adalet123 0 Oluşturuldu: Şubat 24, 2019 Raporla Share Oluşturuldu: Şubat 24, 2019 Merhaba,alışveriş sektöründe yani mağazalarda ve marketlerde,insanları daha çok alışveriş yapmaya yönlendirmek için hangi yöntemler nelerdir? Örneğin ekmek kokusunun insanların iştahını kabarttığı için marketlerde kullanıldığını biliyorum. Başka hangi yöntemler var? Link to post Sitelerde Paylaş
priest of nature 0 Şubat 24, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 24, 2019 gönderildi 3 dakika önce, adalet123 yazdı: Merhaba,alışveriş sektöründe yani mağazalarda ve marketlerde,insanları daha çok alışveriş yapmaya yönlendirmek için hangi yöntemler nelerdir? Örneğin ekmek kokusunun insanların iştahını kabarttığı için marketlerde kullanıldığını biliyorum. Başka hangi yöntemler var? ucuz ve kaliteli olması dışında hiçbir hile beni yönlendiremez.Derdim. Ama sayfalar dolusu sözleşmeyi iyi okuyamadığım için modem ve telefonu internet ile kakaladılar. Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Şubat 26, 2019 gönderildi Raporla Share Şubat 26, 2019 gönderildi Bir sürü var. Ama birini de ben ekleyeyim. Markete stand kurup, peynir, zeytin, sucuk falan tattırmak. Ya da, kuru yemişçinin size bir şeyler ikram etmesi. İnsanların, bir şey aldıkları zaman, karşılık vermek gibi bir dürtüleri vardır. Bunu sömürürler. Bir diğeri de, "Hafta sonu fırsatı", "Aldın Aldın" gibi atraksiyonlardır. İnsanlar kaçan bir şey görünce, kovalamak eğilimindedir. Kaçırmayayım derken, lazım olmayan şeyleri bile alırlar. Şahsen ben bunu bile bile çok düşmüşümdür bu tuzağa. Link to post Sitelerde Paylaş
adalet123 0 Mart 1, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Mart 1, 2019 gönderildi On Wed Feb 27 2019 at 00:38, anibal yazdı: Bir sürü var. Ama birini de ben ekleyeyim. Markete stand kurup, peynir, zeytin, sucuk falan tattırmak. Ya da, kuru yemişçinin size bir şeyler ikram etmesi. İnsanların, bir şey aldıkları zaman, karşılık vermek gibi bir dürtüleri vardır. Bunu sömürürler. Bir diğeri de, "Hafta sonu fırsatı", "Aldın Aldın" gibi atraksiyonlardır. İnsanlar kaçan bir şey görünce, kovalamak eğilimindedir. Kaçırmayayım derken, lazım olmayan şeyleri bile alırlar. Şahsen ben bunu bile bile çok düşmüşümdür bu tuzağa. Anibal cevap için teşekkür ederim. Peki sen bir otele gidecek olsan güvenli,temiz ve huzurlu bir yer olduğunu nasıl anlardın? Sence uzaktan birisene görmediği yerin temiz ve huzurlu olduğunu parasını hakettiğini nasıl düşündürebilirim ? Link to post Sitelerde Paylaş
adalet123 0 Mart 2, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Mart 2, 2019 gönderildi 19 saat önce, adalet123 yazdı: Anibal cevap için teşekkür ederim. Peki sen bir otele gidecek olsan güvenli,temiz ve huzurlu bir yer olduğunu nasıl anlardın? Sence uzaktan birisene görmediği yerin temiz ve huzurlu olduğunu parasını hakettiğini nasıl düşündürebilirim ? @anibalAnibal bu sorumu görmedin sanırım.Neler düşünüyorsun otellerle ilgili? Bu arada 5 yıldızlı değil butik bir otel bizimkisi. Link to post Sitelerde Paylaş
Magnesia 0 Mart 2, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 2, 2019 gönderildi 18 saat önce, adalet123 yazdı: Anibal cevap için teşekkür ederim. Peki sen bir otele gidecek olsan güvenli,temiz ve huzurlu bir yer olduğunu nasıl anlardın? Sence uzaktan birisene görmediği yerin temiz ve huzurlu olduğunu parasını hakettiğini nasıl düşündürebilirim ? Anlayamazsın, zor iş... 5 yıldızlı bile olsa temizliğine güvenemezsin. Bence otelde kalırken sık sık duş almak en iyisi... Parası ise kesene uygunsa, iyidir... Link to post Sitelerde Paylaş
