kişi islama dönmezse öldürülür. 

 

bir şey yumurtladın bari ispatla. söyle bakalım hangi hadis kitabında "mürted ancak müslümanlara karşı savaşırsa öldürülür" diye bir şerh koyulmuş?

 

tarihinde Agnostik Ludingirra tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

 

 

 

ıkın ıkın ha gayret :D 

biraz daha zorlarsan yeni bir din icat edecen.

 

mürtedin hükmü bellidir. tövbeye davet edilir. ki bu davet şart da değildir. eğer kişi islama dönmezse öldürülür. 

 

bir şey yumurtladın bari ispatla. söyle bakalım hangi hadis kitabında "mürted, ancak müslümanlara karşı savaşırsa öldürülür" diye bir şerh koyulmuş?

Ancak mürtedin cezalandırılmasını dinden çıkma değil savaşçı olma gerekçesine dayandıran Hanefîlere göre irtidad eden kadın fikirleriyle etkili ve yandaşları bulunan biri olduğunda ona da ölüm cezası verilir. (Serahsî, el-Mebsûŧ, X, 111; İbnü’l-Hümâm, VI, 71-72)

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Ancak mürtedin cezalandırılmasını dinden çıkma değil savaşçı olma gerekçesine dayandıran Hanefîlere göre irtidad eden kadın fikirleriyle etkili ve yandaşları bulunan biri olduğunda ona da ölüm cezası verilir. (Serahsî, el-Mebsûŧ, X, 111; İbnü’l-Hümâm, VI, 71-72)

 

bu gerekçe minareye çuval olsun diye sonradan uydurulmuş bir şey.

 

hadis ortada; Dininden döneni öldürün. (Buhârî, Cihad, 148; İ'tisâm, 28)

 

bu hadiste savaş açarsa falan diye bir hüküm var mı?

 

din = kur'an + sünnet diyordunuz. artık sünneti de tınlamamaya başladınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

bu gerekçe minareye çuval olsun diye sonradan uydurulmuş bir şey.

 

hadis ortada; Dininden döneni öldürün. (Buhârî, Cihad, 148; İ'tisâm, 28)

 

bu hadiste savaş açarsa falan diye bir hüküm var mı?

 

din = kur'an + sünnet diyordunuz. artık sünneti de tınlamamaya başladınız.

 

Gol olmuş bu!

 

Buhari'yi reddeden hadisçi müslüman.

 

Daha neler göreceğiz kim bilir?

 

Ey İslam, sen nelere kadirsin! Seni savunanların girdiği şekillerin çokluğuna baktıkça şaşkınlıktan, şaşkınlığa giriyoruz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Gol olmuş bu!

 

Buhari'yi reddeden hadisçi müslüman.

 

Daha neler göreceğiz kim bilir?

 

Ey İslam, sen nelere kadirsin! Seni savunanların girdiği şekillerin çokluğuna baktıkça şaşkınlıktan, şaşkınlığa giriyoruz.

 

aynen.. bu ateistlerecevap adındaki  troll, islam'ın hüküm sürdüğü bir yerde "mürted, müslümanlara savaş açarsa öldürülür" diye bir fikir beyan etseydi. müslümanlar tarafından peygamberin hükmüne hüküm eklediği için önce mürted ilan edilir sonra da necis kanı keskin bir bıçak vasıtasıyla toprağa  dökülürdü.

 

bunların "müslümanlara karşı savaş açma" ifadesinden kastettikleri de entelektüel tartışma ortamı..

 

dinlerini adamakıllı koşullarda savunamadıkları için entelektüel, uygar bir tartışma ortamı oluşmasın diye eleştirileri "müslümanlara savaş açma" kategorisine sokuyorlar. ve tartışmak isteyeni de konuşturmadan öldürüyorlar..

 

 

tarihinde Agnostik Ludingirra tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...