Jump to content

Kuran’da Muhammed’in yalan söylemediğine dair kanıtlar.


Recommended Posts

dogrusunu bilmem ama yalanin büyügü enbiya 107'de >> Biz seni ancak alemlere rahmet olarak gönderdik.

Sanirsinki muhammed Avustralia'nin kangurulari ,Tasmania'nin seytanlari , imparator penguenleri ile özel olarak görüsmüs.

Deve/köpek/kedi/keci/at /insan/bok böcegi/karasinek/sivrisinek disinda baska alemmi görmüs ünlü biyolog muhammed.

Link to post
Sitelerde Paylaş

"Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır"

Bu ifade Muhammed' e aitse ,çok doğru .

Tuzaklarından en önemlisi kulunu cehenneme atmak için vahyettiği tuzak ayetlerdir.

1.tuzak Tanrı insan yaratıp meleklere  secde edin demez...ben burada meleklerin açıkça  aşağılandığını,isyan edip secde etmeyen iblisin yüceltildiğini düşünüyorum...

iman nasıl bir şeyse artık,bunu bile tevil ettiriyor.

2.tuzak Yusuf kıssasında ,Yusuf yaşlı başlı babası Yakup' u hasta haliyle ülkeden ülkesine  ayağına 

çağırıyor.üstelik Yakup gelip yusufa secde ediyor.

ama iman herşeyi görmezden geliyor.

3.tuzak : Meallerde Parantez koya koya bi hal olmuşlar.Allah izah edememiş,kulları devreye girmiş sanki.

Kuran apaçık diyor.ama kulları kapalı olduğunu düşünüp mealleri paranteze boğuyor.

Apaçık Kuran' ın Kütüphaneler dolusu binlerce tefsiri yapılması,ciltler dolusu hadis ile islamın yaşanabilmesi 

ayrı bir muamma.bütün bunlara rağmen "detaylı ve apaçık" kitap olduğunu iddia etmesi tuzak değilde nedir...

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

iste böyleee,

                     Muhammedin YALANLARI.Ki ALLAHIDA yalanci cikariyor.

 

 

KUR’AN’DAKİ ŞİİRLER

Posted on 17/03/2013 by pante

58z2v

 

“İslamcılık böyledir işte. Yüzlerce yıl öncesinin Arap kabileleri toplumunun ortaya çıkardığı bir şiir kitabının peşinden siyaset peydahlayacaksın, sonra ben kabile şefi değilim diyeceksin.

Köylüye bir verdim deyip arkadan dolaşıp üç geri alacaksın. Siyonist silahları dolduracaksın, sonra namlusunda parmağının izi olan silahın tetiğini çekene çocuk katili diyeceksin. Tevrat’ı açıp, öldürmeyeceksin diyeceksin. Senin kitabın benim kitabım diyeceksin. Yarım yamalak imam hatip Arapça’nla bırak Kuran’ı sen Kudüs’te tabela okuyamazsın. Senin kıblen Tel Aviv, elifin mertek.”

Bu ifadeler Birgün Yazarı Koray Çalışkan’a ait. “İslamcılığın İki Yüzü” başlıklı yazısının “La Havle” alt başlığında yazmış.

http://www.birgun.net/writer_index.php?category_code=1186995462&news_code=1233566531&year=2009&month=02&day=02#.UUXgzBd7LlY

Bu yazı karşısında dincilerden bir hayli tepki almış. Yanlış mı yazmış. Hayır, doğru söylemiş. Kur’an’ın özellikle Mekki sureleri tümüyle şiirden ibarettir. Medeni surelerin de çoğu öyledir. Sadece bazı uzun surelerin uzun ayetleri nesir şeklindedir. Ve kimisinin İslam öncesi şairlerden alındığı iddiası vardır. Geçmişe ait ne varsa yok edildiği için bunu kanıtlamak olanaksız ama kaynakların yokluğu bu şüpheyi ortadan kaldırmıyor. Madem Cahiliye toplumuydu, o topluma ait kaynaklar korunsaydı da insanlar görseydi hangisinin cahiliye olduğunu..

İslamcılar Kur’an’da şiirler olduğunu, surelerin şiirselliğini reddeder ve sanki şiirden başka bir türmüş gibi lanse etmeye çabalarlar. Eğer Kur’an’da şiiri reddeden ayet olmasaydı, herhalde tam tersi davranır, Kur’an’ın eşsiz bir şiir kitabı olduğunu iddia ederlerdi.

Yasin 69. Biz ona (Peygamber’e) şiir öğretmedik. Zaten ona yaraşmazdı da. Onun söyledikleri, ancak Allah’tan gelmiş bir öğüt ve ap

Hakka 41. O, bir şairin sözü değildir. Ne de az inanıyorsunuz!

