Jump to content
"dünyayaışınlanıpçoğaldık"

MARSA YERLEŞİM İKİNCİ Bİ DÜŞMAN.

Recommended Posts

tek bi gezegende yozlaşıp ayrılan, birbirlerini katleden bizler iki ayrı gezegene yayıldığımızda sonuç daha ciddi boyutlara gelecektir. eğer marsa yerleşim kurulur ve ileri düzeyde bi medeniyet kurulursa dünyada ne kadar zengin olursaniz olun sizin oraya gelmenizi sağlayacak hiçbir programa izin vermeyeceklerdir. marsın kendi ekonomisi kendi üretimi kendi fabrikası kendi mühendisi kendi doktoru ve gelişmiş yapay habitatları olursa, ve en önemlisi teknolojide önemli ilerlemeler kaydedilirse marsa bidaha asla gidiş olmaz. isterseniz füze isterseniz ileri düzey bir patlayıcı atın yarı yolda imha edilir ve hiçbir gemiyle oraya varmanıza olanak sağlanmaz normal şartlarda bile ulaşımda ölümcül tehlikeler varken beş kişinin tuttuğu kapıya tek kişiyle açmaya çalışmakla eşdeğer. bu böyle oldukca dünyada evrimleşen insanlar kaynaklar tükendikce marsa gitmek için her yolu deneyecek (örnek: amerika sınırında meksikalıların kaçak geçişleri önlemek için dev yatırım yaparak uzun beton duvarlar döşemesi için şirketlerle anlaşmayı imzaladı.) marstakilerde bu kadar büyük bir popilasyona zaten kurulu bir düzenleri varken geçiş izni vermeyecektir dünya insanı bunu başarana kadar çok can verecek marsa ulaşırlarsa ya hepsini yok edecek yada tekrar kendileri yok olacaktır dünya insanı marsa ulaşsa bile dünyada insan kalacak ve kısır döngü katliamı bu şekilde devam edecektir.

tarihinde "dünyayaışınlanıpçoğaldık" tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yani, hepsi bitti, bir  MBC Berserkerleri kaldı başımıza bela edecek, oturup düşünecek?

 

İşiniz gücünüz yok mu sizin, bu saçma salak laflara takılana kadar, biraz kitap mitap okuyun, gidin açık havada gezin, yıldızlara falan bakın falan. 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On Fri Mar 29 2019 at 15:52, anibal yazdı:

Yani, hepsi bitti, bir  MBC Berserkerleri kaldı başımıza bela edecek, oturup düşünecek?

 

İşiniz gücünüz yok mu sizin, bu saçma salak laflara takılana kadar, biraz kitap mitap okuyun, gidin açık havada gezin, yıldızlara falan bakın falan. 

 

 

 

Neden mars için para harcıyorlar?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
16 hours ago, adalet123 said:

 

Neden mars için para harcıyorlar?

 

Teknoloji nasıl ileri gider?

 

Dünyada gidilecek her yere gidecek teknolojin varsa, Mars'ı zorlarsın ki, teknoloji ilerlesin, bir yere gitsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...