Jump to content

Allah zaman ve mekandan münezzehtir yalanı


Recommended Posts

Bu Müslümanlar sanki Allahlarından daha iyi biliyormuş gibi sürekli İslam'a kafalarına göre bir şeyler ekliyorlar ve dinlerini süslüyorlar.

 

Bu eklentilerden bir tanesi de Allah'ın zamandan ve mekandan münezzeh olduğu yalanıdır. 

 

Kuran'da açıkça Allah'ın bir gününün insanların bin yılına eşit olduğu vurgulanmıştır. Yani Allah'ın belirli bir zamanı vardır, Allah zamandan münezzeh falan değildir. 

 

Yine Kuran'a göre Allah 7 kat göğün üstünde arşında tıpkı bir kralın tahtında oturması gibi oturmaktadır. Yani Allah'ın belirli bir mekanı da vardır. Mekandan münezzeh falan değildir. "Allah her yerdedir" gibi söylemler Müslümanların uydurmasıdır. 

 

Bu tür yalanları uydurarak akıllarınca dinlerini cilalıyorlar. İnandıkları tanrıya gizemli, anlaşılmaz bir hava katmaya çalışıyorlar. Tanrı ile ilgili bir tartışma yapıldığı zaman "Allah zaman ve mekandan münezzehtir bir kere tamam mı" diyerek tartışmaktan kaçıyorlar. Böylelikle gerçeklerin üstünü örtebileceklerini sanıyorlar. 

tarihinde Faşist Ateist tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

çok doğru, arş ve rakamsal ifadeler varsa işin içinde, zaman ve mekanda vardır.. ama yinede bu

 ifadeler, yaratıcı olmadığı anlamına gelmiyor, siz atheistlerde en az teistler kadar, zortluyorsunuz, 

tanrının yokluğunun isaptı konusunda,

ne güzel değilmi? tanrı yok, ne kadar basit değilmi? bittimi yani? tanrı gerçekten yokmu?

atheizm ve teizm gereksiz iki çöplük inanç.. tek bir gerçek var evrende o da deizmdir..

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
13 saat önce, Fridolin yazdı:

Evrenin 6 günde yaratıldığını söyleyen ayet de bu durumla çelişiyor. Fakat her çelişkiye bulabilcekleri aptalca bir kulp mutlaka vardır.

çelişki  dediğiniz  yevm  kelimesi; bildiğimiz  gün  anlamına  gelmiyor  sadece  devir  evre  anlamina  geliyor.6 evrede  yarattı  demekte  sakınca  yok

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 minute ago, akılsızşuursuzatom said:

çelişki  dediğiniz  yevm  kelimesi; bildiğimiz  gün  anlamına  gelmiyor  sadece  devir  evre  anlamina  geliyor.6 evrede  yarattı  demekte  sakınca  yok

 

Yevm gün demektir, gün anlamına gelmediğini neye dayanarak söylüyorsun?

Link to post
Sitelerde Paylaş
17 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı:

çelişki  dediğiniz  yevm  kelimesi; bildiğimiz  gün  anlamına  gelmiyor  sadece  devir  evre  anlamina  geliyor.6 evrede  yarattı  demekte  sakınca  yok

Allah mı dedi sana yevmi evre anlamında kullandım diye.Yoksa allah adına sözler mi uyduruyorsun?Allah söylemediğine göre,allah adına sözler uydurduğun açık.

İşte dinden çıkmamak için,kuranda ki yanlışları,tutarsızlıkları kabul etmeyen müslüman,ayetleri eğer büker.Ekler,çıkarır.Kuranı değiştirir.İnandığı allah adına sözler uydurur.Kuran kendisini bu yola iter.Ve kaçınılmaz olarak,yine kuranı bozarak dinden çıkar.İşte bu bir kuran mucizesidir.Ama dinden çıkmış bu tutarsız kişi,kendisine müslüman demeyi sürdürür.

Şunu da ekleyeyim.Şimdi bu kişi,kuranın apaçık ve anlaşılır olduğunu söyleyen bu yalancı kişi,yevm sözcüğünü evre anlamında kullanmakta bir sakınca yok demekte.Bir başkası da gün anlamında kullanırsa,ne olacak.İnandığın allah,evre anlamında mı kullanmış,gün anlamında mı kullanmış.Bunu nereden öğreneceksin şimdi.Hani bu kitap apaçık ve anlaşılırdı.

 

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Kuranla ters düşen,mantıken müslüman olamaz.Ama yanlışlarla,yalanlarla,tutarsızlarla dolu kuran öyle bir kitap ki,kendisine inanmak isteyenleri kuranı değiştirmeye,kuranla ters düşmeye ve dinden çıkmaya iter.