Şuara 224. Şairler(e gelince), onlara da sapıklar uyar.

Son ayetin çeşitli meallerine göre şairlere azgınlar, sapkınlar, şaşkınlar, akılsızlar  uyarmış. Bakalım Kur’an yazarının şairliği var mı:

Rahman Suresi:

Er rahman.
Alleme lkur’ane.
Halekal insane.
Allemehul beyan.
Eş şemsu vel kameru bi husban.
Ven necmu veş şeceru yescudan.

Ves semae rafeaha ve vedaal mizan.
Ella tatğav fil mizan.
Ve ekıymul vezne bil kıstı ve la tuhsirul mizan.
Vel erda vedaaha lil enam.
Fiha fakihetuv ven nahlu zatul ekmani.
Vel habbu zul asfi ver rayhan.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Halekal’insane min salsalin kelfahhari.
Ve hale kalcanne min maricin min narin.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Rabbulmeşrikayni ve rabbulmağribeyni.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Mereclbahreyni yeltekıyani.
Beynehuma berzahun la yebğıyani.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Yahrucu minhumellu’lu velmercanu.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.

Ve lehulcevarilmunşeatu fiylbahri kela’lami.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Kullu men ‘aleyha famin
Ve yebka vechu rabbike zulcelali vel’ikrami.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Yes’eluhu men fiyssemavati vel’ardı kulle yevmin huve fiy şe’nin.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Senefruğu lekum eyyuhessekaleni.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Ya ma’şerelcinni vel’insi inisteta’tum en tenfusu min aktarissemavati vel’ardı fenfuzu la tenfizune illa bisultanin.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Yurselu ‘aleykuma şuvazun min narin ve nuhasun fela tentesırani.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Feizenşakkatesissemau fekanet verdeten keddihani.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Feyevmeizin la yus’elu ‘an zenbihi insun vela cannun.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani
Yu’refulmucrimune bisiymahum feyu’hazu binnevasıy vel’akdami.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Hazihi cehennemulletiy yukezzibu bihelmucrimune.
Yetufune beyneha ve beyne hamiymin anin.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Ve limen hafe mekame rabbihi cennetani.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Zevata efnanin.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Fiyhima ‘aynani tecriyani.
Febieyyi alai rabbikuma tukezzibani.
Fiyhima min kulli fakihetin zevcani.
Febieyyi alai rabbikuma tukezziban.
Muttekiiyne ala furuşim betainuha min istebrak ve cenel cenneteyni dan.
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban.
Fihinne kasıratut tarfi lem yatmishunne insun kablehum ve la can.
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban.
Ke ennehunnel yakıtı vel mercan.
Fe be eyyi alai rabbikuma tukezziban.
Hel cezaul ıhsani illel ihsan.
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban.
Ve min dunihima cennetan.
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Mudhammetan
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Fihima aynani neddahatan.
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Fihima fakihetuv ve nahluv ve rumman
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Fihinne hayratun hısan
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Hurum maksuratun fil hıyam
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Lem yatmishunne insun kablehum ve la can
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Muttekiiyne ala rafrafin hudriv ve abkariyyin hısan
Fe bi eyyi alai rabbikuma tukezziban
Tebarakesmu rabbike zil celali vel ikram.

Kim kalkıp da bu surenin şiir olmadığını iddia edebilir? Bu iddiada bulunan ya şiirin ne olduğunu bilmiyor, edebiyattan hiç anlamıyordur ya da artık alıştığımız türden körü körüne inancı için aksini öne sürüyordur. Bu sureyi alıp dünyanın hangi üniversitesinin edebiyat kürsüsüne gösterseler; alacakları yanıt şiir olacaktır. Bırakın şiir niteliğini, kafiyeleri vs. 31 kez aynı nakaratın tekrarlanması ancak şiirlerde olur.

Yazıyı uzatmamak için başka örnek vermeye gerek duymuyorum. Ama Kur’an’ın Arapçasından, Latincesinden özellikle kısa sureleri incelediğinizde şiir olduklarını göreceksiniz.  Ve bu şiirlerin olağanüstü bir mükemmelliği de söz konusu olmadığına göre ilahi bir niteliği olduğu da söylenemez. Sıradan, vasat şiirler. Dolayısıyla her şeyi mükemmel üstünlükte düşünülen bir İlah’ın, Allah’ın eseri olduğunu öne sürmek o mükemmelliği alçaltmak demek olur. Sonuç olarak şairliğe soyunanlar Muhammed ve kurmaylarıdır.

tarihinde tolonbey tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...