Jump to content
İlluminatus

kuranda olmayan adetlerin müslümanlarda olması

Recommended Posts

Garip değilmi ? 

 

kuranda sünnet olma yok ama müslümanlar çocuklarını sünnet ediyor söyleyince de kızıyorlar

 

kuranda recm yok ama zina etmiş hükmü verilen kadınlar kafasından taşlanarak öldürülüyor 

 

kuranda namazın nasıl kılınacağı hakkında detaylı bilgiler yok tamamen hadislere göre kılınıyor 

 

yine oruç için tam   gün verilmemiş ramazan ayında tutun demiş yani bütün ay boyunca tutulup tutulmayacağına dair bir bilgi yok 

 

bayram namazı ve cuma namazı diye bir namaz çeşidi yok ama kılınıyor https://www.youtube.com/watch?v=o0nucd-OWEc

 

kuranda ölmüşten fayda sağlanamayacağı belirtilirken özellikle eyüp sultan vb türbelere gidip istek isteniyor  kuranda bu ayette açıkça eleştirilmiştir  fatır22:Dirilerle ölüler bir değildir allah dilediğine işittirir sen kabirdekilere işittiremessin.

 

muska fal kabir azabından koruyan kefen muhammedin bilmem neyinden yapılan terlik  her derde deva okunmuş dal belirli bir tarikata mensub olanların cehennem azabından kurtulması   cin mektubu şeyhin elini öpünce cennete gitme durumu  vb şeyler de kuranda yok ama bu günün dervişleri ve hocaları bunları satarak kar sağlıyor

 

 

ve daha niceleri

 

tarihinde İlluminatus tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

kuranda mezheplerde yok. ama her müminin kendı özel dini var. kuranda bayramlarda yok ama müslümler bayram kutluyor. hatta bayramda dansöz getirip eglenıyorlar. 

islamda oruçta yok. müslümler 30 gun oruç tutuyor. 30 rakamıda yok delinin biri 365 gun deseydi müslümcukler o deliye uyup 365 gün oruç tutucaklardı.

kurban sadece hacca giden hacılar için kesılen bir adettı. bunu için hac süreleri okumak yeterlı olucaktır. 

 

islamda yılbasını kutlamakta yok ama şimdiki münafıklar yılbasını kutluyor. hatta isa mesih içn dua ediyorlar. trajıkomık değilmi? 

 kuranda miladı takvime göre ıbadet yoktur ama münafıklar miladı takvıme görre ibadet etmektedırler. 

 

 kuranda hiç ri takvım olmasına ragmen güneş saati yerine miladı saate göre namaz kılınmaktadır. ayrıca islamda 5 vakıt olarak namaz yoktur. 

 salatının anlamıda bildiğimiz namz değil. muhamemde ve allaha edılen zıkır dualalarıdır. 

 eğilip kalılarak yapılan ibadet seklı samanızmden alıntıdır. şamanızdede bu tür hareketler putlara egilerek ve kalkılarak uygulanırdı. 

 

islamda büyüde yok büyü yapmakta yok. aksine büyü yapmak günahtır ayeti var. 

/HACC-34: Biz her (hacı)ümmet için, O'nun kendilerine rızık olarak verdiği (kurbanlık) hayvanlar üzerine Allah'ın adını ansınlar diye, bir ibadet yeri kıldık. İşte sizin ilahınız bir tek ilahtır, artık yalnızca O'na teslim olun. Sen alçak gönüllü olanlara müjde ver.) / Ahmed Hulusi (22/HACC-34: Allâh ismini anmaları için, kurbanlıklarla rızıklandırdığımız her ümmete bir mensek (ibadet yeri - Rahmanî hakikatin gereği) kıldık. . . Sizin ilâh olarak düşündüğünüz, Ulûhiyet sahibi TEK'tir! Bu durumda O'na teslimiyetinizin farkında olun! Teslimiyet ve itaati fark etmeye müsait olanları müjdele!)

Konu Hac suresinde geçen ayeti kerimeye gelince ise oda Hac ibadeti ile alakalı bir ayeti kerimedir. Dolayısı ile bu ayette geçen Kurban kes emrinin muhatabı Hac ibadetini yerine getiren Hacılardır. Ayeti kerime şöyledir.

