Jump to content

Zeus'un "Kur'an Kerim'in Kısa Özeti" İddiasına Cevap


Recommended Posts

9 dakika önce, sağduyu yazdı:

 

Sana ayetle cevap ver diyoruz, hala yorum yazıyorsun.

 

Ayrıca inkarın sebebi ateş ne demek? Ne saçmalıyorsun? Ateş nasıl inkarın sebebi oluyor?

 

Kuran'a göre, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir? Sadece ayet ile cevap ver, yorum katma.

 

Cehennemde yok olup gideceklerine dair ayet alayım, senin fikrini değil, Kuran'ın ne dediğini soruyorum.

Kafirun Suresi'ne oku.  Kur'an'da anlatılan kafirler,  müşriklerdir. Ateistler her şeyi atoma bağlıyor.  Ateistler'in ilahı atomdur. Yani Ateistlerde müşriktir. Kafir sadece inkar eden değildir.  Kafir,  gerçeği örten ve nankördür. Eğer nankörsen kafirsindir. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 114
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

28 minutes ago, KuranMumini2698 said:

Kafirun Suresi'ne oku.  Kur'an'da anlatılan kafirler,  müşriklerdir. Ateistler her şeyi atoma bağlıyor.  Ateistler'in ilahı atomdur. Yani Ateistlerde müşriktir. Kafir sadece inkar eden değildir.  Kafir,  gerçeği örten ve nankördür. Eğer nankörsen kafirsindir. 

 

İlk önce senin dininin ne menem bir şey olduğunu çözelim, sonra ateizme geliriz. Ayet veremediğine göre kafadan sallıyorsun.

 

Kuran'a göre, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir? Sadece ayet ile cevap ver, yorum katma.

 

Cehennemde yok olup gideceklerine dair ayet alayım, senin fikrini değil, Kuran'ın ne dediğini soruyorum.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
37 dakika önce, sağduyu yazdı:

 

İlk önce senin dininin ne menem bir şey olduğunu çözelim, sonra ateizme geliriz. Ayet veremediğine göre kafadan sallıyorsun.

 

Kuran'a göre, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir? Sadece ayet ile cevap ver, yorum katma.

 

Cehennemde yok olup gideceklerine dair ayet alayım, senin fikrini değil, Kuran'ın ne dediğini soruyorum.

 

 

 Ayetler aklımda değil. Allah'a inanmamanın (kafirlerin) cezası/karşılığı  cehennemdir ama Kur'an'da yoksulu doyurmamanın cezasıda cehennemdir. Kur'an'ın bütününü okuduğun zaman bunu görürsün. Kur'an'da zalim insanların cezasıda cehennemdir. Yani Kur'an'da sadece Allaha inanmamanın cezası cehennem değildir. Kur'an'ın hepsini birkaç defa oku ve  Turan Dursun'un İlhan Arsel'in kitabını oku öyle Kur'an'ı eleştir. 

tarihinde KuranMumini2698 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, sağduyu yazdı:

 

İlk önce senin dininin ne menem bir şey olduğunu çözelim, sonra ateizme geliriz. Ayet veremediğine göre kafadan sallıyorsun.

Kuran'a göre, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir? Sadece ayet ile cevap ver, yorum katma.

Cehennemde yok olup gideceklerine dair ayet alayım, senin fikrini değil, Kuran'ın ne dediğini soruyorum.

 

Somut yanıt veremezler, ama ne yaparlar ?
Bu çok bilmiş dindarlar sorulan sorulara odaklanacaklarına, bol keseden sallayarak Ateizmi karalamaya çalışırlar ve işin gülünç yanı, yanlış biliyorlar. Ayrıca buraya damlayan dindarların 99%, Ateizm noktasında, salak salak habire inkar kelimesini de kullanırlar. Akıllarınca uyanıklık yapıp, konuyu saptıracaklar. Sevsinler.

 

tarihinde kavak tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
3 hours ago, KuranMumini2698 said:

Nisa 6'yı oku. .

 

Nisa 6 'yı defalaraca kere okuduk. Ama kafamızla okuduk, senin gibi başka bir yerle değil.

 

Nisa 6'da ne der: Yetimleriniz nikaha erdikleri, eriştikleri zaman(evlilik çağı çevirisi de balon bir abartmadır, ama öyle olsa dahi değişmez), eğer onlarda bir olgunluk görürseniz, mallarını verin. Peki nikaha ermiş, balon çeviri ile evlilik çağına gelmiş bir kişide neden olgunluk aranır? Haçan, yaşı küçük olduğu için olmasın sakın???!!! Haddizatında 18 yaşındaki birinde daha ne olgunluk arayacan? Ya da 21? İşte tam da bu noktada nisa 6 kuranın, ucu sübyancılığa kadar gidecek evlenme yaşını hiç de kaale almadığının tam tersine net bir kanıtıdır. Dayısı 11-12 yaşındaki yetim kızı domuz gibi everd,i verdi birine. 11-12 yaşında olduğu için de onda olgunluk görmedi, ya da kendi çıkarı doğrultusunda malını elin adamına vermemek için böyle hareket etti. Şimdi nisa 6 ya da talak 4'ün bunların önüne koyduğu engel nedir? Verdiği yaş aralığı nedir? Ben söyleyeyim: YOK! 

 

Akli yeterliliği, olgunluğu malı yönetmeye kafi gelmese de, adet görmüş  bir çocuğun evlilik adıyla "kadın" yapılmasına engel bir durum var mı kuranda?!!

 

Zaten nisa 6 daki vurguda evlilik/nikah yaşına falan değil, maladır! Olgunluk görmezsen evlendirme demiyor vicdansız ayet, malını verme diyor! MALINI!! Bütün derdi gücü mal! Talak 4 için hiç adet görmeyen hamile kalır mı diyerek ettiğin cahillikten sonra yediğin gol üzerine, bu da tatlı niyetine olsun kuranmümini. İşte mümini olduğun kuran bu! Kuran en iyi ihtimalle sübyancı değilse bile, sünyancılık umurunda da değildir. Ya da büzüğü yememiştir. O tarihte bunca yaygın olan böylesine bir sapıklığı yasaklayarak tepki çekmeyi göze alamamıştır. Sen müslim ol yeter, sübyancılık kusur kalsın.

 

Quote

Talak 4'de geçen "adet görmeyenler" adetten kesilenlerdir. Talak 4'ü okuduğun zaman "nisa" kelimesini kullanılıyor yani yetişkin kadınlardan bahsetiyor. Eğer o ayet küçük kız çocukları evlenmekten bahsetseydi "veled,benti" gibi kelimeler kullanılırdı

 

Ne oldu? Talak 4 için "orada adetten kesilenler dedikten sonra, neden bir daha "adet görmeyenler diyor, onun hesabını ver sen." sorumuza yine yanıt gelmedi, gelemedi. Ikınıyorsun ıkınıyorsun ama buna cevap çıkmıyor, çıkamıyor nedense?!  Yüzyıllardır nasıl çevrildiği, nasıl anlaşıldığı ve halen de nasıl uygulandığı belli bu ayetin. Size "sizle" geliyoruz o kadar. Sizler ise zevahiri kurtarmak için koskoca bir islam tarihi ve koskoca islam alimlerini çöpe atmak durumunda kalıyorsunuz. Acınası bir durum gerçekten. Zaten senin allahının bir dirhem aklı, izanı olsaydı, kız çocuklarını 9 yaşında adet görebilir ve doğurabilir şekilde yaratıp da, hedef haline getirmezdi.

 

Nisa-ünsa-velet meselesi ile özet yanıtı verdik zaten. Evlenen, nikaha eren kız, elin o tarihteki arap kafası için aten kadın olmuştur bir kere,  ne bekliyorsun?! Böyle bir incelik mi? Hele de elin sübyancısı o sabiyle cinsel ilişkiye girmişse eğer, o sabinin veledliği mi kalır? Elin arabına göre adet gördü mü, kadın olacak artık o, ne sanmıştın sen?  Talak 4 + Nisa 6 kuranın sübyancılığa çanak tutuşunun, açık kapı bırakışının, bütün bir inisiyatifi elin kılları ağarmış arabına bırakışının açık seçik kanıtıdır. Geçmiş olsun.

 

Üzerine laf etmek istiyorsan eğer, kuranda belli bir yaşın altındakilerle evlilik ve cinsel ilişkiyi yasaklayan, lanetleyen, haram kılan, ceza veren ayetleri getir göster bize. Bu kuran ve bu allah ki, işine gelmeyince yasaklamasını, haram kılmasını, lanetlemesini, ceza vermesini, kesmesini biçmesini öldürmesini gayet iyi biliyor değil mi. Savaş ayetlerine, muhammedin kimi düzeceğinden evine nasıl gireceğine kadar tekrar tekrar ayet veren bu kitabın, sübyancılık ve tecavüz gibi bugün halen oluk gibi kanayan, inim inim inleyen belası ile ilgili ne dediğii görmek isteriz. 

 

Quote

Hurufu Mukatta(başlangıç harf) demektir. Örn Elif-Lam-Mim verdiğim sitede bunların harflerin toplamı yazmaktadır. Hurufu Mukatta'nın 19'lu sistemden bahsettiği ispatlanmıştır. 

 

Önce Ebu Kafir'in üstteki mesajını bir daha oku istersen, pas geçmişsin nedense(!):

https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/69430-zeusun-kuran-kerimin-kısa-özeti-i̇ddiasına-cevap/&do=findComment&comment=1488876

 

Görülen o ki 19'la ilgili sorulanların neredeyse tamamına cevap veremiyorsun. Ve o fazladan iki ayetli nüshalar halen piyasada. Hatta sadece onlar piyasada. Hatta senin şu 19 sayfasına göre bu mushaf zaten delik deşik olmuş, kevgire dönmüş. Sorunca korunuyor ama. Pardon sorunca o değil, kuran korunuyor. Ne demekse, hangi akla hizmetse..Sen bu kafayla kalk ondan sonra elin hristiyanına, musevisine, yahudisine laf et, kitabınız korunmadı değişti diye. Sonra adama senin de değişmiş olan mushafını ver. Aferim.

 

Yani şimdi sen diyorsun ki;

Kuranda kesin ve net bir ibare olmamasına karşın, hurufu mukatta kesin olarak 19'un bir parçasıdır. Sen bunları onun için koydun. Kuranda kesin olarak 19 vardır ve mevcut mushaflarda iki ayet kesin olarak fazladır. Şirke ve küfre düşme ihtimalini hiçe sayarak hem de..Öyle mi?

 

Ve tekrar soruyorum:

Yarın öbürgün allah'ın karşısına çıktığın vakit tam yüzüne: allah'ım, ben senin yerine karar verdim. Sen hurufu bilmemneyi kesin olarak 19 için koymuşsun. Binlerce alimin yüzlerce yıldır yanlış anladığı ayetlerde de benim post-modern yorumlarıma göre "kesin olarak" şunu şunu ve şunu.. kast etmişsin, diyebilecek misin?

tarihinde teflon tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, KuranMumini2698 said:

