Jump to content

Tanrı ve Varlığı


Recommended Posts

3 dakika önce, teflon yazdı:

 

Senin okuman var mı? Yazdığım şeyi görüyor musun..?! 

Dur bakalım aymazlık ve kendini bilmezliğinin sınırlarını test ediyoruz şu an.

Din, bir insanın benliği ve kendi öz saygısını ne derece imha edebiliyor....naklen yayındayız.

Daha uğraşamam seninle.

 

Sana ilk şu başlığı veriyorum.

https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/66469-evrenin-başlangıcı-ve-pozitif-ateistlerin-çelişkisi/&do=findComment&comment=1399635

 

Dahası da var bu forumda. Oku, öğren.

Ödevin bu.

Belki utanmasını da öğrenirsin bu arada.

 

Yeni gelin gibi her gördüğün şeye de dalma.

 

inadınıza dalıcam.Bu bataklıktan sizi çıkarmak lazım.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 692
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

7 minutes ago, İslam kusursuzdur said:

inadınıza dalıcam.Bu bataklıktan sizi çıkarmak lazım.

 

Aman dal, yoksa bu din denen illetin insanı zombiye çevirdiğini, aklı ve mantığı devre dışı bıraktığını insanlara nasıl göstereceğiz? Sen ve senin gibiler bu iş için biçilmiş kaftansınız.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, İslam kusursuzdur yazdı:

1.  Evren ya başlangıca sahiptir ya da sonsuzdan beri vardır. 2.  Sonsuz, sürekli olarak ilerlemeyi ve ilerlemeyle tamamlanmayanı ifade etmektedir.3.  Evrendeki geçmiş zaman sonsuz ise bizim bu noktada var olabilmemiz için sonsuzun tamamlanmış olması lazımdır. 4.  Sonsuz eklemeyle tamamlanamayacağına göre (2. maddeye göre) ve bizim var olmamız inkâr edilemeyeceğine  göre  evrendeki  geçmiş  zaman  sonsuz olamaz. 5.  Öyleyse evrenin bir başlangıcı vardır (1. ve 4. maddelere göre).Bu argümanın önemli yanlarından biri evrenin başlangıcı  gibi  zamanın  başlangıcı  olması  gerektiğini  de göstermesidir. Buradan çıkan önemli sonuca Kindi ve Gazali dikkat çekmişlerdir; buna göre Allah, evrenin yanında zamanın da yaratıcısıdır.Kısacası Allah, evreni aşkın olduğu gibi zamanı da aşkındır. Bu husus ise kelam ve din felsefesi gibi alanlardaki önemli sorunlara ışık tutacak kadar önemlidir. Bu mesele çok tartışılmış olan kader gibi konuların anlaşılmasına katkıda bulunabilir. Ayrıca “Allah neden evreni daha önce değil de sonra yarattı?” veya “Allah insanı yaratmak için neden milyarlarca yıl bekledi?” gibi sorular, bu meselenin aydınlanmasıyla anlamsızlaşır. Çünkü zamanın yaratıcısı için zamana tabi olmak ve beklemek söz konusu olamayacağı  için  zamana  tabi  olmayı  ve  beklemeyi  varsayan  bu sorular anlamsızlaşır.

Allah insanın düş gücünün bir ürünüdür.Bu sonsuzluğunda yalnız yalnız takılan,başlangıcı ve sonu olmayan Allah'a ilkini yaşatır,melekleri yarattırırsın.Allah melekleri yaratma anı gelinceye dek bekler,yaratma özelliğini ilk melekleri yaratarak kullanır.Allah melekleri yaratmadan önce yaratma özelliğini hiç kullanmamıştır.Neden acaba?Allahı oluşturan insanlar öyle istedi çünkü.Tabi bazılarına göre her şeyden önce yaratılan muhammedin nurudur.Onlar da öyle istediler.Allah'a yaratma özelliğini ilk kez muhammedin nurunu yarattırarak kullandırttılar.Yani öyle allah zamandan bağımsız demekle olmuyor bu işler.Allahın melekleri yaratması için o anın gelmesi gerekir.Yani bir süre geçmeli,o an gelmeli.Allah zamandan bağımsızdır diyip,desteksiz desteksiz sallayınca allah zamandan bağımsız olmuyor.

