AteistlereCevabıVerenİSLAM

ışid ve cevap
ışid Hakkında Muslümanmı, kimlerdir, amaçları

Bu konuda 25 ileti var

Öncelikle arkadaşlar, sizden en çok gördüğüm hep müslümanları ışid olarak göstermeniz bu kafama çok takıldı, gerçekten sizin Müslüman olmanızda engel olarak ışidi görüyorum bunun için cevap konusu açayım dedim. 

 

 

 

bu Video'yu baştan sona

 

 

Bu video onun devamı  51:00'a kadar izleyin;

 

 

 

Allah hepinize hidayet nasip etsin. Amin. beyler Allah rızası için, ışidi müslüman sanmayın tam bir oyundur onlar, bi an önce yol yakınken Müslüman olun. kendinize zülm etmeyin.

 

Rabbiniz sizi bekliyor daha fazla bekletmeyin. bu videoları görmeniz size bir işarettir. Allah rızası için Müslüman olun. Ölüm hepimize belki yarın belki yarındanda yakın. nolur Allah rızası için bir an önce kendinize gelin Müslüman olun. Allah sizin kalplerinize iman nasip etsin 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İşit Müslümanın hem de en hasıdır. Onlar kadar Müslümanı yok yeryüzünde. Videoları izlemem söz konusu değil, muhammedin idrarının mis gibi olduğunu içenin cennetlik olduğunu zırvalayan iğrenç bir adamı bit yavşağı yerine bile koymam olanaksız.

 

Böyle herifleri önümüze koymanız, bizi işitten daha fazla olumsuz etkiler Müslümler! Aklınızı başınıza alın! Bu saçma sapan muhammed efsanesi yaratan yalan masallarla karşımıza çıktığınız sürece islamdan daha da fazla nefret edeceğiz.

 

Hiç olmazsa akıllı olur, yalanı sahtekarlığı kandırmayı bırakır dürüst, gerçekçi olursanız size bitin yavşağından biraz fazla değer verebiliriz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabii düşüneceğiniz başka sorunlar da var. Bu işit Müslüman değildiyse islamı tepemize çıkaran sizin elemanlarınız zamanında niye bunların adam toplama merkezlerine müdahale etmedi, sınırdan mayınları da önceden temizletip serbestçe geçmelerini niye sağladı? Yaralılarını tedavi etmek için özel hastaneler niye kurdu, niye silah yolladı peşlerinden? Tabii İsrail'den bahsediyorum, sakın kimse yanlış!? anlamasın!!!

 

Sakın İsrail !!! nerden bizim elemanlarımız oluyor diye sorma! Zinhar başka bir ülkeden değil, İsrail'den bahsediyorum! Viki'yi kapatan çok sayın savcılarımız sakın yanlış anlamasınlar!

 

"Aynısı Corç, aynısı!"

"Aynısı deme Maykıl, aynısı deme!" diye bir reklam vardı hani...

 

Hangi birini eleştireceksin, her yer bok çukuruna döndü.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar izleyin siz, şeytanın işini yapana inanmayın sizi haktan uzak tutmaya çalışıyor. izledikten sonra ne yapıyosanız yapın bakın istediğiniz gibi ister müslüman olun ister olmayın ama önce hakkı görün ondan sonra size kalmış

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Cübbeli anlattığı bir öyküde: Bu dine girerken aşağısı (penis) çıkarken yukarısı (baş) kesiliyor diyen birisi yani onun da gerçek İslam İşid'ten farkı yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Arkadaşlar izleyin siz, şeytanın işini yapana inanmayın sizi haktan uzak tutmaya çalışıyor. izledikten sonra ne yapıyosanız yapın bakın istediğiniz gibi ister müslüman olun ister olmayın ama önce hakkı görün ondan sonra size kalmış

 

Democrassian'ın katli vaciptir diyebilir miyiz Ateistlerecevapverenİslam efendi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Cübbeli anlattığı bir öyküde: Bu dine girerken aşağısı (penis) çıkarken yukarısı (baş) kesiliyor diyen birisi yani onun da gerçek İslam İşid'ten farkı yok.

bu iddianızı kanıtlayınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İslam'da işid yok mu?Gülerim..

Adamlar dinden çıkanı bile kesmiş,din'e hiç girmeyenleri neler yapmışlardır,bir hesaplayın bakalım..

Elbette işid'e katılan ve kelle kesen adamlar,kelle kesme şartlarını kafalarından uydurmuyorlar..Şu hadisleri okuyup değerlendiriyorlar.

Hata yapmıyorlar..

 

 

"Kim dinini (İslâmı) değiştirirse onu öldürünüz."(Neylü'l-Evtâr, VII, 190.)

 

"Müslüman bir kişinin kanı ancak şu üç şeyden biri ile helâl olur: Zina eden evli şahıs, başka birini öldüren kişi, cemaatten ayrılıp dinini terkeden kimse." (Sübülü's-Selâm, III, 231; el-İlmâm, 443.)

 

"Ümmü Mervan adındaki bir kadın İslâm'dan dönmüştü. Durumu Hz. Peygamber (a.s.v)'e bildirildi, O da kadının tövbeye davet edilmesini, tövbe ederse bırakılmasını, yoksa öldürülmesini emretti."'(Neylu'l-Evtâr, VII, 192; Nasbu'r-Râye, III, 458; et-Telhîsü'l-Habîr, Mısır baskısı, IV, 49.)

 

 

"Hangi erkek islam'dan dönerse onu önce İslâm'a davet et. Dönerse ne âla; yoksa boynunu vur. Yine hangi kadın İslâm'dan dönerse onu önce İslâm'a davet et. Dönerse ne âla; yoksa onun da boynunu vur."(Neylu'I-Evtâr, VII, 193; Nasbu'r-Râye, III, 457.)

 

 

"İslâm ordularından kendisinin yanına gelen bir adama Hz. Ömer: "Uzaklardan yeni bir haber var mı?" diye sordu. Adam: "Evet, bir adam müslüman olduktan sonra tekrar Allah Teâlâ'yı inkâr etti, biz de onu öldürdük" dedi. Bunun üzerine Hz. Ömer: "Onu bir evde üç gün hapsedip her gün bir ekmek vererek tutsaydınız ya... Belki de tövbe ederdi." dedi. Sonra da şöyle ekledi: "Allah'ım, ben bu olayda bulunmadım, öyle yapılmasını emretmedim ve duyduğumda razı da olmadım."(Nasbu'r-Râye, III, 460; Neylû'l-Evtâr, VII, 191.)

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

:D bu mu yani, girerken sünnet ediyolar cıkarken mürted olduğu için öldürüyolar anlamında haha cidden yanı hayret doğrusu nasıl anlamıyosunuz. 

 

siz ne anladınız bundan?

 

bir başkasının hikayesini anlatıyor. hikayesini anlattığı kişi bir müftü. hikayeyi anlattıktan sonra, bu yanlıştır demiyor ve başka bir hikayeye geçiyor.

 

hadis var kısmında, hadisi arapça söylüyor. yani hadisin varlığına şahadet ediyor. sevgili cüppeliniz, mürtedin öldürüleceğini söylüyor.

 

siz bundan ne anlıyorsunuz ?

 

diğer yandan, bu hikayeyi anlattığına dair kanıt istemiştiniz. işte kanıt.

 

 

tarihinde bir_akil_insan tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@AteistlereCevapVerenAdam Siz müslümanım diyorsunuz, onlar da müslümanım diyorlar.

Bence de öyle, çünkü aynı peygambere ve Tanrısına inanıyorsunuz, inacınızın temeli aynı.

İnançlarınızı farklı uygulamanız, Sizi daha fazla müslüman ve onları daha az müslüman yapmaz.

Buna Siz karar veremezsiniz, karar mercii Tanrınızın makamı.

O da olmadığına göre, durumunuz "yandı külüm keten helva" misali bence.:smashfreak:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Arkadaşlar izleyin siz, şeytanın işini yapana inanmayın sizi haktan uzak tutmaya çalışıyor. izledikten sonra ne yapıyosanız yapın bakın istediğiniz gibi ister müslüman olun ister olmayın ama önce hakkı görün ondan sonra size kalmış

Birader bu kafayla gidersen seni yontarlar.Üzerinden silindir gibi geçerler.Bunu da o ''ateist ,kafir vb.'' dediklerin yapmaz.Bu sözümü unutma.

