Jump to content

genel evde çalışan kadınlar, hakkında.


Recommended Posts

bir çocuğa veya bir kadına isteği dışında tecavüz eden erkeğin yaptığı eylem, halk arasında ister atheist olun ister müslüman, her zaman

ya linçle yada ,kanunlar tarafından belirlenen, agır hapis cezasıyla cezalandırılır, özelilikle müslümanlar tecavüz konusunda çok hassaslar.

işte namus gitti iffet gitti, 

 

şimdi, soruyorum, yapılan eylem bakımından, genel evde çalışan  kadının istegiyle,  cinsel ilişkiye girmesi, ile tecavüz arasındaki tek fark

bir kadının, kendi istegiyle yapması ise, yapılan eylem bakımından, bir fark yoktur, sonuçta bu eylemin sonunda, tecavüz eylemi oluşmaktadır.

 

tecavüzün kavramı yanlış biliniyor, istege baglı olsun yada olmasın bir kadının namusu, her erkeğe satılamaz, bir kadının onuru her erkeğe

istege baglı olarak satılıyorsa o namus artık farklı bir kavrama dönüşür, bu yüzden , bir kadın ister atheist ister müslüman olsun, eğer

 ahlaka gerçekten inanıyorsa, genel evde çalışan kadınlarından her gün tecavüze uğradıgını iyi bilir.

 

 

örneğin bir kız çocuğunun  yaşı, 15 olsun, kendi isteğiyle ilişkiye girmesi, kendisi açısından suç sayılmıyor, hakim ,bu tür vakalarda yalnızca erkek

 suçludur diyor, sizce bu hukuk yasası mantıklımı? reşit olmuyan kız yapınca normal, ama reşit olmuyan erkek  yapınca suç oluyor.

bu knun mantıklımı sizce?

burada çok ağır bir çelişki yokmu?

sonuçta erkekte istege baglı bir kadına tecavüz ediyor, eğer namus istege baglı bir eylem ise  genel evde çalışan kadınlar en az tecavüz

 eden erkek kadar suçludur.son nokta.

 

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 65
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Öncelikle yanılıyorsun. Islamda kadın evcil hayvandan hallice olduğundan, müslümanlar tecavüz konusunda hassas falan değildir. Kurban, tecavüze uğradığı yetmezmiş gibi üstüne bir de tecavüzcü ile evlendirilir. Hatta kurban "iffetsiz" görülerek öldürülebilir. 

 

Fuhuş konusu, ortada bir istismar yoksa kadını bağlar. Kendi rızası ile bir hizmet satıyorsa bu kimseyi ilgilendirmez. Insan ticareti yapan şebekeler, istismar edilen kadınlar var elbette ama burada zaten işlenen daha büyük suçlar var. Ikisi farklı şey. Netflix'de eskortlarla ilgili bir program var. Hallerinden gayet memnunlar. 

Link to post
Sitelerde Paylaş

cinsel suçlarda, demokrasi kanunları neden kadınlardan yanadır? kanunlar ispatla yürümüyormu?

tacizde bir hüküm var. kadının beyanı esastır,  ilkesi, neden erkeğin beyanı esastır ilkesi yok, kadınlara neden torpil

geçiliyor?

kadının beyanı esastır ilkesi ne demek yahu, ne demek biliyormusunuz? ben bir kadınım, istediğim an bir erkeğin 

 hayatını hukuken  karartırım demektir , böyle kanun olmz böyle adalet olmaz

hani nerde eşitlik ilkesi, hani nerde avrupa insan hakları evrensel kuralları.

 

erkek tacizden hakimin karşısına çıkar, hakim düşünmez bile erkek değilmisiniz?% 100 yapmışsınızdır, diye 

 düşünür, iyide adalet böyle düşünerek uygulanmazki.

1: ses kaydı olur.

 

2 :kamera kaydı olur.

 

3: o an ola yanında bulunan şahitler olur.

 

ama şahit yok kamera kaydı yok seste yok.. eeeee.  o zaman hakım açar bakar, kanuna derki ,kadının beyanı

 esastır. ohhhh iyi iyi o zman erkek suçludur.. vayy beeeee bu adaletse  bende hukukçu değilim.

