Jump to content

Evliliğe BiYOLOJiK olarak elverişli olanlar nikahlanabilir..miş.


Recommended Posts

 

mehmet-talu-fd5be8.jpg

İsmailağa'dan Mehmet Talu Hocaefendi: Sıcak iklimlerde 14-15 yaşında âdet gören bir kız nikahlanabilir.

Mercimek beyinli bilmemneian Hocaefendi: Belagun NiKAH "nikaha erişmek"tir. Biri onu nikahlarsa nikaha erişmiş olur.

 

Görüldüğü üzere iki hocaefendi de

ağız birliği içinde

NiKAHA erişen kız nikahlanabilir diyor.

 

Yalnız, Nisâ 6'daki NiKAH "âdet"tir; Mahmut Tâli bunu teslim edecek kadar uyanık;

ama sapıtıveriyor, âdet gören kız evlenebilir deyip işkembeden atıyor çünkü işkembesi var, beyni yok.

 

Bizim mercimek beyinli ise "nikah"ın âdet demek olduğunu farkedecek kadar bile uyanık değil, 

kestirmeden NiKAH "nikaha erişmek"tir diyor. Biri onu nikahlarsa nikaha erişmiş olur.

 

Sünnet palyaçolarının deyimiyle

oldu da bitti maşallah,

rüşd denen annelik ehliyetine gerek yok.

 

Kuan'a gelince, Nisâ 6:  

 

Yetimleri NiKAHA ulaşmalarına kadar sınayın;

bunun üzerine eğer onların bazılarında rüşd bulursanız onlara mallarını verin

fe in ânestum minhum "ruşd"en fedfeu ileyhim emvalehum...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 317
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

32 minutes ago, Hasan Akçay said:

 

mehmet-talu-fd5be8.jpg

İsmailağa'dan Mehmet Talu Hocaefendi: Sıcak iklimlerde 14-15 yaşında âdet gören bir kız nikahlanabilir.

Mercimek beyinli bilmemneian Hocaefendi: Belagun NiKAH "nikaha erişmek"tir. Biri onu nikahlarsa nikaha erişmiş olur.

 

Görüldüğü üzere iki hocaefendi de

ağız birliği içinde

NiKAHA erişen kız nikahlanabilir diyor.

 

Yalnız, Nisâ 6'daki NiKAH "âdet"tir; Mahmut Tâli bunu teslim edecek kadar uyanık;

ama sapıtıveriyor, âdet gören kız evlenebilir deyip işkembeden atıyor çünkü işkembesi var, beyni yok.

 

Bizim mercimek beyinli ise "nikah"ın âdet demek olduğunu farkedecek kadar bile uyanık değil, 

kestirmeden NiKAH "nikaha erişmek"tir diyor. Biri onu nikahlarsa nikaha erişmiş olur.

 

Sünnet palyaçolarının deyimiyle

oldu da bitti maşallah,

rüşd denen annelik ehliyetine gerek yok.

 

Kuan'a gelince, Nisâ 6:  

 

Yetimleri NiKAHA ulaşmalarına kadar sınayın;

bunun üzerine eğer onların bazılarında rüşd bulursanız onlara mallarını verin

fe in ânestum minhum "ruşd"en fedfeu ileyhim emvalehum...

 

Sana göre her şeye gücü yeten, her boku bilen bir tanrı insanların ne zaman evlenmesi konusu da dahil olmak üzere bazı konularda insanların nasıl davranması, neler yapması gerektiğine dair bir kitap göndermiş, bu kitap arapça ve sadece belirli bir bölgede belirli sayıdaki kişilerin erişimine açık.

 

Şimdi bu kitaptaki insanların evlenme yaşı konusunda ne yazıldığını bir kenara bırakalım ve bu konudaki talimatların insanlara nasıl ve kimler tarafından ulaştırıldığına bakalım. Bu talimatlar yüzyıllarca insanlığa senin sapık diye nitelendirdiğin kişiler tarafından sözlü olarak ulaştırılmıştır. Var mı bu tespite bir itirazın? Ve sizlerin her şeyi bilen ve her şeye gücü yeten Allah'ınız yüzyıllarca bunun böyle olmasına itiraz bile etmemiş, hatta böyle olmasını kendisi istemiş. 

 

Bu dediklerimin kanıtı da şu soruya vereceğin cevapta saklı:

 

1611 yılında yani İslam'ın ortaya çıkmasından tam 1000 yıl sonra ortada kaç adet Kuran vardı, kaç dile çevrilmişti ve kaç kişi tarafından okunmuştu?

 

Durum bu kadar açıkken, asıl sapıklığın kişilerden ziyade böyle kişiler üreten İslam dininde olduğunu senin "mercimek" kadar bile olmayan beynin ne zaman fark edecek?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Muhammed, 9 yaşındaki Ayşe ile evlenmiş, sanırım Kuranı yanlış anlamış!

 

Türk müslümanların bir kısmı hariç bütün islam dünyasında bu kabul görür.

 

Hadi bizim Türkler için Ayşenin yaşını 12ye, 15e, yok 17-18e çıkaralım.

Yine de normal mı 50 küsür yaşındaki bir adamın bu yaşta bir kız ile evlenmesi!?!

Gerçi bundan önce de evlatlığını karısından boşandırıp kendisi evlenmiş ya!!!

 

Adam bu dünyaya "ahlaksızlık örneği" olmak için gelmiş!!!

Link to post
Sitelerde Paylaş

Varsayalım nikah demekle adet görmeye başlamak kastedilmiş olsun. Ne alaka ama hadi öyle kabul edelim. O zaman art niyet var demektir. Çünkü adet görmeye başlamayı ifade edecek ya düzgün, yanlış anlaşılmayacak bir kelime bulursun, ya da bulamadıysan doğrudan adet görmeye başlamak dersin. İkisini de yapmıyorsan ve niyetin gerçekten de adet görmeye başlamayı kastetmekse, o zaman lafın nereye gidebileceğini hesap edemeyen bir salak olmanın haricinde tek olasılık art niyettir. Öyle bir laf edeyim ki yanlış anlaşılmaya son derece müsait olsun, uyanık ahlaksız herifler bunu tepe tepe kötüye kullansın demek olur.

 

Eh, allah da tuzak kuranların en hayırlısı olduğuna göre... Kaldı ki adet görmeye başladı diye bir kızı hemen nikahlamak da yanlıştır. İlk adetinin üzerinden şu kadar zaman geçmesi veya şu kadar kere adet görmesi gerekir diye bir şart koşulması son derece zaruridir. 

 

O yüzden seçenekler kısıtlı Kuran yazarları hakkında. Ya pedofil olacak, ya lafın nereye gidebileceğini hesaplayamayan bir embesil, ya da kötü niyetli bir ahlaksız... Başka seçenek kalmıyor. Eğip bükmeye uğraştıkça daha da zararlı çıkarsınız. Bu kelamın evrenin ve insanın yaratıcısı ve ne yarattığını bilen iyi niyetli bir tanrı tarafından yazılması olasılığı yüzde net olarak sıfırdır. Her çırpınmada daha çok bu bataklığa saplanırsınız.

 

Allahın var olduğu ve insanları hangisi iyi hangisi kötü diye sınadığı varsayımıyla bu Kuran ancak tek bir şekilde bağdaşır: Yalan yanlış bir kitap göndereyim bakayım, kim "bu olmaz bu yanlış" deyip sınavı kazanacak, kim de "ne iyiymiş tam pis çıkarlarıma göre" deyip sahiplenecek ve sınavı kaybedecek.   

Link to post
Sitelerde Paylaş

Biraz kafası çalışacak gibi olan müslimler şunu iddia ederler: Kuran'da ruhsatlar söz konusu olduğunda verilebileceğin minimumu, cezalar (yaptırımlar) söz konusu olduğunda ise maksimumu söylenmiştir. Bu iddiaya göre örneğin hırsızın elini kesmek maksimum cezadır. Fazlasını veremez, örneğin idam edemezsiniz ama elini kesmenin altında ceza da verebilirsiniz. Aynı şekilde zaruret varsa bir yaşında kızı bile nikahlayabilirsiniz ama gerdeğe giremezsiniz.

 

Çok zorlama yorumlar olsa da çaresizlikten başka da çıkar yol yoktur. Az biraz da kafa bir şeylere basıyor bir çıkar yol bulmaya çabalıyor anlamına gelir. Kafası bu kadar da basmayanlar yok nikah adet görmek demektir diye saçmalar, çuvalda olan iki üç inciri de mundar eder.

 

Hayır bu müslimlere akıl da veriyorum, ne kadar iyi niyetliyim. Ama bunun bile kıymetini bilecek zeka yok bunlarda. Nuh deyip peygamber demiyorlar deyişinin ateistçesini söyleyeyim: Muhammed deyince illa salavat sallayacaklar! Zaruri! Zeka yok çünkü! 

 

Zamanında bu müslimleri çok patinaj yaptırttığım için iyi bilirim az buçuk kafası basanların ne mazeret uydurabileceklerini. Bunlar Emeviler Kuran'ı bozdu değiştirdi demeye kadar vardırmışlardır mazeret uydurmayı! E ne olacak peki nerden bulacağız bu Kuran'ın aslını deyince "Mehdi gelecek düzeltecek, başka çare yok" derlerdi. E ne zaman gelecek bu mehdi efendi diye sorunca "yakındır yakındır…" :D Hâla yakın, gelecek! :lol: Eli kulağında! :0_80cbc_37a71a73_L:

 

Taaa Emevilerden beri bu kadar müslim yanlış kitaba mı inandı desen yanıt "allahın acelesi yoktur!" :0_80cbc_37a71a73_L: Tabi tabi... Cehennem habire doluyor nasılsa... Cennette beleşten geçinmeye çok az kişi olsun zaten! Maksat insanlara işkence etmek, sadist zevkini tatmin etmek nasıl olsa değil mi... Tabi tabi... He he… Öyle tabi, ne şüphe!

 

Bozdular değiştirdiler ile olmaz. Kesin bir gerçeği söylüyorum: Bunu doğrudan yazan zaten Emeviler demekten başka hiç bir çıkar yol yoktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Varsayalım

nikah demekle adet görmeye başlamak kastedilmiş olsun.

Ne alaka ama hadi öyle kabul edelim.

 

Varsaymanıza gerek yok;

"nikah"ın Nisâ 6'daki anlamı cinselliktir yani cinsel ilişkiye girme gücü, 

bunu Muhammed  Esed'in Nûr 60'a düştüğü dipnota gönderme yaparak

daha önce belirttim.

 

Esed'in açıklamasını oradan alıntılıyorum:  

 

Lafzen "cinsel birlesme arzusu (ya da umudu) kalmamis olanlar"

-nikâhin anlami, bu anlam örgüsü içinde, açikçasi budur.

 

Bu isim ve kendisinden türeyen fiil 

her ne kadar Kuran'da nerdeyse daima evlilik ya da evlenme anlaminda kullaniliyorsa da

bunun şüpheye yer birakmayan istisnalari vardir.

 

Sözcügün yenkihu fiil formunun bu sûrenin 3'üncü ayetinde geçis tarzi bu istisnalardan biridir.

 

Bu istisnalar

Cevherî ya da Ezherî (sonraki -yani Ezherî, HA- Lisânul Arab'da zikredilmektedir) 

gibi bazi Arap filologlarin "Arap konusma dilinde nikahin anlami  

cinsel birlesme (vat)dir" yolundaki görüslerini dogrulamaktadir.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

İlk ihtilamını gören bir insan 

karşı cinse ilgi duymaya başlayıp karşı cinsten birisiyle cinsel ilişki kurmak ister.

(Kızların ihtilamı âdettir). Ve âdet ile cinsel ilişki arasındaki bağ buradan gelir.

 

Nisâ 6:

 

Yetimleri ilk ihtilamlarına erişmelerine kadar sınayın (Vebtelûl yetâmâ izâ belagûn nikâh);

bu suretle eğer onların bazılarında olgunluk bulursanız (fe in ânestum minhum ruşden)

onlara mallarını verin...

 

Korumanız altındaki  yetimler 

kendi mallarını akla uygun biçimde kullanma yeteneğini böylece kazandıktan sonra 

onlara mallarını derhal verecek, büyüyüverirler diye hızla yiyip israf etmeyeceksiniz.

 

Ondan sonra sizden bağımsızdırlar artık;

ekonomik olarak ta kendi ayaklarının üzerinde durabilirler ve "annelik babalık ehliyeti"ne sahiptirler;

isterlerse evlenirler

 

Ve iSTERLERSE size "Bir annelik babalık daha yap; beni evlendir!" derler 

iSTEMEZLERSE demezler, hattâ istemezlerse evlenmezler; size ne. 

 

Önemli olan ve size düşen onlara mallarını geri vermenizdir,

bunun içinse onların evlenmesi şart değildir;

yetimler mallarına kavuşacak ve sizden bağımsız olacaklar.

 

Nisâ 2:

 

Yetimlere mallarını verin; pisi temizin yerine koyupa değiştirmeyin

ve onların malını kendi malınızla yemeyin; büyük günahtır bu (hûben kebîrâ).

 

Nisâ 4:

 

Kadınlara sadakalardan gelen mallarını karşılık beklemeden verin

ama mallarından bişeyleri kedilerini size bıraktılar ise ONU çekinmeden ve sağlıkla yiyin.

 

Nikahlarsanız nikaha erişmiş olurlar diye bir şey yok,

nikahlanmaları şart değil yetimken büyümüş olanların;

onlara mallarını ve-re-ckesiniz. 

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
On 01.09.2018 at 10:54, kavak yazdı:

Dindar dostlarımızın bu mălum kitabı bilmem kaçıncı kez olan açıklamaya çalışma uğraşlarını görünce, kusura bakmasınlar, beni bir gülme alıyor.

Bunlar, sürekli açıklanmaya muhtaç olan bir kitabın, yanlış ve eksik anlaşılmaya mahal vermeyecek bir şekilde yazılmadığının bir göstergesi değil de nedir?
 
Artı bu uğraşları görünce, söz konusu olan bu eseri(!) harbiden bir ölümlünün yazdığını düşünmüyor da değilim. :D

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 saat önce, Hasan Akçay yazdı:

Ve iSTERLERSE size "Bir annelik babalık daha yap; beni evlendir!" derler 

iSTEMEZLERSE demezler, hattâ istemezlerse evlenmezler; size ne. 

Yetimleri evlendirmek yazmıyor, size iyi olan kadınlardan ikişer üçer dörder kendinize nikahlayın yazıyor belirtip geçiyorum. (Nisa 3)

tarihinde yüpyücecik tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Peki o zaman;

 

Seçenek 1: Allah embesil bir idyot olduğu için yanlış anlaşılmaya meydan vermeyecek bir sözcük bulamamış nikah sözcüğünü kullanmış.

 

Seçenek 2: Allah art niyetli bir ahlaksız olduğu için özellikle yanlış anlaşılsın istemiş.

 

Hangisi? 

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, yüpyücecik said:

Yetimleri evlendirmek* yazmıyor, size iyi olan kadınlardan ikişer üçer dörder kendinize nikahlayın yazıyor belirtip geçiyorum. (Nisa 3)

 

 

Belirtip geçmeyin, Nisâ 3'ün sizin onayladığınız çevirisini yazın;

yanılıp yanılmadığınıza dair gerçek ancak o zaman ortaya çıkar.

Gerçeğin ortaya çıkmasını göze alabilecek kadar cesur olun.

______________________________________________________________________

 

*

Ve iSTERLERSE size "Bir annelik babalık daha yap; beni evlendir!" derler 

iSTEMEZLERSE demezler, hattâ istemezlerse evlenmezler; size ne. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
45 dakika önce, Hasan Akçay yazdı:

 

 

Belirtip geçmeyin, Nisâ 3'ün sizin onayladığınız çevirisini yazın;

yanılıp yanılmadığınıza dair gerçek ancak o zaman ortaya çıkar.

Gerçeğin ortaya çıkmasını göze alabilecek kadar cesur olun.

______________________________________________________________________

 

*

Ve iSTERLERSE size "Bir annelik babalık daha yap; beni evlendir!" derler 

iSTEMEZLERSE demezler, hattâ istemezlerse evlenmezler; size ne. 

Eğer yetimler konusunda adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız,size iyi olan kadınlardan ikişer üçer dörder nikahlayın(kendine nikahlamak),sonra eğer adalet edemezseniz öyleyse bir tane veya sağlarınızın hükmettikleri ki bu daha uygun haksızlık etmezseniz.

orada katı hemze yok ifal babı değil zevvece de yazmıyor başkasını evlendirmek için kullanılmaz tabi siz bazı zevatlar diyeceksiniz ben girmiyorum o tartışmaya.

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, yüpyücecik said:

Eğer yetimler konusunda adaletli davranamayacağınızdan korkarsanız,size iyi olan kadınlardan ikişer üçer dörder nikahlayın(KENDiNE nikahlamak), sonra eğer adalet edemezseniz öyleyse bir tane veya sağlarınızın hükmettikleri ki bu daha uygun haksızlık etmezseniz.

orada katı hemze yok ifal babı değil zevvece de yazmıyor başkasını evlendirmek için kullanılmaz tabi siz bazı zevatlar diyeceksiniz ben girmiyorum o tartışmaya.

 

 

Yo, ben girerim.

 

Yeter ki her birimiz

ille kendimizi haklı çıkarmak için kayıkıçı kavgası etmeyelim,

gerçeğe ulaşmak için uygarca görüş alıp verelim. 

 

Örneğin şu husustaki görüşünüzü açıklar mısınız:

 

Sözünü ettiğiniz fiilin

KENDiNiZE nikahlayın anlamına gelen yazılışı da (4:3) 

BAŞKALARINA nikahlayın anlamına gelen yazılışı da (24:32)

mushafı birileri harekelemeden önce aynı idi.

Yani fiilimizin inkihû şeklinde okunması o birilerinin tercihidir, Allah'ın hümkü değildir. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
6 hours ago, Hasan Akçay said:

Yo, ben girerim.

 

Sen girme, çağır, putun gelsin gelsin, o girsin, ne demek istediğini açıkça anlatsın. 1400 yıldır milyarlarca insan tarafından bu kelime kendinize nikahlayın şeklinde anlaşılmışsa ve hala anlaşılıyorsa artık bu kelime yanlış anlaşılmış demenin bir anlamı yok. 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hareke olsun ya da olmasın. Yetimleri nikahına almaya, çocuk da olsalar izin veren Kuran düzücüler, (Kuran kitap vasfı taşımadığı için yazarları demiyorum) eğer bu zavallı yetim çocukları mehir diye üç beş kuruş atıp yatağa götürmeyi içlerine sindiremiyorlarsa... (elbette sayılı da olsa vicdan sahibi adamlar çıkmıştır. Hatta bunlar mehirsiz istediğin yetim kız çocuğunu alıp yatağa götürmek nasıl olur diye sormuş olmalılar ki allah size fetva veriyor, üç beş kuruş atıp alın götürün şeklinde pasaj düzülmüştür.) 

 

İşte böyle düşünenler varsa, yani yetim zavallı kız çocuklarına adaletsiz bir alçaklık yapıyoruz diyenler varsa, madem gücünüz yetiyorsa mehir isteyen kadınlardan istediğiniz kadar nikahlayın denilmiştir. Biz size gücünüz yetmiyor, ortalıkta da bir sürü yetim kız çocuk var diye fetva verdik. Yine de adaletsizlik var diyorsanız buyrun, verin mehirlerini alın kadınları, hem de paranız yettiği kadar, sınırsız denilmiştir. (Birer ikişer üçer dörder demek dörtle sınırlı demek değildir. 1, 2, 3, 4 … Allah ne verdiyse demektir.)

 

Söz konusu pasajın düzülme nedeni budur.  

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Buradan çıkan bir sonuç da şudur:

 

Zengin müslimler mehiri bastırıp olan bütün kadınları haremlerinde toplarlar. Ne kadar zenginsen o kadar karın olur. Onların savaşa sürükleyip gönderdiği fakir müslimlerin savaşta ölenlerinin yetim kalan kızları da diğer savaşa yollanan ve ölmeden dönebilen fakir müslimler tarafından üç beş kuruş göstermelik mehirle yatağa götürülür. Bu iğrenç yağmacı düzeni böyle işliyordu.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bitmedi, dahası da var. Bu iğrenç düzende kölelik de var. Zenginler istediği kadar karı alabildikleri gibi istedikleri kadar da cariye alabilirler. Dahası, bu cariyelerle mükatebe yapıp özgürlük bedeli kazanmasını ve bunun için mehir parası bulup evlenemeyen müslimlerle fuhuş yapmasını isteyebilirler. Çünkü cariyenin çocuğu da köledir. Köle böylece savaş olmasa da üretilir.  

 

Cariyelerinizi fuhuşa zorlamayın demek bu demektir. Yani cariye mükatebe ile belirlenen özgürlük bedelini ödeyebilmek için isteyerek fuhuşa razı olacak. Zorlamayacaksınız. Özgürlük istemiyorsa fuhuş da yapmaz. Özgürlük istiyorsa yapacak. Zorlamamak da bu ha! Böyle iğrenç bir yağma ve köle düzeni. Yağmacılık bir, kölecilik iki... Gelir kalemleri bunlar. Tabii bir de hurma ve davar yetiştiriciliği de illa olacak.

 

Fuhuş nasıl yapılır, tabii ki muta nikahı ile. Muta nikahı dini fuhuştur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Üzerinde durulan konu Nisâ 3:

 

Ve eğer yetimlerin haklarını koruyamıyacağınızdan korktu iseniz, nikahlayın

-size yetki veren kadınların ikişerini ve üçerini ve dörderini ... ama o durumda eğer adil olamıyacağınızdan korktu iseniz

-yalnızca birini... ya da

-yeminlerinizin bağlı kıldığı kimseleri.

Darlığa düşmemeniz için uygun olan budur. 

 

Ve in hıftum ellâ tuksitû fîl yetâmâ, fenkihû

-mâ tâbe lekum minen nisâi mesnâ ve sülâse ve rubâa... fe in hıftum ellâ ta'dilû

-fe vâhideten... ev

-mâ meleket eymânukum.

Zâlike ednâ ellâ teûlû.

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili yüpyücecik,

siz "mâ tâbe lekum"daki tâbeye iyi olan demişsiniz. 

mâ tâbe lekum: size iyi olan

mâ tâbe lekum minen nisâi: size iyi olan kadınlardan...

 

Oysa aynı fiil bir sonraki ayette de geçiyor

ve ona çevirilerde istisnasız herkes verdiler anlamında bıraktılar demiş. 

 

Kadınlara sadakalardan gelen mallarını karşılık beklemeden verin

ama ondan bişeyleri kendileri size bıraktılar ise  (fe in tıbne lekum an şey'in minhu nefsen)

işte onu sağlıkla ve çekinmeden yiyin (fe kulûhu henîen ve merîâ.)

tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...