Jump to content
Tengrizm

Kurandan Saçma Ayetler

Recommended Posts

Hacc 65:Görmüyor musun ki, Allah bütün yerdekileri ve emri uyarınca denizde akıp gitmekte olan gemileri sizin hizmetinize vermiştir. İzni olmaksızın yerin üzerine düşmesin diye göğü O tutuyor. Şüphesiz ki Allah, insanlara karşı çok esirgeyici, çok merhametlidir.:0_80cbc_37a71a73_L::lol:

 

Arap putu allah göğü dünyaya düşmesin diye tutuyormuş.Araplar o çağda nereden bilecekti ki! Evrenin genişlediğini ve bing bang patlaması ile evrenin oluştuğunu ama arap uydurması evreni gök kubbe olarak görüyor,dünyaya düşmesin diye allah tutuyormuş.Allah tutmasa evren dünyanın üzerine düşecekmiş.Bu kadar masal ve bilim dışı ayet ancak kutsal kitaplarda olur.Fakat arapların hayal gücü baya bir yüksekmiş.

Mülk 5: Diyanet İşleri: Andolsun biz, en yakın göğü kandillerle donattık. Onları şeytanlara atılan taşlar yaptık ve (ahirette de) onlara alevli ateş azabını hazırladık.:0_80cbc_37a71a73_L::lol:

 

Gökyüzünde görmeye alışık olduğumuz Vega, 25 ışık yılı, Sirius 8,6 ışık yılı, Betelgeuse 500 ışık yılı, Orion Bulutsusu 1300 ışık yılı uzaklıkta yer alıyor. Yani tanıdığımız tüm objeler, bizim için devasa bir yapı olan Samanyolu içerisinde dahi burnumuzun dibinde yer alıyor. Bir de bizden milyarlarca ışık yılı uzaktaki gökadaları düşünün…

Tabi bunu araplar o çağda ne bilsin,ancak böyle masallara inandıkları için kitapları kuranda da böyle yazıyor.Ve bu arap uydurmalarından müslümanlar bilimsel mucize çıkarmaları oldukça çok komik oluyor.Hacc 65 ayetinden yer çekimi anlamını müslümanların çıkartması insanı oldukça güldürüyor.Kuran elinden nereden tutarsan elinde kalıyor.

tarihinde Tengrizm tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Komik yani :D

Acaba neden önce denizin üstünde akıp giden gemilerden bahsedildi de , sonra gökten bahsedildi ? Müslümanların bunlardan bilimsel mucize çıkartmaları gerçekten komik , bilimde mucüze yok zaten :D ateistlerin bilimden mucize çıkartmaları da çok komik (bknz big bang).

Bence mucize çıkartma işini herkesin bırakması gerekiyor. Dalga geçtiğin ayetlerin tersini birebir kanıtlayamıyorsan susmayı bilmek gerekir.Bu iki ayette çevremizde olan şeylerin tam tersi mi anltılıyor ki?

Gök üstümüze düşüyor mu?

Gök derken neyi kasteediyor? Bulutlar değil herhalde öyle olsaydı gök üstümüze düşüyor olurdu yağmurlar nedeniyle. Mesela Ay üstümüze düşüyor mu? Sterosfer düşüyormu üstümüze?

Tamam bilimsel veriler elde etmeye çalışmak komik olabilir ama dalga geçmek için de aynı tekniği kullanmak (lastik gibi sündürme) komik değil mi?

Araplar o çağda nerden bilecekti ki ışık yılını falan filan diyorsun da sen şu an evrenin ne kadarını biliyorsun? Mesela big bangden öncesi hakkında ne biliyorsun? Ölümden sonrası hakkında ne biliyorsun? Hiçbirşey :D söz gümüşse sukut altındır. Kendini akıllı sanmaktan çok daha iyidir , akıllı uslu oturduğun yerde oturmak. Müslümanların Kuranı evirip çevirip bilim hadiselerine atfetmeliyle dalga geçen biri nasıl oluyorda Kuranı evirip çevirip bilim hadiselerine ters olmasıyla dalga geçebiliyor ? Trajikomik bir durum.

Bu hususta iki çeşit insan var

1- Kuranda ki ayetlerin hepsini bilime kaynak görüp bununla övünen ama Kuranın dediğini hiç yapmayan teistler.

2-Kuranda ki ayetlerin hepsini bilime kaynak olmak zorunda olduğunu ve Kuranın bir bilim ansiklopedisi olmadığı için onunla dalga geçip ateist olan insanlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 2/16/2018 at 14:49, Tengrizm yazdı:

Hacc 65:Görmüyor musun ki, Allah bütün yerdekileri ve emri uyarınca denizde akıp gitmekte olan gemileri sizin hizmetinize vermiştir. İzni olmaksızın yerin üzerine düşmesin diye göğü O tutuyor. Şüphesiz ki Allah, insanlara karşı çok esirgeyici, çok merhametlidir.:0_80cbc_37a71a73_L::lol:

 

Arap putu allah göğü dünyaya düşmesin diye tutuyormuş.Araplar o çağda nereden bilecekti ki! Evrenin genişlediğini ve bing bang patlaması ile evrenin oluştuğunu ama arap uydurması evreni gök kubbe olarak görüyor,dünyaya düşmesin diye allah tutuyormuş.Allah tutmasa evren dünyanın üzerine düşecekmiş.Bu kadar masal ve bilim dışı ayet ancak kutsal kitaplarda olur.Fakat arapların hayal gücü baya bir yüksekmiş.