Hiçbirşey doğanın kanunlarından daha gerçek değildir.Aynen ormanlardaki yaşam gibi ''düşene herkes vurur.'' mesela

yeme isteği, yemeğin tadından değil açlıktandır.Ya da savaşlar, muz vatandaşının, elma prensini öldürmesinden değil yokluktandır.

Sözün özü vücudun ihtiyaçları yani olan doğal ihtiyaçlar, insana yön verir.Mesela neden herkes belli bir yaşta aşık olur ?

''çocukluk aşkı'' diye bir söylem vardır değil mi, neden herkesin aynı yaş aralığında mutlaka bir ''çocukluk aşkı'' olur ? yani 16 19 arasını diyorum.

sebebi o yaş aralığında vücudun üremek istemesidir.Ve insan ortamında bulunan uygun bir dişiye yönlenir.Şöyle düşün ya da

herkesin lisede 3-5 yakın arkadaşı olur.o 3-5 arkadaşla yıllarca konuşursun. bu arkadaşlar şu şekilde belirlenir:

lise 1 de oturduğun sırada kim varsa yada bir arkandaki sırada kimler varsa onlarla yıllarca arkadaşlık edersin.Yani arkadaşları sen değil oturduğun sıra seçer.Bulunduğun ekosistem seni yönlendirir yani.sen aşık olmazsın 16-19 yaş aralığında üreme hormonların tavan yaptığı için öyle sanarsın.yoksa herkesin bu yaş aralığında bir ''çocukluk aşkı'' olması tesadüf değildir.Ya da bir aşık olma durumu değildir.

Yani ekosistem ve vücudun senin davranışlarını şekillendirir.yani biz doğanın ta kendisiyiz.Ottan hayvandan üstün değiliz,ortam şartlarına göre duygularımız şekilleniyor.Sadece bazı özelliklerimiz bir diğerimize göre daha gelişmiş.Kartalın üstün yeteneği ''gözleri iyi görür''.Bazıları'' hızlı koşar'',bazıları çok ''dayanıklıdır'',bizim onlardan üstün ''yeteneğimiz de'' akıl.Olayı karmaşık hale getirme.Herşeye anlam yüklemene gerek yok :) Ateizme cevap veren islam sana bir kitap önereyim.bu kitapta dinlere karşı hiç kötü birşey yazmıyor.ama okursan ne demek istediğimi kendiliğinden anlarsın.kitabın adı ''aşkın metafiziği''zaten az sayfalı bir kitap.

 

tarihinde teyyamo5 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

işte bu gerçek islam eşhedu en la ilahe illallah ve eşhedu enne muhammeden abduhu ve rasuluhu 

 

isitten nefret ediyordum onları müslüman sanıyordum sayenizde isidin müslüman olmadığı öğrendim ve doğru olan islamıda aynı zamanda gördüm saol ateistcevabıverenislam

 

daha neyi bekliyoruz islam burada iste

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçekte islamın en temel şartı cihattır. kuran'a göre cihat öldürerek yapılan bir eylemdir.

Korku salmak için öldürmek, yakaladığın anda / sorgusuz sualsiz öldürmek... bunlar kuran'da gayet net şekilde var. Terör de zaten budur !

Ayrıca düşmanlık yayarak saltanat elde etmek, kuranın temel öğretilerinden biri olduğuna göre, IŞiD'in islamın gereğini yaptığı gayet açıktır.

O yüzden, "Hiçbir şeye cevap veremeyen islam" nickli üyemiz..., sadece kendinizi kandıracağınız boş iddiaları geçiniz.


 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Öncelikle arkadaşlar, sizden en çok gördüğüm hep müslümanları ışid olarak göstermeniz bu kafama çok takıldı, gerçekten sizin Müslüman olmanızda engel olarak ışidi görüyorum bunun için cevap konusu açayım dedim. 

 

 

 

bu Video'yu baştan sona

 

 

Bu video onun devamı  51:00'a kadar izleyin;

 

 

 

Allah hepinize hidayet nasip etsin. Amin. beyler Allah rızası için, ışidi müslüman sanmayın tam bir oyundur onlar, bi an önce yol yakınken Müslüman olun. kendinize zülm etmeyin.

 

Rabbiniz sizi bekliyor daha fazla bekletmeyin. bu videoları görmeniz size bir işarettir. Allah rızası için Müslüman olun. Ölüm hepimize belki yarın belki yarındanda yakın. nolur Allah rızası için bir an önce kendinize gelin Müslüman olun. Allah sizin kalplerinize iman nasip etsin 

 

Birader, neden hristiyan terör örgütü yok, ya da neden yahudi terör örgütü yok ? bir düşün yani. Işidi falan geç mısırda ve türkiyede  faaliyet gösteren müslüman kardeşler örgütü bile bir terör örgütüdür. Çünkü onlar kutub dedikleri adamın inanışındalar bu inanışa göre dünyadaki  müslümanlar ''müslüman gibi görünüp,aslında müslüman olmayan '' devletlerde yaşıyorlar.yani bu görüşe binaen türkiye ve diğer müslüman ülkeler de hedef. ışid ve birçok islami teröristler  türkiye halkını da katlediyor bundan dolayı.ülkemizde özellikle sol kesimi hedef alan bu örgütlerin, yönetimle bir bağı bulunursa ne yapacaksınız ? Ne zaman aklınız başınıza gelecek ? az araştırın aq.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

AteistlereCevabıVerenİslam

 

bir sorunumu daha ortadan kaldırdın ışid gibi bir pisliği. bir kaç daha sorunum kaldı o sorunlarada cevap bulduktan sonra islama geri dönebilirim gibi gozukuyo

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

işte bu gerçek islam eşhedu en la ilahe illallah ve eşhedu enne muhammeden abduhu ve rasuluhu 

 

isitten nefret ediyordum onları müslüman sanıyordum sayenizde isidin müslüman olmadığı öğrendim ve doğru olan islamıda aynı zamanda gördüm saol ateistcevabıverenislam

 

daha neyi bekliyoruz islam burada iste

 

 

AteistlereCevabıVerenİslam

 

bir sorunumu daha ortadan kaldırdın ışid gibi bir pisliği. bir kaç daha sorunum kaldı o sorunlarada cevap bulduktan sonra islama geri dönebilirim gibi gozukuyo

 

Aramıza hoşgeldin Special, darısı sanada NNNZe umarım sorunların çözüme kavuşur.

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hristiyanların, haçlı seferlerinden tutun ortaçağda cadı avları, engizisiyon, Güney Amerikayı yağmalamak, insanları zorla hristiyan yapmak vs yapmadıkları pislik yok. Hatta Vatikanda Papaların orgieler yaptığı bile biliniyor.


Peki bu hristiyanların aklına neden "bu GERÇEK hristiyanlık değildir", " bunlar GERÇEK hristiyan değildirler" demek gelmiyor?
Neden böylece dinlerini temize çıkarmak akıllarına gelmiyor?


Çünkü yapılan bu yanlışları kabul ederek hatalarıyla yüzleşiyorlar. Bir daha böyle facialar yaşanmasın diye hatalarından ders almaya çalışıyorlar.

Hristiyanların herşeyi doğru yaptıkları söylenemez ama ilerleme var.


Müslümanlar ise dinlerini temiz göstermek için beğenmedikleri herşeyi "GERÇEK islam olmamakla" suçluyorlar. Kendi aralarında değişik mezhepleri bile kafirlikle suçluyorlar. Sadece kendi yaşadıkları din GERÇEK islam oluyor. Şiilere göre sunniler kafir, sunnilere göre ise tam tersi. "Light müslümanlara" göre İSİDin islamla bir alakası yok. Kurana bağlı "hardcore müslümanlar" için ise İSİD gerçek islamı yaşıyor. 


Aslında müslümanlar böyle birbirlerini boğazlayarak islamı pisliklerden arındırdıkları,  dinlerini temizledikleri düşünülebilir. Ama ne yazık ki iş öyle değil. Müslümanlar ne kadar yapılanların zulüm ve insanlık suçu olduğunu görse bile kurbanları kendilerine göre "kafir" ise göz yumuyorlar, görmezden geliyorlar. Yıllar önce ikiz kulelere saldırıdan sonra bir çok müslümanın için için sevindiklerini kendi gözlerimle gördüm. Orda ölenlerin suçsuz olmasının bir anlamı yoktu çünkü ölenler kafirdi ve öldürenler "müslüman". Kendileri gibi müslüman olmasa da katillerin kendilerini müslüman olarak tanımlaması onların sevinmesi için yeterli bir nedendi. 
Neyse, müslümanların bu yazdıklarım üzerinde bir saniye bile düşünmeyeceklerini ve yazılanı anlayamayacaklarını biliyorum.