 

 

Elif, Lam, Ra.Ayetleri muhkem kılınmış, sonra hüküm ve hikmet sahibi ve her şeyden haberdar olan Allah tarafından birer birer açıklanmış bir Kitap'tır.Hud 1

 

Sana Kitab'ı indiren O'dur. Ondaki bir kısım ayetler Kitab'ın temelini oluşturan kesin anlamlı muhkem ayetlerdir. Diğerleri ise müteşabih ayetlerdir. Kalplerinde bir eğrilik bulunanlar, bozgunculuk yapmak ve kendilerine göre yorumlamak amacıyla müteşabih olan ayetlerin üzerine düşerler. Onların yorumunu Allah'tan başka kimse bilemez. İlimde derinleşmiş olanlar ise 'Bunlara iman ettik. Hepsi Rabbimizin katındandır' derler. Şu var ki, akıl sahiplerinin dışındakiler bunlardan ibret almazlar.Ali İmran 7

 

Hud 1 de diyor ki,kuran ayetleri muhkem kılınmış ve allah tarafından birer birer açıklanmış bir kitaptır.Ama ali imran 7 de diyor ki,kuranda mütaşabih ayetler vardır ve bunların yorumunu allahtan başkası bilemez.Hani açıklanmış bir kitaptı.Yorumunu,anlamını allahtan başkasını bilemeyeceği ayetler varmış.Bunların ikisi çelişik.Peki kendine müslüman diyenler ne yapıyor.Hud 1de kuranın nazım örgüsü ve harika üslup bakımından muhkem olduğu söyleniyor diyor.Ayette nazım örgüsü ve harika üslup nerede yazıyor peki?

 

https://sorularlaislamiyet.com/kuran-apacik-bir-kitap-ise-o-zaman-kuran-da-bizim-bilmedigimiz-gizemler-var-midir

 

Ayeti yeni şekli şu oluyor.

 

Elif, Lam, Ra.Ayetleri harika üslup ve nazım örgüsü bakımından muhkem kılınmış, sonra hüküm ve hikmet sahibi ve her şeyden haberdar olan Allah tarafından birer birer açıklanmış bir Kitap'tır.Hud 1

 

Dinden çıkmamak için tutarsızlığı kabul etmiyorsun.Sonra kuran seni kendini değiştirmeye itiyor ve kuranı değiştirerek değiştirerek yine dinden çıkıyorsun.Kuran değişmemiştir diyenleri,kuranın değiştirmeye itmesi,bir kuran mucizesidir.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
15 saat önce, Fridolin yazdı:

Evrenin 6 günde yaratıldığını söyleyen ayet de bu durumla çelişiyor. Fakat her çelişkiye bulabilcekleri aptalca bir kulp mutlaka vardır.

çok doğru, bizde bunu anlatmaya çalışıyoruz, allah katında 6 rakamsal değerinin ne işi var? rakamsal değerler iinsan aklı icat etmiştir.

 

çelişki şu allah zaman ve mekandan bagımsız ise, 

1 alalhın katı veya katları olmaz.

2: zaman kavramı olmadıgı için, arş  ve rakamsal değerlerinde bir anlamı olmaz.

3: en önemlisi, zaman ve boyutun içine giren bir allah olmaz, za man ve boyuta giren bir allah tanrı olmaz ölümlü olur. 

ve vahiy indirir. 

tarihinde karamsarhuman tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah zamandan mekandan munezzehtir demek."Allah yok "demektir...

Zamandan mekandan münezzehse Allah yoktur.

Bunu söylemek ve savunmak  "diğer dinlere benzemeyelim "diye kasmanın tezahürüdür.inkarın itirafıdır.Allah 600 sayfa kitap gönderirse olacağı bu.

binikiyüz sayfa olmalıydı.ikinci cildinde meselelere açıklık getirmeliydi.

Hatta Allah her asır Kuran fasikülleri vahy etmeliydi.

Ben Allah' ın yerinde olsam rahatsız olurdum .herkes kitap yazıp,alimim deyip öttürüyor.övünüyor,kütüphaneler dolusu kitap.yazıyor.kütüphanelere kitap sığmıyor.hatta yak yak bitmiyor.

Müdahale şart der yeni vahiyler indirirdim.

Alimlerde keyfinden yazmıyor ki .

Bakıyor Kuran a bakarak sorunu çözmek imkansız hadis arıyor.bulamazsa uyduruyor.(uydurması lazım,toplumu başka türlü 14 asır kontrol edemezlerdi,politik olarak özellikle) Allah da "kuran yeter,apaçık "desin dursun,takan kim.?..niye Allahın dediğine uymuyorsuz ,bak apaçık ,Kuran yeter,her türlü örneği verdik  ,Kuran dururken başka hakem mi arayayım,bundan sonra hangi Hadise inanıyorsunuz ,Allahın sözü tamamlanmıştır ,Biz bu kitapta hiç bir şeyi eksik bırakmadık ,hükmüme kimseyi ortak etmem demiş,diye itiraz edince de sayfalar dolusu anlamsız,mantıksız Kuran ölçü alındığında "hezayan"larla Allah' ı savunuyorlar.

Allah " tahtım var,Cennetten beni göreceksiniz,elim,ayağım ,yüzüm" diyor.bulunduğu mekanda "zaman "ı dünya zamanıyla kıyaslıyor "Görecelilik kuramından 14 asır önce Kuran da bahsedilmiştir "

diyerek keyiflerince mucize uyduruyorlar,işlerine gelmeyincede "Allah zamandan mekandan münezzehtir "diyorlar.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...