 

(22/HACC-28: Kendileri için bir takım yararlara şahid olsunlar ve kendilerine rızık olarak verdiği (kurbanlık) hayvanlar üzerine belli günlerde (kurban adarken) Allah'ın adını ansınlar. Artık bunlardan yiyin ve zorluk çeken yoksulu da doyurun.) / Ümit Şimşek (22/HACC-28: 'Böylece haccın kendilerine sağlayacağı yararları görsünler ve belirli günlerde, Allah'ın kendilerine rızık olarak verdiği hayvanların üzerine Onun adını ansınlar. Sonra onlardan hem siz yiyin, hem de yoksullara ve darlığa düşmüş kimselere yedirin.)

 

Åamanızmde ibadetı ile ilgili görsel sonucu

tarihinde godofwar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 hacca giden hacılar isterse yoksullara kurban verebilr. hacılar dısında  kesınlıkle böyle bir ayet yoktur . hacılar dışında kurban kesmek adet değildir. emırde değildir. böyle bir adet yoktur emırde yoktur. bana göre osmanlı domenınde çıkmış olabilr. bu trajıkomık adetler. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, godofwar yazdı:

 hacca giden hacılar isterse yoksullara kurban verebilr. hacılar dısında  kesınlıkle böyle bir ayet yoktur . hacılar dışında kurban kesmek adet değildir. emırde değildir. böyle bir adet yoktur emırde yoktur. bana göre osmanlı domenınde çıkmış olabilr. bu trajıkomık adetler. 

Hadisleri es geçmemek lazım kuranda hadisleri kabul edin diye bir ayet yok iken hadisleri kabul etmemenin günah olduğunu dinden çıkmaya kadar gideceğini söyleyen şeyhler imamlar var 

 

sağlam hadis diye bir şey yoktur  hadis denen şey kuranda olmayan bir olaydır 

 

 

 

tarihinde İlluminatus tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
42 dakika önce, İlluminatus yazdı:

Hadisleri es geçmemek lazım kuranda hadisleri kabul edin diye bir ayet yok iken hadisleri kabul etmemenin günah olduğunu dinden çıkmaya kadar gideceğini söyleyen şeyhler imamlar var 

 

sağlam hadis diye bir şey yoktur  hadis denen şey kuranda olmayan bir olaydır 

 

 

 

gerçekten çok önemli bir konuya değindin adeta sihirli bir kelıme  söyledin.. dedinki.. fazla söze gerek yok. çok zekıce bir düşünce ve çok dogru. 

 

Hadisleri es geçmemek lazım kuranda hadisleri kabul edin diye bir ayet yok iken hadisleri kabul etmemenin günah olduğunu dinden çıkmaya kadar gideceğini söyleyen şeyhler imamlar var 

tarihinde godofwar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu konu irdelenirken İslam'ın temeline objektif bakış ve bilim ışığında irdelemek gerekir. Kendim de bir Ateist olarak, Kur'an-ı Kerim'in insan ürünü olduğuna inanmakta ve forumda yüzlerce kez dile getirilmiş olan yalanlanabilen mucizeler ve çelişkili ayetler neticesinde inanmakla kalmayıp öyle olduğunu bilmekteyim. Bunların ışığında bakarsak başta Muhammed olmak üzere İslam liderleri, halifeleri, mezhep önderleri dini sadece ihtiyaçlara göre yorumlamakla kalmayıp menfaat için ekleme yapmaya da çalışmışlardır. Bunlardan bir kısmını diğer kimseler biat olarak nitelendirirken bir kısmı direk sahih sayılır. Bunun sebebi ise islam önderliğinin yıllar içinde farklı kollara farklı merkezlere ayrılması ve en neticesinde günümüzde kanaat önderleri adı verilen yüzlerce cemaat önderine kadar kollara ayrılmasıdır. Liderlik tek merkezden parçalandıktan sonra parçalardan birinin menfaat için uydurmuş olduğu şeyin yayılması ile birlikte diğer lider kollarına mensup olanların işine gelmemesi halinde onu biat ilan etmişlerdir. Fakat liderlik tek koldan ilerlerken, örneğin 4 halife ( bir çok anlaşmazlıklar olmakla birlikte en azından ilk 3'ü de diyebiliriz) döneminde ortaya çıkarılan şeyler başka lider konumunda olan kişilerin menfaatine ters olmasına imkan olmadığı için sahih kabul edilmiştir.

 

İnanan kimselere saygımı korumakla beraber müslümanlık hristiyanlık veya semavi dinler diğer dinler diye ayırmadan tüm dinlere mensup olan kişilerin inançlarının, bulundukları dinlerin, mezheplerin liderlerinin menfaati doğrultusunda geliştiğine ve yönlendiğine inanmaktayım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sanırım İslamiyet öncesindeki bazı arap gelenek görenekleri, İslamiyet sonrasında dine entegre edilmiş yada edilmeye çalışılmış.  Bazıları tamamen gelenekten dolayı yapılıyor. İşin ilginci bölgelere göre bu entegrasyonlar farklılık gösteriyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kur'an' da abdest tarif edildiği halde abdeste eklemeler yapılıyor.Kur'an' da sadece (defalarca) la ilahe illallah denildiği halde bunu müslüman olmada,iman tazelemede  yetersiz görüp kelimei şehadet şart koşuluyor.

Kur'an' da ezanın tarifi yok ama ezan okunuyor.hanefi mezhebinde deniz ürünleri balık hariç yasaklanmış.Kur'an' da böyle bir detay olmadığı halde hangi hakla yasaklanır anlamak mümkün değil.resim,heykel Kur'an' da yasak değildir,fakat cehennemde en büyük azabı ressamlar çekecek diye inanılır.

Hanefiler boşaldıktan sonra gusul abdestinden önce işemeyi abdestin farzı gibi sayarlar.eğer işenmezse ve gusul abdesti alındıktan sonra akıntı gelirse tekrar cünüp olunacağı söylenir.boy abdesti ve namaz abdestinde iğne ucu kadar yıkanmayan yer kalmamalı denir.fakat Kur'an' da böyle bir detay yok.belliki.birileri kendini Allah yerine koyup ,hatta daha yüce görüp,Allah'ın hükümlerini.beğenmeyip ekstra yasaklar,kurallar koymuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kafalarına göre iş yapıyorlar sünnet edilme olayını merak edio araştıran lar bilirler o deri içerisinde adını hatırlamadığımız için sıvı kelimesini kullanacağım Sarvan rahimovun makalesinde okumuştum o sıvı penisi bakterilere karşı koruyor ayireten o deri çok hassas bir deri ve onu kesitigimiz zaman o mekanizmayı bozmuş oluyoruz buda cinsel ilişkiden daha az haz duymanizi sağlıyor. Bu yazımı yanlış anlayanlar olabiliriz sadece bilgilendirmek amaçlı uazidgim bir şeydir iyi forumlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranda kandil mandi kutlamak yok ama müslümanlarda var. Hatta regaib kandili diye birşey var tam sapıklık. Neymiş biliyormusunuz?  Muhammedin anasıyla babasının ilişkiye girdiği geceymiş.. Yuh be.. Hangi müslüman regaib günü böyle birşeyi kutladığını düşünür.  Bunun adı röntgenciliktir.

 

Birde müslümanlar noel kutlamazlar ama kuranda kutlanır diyor. Selam olsun isanın doğduğu güne  ve selam olsun üzeyirin doğduğu güne (Meryem suresi)

Kuran o günlere selam ediyor bizimkiler kutlayanı kafir ilan ediyor.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence büyük bir arap tasallutu ile karşı karşıyayız ..Sözcüklerin  anlamları değişmiş veya değiştirilmiş.

 

Kuranı birde şu şekilde yorumlayalım..


Örneğin  muhammed övülmüş demektir. Aslında bunu isim değil de sıfat olarak yada sembol olarak düşünmeliyiz.  Kuranda elçi (Rasul = Gönderici)  adı geçer göndericiye  uyun der ama 1400 yıl sonra hangi göndericiye  uyacağız diye sormak zorunda kalıyoruz. O zaman göndericinin   aslında bir şahıs olmadığı anlaşılıyor. Zaten insan olarak düşünülen muhammedin hayatı tamamen arapların keyfine göre yazılmış ve uydurulmuş bunu anlamak çok zor değil.


İkincisi Namaz veya kurandaki anlamı ile salat yardım demektir. Ancak sözcük bu anlamdan bu güne kadar çok saptırılmış.  Belkide bedevi araplar bir kutsal kitap bulup yaşamaya kalktılar ve onunda içine ettiler ve bizi de bugün bu bozuk inanca zorluyorlar ve zaten araplar  tarafından içi bozulmuş bir dine zorlanıyoruz zaten. Düşünen varlıklardaki  İsyanın sebebi de buradan kaynaklanıyor.

 

Diğer bir  örnek Şafinin kadına değmek abdest bozar fetvasıdır.  Bunu aşağıdaki ayete dayandırır; Tamamen arap tasallutuna göre yorumlanmış bir ayettir.


Maide suresi ;  biriniz çukurdan dönerse  veya kadınlara dokunurda  da su bulamazsanız, o zaman temiz bir toprağa yönelin. Onunla yüzlerinizi ve ellerinizi meshedin (Teyemmüm edin). Allah, size herhangi bir güçlük çıkarmak istemez. Fakat O, sizi tertemiz yapmak ve üzerinizdeki nimetini tamamlamak ister ki şükredesiniz.


Kırmızı yaptığım yerler sözcüklerin tam tercümesidir. Şafi bu ayetin işine gelen tarafını mecaz anlamda kullanıp işine gelmeyen tarafını kelime anlamıyla kullanmıştır.
Kadına değmek kısmı cinsel ilişki yada şehvet halini anlatırken çukurdan dönmek kısmı da işemek ve sıçmakla ilgilidir.  


Biz günümüzde tuvalete gidiyorum yada tuvaletten geliyorum dendiğinde biolojik boşaltım yapılacağını anlıyoruz . Yani birisi tuvaletten geldim dediği zaman sadece içeri girdi ve çıktı başka birşey yapmadı diye düşünmüyoruz. Böyle anlayana gerzek denir.. Araplar da bir çukar kazar içine yaparlardı ve çukura gidiyorum veya çukurdan geliyorum diye konuştuklarında mecazen ne yapacaklarını beyan etmiş olurlar. Birisi çukurdan geldin derse sadece çukura gitti ve geldi olarak anlaşılmazdı.
İşte şafi bu ayetin çukur kısmını mecaz yorumlamış ve kadına değmek kısmını ise sözlük anlamıyla yorumlamıştır.


diğer bir konu ise Adem ve eşi (Havva değil)  anlatılırken şu ağaca yaklaşmayın diyor . Kuranda yaklaşmayın dediği diğer olay ise zinadır. Yetim malına da yaklaşmayın diyor ama sadece iki kişinin bulunduğu bir yerde yetim malı söz konusu olmaz. Arapçada ağaca şecere deniyor ama aslında şecere bir kökten türemiş şeylere konan bir isimdir. İnsanın da şeceresi var sonuçta.


Öyle ise Kurana göre Adem ve eşi cinsel ilişkiye girmemesi açısından uyarıldı ama Eşi Ademi kandırdı ve türeyip çoğaldılar. Bir şecere yaptılar , soy soyladılar. ..Bizde onların bu günahını çekiyoruz . Aslında herkes anne babasının benzer tavırlarının cezasını çekiyor. Bir halt ettiniz madem çekin cezasını diyorlar. Doğa bize böyle söylüyor olmalı.


Doğaya baktığınız zaman insanların hiçbir şeye faydası olmadığını görürsünüz. Hem tüketirken zarar veriyoruz hemde üretirken.. İki insandan fazlası zararlı yani bu doğaya. Doğa ana ise madem bir poka yaramıyorsunuz benim kurallarıma göre oynayacaksınız diyor. Uymayanı yakarım diyor. Zaten doğa güçleri kendine uymayana acımıyor allah desen de demesen de doğa güçlerine uymazsan  ezip geçiyor üzerinden.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...