Mülk 5: Diyanet İşleri: Andolsun biz, en yakın göğü kandillerle donattık. Onları şeytanlara atılan taşlar yaptık ve (ahirette de) onlara alevli ateş azabını hazırladık.:0_80cbc_37a71a73_L::lol:

 

Gökyüzünde görmeye alışık olduğumuz Vega, 25 ışık yılı, Sirius 8,6 ışık yılı, Betelgeuse 500 ışık yılı, Orion Bulutsusu 1300 ışık yılı uzaklıkta yer alıyor. Yani tanıdığımız tüm objeler, bizim için devasa bir yapı olan Samanyolu içerisinde dahi burnumuzun dibinde yer alıyor. Bir de bizden milyarlarca ışık yılı uzaktaki gökadaları düşünün…

Tabi bunu araplar o çağda ne bilsin,ancak böyle masallara inandıkları için kitapları kuranda da böyle yazıyor.Ve bu arap uydurmalarından müslümanlar bilimsel mucize çıkarmaları oldukça çok komik oluyor.Hacc 65 ayetinden yer çekimi anlamını müslümanların çıkartması insanı oldukça güldürüyor.Kuran elinden nereden tutarsan elinde kalıyor.

 

Burada bir açıklama gerekiyor. Kuranın tanımları ya da betimlemeleri, evrensel gerçekliklerle değil, bu gerçeklerin gözlemleri ile örtüşür.

 

Yani, kuranın göğü, hava katmanları, atmosfer, uzay değil; tıpkı yer gibi bir başka sert zemindir. o zeminde cennet vardır. tanrı orada yaşar. ölenlerden iyi olanlar oraya gider. kötü olanlar da daha aşağı, bir başka zemin olan cehenneme iner.

 

bu yüzden örneğin göğün kırılıp yere dökülmesi anlatılır ayetlerde.

 

sebe 9

Onlar, önlerindeki ve arkalarındaki (kendilerini dört bir yandan kuşatan) göğe ve yere bakmadılar mı? Eğer dilersek onları yere geçirir veya gökten üzerlerine parçalar düşürürüz. Bunda, Rabbine yönelen her kul için bir ibret vardır.

 

tur 9

O gün gök şiddetle sallanıp çalkalanır.

 

meryem 90

Öylesine bir söz ki neredeyse gökler parçalanacak ve yer yarılacak ve dağlar dağılıp çökecek.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 

Artık ye, iç. Gözün aydın olsun. Eğer insanlardan birini görürsen şöyle söyle: 'Ben Rahman için oruç adadım. Onun için bugün, insan cinsinden hiç kimseyle konuşmayacağım." Meryem 26

 

Bundan daha saçma ayetler var ama bunu komik buldum.

Şimdi bu konuşsun mu, konuşmasın mı? :-D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 22.02.2018 at 13:56, poiuz yazdı:

 

Artık ye, iç. Gözün aydın olsun. Eğer insanlardan birini görürsen şöyle söyle: 'Ben Rahman için oruç adadım. Onun için bugün, insan cinsinden hiç kimseyle konuşmayacağım." Meryem 26

 

Bundan daha saçma ayetler var ama bunu komik buldum.

Şimdi bu konuşsun mu, konuşmasın mı? :-D 


Espri anlayışına sokayım desem bile o senden daha komik olur.

Soru şöyle olacaktı sanırım "Şimdi bu söylesin mi, konuşmasın mı?" ve ne kadar ahmakça bir soru olduğu ortaya çıkacaktı.
Öküzün altında buzağı aramakta nirvanadasınız be. Ama fasıksavar var Bakara 26.
Fasıklarrrrrrr

 

Kuran okudum atayiz oldum diyen kırolar acaba bu ayeti okumadı mı ? :D
Muhtemelen okudu ama anlamadı diğerlerini de anlamadığı gibi.

Bakara 26
Allah, bir sivrisineği, ondan daha da ötesi bir varlığı örnek olarak vermekten çekinmez. İman edenler onun, Rablerinden (gelen) bir gerçek olduğunu bilirler. Küfre saplananlar ise, “Allah, örnek olarak bununla neyi kastetmiştir?” derler. (Allah) onunla birçoklarını saptırır, birçoklarını da doğru yola iletir. Onunla ancak fasıkları saptırır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

"Sen sus da gözlerin (burada çocuğun) konuşsun" diyecekmiş, becerememiş! :0_80cbc_37a71a73_L:

 

Allağın manyak çöl bedevileri laf etmeye kalktığında böyle olur işte!

 

Böyle hikaye anlatılmaz. Düzgün anlatılacaksa bu hikaye, Allah Meryem'e hiç bir şekilde konuşmamasını tembihler. Meryem kucağında çocukla yaklaşırken ıslıklar, yuhalamalar, hakaretler, hatta taş atmalar, kıyamet... Meryem başı önünde ilerlemeye devam eder. Hakaretler yoğunlaşır. Taşlayalım taşlayalım isterik çığlıkları tempo tutmaya döner. Meryem taşlanarak öldürülmeye doğru yürümektedir.

