Hurma 0 Ekim 25, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2018 gönderildi 22 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: demin dediniz ki cezayı gösterseler yerden yere vurursun kendini veya mükafat gösterilse yine aynı şekilde .Fakat burada bariz şekilde hz.muhammed'e bunların gösterildiği durumu var . Şimdi diyeceksiniz ki o peygamber tabiki de görür , cebraili bile görmüş diyeceksiniz ama sizin savınız ; ceza veya mükafat görülürse bizzat bir cebriye olurdu idi . Peygamber de vahyin dışında ayriyetten cezayı ve mükafatı görmüş acaba hiç mi bu durum karşısında en ufak dahi olsa cebre uğramamıştır ? Peygamberler cebirdedir tabiki Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ekim 25, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 25, 2018 gönderildi 1 dakika önce, Hurma yazdı: Peygamberler cebirdedir tabiki bende onu diyorum işte din gibi bir olgu da istisnalar maalesef kaideyi bozar. Link to post Sitelerde Paylaş
Hurma 0 Ekim 25, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2018 gönderildi 16 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: bende onu diyorum işte din gibi bir olgu da istisnalar maalesef kaideyi bozar. peygamberler yani has muhlis kullar cebirdedirler İblis ne diyor muhlis kulların hariç hep seni kandırıcam muhlis kulları neden kandıramıyor çünkü onlar cebirde olduğunu biliyor allahta doğru söylüyorsun muhlis kullarım hariç diyor iblis hiç yalan söylemez şöyle midir böyle midir diye vesvese verir Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ekim 25, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 25, 2018 gönderildi 1 dakika önce, Hurma yazdı: peygamberler yani has muhlis kullar cebirdedirler İblis ne diyor muhlis kulların hariç hep seni kandırıcam muhlis kulları neden kandıramıyor çünkü onlar cebirde olduğunu biliyor allahta doğru söylüyorsun muhlis kullarım hariç diyor iblis hiç yalan söylemez şöyle midir böyle midir diye vesvese verir siz zaten itiraf ediyorsunuz cebirde olduklarını,insanların hiçbirinin gerçek anlamda cebirde olmaması lazım gerçekten bir imtihan varsa ki tek sorun da bu değil imtihan konusunda ama en azından konuştuğumuz konu itibariyle verilecek ceza,verilecek mükafat gösterildi ise ve baştan beri bir cebir varsa bu sav çürür maalesef. Link to post Sitelerde Paylaş
Hurma 0 Ekim 25, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2018 gönderildi 5 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: siz zaten itiraf ediyorsunuz cebirde olduklarını,insanların hiçbirinin gerçek anlamda cebirde olmaması lazım gerçekten bir imtihan varsa ki tek sorun da bu değil imtihan konusunda ama en azından konuştuğumuz konu itibariyle verilecek ceza,verilecek mükafat gösterildi ise ve baştan beri bir cebir varsa bu sav çürür maalesef. Cebirde olabilmen için ahireti görmen lazım. Görmeden cebirde olamazsın. Sıkılınca eeeehhh dersin yaptığını yıkar geçersin ahireti yapılanın karşılığını gördüğünde haahhaha kuzu gibi olursun istersen olma işte bu durum cebirdir Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ekim 25, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 25, 2018 gönderildi 16 dakika önce, Hurma yazdı: Cebirde olabilmen için ahireti görmen lazım. Görmeden cebirde olamazsın. Sıkılınca eeeehhh dersin yaptığını yıkar geçersin ahireti yapılanın karşılığını gördüğünde haahhaha kuzu gibi olursun istersen olma işte bu durum cebirdir daha demin söyledik peygamberin cehennem ve cenneti gördüğünü. Alacağı ödülü önceden gören kişiler size göre cebir olurlardı veya alabileceği cezayı önceden görenler.Peygamber bizzat görüyor,cebir var diyorsunuz.Sonra konu yine başa sarıyor . Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi 11 hours ago, Phocas said: Luke:34 “How will this be,” Mary asked the angel, “since I am a virgin?” 35 “The angel answered, “The Holy Spirit will come on you, and the power of the Most Highwill overshadow you. So the holy one to be born will be called the Son of God. Luke 1:34-35 te gördüğümüz gibi Cebrail, Meryem’e kutsal ruhun geleceğini tasdikliyor ve Tanrı’nın oğlunu müjdeliyor. Yani Cebrail, kutsal ruh değil, sadece onun habercisi.. 2:97’ e bakalım. De ki, 'Cebrail'e düşman olan kimse Allah'a düşmandır', çünkü O, O’nu Allah'ın izniyle kendinden öncekini tasdik ederek, yol gösterici ve inananlara müjdeci olarak senin kalbine indirmişti. Luke 1:34-35 ile Kuran 2:97 arasında anlam açısından fark yok, Cebrail sadece haberci, müjdeci..Sevinçli haberi veriyor, kalpleri sevindiyor..Başka fonksiyonu yok.. 1 Bakara sûresi kimin kalbine indirildi, dolayısıyla De ki diye başlayan 2:97 KiME indirildi yani kendisine "De ki" denen resul KiM? 2 İsa nebi Muhammed nebiden yüzlerce yıl öncedir; sizin iddianıza göre madem O zamirinden kasıt "Kutsal Ruh"tur, ve "Kutsal Ruh"dan kasıt İsa'dır... Muhammed nebiye kendisinden yüzlerce yıl önce yaşamış olan İsa müjdelenebilir mi? Ayrıca 'Cebrail'e düşman olan kimse Allah'a düşmandır' ifadesi 2:98'e aittir; gerçi çok çok önemli sayılmayabilir bu ama yine de ayetlere dürüst olalım, ayetleri değiştirmeyelim. 2:97'nin Arapçasını ve Türkçesini veriyorum: De ki Cebrail'in düşmanlarına: "O onu Allah'ın izniyle SENiN kalbine indirdi ki kendinden önce vahyedilenleri tasdik edip müminlere yol gösterici ve müjde olsun." Kul men kâne aduvven li cibrîle fe innehu nezzelehu alâ kalbike bi iznillâhi musaddikam limâ beyne yedeyhi ve huden ve buşrâ lil mu'minîn. Link to post Sitelerde Paylaş
Phocas 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi 1 saat önce, Hasan Akçay yazdı: 1 Bakara sûresi kimin kalbine indirildi, dolayısıyla De ki diye başlayan 2:97 KiME indirildi yani kendisine "De ki" denen resul KiM? 2 İsa nebi Muhammed nebiden yüzlerce yıl öncedir; sizin iddianıza göre madem O zamirinden kasıt "Kutsal Ruh"tur, ve "Kutsal Ruh"dan kasıt İsa'dır... Muhammed nebiye kendisinden yüzlerce yıl önce yaşamış olan İsa müjdelenebilir mi? 2:87-98 arası ayetleri tekrar tekrar, dikkatlice okuyunuz. Bu ayetlerde Muhammed yoktur, İsa vardır. Bu ayetlerde; 2:87’de kutsal ruhla desteklenen İsa’yı anlatır ve diğer ayetlerde bu konuya devam eder, Tevratı tasdikleyen bir elçiden bahsedilir, kim bu? Tabi ki İsa..İsa’ya ve kitabına iman etmeyen yahudiler de bol bol eleştirilir. Allah’ dan indi sandığınız bu ayetler hristiyan kilise babalarının yazdığı vaazlardan başka bir şey değildir. “De ki” etkileyici ve ilahi görünebilmek için sözün başına eklenir. Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi (düzenlendi) 2:87-98 arasındaki ayetleri belki 100 kez okuyup kelime kelime incelemişimdir. Evet, o ayetlerde Hz Muhammed zamanındaki İsevîlerin ve Musevîlerin tavırları anlatılıyor onların o iki nebi zamanındaki atalarının tavırları örnek gösterilerek.. ve, dikkat, Muhammed nebiye anlatılıyor; "De ki" diye hitap edilen kişi Muhammed nebidir. * Bir hafta süreyle evde değilim; bu foruma yazarsam bile cep telefonumdan yazmak zorunda kalacağım, çok zor. Ama sizin yazdıklarınızı okumaya çalışırım. Görüşmek üzere, sevgiyle. Ekim 26, 2018 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Phocas 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi (düzenlendi) 25 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: 2:87-98 arasındaki ayetleri belki 100 kez okuyup kelime kelime incelemişimdir. Evet, o ayetlerde Hz Muhammed zamanındaki İsevîlerin ve Musevîlerin tavırları anlatılıyor onların o iki nebi zamanındaki atalarının tavırları örnek gösterilerek.. ve, dikkat, Muhammed nebiye anlatılıyor; "De ki" diye hitap edilen kişi Muhammed nebidir. Muhammed dönemi değil, İsa sonrası anlatılıyor, dikkatli okuyunuz. 2:89-Yanlarındakini (Tevrat'ı) tasdik etmek üzere onlara Allah tarafından bir kitap gelince; önceden inkar edenlere karşı yardım isteyip dururlarken o tanıdıkları kendilerine gelince tuttular onu inkar ettiler. Artık Allah'ın laneti kafirlerin boynuna olsun! Tevratı onaylayan Muhammed değil, İsa’dır, hristiyanlıktır. Ayette, Yahudilere,Tevratı onayladığı halde İsa’yı neden inkar ediyorsunuz? diyor. Muhammed (eğer yaşadıysa) dönemin Tevratını onaylamadı ki! Ekim 26, 2018 tarihinde Phocas tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi (düzenlendi) 31 minutes ago, Phocas said: Muhammed dönemi değil, İsa sonrası anlatılıyor, dikkatli okuyunuz. 2:89-Yanlarındakini (Tevrat'ı) tasdik etmek üzere onlara Allah tarafından bir kitap gelince; önceden inkar edenlere karşı yardım isteyip dururlarken o tanıdıkları kendilerine gelince tuttular onu inkar ettiler. Artık Allah'ın laneti kafirlerin boynuna olsun! Tevratı onaylayan Muhammed değil, İsa’dır, hristiyanlıktır. Ayette, Yahudilere,Tevratı onayladığı halde İsa’yı neden inkar ediyorsunuz? diyor. Muhammed Tevratı onaylamadı ki! Kuran kendisinden önceki kitaplardan olan Tevrat'ı tasdik eder yani Muhammed nebinin muhatapları olan Musevîlerin yanlarındaki Tevrat'ı tasdik etmek üzere onlara Allah tarafından gelen kitap Kuran'dır. Muhammed nebinin muhatabı olan o Musevîler kafirlere karşı Allah'dan yardım istemiş, "Keşke yeni bir nebi gelse ve ona Kitap indirilse de bize yardım etse!" demişler ve Kuran tanıdık gelmiş onlara, tanımışlar onu ama o tanıdıklarını inkar etmişler. "Lanet boyunlarına olsun!" denenler işte o inkarcılar. Muhammed Tevratı onaylamadı ki! Tevrat'ın tahrif edilmemiş olan ayetlerini Muhammed nebi onayladı; bu, Kuran'da açık açık belirtiliyor. Muhammed nebinin onaylamadığı, örneğin "Üzeyir Allah'ın oğludur" iddiasıdır. Ekim 26, 2018 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Phocas 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi 3 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Kuran kendisinden önceki kitaplardan olan Tevrat'ı tasdik eder yani Muhammed nebinin muhatapları olan Musevîlerin yanlarındaki Tevrat'ı tasdik etmek üzere onlara Allah tarafından gelen kitap Kuran'dır. Muhammed nebinin muhatabı olan o Musevîler kafirlere karşı Allah'dan yardım istemiş, "Keşke yeni bir nebi gelse ve ona Kitap indirilse de bize yardım etse!" demişler ve Kuran tanıdık gelmiş onlara, tanımışlar onu ama o tanıdıklarını inkar etmişler. "Lanet boyunlarına olsun!" denenler işte o inkarcılar. Muhammed Tevratı onaylamadı ki! Tevrat'ın tahrif edilmemiş olan ayetlerini Muhammed nebi onayladı; bu, Kuran'da açık açık belirtiliyor. Muhammed nebinin onaylamadığı, örneğin "Üzeyir Allah'ın oğludur" iddiasıdır. Tevratı tasdik eden İsa’dır. 5:46-Arkadan da o peygamberlerin izleri üzerinde Meryem'in oğlu İsa'yı, önündeki Tevrat'ı bir doğrulayıcı olarak gönderdik. Ona içinde bir hidayet ve nur bulunan, önündeki Tevrat'ı doğrulayıcı ve takva sahipleri için bir hidayet ve öğüt olmak üzere İncil'i verdik. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi 39 dakika önce, Phocas yazdı: Tevratı tasdik eden İsa’dır. 5:46-Arkadan da o peygamberlerin izleri üzerinde Meryem'in oğlu İsa'yı, önündeki Tevrat'ı bir doğrulayıcı olarak gönderdik. Ona içinde bir hidayet ve nur bulunan, önündeki Tevrat'ı doğrulayıcı ve takva sahipleri için bir hidayet ve öğüt olmak üzere İncil'i verdik. hocam ben anlamadım insanda bildiğimiz anlamda bir ruh var mı sizce ? Link to post Sitelerde Paylaş
Phocas 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi 32 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: hocam ben anlamadım insanda bildiğimiz anlamda bir ruh var mı sizce ? Ruh filan yok, Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi İsa Tevrat'ı tasdikledi, Muhammed ise hem Tevrat'ı hem İncil'i tasdikledi çünkü kendisinden öncekiler onlardı. "Kuran açısından insanda ruh yok mu"ya grelince, hayır yok; insanda ruh olmadığı gibi, birilerinin öne sürdüğünün aksine, İsa'da Kutsal Ruh niteliği de yok. Kuran açısından İbrahim nebi ne ise Musa nebi de o, İsa nebi de o, Muhammed nebi de o. Kuran'da sözü edilen ruh "vahiy"dir, başka hiç ama hiç bir şey değil. Kuran'ın bazan Ruhul Kudus bazan Ruhul Emin dediği ise vahiy meleğidir yani Cebrail. Link to post Sitelerde Paylaş
fezadabirtürk 0 Ekim 26, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2018 gönderildi 19 saat önce, akılsızşuursuzatom yazdı: cehennemi iğne ucuz kadar görseydiniz başınızı secdeden kaldırmazdınız ve dolayısıyla mi'rac hadisleri bak bu kadında tanrı katına çıkıp (hrsityanlara göre İsa Tanrıdır) cenneti gördüğünü söylüyor.yani miracı yaşamış. buna benzer miracı Muhammed'de yaşamışsa eğer o miraç bu kadın gibi videoya alınmadı.sadece kuranda yazdığı için inanılıyor. bu kadın miraca çıkmadıysa bu yaşadığı nedir ? ve Muhammed niye miraca çıkmıştırda bu kadın çıkmamıştır ? bu video ruhun varlığına delil olabilir mi ? Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 27, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 27, 2018 gönderildi (düzenlendi) Gelenek yoluyla uydurulan din açısından bir ben vardır bende benden içeru (Yunus Emre); işte o ben ruhtur. Kuran açısından ise ruh vahiydir, başkaca hiçbir şey değil; Kuranın bazen Ruhul Kudus bazen Ruhul Emin dediği ise vahyi Allah’tan alıp insan elçiye indiren melek elçidir yani Cebrail. Aşağıdaki ayetlerde büyük harflerle yazdığım RUH kelimesi Cebrail’dir; koyu harflerle yazdığım ise vahiy.De ki: "Ruh Rabbimin emri olup o konuda size verilen bilgi çok azdır." (17:85).Kesinlikle alemlerin Rabbi tarafından indirilendir o (26:192), onu senin kalbine Ruhul Emin indiriyor ki insanları uyarasın (26:193-194).İşte sana da emrimiz olan "ruh"u (kitabı) vahyettik; oysa daha önce kitap nedir, iman nedir bilmezdin. Ve onu bir nur kıldık; istediğimiz kulumuza onunla yol gösteririz (42:52).Allah iyi insanların kalplerine imanı yazmış ve onları Tarafından bir ruh ile desteklemiştir (58:22).Allah insanı biçimlendirip ona "ruh"undan üfledi (32:9).Adem'e "ruh"umuzdan üflediğimizde meleklere "Onun önünde eğilip secde edin" dedik (38:72, 15:29). Allah'a göre İsa'nın durumu Adem'in durumu gibidir (3:59). RUH, Meryem'e insan şeklinde göründü (19:17)."Ben Rabbinin elçisiyim, dedi." (19:19).Ve Meryem'e "ruh"umuzdan üfledik." (21:91). Kitap Ehli! dininizde haddi aşmayın; Allah hakkında yalnızca gerçeği söyleyin. Meryem oğlu İsa Mesih, Allah'ın elçisi ve kelimesidir. Meryem’e Allah kendisinbden o ruhu attı (4:171).İman edenlerin ayağı yere sağlam bassın, onlara yol gösterip müjdeler versin diye KUTSAL RUH onu senin Rabbinden indiriyor (16:102). CEBRAIL Kuran'ı Allah'in izniyle senin kalbine indiriyor ki Kuran kendinden öncekileri doğrulasın ve inananlara müjdeler verip yol göstersin (2:97).Sonuç olarak RUH, Cebrail'dir (2:97). Cebrail’e, Cebrail "ruh"u yani "vahy"i Allah’tan insan elçiye indirdiği için, RUH deniyor, (19:17) "RUH"ul Kudus deniyor (16:102) "RUH"ul Emin deniyor (26:194). Tıpkı tarih profesörüne YÜRÜYEN TARİH dendiği gibi. Kuran açısından gerçek bu olup dururken insanların "Ruh şudur, ruh budur; şöyledir böyledir" deyip haddini aşmaması gerekir çünkü vahyin niteliği konusunda insana verilen bilgi çok azdır (17:85). Bunun benim aklıma getirdiği üç şey var:1 Yüce Allah'ın Adem'e ve Meryem'e ruhundan üflemesi, vahyen "Ol!" demesidir.2 Madem İsa Allah'ın "Ol!" demesiyle olmuştur anılan kelime de vahyî "Ol!" emridir. Hz Isa,Allah'tan bir parça değildir;Kutsal Ruh değildir;Allah'ın oğlu asla değildir.3 Bu açıdan bakılınca tasavvufun büyük bir yanılgı üstüne kurulduğu görülüyor. Bütün o "Ene’l Hak çağıruben dâra gireyim, Mevla"lar, "Bir ben vardır bende benden içeru"lar, insana secde edip "İnsanda Allah'tan bir parça var, ben O'na secde ettim!" demeler büyük bir yanılgıdır. Ruh, Allah’ın insana ulaştırdığı vahiydir, kendisinden bir parça değildir. İnsanda ilahlık yok, aksi halde insanların sayısınca Allah olurdu; hayır! Allah bir. Allah'tan başka ilah yok -lâ ilahe illa allah. Ekim 27, 2018 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ekim 27, 2018 gönderildi Yazar Raporla Share Ekim 27, 2018 gönderildi 25 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Gelenek yoluyla uydurulan din açısından bir ben vardır bende benden içeru (Yunus Emre); işte o ben ruhtur. Kuran açısından ise ruh vahiydir, başkaca hiçbir şey değil; Kuranın bazen Ruhul Kudus bazen Ruhul Emin dediği ise vahyi Allah’tan alıp insan elçiye indiren melek elçidir yani Cebrail. Aşağıdaki ayetlerde büyük harflerle yazdığım RUH kelimesi Cebrail’dir; koyu harflerle yazdığım ise vahiy.De ki: "Ruh Rabbimin emri olup o konuda size verilen bilgi çok azdır." (17:85).Kesinlikle alemlerin Rabbi tarafından indirilendir o (26:192), onu senin kalbine Ruhul Emin indiriyor ki insanları uyarasın (26:193-194).İşte sana da emrimiz olan "ruh"u (kitabı) vahyettik; oysa daha önce kitap nedir, iman nedir bilmezdin. Ve onu bir nur kıldık; istediğimiz kulumuza onunla yol gösteririz (42:52).Allah iyi insanların kalplerine imanı yazmış ve onları Tarafından bir ruh ile desteklemiştir (58:22).Allah insanı biçimlendirip ona "ruh"undan üfledi (32:9).Adem'e "ruh"umuzdan üflediğimizde meleklere "Onun önünde eğilip secde edin" dedik (38:72, 15:29). Allah'a göre İsa'nın durumu Adem'in durumu gibidir (3:59). RUH, Meryem'e insan şeklinde göründü (19:17)."Ben Rabbinin elçisiyim, dedi." (19:19).Ve Meryem'e "ruh"umuzdan üfledik." (21:91). Kitap Ehli! dininizde haddi aşmayın; Allah hakkında yalnızca gerçeği söyleyin. Meryem oğlu İsa Mesih, Allah'ın elçisi ve kelimesidir. Meryem’e Allah kendisinbden o ruhu attı (4:171).İman edenlerin ayağı yere sağlam bassın, onlara yol gösterip müjdeler versin diye KUTSAL RUH onu senin Rabbinden indiriyor (16:102). CEBRAIL Kuran'ı Allah'in izniyle senin kalbine indiriyor ki Kuran kendinden öncekileri doğrulasın ve inananlara müjdeler verip yol göstersin (2:97).Sonuç olarak RUH, Cebrail'dir (2:97). Cebrail’e, Cebrail "ruh"u yani "vahy"i Allah’tan insan elçiye indirdiği için, RUH deniyor, (19:17) "RUH"ul Kudus deniyor (16:102) "RUH"ul Emin deniyor (26:194). Tıpkı tarih profesörüne YÜRÜYEN TARİH dendiği gibi. Kuran açısından gerçek bu olup dururken insanların "Ruh şudur, ruh budur; şöyledir böyledir" deyip haddini aşmaması gerekir çünkü vahyin niteliği konusunda insana verilen bilgi çok azdır (17:85). Bunun benim aklıma getirdiği üç şey var:1 Yüce Allah'ın Adem'e ve Meryem'e ruhundan üflemesi, vahyen "Ol!" demesidir.2 Madem İsa Allah'ın "Ol!" demesiyle olmuştur anılan kelime de vahyî "Ol!" emridir. Hz Isa,Allah'tan bir parça değildir;Kutsal Ruh değildir;Allah'ın oğlu asla değildir.3 Bu açıdan bakılınca tasavvufun büyük bir yanılgı üstüne kurulduğu görülüyor. Bütün o "Ene’l Hak çağıruben dâra gireyim, Mevla"lar, "Bir ben vardır bende benden içeru"lar, insana secde edip "İnsanda Allah'tan bir parça var, ben O'na secde ettim!" demeler büyük bir yanılgıdır. Ruh, Allah’ın insana ulaştırdığı vahiydir, kendisinden bir parça değildir. İnsanda ilahlık yok, aksi halde insanların sayısınca Allah olurdu; hayır! Allah bir. Allah'tan başka ilah yok -lâ ilahe illa allah. hocam kuranda okutulmayan harfler sizinde ilginizi çekti mi? Link to post Sitelerde Paylaş
fezadabirtürk 0 Ekim 27, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 27, 2018 gönderildi tuzun bile ruhu varken insanın niye olmasın ? Link to post Sitelerde Paylaş
quayz 0 Ekim 27, 2018 gönderildi Raporla Share Ekim 27, 2018 gönderildi 1 dakika önce, fezadabirtürk yazdı: tuzun bile ruhu varken insanın niye olmasın ? Dalga mı geçiyorsun? Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts