Jump to content

Müslümanlar Köleliği açıklasın


Recommended Posts

1 minute ago, tenan said:

kes lan şerefsiz. siz alay ederken iyimi oluyor a.q yavşakları. bana napmam gerektiğini söyleme senide 150 milyon sene si.kerim teflon tava beyinli.

siz kul hakkının ne olduğunu iyi biliyorsunuz a.q şerefsizleri. bırak lafı dolandırma şerefsiz herif.

 

Biz aslanlar gibi derdimizi yazıyoruz. Mabadınız yiyorsa siz de aslanlar gibi yazın cevabınızı. Boş köpüğe karnımız tok.

İzoter seni. İnsan biraz akıllanır, sen de o da yok. Sırf ökküz gibi küfür et.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 350
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, tenan said:

 

ne derdi lan köpeksoyu, siz sadece yalanlar söyleyip bile bile iftiralar atıyorsunuz bumu sizin şerefiniz haysiyetiniz topunuzu oranızdan si.kiyim götverenler. siz yalancı düzenbaz pisliklersiniz. nasılda örtbas etmeye çalışıyorlar yedikleri bokları.

 

Yaş kaç? Hafız falan mısın? Atılana kadar bir iki lafın belini kıralım.

Link to post
Sitelerde Paylaş
19 saat önce, teflon yazdı:

 

"İşkembeden sallamak, boşa kürek çekip boş yapmak" Hakikaten üstteki yazınız buna çok güzel örnek teşkil etmiş. Konuyu bizi örneklerle açıkladığınız için teşekkür ederiz.

 

Bu arada mesele şu ki; hanginiz gayrimüslim hanginiz kafir zındık, kendiniz bile bilmiyorsunuz. O yüzdendir bu mezhep denen rezillik, o yüzdendir bu ~1400 yıllık islam coğrafyası rezilliği. Köleliği caiz gören bir öğretinin tanrıdan geldiğini iddia etmek olsa olsa meczupluktur.

 

 

Kul hakkı nedir ayıptır sorması?

 

Bu arada sizlerin böyle ağızından köpük saçarak çizdiği vahşi profili, inanın bizleri daha da çok ateist yapıyor. Hatta müslüman adamı bile dinden soğutuyordur.

Biz aslanlar gibi derdimizi yazıyoruz. Mabadınız yiyorsa siz de aslanlar gibi yazın cevabınızı. Boş "köpüğe" karnımız tok.

İzoter seni. İnsan biraz akıllanır, sen de o da yok. Sırf ökküz gibi küfür et.

 

Bir daha yazmadan önce haber et de belediye itlaf ekiplerini çağıralım.

Biz kimin kafir kimin zındık olduğunu iyi biliyoruz sen tasalanma.Ayriyeten o zamanlarda kölelik gayet makul bir sistemdi.Şimdinin cıvık cıvık sözde hümanist(!) at gözlükleriyle değil o zamanın şartlarınıda göz önüne alarak bak.O zamanlarda insanlar buldukları herkesi kadın çocuk demeden keserken İslam savaşta bile kadın ve çocuk öldürmeyi kesinlikle yasaklamış savaş dışında köleleştirmeyi yasaklamış kölelerin bile can güvenliğini garanti altına almıştır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 minutes ago, Jobar said:

Biz kimin kafir kimin zındık olduğunu iyi biliyoruz sen tasalanma.Ayriyeten o zamanlarda kölelik gayet makul bir sistemdi.Şimdinin cıvık cıvık sözde hümanist(!) at gözlükleriyle değil o zamanın şartlarınıda göz önüne alarak bak.O zamanlarda insanlar buldukları herkesi kadın çocuk demeden keserken İslam savaşta bile kadın ve çocuk öldürmeyi kesinlikle yasaklamış savaş dışında köleleştirmeyi yasaklamış kölelerin bile can güvenliğini garanti altına almıştır.

 

Jobar yapma etme gözünü seveyim. Biriniz de akıl edemiyor mu şuradaki mantık hatasını?

 

Sen tanrını ve kitabını ancak elinden geleni yapabilen bir aciz kıldığının farkında mısın yukarıdaki söylemle? Senin tanrı kadiri mutlak, kısıtsız. İnsan bile bundan daha iyisini becerebiliyorken, bak ama elinden gelenin en iyisini yapmış da ne demektir? 

 

Ayrıca kurandaki bu hükümler tüm zamanlar için geçerli olabilir mi? Modern zamanlarda uygulanabilir mi? Uymuyor işte. Mesele her iki yönünden çamura saplanıyor. Bak sen bile "o zamanlarda" makul demişsin. Peki ya bu zamanlar?

 

Kadiri mutlağı böyle savunamazsınız. Savunayım derken aslen aşağıladığınızın farkında bile değilsiniz.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
5 dakika önce, teflon yazdı:

 

Jobar yapma etme gözünü seveyim. Biriniz de akıl edemiyor mu şuradaki mantık hatasını?

 

Sen tanrını ve kitabını ancak elinden geleni yapabilen bir aciz kıldığının farkında mısın yukarıdaki söylemle? Senin tanrı kadiri mutlak, kısıtsız. İnsan bile bundan daha iyisini becerebiliyorken, bak ama elinden gelenin en iyisini yapmış da ne demektir? 

 

Ayrıca kurandaki bu hükümler tüm zamanlar için geçerli olabilir mi? Modern zamanlarda uygulanabilir mi? Uymuyor işte. Mesele her iki yönünden çamura saplanıyor. Bak sen bile "o zamanlarda" makul demişsin. Peki ya bu zamanlar?

 

Kadiri mutlağı böyle savunamazsınız. Savunayım derken aslen aşağıladığınızın farkında bile değilsiniz.

Şimdi düşün.1200 yılında islam ordusu komutanısın(öyle farzet) Şimdi karşında barbarlığıyla ünlü Moğol ordusu var.Adamlara müslüman olma teklif ettin kabul etmediler.Cizye teklif ettin etmediler.Eşit şartlarda anlaşma teklif ettin onuda kabul etmediler mecburen savaştınız.Güç bela savaşı kazandın ama senin Ordu bitme derecesine geldi Moğollardan atıyorum 5 bin Esir aldın.Karşıdaki Moğollar’da ne Esir takasına ne fidyeye yanaşıyor.Esir adamları umurlarında değil.Bu Moğollar’ı serbest bırakırsan gidip toparlanıp tekrar size saldırabilirler.Ee zaten senin Ordu bitmiş tükenmiş.Yani bu riski göze alamazsın.Peki ne yapacaksın ? Ya bu esirleri öldüreceksin ya köle yapacaksın.İşte Allah burda bile mecbur kalmadıkça öldürmeyin köle yapabilirsiniz diyor.Sencede esirleri öldürmektense köle yapmak yeğ değil midir ? Bu durumda zaten köle yapamazsan öldürmek zorunda kalırsın üçüncü bir seçenek Yok ki.

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 minutes ago, Jobar said:

Şimdi düşün.1200 yılında islam ordusu komutanısın(öyle farzet) Şimdi karşında barbarlığıyla ünlü Moğol ordusu var.Adamlara müslüman olma teklif ettin kabul etmediler.Cizye teklif ettin etmediler.Eşit şartlarda anlaşma teklif ettin onuda kabul etmediler mecburen savaştınız.Güç bela savaşı kazandın ama senin Ordu bitme derecesine geldi Moğollardan atıyorum 5 bin Esir aldın.Karşıdaki Moğollar’da ne Esir takasına ne fidyeye yanaşıyor.Esir adamları umurlarında değil.Bu Moğollar’ı serbest bırakırsan gidip toparlanıp tekrar size saldırabilirler.Ee zaten senin Ordu bitmiş tükenmiş.Yani bu riski göze alamazsın.Peki ne yapacaksın ? Ya bu esirleri öldüreceksin ya köle yapacaksın.İşte Allah burda bile mecbur kalmadıkça öldürmeyin köle yapabilirsiniz diyor.Sencede esirleri öldürmektense köle yapmak yeğ değil midir ? Bu durumda zaten köle yapamazsan öldürmek zorunda kalırsın üçüncü bir seçenek Yok ki.