Ateistlerin ahlak ölçüsü nedir?  Bir insan ömrü boyunca kötülük yapar ve intihar eder kurtulmuş olur. Ateistlere göre yokluk vardır.  Bir çocuk, annesi ile ebedi olarak görüşemiyecek.  Ateizm çökmüş bir ideolojidir.  Ateizme göre evren ezeli, ebedi, başlangıcı yok, evren durağandır.  Ateizm görüşüne göre böyledir. Bilim ise bunların tam tersini söylemektedir . Ateizm ile bilim çelişmektedir. Ateistler evrim teorisi ile Tanrı olmadığı ile sözde ispat ettiklerini söylemektedirler. Charles Darwin türlerin kökeni kitabında evrim teorisini Tanrı tarafından yapıldığını söylemektedir. Yani evrim teorisi Tanrı'nın olmadığını ispat etmez.  Ateistler dinleri kabul etmedikleri için ateist oluyorlar.  Tanrı'nın olmadığı ile ilgili kanıtınız nedir? 

 

Yok ateizme göre evren durağanmış falan, cahil cahil atıp tutma ateizm adına bir kere. Termodinamik ve kaos şurada dururken, bilimin neresi ile çelişiyormuş bir göster bize hele arkasından..Bilimle örtüşmeyen, mantıkla çelişen şey ise tam aksine başsız sonsuz kadiri ve alimi mutlak bir tanrıdır. Ortada ne yaratılmaya ihtiyaç duyan, ne de kaos teorisine göre tasarlanabilir bir evren var mı ki bir yaratıcıya, tanrıya ihtiyaç duysun..Mahal versin?

 

Ateistlerin ahlakı falan filansa bu forumda bin kere yazıldı. Okumayı ve araştırmasını bilmediğin ve cahil olduğun için bunları yazıyor olman gerçekleri değiştirmiyor. Bir ateistin ya da sekülerin ahlakı uydurma bir kitaba ipotekli, çıkar ilişkisine dayalı sahte bir ahlak olmayıp, gerçeklere dayanmaktadır. Şimdilik bu kadarı yeter. Ya da gerisini aç bu forumdan oku.

 

19, kölelik ve sübyancılık vb. gibi türlü mevzularda patlayınca, mevzuyu evrene ve ahlaka vurduran teistleri ne çok gördü bu forum ve bu gözler, bir bilsen..Sen de aynısının tıpkısısın işte.

 

Öncelikle şunu sormak lazım: Senin, ya da bir teistin ahlak ölçüsü nedir? Bu ölçüler olmasa nasıl biri olacaktın? Yani bu ölçülere seni neye göre nasıl ölçülüyor? Nasıl olacakken, nasıl bir hale getiriyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş
24 dakika önce, teflon yazdı:

 

Nisa 6 'yı defalaraca kere okuduk. Ama kafamızla okuduk, senin gibi başka bir yerle değil.

 

Nisa 6'da ne der: Yetimleriniz nikaha erdikleri, eriştikleri zaman(evlilik çağı çevirisi de balon bir abartmadır, ama öyle olsa dahi değişmez), eğer onlarda bir olgunluk görürseniz, mallarını verin. Peki nikaha ermiş, balon çeviri ile evlilik çağına gelmiş bir kişide neden olgunluk aranır? Haçan, yaşı küçük olduğu için olmasın sakın???!!! Haddizatında 18 yaşındaki birinde daha ne olgunluk arayacan? Ya da 21? İşte tam da bu noktada nisa 6 kuranın, ucu sübyancılığa kadar gidecek evlenme yaşını hiç de kaale almadığının tam tersine net bir kanıtıdır. Dayısı 11-12 yaşındaki yetim kızı domuz gibi everd,i verdi birine. 11-12 yaşında olduğu için de onda olgunluk görmedi, ya da kendi çıkarı doğrultusunda malını elin adamına vermemek için böyle hareket etti. Şimdi nisa 6 ya da talak 4'ün bunların önüne koyduğu engel nedir? Verdiği yaş aralığı nedir? Ben söyleyeyim: YOK! 

 

Akli yeterliliği, olgunluğu malı yönetmeye kafi gelmese de, adet görmüş  bir çocuğun evlilik adıyla "kadın" yapılmasına engel bir durum var mı kuranda?!!