 

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
14 dakika önce, malta erigi yazdı:

Öncelikle yanılıyorsun. Islamda kadın evcil hayvandan hallice olduğundan, müslümanlar tecavüz konusunda hassas falan değildir. Kurban, tecavüze uğradığı yetmezmiş gibi üstüne bir de tecavüzcü ile evlendirilir. Hatta kurban "iffetsiz" görülerek öldürülebilir. 

 

Fuhuş konusu, ortada bir istismar yoksa kadını bağlar. Kendi rızası ile bir hizmet satıyorsa bu kimseyi ilgilendirmez. Insan ticareti yapan şebekeler, istismar edilen kadınlar var elbette ama burada zaten işlenen daha büyük suçlar var. Ikisi farklı şey. Netflix'de eskortlarla ilgili bir program var. Hallerinden gayet memnunlar. 

senin dediğin islam 1400 yıl önceki islam, sayın arkadaşım, şimdiki modern islamda bir otobüste bir kadını taciz bakalım ne oluyor?

 

ben  fuhuştan bahsederken bunun etik ve ahlaki olarak  namus ve tecavüzden  bir farkı olmadıgından  bahsediyorum, tecavüzde yapılan eylem ile bir kadının ilişkiye girmesi

arasında ne fark var? sadece istege baglı bir fark sizce namusu ve tecavüzü engelliyormu?

engellemiyor?

 o zaman işimiz gücümüzü bırakalım evlenmiyelim, tüm kadınlar genel evde çalışsın, nasıl olsa istege baglı değilmi?

o zaman yapılan eylem namuslumu oluyor?  ahlak kavramı bumudur? genel evde çalışanlar ahlaklımı oluyor? kendi istegiyle zina yaptıkları için. azıcık derin düşünün. çünkü atheistlerde ahlaka inanıyor.

 

https://www.youtube.com/watch?v=J-ckcMZfcsQ

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 minute ago, karamsarhuman said:

senin dediğin islam 1400 yıl önceki islam, sayın arkadaşım, şimdiki modern islamda bir otobüste bir kadını taciz bakalım ne oluyor?

 

bne fuhuştan bahsetmiyorumü namus ve tecavüzden bahsediyorum, tecavüzde yapılan eylem ile bir kadının ilişkiye girmesi

arasında ne fark var? sadece istege baglı bir fark sizce namusu ve tecavüzü engelliyormu?

engellemiyor?

 o zaman işimiz gücümüzü bırakalım evlenmiyelim, tüm kadınlar genel evde çalışsın, nasıl olsa istege baglı değilmi?

o zaman yapılan eylem namuslumu oluyor?  ahlak kavramı bumudur? genel evde vçalışanlar ahlaklımı oluyor? kendi istegiyle zina yaptıkları için. azıcık derin düşünün. çünkü atheistlerde ahlaka inanıyor.

Eğer tecavüz kurbanlarının artık tecavüzcü ile evlendirilmedigini zannediyorsan, yaşadığın toplumdan zerre haberin yok.

Yazdıklarının gerisi zırva zaten. Evet, tum kadınlar genel evlerde çalışmak isterlerse çalışırlar ve bu seni hiç ilgilendirmez. Rızası dâhilindeyse tecavüz falan değildir. Ahlak dediğin şey hem toplumlara, hem de zamana göre değişir. Namusun ne olduğu ise zaten belli değil. Azîz Nesin'e göre,  yeşil renkli bir gazmış. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
10 dakika önce, malta erigi yazdı:

Eğer tecavüz kurbanlarının artık tecavüzcü ile evlendirilmedigini zannediyorsan, yaşadığın toplumdan zerre haberin yok.

Yazdıklarının gerisi zırva zaten. Evet, tum kadınlar genel evlerde çalışmak isterlerse çalışırlar ve bu seni hiç ilgilendirmez. Rızası dâhilindeyse tecavüz falan değildir. Ahlak dediğin şey hem toplumlara, hem de zamana göre değişir. Namusun ne olduğu ise zaten belli değil. Azîz Nesin'e göre,  yeşil renkli bir gazmış. 

tecavüzcüyle evlendirildiği  zaman namus gerimi geliyor? veya namuslu bir eylem olan tecavüz evlenince mantıklı bir eylemmi oluyor?

1400 yıl önceki islamı anlatma bana, şimdiki islamı anlat. şeriatla yönetilmiyen modern ve hukuk kurallarıyla yönetilen

demokrasiyle yönetilen, kurallardan bahset biraz.

zina kavramını anlamıyosunuz galiba yada işinize gelmiyor,

bir kadının ilişkiye girmesi isteğiyle oluyorsa, zina olmuyormu? yapılan eylema bak sen, istegin ne anlamı varki?

 

çok iyi yahuuu bende erkeğim canım istedi azdımm, bir kadına teccavüz ettim,,,o zaman buda istege bağlı tecavüz,, o zaman suç değil çünkü istege baglı...haksızmıyım? namusun onurun şerefin, ahlakin etik 

değerleri istege baglı olmaz. olursa etik ve ahlaki değerler anlamsızlaşır. 

 

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Just now, karamsarhuman said:

tecavüzcüyle evlendirildiği  zaman namus gerimi geliyor? veya namuslu bir eylem olan tecavüz evlenince mantıklı bir eylemmi oluyor?

1400 yıl önceki islamı anlatma bana, şimdiki islamı anlat. şeriatla yönetilmiyen modern ve hukuk kurallarıyla yönetilen

demokrasiyle yönetilen, kurallardan bahset biraz.

zina kavramını anlamıyosunuz galiba yada işinize gelmiyor,

bir kadının ilişkiye girmesi isteğiyle oluyorsa, zina olmuyormu? yapılan eylema bak sen, istegin ne anlamı varki?

 

Zina dediğin nedir arkadaş? Sen kimsin de kadının kukusuna taksimetre takacaksın? Yani bu sex olayı dünyanın en bireysel şeyi olabilir. Iki insanın (ortada şiddet ve/veya istismar olmadığı sürece) sevişmesi kimseyi ilgilendirmez. 

Bahsettiğim şey 1400 sene önce olmuyor. Türkiye cumhuriyeti'nde ve sürekli şekilde oluyor. Kanun değişmediyse, evlenme yaşı aile izni ile 15'ti. Bu kanunun ana sebebi zaten kızı tecavüzcü ile evlendirebilmek.

Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, Düşünen Hayvan yazdı:

Hepsi hayatından memnun.. kader mahkumu değiller. İstemezlerse o işi yapmazlar..

yapılan iş eylem ,isteğe bağlı olunca, etiktir, kanundur, ahlaklıdır diyorsun yani.. birde şöyle düşün, senın eşin 

senin haberin olmadan, başka erkeklerle ilişkiye giriyor kendi isteğiyle, hayatından memnun  o zaman yine  sana göre

senin eşin, istediği için, sana göre bu durum etik ve ahlakimi oluyor? çünkü aynı şey 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, malta erigi yazdı:

Zina dediğin nedir arkadaş? Sen kimsin de kadının kukusuna taksimetre takacaksın? Yani bu sex olayı dünyanın en bireysel şeyi olabilir. Iki insanın (ortada şiddet ve/veya istismar olmadığı sürece) sevişmesi kimseyi ilgilendirmez. 

Bahsettiğim şey 1400 sene önce olmuyor. Türkiye cumhuriyeti'nde ve sürekli şekilde oluyor. Kanun değişmediyse, evlenme yaşı aile izni ile 15'ti. Bu kanunun ana sebebi zaten kızı tecavüzcü ile evlendirebilmek.

arkadaşım, kadın gider evlenir kocasıyla her gün ilişkiye girer, ben sexe karşı değilim.,ben diyorumki, bir kadın evli erkeğini aldatır.

 kendi istegiyle gider başka bir erkekle yatarsa ahlakı ve etikmi? oluyor bu degerler. çünkü istege baglı öyle değilmi? etik olması için.

kızı tecavüzcüyle evlendirebilirsiniz,ama bu fiiili eylemi engellemiyor ne yazıkkı? anlaşamıyoruz, öyle bir kanın henüz çıkmadı.

khk lar hala mecliste bekliyor.

ben şiddet  olmayabilir . ama istege baglı istismar var.. 

bir kadın istege baglı olunca, suç olmuyor, fiili eylem ama erkek isteyince neden suç oluyor? burdakı çelişki işinize gelmiyor değilmi?

 

bir kadın erkege tecavüz edemez nasıl olsa..

ama bir erkek kadına eder.

 

arasındaki fiili eylem aynı ise sonuçta aynıdır. 

 

ben biyolojık  ve fizyolojık etkileşimden de bahsediyorum. 

 

sonuç eylemi, değiştirmez,

 

ahlakın tanımı değişken değildir.

siz ahlakı değerleri değiştireemzsınız..

ahlaka net bir tanım koyamasınız koyarsanız bende koyarım.

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 minutes ago, karamsarhuman said:

yapılan iş eylem ,isteğe bağlı olunca, etiktir, kanundur, ahlaklıdır diyorsun yani.. birde şöyle düşün, senın eşin 

senin haberin olmadan, başka erkeklerle ilişkiye giriyor kendi isteğiyle, hayatından memnun  o zaman yine  sana göre

senin eşin, istediği için, sana göre bu durum etik ve ahlakimi oluyor? çünkü aynı şey 

Hayır, aynı şey değil. Burada kadın eşiyle arasındaki evlilik akdine ihanet ediyor. Onu kandırıyor. Rızası olmayan bir duruma sokuyor ve duygusal olarak zarar veriyor. Bu sebeple "şiddet ve istismar olmadığı sürece" dedim. Kadin burada istismara uğramıyor ama eşini istismar ediyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Karamsar human Ben ahlaklidir demiyorum bunu sen eğip bükerek ahlaklidir demeye getiriyirsun o kadar. Bunu yapan evli erkekler de var.

 

Ayrıca bir kadın veya karım olsa böyle bir şeyi yaptığı takdirde kocasının hoşuna gitmiyorsa onu bosaayabilir. Medeni kanun böyle yazar.

 

Yani hiç bir kadın , ayyy kadın hakları bu, diyerek kendini ona buna siktirmez, para için yapar bunu. Kanunlar karşısında evlilik kuralları iki taraflı sözleşmeyi mecbur kılar. Bu delindiği takdirde evlilik de olmaz.

 

Kendi rızasıyla yapıyor genelev kızları gibisi.. evden çıkarken kuaförde çalışıyorum diyip akşama kadar saati bilmem kaç liradan kendini siktirip kolay yoldan para kazanmayı tercih ediyorlar. Ama sonra da , ayol kader mahkumu yüz, diyerek ajitasyon yapıyorlar..

 

İşte ahlaksızlık asıl bu noktada başlıyor.

 

 

tarihinde Düşünen Hayvan tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
2 minutes ago, karamsarhuman said:

,

 

ahlakın tanımı değişken değildir.

siz ahlakı değerleri değiştireemzsınız..

ahlaka net bir tanım koyamasınız koyarsanız bende koyarım.

Tam aksine ahlaki değerler zaman içerisinde ve topluluklara göre sürekli değişiyor. Eski yunan'da ahlak nasılmış bir araçtır bakalım. Michel Foucault'nun bu konu ile ilgili araştırmalarını bir oku da dudağın uçuklasın.

Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, malta erigi yazdı:

Hayır, aynı şey değil. Burada kadın eşiyle arasındaki evlilik akdine ihanet ediyor. Onu kandırıyor. Rızası olmayan bir duruma sokuyor ve duygusal olarak zarar veriyor. Bu sebeple "şiddet ve istismar olmadığı sürece" dedim. Kadin burada istismara uğramıyor ama eşini istismar ediyor.

yani sen diyorsunki, bir kadın rızasıyla eşine derki bir kişi daha gelsin 3. lu yapalım  yani rızasıyla olunca yapılan fiili eylemde 

hukuk kurallarına etik kurallara ve ahlaka uygun oluyor.. öyle değilmi? çünkü fiiili eylem istege baglı . 3. kişi.. duygusal bir zararı yok. 

istedigin gibi. ayrıca, şiddet yok sadece sex var. o zaman eylem fiili olarak namuslu onurlu ve ahlaklı oluyor. istege baglı değilmi?

 

kocasına sormasına bile gerek yok.. istege baglı nasıl olsa, günde 15 erkeklede yarat , parada kazanır..

 

istege baglı olunca biyolojık etkenlerinde bir önemı kalmıyor ..

isteğe baglı olunca, tecavüz eden bile, ahlaklı oluyor anladım. tecavüz eden memnun kanunlar memnun, 

tecavüz edilen memnun artık evlenebilirler.. 

 

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, malta erigi yazdı:

Tam aksine ahlaki değerler zaman içerisinde ve topluluklara göre sürekli değişiyor. Eski yunan'da ahlak nasılmış bir araçtır bakalım. Michel Foucault'nun bu konu ile ilgili araştırmalarını bir oku da dudağın uçuklasın.

o zaman sizde benim düşünüyorsunuz,ahlakı degerler yok, bunun zamanla ne iilgisi var? ahlakın tanımı sabittir değişmez.

 sadece zihinler ewrimleşir ve değişir. 

zihinler değiştikçe ahlaki değerler gerçekten değişiyorsa o zaman, ahlakı değerler insan icadıdır

 bir anlamı yoktur.

  o zaman tecavüzde ahlaklıdır.. genel evde çalışanlarda ahlaklıdır. haksızmıyım?

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
2 minutes ago, karamsarhuman said:

yani sen diyorsunki, bir kadın rızasıyla eşine derki bir kişi daha gelsin 3. lu yapalım  yani rızasıyla olunca yapılan fiili eylemde 

hukuk kurallarına etik kurallara ve ahlaka uygun oluyor.. öyle değilmi? çünkü fiiili eylem istege baglı . 3. kişi.. duygusal bir zararı yok. 

istedigin gibi. ayrıca, şiddet yok sadece sex var. o zaman eylem fiili olarak namuslu onurlu ve ahlaklı oluyor. istege baglı değilmi?

 

kocasına sormasına bile gerek yok.. istege baglı nasıl olsa, günde 15 erkeklede yarat , parada kazanır..

 

istege baglı olunca biyolojık etkenlerinde bir önemı kalmıyor ..

isteğe baglı olunca, tecavüz eden bile, ahlaklı oluyor anladım. tecavüz eden memnun kanunlar memnun, 

tecavüz edilen memnun artık evlenebilirler.. 

 

Evet, eşi rıza gösteriyorsa sorun yok. Yatak odasında olan biten, aklına gelen-gelmeyen ne varsa hepsi meşrudur. Yeterki şiddet ve istismar olmasın 

Tecavüz olayında neden sanki ben tecavüzcü ile evlendirmeyi onaylıyormuşum gibi yazıyorsun anlamadım. Tam aksine bu uygulama yuzunden islam toplumunu eleştiriyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 minutes ago, karamsarhuman said:

o zaman sizde benim düşünüyorsunuz,ahlakı degerler yok, bunun zamanla ne iilgisi var? ahlakın tanımı sabittir değişmez.

 sadece zihinler ewrimleşir ve değişir. 

zihinler değiştikçe ahlaki değerler gerçekten değişiyorsa o zaman, ahlakı değerler insan icadıdır

 bir anlamı yoktur.

  o zaman tecavüzde ahlaklıdır.. genel evde çalışanlarda ahlaklıdır. haksızmıyım?

Ahlâk soyut bir kavram ve sürekli değişir. Bak eğer merakıysan bu konuya, gerçekten biraz araştır, kendin de göreceksin. Ben Foucault'yu üniversitede okudum. 

Insanla ilgili herşey insan icadı zaten. Ahlak var ama değişken. Hem de öylesine değişken ki, birkaç milenyum içinde 180 derece değişiyor. Tecavüz ahlaki olabilir mi arkadaş? Bu cinayet ahlakidir demek gibi birşey. 

Genel evde çalışmak bir tür manual labour. Bedenin sahibini ilgilendirir. Hem ben orospuları çok severim. Malta'da bir süre fuhuş sokağının yakınlarında bir evde yaşıyordum. Sabaha karşı işten dönerken durup muhabbet ederdim. Çok hoş insanlar. Servislerinden faydalanmadım gerçi ama o benim kişisel bir dururumumla alakalı. 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Her kadın genelevde çalışamaz. Ben çalışmak istiyorum denilince herkes alınmaz.

 

Bazılarının hikayeleri parasızlıktan eskortluk yapmalarıyla başlar. Onunla sevişecek olan adam veya seviştiği kişi aslında onu ihbar etmiştir. Polis basar. Erkeğe para cezası verilirse verilir. Ama kadın ise önce hastane filan derken, vesikası çıkmış olur.

 

Yada satılmıştır. Artık kendini satmayı da öğrenir. Yakalanır. Yine aynı hastane, polis, vesika hikayesi devam eder. 

 

Vesika ile cinsel ilişkiyi meslek edinmiş kadın olduğu sıfatını kazanır. Bu sıfattan kurtulmanın, bildiğim kadarıyla, tek yolu evlenmektir. Ama boşanırsa, yine eski vesikası ile beraber kalakalır.

 

Aralarında ilkokul mezunları da, mühendislerde var. Öz çocukları olan dahi var. Bazıları, acaba beni birisi tanır mı diye, çocuklarının okullarına bile gidemiyor. 

1 saat önce, Düşünen Hayvan yazdı:

Hepsi hayatından memnun.. kader mahkumu değiller. İstemezlerse o işi yapmazlar..

 

Hepsi memnun değiller. İstemeseler de yapmak zorunda kalıyorlar. Çünkü vesikalar ömür boyu iptal edilmiyor. Bu bir zulümdür. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, malta erigi yazdı:

Ahlâk soyut bir kavram ve sürekli değişir. Bak eğer merakıysan bu konuya, gerçekten biraz araştır, kendin de göreceksin. Ben Foucault'yu üniversitede okudum. 

Insanla ilgili herşey insan icadı zaten. Ahlak var ama değişken. Hem de öylesine değişken ki, birkaç milenyum içinde 180 derece değişiyor. Tecavüz ahlaki olabilir mi arkadaş? Bu cinayet ahlakidir demek gibi birşey. 

Genel evde çalışmak bir tür manual labour. Bedenin sahibini ilgilendirir. Hem ben orospuları çok severim. Malta'da bir süre fuhuş sokağının yakınlarında bir evde yaşıyordum. Sabaha karşı işten dönerken durup muhabbet ederdim. Çok hoş insanlar. Servislerinden faydalanmadım gerçi ama o benim kişisel bir dururumumla alakalı. 

bende onu diyorum, siz beni anlamıyorsunuz, değişken bir ahlak ahlak değildir, ahlak varsa sabittir değişmez, 

yoksa zaten değişsede hiç birşey farketmez, 

o zaman tecavüz eylemide ahlaklıdır, bu tanıma göre sizin tecavüzü  kötü birşeymiş gibi algılanamız, gerekmez,

algınızı değiştirin yeter, reelde, ahlaki tanımların bir değeri olmalı, şiddet içermeyen bir tecavüz, genel evde çalışan 

 bir kadın gel bana tecavüz ette para kazanım demezki, nasıl bir kafa yapınız var, 

bu işi resmi olarak yapıyor işte bu kadar basit, dememki ahlak gerçekten insan icadıkı kafamıza göre fahişelere bu işi resmi

 yapıyor canımmmmm  ahlaksızlık bunun neresinde diyebiliyoruz..

 

ayrıca ahlaka inanmıyan biri olarak, tecavüzün tecavüz oldugunu kötü birşey oldugunu iddia edemezsiniz.

 asıl bu düşünceniz mantıksız olur.

 

ahlaka inanmıyorsanız, tecavüzü şiddet olarak göremezsiniz, yapılan fiili eylem şiddet değil, cinselliktir.

 

siz şiddet eyleminden bir habersiniz, şiddet eyeleminin hukuksal karşılıgı yaralama kavga ve ölümdür.

 

bir kadına tecavüz etmek, şiddet eylemi değil, cinsel suç teşkil eder.aradakı farkı bilmiyorsanız

 ben size kafanıza vura vura öğretirim saygılarımla.

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...