Jump to content

Kuran Bir İlahi Kitabıdır


Recommended Posts

İçinde sırf uyakları tutsun diye hikayeye ve mantığa uymayan kelimeler kullanılmıştır. Meselâ 2 Doğu 2 Batı , mesela t'saat asher  (19) . Kuran bir din kitabı değildir en erken 8. Yüzyıl'a ait ArabicJudeoChristian ilahi kitabıdır. Kuran apokaliptik bir eserdir son zamanlardan çok sık söz eder.  Tek bir bakış açısıyla yazılmamıştır bazı yazarlar diğer yazarların ne yazdığını bilmediği için aynı hikâye farklı şekillerde anlatılır.  Yazarların bazıları büyük olasılıkla Yemenlidir (Yemen Yahudisi) diğerleri Arap, Nasturi ve belki de Yahudidir. Bazı yazarlar Süryanice kelimeler kullanıp gizem yaratmayı çok sever diğerleri Ortodoksluk'un dili Grekçe kelimeler kullanır.  Kuran bir sentezdir ve kollektif bir üründür bugünkü hâline gelişi kanonize edilişi çok kanlı olmuştur. 

tarihinde Desert Wind tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Muhammed,Suriye Arap hristiyanlarıın İsa'ya hitap biçimidir..

Kuran veya islam , sağ'da ,sol'da toplanan saçma judeochristiyanik text'ler,kendine muhammed diyen sapkın bir arap peygamber( bu Emevi halifeleri olabilir,muhtemelen de o) ve Arap paganizminin birleştirilip ortaya din diye sunulmasıdır..

Bu saçmalık nasıl yayıldı?Tabi ki içerdiği şiddetten dolayı..!

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Muhammed,Suriye Arap hristiyanlarıın İsa'ya hitap biçimidir..

Kuran veya islam , sağ'da ,sol'da toplanan saçma judeochristiyanik text'ler,kendine muhammed diyen sapkın bir arap peygamber( bu Emevi halifeleri olabilir,muhtemelen de o) ve Arap paganizminin birleştirilip ortaya din diye sunulmasıdır..

Bu saçmalık nasıl yayıldı?Tabi ki içerdiği şiddetten dolayı..!

Muhammed'in ölümünden sonra da Kuran'a eklemeler yapılmış olabilir tıpkı Yeşaya, Daniel gibi.Tabi yaşadıysa. 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tabiki eklemeler yapılmıştır işine gelmeyen değiltirilmiştir bile. Kuranın fabldan farkı yoktur. Masal kitabıdır hemde +18 masal kitabı. Boşversene kuranın recm yazan ayet sayfasını keçinin yediğine inanan milletten ne beklenir? Yahu kurana inanmak nedir şimdi bana imkan verseler değil kuranın benzerini yedi sülalesini bile yazarım hemde çok daha iyi tutar. Kimse yazamazmış mış. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Muhammed'in ölümünden sonra da Kuran'a eklemeler yapılmış olabilir tıpkı Yeşaya, Daniel gibi.Tabi yaşadıysa. 

 

Muhammed'in yaşadığına dair tek kanıt hadis kitaplarıdır..Onların da ne şartlarda,kimlerin elinde yazıldığını çok iyi biliyoruz.

Muhammed diye birisi varolmadı..

Bu net..

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Muhammed'in yaşadığına dair tek kanıt hadis kitaplarıdır..Onların da ne şartlarda,kimlerin elinde yazıldığını çok iyi biliyoruz.

Muhammed diye birisi varolmadı..

Bu net..

 Bencede bu çok güçlü bi ihtimal. Ama kafamı karıştıran neden mesela ahmet kişisi kendini ilam etmezken hayal ürünü olan veli kişisini yaratıp ona böyle güçlü bi yetki versin oeygamberlik yani. Bunu düşünem kimse neden kendi değilde hayal ürünü biri yaratma gereği duymuş? Umarım anlaşılır olmuştur pek cümleye dökemedim

Link to post
Sitelerde Paylaş

  İslamda galiba ilahi dini gibi birşey oluyor bu durumda.Bazen kandil gecelerinde tv de rast geliyorum içli içli ilahiler, gazeller söyleniyor; amcalar, teyzeler, nineler hep birlikte ağlıyorlar.

