akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 8 dakika önce, Abdülmalik yazdı: Sen olmadığını kanıtla. teist sandım bir an sizi Ateist yoktur der teist olmadığını kanitla der ya komik geldi. Link to post Sitelerde Paylaş
Natüralist Ateist 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 42 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: Allah'ı inkar etmek zulümdür kainattaki müthiş sanatı inkar etmek olduğu için sonsuz cezada vardır. Ceza tam olarak neden verilir? Amacı nedir? Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 8 dakika önce, Natüralist Ateist yazdı: Ceza tam olarak neden verilir? Amacı nedir? Anlayacak akıl verir bunca delil gösterir ama inadla inkar eder ateist o yüzden Link to post Sitelerde Paylaş
poiuz 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi Ödül: Arkadasin darda kaldigi icin borc verirsin, dilenciye para verirsin, yolda kalmis bir kisiye yardim edersin, vs. Kendi isteginle ve/veya toplumun aktiv veya pasiv olusturdigu baski yüzünden yaptigin „iyilikler“ karsiliginda bir OTORITENIN bu iyiliklerin ödüllendirmesi istenir!!! Ceza ise biraz degisik isler ama aslinda beyinde islevi ödülle aynidir. Insanlar cezayi kendileri icin istemezler, baskalarinin yaptigi kötülükler cezalandirilsin isterler. Internetten kacak film indirdiyseniz, borcunuzu zamaninda ödemediyseniz, vergi borcunuzu tam vermediyseniz vs. Bunlari siz zaten beyninzde tartmis ve kendinize göre bir „bahane“ bulmussunuzdur. Hatta banka soyanlarin ve bu soygunda insan öldürenlerin bile bir bahanesi vardir. Kendilerine göre baska cikis yolu bulamamislardir, böyle hareket etmek ZORUNDA kalmislardir! Cezanin beyinde ödülle ayni islevi olmasinin nedeni ise, beyin „ödül“ ve „cezadan kurtulmayi“ ayni sekilde degerlendirmesidir! Ceza ve ödül bir OTORITENIN begenisine bagli oldugundan kisinin „icten gelen güdülerine“ (Intrinsic motivation) engel olur. Yani bir iyiligi icinden geldigi icin, kendi isteginden dolayi degil, otoritenin begenisini kazanip ödül alabilmek icin yapar. Hatta iyi ve kötüyü kendi vicdanina/beynine göre degil otoriteye göre belirler! Ve bu otoritenin (ceza almamak icin) kurallarina uymak, bu otoriteye saygi duymak anlamina gelmez. Otoriteyle kurulan iliski saygidan yoksun bir iliskidir!!! Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 56 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: Meleklerde ne var ki onlar bir şey yapmaz sadece görev verir Allah onlara Allah neden daimi olarak kendisini yüceltmeleri ve övmeleri için sürüyle melek yaratmış? Neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuş? Neden devamlı bir övülme ve yüceltilme ihtiyacı içinde? Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 1 hour ago, akılsızşuursuzatom said: Allah'ı inkar etmek zulümdür kainattaki müthiş sanatı inkar etmek olduğu için sonsuz cezada vardır. Allah'a inanmamak Allah'a nasıl bir zulüm oluyor? Duyguları mı inciniyor garibimin? Hem köşe bucak saklanıp hem de bana neden inanmıyorsunuz demek çok komik. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 46 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: teist sandım bir an sizi Ateist yoktur der teist olmadığını kanitla der ya komik geldi. İslamda köleliğin, cariyeliğin, kelle kesmenin olmadığına dair kanıt istiyorum, bu arada zekat soruma niye cevap vermiyorsun, haydi kuran ayetini geçtim, zekatın fakirler için kullanıldığına dair bir hadis örneği ver. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 46 dakika önce, sağduyu yazdı: Allah'a inanmamak Allah'a nasıl bir zulüm oluyor? Duyguları mı inciniyor garibimin? Hem köşe bucak saklanıp hem de bana neden inanmıyorsunuz demek çok komik. Açık delilleri inkar etmek diyorum Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 49 dakika önce, sağduyu yazdı: Allah neden daimi olarak kendisini yüceltmeleri ve övmeleri için sürüyle melek yaratmış? Neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuş? Neden devamlı bir övülme ve yüceltilme ihtiyacı içinde? Övgüye layık olması egosundan değil kendinde yüce olmasından ötürü Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 7 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: Açık delilleri inkar etmek diyorum 1400 yıl önceki arapların sayıklamaları mı açık delil? 7 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: Övgüye layık olması egosundan değil kendinde yüce olmasından ötürü Övgüye layık olup olmadığını sormadım, putun neden böyle bir şeye ihtiyaç duyduğunu sordum. Ayrıca neresi övgüye layık? Ne yapmış da övgüyü hakketmiş? Böyle bir dünya yarattığı için mi övgü bekliyor? Bu tanrı elindeki bu gücü kendi çabasıyla mı elde etmiş de övgü bekliyor? Sanırım götünün kaldırılması hoşuna gidiyor. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 2 dakika önce, sağduyu yazdı: 1400 yıl önceki arapların sayıklamaları mı açık delil? Övgüye layık olup olmadığını sormadım, putun neden böyle bir şeye ihtiyaç duyduğunu sordum. Ayrıca neresi övgüye layık? Ne yapmış da övgüyü hakketmiş? Böyle bir dünya yarattığı için mi övgü bekliyor? Bu tanrı elindeki bu gücü kendi çabasıyla mı elde etmiş de övgü bekliyor? Sanırım götünün kaldırılması hoşuna gidiyor. hayır kendinde hep vardır sonradan kazanılmış özellikler değiller.Bizler hep sonradan olan şeyleri dusuneldigimiz için hep var olan özellikleeri düşünemiyoruz. Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 2 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: hayır kendinde hep vardır sonradan kazanılmış özellikler değiller.Bizler hep sonradan olan şeyleri dusuneldigimiz için hep var olan özellikleeri düşünemiyoruz. Şanslı piç desene. Kendisi bir çaba gösterip elde etmediğine göre nesini övelim? Babasından milyarlık miras kalmış bir hergelenin neresi övülür? Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi Şimdi, sağduyu yazdı: Şanslı piç desene. Kendisi bir çaba gösterip elde etmediğine göre nesini övelim? Babasından milyarlık miras kalmış bir hergelenin neresi övülür? evreni mi övelim? Çabayla canlıları oluşturmuş Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 3 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: evreni mi övelim? Çabayla canlıları oluşturmuş Evren ne zaman senden kendisini övmeni istedi? Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi Şimdi, sağduyu yazdı: Evren ne zaman senden kendisini övmeni istedi? Dediginize kinaye olarak dedim.Kendi cabasiyla kazanmış ya bu halini Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi 1 minute ago, akılsızşuursuzatom said: Dediginize kinaye olarak dedim.Kendi cabasiyla kazanmış ya bu halini Evet, üstelik senin put ezik put gibi beni övün, beni yüceltin demeye bile ihtiyaç duymuyor. Link to post Sitelerde Paylaş
poiuz 0 Şubat 4, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 4, 2019 gönderildi Krallar övünmeyi, övülmeyi ve gururlanmayı severler. Mesela Sümer kralları ilahilerinde daima ülkelerine ve halklarına sağladıkları zenginlik ve refahtan dolayı kendileri ile övünürler. Babil Yaratılış Destanı (Enuma Eliş)’na göre, Babil’in ünlü tanrısı Marduk tanrılar panteonunun başı olan bir kraldı. Eski İran kültüründeki Mecusiliğin yüce tanrı sı olan AhuraMazda, hemen hemen bütün tarihi tasvirlerde kral kostümleri giymiş olarak, başında tacı ve iki yanında kartal kanatları ile betimlenmişti. Eski devirlerde krallar ve diğer tür hükümdarlar her iki anlamda yani hem ‘hüküm süren’ ve hem de ‘yargıç’ anlamında birer ‘hâkim (hükmeden)’ idiler. Çünkü onlar yasama, yürütme ve yargı erklerini bir elde; kendi ellerinde toplamışlardı. Kitab-ı Mukaddes’teki ‘Tanrı’nın Krallığı’ kavramı çok geçer. Kuran’daki ‘rabb’ sıfatının (unvanının) asıl anlamı, bazı kaynaklarda ifade edilen meşhur anlamın aksine ‘eğitici/ terbiyeci (murabbî)’ değil, ‘sahip (mâlik)'tir. Buna bağlı olarak ikinci anlamı ise ‘efendi (İng. lord)’dir. Ayrıca ‘rabb’ kelimesinin zıt anlamlısı ‘‘abd (kul; köle)’ kelimesidir. ‘kulun/kölenin efendisi’ Bir kral genellikle kölelerin sahibi ve efendisi olmasından da öte hukuken bütün krallığın sahibidir ve efendisidir. Dolayısıyla da en büyük sahip ve efendi ancak bir kral olmaktadır. Yusuf suresinde Allah habercisi Yusuf’un kralın elçisine, ‘İrci‘ ilâ rabbik (Yusuf, 12/50)’ yani ‘Efendine geri dön.’ derken kastettiği ‘efendi (rabb)’ devrinin mevcut Mısır kralıydı. Unutmayalım (kral) Allah da tahtında oturuyor ve övülmek istiyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Hurma 0 Şubat 5, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 5, 2019 gönderildi (düzenlendi) İbadet kelimesi “Abd” kul köle kelimesinden gelir Abd : verilecek bir işi yapmaya hazır olarak emir bekleyen kişiye Abd denir “ben cinleri ve insanları bana ibadet etsinler (benim her emrimi yerine getirsinler) diye yarattım” dediğinden herkes ne için yaratılmış ne emir almışsa Onu yerine getirerek yaşıyor demektir. kafirde münafıkta Ateistte Allaha ibadet ederek yaşıyor farkında değildir. Herkes kendi iklimi vücudunda tesir-i hakkı gördüğünden mesuldur Nokta sorusu olan asshajsjkwhSjejs Şubat 5, 2019 tarihinde Hurma tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
poiuz 0 Şubat 5, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 5, 2019 gönderildi Kral herseye sahip olmak ister! Agaclar, taslar, ateistler, kafirler hepsi ona "ibadet" edermis Hani her bebek müslüman dogar ya... gerci müslüman erkekler sünnetlidir, fakat bebekler sünnetsiz dogar... ama olsun kral yine de sahiplenir. hahaha Hakka 17 Melekler de onun kenarlarındadır. O gün Rabblerinin tahtını, bunların da üstünde sekiz (melek) taşır. Link to post Sitelerde Paylaş
Hurma 0 Şubat 5, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 5, 2019 gönderildi (düzenlendi) Bir saat önce, poiuz yazdı: Hakka 17 Melekler de onun kenarlarındadır. O gün Rabblerinin tahtını, bunların da üstünde sekiz (melek) taşır. Bir çok ayette Rabbül arşül azim buyurulmuştut “O büyük arşın (tahtında) Rabbidir (efendisi terbiyecisidir)” demektir Görüldüğünü gibi Allah arşının belkısın oturduğu arşa (tahta) yada Hıristiyanların hayali tanrısı ilah-ı mechul Zeusunusun Prometheusunuzun oturduğu tahta “Hiç” benzemediğine İşaret vardır hadi geçmiş olsun Şubat 5, 2019 tarihinde Hurma tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts