Jump to content
Ateistforum

Türkiye İslamdan Kurtulabilirmi ?


Recommended Posts

Şuan çok aradayım, fikirlerinizi öğrenmek isterim .  kendimi çok milliyetçi veya vatansever olarak görmüyorum ancak bazen ülkenin sağlam tarafına bakıyorum  ; aydın insanları görüyorum . tsk armonisi izmir marşı falan kulağıma geliyor birden alevleniyorum sonra bir bakıyorum kara çarşafından gurur duyan kadınlar , sarıklı adamlar , çocuk gelinler , cemaatler müritler katur kuturoğlu gibi tarihçiler , kadın tek başına evden çıkamaz diyen aile bakanlığı ve bunlara karşı hiç birşey yapmayan biz. birden sönüp gidiyorum . söyleyin şimdi adam olurmu bu topraklar ?

tarihinde tonymvelli tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ülke insanı % 99 müslüman değil şamandır. Yada şamanist gelenekleri ile yaşarlar. Türklerden müslüman olmaz. Türkiye Kendisini müslüman zannedenlerin ülkesidir.. Ama yusuf yusuf ölüm korkusu olduğu için kendilerince dine takılır. Emme basma tulumba gibi kafalarını sallarlar. Tembel ve ezbercilerdir. Kuranı ezberler ama anlamını hiç anlamak istemezler.. Bu durum da dinden geçinen molla tayfasının işine gelir. Öyle ki hoca cami de arapça ana avrat düz küfretse bu salak müslümanlar hep bir ağızdan Amiiin derler. Çuldan çaputtan, ağaçtan, türbeden, eften püften medet umarlar. Çoğu pedofili olan Kara cübbeli hocalar din iman kuran cennet vaadiyle türbanlı körpeleri dergahlarda düzerler..  immet adı altında melemelik koyunları altın, para, dolar, demez söğüşlerler.. Dergahları resmen apış arası gibi kokar, oda yetmez iğrenç haç kokusu sürerler. Afrika serengeti hayvanları bunlardan daha medeni ve doğaldır. kısaca bu ülke günahlar ülkesidir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Türkiyede müslümanlık biçimsel olarak yaşanıyor diyemeyiz. Kaç kişi cumaya gidip 5 vakit namaz kılıyor? Sure diye okuduklarından bile haberleri yok. Bu saklabanlar başa geldikten sonra bi kudurma olduğu doğrudur. Ama yeni nesil kapalı kızlara baktığımızda bile neyin ne olduğunu görüyoruz. Ben sosyal medyada artık ateist insanlara daha sık rastlıyorum. Eskisi gibi korku da yok. Yoruma açık seçik "allah yok" yazıyorlar. Millet dinden bıktı artık. Bunlar artık gidici. Artık buna inanıyorum. Son demleri. Kuduz it ölmeden önce kudururmuş. Şimdi kudurma safhasındalar. Ben yeni nesilin de açıkçası dindar filan olacağını sanmıyorum. Acaip bir nesil geliyor. Çok değişikler. Din min takmaz bunlar.

tarihinde sophistic tarafından düzenlendi
İmla
Link to post
Sitelerde Paylaş

Dünyada Bilim ilerledikçe Dinlerin ortada kalması çok zor. İslamın vede Siyasal İslamın bu dünyada ömrü en fazla 2 asırdır.Hiristiyanlık ondan bir asır daha fazla yaşabilir.Çünkü baskıcı bir din değildir.İslam Ülkelerde yönetimleri ele geçirdikçe kendi sonunu dahada çabuklaştırmaktadır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yukarıda fikir belirten arkadaşlara katılmıyorum. Türkiye İslamdan kurtulmayacak. Kurtulamaz. 

 

Bir kere konuyu 2'ye ayırmak lazım. "Kurtulma"ya gerek bırakmayan bir dindarlık var. Ve gerçekten "Kurtulmak" isteyeceğimiz ayrı bir dindarlık var. 

 

Kurtulmaya gerek görmeyeceğimiz taraf 1000 senedir bu topraklarda. O tip bir dindarlığı bu ülke insanın sökemezsiniz ve şahsen ben bu yönde bir talebi de doğru bulmuyorum. Çünkü benim çocukluğumdaki mahallemdeki şehrimdeki dindarlık, hiç de kurtulmak isteyeceğimiz türden bir dindarlık değildi. Kİmse kimseye karışmazdı, camiye gidenle rakı içen birbirine selam da verirdi, saçı açık kapalı kimse diğerini eleştirmezdi, mahallede eşcinsel olduğu bilinen bir adama hiç kimse ahlaksız gözü ile bakmazdı, gençler cinsiyet ayrımı gözetilmeden arkadaşlık ederdi vs. Ama Cami de dopdoluydu. Hatta bir ateist olarak, insanların inançlarını, kurtulunması gereken bir şey olarak görmeyi, madalyonun diğer tarafındaki yobazlık olarak görüyorum. Kurtulunması gereken şey inanç değil yobazlıktır. Sanan ne kardeşim, inanan inanır. Bir ateist, inanmayıp bunu dile getirme özgürlüğü istiyor ise inanan da inanma ve bunu dile getirme özgürlüğüne sahiptir. Bu nedenle, İslamı, bir ülkeden söküp atma vs. gibi bir amaç doğru değildir. Bu, birilerinin çalışması ile (ki zaten böyle bir çalışma falan da yok) olmaz. Toplumsal bir bilinçlenme, aydınlanma ile olur. Bazı salak yobazların sandığı gibi dünyada devasa güçlere sahip ateist oluşumlar, masum güzel şirin huzurlu müslüman ülkeleri dininden imanından etmek için çalışmıyor ki. 

 

Ha, günümüzdeki durum bundan elbet çok farklı. Günümüzde Türkiye, yobazlaşıyor. Yukarıda bahsettiğim, "karışılmaması gereken" inançlılıktan farklı biçimde. Evet, bundan kurtulmak lazım ama bu da şu anki durum ve hâl baz alınırsa olanaksız hatta çok daha kötüye gidecek. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 weeks later...
On 24.08.2017 at 08:01, ekinegemen yazdı:

Yukarıda fikir belirten arkadaşlara katılmıyorum. Türkiye İslamdan kurtulmayacak. Kurtulamaz. 

 

Bir kere konuyu 2'ye ayırmak lazım. "Kurtulma"ya gerek bırakmayan bir dindarlık var. Ve gerçekten "Kurtulmak" isteyeceğimiz ayrı bir dindarlık var. 

 

Kurtulmaya gerek görmeyeceğimiz taraf 1000 senedir bu topraklarda. O tip bir dindarlığı bu ülke insanın sökemezsiniz ve şahsen ben bu yönde bir talebi de doğru bulmuyorum. Çünkü benim çocukluğumdaki mahallemdeki şehrimdeki dindarlık, hiç de kurtulmak isteyeceğimiz türden bir dindarlık değildi. Kİmse kimseye karışmazdı, camiye gidenle rakı içen birbirine selam da verirdi, saçı açık kapalı kimse diğerini eleştirmezdi, mahallede eşcinsel olduğu bilinen bir adama hiç kimse ahlaksız gözü ile bakmazdı, gençler cinsiyet ayrımı gözetilmeden arkadaşlık ederdi vs. Ama Cami de dopdoluydu. Hatta bir ateist olarak, insanların inançlarını, kurtulunması gereken bir şey olarak görmeyi, madalyonun diğer tarafındaki yobazlık olarak görüyorum. Kurtulunması gereken şey inanç değil yobazlıktır. Sanan ne kardeşim, inanan inanır. Bir ateist, inanmayıp bunu dile getirme özgürlüğü istiyor ise inanan da inanma ve bunu dile getirme özgürlüğüne sahiptir. Bu nedenle, İslamı, bir ülkeden söküp atma vs. gibi bir amaç doğru değildir. Bu, birilerinin çalışması ile (ki zaten böyle bir çalışma falan da yok) olmaz. Toplumsal bir bilinçlenme, aydınlanma ile olur. Bazı salak yobazların sandığı gibi dünyada devasa güçlere sahip ateist oluşumlar, masum güzel şirin huzurlu müslüman ülkeleri dininden imanından etmek için çalışmıyor ki. 

 

Ha, günümüzdeki durum bundan elbet çok farklı. Günümüzde Türkiye, yobazlaşıyor. Yukarıda bahsettiğim, "karışılmaması gereken" inançlılıktan farklı biçimde. Evet, bundan kurtulmak lazım ama bu da şu anki durum ve hâl baz alınırsa olanaksız hatta çok daha kötüye gidecek. 

islam gibi bir dine inanan toplum her türlü yozlaşır . dinin öğretileri bile gerici zaten he ama müslümanların altın çağı yokmudur vardır . hoşgörü ve bilimde yükseldikleri olmuştur ama yine kendilerini yenileyememişlerdir ve bugünlerdeki durumlarını görüyorsun . 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...