  Aşkındandır aşkındandır Muhammedin aşkındandır...

  Arafat dağıdaaa bir yüceee dağdııır...

  Resuldur başımın tacı O'dur derdimin ilacı...

  

   Camide saf tutarken birbirlerinin omuzuna dokunmaktan tiksinen insanlar hiç görmedikleri birine derin sevgiler besliyorlar.İlginç bir durum.

   Bazıları için sahtekar, dolandırıcı, sübyancı olan biri, bir başkasının gözünden alemlerin efendisi.Hayret!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Nedense inançlılara gerizekalı derken kendimi hiç kötü hissetmiyorum.. çünkü gerizekalılar! Çünkü beyin kapatasiterli okadar örnek diyalog

+kızım bizi allah diye biri yarattı muhammette onun elçisi

- tamam.

-ateistler ölsün

-allah yoksa bunlar neyi inkar ediyo!

-yaşasın şeriat ?

 Olay bu yani özetle araştırmya yetecek beyin yok yok ! 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 neden mesela ahmet kişisi kendini ilan etmezken hayal ürünü olan veli kişisini yaratıp ona böyle güçlü bir yetki versin peygamberlik yani.

 

Çünkü Ahmet kişisinden peygamberliğini kanıtlaması için mucizeler istenecektir. Muhammed işte gecenin üçte birini ibadetle geçirirdi filan diye ayet yazıp saygınlık uyandırmışlar. Ahmet kişisinin gecenin üçte birini ibadetle geçirmesi gerekecekti.

 

Kuran çelişkilerle doludur. Bir yerde muhammed ve inanırları gecenin bilmem ne kısmında ibadet ederler yazar, diğer yanda namazın nasıl kılınacağını bile tarif etmez. Tamam bilindiği şekilde kılındığı için tarife gerek duymamış olabilir ama aptes, oruç, hac hakkında ayrıntı veriyor. Namaz hakkında vermemesi tuhaf. Olasılıkla bu cahil çöl yağmacıları namaz mamaz filan kılmıyorlardı. Ne yapıyorlardı belirsiz.

 

Peki Muhammed mucize gösterdi iddiasında bulunmuşlar mıdır, hayır. Bu yönde imalarda bulunmuşlardır. Uyduruk bir karakterin bile mucize gösterdiğini açıkça iddia etmeye cesaret edememişlerdir. Bu mucizelerin sorgulanmasını göze alamamışlardır. Böyle mucize iddialarına ağırlık vermektense tehdit etmeyi tercih etmişlerdir. Yani ikna etmeye uğraşmaktansa tehditle sindirmek. Kimsenin görmediği mucizeler uydurmaktansa herkesi korkutacak tehditler savurmak. Taktik budur. Muhammed dahil herkes tehdit edilir. Bu tehditler birkaç ayetten sonra mutlaka tekrarlanır.  

 

Mucize iddia edilirse bunlar geçmişte kalmış şeyler olacak. Ama tehditler gelecekte ve bu yüzden daha etkili. Bunlar bunları düşünüp planlayan zeki adamlar mı, hayır, değiller. Bunlar binlerce yıldır bilinen din taktikleri. Din adamları sınıfının geleneksel olarak yeni din adamları nesline öğrettiği şeyler. Din ortaya atmak kesinlikle din adamları sınıfının tekelindedir. Kimse peygamberlik iddia edip ben bir din getirdim diyemez. Adamı öttürürlerdi. İbret olsun diye işkence ile öldürürlerdi. Bu din adamları sınıfı her zaman siyasi irade ile paralel hareket etmiştir. Kabile şefi ve büyücüsü ortaklığından beri durum budur. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Çünkü Ahmet kişisinden peygamberliğini kanıtlaması için mucizeler istenecektir. Muhammed işte gecenin üçte birini ibadetle geçirirdi filan diye ayet yazıp saygınlık uyandırmışlar. Ahmet kişisinin gecenin üçte birini ibadetle geçirmesi gerekecekti.