 

Birden "ben Allahın kuluyum!" diye bir çığlık işitilir. Bunu Meryem mi söyledi diye herkes susar. Fakat Meryem hiç kıpırdamamaktadır. Heykel gibi dona kalmıştır. Fakat kucağındaki çocuk doğrulmuş, avazı çıktığı kadar bağırmaktadır: "Ben Allahın kuluyum! Allah bana kitap ve peygamberlik verdi!" Ortalık karmakarışık olur. Hayretten kimi donup kalmış, kimi korkarak geri geri çekilmektedir.

 

Hikaye böyle anlatılır. Bunu bir parça Mısırlı ünlü üstad kâri Abdüssamed canlandırırdı. Burayı okurken öyle tiz çığlık atar gibi okurdu ki sanırsın gerçekten bebek konuşuyor! "Kâle inni Abdullah!" diye en tiz perdeden okur, bir soluk alıp beklerdi. Sanırsın bu bebek İsa'nın çığlığı! Sessizlik de herkesin dona kalması! Sonra perdeyi düşürmeden devam ederdi: "Eteniyel kitabe ve cealeni nebiyyen..." diye adeta çığlık çığlığa okur, Kahire'deki Ömer camisi çın çın çınlardı. Sanırdın bebek İsa konuşuyor.

 

Ama bu tabii Abdüssamed'in başarısı. O tiyatrolaştırıyor ama aslında Kuran'daki anlatım sıfır... Hem konuş diyor hem konuşma.

 

Abdüssamed'den söz açınca... Zamanında Müslümlerde bile bir kalite vardı yaaa... Hocası Mustafa İsmail ve bu, ikisi dünyanın en iyi Kuran okuyucularıydı. Bunlar Kuran'ı operada arya okur gibi okurlardı. Yobazlar eleştirirdi Kuranı tiyatroya çeviriyorlar diye. Basbayağı tiyatro oynar gibi okurlardı. Ama canlandırırlardı anlatılan olayları. Yusuf suresi okurlarken Züleyha'nın Yusuf'u çağırışını filan bir canlandırırlardı, müthiş! Hele Abdüssamed sesini kadın sesi gibi inceltirdi. Züleyha'nın önce tatlı davetkar bir tonda, sonra Yusuf gelmeyince emrederek, sonra Yusuf direnince sinirlenerek çağırışını tekrar tekrar okuyarak iyice canlandırırlardı. Yok tabii şimdi öyle okuyucular. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Enam 148: Allah’a ortak koşanlar diyecekler ki: “Eğer Allah dileseydi, biz de ortak koşmazdık, babalarımız da. Hiçbir şeyi de haram kılmazdık.” Onlardan öncekiler de (peygamberlerini) böyle yalanlamışlardı da sonunda azabımızı tatmışlardı. De ki: “Sizin (iddialarınızı ispat edecek) bir bilginiz var mı ki onu bize gösteresiniz? Siz ancak kuruntuya uyuyorsunuz ve siz sadece yalan söylüyorsunuz.”
 
1-Bu ayete göre: Allah paganların bu iddiasını yalancılık,inkar olarak görüyor.Kendisinin şimdiye kadar ki olmuş tüm inkar süreçleriyle  bir alakasının olmadığını belirtip,paganları ,neden-sonuç ilişkisi içinde azapla cezalandırdığını ve cezalandıracağını ifade ediyor.Neden,paganların özgür iradesi olarak tanımlanıyor.
—————————————————————————————
Enam 107:Allah dileseydi ortak koşmazlardı. Biz seni onların başına bir bekçi yapmadık. Sen onlara vekil (onlardan sorumlu) da değilsin.
 
Enam 137:Yine bunun gibi, Allah’a ortak koşanların çoğuna, koştukları ortaklar, çocuklarını öldürmelerini güzel gösterdi ki; onları helâke sürüklesinler ve dinlerini karıştırıp onları yanıltsınlar. Eğer Rabbin dileseydi, bunu yapamazlardı. Artık sen onları uydurdukları ile baş başa bırak.
 
2:Aynı sure’de geçen başka 2 ayet..Bu sefer Allah,paganlarla aynı iddia da bulunmaya başlıyor.Ben dilemeseydim ortak koşmazlardı diyor.Enam 148’de ki anlaşılabilir neden-sonuç ilişkisi bu 2 ayetle paramparça oluyor.Neden,paganların iddiası yani Allah’ın ta kendisi oluyor.
 
Nerden baksan tutarsızlık,nerden baksan ahmakça..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Araplarda putlara insan  - ya da çocuk - kurban etme âdeti yoktu. Kız çocuklarını diri diri toprağa gömme davranışı sâdece Temim kabilesinde görülmüştür. Tüm Arabistanda yaygın olan bir gelenek değildir. Özellikle fakir aileler,  kızlarının belli bir yaşa geldiğinde fuhuşa zorlanacağını,  genelevlere düşeceğini düşünerek çocuklarını öldürmüşler. Hattâ Kur'an'da bunu doğrulayan bir âyet dahi var.

 

"Yoksulluk korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin. Onları da, sizi de biz rızıklandırırız. Onları öldürmek gerçekten büyük bir günahtır." (İsrâ 31)

 

Kur'an, ilkesellik özelliği olmayan bir kitaptır. Orta Çağın Arabistanda geçerli hâkim mkültürüne paralel nitleikte ve zaman zaman da onları reforme eden kurallar getirmiştir. Muhammed'in Arap dininde yaptığı pek fazla bir değişiklik yoktur. En mühimi, Allah ile kul arasında aracı olduklarına inanınlan (Zümer 3) putları iptâl edip, onların yerine kendini koymasıdır.

 

Allah ve Resûlü bir iş hakkında hüküm verdikleri zaman..." (Ahzab 36)

"...Allah’ın ve Resûlünün haram kıldığını haram saymayan..." (Tevbe 29)

 

Özellikle Tevbe 29, Muhammed'in de Allah ile birlikte helâl ve haram kılma yetkisini elinde tuttuğuna bir kanıttır. Her ne kadar müslümler bunu farklı izah etmye çabalasalar da... Muhammed, kedni ağzından Allah'ı konuşturur. Bunun en belirgin kanıtı her durum için birbirini tutmayan hükümler getirilmesidir.  İsrâ 31 de "Yoksulluk korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin" derken, En'âm 137 de çocuk öldürmeyi "putların güzel gösterdiğini" ileri sürer. Çünki putları kötüleyip devreden çıkarmak için gerekçe(ler) lâzımdır.

 

Allah, Muhammed'in hanımlarından Hafsa ile arası bozulunca,vakit geçirmeden ve de herkese yasakladığı "gıybet" pahasında devreye girer. (Tahrim 3) Sırf Muhammed'e kolaylık olsun diye,Nebiye has evlenme izinleri çıkarır. (Ahzab 50) Zâten câriye konusunda herhangi bir sınır yoktur. Bu ""âyet"(!) ler Muhammed fazla sıkıntı çekmeden hemencecik "gökten" iniverir. Hattâ bu husus hanımlarından Aişe'nin de ilgisini çeker ki şu rivâyet bu günlere kadar gelir.

 

Alıntı

"Yâ Rasülallah! Rabb'in Taâlâ ancak Senin arzunun gerçekleşmesine çabuk davranıyor."

 

Sahih-i Buhâri: Nikâh; Kadının kendi nefsini bir kimseye hibe etmesi helal olur mu bâbı (30), Hadis No: 49

 

Ama; Muhammed'in Amcası Ebû Tâlip'in koruması altında bulunduğu bir sırada, köle Ammar bin Yasir işkencler sonrasında  inkâra mecbur kalırken, Anne ve babası efendileri tarafından katledilirken ortalarda görünmez.

 

Alıntı

Benî Mahzûm ailesi, himayeleri altındaki genç Ammar Bin Yasir'i babası Ammar ve annesi Sümeyye ile birlikte tam öğle sıcağı bastığı sırada Mekke kumsalına çıkarıp onlara işkence yaparlardı. Bunlar İslamı kabul etmiş bir aileydi. İşkence gördükleri bir sırada Hz. Peygamber (sav) kendilerine yakın bir mesafeden geçmiş, an­cak gözleri yaşlı, kalbi hüzün dolu, hiç bir şey yapamamıştı.

Sadece onlara:

 

"Ey Yasir ailesi, gerçek şu ki sizinle cennette buluşacağız."

 

diyerek onları teselli etmeye çalışmıştı. Bu işkenceler sırasında Sü­meyye edep mahallinden bir ok yarası alarak şehid edildi.

Böylece ilk İslam şehidi unvanını aldı.

 

Mahmud Şakir, Hz. Âdem'den Bugüne İslam Tarihi, Kahraman Yayınları: 1/283

 

tarihinde Vefik Sâmi tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
49 dakika önce, Vefik Sâmi yazdı:

Araplarda putlara insan  - ya da çocuk - kurban etme âdeti yoktu. Kız çocuklarını diri diri toprağa gömme davranışı sâdece Temim kabilesinde görülmüştür. Tüm Arabistanda yaygın olan bir gelenek değildir. Özellikle fakir aileler,  kızlarının belli bir yaşa geldiğinde fuhuşa zorlanacağını,  genelevlere düşeceğini düşünerek çocuklarını öldürmüşler. Hattâ Kur'an'da bunu doğrulayan bir âyet dahi var.

 

"Yoksulluk korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin. Onları da, sizi de biz rızıklandırırız. Onları öldürmek gerçekten büyük bir günahtır." (İsrâ 31)

 

Kur'an, ilkesellik özelliği olmayan bir kitaptır. Orta Çağın Arabistanda geçerli hâkim mkültürüne paralel nitleikte ve zaman zaman da onları reforme eden kurallar getirmiştir. Muhammed'in Arap dininde yaptığı pek fazla bir değişiklik yoktur. En mühimi, Allah ile kul arasında aracı olduklarına inanınlan (Zümer 3) putları iptâl edip, onların yerine kendini koymasıdır.

 

Allah ve Resûlü bir iş hakkında hüküm verdikleri zaman..." (Ahzab 36)

"...Allah’ın ve Resûlünün haram kıldığını haram saymayan..." (Tevbe 29)

 

Özellikle Tevbe 29, Muhammed'in de Allah ile birlikte helâl ve haram kılma yetkisini elinde tuttuğuna bir kanıttır. Her ne kadar müslümler bunu farklı izah etmye çabalasalart da... Muhammed, kedni ağzından Allah'ı konuşturur. Bunun en belirgin kanıtı her durum için birbirini tutmayan hükümler getirilmesidir.  İsrâ 31 de "Yoksulluk korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin" derken, En'âm 137 de çocuk öldürmeyi putların güzel gösterdiğini ileri sürer. Çünki putları kötüleyip devreden çıkarmak için gerekçe(ler) lâzımdır.

 

Allah, Muhammed'in hanımlarından Hafsa ile arası bozulunca,vakit geçirmeden ve de herkese yasakladığı "gıybet" pahasında devreye girer. (Tahrim 3) Sırf Muhammed'e kolaylık olsun diye,Nebiye has evlenme izinleri çıkarır. (Ahzab 50) Zâten câriye konusunda herhangi bir sınır yoktur. Bu ""âyet"(!) ler Muhammed fazla sıkıntı çekmeden hemencecik "gökten" iniverir. Hattâ bu husus hanımlarından Aişe'nin de ilgisini çeker ki şu rivâyet bu günlere kadar gelir.

 

 

Ama; Muhammed'in Amcası Ebû Tâlip'in koruması altında bulunduğu bir sırada, köle Ammar bin Yasir işkencler sonrasında  inkâra mecbur kalırken, Anne ve babası efendileri tarafından katledilirken ortalarda görünmez.

 

 

 

sami  vaftiz oldunmu, yok bu kadar saçmaladığına göre kesin olmuşundur, yazık.

 

İslamda Peygamberimiz as. kural koyar. kural koyamaz diyen mantığına tüküreyim. Hz. Muhammed as. dinde kural koyabilir. ama bu kurallar Allah'ın CC. izn ve yetki vermesiyle olur. böyle olmasa peygamberlik görevini nasıl yapacak. koyduğu kurallar ayetlerle çelişmez. ayetlerin tatbikatını kurallara bağlar. Kur'an'da olmayan bazı haramları Peygamberimiz as. Allah'ın CC. yönlendirmesiyle koymuştur.

 

Peygamberimizin as. eşleri konusunada elli sefer söyledik. dini öğretmek için yapılan evlilikler  veya evlendiği eşine bir ihsan. hangi eşi bu evlilikten razı değil. hepsi Peygamberimizle as. evlilikten memnun. sana ne oluyor. eşlerini diline doluyorsun.dilin gereksiz uzun senin. burnun da öyle, lakin aklın kısa. o yüzden bu yorumların saçma..

 

Ammar ailesi İslamın ilk şehidlerinden. çeneni kapatsan iyi olur. sanki onların haline mi üzülüyorsun murted. yoksa onların hakkına mı arıyorsun? bak hakkını aramak sana mı kaldı? Peygamberimizin as. elinde gücü var dı da, kullanmadı mı sanıyorsun. yapabilecek hiç bir şeyi yoktu. olsa yapardı.kendisi zaten müşriklerin baskısı altında eziyet çekiyordu..yapabilecek hiç bir şey yoktu..

 

Ammar ailesi şehadete razı(Allah CC. onlardan razı olsun.)  sen razı olmamışın bize ne. Ammar ailesi Allah'ın CC. takdirine boyun eğdi, hiç bir itiraz etmedi. sen bu ailenin varisi misin? kan davası mı güdüyon?   

 

sen  Hz. İsa'nın as. kan davasını güt dicem de öyle bir şey yok. ama sana göre var. senin 3 ilahın Hz. İsa'yı çarmıha gererlerken nerdeydi?3 tane ilahtan biri bile ortada yok.. kös kös düşün de bul bulabilirsen..

 

Ammar ailesi ra. yaşasa bu sözlerin yüzünden sana ne yapardı biliyor musun? seni murdet diye başlar ...nokta nokta anlarsın.. yalansa yalan de?

 

 

 

 

 

tarihinde FETİH tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
16 dakika önce, FETİH yazdı:

slamda Peygamberimiz as. kural koyar. kural koyamaz diyen mantığına tüküreyim. Hz. Muhammed as. dinde kural koyabilir. ama bu kurallar Allah'ın CC. izn ve yetki vermesiyle olur. böyle olmasa peygamberlik görevini nasıl yapacak. koyduğu kurallar ayetlerle çelişmez. ayetlerin tatbikatını kurallara bağlar. Kur'an'da olmayan bazı haramları Peygamberimiz as. Allah'ın CC. yönlendirmesiyle koymuştur.

 

 

Dinde Helâl-Haram noktasında kural koyma yetkisi sâdece Tanrı'ya âit olmalıdır. Muhammed'in Allah ile ortaklaşa koyduğu kurallar, tam anlamıyla şirktir. Bunu mâzur göstermeye çabalamak, âyetlere takla attırıp yorum yapmak İslâmda var olduğu iddia edilen "vahdet" anlayışına uymaz. Ne var ki İslâm'ın bu pek övündüğü "vahdâniyet"  senin de savunageldiğin yorumlarla zâten iflâs etmiştir. Sen, "Üç ilah" muhabbetinden medet umarak konuyu çarpıtmya çalışma. Biat kafasıyla bu husûsu anlaman zâten imkânsız. MESİH'e iman ettikten sonra, iki yıl kadar "teslis" denen bu mevzû ile cedelleştim ben. Tıpkı İslâm inancında Allah'ın sıfatları" ne ise benim için teslis de o'dur.

 

Siz, 99 Esmâ-ül Hüsnâ üzerinden 99 tâne İlah olduğuna inanmıyorsunuz değil mi ?

tarihinde Vefik Sâmi tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 24.2.2018 at 02:14, 0101001101000100 said:


Espri anlayışına sokayım desem bile o senden daha komik olur.

Soru şöyle olacaktı sanırım "Şimdi bu söylesin mi, konuşmasın mı?" ve ne kadar ahmakça bir soru olduğu ortaya çıkacaktı.
Öküzün altında buzağı aramakta nirvanadasınız be. Ama fasıksavar var Bakara 26.
Fasıklarrrrrrr

 

Kuran okudum atayiz oldum diyen kırolar acaba bu ayeti okumadı mı ? :D
Muhtemelen okudu ama anlamadı diğerlerini de anlamadığı gibi.

Bakara 26
Allah, bir sivrisineği, ondan daha da ötesi bir varlığı örnek olarak vermekten çekinmez. İman edenler onun, Rablerinden (gelen) bir gerçek olduğunu bilirler. Küfre saplananlar ise, “Allah, örnek olarak bununla neyi kastetmiştir?” derler. (Allah) onunla birçoklarını saptırır, birçoklarını da doğru yola iletir. Onunla ancak fasıkları saptırır.

 

Söylemek: düşündüğünü, bildiğini, duyumsadığını, duyduğunu sözle, konuşmayla anlatmak.

 

Ama senin verdiğin ayette güzelmiş ;-)
Ne yazıyor okuyalım.
".... (Allah) onunla birçoklarını saptırır, birçoklarını da doğru yola iletir. Onunla ancak fasıkları saptırır."

 

Evet, kim saptırıyormuş??? 
Şeytan değil de kim???

 

Dieğer sayfada (şeytan da tanrıdır) yazmıştım şeytanı da zamanında Allah saptırıyor!!!!

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Vefik Sâmi yazdı:

Araplarda putlara insan  - ya da çocuk - kurban etme âdeti yoktu. Kız çocuklarını diri diri toprağa gömme davranışı sâdece Temim kabilesinde görülmüştür. Tüm Arabistanda yaygın olan bir gelenek değildir. Özellikle fakir aileler,  kızlarının belli bir yaşa geldiğinde fuhuşa zorlanacağını,  genelevlere düşeceğini düşünerek çocuklarını öldürmüşler. Hattâ Kur'an'da bunu doğrulayan bir âyet dahi var.

 

"Yoksulluk korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin. Onları da, sizi de biz rızıklandırırız. Onları öldürmek gerçekten büyük bir günahtır." (İsrâ 31)

 

Kur'an, ilkesellik özelliği olmayan bir kitaptır. Orta Çağın Arabistanda geçerli hâkim mkültürüne paralel nitleikte ve zaman zaman da onları reforme eden kurallar getirmiştir. Muhammed'in Arap dininde yaptığı pek fazla bir değişiklik yoktur. En mühimi, Allah ile kul arasında aracı olduklarına inanınlan (Zümer 3) putları iptâl edip, onların yerine kendini koymasıdır.

 

Allah ve Resûlü bir iş hakkında hüküm verdikleri zaman..." (Ahzab 36)

"...Allah’ın ve Resûlünün haram kıldığını haram saymayan..." (Tevbe 29)

 

Özellikle Tevbe 29, Muhammed'in de Allah ile birlikte helâl ve haram kılma yetkisini elinde tuttuğuna bir kanıttır. Her ne kadar müslümler bunu farklı izah etmye çabalasalar da... Muhammed, kedni ağzından Allah'ı konuşturur. Bunun en belirgin kanıtı her durum için birbirini tutmayan hükümler getirilmesidir.  İsrâ 31 de "Yoksulluk korkusuyla çocuklarınızı öldürmeyin" derken, En'âm 137 de çocuk öldürmeyi "putların güzel gösterdiğini" ileri sürer. Çünki putları kötüleyip devreden çıkarmak için gerekçe(ler) lâzımdır.

 

Allah, Muhammed'in hanımlarından Hafsa ile arası bozulunca,vakit geçirmeden ve de herkese yasakladığı "gıybet" pahasında devreye girer. (Tahrim 3) Sırf Muhammed'e kolaylık olsun diye,Nebiye has evlenme izinleri çıkarır. (Ahzab 50) Zâten câriye konusunda herhangi bir sınır yoktur. Bu ""âyet"(!) ler Muhammed fazla sıkıntı çekmeden hemencecik "gökten" iniverir. Hattâ bu husus hanımlarından Aişe'nin de ilgisini çeker ki şu rivâyet bu günlere kadar gelir.

 

 

Ama; Muhammed'in Amcası Ebû Tâlip'in koruması altında bulunduğu bir sırada, köle Ammar bin Yasir işkencler sonrasında  inkâra mecbur kalırken, Anne ve babası efendileri tarafından katledilirken ortalarda görünmez.

 

 

Sayın Vefik hocam hristiyanlığı islamdan çok saçma bulurdum ama bu ayetleri gördüğümde islamın hristiyanlıktan saçma olduğunu düşünmeye başladım.Muhammed denilen arap istediğini haram kılıyor,istediğini helal kılıyor.Ancak Tanrının sadece bu yetkisi olması bana daha mantıklı,peygamber,elçiler istediğini kendi kafalarına göre yasaklıyorlar.Dolayısı ile islam Muhammmed'i yarı Tanrı gibi gösteriyor.Çünkü Tanrı gibi istediğini yasaklıyor,istediğini helal kılıyor.Hocam bu ayet Muhammed'i yarı tanrı yapıyor,müslümanlar her ne kadar son elçisi olarak inansalarda bazı ayetlerde Muhammed yarı tanrı sıfatında oluyor.

 Zumer 10:Elmalılı (sadeleştirilmiş - 2): Ey Muhammed! Tarafımdan söyle: «Ey iman eden kullarım! Rabbinizden korkun. Bu dünyada güzellik yapanlara bir güzellik vardır. Allah'ın yeryüzü geniştir. Ancak sabredenlere mükafatları hesapsız ödenecektir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yarı tanrı mı?

 

Muhakkak ki Allah ve melekleri, Peygamber'e salat ederler. Ey iman edenler; siz de O'nun üzerine salavat getiriniz ve onun için selamet dileyin. Ahzap 56

Muhakkak ki Allah'ı ve Rasulünü incitenlere Allah; dünya ve ahirette la'net etmiştir. Ve onlar için, horlayıcı bir azab hazırlamıştır. Ahzap 57

 

Burda Allah değil Muhammed merkezdedir!!!!

Ve Muhammedi incitmek ile Allahı incitmek arasında bir fark yoktur!!!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

29:63:Andolsun ki yine onlara: "Gökten azar azar su indirip onunla ölümünün ardından yeryüzüne hayat veren kimdir?" diye sorsan elbette şüphesiz "Allah" diyecekler. De ki: "Hamd Allah'a mahsustur." Fakat onların çoğu aklı ermezlerdir.

 

Paganlar’a yağmuru  yağdıran kim diye sorulduğunda, şüphesiz Allah diyorlarmış..

Buna rağmen Allah’a inanmayıp puta tapmaya devam ediyorlarmış..

Saçmalık değil de ne bu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
16 dakika önce, Epihippas yazdı:

29:63:Andolsun ki yine onlara: "Gökten azar azar su indirip onunla ölümünün ardından yeryüzüne hayat veren kimdir?" diye sorsan elbette şüphesiz "Allah" diyecekler. De ki: "Hamd Allah'a mahsustur." Fakat onların çoğu aklı ermezlerdir.

 

Paganlar’a yağmuru  yağdıran kim diye sorulduğunda, şüphesiz Allah diyorlarmış..

Buna rağmen Allah’a inanmayıp puta tapmaya devam ediyorlarmış..

Saçmalık değil de ne bu?

 

Araplar, Allah'a değil, Muhammed'in "Peygamberlik" iddiasına inanmamışlardı.

Tek yaratıcı olarak da Allah'ı görürlerdi.

 

"Andolsun, onlara kendilerini kimin yarattığını sorsan elbette, “Allah” derler. Öyleyken nasıl döndürülüyorlar?" (Zuhruf 87)

 

Putlar, Araplar için Allah'a yakınlaşma vesilesi, birer şefa'atçi idiler.

 

"... O’nu bırakıp da başka dostlar edinenler, “Biz onlara sadece, bizi Allah’a daha çok yaklaştırsınlar diye ibadet ediyoruz” diyorlar. .." (Zümer 3)

 

 

tarihinde Vefik Sâmi tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, poiuz yazdı:

Yarı tanrı mı?

 

Muhakkak ki Allah ve melekleri, Peygamber'e salat ederler. Ey iman edenler; siz de O'nun üzerine salavat getiriniz ve onun için selamet dileyin. Ahzap 56

Muhakkak ki Allah'ı ve Rasulünü incitenlere Allah; dünya ve ahirette la'net etmiştir. Ve onlar için, horlayıcı bir azab hazırlamıştır. Ahzap 57

 

Burda Allah değil Muhammed merkezdedir!!!!

Ve Muhammedi incitmek ile Allahı incitmek arasında bir fark yoktur!!!

Hocam bu ayetleri görünce Muhammed resmen Tanrı ile aynı görünüyor,yarı tanrı derken yanılmışım.Muhammed resmen allah ile aynı merkezde oluyormuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

16:35: Bir de müşrikler Allah dileseydi, ne biz, ne de atalarımız, O'ndan başka hiçbir şeye tapmazdık ve O'nun emri olmadan hiçbir şeyi yasaklamazdık! dediler. Bunlardan öncekiler de böyle yaptılar. Buna karşı peygamberin görevi, açık bir tebliğden başka birşey değildir.

 

16:93:Allah dileseydi mutlaka hepinizi bir tek ümmet yapardı, fakat O, dilediğim saptırır, dilediğini doğru yola eriştirir ve herhalde hepiniz, bütün yaptıklarınızdan sorumlu olacaksınız.

 

Paganlar ile Allah ortak fikirde anlaşmışlar,ikisi de problemin çözümünü bulmuş..

Paganlar, Allah dilemediği için tapmıyoruz,Allah’da dilemediğim için tapmıyorlar diyor.

Sorun nerede?

Sorun kuranı yazan kimse, onda,yani saçmalayanda..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, Vefik Sâmi yazdı:

 

Dinde Helâl-Haram noktasında kural koyma yetkisi sâdece Tanrı'ya âit olmalıdır. Muhammed'in Allah ile ortaklaşa koyduğu kurallar, tam anlamıyla şirktir. Bunu mâzur göstermeye çabalamak, âyetlere takla attırıp yorum yapmak İslâmda var olduğu iddia edilen "vahdet" anlayışına uymaz. Ne var ki İslâm'ın bu pek övündüğü "vahdâniyet"  senin de savunageldiğin yorumlarla zâten iflâs etmiştir. Sen, "Üç ilah" muhabbetinden medet umarak konuyu çarpıtmya çalışma. Biat kafasıyla bu husûsu anlaman zâten imkânsız. MESİH'e iman ettikten sonra, iki yıl kadar "teslis" denen bu mevzû ile cedelleştim ben. Tıpkı İslâm inancında Allah'ın sıfatları" ne ise benim için teslis de o'dur.

 

Siz, 99 Esmâ-ül Hüsnâ üzerinden 99 tâne İlah olduğuna inanmıyorsunuz değil mi ?

 

bırak bu teslisi. kafana yatmadığı halde 2 sene uğraştım diyorsun. Allah CC. için tevhide böyle kafa yormazsın. sonrada batılakafa yorarsın.

 

99 Esma Allah CC. için kullanılır.Allah CC. zamandan ve mekandan münezzehtir.   bu isimler maddeye bürünür mü sanıyorsun. teslisde tanrı madde ye hulul etmiş.senin İslamdan çıkmanın sebebi, tanrılaştıramadığın firavun nefsini, teslis bataklığında avutuyorsun.kendini tanrı yapmaya korktun.sen Hz. İsa' yı as. haşa ilahlaştırdın. firavun bile senden daha dürüst.

 

şu teslisi bir anlatsana 2 sene boşa gitmmiş, bari 2 sene ye karşılık, 2 satır yazabilecek misin?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, esbar yazdı:

 

beyinsiz,

 

ALLAH dileseydi ne biz nede atalarımız O'ndan başka birşeye tapmazdık demeleri bir bahane 

Bahane değil,

Allah’ın ben dilediğimi saptırırım lafı var.

Müşrikler haklı.

Kuran’ı yazan dikkatli birisi değil..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Tengrizm yazdı:

Hocam bu ayetleri görünce Muhammed resmen Tanrı ile aynı görünüyor,yarı tanrı derken yanılmışım.Muhammed resmen allah ile aynı merkezde oluyormuş.

 

ya bir söz derken bu araştır. sen kelimeyi şehadeti duymadın mı?

 

Kelime-i Şehadet Okunuşu

Eşhedu en lâ ilâhe illallâh ve eşhedü enne Muhammeden Abdühü ve Resülühü.

Kelime-i Şehadet Anlamı
Ben şahitlik ederim ki Allah’tan başka İlah yoktur. Yine şahitlik ederim ki Hazreti Muhammed(s.a.v) Allah’ın kulu ve Resuludur.

Kelime-i Tevhid'in Okunuşu

Lâ ilâhe İllellâh, Muhammedün Resûlüllah.

Kelime-i Tevhid'in Anlamı
Allah'tan başka İlah yoktur. Hazreti Muhammed Allah'ın Peygamberidir.
 
bak kul diyor. okuman yok mu senin.
 
hiristiyanlıktaki teslisle karıştırma.keldı ki sen tamamen yanlış olan teslise göre haşa  Hz. İsa'yı as.  ilah kabul ediyorsun da , Hz. Muhammed'i  as.  neden kabul etmiyorsun.tabi ikiside ilah değildir. peygamber ve kuldurlar. biz Hz. İsa'ya da kul ve peygamber diyoruz. sen kalkmışın Hz. Muhammed as. ilah diyon. çok ikiyüzlüüsün. görebiliyor musun?
 
sen git, vefik samiye çemkir: Hz. İsa'ya haşa ilah diyen o. ne kadar taraflı ve insafsızca yorum yapıyorsun. Hz. Muhammed' de as. olmayan bir şey uyduruyorsun. fakat Hz. İsa' ya as. ilah diyen vefike bir şey demiyorsun. adama güzellemeler çekiyon. ama çok sahte olduğu belli güzellemeler. yazık.
 
 
 
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...