 

Zaten nisa 6 daki vurguda evlilik/nikah yaşına falan değil, maladır! Olgunluk görmezsen evlendirme demiyor vicdansız ayet, malını verme diyor! MALINI!! Bütün derdi gücü mal! Talak 4 için hiç adet görmeyen hamile kalır mı diyerek ettiğin cahillikten sonra yediğin gol üzerine, bu da tatlı niyetine olsun kuranmümini. İşte mümini olduğun kuran bu! Kuran en iyi ihtimalle sübyancı değilse bile, sünyancılık umurunda da değildir. Ya da büzüğü yememiştir. O tarihte bunca yaygın olan böylesine bir sapıklığı yasaklayarak tepki çekmeyi göze alamamıştır. Sen müslim ol yeter, sübyancılık kusur kalsın.

 

 

Ne oldu? Talak 4 için "orada adetten kesilenler dedikten sonra, neden bir daha "adet görmeyenler diyor, onun hesabını ver sen." sorumuza yine yanıt gelmedi, gelemedi. Ikınıyorsun ıkınıyorsun ama buna cevap çıkmıyor, çıkamıyor nedense?!  Yüzyıllardır nasıl çevrildiği, nasıl anlaşıldığı ve halen de nasıl uygulandığı belli bu ayetin. Size "sizle" geliyoruz o kadar. Sizler ise zevahiri kurtarmak için koskoca bir islam tarihi ve koskoca islam alimlerini çöpe atmak durumunda kalıyorsunuz. Acınası bir durum gerçekten. Zaten senin allahının bir dirhem aklı, izanı olsaydı, kız çocuklarını 9 yaşında adet görebilir ve doğurabilir şekilde yaratıp da, hedef haline getirmezdi.

 

Nisa-ünsa-velet meselesi ile özet yanıtı verdik zaten. Evlenen, nikaha eren kız, elin o tarihteki arap kafası için aten kadın olmuştur bir kere,  ne bekliyorsun?! Böyle bir incelik mi? Hele de elin sübyancısı o sabiyle cinsel ilişkiye girmişse eğer, o sabinin veledliği mi kalır? Elin arabına göre adet gördü mü, kadın olacak artık o, ne sanmıştın sen?  Talak 4 + Nisa 6 kuranın sübyancılığa çanak tutuşunun, açık kapı bırakışının, bütün bir inisiyatifi elin kılları ağarmış arabına bırakışının açık seçik kanıtıdır. Geçmiş olsun.

 

Üzerine laf etmek istiyorsan eğer, kuranda belli bir yaşın altındakilerle evlilik ve cinsel ilişkiyi yasaklayan, lanetleyen, haram kılan, ceza veren ayetleri getir göster bize. Bu kuran ve bu allah ki, işine gelmeyince yasaklamasını, haram kılmasını, lanetlemesini, ceza vermesini, kesmesini biçmesini öldürmesini gayet iyi biliyor değil mi. Savaş ayetlerine, muhammedin kimi düzeceğinden evine nasıl gireceğine kadar tekrar tekrar ayet veren bu kitabın, sübyancılık ve tecavüz gibi bugün halen oluk gibi kanayan, inim inim inleyen belası ile ilgili ne dediğii görmek isteriz. 

 

 

Önce Ebu Kafir'in üstteki mesajını bir daha oku istersen, pas geçmişsin nedense(!):

https://www.ateistforum.org/index.php?/topic/69430-zeusun-kuran-kerimin-kısa-özeti-i̇ddiasına-cevap/&do=findComment&comment=1488876

 

Görülen o ki 19'la ilgili sorulanların neredeyse tamamına cevap veremiyorsun. Ve o fazladan iki ayetli nüshalar halen piyasada. Hatta sadece onlar piyasada. Hatta senin şu 19 sayfasına göre bu mushaf zaten delik deşik olmuş, kevgire dönmüş. Sorunca korunuyor ama. Pardon sorunca o değil, kuran korunuyor. Ne demekse, hangi akla hizmetse..Sen bu kafayla kalk ondan sonra elin hristiyanına, musevisine, yahudisine laf et, kitabınız korunmadı değişti diye. Sonra adama senin de değişmiş olan mushafını ver. Aferim.

 

Yani şimdi sen diyorsun ki;

Kuranda kesin ve net bir ibare olmamasına karşın, hurufu mukatta kesin olarak 19'un bir parçasıdır. Sen bunları onun için koydun. Kuranda kesin olarak 19 vardır ve mevcut mushaflarda iki ayet kesin olarak fazladır. Şirke ve küfre düşme ihtimalini hiçe sayarak hem de..Öyle mi?

 

Ve tekrar soruyorum:

Yarın öbürgün allah'ın karşısına çıktığın vakit tam yüzüne: allah'ım, ben senin yerine karar verdim. Sen hurufu bilmemneyi kesin olarak 19 için koymuşsun. Binlerce alimin yüzlerce yıldır yanlış anladığı ayetlerde de benim post-modern yorumlarıma göre "kesin olarak" şunu şunu ve şunu.. kast etmişsin, diyebilecek misin?

adet görmeyenlerin hepsi hamile kalmaz. Bazı kişiler adet görmeyerek hamile kalır. Talak 4'de geçen "Nisa" kelimesi hepsini açıklıyor.  Küçük kızlar olmadığını yetişkin kadınlardan bahsettiğini görmüyorsunuz. Tefsir denilen saçmalıklara iman etmişsiniz ona göre ayeti yorumluyorsun.  Arapça bilsen benim dediğimi anlarsın. Nisa 6'yı dikkatli okursanız, yetimleri ”nikaha erişecekleri çağa kadar” deneyin diyor. Şayet kendilerinde bir ”olgunluk” görürseniz onlara mallarını verin diyor. İkinci ayette de yetimin malına, ”o malını kontrol edebileceği erginlik yaşına erişinceye kadar” en güzel şeklin dışında dokunmayın deniyor. Küçük bir çocuk para kavramını bilmez. Tasarruf nedir, hesaplı alışveriş nedir, parasını hangi alanda değerlendirirse artırabilir bunları bilemez. Çocuğun eline para verirseniz onunla ya şeker alır ya çikolata. Dolayısıyla malını kontrol edeceği çağ bedensel değil, zihinsel olgunluk çağıdır. Aynı şekilde nikaha erişecekleri çağ da, bedensel olgunluğa eriştikleri ergenlik dönemi değil, malını kontrol edebileceği, zihinsel olgunluğa eriştikleri erginlik/gençlik çağıdır. Kur'an'a göre evlilik "yemin/sözleşme" yapılması gerekir.  Hurufu Mukatta örnek verirsek elif lam mim ile başlayan 6 sure var ve bu sürelerde elif lam mim harfin toplamı 19874'dür ve 19'un tam katıdır.  Yani Hurufu mukatta 19 ile alakalıdır. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, sağduyu yazdı:

Kuran'a göre, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir? Sadece ayet ile cevap ver, yorum katma.

 

 

Eğer Müsmlümanların arasında iş çevirmez, düşmanları desteklemez ve azgınca bozgunculuk yapmazsan özgürce yaşayabilirsin. (Mümtehine 8-9, Tevbe 4, Nisa 90, Bakara 256) gibi gibi..

tarihinde marechal1 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, KuranMumini2698 said:

 Ayetler aklımda değil. Allah'a inanmamanın (kafirlerin) cezası/karşılığı  cehennemdir ama Kur'an'da yoksulu doyurmamanın cezasıda cehennemdir. Kur'an'ın bütününü okuduğun zaman bunu görürsün. Kur'an'da zalim insanların cezasıda cehennemdir. Yani Kur'an'da sadece Allaha inanmamanın cezası cehennem değildir. Kur'an'ın hepsini birkaç defa oku ve  Turan Dursun'un İlhan Arsel'in kitabını oku öyle Kur'an'ı eleştir. 