Teşekkürler çok güzel bi açıklamaydı gerçekten. Haklısın sonuna kadar. Şunu da sorayım muhammet allah gibi soyut değildir yani bi insan onlara göre öyle değilmi? Peki insanlar senin bu yapması gerektiğini söylediğin şeyleri niye görnek istemesin ozamanlarda yaşayan halktan bahsediyorum hani muhammet dememiş mi biri ? Ne yani bütün halk birleşip muhammet diye birini uydurmuş olabilirmi ?

tarihinde İkarosTanrıçası tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sözüm meclisten dıșarı. :)

Eğer dindarlar geri zekalıysa, bu forumda bunlardan epeyi olmalı.

Buradaki dinsizlerin hemen hepsi zamanında dindarlardı, șimdi bunlar nasıl oldu da, ileri zekalı olup dinsizleștiler, degil mi ?! 

Öyle dindarlar var ki, dinsizleri sulu götürüp sussuz getirirler.

Dindarlığın çeșitli sebepleri vardır, ama zekayla fazla alakası olduğunu zannetmiyorum.

En önemli etkenlerinden birisi doğduğunuz çevredir, yani kuzey kutbunda doğup müslüman olacak haliniz yok.

Link to post
Sitelerde Paylaş

  Geçen cuma namazında hocanın vaazını dinlerken bu mucize meselesine bi değinmişti.Peygamberin Ay'ı ikiye yardığını fakat müşiklerin yine de inanmadığı söylüyordu ve bu duruma hayret ediyordu.Hoca müşriklerin küfürde nasıl oluyorda bu kadar ileri gidebildiklerine hayret ediyor, bende bu olayın mümkünatını kafamda canladırıyordum.Bir düşünsenize, bin yıllardır yerli yerlinde duran Ay adamın gözünün önünde ikiye ayrılıyor ve bu adam hala inanmamaya devam ediyor(Böyle bir olay olsa sağır sultanın bile duyması o dönemde yaşamış gökbilimiyle uğraşanların en az birisinin eserlerinde yer vermiş olması gerekirdi.).Benim inanabilmem içinse masamda duran kalemin 1 cm bile yerinden oynaması yeterliydi...

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

bütün halk birleşip muhammet diye birini uydurmuş olabilirmi ?

 

Bütün halka empoze edilmiştir. Bilmem kaç yıl önce Muhammed diye bir peygamber çıktı şöyle böyle yaptı bu Kuran ona indi diye bir masal uydurulmuş. Hazırladıkları Kuran'ı piyasaya sürmek için böyle bir masal karakterine kesin ihtiyaç var. Kuranı hazırladılar piyasaya sürecekler ama kimin üzerinden? En uygunu bir insan ömründen, hatta birkaç insan ömründen daha uzun eskilikte bir zamanda yaşadığını iddia edecekleri bir peygamber uydurmak. Çok yakın olursa inandırıcı olmaz. Biz hiç böyle bir şey duymadık diyenler çıkar.

 

Zorla, empoze ile, dayatmakla kabul ettirilmeyecek bir şey yoktur. Cehalet olmasaydı bu dayatmanın uzun sürmemesi gerekirdi ama cehalet olunca yerleşiyor. Bugün de devamı sadece cehalet, gerilik, yobazlık sayesinde. Bir de buna psikolojik bunalım geçirmeyi ekleyebiliriz bugün. Bu etken de etkili şekilde devreye girmiştir.

 

Bilgi çağında bu hortlak zombinin hâlâ gömülememiş olması utanç verici insanlık adına. Bir şeyler oluyor buna destek sağlıyor. En önemlisi küresel güçlerin bunları sinekler gibi ölmeye hazır beleş lejyonerler olarak kullanması. İşte gördünüz hepiniz arkamıza ABD yi aldık diye kalkıştıkları salakça işe! Daha bu ülkede böyle salaklık görülmemişti!