Kısaca: Hayatlarında hiç hacca gitmemiş, (Kuranda yazılanın aksine) 10-15 karıları olan padişahları müslüman sayarlar.
Antalyada barda kelime şahdet getiren Rus kızını " müslüman oldu" diye TVye, gazeteler çıkarırlar.
Ama Kuranda yazılanı yapan, hadislerde Muhammedin yaptığını yapan, Kuranı kendilerinden daha iyi bilen İSİDe "müslüman değil" derler.


İSİD müslüman değilse...
Bu güne kadar neden müslüman ülkeler birleşerek bu İslamı kirleten İSİDi yok etmedi???

Tam aksine Fransada katliam yapınca müslümanlar bayram yaptı!?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sırf cevap vermek için cevap veren birisin n

 

Öncelikle arkadaşlar, sizden en çok gördüğüm hep müslümanları ışid olarak göstermeniz bu kafama çok takıldı, gerçekten sizin Müslüman olmanızda engel olarak ışidi görüyorum bunun için cevap konusu açayım dedim. 

 

 

 

bu Video'yu baştan sona

 

 

Bu video onun devamı  51:00'a kadar izleyin;

 

 

 

Allah hepinize hidayet nasip etsin. Amin. beyler Allah rızası için, ışidi müslüman sanmayın tam bir oyundur onlar, bi an önce yol yakınken Müslüman olun. kendinize zülm etmeyin.

 

Rabbiniz sizi bekliyor daha fazla bekletmeyin. bu videoları görmeniz size bir işarettir. Allah rızası için Müslüman olun. Ölüm hepimize belki yarın belki yarındanda yakın. nolur Allah rızası için bir an önce kendinize gelin Müslüman olun. Allah sizin kalplerinize iman nasip etsin 

 

 küfür etme nedenisiniz ya ! Bu kös kütük cahillik nerden geliyo size genetik falanmı ! Utanmadan ateist forumuna gelip allah size bilmem napsın diyosun ? Allahın sana napmışki bize yapıcak ? Ulan ahahahahajajajahaha gülmicejtim ama olmadı allah rızası için müslüman mi olun yazmış o hahahahahaha yontulmamış kalassın 😀 Ve bunu sırf birini müslüman yapınca sevap kazanacağını düşündüğün için yapıyosun çok komiksin. Gerçekten komik ve cahilsin. Bence yallah sende işide 😀 Kafan farksız. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yahu deliricem bu yorumların sahipleri ne ya ? Trol mu bu ? Kendini bilmez iki üç kişide gelip müslüman oldum yazmış bu nedir ya ! Ee tabii genetik bu cahillik gerizekalılık senin büyük babanda salağınteki değilmiydi? Yoksa bu kadar çabuk kanmazdı şeytana dimi adem baban. Çoçuk bunlar ya çoçuk ya ! 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sanki biz yıllardır işidi müslüman sandığımız için ateistiz ! Sen benim zekamla alay mı ediyosun zekasızlıktan mı zırvalıyosun ? Ötede oyna ya lütfen!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayır yani keşke bilsen gerizekalığı olduğunu hiç kafama takmicam ama bilmiyosun ya ona deliriyorum? Az araştır ya ! Müslüman olmamızda engelin senin gibi cahil ve gerizekalılar oldugunu bilsen keşke... ne diyim sana allahına biraz daha tapta belki beyin verir kulluğunu beğenip !  Burdaki insanlar bu çoçuğa nasıl sessiz kalmış böyle ya ! Bu ne gerizekalılıktır ağır gelmiyomu hiç kardeşim ya! Girmez olaydım şu konuya alt üst etti sinirimi gerzek. Üzücü olanda asla farkına varamicaksın ne yazık sana..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.