Jump to content
Ulusalcı

Celal Şengör: "Dışkı Yedim"

Recommended Posts

3 dakika önce, Türk Ateist yazdı:

 

Atatürk diye diye gebereceksin, o olacak... 

Konuyu politize etme uyanıklığı gösterip hoca üstünden pislik yapabileceğini düşünüyorsun ama olmaz o iş.

Senin kafan burada yazılanlara basmaz. 

"kafan basmaz" "sen anlamazsın." "ben sizin bilmediklerinizi bilirim"  bu lafları kullananlar genellikle cahilliklerini örtmek kendilerini bilgiç(ukala) göstermek için kullanırlar.:)

 

Devam edin  bok yemeye.( bok adamı savunmaya).

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
10 dakika önce, Türk Ateist yazdı:

 

Ne alakası var şimdi? 25-26 yaşıma kadar gayet içtim. Sonra alkolle beynime saçma sapan müdahale ettiğimi falan farkedip hayatımdan tamamen çıkardım. Kırmızı şarap ve birayı gayet severek içerdim. Alkolsüz bira içmemde en ufak bir sakınca yok örneğin. Alkolden hoşlanmıyorum.

 

Ama Coca Cola, Fanta vb asitli içecekleri çocukluğumda da içmezdim. Sevmediğimden, yutamadığımdan içemezdim. Hala yutamam, sevmem.

Çok zararlı oldukları kesin tabii. Hem şekerli hem acı, saçma bir içecek. Kolanın basbayağı bağımlılık yapıcı özelliği de var tabii, o da ayrı. 

Bu kadar gaz, asit ve şeker içeren bir içecek külliyen zarardır. Arada bir bir bardak içmekten bir şey olmayabilir, sağlıklı bir insan her şeyden uygun miktarda ve arada yiyip içebilir ama gerek yok.

 

Kolanin tadi, alkolden cok daha guzel demek istemistim. Yani "nasil icebiliyorsunuz" dedin ya...

 

Ben de duzenli kola tuketmem. Ama yuksek kalorili yemegin ardindan pipetle hizli bir sekilde icilen Pepsi'nin verdigi haz, orgazma cok benzer oluyor.

 

Evet, bagimlilik yapiyor. Warren Buffett, kucukken kola satarmis, simdi ise Coca Cola'nin en buyuk hissedari ve bir kola bagimlisi. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
20 dakika önce, Summertime Sadness yazdı:

Kolanin tadi, alkolden cok daha guzel demek istemistim. Yani "nasil icebiliyorsunuz" dedin ya...

 

Ben de duzenli kola tuketmem. Ama yuksek kalorili yemegin ardindan pipetle hizli bir sekilde icilen Pepsi'nin verdigi haz, orgazma cok benzer oluyor.

 

Evet, bagimlilik yapiyor. Warren Buffett, kucukken kola satarmis, simdi ise Coca Cola'nin en buyuk hissedari ve bir kola bagimlisi. :)

Konu kola değil bok.:)

 

Kola ile ilgili yazacaksan kola  ile ilgili başlığa yaz.

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
40 dakika önce, teknisyen yazdı:

"kafan basmaz" "sen anlamazsın." "ben sizin bilmediklerinizi bilirim"  bu lafları kullananlar genellikle cahilliklerini örtmek kendilerini bilgiç(ukala) göstermek için kullanırlar.:)

 

Devam edin  bok yemeye.( bok adamı savunmaya).

 

Ağzını topla, cahil pislik. Sen neyi anlıyorsun, neye kafan basıyor ki buna da bassın? Asalaktan başka bir şey değilsin... 

Senin hoşlandığın şey aşağılanmak, hakaret işitmek, kovulmak falan. Doymuyorsun...

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 dakika önce, Türk Ateist yazdı:

 

Ağzını topla, cahil pislik. Sen neyi anlıyorsun, neye kafan basıyor ki buna da bassın? Asalaktan başka bir şey değilsin... 

Senin hoşlandığın şey aşağılanmak, hakaret işitmek, kovulmak falan. Doymuyorsun...

 

 

 


"Bok yemek işkence değildir."  sözünü  savunan birisin.

 

Nazi doktorlarından farkınız yok.

 

 

 

 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, teknisyen yazdı:


"Bok yemek işkence değildir."  sözünü  savunan birisin.

 

Nazi doktorlarından farkınız yok.

 

Yok, ben bunun bal gibi de işkence olduğunu söyleyen ve savunanlardanım. 

Sana ne dedim? Sen anlamazsın. Ama görüyorum ki okuduğunu da anlamıyorsun çünkü bu düşüncemi bu başlıkta da yazmıştım.

 

Sen harbi pisliksin. Cehaletin falan çok önemli değil de pislik bir insan olman sıkıntı.

Acayip midemi bulandırıyorsun.

Başka kapıya şimdi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, Türk Ateist yazdı:

 

Yok, ben bunun bal gibi de işkence olduğunu söyleyen ve savunanlardanım. 

Sana ne dedim? Sen anlamazsın. Ama görüyorum ki okuduğunu da anlamıyorsun çünkü bu düşüncemi bu başlıkta da yazmıştım.

 

Sen harbi pisliksin. Cehaletin falan çok önemli değil de pislik bir insan olman sıkıntı.

Acayip midemi bulandırıyorsun.

Başka kapıya şimdi.

işkenceyi savunmuyorum diyorsun ama işkenceyi  savunan adamı savunuyorsun bu ne çelişki?

 

Düşmanımın düşmanı dostumdur diyorsunuz.

 

Ne bok olursa olsun atatürkçü olsun bilim adamı olsun  elitist olsun olsun yeterli sizin için.:)

 

 

 

 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 10.10.2018 at 21:15, Türk Ateist yazdı:

Bu bir merak meselesidir, merak eden her şeyi dener.

 

Bunu diyen Celal Şengör başka neler denedi acaba :ph34r:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 saat önce, teknisyen yazdı:

işkenceyi savunmuyorum diyorsun ama işkenceyi  savunan adamı savunuyorsun bu ne çelişki?

 

Düşmanımın düşmanı dostumdur diyorsunuz.

 

Ne bok olursa olsun atatürkçü olsun bilim adamı olsun  elitist olsun olsun yeterli sizin için.:)

 

 

 

 

 

 

 

Celal Hoca işkenceye karşı olduğunu açıkça söylemiştir. Bok yedirmek işkence değildir söylemiyle amaçladığı o olayı yaşayıp da hala yarattığı travmadan kurtulamayan insanları biraz olsun rahatlatmaktır. Yani yaptığınız şey biyolojik olarak o kadar da kötü ve pis bir şey değildi demek istiyor. 

 

Kısmen haklı olabilir de. Tavuk mesela kendi bokunu yemiyor mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
16 saat önce, Türk Ateist yazdı:

 

Hadi sen git porn videolarını izle çocuğum. Bırak büyükler konuşsun. Ergenlikten çıkınca gelirsin, seninle de konuşuruz.

Ve bu son olsun. Bana herhangi bir konuda bir yanıt verirken veya yazarken bir daha porn muhabbetlere dalarsan iyi olmaz. Uyarmadı deme.

Şimdilik yalnızca bu iletileri silmeleri için raporlamakla yetineceğim. 

 

Bu arada sende gizli kaprofaji olma ihtimali yüksek. Kendini bi gözden geçir derim... Merak ettiğin şey pek normal sayılmaz. Çok fazla porn izlemek bu tip sakatlıklara neden olabiliyor.

 

Olabilir. Hayatımda hiç yemedim ama iki yumurta kırılır değil mi?

 

33a8d090-25e9-4339-8fe6-a56025904bd8-m.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
16 saat önce, teknisyen yazdı:

işkenceyi savunmuyorum diyorsun ama işkenceyi  savunan adamı savunuyorsun bu ne çelişki?

 

Düşmanımın düşmanı dostumdur diyorsunuz.

 

Ne bok olursa olsun atatürkçü olsun bilim adamı olsun  elitist olsun olsun yeterli sizin için.:)

 

Ulusalcı yazmış ama ben de yazayım.

 

Bir kere hoca işkenceyi savunmuyor. Aynı iftirayı bana da attın. 

İkincisi, o anda dışkı yedirilerek işkenceye uğrayanlara güya daha iyi hissetsinler diye mi yoksa beyninin bazen zıplamalı çalışması nedeniyle mi bilmiyorum, malum açıklamayı yaptı.

Gereksizdi, zamanlaması yanlıştı ve dolayısıyla saçmalamış oldu. Verdiği bilgi değil, o bilgiyi verdiği an ve durum yanlıştı.

 

Bir bilim adamının Atatürk'ü sevmemesi, Atatürk'le uğraşıyor olması onun bilim adamlığına gölge düşürür benim için. Bunun politik görüşle falan ilgisi yok, Atatürk'le derdi sıkıntısı olan adam hastalıklı kafaya sahiptir. 

Ve bunu da istisnası olmaksızın hep görmüş, deneyimlemişimdir. Sen bilimci olmadığın gibi cahilsindir de ama sen de bu hastalığa sahipsin mesela.

Ne yapayım, gerçek böyle... 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
14 saat önce, Charles dawkins yazdı:

@Türk Ateist en sevdiğinin ilber ortaylı olması biraz tuhaf geldi. :)

 Sanki sen liberallerden pek haz etmezdin.  Ayrıca kendisi nabza göre şerbet veriyor. Ve muhafazakar...

 

ama ben de kendisini severim çok olmamak koşuluyla

 

Hoca liberal değil ki. Politik bir yönü yoktur onun. Ülkenin yetiştirdiği en iyi tarihçilerden biridir, çok çok değerli bir entelektüeldir. 

Bu tip adamlar iktidarları da muhalefeti de çekinmeden eleştirir, yanlış olduğunu görüp düşündüğü her şeyi direkt söyler ama karşılarına da almazlar. Çünkü işlerini yapamazlar o zaman. Kaldı ki İlber Ortaylı AKP hükumetine de Tayyip'e de direkt eleştirilerde bulunmuş, karşısına almıştır. Ancak bilimci kimliği ve gücünün getirdiği garip bir dokunulmazlık da olduğu için Tayyip meydanlardan onu yuhlatmaya falan kalktıysa da ileri gidememiştir.

 

İlber Ortaylı benim bildiğim, her dönem iktidarlarla çeşitli şekillerde çalışmış, ülkeye hizmetler vermiş. Ne bileyim, devletin talebiyle eğitim müfredatı hazırlamış mesela, ama öylece kalmış. Bugün de bir kurulda danışmanlık hizmeti verecek.

O yüzden nabza göre şerbet veriyor gibi görünüyor. 

 

Ben onu acayip seviyorum. Birçok boş vaktimde oturup videolarını izler, tarihle ilgili yorumlarından çok, aralarda söylediği ilgisiz gibi görünen cümlelerine takılırım. İnanılmaz yorumları vardır. Hani bir konferansı daha denk gelse de gitsem derim hep... 

Atatürk'ü de yazdı, tam oldu... 

 

Muhafazakar biri değil. Bilakis, son derece yenilikçi ve modern. Muhafazakar adam kızını onun yetiştirdiği gibi yetiştirmez, kızından o kadar korkmaz. :)

Milliyetçidir ama. Solcu değildir, sağcı hiç değildir. Liberaller sevmez hocayı. Milliyetçiliğinden hiç hoşlanmazlar onun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, İlluminatus yazdı:

 

Aman bakma sen ona... Kürtçü adam, ateistlere takık. Celal Şengör'ün Atatürkçü bir ateist olması bu tiplerin ondan nefret etmesi için gayet yeter bir neden. Şimdi buldular bir laf, yıllarca bununla vurabileceklerini düşünür, oyalanırlar.

Kendi pis dinine, foseptik içinde debelendiklerine bakmazlar ama...

 

Valla Edip buraya üye.

Diyeceği varsa gelsin burada desin. Kalkıp onun için Twitter hesabı açacak ve gidip yazacak değiliz herhalde...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, Summertime Sadness yazdı:

Sen ne salak bir adamsin?

 

Koydugun resme bak bir de. Allah'in angutu.

 

Konumuz bok diye biliyordum, yoksa yanılıyor muyum? Sen önce konu başlığını oku ondan sonra beni eleştir. Böyle boktan bir konuyu eleştirel kara mizah tarzında düşünlerle eleştirmeyeceksin de ne yapacaksın. Sizin gibi andavallar da onu ciddi ciddi tartışıyorlar ya, orası da ayrı bir tuhaflık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
3 saat önce, Türk Ateist yazdı:

 

Hoca liberal değil ki. Politik bir yönü yoktur onun. Ülkenin yetiştirdiği en iyi tarihçilerden biridir, çok çok değerli bir entelektüeldir. 

Bu tip adamlar iktidarları da muhalefeti de çekinmeden eleştirir, yanlış olduğunu görüp düşündüğü her şeyi direkt söyler ama karşılarına da almazlar. Çünkü işlerini yapamazlar o zaman. Kaldı ki İlber Ortaylı AKP hükumetine de Tayyip'e de direkt eleştirilerde bulunmuş, karşısına almıştır. Ancak bilimci kimliği ve gücünün getirdiği garip bir dokunulmazlık da olduğu için Tayyip meydanlardan onu yuhlatmaya falan kalktıysa da ileri gidememiştir.

 

İlber Ortaylı benim bildiğim, her dönem iktidarlarla çeşitli şekillerde çalışmış, ülkeye hizmetler vermiş. Ne bileyim, devletin talebiyle eğitim müfredatı hazırlamış mesela, ama öylece kalmış. Bugün de bir kurulda danışmanlık hizmeti verecek.

O yüzden nabza göre şerbet veriyor gibi görünüyor. 

 

Ben onu acayip seviyorum. Birçok boş vaktimde oturup videolarını izler, tarihle ilgili yorumlarından çok, aralarda söylediği ilgisiz gibi görünen cümlelerine takılırım. İnanılmaz yorumları vardır. Hani bir konferansı daha denk gelse de gitsem derim hep... 

Atatürk'ü de yazdı, tam oldu... 

 

Muhafazakar biri değil. Bilakis, son derece yenilikçi ve modern. Muhafazakar adam kızını onun yetiştirdiği gibi yetiştirmez, kızından o kadar korkmaz. :)

Milliyetçidir ama. Solcu değildir, sağcı hiç değildir. Liberaller sevmez hocayı. Milliyetçiliğinden hiç hoşlanmazlar onun.

Adam düpedüz bir liberal ve hatta liboş. Fethullah'ın büyük hayranlarından birisi. Daha önce STV'de katıldığı bir programda her sene Fethullah'ı ziyaret edip onunla 1 saat kadar sohbet ettiğini anlatmıştı. Başka bir programda da paralel yapılanma gerçeğini inkar etmeye çalışıyordu. Bulabilirsin bu videoları. Said-i Kürdi'ye de sahip çıkmışlığı vardır. 

 

Ayrıca dikkatini çekerim; ne zaman AKP'nin bu liberallerle ve Fethullahçılarla arası bozuldu birden bu İlber de başımıza AKP düşmanı kesildi. Bu durum senin kafanı hiç karıştırmıyor mu?

 

Milliyetçi falan da değil. Yanlış hatırlamıyorsam bir yerde de milliyetçi değilim diyordu açıkça. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
47 dakika önce, Ulusalcı yazdı:

Adam düpedüz bir liberal ve hatta liboş. Fethullah'ın büyük hayranlarından birisi. Daha önce STV'de katıldığı bir programda her sene Fethullah'ı ziyaret edip onunla 1 saat kadar sohbet ettiğini anlatmıştı. Başka bir programda da paralel yapılanma gerçeğini inkar etmeye çalışıyordu. Bulabilirsin bu videoları. Said-i Kürdi'ye de sahip çıkmışlığı vardır. 

 

Ayrıca dikkatini çekerim; ne zaman AKP'nin bu liberallerle ve Fethullahçılarla arası bozuldu birden bu İlber de başımıza AKP düşmanı kesildi. Bu durum senin kafanı hiç karıştırmıyor mu?

 

Milliyetçi falan da değil. Yanlış hatırlamıyorsam bir yerde de milliyetçi değilim diyordu açıkça. 

Kanitlarini koy?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...