 

Cenâb-ı Hak, insanlığın babası Hz. Âdem'i yaratmıştı. Başını kaldırıp bakan Âdem (a.s. ), Arş-ı A'lâda muazzam bir nur ile bir isim yazılı gördü: "Ahmed."
Merak edip sordu:

"Ya Rabbi, bu nur nedir?" Allah Teâla buyurdu:

"Bu senin zürriyetinden bir peygamberin nûrudur ki, onun ismi göklerde Ahmed ve yerlerde Muhammed'dir. Eğer, o olmasaydı, seni yaratmazdım!" (Kastalanî, Mevahibü'l-Ledünniye: 1/6)

İmanımızla kabul ettiğimiz bu muazzam gerçeği, milyarlar sene sonra gelen o nûrun sahibi de bütün açıklığıyla ifade buyurmuşlardır:

Bir gün ashabdan Abdullah bin Câbir (r.a.),

"Yâ Resûlallah, bana, Allah'ın her şeyden evvel yarattığı şey nedir, söyler misin?" dedi. Şu cevabı verdiler:

"Her şeyden evvel senin Peygamberinin nûrunu, kendi nurundan yarattı. Nur, Allah'ın kudreti ile dilediği gibi gezerdi. O zaman ne Levh-i Mahfuz ne kalem ne Cennet ne Cehennem, ne melek ne semâ ne arz, ne güneş, ne ay, ne insan ve ne de cin vardı."(Kastalanî, Mevahibü'l-Ledünniye:1/7)

Semâyı bütün haşmetiyle aydınlatan nûr, sonra ilk olarak Hz. Âdem'in alnında parladı. Sonra peygamberlerden peygambere geçerek İbrâhim'e (a.s.) kadar geldi. Ondan da oğlu Hz. İsmâil'e intikal etti.

 

Ne diyor bak burada.Sizin kukla yaratma özelliğini ilk kez muhammedin nurunu yaratarak kullanmış,daha doğrusu kendine kullandırtmışlar.Allah insanların düş gücünün ürünüdür.Düşün yani,inandığın allah yaratma özelliğini ilk kez muhammedin nurunu yaratarak kullanmış,bu yazıya göre.O ana dek hiçbir şey yaratmamış.Allah sizi değil,sizler allahı yarattınız,ona özellikler verdiniz,ona ilklerini yaşattınız.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
31 minutes ago, İslam kusursuzdur said:

inadınıza dalıcam.Bu bataklıktan sizi çıkarmak lazım.

 

Arkadaş adam yüzsüz, biz ne yapalım?

..................................

Yüzsüz adam, okudun mu verdiğim başlığı, hatta onun da içindeki linkleri?

Hiç mi merak etmedin bu adam ne diyor diye?

Ne olduğunu dahi anlamadan kopyala yapıştır yaptığın şeyin aslını astarını öğrendin mi?

Senin cevap verme kabiliyetin var mı?

Ya da cevap vermeni sağlayabilecek bir onurun?

 

Adama güzellik yapıp, usulünce doğrusunu işaret ediyoruz

Bu illa gel beni burada aleni rezil et diyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 dakika önce, teflon yazdı:

Arkadaş adam yüzsüz, biz ne yapalım?

..................................

Yüzsüz adam, okudun mu verdiğim başlığı, hatta onun da içindeki linkleri?

Hiç mi merak etmedin bu adam ne diyor diye?

Ne olduğunu dahi anlamadan kopyala yapıştır yaptığın şeyin aslını astarını öğrendin mi?

Senin cevap verme kabiliyetin var mı?

Ya da cevap vermeni sağlayabilecek bir onurun?

 

Adama güzellik yapıp, usulünce doğrusunu işaret ediyoruz

Bu illa gel beni burada aleni rezil et diyor.

 

@İslam kusursuzdur Adamın aldırma bunlar postmodernizmin tanrıyı nasıl algıladığını anlayamadıkları için böyle haddini aşıp yüzsüzleşebiliyorlar. Bazen bilenleri olsa da işine gelmiyor çünkü bir kere kendini ateist olarak tanımlamış bu yoldan dönülmez sanıyor. Teizm, ateizm ve deizm de zamanın acımasız darbeleriyle şekillenmeye ve dönüşmeye mahkumdur. Postmodernizmin zaman algısı ve gücü ile ilgili size daha neler anlatabilirim bilmiyorum. Söylenecek çok şey var fakat siz en iyisi şu videoyu izleyin.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bcu0MtCHgTE

 

Videonun kalan serisini de izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Son zamanlarda izlediğim en iyi tv programı diyebilirim.

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 minutes ago, John Ahmet said:

 

@İslam kusursuzdur Adamın aldırma bunlar postmodernizmin tanrıyı nasıl algıladığını anlayamadıkları için böyle haddini aşıp yüzsüzleşebiliyorlar. Bazen bilenleri olsa da işine gelmiyor çünkü bir kere kendini ateist olarak tanımlamış bu yoldan dönülmez sanıyor. Teizm, ateizm ve deizm de zamanın acımasız darbeleriyle şekillenmeye ve dönüşmeye mahkumdur. Postmodernizmin zaman algısı ve gücü ile ilgili size daha neler anlatabilirim bilmiyorum. Söylenecek çok şey var fakat siz en iyisi şu videoyu izleyin.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bcu0MtCHgTE

 

Videonun kalan serisini de izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Son zamanlarda izlediğim en iyi tv programı diyebilirim.

 

Ahmet, sen laf sokacam diye adamın yüzsüzlüğüne ortak olacağın yerde, git kendi başlıklarının arkasını topla.

Hırsından aklını o kadar kaybetmişsin ki; adam ne yazmış, yanlış mı yazmış doğru mu yazmış, ne yazdığının farkında mı, o bile ilgilendirmiyor seni. Anla artık.

O derece şuursuzca, ilkesizce bodoslama yazıyorsun işte.

 

@İslam kusursuzdur, sen de ortaya attığın şeyin aslını astarını anladıktan sonra yaz ne yazacaksan.

Bak verdiğim o linkte zaten ortaya attığın konu için benim vermiş olduğum cevap da var. Diğer tüm emek veren kullanıcıların cevaplarıyla birlikte. Alıp gözüne(!) mi sokayım satır satır?!

Yoksa senin yüzsüzlüğüne ortak olan ahmetle beraber üst üste koyup rezil edecem ikinizi.

 

Yeter yahu, sayıyla bitin artık bu din denen melanetinizle birlikte.

 

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
14 dakika önce, teflon yazdı:

şuursuzca, ilkesizce bodoslama

 

Arkadaşın yaptığı alıntıyı okudum. Evreni açıklamak için sadece bing bang'in yeterli olmadığını benzer şekilde 3 tane daha sihirli dokunuşa ihtiyaç olduğunu anlatmış. Şimdiye kadar konu hakkında o kadar çok yazdım ki konuyla ilişkilendirebileceğim kavram sayısı sizinkilerden daha fazladır.

 

Sonuç olarak dünya genelinde çeşitli etnik kökene ve dine mensup bir çok insanın ortak bir çatısı var. Postmodernizm. Modernizmin açıklayamadığı yada güdük kaldığı konulara cesurca eğilip her şeyi olduğu gibi kabul eden bir şeyin varlığı ile yokluğunu aynı anda mümkün gören ilkeli bir bakışa sahip düşünce akımının her şeyi daha net ve şeffaf şekilde açıklayabileceğine inanıyorum ki bu başarılırsa ilahiyatı felsefenin bir kolu olarak görecek, tanrı savını da bir çok bilimsel sav gibi değerlendirecek ve ona bilimde yer ayıracak henüz açıklanamayan fenomenlerin üzerine daha cesurca yaklaşıp onları daha anlaşılır yaparak tümden reddetmeyen ve daima hakikatın ve gerçeğin peşinde olan ancak bunu da göreli olduğundan hakikate ulaşan bir çok yolun olabileceğini varsayarak diğer akımlara düşmanlık gütmeden ilerleyebilecek barışçıl, birleştirici, açıklayıcı, güvenilir insanlara oluşan ihtiyaca cevaptır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yine bugün teflonun attığı linklere göz attığımda değinmediğim bir konuya çarptım.Birisi yazmışki Allah varsada evreni yaratmış ve kontrolü artık ondan çıkmıştır çünkü bu kadar sayısı fazla küçükten büyüğe bütün varlığı maddeyi kontrol etmesi imkansızdır demiş.Bunu rabbimiz bize açıklamıştır.İslam dininde bunun açıklaması mevcuttur.Allah zamandan ve mekandan münezzehtir bundan dolayı aynı anda istediği yere müdahale edebilir ve bu onun için imkansız değildir.İnsan beyninin kavramaktan güçlük çektiği bir şey olmasına rağmen bu konuyu anlamlandırmak çokta zor değil.

(ALLAHSANA BİLMEDİKLERİNİ ÖĞRETENDİR.)

Link to post
Sitelerde Paylaş
11 minutes ago, İslam kusursuzdur said:

Yine bugün teflonun attığı linklere göz attığımda değinmediğim bir konuya çarptım.Birisi yazmışki Allah varsada evreni yaratmış ve kontrolü artık ondan çıkmıştır çünkü bu kadar sayısı fazla küçükten büyüğe bütün varlığı maddeyi kontrol etmesi imkansızdır demiş.Bunu rabbimiz bize açıklamıştır.İslam dininde bunun açıklaması mevcuttur.Allah zamandan ve mekandan münezzehtir bundan dolayı aynı anda istediği yere müdahale edebilir ve bu onun için imkansız değildir.İnsan beyninin kavramaktan güçlük çektiği bir şey olmasına rağmen bu konuyu anlamlandırmak çokta zor değil.

(ALLAHSANA BİLMEDİKLERİNİ ÖĞRETENDİR.)

 

Gerçi Allah benim yanımda bir gün sizin 1000 yılınız gibidir, tahtım su üstündedir, melekler benim yanıma süresi 50000 yıl olan bir günde gelir diyor ama biz yine senin dediğini kabul edelim. Allah senden iyi mi bilecek, trilyonlarca yıl yalnız yaşaya yaşaya bunamış, her şeyi birbirine karıştırır olmuştur şimdi bu bunak.

Link to post
Sitelerde Paylaş
20 dakika önce, İslam kusursuzdur yazdı:

Allah zamandan ve mekandan münezzehtir

 

Kuran ve allahın sözleriyle çelişiyorsunuz, kuran yazarları allah'ın zamandan ve mekandan münezzeh olmadığını ayetlerle açık bir şekilde ifade etmiştir, zamandan ve mekandan münezzeh olma iddiası kurana göre küfre girer;

 

Kaf suresi 38. ayet:Andolsun biz, gökleri, yeri ve ikisi arasında bulunanları altı günde yarattık
                                 Mumsema Andolsun biz, gökleri, yeri ve ikisi arasında bulunanları altı günde yarattık. Bize hiçbir yorgunluk çökmedi

ayrıca bkz. Araf suresi 54. ayet: & Hadid suresi 4. ayet Furkan suresi 59. ayet

 

HACC-47: Bir de senden acele azap istiyorlar. Hâlbuki Allah asla va’dinden caymaz. Şüphesiz Rabbinin nezdinde bir gün, sizin saydığınız bin yıl gibidir.

 

Allah mekandan münezzeh değildir, bulunduğu  bir mekan ve hatta orada oturduğu bir tahtı vardır;

 

HUD-7: O, hanginizin amelinin daha güzel olacağı konusunda sizi imtihan için, henüz Arş'ı su üstünde iken gökleri ve yeri altı gün içinde (altı evrede) yaratandır. 
Böyle iken “Ölümden sonra şüphesiz diriltileceksiniz” desen, inkârcılar “Mutlaka bu, apaçık bir büyüdür” derler.

 

ayrıca 11:7 & 69:17 (mekan ve tahtıyla alakalı)

tarihinde Ebu Kafir tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
21 minutes ago, John Ahmet said:

Arkadaşın yaptığı alıntıyı okudum. Evreni açıklamak için sadece bing bang'in yeterli olmadığını benzer şekilde 3 tane daha sihirli dokunuşa ihtiyaç olduğunu anlatmış. Şimdiye kadar konu hakkında o kadar çok yazdım ki konuyla ilişkilendirebileceğim kavram sayısı sizinkilerden daha fazladır.

 

E bilmeden yazdığın tescillendi işte. Bak bakalım benim kast ettiğim o konu mu? Yoksa sayılabilir/sayılamaz sonsuzluk ve zenon, cantor, alef vb. mevzusu mu? Bi bak da ondan sonra yaz bundan sonra laf sokacağın konulara.

 

Ayrıca yazdığım dediklerin de ortada işte: Mantık, bilim, kaos ve determinizmi saymazsak...kısaca akıl mantık bilime dair hemen herşeyi "yok sayarsak" geçerli olabiliyor.

Yaratılamaz, yok edilemez, tasarlanamaz ve öngörülemez bir evrene karşılık; yok olan, yaratılan, tasarlanan ve bu bağlamda öngörülebilir olmak zorunda olan fiktif bir evren spekülasyonu.

Hem gerekli değil, zorunlu hiç değil, hem de mümkünsüz.

 

Kaale alıp da bu kadar yazdığıma dua et ayrıca.

Link to post
Sitelerde Paylaş
20 minutes ago, İslam kusursuzdur said:

Yine bugün teflonun attığı linklere göz attığımda değinmediğim bir konuya çarptım.Birisi yazmışki Allah varsada evreni yaratmış ve kontrolü artık ondan çıkmıştır çünkü bu kadar sayısı fazla küçükten büyüğe bütün varlığı maddeyi kontrol etmesi imkansızdır demiş.Bunu rabbimiz bize açıklamıştır.İslam dininde bunun açıklaması mevcuttur.Allah zamandan ve mekandan münezzehtir bundan dolayı aynı anda istediği yere müdahale edebilir ve bu onun için imkansız değildir.İnsan beyninin kavramaktan güçlük çektiği bir şey olmasına rağmen bu konuyu anlamlandırmak çokta zor değil.

(ALLAHSANA BİLMEDİKLERİNİ ÖĞRETENDİR.)

 

Biz sana islam dininin dötünden uydurduğu çelişik mantıklı mümkünsüz şeyleri sormuyoruz ki?!

Daha dün göbeğini kaşıyan adam modundan çıkıp foruma gelmenden mütevellit, muhtemelen üç vakit öncesine kadar bi haber olduğun konularla ilgili kırdığın potlar, devirdiğin çamlar ve rezillikleri anlamanı sağlamaya çalışıyoruz.

 

Öğrendin mi şimdi sonsuzluk mevzusunu akıl küpü(!)

Pek öğrenmişe benzemiyorsun. Konuyla ilgili gıkın çıkamadığına göre.

Ya kafan basmadı öğrenemedin, ya da mevzu kafana dank etti, sesin çıkamıyor o yüzden. Bakalım hangisi, anlarız elbet..

 

Adam hem zaman ve mekandan münezzeh, aynı anda her halta müdahale eder (yani insan mantığı dışı) demiş, arkasından bu konuyu anlamlandırmak çok da zor değil(yani insan mantığı içi) demiş, bi de arkasından allah bilmediklerini öğretendir demiş :0_80cbc_37a71a73_L: Tezat üstüne tezat, çelişki üzerine çelişki. İlk cümle kalk gidelim diyor, ikincisi bok yeme otur. Böyle öğretmek düşman başına. 

 

Özetle önce ak dediğine, sonra kara deyip, sonra da bunu öğretmek olarak nitelemiş. :0_80cbc_37a71a73_L:

Link to post
Sitelerde Paylaş

@Ebu Kafir @sağduyu

Risalei nurdan bir alıntı yapalım.

Evet, kış günlerinde ve şimal taraflarında gurub ve tulû' mabeyninde (güneşin doğuşu ve batışı arasında) dört saatlik günden ve bu yerlerde kışta sekiz-dokuz saatten ibaret olan günlerden tut, tâ Güneş'in mihveri üstünde bir aya yakın gününden, (hattâ Kozmoğrafya'nın / Astronominin bildirdiğine göre) tâ "Rabb-üş Şi'ra" tabiriyle Kur'an'da namı ilân edilen ve güneşimizden daha büyük olan "Şi'ra" namında diğer bir güneşin belki bin seneden ibaret olan gününden, tâ Şems-üş Şümus'un mihveri üstündeki elli bin seneden ibaret bir tek gününe kadar eyyam-ı Rabbaniye vardır."

"İşte Semavat ve Arz'ın Rabbi, o Şems-üş Şümus ve Şi'ra'nın Hâlıkı hitab ettiği vakit, o Semavat ve Arz'ın ecramına (gök ve yer cisimlerine) ve âlemlerine bakan kudsî kelâmında, o eyyamları zikreder ve zikretmesi gayet yerindedir..."

"Çünkü eyyam-ı şer'iyenin dört saatten elli bin seneye kadar hükmü ve şümulü var.“(Barla Lahikası, s. 325)

(Zamanı Allah yaratmıştır ve yarattığı zamanın içinde bulunup ondan etkilenmez.Zamanı bir küme olarak kabul edersek Allahın bulunduğu  küme ondan bağımsızdır diyerek anlatmaya çalışabiliriz.Allah zamanı yarattı ve sonra yarattığı evreni dünyayı bu zamanın içine yerleştirdi ve sonra bu süreci bize açıkladı.Allahı zamanın içine koymaya çalışıyorsunuz ama böyle birşey olması zorunluluk değil yanlış düşünüyorsunuz)

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 minutes ago, İslam kusursuzdur said:

@Ebu Kafir @sağduyu

Risalei nurdan bir alıntı yapalım.

Evet, kış günlerinde ve şimal taraflarında gurub ve tulû' mabeyninde (güneşin doğuşu ve batışı arasında) dört saatlik günden ve bu yerlerde kışta sekiz-dokuz saatten ibaret olan günlerden tut, tâ Güneş'in mihveri üstünde bir aya yakın gününden, (hattâ Kozmoğrafya'nın / Astronominin bildirdiğine göre) tâ "Rabb-üş Şi'ra" tabiriyle Kur'an'da namı ilân edilen ve güneşimizden daha büyük olan "Şi'ra" namında diğer bir güneşin belki bin seneden ibaret olan gününden, tâ Şems-üş Şümus'un mihveri üstündeki elli bin seneden ibaret bir tek gününe kadar eyyam-ı Rabbaniye vardır."

"İşte Semavat ve Arz'ın Rabbi, o Şems-üş Şümus ve Şi'ra'nın Hâlıkı hitab ettiği vakit, o Semavat ve Arz'ın ecramına (gök ve yer cisimlerine) ve âlemlerine bakan kudsî kelâmında, o eyyamları zikreder ve zikretmesi gayet yerindedir..."

"Çünkü eyyam-ı şer'iyenin dört saatten elli bin seneye kadar hükmü ve şümulü var.“(Barla Lahikası, s. 325)

(Zamanı Allah yaratmıştır ve yarattığı zamanın içinde bulunup ondan etkilenmez.Zamanı bir küme olarak kabul edersek Allahın bulunduğu  küme ondan bağımsızdır diyerek anlatmaya çalışabiliriz.Allah zamanı yarattı ve sonra yarattığı evreni dünyayı bu zamanın içine yerleştirdi ve sonra bu süreci bize açıkladı.Allahı zamanın içine koymaya çalışıyorsunuz ama böyle birşey olması zorunluluk değil yanlış düşünüyorsunuz)

 

Yapma, bir çatlak yani sen varken çoktan kuyruğu titretmiş başka bir çatlağı çekemem.

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, teflon yazdı:

 

Biz sana islam dininin dötünden uydurduğu çelişik mantıklı mümkünsüz şeyleri sormuyoruz ki?!

Daha dün göbeğini kaşıyan adam modundan çıkıp foruma gelmenden mütevellit, muhtemelen üç vakit öncesine kadar bi haber olduğun konularla ilgili kırdığın potlar, devirdiğin çamlar ve rezillikleri anlamanı sağlamaya çalışıyoruz.

 

Öğrendin mi şimdi sonsuzluk mevzusunu akıl küpü(!)

Pek öğrenmişe benzemiyorsun. Konuyla ilgili gıkın çıkamadığına göre.

Ya kafan basmadı öğrenemedin, ya da mevzu kafana dank etti, sesin çıkamıyor o yüzden. Bakalım hangisi, anlarız elbet..

 

Adam hem zaman ve mekandan münezzeh, aynı anda her halta müdahale eder (yani insan mantığı dışı) demiş, arkasından bu konuyu anlamlandırmak çok da zor değil(yani insan mantığı içi) demiş, bi de arkasından allah bilmediklerini öğretendir demiş :0_80cbc_37a71a73_L: Tezat üstüne tezat, çelişki üzerine çelişki. İlk cümle kalk gidelim diyor, ikincisi bok yeme otur. Böyle öğretmek düşman başına. 

 

Özetle önce ak dediğine, sonra kara deyip, sonra da bunu öğretmek olarak nitelemiş. :0_80cbc_37a71a73_L:

Hani demişsin ya cevap verdiğime şükredin diye.Sen cevap verme bilader yazılanlarda daha ne anlatmaya çalıştığımı anlamıyorsun git başkasına yaz sen ben aklı başında insanlarla konuşurum.Bak diğer ateistlere adamlar yazdıklarıma karşı tez sunuyor bizde cevap veriyoruz.İzle sen sadece karışma büyüklerinin yanında sana laf düşmez.(yaşımı nerden biliyosun diyorsan her lafa hakaretle girmek,insanlark aşağılamak olgunluğunu gösteriyor bana.)

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 dakika önce, İslam kusursuzdur yazdı:

Risalei nurdan bir alıntı yapalım.

islam'ın kutsal kitabı kuran olduğuna göre bizi sadece bu kitabın söylemleri alakadar ediyor, ayetleri açıkça ortaya koyduk, ama sizin asıl kutsal  kitabınız risale bilmem neyse birşey diyemem

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...