 

Hala ayetlerle konuşmak yerine kafandan sallıyorsun.

 

Quote

Kur'an'da yoksulu doyurmamanın cezasıda cehennemdir.

 

Hangi ayete göre?

 

Quote

Kur'an'da zalim insanların cezasıda cehennemdir.

 

Kuran'da kimlere zalim deniyor, ayetle göster.

 

Ayetler aklında değilse zalim yazan ayetleri arat. Bekliyorum.

 

Quote

Yani Kur'an'da sadece Allaha inanmamanın cezası cehennem değildir.

 

Allah'a inanmamayı sormadım sana, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir, onu sordum. Yine ayetle cevap ver.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
21 dakika önce, teflon yazdı:

 

Yok ateizme göre evren durağanmış falan, cahil cahil atıp tutma ateizm adına bir kere. Termodinamik ve kaos şurada dururken, bilimin neresi ile çelişiyormuş bir göster bize hele arkasından..Bilimle örtüşmeyen, mantıkla çelişen şey ise tam aksine başsız sonsuz kadiri ve alimi mutlak bir tanrıdır. Ortada ne yaratılmaya ihtiyaç duyan, ne de kaos teorisine göre tasarlanabilir bir evren var mı ki bir yaratıcıya, tanrıya ihtiyaç duysun..Mahal versin?

 

Ateistlerin ahlakı falan filansa bu forumda bin kere yazıldı. Okumayı ve araştırmasını bilmediğin ve cahil olduğun için bunları yazıyor olman gerçekleri değiştirmiyor. Bir ateistin ya da sekülerin ahlakı uydurma bir kitaba ipotekli, çıkar ilişkisine dayalı sahte bir ahlak olmayıp, gerçeklere dayanmaktadır. Şimdilik bu kadarı yeter. Ya da gerisini aç bu forumdan oku.

 

19, kölelik ve sübyancılık vb. gibi türlü mevzularda patlayınca, mevzuyu evrene ve ahlaka vurduran teistleri ne çok gördü bu forum ve bu gözler, bir bilsen..Sen de aynısının tıpkısısın işte.

 

Öncelikle şunu sormak lazım: Senin, ya da bir teistin ahlak ölçüsü nedir? Bu ölçüler olmasa nasıl biri olacaktın? Yani bu ölçülere seni neye göre nasıl ölçülüyor? Nasıl olacakken, nasıl bir hale getiriyor?

Ateizmşn görüşünü dahi bilmiyorsun.  İstersen biraz araştır benim Dediklerimi göreceksiniz.  Evrim teoriside Tanrı'nın olmadığını ispatlamaz.  Hassas ayarları biraz araştır ve bilim kitabı oku.  Ateizm saçma bir görüştür. Neye dayanarak Tanrı yok diyorsun.  Tanrı'nın olmadığının kanıtı nedir? 

Her şeye atom diyerek saçmalıyorsunuz.  nisa kelimesi kızlar için kullanılmaz. Biraz Arapça bil öyle konuş. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 minute ago, marechal1 said:

 

Eğer Müsmlümanların arasında iş çevirmez, düşmanları desteklemez ve azgınca bozgunculuk yapmazsan özgürce yaşayabilirsin. (Mümtehine 8-9) gibi gibi..

 

Amma kıvırıyorsunuz be, sana dünya hayatını sormuyorum, Kuran'a göre Allah Muhammed'e inanmayanlara öldükten sonra ne ceza verecek, onu soruyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, sağduyu yazdı:

Amma kıvırıyorsunuz be, sana dünya hayatını sormuyorum, Kuran'a göre Allah Muhammed'e inanmayanlara öldükten sonra ne ceza verecek, onu soruyorum.

 

Cehennem tabii ki. Zira siz O'na kulluk etmeyi çok görüp, size verdiği nimetlere karşı nankör (ekfar, kafir) oldunuz. Ayrıca Allah'ı kabul etmemek için ne gibi argümanlarınız var misal?

Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, sağduyu yazdı:

Allah'a inanmamayı sormadım sana, Muhammed'e inanmamanın cezası nedir, onu sordum. Yine ayetle cevap ver.

 

 

Allah ve Muhammed'e iman tabii ki esas kural. Ama bir kişi Hz.Muhammed'i bilmiyor, tanımıyor veya duymamış ise sorumlu olmaz. ''Biz bir memlekete peygamber göndermedikçe azap etmeyiz..'' ayeti var.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, sağduyu yazdı:

Bula bula bu ayeti mi buldun, önünde arkasında ne yazıyor, hiç okudun mu? Yani sana göre müslüman olarak bütün ibadetlerini yerine getiren birisi yetim doyurmadı diye sonsuza kadar cehennemde yakılacak, öyle mi?

 

İslam parça parça ibadetlerden oluşmaz. Her ibadet bir bütünü temsil eder. Birçok ayette ''İman etmek-salih amel işlemek-'' yan yana geçer. Yani biri olsun biri olmasın olmaz. Bunlar birer bütünün parçaları. Müslüman insan cimrilikten başka ne için yoksulu doyrumaz?

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 minutes ago, marechal1 said:

 

Cehennem tabii ki. Zira siz O'na kulluk etmeyi çok görüp, size verdiği nimetlere karşı nankör (ekfar, kafir) oldunuz. Ayrıca Allah'ı kabul etmemek için ne gibi argümanlarınız var misal?

 

Şimdi de şunu anlat, bir insana inanmamanın cezası nasıl sonsuza kadar yakılmak olabilir? Hangi akla, mantığa, vicdana sığıyor bu?

 

1 minute ago, marechal1 said:

 

Örneğin Allah'ın mescitlerini yıkanlar, Allah'ın ayetlerini değiştirenler, insanları ondan cahil bırakanlar vs.

 

Ayet istedim, yorum değil.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Just now, marechal1 said:

 

İslam parça parça ibadetlerden oluşmaz. Her ibadet bir bütünü temsil eder. Birçok ayette ''İman etmek-salih amel işlemek-'' yan yana geçer. Yani biri olsun biri olmasın olmaz. Bunlar birer bütünün parçaları. Müslüman insan cimrilikten başka ne için yoksulu doyrumaz?

 

Yani diyorsun ki, bir müslüman tüm ibadetlerini yerine getirse bile sırf yoksulu doyurmadı diye sonsuza kadar cehennemde yanacak. Neyse, öyle olsun, zaten bu benim sorunum değil, git müslümanlara anlat bunu.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, sağduyu yazdı:

Ayet istedim, yorum değil.

Bakara -114 -Allah'ın mescitlerini, içlerinde Allah'ın isminin anılmasından meneden ve onların harap olmalarına çalışan kimselerden daha zâlim kim olabilir! İşte bunlar, oralara korka korka girmekten başka birşey yapmazlar. Bunlara dünyada perişanlık, ahirette de büyük bir azap vardır.

 

Kasas- 4. Şüphe yok ki, Firavun yeryüzünde (ülkesinde) büyüklük taslamış ve ora halkını sınıflara ayırmıştı. Onlardan bir kesimi eziyor, oğullarını boğazlıyor, kadınlarını ise sağ bırakıyordu. Şüphesiz o, bozgunculardandı.

 

Bakara- 59 -Bunun üzerine o zulme devam edenler sözü değiştirdiler, onu kendilerine söylenildiğinden başka bir şekle soktular. Biz de kötülük yaptıkları için o zalimlere murdar bir azap indirdik.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...