 

Ayrıca İsrail uzun zamandır hiç şiddetli vurmuyor, dikkat ediyor musunuz? Çünkü gerek kalmadı. İşit onun yerine çalışıyor. İşit İsrail'e hizmet ederken İsrail de Golan tepelerinde rahat rahat petrol buldu ve şu an çıkarmakla meşgul. İşit olmasa bunu yapamazdı. İşiti de tabii ki ABD güdümlü ülkeler üretti. Bu ülkelerin İsrail düşmanlığı tamamen tiyatro. Salak kekleme... Utanç verici yani, bu kadar kolay keklenen bir halk daha yeryüzünde kaldı mı ben bilmiyorum. Bir halkın bu kadar kolayca aptal gibi aldatılması çok acayip.

 

Liboş dediğimiz kesimi anlayabiliyordum, bunlar işin iç yüzünü biliyor fakat bile bile kasıtlı destekliyorlardı. Ancak bunlar dışlandıktan sonraki durum son derece acayip. Zeka diye bir şey kalmamış durumda şu anda. Sonuna kadar kekle, aldat, kandır, sömür, ye iç bizi gibi acayip bir durum ortaya çıktı. Bu nasıl oluyor bilmiyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Öyle dindarlar var ki, dinsizleri sulu götürüp sussuz getirirler.

 

Bu dediğinin doğru olacağını hiç düşünmüyorum. Dindarlar yığınlar halinde topluca ve çok feci kekleniyorlar. Bunları tekmeleye tekmeleye kullanıyorlar. Suriye'ye gidip allah yolunda savaşacağım diye orada Rus ve Esad askerleri tarafından sinek gibi öldürülen bir sürü salak var. Acaba Müslümler derken başka başka topluluklardan mı söz ediyoruz ki? Senin bildiğin Müslümleri ben göremiyorum.

 

Ben evet zamanında müslümdüm ama bir an huzur bulmadım. İçimden hep bir ses bunlar yanlış dedi ve sonunda o sese kulak verdim.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Sözüm meclisten dıșarı. :)

Eğer dindarlar geri zekalıysa, bu forumda bunlardan epeyi olmalı.

Buradaki dinsizlerin hemen hepsi zamanında dindarlardı, șimdi bunlar nasıl oldu da, ileri zekalı olup dinsizleștiler, degil mi ?! 

Öyle dindarlar var ki, dinsizleri sulu götürüp sussuz getirirler.

Dindarlığın çeșitli sebepleri vardır, ama zekayla fazla alakası olduğunu zannetmiyorum.

En önemli etkenlerinden birisi doğduğunuz çevredir, yani kuzey kutbunda doğup müslüman olacak haliniz yok.

 Ben zamanındada dündar değildim merak etme,burdaki laflarım baya elaleme dokuyo olsa gerek bi bakıyorum olmadık yerden bi cümlem tutulup çekilmiş anlayamıyorum. Söylediğimin arkasındayım dindar insan zeki olamaz aptaldır. Zamanında burdaki tüm inananlarda aptaldı ama zeka gelişir onlar geliştirimemiş ve hala salak. Üstüne alınmana gerek yok benimkide meclisten dışarı öyleyse ?

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Bu dediğinin doğru olacağını hiç düşünmüyorum. Dindarlar yığınlar halinde topluca ve çok feci kekleniyorlar. 

Kesinlikle öyle... ama işte illa muhalef olanlar çıkıyor. İnsan gelio bari geçmişini savunmasın adam gibi evet aptaldım de canımı ye yok susuz getirirmiş bi gelse acaba kim o müslüm ? Kimmiş susuz getirecek görürüz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

bari geçmişini savunmasın adam gibi evet aptaldım de canımı ye

 

Ben müslümken aptal olduğumu kabul ediyorum. Bunların beni keklemiş olmasını hiç bir zaman hazmedemeyeceğim. Tabii gerekçelerim vardı. Lise son sınıfa gelmiştim ve kendi olanaklarım okumama elvermiyordu. Bunlara yamanıp olanaklarından yararlanmayı gözüme kestirdim. Şimdi allahları var beni adam ettiler. Yoksa okuyamazdım, kesinlikle olanaksızdı. Onların olanaklarından yararlanmadan okumam söz konusu olamazdı. Heriflerde para çuvallaydı, ellerini ceplerine attılar mı tomarla çıkarırlardı. Acayip para dönüyordu, çok acayip. Para bunlara yağıyordu.

 

Onlarla birlikte olduğum sürede de bazı samimi dostlar edindim. En çok bunun etkisi oldu. İnsanları tanıdım, değişik insanlarla karşılaştım. Bazıları çok aşırı kekti gerçekten. Çok güldüğüm salaklıkları olurdu. Hatta o samimi olduğum dostlarla salaklıklarına gülerdik. Okul bitti, en samimi olduğum dostuma hadi topukluyoruz dedim. Ya olmaz, ekmek yedik su içtik, yapamam vicdanım elvermez dedi. Öyle bir yaparsın ki dedim, onu da aldım götürdüm ve kaçtık. Fakat sonra ayrı düştük ve duydum o yakayı kurtaramamış.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

 

Ben evet zamanında müslümdüm ama bir an huzur bulmadım. İçimden hep bir ses bunlar yanlış dedi ve sonunda o sese kulak verdim.

 

Dostum, Siz müslümanken zeka bakımından neyiniz eksikti, yada tersine sorayım. Siz șimdi eskiye nazaran daha mı zekisiniz?

Öyle veya böyle dindar toplumun içine doğduk ve haliyle etkilendik, inandık veya inandırıldık. Bunlar doğduktan itibaren benliğimize ișlendi.

Dünyadaki dindarların ezci çoğunluğu 18 yașından sonra dindar olmadı, herhalde. Haliyle dinden çıkmak, öyle her dindarın harcı değil maalesef.

Bunu yapabilmek için zekadan ziyade, cesaret ister. Cehennem korkusu öyle kolay kolay atılmaz.

Benim demek istedigim bu.

Link to post
Sitelerde Paylaş
 

  Kesinlikle öyle... ama işte illa muhalef olanlar çıkıyor. İnsan gelio bari geçmişini savunmasın adam gibi evet aptaldım de canımı ye yok susuz getirirmiş bi gelse acaba kim o müslüm ? Kimmiş susuz getirecek görürüz.

  Bence senin sorunun dindarla normal müslüman arasındaki farkı göremiyorsun.Normal bir müslüman bayram namazları hariç namaz kılmaz, hacca gitmek gibi bir hayali olmaz, ramazandan nefret eder, kesin haram kılınan ne varsa Allah affetsin der gözü kapalı yapar.Bu özelliklere sahip müslümanlar bizim ülke müslümanlarının yüzde 90 nını oluşturur.Çünkü onlar laik müslümandır.

   Zeki, kafası basan müslüman görmek istiyosanda bulunduğun şehrin üniversitesinin matematik, tıp, fizik kimya bölümüne gidersin bölüm birincisine, ikincisine felan  bakarsın ve görürsünkü; o da ne bu şahıs müslüman.

 

 Dinden çıkmak için gerekli şartlar(Önem sırasına göre.)

-Kuranı türkçesinden okumak.

-Din,tarih araştırması konularına meraklı olmak.

Vs vs vs 

 Yani bir kişi dinden çıkmamışsa geri zekalıdır diyemeyiz.Ama şunu söyleyebilirim ki ateistler kesinlikle müslümanlara oranla toplum için daha önem arz eden insanlardır.Herkes gibi olan zekalarını birçok kimseye göre yaşamlarına daha çok yansıtmış kişilerdir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...