 

Ben de tekrar ediyorum:

 

insan için üçüncü seçenekler olmayabilir, insan için açmazlar olabilir, insan şöyle veya böyle yapmak durumunda kalabilir. Ama sen kadiri mutlak tanrının getirdiği, hatta kendi ağzınla elinden geldiğince en iyisini getirebildiği çözümden bahsediyorsun. Senin çözüm dediğin şey insan çözümü işte, farkında mısın? Açmaza giren bir insan nasıl çözecekse, tanrı da öyle çözmüş işte. İyi düşün. Köşeye şıkışmış tanrı.

 

Gel gelelim bu açmazlar insan için geçerlidir. Ammaa, mevzubahis olan kadiri mutlak, yani kısıtsız bir tanrı ise eğer, o en mükemmel çözümü bulur. Şöyle diyeyim, bu açmazı köleliğe de, katliama da mahal vermeden çözebilir. Aksi durum kadiri mutlaklık sıfatına aykırıdır, çelişki yaratır. 3. seçenek insan için yoktur. Tanrı için sonsuz seçenek vardır. aradaki farkı belledin mi? Ha işte biz o farkı pratikte göremiyoruz, hani nerde? diyoruz işte..

 

Ayrıca aciz ve kısıtlı dediğimiz insanlık dahi buna daha iyi çözümler getirmiştir. Bak bakalım kölelik var mı modern dünyada? Bak bakalım Cenevre Sözleşmesine..Hümaistlik cıvıklık geç bunları. Onlar da aciz insana dair şeyler. Mükemmel değil, olmak zorunda da değil. Böyle bir iddiası da var değil.

 

Ama tanrının var, sizin tanrınızın.

Link to post
Sitelerde Paylaş
10 minutes ago, Jobar said:

Bu hüküm bir doktrindir.Evet gözümle böyle bir doktrin olduğunu gördüm.

 

Doktrin görmek ne demek oluyor ki? aktüel bir olaydan bahseder bir ağızla yazarken, birden nasıl oldu da doktrinsel bir ağıza geçtin?

 

Bak o çok kızdığın Hasan Akçay da bu açmazların farkında olduğu için böyle yazıyor. Aslen senden bir iki adım ilerde. Ama o dahi savaş ayeti dışında köleliğin yasaklandığına dair tek bir nane getirmezken, sen nasıl böyle rahat yasaklanmıştır buyurabiliyorsun?

 

Ayet görelim. Mesela faiz içki ya da domuz eti meselesinde olduğu gibi. Önce yasak/haram, sonra cezası. Kuran istedi mi çatır çatır yapmış bunu.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, teflon yazdı:

 

Doktrin görmek ne demek oluyor ki? aktüel bir olaydan bahseder bir ağızla yazarken, birden nasıl oldu da doktrinsel bir ağıza geçtin?

 

Bak o çok kızdığın Hasan Akçay da bu açmazların farkında olduğu için böyle yazıyor. Aslen senden bir iki adım ilerde. Ama o dahi savaş ayeti dışında köleliğin yasaklandığına dair tek bir nane getirmezken, sen nasıl böyle rahat yasaklanmıştır buyurabiliyorsun?

 

Ayet görelim. Mesela faiz içki ya da domuz eti meselesinde olduğu gibi. Önce yasak/haram, sonra cezası. Kuran istedi mi çatır çatır yapmış bunu.

Ben reformist değilim ki yalnızca Kurana bakayım Yoksa yok diyeyim.Kadın ve çocuk öldürülmesinin yasaklanması hadis yani sünnet vasıtasıyladır.Şimdi telefondayım sen araştırırsan zaten bulursun bulamazsan en yakın zamanda ben bulup hadisi atayım.

Link to post
Sitelerde Paylaş
15 minutes ago, Jobar said:

Ben reformist değilim ki yalnızca Kurana bakayım Yoksa yok diyeyim.Kadın ve çocuk öldürülmesinin yasaklanması hadis yani sünnet vasıtasıyladır.Şimdi telefondayım sen araştırırsan zaten bulursun bulamazsan en yakın zamanda ben bulup hadisi atayım.

 

Araştırmaya gerek yok. Vardır öyle hadisler. Ama aynı zamanda vardır binbir türlü hadisler. Hadis mevzusu dipsiz bir kuyu gibi. Girdin mi hiç çıkamazsın. Bunun sahihi var senedi var osu var busu var. Türlü sapkın versiyonları da var.

 

Daha ayan beyan ortada olan kuran hakkında dahi hem fikir olamayan müslümanlar, işin içine hadisler girince tam düttürü dünya olacaklar. Ki olmuşlar da zaten. Bu işin içinden kim çıkacak, referans "kim" ya da "ne" olacak? 

 

Ayrıca hadislere ve sünnetlere muhtaç kalmakta kuranın yetersizliği üzerinden kadiri mutlaklığa bir gönderme daha yapıyor. Sen zamanlar üzeri ve son bir mesaj gönderiyorsun. Kadiri mutlak olduğuna göre her şeyi bunun içine yettirecek kudretin de olmalı öyle değil mi? Ama pratikte biz yine bunu görmüyoruz. Pratikte yine böyle değil. Siz kendi adınıza açıklama yaptığınız her bir hamlenizde kuranı, kuran vesilesi ile de allahı daha da aciz kılıyor, aciz bir tanrı tasviri yapıyorsunuz.

 

Benim merak ettiğim -ve bunu ciddi soruyorum, dalga geçmek için değil-  hiç düşünmüyor musunuz; ölüp de diğer tarafa gittiğinizde karşınıza gerçekten tanrı benzeri bir şey çıkıp, ama tam da siz heyyoo falan derken "ula o aciz insan ürünü kitabı nasıl olur da bana mal edersin, ben size akıl vermedim mi, önemli tek nokta onu kullanmış olmanız, onun önüne hiçbirşey geçirmemenizdi.." deyip, küreği ilk sizin ağzınıza vurma ihtimali olabilir mi? 

 

Ya derse ki "ben insanları inananlar ya da inanmayanlar diye değil, "aklını kullananlar" ve "kullanmayanlar" şeklinde ayırıyorum..??! Bir de bakmışsın ki biz orda üzüm salkımları ile haşır neşir olurken, sen, sana itelemeye başlayan zebani abi ile haşır neşir olmak pozisyonuna geçmişsin?

 

Elimizde "tanrı şöyle olmalı ya da bundan hoşlanır, şuna kızar" şeklinde tanrıyı tanımlayan bir el kitabı yok ki neticede? Hiçbir şeye benzemez diyen de sizlersiniz..İnanmayaa kızmak dahi "bir şeye benzemektir" oysa ki..En çok da insana. Aciz ve ilkel insana..

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Jobar yazdı:

 İslam savaşta bile kadın ve çocuk öldürmeyi kesinlikle yasaklamış

 

Bize ez-Zuhrî, Ubeydullah'tan; o da İbn Abbâs'tan tahdîs etti ki, es-Sa'b ibn Cessâme (R) şöyle demiştir: el-Ebvâ yâhud Veddân'da Peygamber (S) bana uğradı ve o sırada:

 

Müşriklerden aile sahibi bulunanlara gece baskını yapılıyor da (ayırdedilemiyerek) bunların kadınları ve küçük çocukları da mu­sibete uğratılıyor (bunun hükmü nedir)? diye soruldu.

Peygamber:

 "Onlar da müşriklerdendir" diye cevâb verdi

(a.s.m) “onlar da onlardan (müşrik olanlardan)dır” şeklinde cevap vermiştir.

 

(Sahih-i  Buharî Cihad, 145/217)

 

Savaş esnâsında kadın ve çocukların öldürülmesinin yasaklanışı  İslâm'a özel bir lütuf değilidr. Savaşların delici ve kesici âletlerle yapıldığı çağlarda esir edilen kadın ve çocukların köle pazarlarında satışı önemli bir gelir kalemi idi. Ayrıca en barbar, en vahşi kavimler dahi - istisnâi haller müstesnâ - kadın ve çocuk katlini kerih görmüşlerdir. Buradan size bi cacık çıkmaz. Ayrıca İslâm Peygamberinin "Savaş esnâsında kadın ve çocuklara dokunmayın." şeklinde bir emri olduğu söylenir. Zâten bilerek ve istiyerek kimse kolay kolay kadın ve çocuklara dokunmaz. Gece baskınları esnâsında istemeden öldürülen müşrik kadın ve çoıcukları için İslâm Peygamberinin verdiği cevap çok ilginç. Yine Sahih-i Buhâri'nin Cihad bölümünde yazdığını bakılırsa bir başka rivâyette de çocukları kasdederek "Zürriyetler de onlardandır" demiş.

 

 

tarihinde Vefik Sâmi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
12 minutes ago, Vefik Sâmi said:

 

Bize ez-Zuhrî, Ubeydullah'tan; o da İbn Abbâs'tan tahdîs etti ki, es-Sa'b ibn Cessâme (R) şöyle demiştir: el-Ebvâ yâhud Veddân'da Peygamber (S) bana uğradı ve o sırada:...

...

 

Hayır bir de bir çocuğun öldürüldüğü ayet dahi var.

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Vefik Sâmi yazdı:

 

Bize ez-Zuhrî, Ubeydullah'tan; o da İbn Abbâs'tan tahdîs etti ki, es-Sa'b ibn Cessâme (R) şöyle demiştir: el-Ebvâ yâhud Veddân'da Peygamber (S) bana uğradı ve o sırada:

 

Müşriklerden aile sahibi bulunanlara gece baskını yapılıyor da (ayırdedilemiyerek) bunların kadınları ve küçük çocukları da mu­sibete uğratılıyor (bunun hükmü nedir)? diye soruldu.

Peygamber:

 "Onlar da müşriklerdendir" diye cevâb verdi

(a.s.m) “onlar da onlardan (müşrik olanlardan)dır” şeklinde cevap vermiştir.

 

(Sahih-i  Buharî Cihad, 145/217)

 

Savaş esnâsında kadın ve çocukların öldürülmesinin yasaklanışı  İslâm'a özel bir lütuf değilidr. Savaşların delici ve kesici âletlerle yapıldığı çağlarda esir edilen kadın ve çocukların köle pazarlarında satışı önemli bir gelir kalemi idi. Ayrıca en barbar, en vahşi kavimler dahi - istisnâi haller müstesnâ - kadın ve çocuk katlini kerih görmüşlerdir. Buradan size bi cacık çıkmaz. Ayrıca İslâm Peygamberinin "Savaş esnâsında kadın ve çocuklara dokunmayın." şeklinde bir emri olduğu söylenir. Zâten bilerek ve istiyerek kimse kolay kolay kadın ve çocuklara dokunmaz. Gece baskınları esnâsında istemeden öldürülen müşrik kadın ve çoıcukları için İslâm Peygamberinin verdiği cevap çok ilginç. Yine Sahih-i Buhâri'nin Cihad bölümünde yazdığını bakılırsa bir başka rivâyette de çocukları kasdederek "Zürriyetler de onlardandır" demiş.

 

 

Verdiğin hadisin tahricini oku.Bu hadis yanlışlıkla öldürülen kadın ve çocuklarla ve bunları yanlışlıkla öldürenlerin kısas edilip edilmemesiyle alakalıdır.Bilinçli kadın çocuk öldürmeyle alakası yoktur.Şunu bir oku altta kaynaklarıyla açıklanmış https://www.islam-tr.net/konu/islamda-savas-hukuku-prensipleri-nelerdir.34308/

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, Jobar yazdı:

Verdiğin hadisin tahricini oku.Bu hadis yanlışlıkla öldürülen kadın ve çocuklarla ve bunları yanlışlıkla öldürenlerin kısas edilip edilmemesiyle alakalıdır.Bilinçli kadın çocuk öldürmeyle alakası yoktur.Şunu bir oku altta kaynaklarıyla açıklanmış https://www.islam-tr.net/konu/islamda-savas-hukuku-prensipleri-nelerdir.34308/

 

:D kısas mı? adamlar talan için köy basmışlar, erkeklerin tümünü öldürüp, ne var yoksa yağmalamaya, kadınları çocukları esir etmeye, eşkiyalığa girişmişler.  neyin kısasından söz ediyorsunuz?

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, teflon yazdı:

 

Araştırmaya gerek yok. Vardır öyle hadisler. Ama aynı zamanda vardır binbir türlü hadisler. Hadis mevzusu dipsiz bir kuyu gibi. Girdin mi hiç çıkamazsın. Bunun sahihi var senedi var osu var busu var. Türlü sapkın versiyonları da var.

 

Daha ayan beyan ortada olan kuran hakkında dahi hem fikir olamayan müslümanlar, işin içine hadisler girince tam düttürü dünya olacaklar. Ki olmuşlar da zaten. Bu işin içinden kim çıkacak, referans "kim" ya da "ne" olacak? 

 

Ayrıca hadislere ve sünnetlere muhtaç kalmakta kuranın yetersizliği üzerinden kadiri mutlaklığa bir gönderme daha yapıyor. Sen zamanlar üzeri ve son bir mesaj gönderiyorsun. Kadiri mutlak olduğuna göre her şeyi bunun içine yettirecek kudretin de olmalı öyle değil mi? Ama pratikte biz yine bunu görmüyoruz. Pratikte yine böyle değil. Siz kendi adınıza açıklama yaptığınız her bir hamlenizde kuranı, kuran vesilesi ile de allahı daha da aciz kılıyor, aciz bir tanrı tasviri yapıyorsunuz.

 

Benim merak ettiğim -ve bunu ciddi soruyorum, dalga geçmek için değil-  hiç düşünmüyor musunuz; ölüp de diğer tarafa gittiğinizde karşınıza gerçekten tanrı benzeri bir şey çıkıp, ama tam da siz heyyoo falan derken "ula o aciz insan ürünü kitabı nasıl olur da bana mal edersin, ben size akıl vermedim mi, önemli tek nokta onu kullanmış olmanız, onun önüne hiçbirşey geçirmemenizdi.." deyip, küreği ilk sizin ağzınıza vurma ihtimali olabilir mi? 

 

Ya derse ki "ben insanları inananlar ya da inanmayanlar diye değil, "aklını kullananlar" ve "kullanmayanlar" şeklinde ayırıyorum..??! Bir de bakmışsın ki biz orda üzüm salkımları ile haşır neşir olurken, sen, sana itelemeye başlayan zebani abi ile haşır neşir olmak pozisyonuna geçmişsin?

 

Elimizde "tanrı şöyle olmalı ya da bundan hoşlanır, şuna kızar" şeklinde tanrıyı tanımlayan bir el kitabı yok ki neticede? Hiçbir şeye benzemez diyen de sizlersiniz..İnanmayaa kızmak dahi "bir şeye benzemektir" oysa ki..En çok da insana. Aciz ve ilkel insana..

Arkadaşım şimdi burda sana 5 dakkada hadis usulü tefsir vs gibi şeyleri nasıl açıklayayım.Senin galiba biraz kafan karışık.Biz sünniyiz.Biraz Sünni içtihad bilgisi aldıktan sonra sende ayrımı kıstasların Ne olduğu vs gibi şeyleri öğrenebilirsin.Yoksa reformistlerle tartışmaktan sizin kafa biraz karışmış tartışmamızın hiçbir anlamı yok çünkü sen sadece kendi vesveselerini aktarıyorsun.Vesveselere dalacak olursak 500 sene tartışırız çünkü insanda vesvese bitmez.

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, bir_akil_insan yazdı:

 

:D kısas mı? adamlar talan için köy basmışlar, erkeklerin tümünü öldürüp, ne var yoksa yağmalamaya, kadınları çocukları esir etmeye, eşkiyalığa girişmişler.  neyin kısasından söz ediyorsunuz?

Savaşta Yanlışlıkla ve istemeyerek kafirlerin kadın ve çocuklarını öldürenler bunun karşılığında idam edilir mi edilmez mi onun kısası.Hadiste yanlışlıkla öldürüldükleri için kısas gerekmediği bildirilmiş.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslam zorbalığının yöntemi şudur: En yakınındaki kabile, köy, şehir, ülke... Her neyse. Askeri toplar üzerine yürürsün. Ya Müslüm olun, ya öldürür, yağmalar, köle yaparız dersin. Kabul etmezlerse saldırırsın. Başarırsan yağmalarsın. Başaramazsan başarıncaya kadar denersin.

 

Eğer tamam Müslüm olalım derlerse hadi allah yolunda savaşacaksınız o halde deyip onları da alıp bir sonraki topluluğun üzerine yürürsün.  

 

İslamda asla ve hiç bir şekilde barış diye bir şey yoktur. Sürekli bir saldırganlık, yayılma ve savaş vardır. Tüm dünya Müslüman olmadıkça veya öldürülüp yağmalanmadıkça savaş bitmez. 

 

Bunun tek istisnası, ehli kitap olmalarıdır. O zaman öldürmez, cizyeye bağlarsın. Cizye ağır bir vergidir ve elleriyle aşağılanarak vermeleri şart koşulmuştur. Nasıl bir aşağılık duygusuysa... Diğerini aşağılayarak kendini yücelttiğini sanan iğrenç bir anlayış...

 

Üstelik bu da Hristiyanlara uygulanmış, Yahudilere teslim bile olsalar elleri bağlanıp toplu idam etme şeklinde aşağılık ve alçakça bir soykırım uygulanmıştır.

 

tarihinde democrossian tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, democrossian yazdı:

İslam zorbalığının yöntemi şudur: En yakınındaki kabile, köy, şehir, ülke... Her neyse. Askeri toplar üzerine yürürsün. Ya Müslüm olun, ya öldürür, yağmalar, köle yaparız dersin. Kabul etmezlerse saldırırsın. Başarırsan yağmalarsın. Başaramazsan başarıncaya kadar denersin.

 

Eğer tamam Müslüm olalım derlerse hadi allah yolunda savaşacaksınız o halde deyip onları da alıp bir sonraki topluluğun üzerine yürürsün.  

 

İslamda asla ve hiç bir şekilde barış diye bir şey yoktur. Sürekli bir saldırganlık, yayılma ve savaş vardır. Tüm dünya Müslüman olmadıkça veya öldürülüp yağmalanmadıkça savaş bitmez. 

İşkembeden sallamayalım mümkünse.İslamda ya müslüman ol ya da öl diye bir kaide yoktur.Kişile veya topluluklara islam tebliğ edilir onlarda kabul etmek istemezlerse cizye teklif edilir.Cizyeyi kabul eden dininde özgürdür.Hertürlü Can mal ve namus güvenliği sağlanır.Eğer cizyeyide kabul etmezlerse savaşılacağı açıkça tebliğ edilir.Buna rağmen düşman cizyeyi değil savaşı seçerse o zaman savaş başlar ve savaşılır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...