anibal 0 Mart 2, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 2, 2019 gönderildi 18 minutes ago, adalet123 said: @anibalAnibal bu sorumu görmedin sanırım.Neler düşünüyorsun otellerle ilgili? Bu arada 5 yıldızlı değil butik bir otel bizimkisi. Gördüm de, hiç anlamam. Ama genel MBA derslerinden hatırladığım... Eğer, sezonluk, bir kez gelen müşterileriniz varsa farklı, sürekli gelip gidecek müşterileriniz varsa farklı davranmanız gerekiyor. Yani, Ankara Bestekar'da, sürekli ankaraya gelip gidenleri ağırlayan bir otelle, Antalya'da turist kafilesi ağırlayan bir otel farklı olmalı. Eğer turistik bir otelseniz, bence, burada her şey var imajı vermeniz önemli. Tabi bu da konseptinize göre. Mesela, Samptorini'de güzel bir otel vardır, aşk oteli olarak bilinir. İlk gün odanızda bir şampanya bekliyor olur. Sebebi basit, görmüşler ki, çiftler geliyor ilk işleri sevişmeye çalışmak oluyor, bilhassa erkekler bunu istiyor. Ama kadınlar doğal olarak yabancı yerde, bilmediği yer falan, rahat edip sekse yanaşmıyor. Şampanya, gereken kıyak kafayı sağlıyor işte bu noktada. "Hareket" başlatıcı olarak görev görüyor. Tabi otelde kalan devam eden süreçte daha mutlu mesut oluyor. Bunun gibi bakmak, bir konsept düşünüp buna odaklanmak iyi olacaktır. Bunlar benim fikrim. Yanlış olması ihtimali çok daha yüksek. Pek aklım ermez otlecilik işlerine, zira genelde otelimi yanımda taşırım seyahatlerde. Link to post Sitelerde Paylaş
Khan 0 Mart 18, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 18, 2019 gönderildi Sezon boyu süren (sözde) indirimler. Genellikle bunlar %50 civarında olur. Link to post Sitelerde Paylaş
adalet123 0 Mart 19, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Mart 19, 2019 gönderildi 22 saat önce, Khan yazdı: Sezon boyu süren (sözde) indirimler. Genellikle bunlar %50 civarında olur. Kurabiye kokusu insanlara huzur veriyor ve bir şey satın alma düşüncesi uyandırıyormuş. Boya kokusu,satılacak evin yeni yapıldığını düşündürüyormuş. Kırmızı renk,yemek yerken hazmı kolaylaştırıyormuş. Yanlışta olabilir tabi. Link to post Sitelerde Paylaş
Kafkaslı 0 Mart 20, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 20, 2019 gönderildi (düzenlendi) On 02.03.2019 at 13:07, adalet123 yazdı: @anibalAnibal bu sorumu görmedin sanırım.Neler düşünüyorsun otellerle ilgili? Bu arada 5 yıldızlı değil butik bir otel bizimkisi. Otele gitmeden önce yorumları araştırıyor insanlar ve en güzel geri dönüş, memnun kalan müşteri tavsiyesi ile yaşanır. Gelenler eşine dostuna önerdikçe müşteri sayın katlanmaya başlar. İşini severek yapacak ve en az bir yabancı dil bilen, temiz giyimli, güler yüzlü personel de çok önemlidir. Hijyen kuralları asla ihmal edilmemeli ve iyi bir aşcı ile çalışmak gerekiyor. Gelen müşteriyi yolunacak kaz gibi görmediğiniz sürece o insan tekrar tekrar geleceği gibi başkalarını da yönlendirecektir. Bulunduğun ilde şayet varsa Deulcom tarzı meslek kurslarından birisine katılıp sertifika al ve böylece işini çok daha profesyonelce ilerletebilirsin. Mart 20, 2019 tarihinde Ali Genco tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
