anibal 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi 33 minutes ago, Hasan Akçay said: Tesettür başkadır, örtünme başka. Kuran'da tesettür yok, örtünme var; örneğin A'râf 26'da. Nûr 31'de tesettür yok, takılarla teşhircilik yapma yasağı var; Ahzâb 59'da tesettür yok, tanınma giysisi var. (Bkz Hayrettin Karaman) Nûr 60'ta örtünme yok; tam aksine, giysileri atma izni var. Nûr 60: Ve cinselliği kalmamış olup oturan kadınların giysilerini atmaları günah değildir ama TAKI teşhirciliği yapmaksızın... Vel kavâıdu minen nisâillatî lâ yercûne nikâhan fe leyse aleyhinne cunâhun en yeda'ne siyâbehunne gayra muteberricâtin bi ZîNET... Cinselliği kalmamış olup oturan kadınlar cinsel olarak odun gibi duyarsızdır ve pörsüyüp sarkmış bir deriye sahiptirler; o yüzden iticidirler. İşte o iticiliklerini gidermek için takıp takıştırmak eğilimindedirler ama bu onları daha da itici ve acınacak bir hale sokar. Ayette onun için TAKI teşhirciliği yapmasınlar deniyor. Geç şu bir tarafından hüküm vermeyi. Mezarı kazıp ölülere musallat olanlar var dünyada, kaldı ki yaşlı kadınlara olmasın. Kendine bir porno site falan bul, "Mature" diye ara bakalım neler göreceksin. Ama öncelikle görmen gereken, kendini nasıl büyük bir başarıyla kandırıyor olduğun. 1400 sene, o kadar arap, o kada rislamla kafa kıran bilememiş, 1400 sene sonra üç kuruş etmeyecek arapçası ile Hasan Akçay çözecek bunları, enteresan doğrusu. Link to post Sitelerde Paylaş
dramkow 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi (düzenlendi) 59 dakika önce, anibal yazdı: Geç şu bir tarafından hüküm vermeyi. Mezarı kazıp ölülere musallat olanlar var dünyada, kaldı ki yaşlı kadınlara olmasın. Kendine bir porno site falan bul, "Mature" diye ara bakalım neler göreceksin. Ama öncelikle görmen gereken, kendini nasıl büyük bir başarıyla kandırıyor olduğun. 1400 sene, o kadar arap, o kada rislamla kafa kıran bilememiş, 1400 sene sonra üç kuruş etmeyecek arapçası ile Hasan Akçay çözecek bunları, enteresan doğrusu. Mature hafif kalır..''Granny'' yazsın. Hasan hoca felaket yahu..Acayip yorumlarla altüst ediyor ayetleri. Kuran da tesettür yoktur dedi ya..sonra da tesettür başka örtünme başka dedi. İnanılmaz. Nisan 20, 2018 tarihinde dramkow tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi (düzenlendi) 3 hours ago, anibal said: Geç şu bir tarafından hüküm vermeyi. Mezarı kazıp ölülere musallat olanlar var dünyada, kaldı ki yaşlı kadınlara olmasın. Kendine bir porno site falan bul, "Mature" diye ara bakalım neler göreceksin. Ama öncelikle görmen gereken, kendini nasıl büyük bir başarıyla kandırıyor olduğun. 1400 sene, o kadar arap, o kada rislamla kafa kıran bilememiş, 1400 sene sonra üç kuruş etmeyecek arapçası ile Hasan Akçay çözecek bunları, enteresan doğrusu. O halde "tasallut"çuların tahrik olmaması için ölülerin tesettüre sokulması gerekir. İyi güzel ama Yûsuf öyküsünde de kadın erkeğe musallat oluyor. Buna göre, kadınların tahrik olmaması için erkeklerin tesettüre sokulması gerekir. * Değerli dramkow hocam, sizin tesettür başkadır örtünme başka sözünü yadırgamanıza gelince, nolur yadırgamayın: tesettür gerçekten başkadır örtünme başka. Tesettür, erkekler tahrik olmasın diye mümin kadınlara dayatılan giyim kuşamdır. Tesettür mümin olmayan kadınlara dayatılmaz; hiç bir erkeğe dayatılmaz, onların giyim kuşamı tesettür değil örtünmedir, ki 7:26'da geçer: Adem oğulları, size vücudunuzu örtecek ve bezeyecek giysiler ile sakınma giysisi indirdik, ki en hayırlısı odur. Görüldüğü üzere 7:26'da vücudu soğuktan sıcaktan korumak var, süslemek var ama şunun bunun şehvetinden kaçırmak yok, kısacası tesettür yok. Hiç bir ayette tesettür yok. Tesettür Kuran'da yok, uyduruk hadislerde var. Kısacası tesettür denen türedi ulema denen beşer taarfından islama sonradan yamanmıştır, Allah'ın emri değildir. Nisan 20, 2018 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi 42 minutes ago, Hasan Akçay said: O halde "tasallut"çuların tahrik olmaması için ölülerin tesettüre sokulması gerekir. İyi güzel ama Yûsuf öyküsünde de kadın erkeğe musallat oluyor. Buna göre, kadınların tahrik olmaması için erkeklerin tesettüre sokulması gerekir. * Değerli dramkow hocam, sizin tesettür başkadır örtünme başka sözünü yadırgamanıza gelince, nolur yadırgamayın: tesettür gerçekten başkadır örtünme başka. Tesettür, erkekler tahrik olmasın diye mümin kadınlara dayatılan giyim kuşamdır. Tesettür mümin olmayan kadınlara dayatılmaz; hiç bir erkeğe dayatılmaz, onların giyim kuşamı tesettür değil örtünmedir, ki 7:26'da geçer: Adem oğulları, size vücudunuzu örtecek ve bezeyecek giysiler ile sakınma giysisi indirdik, ki en hayırlısı odur. Görüldüğü üzere 7:26'da vücudu soğuktan sıcaktan korumak var, süslemek var ama şunun bunun şehvetinden kaçırmak yok, kısacası tesettür yok. Hiç bir ayette tesettür yok. Tesettür Kuran'da yok, uyduruk hadislerde var. Kısacası tesettür denen türedi ulema denen beşer taarfından islama sonradan yamanmıştır, Allah'ın emri değildir. İşte zaten aklının almadığı şey de bu. normal, bu garabeti insanın aklının alması kolay değil. Yani, buna aklının basmıyor oluşu, bir marifet, çoklarında olmayan. İslam nakil dinidir, islamın dedikleri aklına uymuyorsa, aklına sakat diyecek, onu çöpe atıp nakle uyacaksın. Eğer ona göre ölülerin örtülmesi gerekiyorsa, elbette örtülecek, tesettüre sokulacaktır. Ki, kefen denen şey ne işe yarıyor dersen, hiç mi düşünmedin derim. Olayın şöyle bir vehçesi vardır. Kadın ölünce, nikah düşmez. Erkek ölünce nikah iddet müddeti bitince düşer. Kadının ölü erkeğe dokunması vs. caizdir. Çoğu mezhep imamı bunu böyle söyler. Bilmiyorsan öğren, büyük bir faslı islam alimi, 2011'de verdiği fetva ile, erkeklerin kadınların ölmüş bedenlerinden istifade edebileceğini söyledi. Hatta Mısır'da buna yönelik kanuni düzenleme bile yapıldı. Sende diyorsun ki, o zaman ölüye de şeyetmek olur, oluyor işte zaten. İslam kolaylık dini, ölmüşken, çürümeden son bir kaç defa daha istifadeyi mübah kılıp müminlerin işini kolaylaştırıyor. Yani hem "amanda o zaman ölüye de tesettür..." falan derken yanılıyorsun, zaten var o vs. mevzular, hemde tesettürün sonradan çıktığı hususunda yanılıyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
dramkow 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi Bir saat önce, Hasan Akçay yazdı: O halde "tasallut"çuların tahrik olmaması için ölülerin tesettüre sokulması gerekir. İyi güzel ama Yûsuf öyküsünde de kadın erkeğe musallat oluyor. Buna göre, kadınların tahrik olmaması için erkeklerin tesettüre sokulması gerekir. * Değerli dramkow hocam, sizin tesettür başkadır örtünme başka sözünü yadırgamanıza gelince, nolur yadırgamayın: tesettür gerçekten başkadır örtünme başka. Tesettür, erkekler tahrik olmasın diye mümin kadınlara dayatılan giyim kuşamdır. Tesettür mümin olmayan kadınlara dayatılmaz; hiç bir erkeğe dayatılmaz, onların giyim kuşamı tesettür değil örtünmedir, ki 7:26'da geçer: Adem oğulları, size vücudunuzu örtecek ve bezeyecek giysiler ile sakınma giysisi indirdik, ki en hayırlısı odur. Görüldüğü üzere 7:26'da vücudu soğuktan sıcaktan korumak var, süslemek var ama şunun bunun şehvetinden kaçırmak yok, kısacası tesettür yok. Hiç bir ayette tesettür yok. Tesettür Kuran'da yok, uyduruk hadislerde var. Kısacası tesettür denen türedi ulema denen beşer taarfından islama sonradan yamanmıştır, Allah'ın emri değildir. Hasan başkan yazmayayım diyorum konuyu kendi adıma kapatayım diyorum gene bir yerden girizgah yapıyosunuz dayanamıyorum. Kuran da tesettür yok derken tesettür kelimesini aramıyosunuz di mi? arapça ''setr'' den geliyor kelime zaten,manası da belli örtmek kapatmak gizlemek.Kelime meali bu. Tefsirini!! yapalım: Erkeklerin ve kadınların,avret yerlerini örtmelerine kapatmalarına gizlemelerine deniyor. Siz tesettüre yok örtünmeye var derseniz tavuk suyu çorba yok ama tavuk suyuna atılmış et parçaları var demiş olmuyomusunuz?..kurani manası da örtünmek değil mi zaten..Dış giysilerini giysinler, yakalarının üzerine vursunlar derken örtün gizleyin kapatın dediğini anlamıyormusunuz? Ben mi anlatamıyorum türkçem mi bozuk var bir şey ama ..Hayırlısı. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi @Hasan Akçay Kısas ayetini nasıl çeviriyorsunuz? Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Nisan 20, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 20, 2018 gönderildi Bakara 178: İnananlar! Öldürülenler konusunda DENK CEZA farz kılındı size; hür ile o hür, köle ile o köle, dişi ile o dişi… ama kimden kardeşince bir şey bağışlanırsa ona düşen örfe uyup iyi davranmaktır. Rabbinizin sizi kolaya erdirip esirgemesidir bu; artık kim aşırı giderse onun cezası acı olacaktır. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 7 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Bakara 178: İnananlar! Öldürülenler konusunda DENK CEZA farz kılındı size; hür ile o hür, köle ile o köle, dişi ile o dişi… Hür ile o köle,hür ile o dişi,köle ile o dişi vs olursa ne oluyor hocam? Denkliği nasıl sağlıyoruz? Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 17 minutes ago, Abdülmalik said: Hür ile o köle,hür ile o dişi,köle ile o dişi vs olursa ne oluyor hocam? Denkliği nasıl sağlıyoruz? KISÂS kişilerin takas edilmesi değildir, suça cezanın DENK olmasıdır. Bakara 194: Haram ayın dengi haram aydır, haramlara AYNEN uyulur - Eş şehrul harâmu biş şehril harâmi vel hurumâtu KISÂS azgınlık edip size saldıranlara siz de aynen, misli ile saldırın - fe meni’tedâ aleykum fa’tedû aleyhi bi misli ma’tedâ aleykum. Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi Helal olsun bu Tanrı´ya. Herșeye gücü yetmesine rağmen, resmen kaba kuvveti teșvik ediyor. Kendinden olanları ve olmayanları birbirine düșürüyor. İbretlik. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 16 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: KISÂS kişilerin takas edilmesi değildir, suça cezanın DENK olmasıdır. Bakara 194: Haram ayın dengi haram aydır, haramlara AYNEN uyulur - Eş şehrul harâmu biş şehril harâmi vel hurumâtu KISÂS azgınlık edip size saldıranlara siz de aynen, misli ile saldırın - fe meni’tedâ aleykum fa’tedû aleyhi bi misli ma’tedâ aleykum. Hüre karşı hür,köleye karşı köle,kadına karşı kadın ifadesinden nasıl “suça denk ceza” anlamı çıkarıyoruz hocam?Suç,suç değilmidir?Kimin işlediğinin ne önemi var? Sizin dediğiniz mana çıkmaz bu ayetten,kusura bakmayın,köleye köle gibi mi ceza verilmeli yani?Yuh... Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi (düzenlendi) Abdülmalik hocam, KISÂS kelimesinin anlamı o. Kanıt istenirse diye de 2:194'ü getirdim; kanıtı görelim, görmemiş GiBi YAPMIYALIM lütfen. 2:178'e gelince, oradan anlaşılıyor ki ayetin indiği ortamda suçu hür biri işlediğinde kölesi onun ile aynı imiş GiBi YAPILIYORMUŞ, 2:178'de bu düzeltiliyor ve asıl yapılması gereken söyleniyor: Hür ile o hür aynıdır, köle ile o köle aynıdır, kadın ile o kadın, memur ile o memur... Kısacası, suç nasıl şahsî ise ceza da "şahsî"dir; suçu hangi şahıs işlediyse cezayı o şahıs görür. Örneğin cinayet suçunu hangi şahıs işlediyse cinayete denk ceza (KISÂS) o şahsa uygulanır. Nisan 21, 2018 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 16 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Abdülmalik hocam, KISÂS kelimesinin anlamı o. Kanıt istenirse diye de 2:194'ü getirdim; kanıtı görelim, görmemiş GiBi YAPMIYALIM lütfen. 2:178'e gelince, oradan anlaşılıyor ki ayetin indiği ortamda suçu hür biri işlediğinde kölesi onun ile aynı imiş GiBi YAPILIYORMUŞ, 2:178'de bu düzeltiliyor ve asıl yapılması gereken söyleniyor: Hür ile o hür aynıdır, köle ile o köle aynıdır, kadın ile o kadın, memur ile o memur... Kısacası, suç nasıl şahsî ise ceza da "şahsî"dir; suçu hangi şahıs işlediyse cezayı o şahıs görür. Örneğin cinayet suçunu hangi şahıs işlediyse cinayete denk ceza (KISÂS) o şahsa uygulanır. Hocam çok zorlama yorumlar bunlar,kesinlikle bu anlam çıkarılamaz.Ayette açıkça hukuk skandalı var ve kan davası,kan parası gibi ilkelliklerden bahsediliyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 43 minutes ago, kavak said: Helal olsun bu Tanrı´ya. Herșeye gücü yetmesine rağmen, resmen kaba kuvveti teșvik ediyor. Kendinden olanları ve olmayanları birbirine düșürüyor. İbretlik. Sevgili kavak kardeşim, Asıl ibretlik olan saldırıya uğrayanın karşılık vermemesi, savunma savaşı yapmamasıdır. Çünkü kendini savunmayan... ÖLÜR. Hani nöbetçinin uyuya kaldığı,herkesin uyuduğu cephede komutan bağırıyor ya (Video'da 4:55): Uyumuycaksınız! Yemiyceksiniz! Dinlenmiyceksiniz! Sizin cesetlerinizi, sizin cenazelerinizi... ailelerinize göndertmiycem! Ölmenizi yasaklıyorum! Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 18 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Sevgili kavak kardeşim, Asıl ibretlik olan saldırıya uğrayanın karşılık vermemesi, savunma savaşı yapmamasıdır. Çünkü kendini savunmayan... ÖLÜR. Hani nöbetçinin uyuya kaldığı,herkesin uyuduğu cephede komutan bağırıyor ya (Video'da 4:55): Uyumuycaksınız! Yemiyceksiniz! Dinlenmiyceksiniz! Sizin cesetlerinizi, sizin cenazelerinizi... ailelerinize göndertmiycem! Ölmenizi yasaklıyorum! Muhterem, bu lafları ve bu saçma sapan filmi yanlıș birisine yazıyor, göstemeye kalkıyorsunuz. Benim nasıl birisi olduğumu, yorumlarımı okuyanlar bilir. Kaba kuvvetten, savașlardan, onu teșvik edenlerden, onu bir çözüm yoluymuș gibi gösterenlerden, o olda pisi pisine öldürülen masum insanları görmezden gelenlerden vs. nefret ederim. Savaș hiçbir zaman nihai çözüm olmamıștır, olmayacaktır da. Hep kan ve göz yașı getirmiștir. Savunmaymıș; sevsinler. O nedenle bana burada vatan, millet, sakarya mentalitesi ile bir daha gelmeseniz iyi olur. Savaș öldürür; bu cümleyi içinize sindirene kadar tekrar tekrar okuyun. Evet, Tanrı´nızın mentalitesi ibretlik. Bașka türlüsü olması zaten beklenemezdi, çünkü insan ürünü sonuçta. Haliyle sorunların çözümleri de insancadır. Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi İyi ya işte sorun da zaten hür ile hürün denk olması, hür ile köle ve kadının denk olmadığı için hür adam köle ve kadın öldürürse kısas yapılamayacağı şeklinde korkunç bir ilkelliğe imza atması. Kepazelik bununla kalmıyor. Kardeşi paraya tamah için affedebilirmiş bir de! Yuh! Çüşşşş! Kardeşi miras için öldürttüyse ne olacak? Öyle saçma sapan iş olur mu be! Şu aptalca ve vahşice, ilkel düzmeceyi insanlara önerebilmek için insanın ya salak olması lazım, ya cahil, ya çok aşırı ilkel ve vahşi. Başka yolu yok. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 9 dakika önce, democrossian yazdı: İyi ya işte sorun da zaten hür ile hürün denk olması, hür ile köle ve kadının denk olmadığı için hür adam köle ve kadın öldürürse kısas yapılamayacağı şeklinde korkunç bir ilkelliğe imza atması. Kepazelik bununla kalmıyor. Kardeşi paraya tamah için affedebilirmiş bir de! Yuh! Çüşşşş! Kardeşi miras için öldürttüyse ne olacak? Öyle saçma sapan iş olur mu be! Şu aptalca ve vahşice, ilkel düzmeceyi insanlara önerebilmek için insanın ya salak olması lazım, ya cahil, ya çok aşırı ilkel ve vahşi. Başka yolu yok. Şu ayeti görüp te hala müslüman kalan insanın akıl ve vicdanından şüphe etmek lazım,bu ne kardeşim be demez mi! Benim kız kardeşimi öldüreni iyi para verirse affedeceğim,vermezse kızını,karısını,anasını öldüreceğim..Abi bu nedir ya...!Skandal,vahşet...! Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi (düzenlendi) 48 minutes ago, democrossian said: İyi ya işte sorun da zaten hür ile hürün denk olması, hür ile köle ve kadının denk olmadığı için hür adam köle ve kadın öldürürse kısas yapılamayacağı şeklinde korkunç bir ilkelliğe imza atması. Kepazelik bununla kalmıyor. Kardeşi paraya tamah için affedebilirmiş bir de! Yuh! Çüşşşş! Kardeşi miras için öldürttüyse ne olacak? Öyle saçma sapan iş olur mu be! Şu aptalca ve vahşice, ilkel düzmeceyi insanlara önerebilmek için insanın ya salak olması lazım, ya cahil, ya çok aşırı ilkel ve vahşi. Başka yolu yok. Kavramları, her halde farkında olmadan, karıştırıyorsunuz. KISÂS şahıslar arasında eştilik anlamına gelmiyor yani şahıslar ile değil cezalar ile ilgili bir kelime KISÂS. Kısâs : suça eşit, suça DENK CEZA. Hür ile köle elbet hukuken eşittir yani yasalar hüre de köleye de eşit uygulanır; örneğin zina yapan hüre de zina yapan köleye de zina suçuna DENK aynı ceza verilir ama zina yapan hür ile o zina suçunu işlememiş olan köle aynı değildir. Ve cinayet suçu işlemiş olan hür ile o cinayeti işlememiş olan köle aynı değildir; cinayet işlemiş olan hür birinin yerine onun masum kölesini infaz edemezsiniz. * Sevgili anibal, köleler hürlere hukuken eşit midir konusunu tartışmaya açmadım. Onu yeni bir başlık altında isterseniz SiZ açın ama konuyu ona saptırarak bu müzakereyi boğuntuya getirmeyin. Lütfen. Nisan 21, 2018 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
democrossian 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 8 dakika önce, Abdülmalik yazdı: iyi para verirse affedeceğim,vermezse kızını,karısını,anasını öldüreceğim Yani, bu ilkel vahşi Kuran pasajına göre iki seçenek var. Ya kız kardeşimi öldürdü diye sen de onun kız kardeşini öldürürsün, ya da kısas gerçekleşmez! İşin en berbat yanı, bu pasajın kız kardeşimi öldürdü diye katilin de kız kardeşini öldürmeye açık olması! Bunun artık ne kadar korkunç bir şey olduğunu anlatmaya gerek bulunmuyor! Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Nisan 21, 2018 gönderildi Raporla Share Nisan 21, 2018 gönderildi 2 minutes ago, Hasan Akçay said: Kavramları, her halde farkında olmadan, karıştırıyorsunuz. KISÂS şahıslar arasında eştilik anlamına gelmiyor yani şahıslar ile değil cezalar ile ilgili bir kelime KISÂS. Kısâs : suça eşit, suça DENK CEZA. Hür ile köle elbet hukuken eşittir yani yasalar hüre de köleye de eşit uygulanır; örneğin zina yapan hüre de zina yapan köleye de 100 celdelik darbe halkın görmesi için uygulanır ama zina yapan hür ile o zina suçunu işlememiş olan köle aynı değildir ve cinayet suçu işlemiş olan hür ile o cinayeti işlememiş olan köle aynı değildir. Senin anlayışının kıtlığı da iyice kendini ayan ediyor. Yasalar köleye falan eşit uygulanır falan mı diyor, ne çektin sen böyle? Şu zırvalık, ilkellik ve şerefsizlik abidesi kuranı aklayacaz diye, gözümün içine baka baka yalan, dolan, salağa yatma, dalavere gibi aklınıza geleni yaparak elinize ne geçeceğini sanıyorsunuz? Derdiniz üç beş tomurcuk memeli huri ise, tamam, ben size taylanddan falan bulup getireyim, yeter artık şu mide bulandıran kepazeliklerinizi görmeyelim. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts