Jump to content
Klonopin

Vücut geliştirme

Recommended Posts

@SUPERULLAH

 

Bu sporda anlayamadigim bir sey var. Beslenmeme dikkat etmedigim halde bacak kaslarim birden cok gelismisti. Ama bicepslerim ne yaparsam yapayim gelismiyordu. Hareketi de dogru yapiyordum.

 

Bu neden olur acaba? Galiba her kasin istedigi bir sey var, sans eseri bunu bulursan, beslenmene dikkat etmesen bile gelisiyor.

 

Ornegin sen calfleri nasil gelistiriyorsun? Ben 5x30, 5x5, 4x8, 4x12 filan ne yaparsam yapayim iyi bir sonuc alamadim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 13.01.2019 at 17:36, Klonopin said:

Kapat konuyu dedim. Ne takintili adam ciktin sen ya...

Sen git kopegine komut ver. Senin lafinla susacak degilim.

tarihinde fumes tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 13.01.2019 at 21:46, adalet123 said:

 

Hocam bana spor yapmak için faydalanabilecegim kaynak verir misiniz?

 

Daha çok dövüş için gerekli sporları yapmak istiyorum.

 

Yumruk ve tekme atarken hangi kasların gelişmiş olması lazım mesela?

Dovus sporları konusunda cok cahilim. Ama yanimda ozel ders veren boksor hocalari izlerdim cross training (asagida cross training resmi var) de sirt ve gogus hareketleri ve crunch, sit up gibi mide hareketleri yaptiriyorlardi.

 

Ayrica ne kadar kas gelisimi gucu artirsa da genetik cok onemli. Yani daha az kas kutlesine sahip insanlarin daha guclu olabilmesi de muhtemel.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, Klonopin said:

@SUPERULLAH

 

Bu sporda anlayamadigim bir sey var. Beslenmeme dikkat etmedigim halde bacak kaslarim birden cok gelismisti. Ama bicepslerim ne yaparsam yapayim gelismiyordu. Hareketi de dogru yapiyordum.

 

Bu neden olur acaba? Galiba her kasin istedigi bir sey var, sans eseri bunu bulursan, beslenmene dikkat etmesen bile gelisiyor.

 

Ornegin sen calfleri nasil gelistiriyorsun? Ben 5x30, 5x5, 4x8, 4x12 filan ne yaparsam yapayim iyi bir sonuc alamadim.

Insanlarin vucutlarinda bazi kaslar gelisime daha yatkindir. Bu bolgeler kisiden kisiye degisir.

Ayrica yavas kasilan kaslari ve hizli kasilan kaslari hic birini ihmale mahal vermeyecek bir antrenman programı cok onemli. Yavas kasilan kaslar uzun tekrar antrenmanlarinda (agirlik kaldirma orta-hizli hizda olmali), hizli kasilan kaslar ise az tekrar-yuksek agirlik antrenmanlarinda daha cok kullanilir (agirlik kaldirma yavas-hizli hizda olmali). Kisiden kisiye bu kaslarin oranlari degisir. Ama genellikle yavas kasilan kaslar yogun olarak kalflerde, karin bolgesinde, omuzlarda bulunur. Hizli kasli kaslar ise yogun olarak bacaklarda, sirtta, goguslerde, tricepslerde, bicepslerde bulunur. Yavas kasilan kaslar dayanikliligi artirirken, hizli kasilan kaslar gucu artirir. Vucut gelistirmede iki kas grubu da onemlidir. Bu yuzden ben genel piramit set sistemiyle antrenman yaziyorum. 14-10-8-6 gibi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On Sun Jan 13 2019 at 22:13, Klonopin yazdı:

Seni raporluyorum, Ten Ten. Konulara girip sacma sapan yaziyorsun.

 

Zoruna gittiyse bloklarsın niye attırmaya çalışıyorsun adam kendi yorumunu yapmış hoşuna gitmedi diye şikayet etmen eziğin teki olduğunu gösteriyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, adalet123 yazdı:

 

Zoruna gittiyse bloklarsın niye attırmaya çalışıyorsun adam kendi yorumunu yapmış hoşuna gitmedi diye şikayet etmen eziğin teki olduğunu gösteriyor. 

Sacma sacma mesajlar atmayi birak.

 

Adam konuya girip koca bir resim paylasiyor ve hangisi daha agir kaldiriyor diyor. Bu ne simdi? Yorum mu?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
11 saat önce, Klonopin yazdı:

@SUPERULLAH

 

Bu sporda anlayamadigim bir sey var. Beslenmeme dikkat etmedigim halde bacak kaslarim birden cok gelismisti. Ama bicepslerim ne yaparsam yapayim gelismiyordu. Hareketi de dogru yapiyordum.

 

Genetigine bagli olarak bazi kaslarin gelisime daha yatkin oldugu soylenmis. Bir de belli bir yastan sonra kas hucrelerin cogalmaz, varolani buyutebilirsin ancak. Atiyorum 15-25 yas arasi yaptigin sporla hangi kas grubundaki hucreleri cogalttigin da onemli.

Suplementler de zehir degildir. 5 senedir protein, creatin, glutamin, bcaa, nox, vitamin mineral, balik yagi ne varsa kullanmisimdir:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
9 saat önce, fumes yazdı:

 

 

 Hocam ben laktoz sorunundan dolayi yaklasik 3 senedir sadece et proteini tuketiyordum. Malum piyasada cesidi cok azaldi. En son nuclear nutration atomic whey aldim. Hic bir sorun yasamadim. Sizce neden olabilir?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, SUPERULLAH said:

 Hocam ben laktoz sorunundan dolayi yaklasik 3 senedir sadece et proteini tuketiyordum. Malum piyasada cesidi cok azaldi. En son nuclear nutration atomic whey aldim. Hic bir sorun yasamadim. Sizce neden olabilir?

Bazi whey proteinler hazmi daha kolay oluyor. Bu icerigine veya uretim teknigine gore degisiyor. Mesela optimum gold standard whey hazmi bir cok whey proteine gore cok hafif. Daha once gainer olarak Muscletech kullandim. Mideme tas oturur gibi oturdu, gaz sorunu da  cabasi. Optimum Gold standard whey i deneyebilirsin. Yine yumurta proteini bir diger alternatif.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×