Jump to content
CinleriGorenAdam

Aşk ya da sevgi adını siz koyun

Recommended Posts

Üniversite 1 okuyorum, sınıfımız 300 kişi. Sınıfımızdan bir kızdan çok hoşlanıyorum, ona utangaç bakışlar attım (bu işlerde çok yeniyim daha önce hiç olmadı), onu da bana bakarken gördüğüm oldu, umut olarak algılamamaya çalışıyorum fakat ne bileyim, belki de görmek istediğini görüyordur beynim...

Ona nasıl açılacağımı bilmiyorum, boş muhabbeti hiç sevmem, yapmayı da beceremem, bilim ve din felsefesi oldu mu çok güzel konuşurum, tıp etiği vb derslerde güzel cümleler kurmuşluğum vardır, ama kız konusunu bu yaşıma kadar hiç açmamıştım, nasıl yapabilirim? Fantazi olaylarını hiç düşünmüyorum, canım sevmek, sevilmek istiyor aklıma seks gelmiyor bile, kafam çok karışık çirkin değilim, saçlarım uzun, boyum 1.83, kilom 71 bu arada, bunları neden yazdığıma gelince, şuan canım yazmak istedi, nasıl olsa ateistcafe :):)

Başka kadınlara bakasım gelmiyor, müstehcen veya tahrik edici resim vb görsem bile ilgimi çekmiyor.
 

tarihinde CinleriGorenAdam tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Beğenilme kaygısıyla kendini olduğundan farklı göstermeye çalışma, olur da ilerlerse sonrasında sıkıntı olur senin için. Sahip olduğun özelliklerin yanında kusurlarından da bahset, kendi kendini fazla yerme ama fazla da övme. Konuşurken gözlerini kaçırma, o kaçırsa bile sen gözlerine ve dudaklarına odaklan. Onun söylediklerini iyi dinle. Ortak nokta yakalamak için zorlanma ama varsa belirtmeye çekinme. Konuşmayı uzatmak için saçma sorular sorma. Beden dilini çözümlemeyi öğren. Seninle konuşurken kollarını kavuşturursa daha sonra sohbete devam etmek üzere orda sonlandır. Kendi deneyimlerime dayanarak bunları söyleyebilirim. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
45 dakika önce, CinleriGorenAdam yazdı:

Üniversite 1 okuyorum, sınıfımız 300 kişi. Sınıfımızdan bir kızdan çok hoşlanıyorum, ona utangaç bakışlar attım (bu işlerde çok yeniyim daha önce hiç olmadı), onu da bana bakarken gördüğüm oldu, umut olarak algılamamaya çalışıyorum fakat ne bileyim, belki de görmek istediğini görüyordur beynim...

Ona nasıl açılacağımı bilmiyorum, boş muhabbeti hiç sevmem, yapmayı da beceremem, bilim ve din felsefesi oldu mu çok güzel konuşurum, tıp etiği vb derslerde güzel cümleler kurmuşluğum vardır, ama kız konusunu bu yaşıma kadar hiç açmamıştım, nasıl yapabilirim? Fantazi olaylarını hiç düşünmüyorum, canım sevmek, sevilmek istiyor aklıma seks gelmiyor bile, kafam çok karışık çirkin değilim, saçlarım uzun, boyum 1.83, kilom 71 bu arada, bunları neden yazdığıma gelince, şuan canım yazmak istedi, nasıl olsa ateistcafe :):)

Başka kadınlara bakasım gelmiyor, müstehcen veya tahrik edici resim vb görsem bile ilgimi çekmiyor.
 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
54 minutes ago, CinleriGorenAdam said:

Üniversite 1 okuyorum, sınıfımız 300 kişi. Sınıfımızdan bir kızdan çok hoşlanıyorum, ona utangaç bakışlar attım (bu işlerde çok yeniyim daha önce hiç olmadı), onu da bana bakarken gördüğüm oldu, umut olarak algılamamaya çalışıyorum fakat ne bileyim, belki de görmek istediğini görüyordur beynim...

Ona nasıl açılacağımı bilmiyorum, boş muhabbeti hiç sevmem, yapmayı da beceremem, bilim ve din felsefesi oldu mu çok güzel konuşurum, tıp etiği vb derslerde güzel cümleler kurmuşluğum vardır, ama kız konusunu bu yaşıma kadar hiç açmamıştım, nasıl yapabilirim? Fantazi olaylarını hiç düşünmüyorum, canım sevmek, sevilmek istiyor aklıma seks gelmiyor bile, kafam çok karışık çirkin değilim, saçlarım uzun, boyum 1.83, kilom 71 bu arada, bunları neden yazdığıma gelince, şuan canım yazmak istedi, nasıl olsa ateistcafe :):)

Başka kadınlara bakasım gelmiyor, müstehcen veya tahrik edici resim vb görsem bile ilgimi çekmiyor.
 

 

Bu zor bir konu. Kadınlar seksüel seleksiyonla bizi böyle yapmışlar. Bizi feci çarpıp bağlıyorlar falan.

 

Şu anda iyi bir pozisyondasın. Ama git konuş kanka yaparsan, büyük ihtimalle feci duvara çarparsın.

 

Bunun, yani seninle onu bir araya getirmenin bir yolu var. Ama bu öyle hemen git konuş panpa diyerek olacak bir iş değil. Bir süreç. Eğer kararlıysan, öncelikle ona bakmaktan vazgeç. Sonra onun senin kanını emmeye çalışan bir parazit olduğunu kabul et. Ve de ki, tamam, ben bu kızı kendime kadın edeceğim. Eğer bunları yapabiliyorsan, emin ol sana çok çok ciddi yardım edebiliriz, en azından ben edebilirim. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
12 dakika önce, anibal yazdı:

Sonra onun senin kanını emmeye çalışan bir parazit olduğunu kabul et.

 

 

Bu kısmı anlayamadım. Aslında genel olarak ne demek istediğini anlamadım. Kendine kadın etmek nedir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 minute ago, Furkean said:

 

 

Bu kısmı anlayamadım. Aslında genel olarak ne demek istediğini anlamadım. Kendine kadın etmek nedir?

 

 

Her sorunun cevabı, darwinin tuğla gibi kitabında...

 

Onu eşiniz falan etmeye çalışmayın. O kadınınız olmalı, siz erkek, dominant olan. Ve emin olun, o size asla sizin ona olabileceğiniz gibi aşık falan olmayacak. Herşeyden sonra, ayrılırsa da asla pişman olmayacak. 

 

Kadınlar, isnan gibi düşünürsen zor mahluklar. Evrimsel düşünürsen, herşey birden netleşiyor. Neyse, gelişmelere göre devam ederiz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi, başka bir konuya gelelim...

 

Oğlumuz kızı görmüş ve baaaam...

 

Nedir bu?

 

Bu, aşk veya sevgi değil. Bu aslen arzu... Ha, erkek aşık olabilir ve deli divane sevip kendi başını yakabilir. Bu arzu taaaa oraya varabilir. Ama bu, işte o an, yan, bu görür görmez bitme halini değiştirmez, olan, dehşet bir arzu.

 

Bu arzuya bazı kızlarda düşer, normaldir. Ama konumuz şu an o kızlar değil. 

 

Arkadaş, hayallerde yaşayan birisi. Seksi, çok özel, onu hakeden ve her anı onunla yaşayacak bir kızla, gayet bir mahrem konu olarak görüyor. Yani, hayalperset ama hayalinde kızı metroda becermek geçmiyor, ancak tenha, sadece o ve kendisi olan bir yerde hayal ediyor. Ve o kızla ilgilenmek, ona her gerekeni vermek, onunda kendine o kadar bağlı olmasını bekliyor.

 

Ama, maalesef, karşıdaki hatun kişinin böyle bir arıyor olması çok çok düşük bir ihtimal. Ve, hatun - erkek ilişkisinde garantili ve doğru yol, erkek ve kadının aynı telden çalması... 

 

Gencimiz beklendiği gibi romantik bir genç. Bu onun başını derde sokacak görünüyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Eline sağlık anibal, kibar biri olmaya çalışıyorum, hayatta da başkasına rahatsızlık vermekten rahatsız olacak bir insanım fakat iş 2 aydır sınıfımda gördüğüm son 2-3 gündür abayı yaktığımı düşündüğüm bir olaya dönüştü. Onunla seks düşündüğümü söyleyemem, sadece hislerimi açıklama yolunu ve ardından dönütü almayı istiyorum. Sesi, duruşu, konuşmaları çok hoş, bu yüzden beğendiğimi düşünüyorum.

Ama dediğiniz gibi az daha bekleyeceğim, ve beklerken onu rahatsız etmemeye çalışacağım

tarihinde CinleriGorenAdam tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
36 minutes ago, CinleriGorenAdam said:

Eline sağlık anibal, kibar biri olmaya çalışıyorum, hayatta da başkasına rahatsızlık vermekten rahatsız olacak bir insanım fakat iş 2 aydır sınıfımda gördüğüm son 2-3 gündür abayı yaktığımı düşündüğüm bir olaya dönüştü. Onunla seks düşündüğümü söyleyemem, sadece hislerimi açıklama yolunu ve ardından dönütü almayı istiyorum. Sesi, duruşu, konuşmaları çok hoş, bu yüzden beğendiğimi düşünüyorum.

Ama dediğiniz gibi az daha bekleyeceğim, ve beklerken onu rahatsız etmemeye çalışacağım

 

Öncelikle, seni görmese bile, kıçına, memesine falan bakma...

 

Bunları inan çoğumuz yaşadık, sakin ol...

 

Düşünemn çok önemli değil. Sadece kendini onu yatırıp düzmeye odakla... Bundan o da zevk alacak zaten. Hatta, tonla vazopresiin falan salgılayıp, kendini senin malın olarka görüp "iyi olacak"...

 

Evet, erkeklerin en çok kaçırdıkları şey bu hormonlar.

 

Şimdi bak, çevresi nasıl, kız erkek karışık mı takılıyor, sadece kızlarla mı? Birde o görmezken, dikkat et, kıçına memesine falan bakma, gözlerini takip et, konuştuğu, bir şeyler dinlediği falan elemana mı odaklanıyor, yoksa boyuna çevresine mi bakıp duruyor? İlk aşama bunu öğrenmek. Ama son aşama değil, daha bir sürüsü var. 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ohoo, arkadașın gözüne 300 kișinin arasından nasılda çarpmıș, pes doğrusu.:D

 

Fazla kibarlık fayda etmez, göz göre göre elinizden kaçırırsınız, çünkü elâlemin oğlu fasulye toplamaz. 

Erkek adam dediğin, dan dan dan, gider söyler. En fazla hayır diyecek, desin.

En azından çesaretli ve kendine güvenen birisi olduğunuzu görmüș, bilmiș olur.

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
13 dakika önce, CinleriGorenAdam yazdı:

Ciddi olsun istiyorum, karşıdakini hazırlamadan bam bam bam girişirsek (ki öyle bir şeye şuan cesaretim yok) olabilecek bir şey de olmayabilir diye düşünüyorum.

 

Arkadaș, karșınızdaki de Sizin gibi etten kemikten bir insan nihayetinde.

Dostum, evden çıktığınız andan itibaren, dıșarıda sırtlanların dolaștığını unutmayınız.

O 300 kișinin arasında, Sizin gibi ona ilgi gösteren ve kanı kaynayan epeyi gencin bulunduğunu aklınızdan çıkarmayınız.

Ha bugün, ha yarın diye diye çekimser kalırsanız, havayı alma olasılığınız bir hayli yüksektir.

 

 

tarihinde kavak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Durum iyi görünmüyor..

 

Kızın yakınlarında değilsin,tanımıyorsun,onu tanıyanları bile tanımıyorsun..

duygular yoğunlaşmış...size buralara bunları yazdırıyor.. aynı zamanda çaresizsiniz ki burada meramınızı yazıyorsunuz.. (yanlış anlamayın bu davranışınızı hor gördüğümden değil ama bu durum mizacınız ve şartlar hakkında ipucu veriyor bize)

 

bu şartlarda kazanmanız çok zor.. sadece romantizm ile kazanan görmedim..

 

kazanmak istiyorsanız sakin olun,onu gözünüzde yüceltmeyin ve duygularınızın %90 nını belli etmeyin..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
30 dakika önce, anibal yazdı:

Düşünemn çok önemli değil. Sadece kendini onu yatırıp düzmeye odakla... Bundan o da zevk alacak zaten. Hatta, tonla vazopresiin falan salgılayıp, kendini senin malın olarka görüp "iyi olacak"...

 

Burada ne kastetmek istediniz anlamadım, amacım benle bir yola başlaması, becermek gibi bir şey aklımın en ardında yer alıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Vay canına... Kadınları masaya yatırıp incelemenin bu kadar kolay olduğunu bilmiyordum(!) Çok saçma. Tamamen saçma. Erkeğin dominant olması nedir? Neye göre belirlenir? Dünyayı kadınlar ve erkekler diye ayırsak dominant kadınları hangi kategoriye koyarız peki? Ya eşcinseller, transeksüeller? 

 

Her insan farklıdır. Kadınlara veya erkeklere nasıl yaklaşılır adı altında tonlarca kitap yazılsa yine fayda etmez bu yüzden. Karşındakine kadın veya erkek diye değil insan olarak yaklaşman lazım, önce bunu bi oturtalım. 

 

Erkek dediğin, kadın dediğin, kız tarafı, erkek tarafı... bunlar çok sıkıcı. Bu tür kalıpların var olması saçmalıktan ibaret değil. Bir erkeği kanatlarının altına almak isteyen kadınlar, bir kadını alıp evinin direği yapmak isteyen erkekler vardır. 

 

Orasına burasına bakma, kendini onu düzmeye odakla... midem bulandı. Gözden uzak olan gönülden ırak olur, bi köşeye sinip bekleme eğer anlaşabilmek istiyorsan adım at ve konuş. Emin ol ondan hoşlandığın aklından geçse bile senin ağzından duyana kadar bu sadece şüphe olarak kalacak, yani ilgini açıklamak senin elinde.

 

Konuş, paylaşım yap onunla. Anlaşabiliyor musunuz, birbirinizi anlayabiliyor musunuz bunu bir öğren. 

tarihinde Furkean tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
39 dakika önce, anibal yazdı:

 

Öncelikle, seni görmese bile, kıçına, memesine falan bakma...

 

Bunları inan çoğumuz yaşadık, sakin ol...

 

Düşünemn çok önemli değil. Sadece kendini onu yatırıp düzmeye odakla... Bundan o da zevk alacak zaten. Hatta, tonla vazopresiin falan salgılayıp, kendini senin malın olarka görüp "iyi olacak"...

 

Evet, erkeklerin en çok kaçırdıkları şey bu hormonlar.

 

Şimdi bak, çevresi nasıl, kız erkek karışık mı takılıyor, sadece kızlarla mı? Birde o görmezken, dikkat et, kıçına memesine falan bakma, gözlerini takip et, konuştuğu, bir şeyler dinlediği falan elemana mı odaklanıyor, yoksa boyuna çevresine mi bakıp duruyor? İlk aşama bunu öğrenmek. Ama son aşama değil, daha bir sürüsü var. 

 

 

Yemin ederim manyaksın anibal.

 

Çocuk daha 19-20'sinde, tecrübesiz ve gördüğün gibi zil zurna aşık. Bu yaşlarda böyle aşık olunca senin dediklerini ne anlar ne de yapabilir. Çocuk herhangi bir tahrik edici görsele bile bakmıyorum, içimden gelmiyor diyor. Dur bi azıcık yürümeyi filan öğrensin, sonra koşturursun.

 

CinleriGörenAdam,

 

Bu manyak anibal aslen tam olarak doğruları söylüyor ama ne demek istediğini anlaman için azıcık tecrübe lazım. Onun kaçırdığı şey bu. Sen şimdi zaten çok çekiniyorsun, yanlış bir hamle yapıp onu rahatsız etmekten ve kaçırmaktan endişe ediyorsun falan. Hepsini yazmışsın işte.

 

Sakin ol, ama inisiyatifi de tamamen kıza bırakma. Seni farketmesini sağlamanın bir yolunu bulman lazım. Ama hani anibal'in, alıntıladığım bu iletisinin son paragrafı da önemli. O, kızın mevcut halini, daha doğrusu mevcut amacını, kişilik yapısını, hangi kadın türü olduğunu falan anlamanın yolunu gösteriyor sana. Ondan sonra ya vazgeç ya da amacını değiştir diyecek sana, ona göre yöntem gösterecek. Bu kısmı gerçekten anlar ve uygularsan düş kırıklığı yaşamaz, üzülmezsin.

 

tarihinde Türk Ateist tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hiç konuşmadığım, hiçbir şekilde muhabbet bile etmediğim birisiyle nasıl iletişim başlatabilirim? Bu yaşıma kadar hep başkaları bu işi yaptı bana karşı, yalnızlık tercihim gibiydi, beni tanımak isteyen arkadaşlarıma asi ve gereğinden fazla açıksözlü davranmışlıklarım çok oldu, liseden dost diyebileceğim sayılı kişi var. 

Konu kız olunca beni bulmasını beklemem abes kaçacak, burasını çok iyi farkettim. Fakat bir kıza ilk adımı nasıl atabilirim, size , aklı başında olduğunu düşündüğüm insanlara soruyorum, internette saçma salak şeyler var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, Furkean yazdı:

Konuş, paylaşım yap onunla. Anlaşabiliyor musunuz, birbirinizi anlayabiliyor musunuz bunu bir öğren. 

 

İșin özü aslında bu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...