adalet123 0 Mart 20, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Mart 20, 2019 gönderildi 17 saat önce, Ali Genco yazdı: Otele gitmeden önce yorumları araştırıyor insanlar ve en güzel geri dönüş, memnun kalan müşteri tavsiyesi ile yaşanır. Gelenler eşine dostuna önerdikçe müşteri sayın katlanmaya başlar. İşini severek yapacak ve en az bir yabancı dil bilen, temiz giyimli, güler yüzlü personel de çok önemlidir. Hijyen kuralları asla ihmal edilmemeli ve iyi bir aşcı ile çalışmak gerekiyor. Gelen müşteriyi yolunacak kaz gibi görmediğiniz sürece o insan tekrar tekrar geleceği gibi başkalarını da yönlendirecektir. Bulunduğun ilde şayet varsa Deulcom tarzı meslek kurslarından birisine katılıp sertifika al ve böylece işini çok daha profesyonelce ilerletebilirsin. Hocam çok teşekkür ederim.Bu tavsiyeler benim için çok önemli.Keşke,dinsizler ve muhalif olanlar ülkemizde baskı altında olmasa. Burdaki bir çok kişiyi otele davet eder,2-3 hafta kafa dinlemesini sağlardım.Özellikle büyük şehirlerde yaşayanların,daha fazla tatile ihtiyacı var. Link to post Sitelerde Paylaş
Kafkaslı 0 Mart 21, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 21, 2019 gönderildi (düzenlendi) Butik otel işletmeciliği çok karlı bir iştir aslında, yeter ki işi bilen bir ekibiniz olsun. Otelin konumu ve özgünlüğü çok önemlidir ayrıca tanıtım için kullandığın web sayfasındaki görselleri de çok iyi seçmelisin. Otel mobilyaları ve tekstili konusunda masraftan kaçmamalısınız. Aşcı en önemli detaylardan birisidir çünkü yemek kalitesi iyi değilse müşteri bir daha gelmez. Huzurlu ve konforlu bir ortam sağladığın takdirde gelen müşterinin kalitesi de sayısı da her geçen gün artacaktır. Tatillerde çoğu insan butik otel tercih etmeye başladı, bu fırsatı iyi değerlendir derim. Beraberinde meslek kursu, yabacı dil konusunu da asla ihmal etmemelisin. Meslek kurslarından uluslararası sertifika veren birini seçme şansın olursa ilerleyen dönemde edindiğin tecrübe ile zincir otellerin yurt dışı tesislerinde de iş bulabilirsin. Mart 21, 2019 tarihinde Ali Genco tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
fezadabirtürk 0 Mart 21, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 21, 2019 gönderildi Kahve kokusu ..çeşidin fazla olması. ..gez gez bitmez büyüklükte olması..hazır yemekler reyonu.. Link to post Sitelerde Paylaş
Düşünen Hayvan 0 Mart 27, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 27, 2019 gönderildi On 24.02.2019 at 21:05, adalet123 yazdı: Merhaba,alışveriş sektöründe yani mağazalarda ve marketlerde,insanları daha çok alışveriş yapmaya yönlendirmek için hangi yöntemler nelerdir? Örneğin ekmek kokusunun insanların iştahını kabarttığı için marketlerde kullanıldığını biliyorum. Başka hangi yöntemler var? Amacın bilinçli tüketici olmak mı Yoksa çevreden taktikleri öğrenip uygulamak mi, yoksa ödevini burada yapmak mı? Link to post Sitelerde Paylaş
adalet123 0 Mart 27, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Mart 27, 2019 gönderildi 3 saat önce, Düşünen Hayvan yazdı: Amacın bilinçli tüketici olmak mı Yoksa çevreden taktikleri öğrenip uygulamak mi, yoksa ödevini burada yapmak mı? Bilinçli olmak sadece. Link to post Sitelerde Paylaş
Düşünen Hayvan 0 Mart 27, 2019 gönderildi Raporla Share Mart 27, 2019 gönderildi 20 dakika önce, adalet123 yazdı: Bilinçli olmak sadece. O zaman ihtiyaçlarını belirle , liste yap, bütçeni hazırla ve alışverişe cik. En temiz böyle oluyor. Alışveriş hilelerine yetismek imkansiz çünkü. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts