Jump to content
Faşist Ateist

Ekrem İmamoğlu hakkında

Recommended Posts

28 minutes ago, Türk Ateist said:

 

Sen Kürtçü propagandaya esir düşmüşsün. Başka da açıklamam yok artık... 

 

CHP, hiç alma şansı olmadığını düşündüğümüz İstanbul'u aldı. AKP de şoke oldu CHP'nin kendisi de. Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Mersin ve daha bir dolu yerde aldı seçimi. Bu oyları veren tek başına sen ben miydik?

 

Bin kere tekrarladım. Şimdi, şu anda başkanlık yarışında ilk kez şansı var CHP'nin. Yine İyi Parti ve diğerleriyle ittifak yaparak ve de AKP'nin çöküşünü doğru değerlendirerek gayet de alabilir başkanlığı. Bu şansı olmadığını söyleyen basbayağı kötü niyetlidir ve AKP başta kalsın istiyordur. Bu kadar açık.

Bu ittifak içinde HDP olursa, CHP ölse geberse kazanamaz o seçimi, bir sonraki belediye seçimlerinde aldığı illeri de geri verir, başta İstanbul olmak üzere.

 

Kürtlerin Apo aşığı bağlamacı başkanları çıkıyor hapisten. Tayyip akıllı, Avrupa'daki dava görülemeden buradan bıraktı, yine bir taşla bir sürü kuş vurdu. Girsin seçime, olsun aday. Her zaman meclistelerdi. 90'larda Dehap mıydı Hadep miydi neydi, yine meclistelerdi, yine seçimlere giriyorlardı. O zaman da teröre destek veriyorlardı, şimdi de veriyorlar. 

 

Tekrar edeceğim, şu son iletinle iyice gördüm ki ya gündemi hiç okuyamıyorsun ve bu halkı hiç tanımıyorsun, ya da kafan artık gerçekten gitmiş. 

 

Sorunu HDP yapan ben değilim, sizsiniz. Canan pisliğini ısıtıp ısıtıp önümüze getiren, seçimi kazandığımızdan beri "Kürtler sayesinde oldu, Canan süper oleeey, o olmasa CHP yüz sene kalsa kazanamazdı" diyen Kürtçü tayfa, CHP'nin tepesindeki üç beş kişi yüzünden bu Kürtçüler gündem oluyor. Ekonomi batmış, bitmiş, millet burnundan soluyor, bu efendiler hiçbir şeyi umursamadığı gibi bunu da umursamadığı için gündem yine kendileri oluyor.

 

HDP üstünden demokrasi kasıp "Onlar olmazsa olmaz" diyen sensin, hatırlatırım. Benim uzun süredir hiç öyle demokrasi, hukuk gibi bir gündemim yok, bunları aşıp kenara koyalı yıllar oldu. Sen düşmüşsün bunların peşine deli deli. Tayyip orada bütün gücüyle tek sahip olarak otururken gidip de aman da demokrasi yok, hukuk yok diye düşünecek, bunlar için ağlayacak insan uzaydan inmiş muamelesi görür benim tarafımdan.

Ya da... ya da niyeti başkadır; demokrasi havarisi kesilmiş, onu tramvay niyetine kullanma derdindedir.

Ama dedim ya, bu halkın derdi şimdi Kürtler, ne demokrasi ne de başka bir şey. Anladığı dil ekonomi artık. Hedefi vurmak isteyen oradan çalışır, işine gücüne bakar ve ülkeyi Tayyip'ten almak için şans elde etmiş olur. Ekonomi kadar önemli olan bir diğer günden de bu Araplar. Onları göndereceğiz demeli direkt.

CHP da Kürtlerle iş birliği yaparsa, içindeki Canan gibi vatan hainlerini bir an önce silkelemezse var olan şansını yitirecek. Onlar da biliyor böyle olduğunu. O yüzden seçim boyunca Canan ortalarda görünmedi, çıkarmadılar.

 

Benim için bu tartışma bitti anibal. Demokrasiymiş, hukukmuş, bilmem neymiş diye tartışmak boş iş. Bunlar zaten yok, ülke başka bir şeye evrildi. HDP, bilmem ne diyerek gündemi değiştirmek ve ille de Kürtleri araya sıkıştırıp şımartmak can sıkıyor diye karşı çıkıyoruz.

 

 

O şans, ancak HDP falan tümünü arkana alarak mümkün. Uzun uzun tantana etmenin gereği yok, bu seçimi kazanan 8 bin oydu sadece. Eğer ilk seçim, 8000 kişi AKP'ye verseydi, bitmişti iş.

 

HDP'yi yapan belli. Velakin, bu neyin teranesi.

 

Bugün, eğitim bitmiş, sağlık rezalet, on adam boyu dış borç, ahlak sefilleri oynuyor, yargı birilerinin dansözü olmuş. Tüm bunlar olmuş, sanki HDP kalmış. Elbette HDP'de, AKP ile varlık bulmuş bir şey. Ama artık kucağında olan bir şey, beğen veya beğenme. Ve işte tamda bu yüzden, artık onlar olmazsa olmaz. Bu bir realite ve sen bunu görmekten kaçıyorsun.

 

Cana da canan.. Ne yapmış bu kadın, geen kara propaganda, başka bir halt yok.

 

Bu milletin anladığı dil ekonomi ise, bu millet ekonomisini düzeltsin diye gene gider Tayyibe. Eğer, HDP'ymiş, İYİ partiymiş bunları arkana almazsan, bu millet gene tayyibe koşa koşa gidecektir. Çık sokağa, sor on kişiye, bakalım ne diyecek. Hala avm'ler dolu, her yer bmw dolu deyip, kriz yok diyen tonla adam var ortalıkta.

 

Evet, ülke başka bir şeye evrildi ve artık bu gerçeği görmek gerekiyor. HDP'yi sevmeyebilirsin, ama HDP'den destek alyıor diye CHP'ye falan arkanı dönersen, döndüğün anda düşeceğin yer tayyibin kucağı olacaktır. Ve hal buyken, CHP'nin HDP ye en azından şimdi olduğu gibi ses etmemek falan yoluna gitmesi de elzemdir. 

 

Çok hayalperestsiniz, bu milletin ekonomi falan diye CHP'ye oy vereceğini sanacak kadar hemde.

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, anibal yazdı:

 

O şans, ancak HDP falan tümünü arkana alarak mümkün. Uzun uzun tantana etmenin gereği yok, bu seçimi kazanan 8 bin oydu sadece. Eğer ilk seçim, 8000 kişi AKP'ye verseydi, bitmişti iş.

 

HDP'yi yapan belli. Velakin, bu neyin teranesi.

 

Bugün, eğitim bitmiş, sağlık rezalet, on adam boyu dış borç, ahlak sefilleri oynuyor, yargı birilerinin dansözü olmuş. Tüm bunlar olmuş, sanki HDP kalmış. Elbette HDP'de, AKP ile varlık bulmuş bir şey. Ama artık kucağında olan bir şey, beğen veya beğenme. Ve işte tamda bu yüzden, artık onlar olmazsa olmaz. Bu bir realite ve sen bunu görmekten kaçıyorsun.

 

Cana da canan.. Ne yapmış bu kadın, geen kara propaganda, başka bir halt yok.

 

Bu milletin anladığı dil ekonomi ise, bu millet ekonomisini düzeltsin diye gene gider Tayyibe. Eğer, HDP'ymiş, İYİ partiymiş bunları arkana almazsan, bu millet gene tayyibe koşa koşa gidecektir. Çık sokağa, sor on kişiye, bakalım ne diyecek. Hala avm'ler dolu, her yer bmw dolu deyip, kriz yok diyen tonla adam var ortalıkta.

 

Evet, ülke başka bir şeye evrildi ve artık bu gerçeği görmek gerekiyor. HDP'yi sevmeyebilirsin, ama HDP'den destek alyıor diye CHP'ye falan arkanı dönersen, döndüğün anda düşeceğin yer tayyibin kucağı olacaktır. Ve hal buyken, CHP'nin HDP ye en azından şimdi olduğu gibi ses etmemek falan yoluna gitmesi de elzemdir. 

 

Çok hayalperestsiniz, bu milletin ekonomi falan diye CHP'ye oy vereceğini sanacak kadar hemde.

 

 

İyi ya, liberal Kürtçünün teki başlığa gelip gelip HDP, Canan propagandası yapar da millete faşist derse ve sen de gelip aynı dille devam edersen hoop deriz. Mesele bu  Bu işler boş, CHP işine baksın, ülkenin esas meselesi Kürtler değil şimdi diyen zaten ben oluyorum günlerdir.

Sen de aman da HDP'yi kapatsınlar, hepsini hapse atsınlar falan diyormuşuz gibi saçmalayıp duruyorsun. Bunu diyen yok, ama alıp koynunuza da sokmayın, gidip kendi kendilerine takılsın, kendileri kendilerini büyütsünler diyoruz. CHP kendini bir kurtarsın da ondan sonra başka partilere destek versin...

 

Aynen öyle, AKP giderse bu rezil ekonomiden ve yaptığı talanın artık iyice ayyuka çıkmasından gidecek.

Çözülme zaten başladı, oyları düştü, millet zamlardan iyice tükendi. Üstelik de bunlar daha iyi günler. Kış gelsin, öyle göreceğim.

 

CHP'ye arkamı döndüm, İyi Parti'ye oy verdim. CHP'nin bir kimliği kalmadı ve dolayısıyla beni hiç temsil etmiyor. Kılıçdar ve ekibi gitmeden de elim gitmez.

İyi Parti Arapları göndereceğim diyor, Kürtçülük yapmıyor vs vs... İçim gayet rahat oy verdim, yine veririm. İttifaklarında ortak adaylarına verdim, vereceğim.

Sen kendine bak anibal. Benim oyum güvende, ne politik yönümle ne de verdiğim oyla AKP'ye destek olabilirim. Tehlike çanları sende çalıyor. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 minutes ago, Türk Ateist said:

 

İyi ya, liberal Kürtçünün teki başlığa gelip gelip HDP, Canan propagandası yapar da millete faşist derse ve sen de gelip aynı dille devam edersen hoop deriz. Mesele bu  Bu işler boş, CHP işine baksın, ülkenin esas meselesi Kürtler değil şimdi diyen zaten ben oluyorum günlerdir.

Sen de aman da HDP'yi kapatsınlar, hepsini hapse atsınlar falan diyormuşuz gibi saçmalayıp duruyorsun. Bunu diyen yok, ama alıp koynunuza da sokmayın, gidip kendi kendilerine takılsın, kendileri kendilerini büyütsünler diyoruz. CHP kendini bir kurtarsın da ondan sonra başka partilere destek versin...

 

Aynen öyle, AKP giderse bu rezil ekonomiden ve yaptığı talanın artık iyice ayyuka çıkmasından gidecek.

Çözülme zaten başladı, oyları düştü, millet zamlardan iyice tükendi. Üstelik de bunlar daha iyi günler. Kış gelsin, öyle göreceğim.

 

CHP'ye arkamı döndüm, İyi Parti'ye oy verdim. CHP'nin bir kimliği kalmadı ve dolayısıyla beni hiç temsil etmiyor. Kılıçdar ve ekibi gitmeden de elim gitmez.

İyi Parti Arapları göndereceğim diyor, Kürtçülük yapmıyor vs vs... İçim gayet rahat oy verdim, yine veririm. İttifaklarında ortak adaylarına verdim, vereceğim.

Sen kendine bak anibal. Benim oyum güvende, ne politik yönümle ne de verdiğim oyla AKP'ye destek olabilirim. Tehlike çanları sende çalıyor. 

 

 

Boş laf üstündesin. Bir sakin ol, rahatla. Emin ol, bende CHP'ye oy vermiyorum, son belediye seçimlerini saymazsan. 

 

Ama, eğer bir  şeyler düzelsin istiyorsan, bir önceliğin var: AKP'nin karşısındakinin %50+1 oy alması. Bunun için ne gerekiyorsa, hepsini yapmadıktan sonra varabileceğin tek yer tayyibin kucağı.

 

Ha, öyle o amanda canan şöyle, yok HDP falan laflarıda, Tayyibin kara propagandası. Bunlara da itibar etme. Bunu diyoruz sadece. BU, aman al HDP'yi baştacı et falan demek değil. HDP bir sevgi pıtırcığı demekte değil. Ve emin ol, HDP doğru dürüst bir demokrasi içinde, herkesin kabul edeceği bir çizgiye de gelecektir. VE kesin olan bir şey. YPG terörist örgüt mü, tabi öyle diyecek tayyip, zira beslediği cihatcı köpeklere kök söktüren bir YPG var. Aynı bunun gibi, HDP olmazsa, oy derdi kalmayacak, bunun farkında. Ama silemiyor onu artık. Kendi yarattığı canavara kendi kuyruğunu kaptırdı işte. BU yüzden de zamanında ayaklar altına aldığı türk milliyetçiliğine oynuyor. Bu apaçık ortada, böyle tekrar tekrar yazmak mı lazım? 

 

Ve, sen bu faşist kafatasçıların, bir düşman, bir iç mihrak uydurmadan siyaset yaptığını gördün mü hiç? Zamanında solcular vardı, gomanistler vardı. Anarşisttiler, bölücüydüler. Bugünde işte HDP var, terörüstler, bölücüler... Varsa terörle bir şeysi, mahkemesi, savcısı falan hepsi kendi adamı, alsa ya içeri? 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, anibal yazdı:

VE kesin olan bir şey. YPG terörist örgüt mü, tabi öyle diyecek tayyip, zira beslediği cihatcı köpeklere kök söktüren bir YPG var.

 

Bu böyle diye YPG terörist örgüt olmaktan çıkacak mı? Cihatçı köpeklerin kökünü kazıdılar neredeyse, ABD canlarına okudu Kürtleri kullanarak. Kürtler de bu mis gibi fırsatı kullanıp cihatçıları kovmakla kalmadı bütün Türk ve Türkmenleri de kovdu, sürdü. Kürdistan kuracaklar, hayalleri bu ya? PKK'nın teröristleri şimdi hep oralarda zaten. Türkiye'de pek aktif olmama nedenleri yalnızca bu. 

 

Buralara girmek istemiyorum şimdi, az yukarıdaki iletinde kurduğun cümle benim için konunun sonunu getiriyor. Daha önceki iletilerden birinde de söyledin ama hani boş bulundu herhalde veya kızgınlığından öyle söylüyor falan deyip üstünde durmadım. 

 

"İşte, sende maalesef onun bir başka versiyonu olarak geliyorsun karşımıza. HDP, terörü isteyen, destekleyen falan değil ki. Size yapılan tonla yalan yanlış propaganda, milliyetçi damarınızla birleşip, amanda HDP terörcü, PKK'cı falan falan diye tamamen asılsız bir noktaya gelmiş haldesiniz."

 

Sen bu cümleyi beni bırak, AKP'lileri zaten bırak, gidip Atatürkçü milyonlarca insana bir söyle, bakalım ne cevap alacaksın? Küfür yersin küfür. Senin aklın başından gitmiş, açık açık HDP, Kürtçü propagandası aşamasına geçmişsin. Şu cümleyi aklı başında tek bir kişi bile kurmaz, o propagandanın esiri ya da taşıyıcısı değilse. Hangisisin bilmem artık.

HDP'ye oy verebilir insan, HDP propangadası yapabilir dibine kadar, gayet anayasal hakkıdır. Hiç dokunmadık senelerdir, demokrasiye inandığımızdan mecliste bulunsunlar dedik tabii. Ama hani kalkıp da bize, bizim gibi milyonlara sökmez o propaganda. Yemez kimse. HDP'nin PKK'yla inorganik de değil, organik bağı olduğu HDP tarafından bile reddedilmiyor da sana ne oluyor acaba? Kandil'e, İmralı'ya her dakika gidip doğal liderimiz dedikleri terörist köpeğin ültimatomlarıyla Türk halkını tehdit eden de benim babamdı zaten.

Sen doğrularını kaybetmiş, propagandalarını yemişsin, afiyet olsun. İnsan şunu yazmaya ar eder azıcık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, anibal yazdı:

Ha, öyle o amanda canan şöyle, yok HDP falan laflarıda, Tayyibin kara propagandası. Bunlara da itibar etme. Bunu diyoruz sadece.

 

 

Sen insanları AKP'nin ağzından çıkana bakan geri zekalılar falan mı sanıyorsun? Tayyip'in kara propagandası diyor hala... Şaka gibi.

Sana diyorum ki Tayyip bunlarla haşır neşirken ve birlikte benim insanımı hem öldürüp hem hapislere atıyorken de ben aynı şeyleri söylüyordum, bugün de söylüyordum. HDP o gün de meclisteydi bugün de mecliste. Gücü bana yetti, geldi bana ve cumhuriyete saldırdı. Bin tane yazı yazdım, kimseden çıt çıkmıyor nasıl oluyorsa. Daha dört beş sene öncesi o dönem.

Yarın Tayyip çıksa "Allah yokmuş, ben ateist oldum, bundan sonra böyle." dese ne olacak? Ateisliği terkedip Allah ıspatlamaya mı çıkacağım, senin HDP'nin PKK'yla hiçbir bağı yok, terörle ilgisi yok" demeye çıkman gibi?

 

İnsanın doğruları günlük politikaya göre sapmaz bu kadar. Elbette bazı şeylere geçici süre göz yumulur, bazen diş de sıkılır ama sapmaz. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 11.09.2019 at 12:02, Türk Ateist said:

 

 

Sen insanları AKP'nin ağzından çıkana bakan geri zekalılar falan mı sanıyorsun? Tayyip'in kara propagandası diyor hala... Şaka gibi.

Sana diyorum ki Tayyip bunlarla haşır neşirken ve birlikte benim insanımı hem öldürüp hem hapislere atıyorken de ben aynı şeyleri söylüyordum, bugün de söylüyordum. HDP o gün de meclisteydi bugün de mecliste. Gücü bana yetti, geldi bana ve cumhuriyete saldırdı. Bin tane yazı yazdım, kimseden çıt çıkmıyor nasıl oluyorsa. Daha dört beş sene öncesi o dönem.

Yarın Tayyip çıksa "Allah yokmuş, ben ateist oldum, bundan sonra böyle." dese ne olacak? Ateisliği terkedip Allah ıspatlamaya mı çıkacağım, senin HDP'nin PKK'yla hiçbir bağı yok, terörle ilgisi yok" demeye çıkman gibi?

 

İnsanın doğruları günlük politikaya göre sapmaz bu kadar. Elbette bazı şeylere geçici süre göz yumulur, bazen diş de sıkılır ama sapmaz. 

 

Kendi söylediğini ben söylemiş gibi ortaya atma.

 

Diyarbakır'da sur dibinde ayakkabı boyayan elemanın bile PKK ile alakası var. El mahkum var. Ve zaten sorun da bu, görmek istemediğiniz. Fakat, bu, o adamın teröre destek verdiği, ettiği demek değil. Her durumda, artık sizin, HDP'nin bir takım konularda terör değil, siyaseti kullanmak için var olduğunu görmeniz gerekiyor ki, bunu görmüyorsunuz..

 

İzmir'de mesela oturup, oradakiler üzerinde ahkam kesmek ve siyaset yapmak kolay. Fakat orada olanların hali ne, durumu ne, hiç umrunuzda olmuyor.

 

Ve boyuna cevap vermekten kaçıyorsun. Ne yapmayı düşünüyorsun o insanları? 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 11.09.2019 at 11:54, Türk Ateist said:

 

Bu böyle diye YPG terörist örgüt olmaktan çıkacak mı? Cihatçı köpeklerin kökünü kazıdılar neredeyse, ABD canlarına okudu Kürtleri kullanarak. Kürtler de bu mis gibi fırsatı kullanıp cihatçıları kovmakla kalmadı bütün Türk ve Türkmenleri de kovdu, sürdü. Kürdistan kuracaklar, hayalleri bu ya? PKK'nın teröristleri şimdi hep oralarda zaten. Türkiye'de pek aktif olmama nedenleri yalnızca bu. 

 

Buralara girmek istemiyorum şimdi, az yukarıdaki iletinde kurduğun cümle benim için konunun sonunu getiriyor. Daha önceki iletilerden birinde de söyledin ama hani boş bulundu herhalde veya kızgınlığından öyle söylüyor falan deyip üstünde durmadım. 

 

"İşte, sende maalesef onun bir başka versiyonu olarak geliyorsun karşımıza. HDP, terörü isteyen, destekleyen falan değil ki. Size yapılan tonla yalan yanlış propaganda, milliyetçi damarınızla birleşip, amanda HDP terörcü, PKK'cı falan falan diye tamamen asılsız bir noktaya gelmiş haldesiniz."

 

Sen bu cümleyi beni bırak, AKP'lileri zaten bırak, gidip Atatürkçü milyonlarca insana bir söyle, bakalım ne cevap alacaksın? Küfür yersin küfür. Senin aklın başından gitmiş, açık açık HDP, Kürtçü propagandası aşamasına geçmişsin. Şu cümleyi aklı başında tek bir kişi bile kurmaz, o propagandanın esiri ya da taşıyıcısı değilse. Hangisisin bilmem artık.

HDP'ye oy verebilir insan, HDP propangadası yapabilir dibine kadar, gayet anayasal hakkıdır. Hiç dokunmadık senelerdir, demokrasiye inandığımızdan mecliste bulunsunlar dedik tabii. Ama hani kalkıp da bize, bizim gibi milyonlara sökmez o propaganda. Yemez kimse. HDP'nin PKK'yla inorganik de değil, organik bağı olduğu HDP tarafından bile reddedilmiyor da sana ne oluyor acaba? Kandil'e, İmralı'ya her dakika gidip doğal liderimiz dedikleri terörist köpeğin ültimatomlarıyla Türk halkını tehdit eden de benim babamdı zaten.

Sen doğrularını kaybetmiş, propagandalarını yemişsin, afiyet olsun. İnsan şunu yazmaya ar eder azıcık.

 

Atatrükçü milyonlarca insanın salak salak iş yapıyor olması, haklı oldukları anlamına gelmiyor.

 

Doğruları göremiyorsunuz. Hepsi bundan ibaret. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

İnsanlar o kadar kara propagandaya mutabık kalmış ki, sap saman ne varsa hepsi birbirine girmiş...

 

Şimdi bakıyoruz, CHP eşkiyalık, cinayet ve soygunculuk partisidir.

 

Evet, kseinlikle öyledir. İşte, onların her fırsatta yere göğe sığdıramadıkları, Yılmaz güney, Deniz gezmiş.. Biri savcıyı sırtından vuran katil. Diğeri banka soyguncusu bir eşkiya.

 

Neymiş, demek ki, CHP cinayet eşkiyalık partisi, cinayitn, eşkiyalığın yanında, en bir destekçisi imiş.

 

İşte, bu gibi propagandalar falan. Böyle saçma sapan laflar, safsatalarla, istediğiniz herkesi terörist, terör destekçisi falan ilan edebilirsiniz elbette. 

 

Azıcık, önyargıları falan atıp, herkesi kendi olduğu ortamda ve koşullarıyla, bu koşullarda yaptıkları ile değerlendirmek gerekir. 

 

HDP özelinde. Bölgede PKK baya baya meşru bir şey olmuş. Hal buyken, sen PKK safına katılıp, eline silahı alıp dağa çıkmıyor, siyaset yapıcam diyorsan, buna teröre destek vermek diyemezsin. Ve o bölgede isen, PKK ile bir şekilde bağlantısız da olamazsın. Bu gene senin PKK'ya destek verdiğin anlamına gelmez. Destek denen şey, teröristin cenazesine gitmek değildir mesela. Ama anlayacak akıl, fikir nerde ortada, o başka mesele.

 

Bir de YPG deniyor mesela. YPG'nin bilinen hiç bir terör eylemi yok. Ama birileri onu terörist ilan ediyor, neden, nasıl ki acaba?

 

Diyarbakırda bomba patlamış. 7-8 kişi ölmüş. Tanıdığım tüm HDP'liler, "AKP'nin askeri kanadı olan PKK'nın amk..." modunda. Size sorarsanız, HDP Sırtında götürmüştür di mi o bombacıları oraya?

 

tarihinde anibal tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir kere HDP'yi kuran zaten Apo'nun kendisi. Eski Kürt partilerini kuran da o idi. Ben bunları söyleyerek bilinmeyen bir şeyi ortaya koyuyor değilim, bunlar herkesin bildiği ve Apo tarafından açıklanmış gerçekler. HDP'de saklıyor değil. HDP bir çatı parti olarak kuruldu ve "Türkiyelileşmek" gibi bir amacı olduğu da söylendi.

AKP ile gerçekten "Türkiyelileştiler". Yersen.

 

HDP'den başından beri beklenen, PKK ile arasına mesafe koymasıydı, onları bunu yapmadılar, yapmayacakları açıktı. "Apo bizim doğal liderimizdir" dedi Selahattin Demirtaş. "Apo'nun heykelini dikeceğiz" dedi. Bu adam sıradan bir vatandaş değil. 

 

PKK onlarca eylem yaptı, hiçbirini kınamadı, yorum yapmadılar. Yani öyle terörist cenazesine gittiler diye kızmıyor millet. Keşke o kadardan ibaret olsa...

Hendekler kazdı PKK, bombalar yığdı, insanları patlattı, tek laf etmediler. Hatta çoğu zaman savundular hiç çekinmeden.

 

Bağlamacı Selahattin'in eş başkanı Figen Yüksekdağ "Biz sırtımızı PKK'ya, YPG'ye dayadık" dedi.

 

Bunlar Apo'dan gelen talimatların dışına çıkmadı ve bundan da yakınmadılar. 

10 aydan fazla süren hendek savaşı dedikleri korkunç terör eylemleri için çıkıp tek bir laf etmediler. Çünkü Apo için bu bir özgürlük mücadelesiydi. Karayılan öyle diyordu.

 

Velhasıl, kimse yemez bu saçmalıkları. HDP'nin PKK'ya destek verdiğini değil sadece, HDP'yi kuran ve esasen yönetenin Apo olduğunu bilmeyen aptaldır.

Apo'nun etkisini kırmaya yönelik genel eğilim var gibi görünüyor, ben de isterim ki böyle olsun da adam gibi politika yapsınlar.

Öyle bile olsa ben ölürüm de destek olmam, savunmam, geçmişlerini zinhar unutmam, unutana da hatırlatırım.

 

Bu arada, üç gün sonra gidip yeniden Tayyip'le kaynaşmayacaklarına emin olabilir misin? O kadar saydırıyorsun, AKP kötülüyor bunları, hepsi yalan, bunlar terörü desteklemiyor falan diyorsun hani... 

Bence gayet de gidip Tayyip'le tekrar bir araya gelebilirler, muhtemelen gelecekler de. En iyi bildikleri şey arkadan vurmaktır bunların. O yüzden asla dönmem, güvenmem. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
7 saat önce, anibal yazdı:

 

Atatrükçü milyonlarca insanın salak salak iş yapıyor olması, haklı oldukları anlamına gelmiyor.

 

Doğruları göremiyorsunuz. Hepsi bundan ibaret. 

 

Milyonlarca Atatürkçü salak, HDP'liler akıllı. Onlar demokrasi peşinde koşan birer kahraman, zeki birer vatan evladı...

Vah ki ne vah sana...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 saat önce, anibal yazdı:

 

Kendi söylediğini ben söylemiş gibi ortaya atma.

 

Diyarbakır'da sur dibinde ayakkabı boyayan elemanın bile PKK ile alakası var. El mahkum var. Ve zaten sorun da bu, görmek istemediğiniz. Fakat, bu, o adamın teröre destek verdiği, ettiği demek değil. Her durumda, artık sizin, HDP'nin bir takım konularda terör değil, siyaseti kullanmak için var olduğunu görmeniz gerekiyor ki, bunu görmüyorsunuz..

 

İzmir'de mesela oturup, oradakiler üzerinde ahkam kesmek ve siyaset yapmak kolay. Fakat orada olanların hali ne, durumu ne, hiç umrunuzda olmuyor.

 

Ve boyuna cevap vermekten kaçıyorsun. Ne yapmayı düşünüyorsun o insanları? 

 

 

 

Hangi kendi söylediğimi sen söylemişsin gibi yaptım? 

Gerçekten anlamadım. Söyle ki düzelteyim. Keşke benim söylediğim bir şeyi söylemiş olsaydın da öyle ortaya atsaydım...

 

HDP zaten teröristin kurduğu ve yönettiği parti. Yukarıda yazdım.

Bunun dışında, neye cevap vermekten kaçıyorum ki acaba? Hangi insanları ne yapmayı düşünüyorum? HDP'li milletvekillerini mi soruyorsun, Kürtlerle ne yapacağımı mı soruyorsun, Güneydoğu'ya ne yaparım, onu mu soruyorsun? 

 

Hepsine özet bir yanıt vereyim.

HDP legal bir parti. Önceki sayfalarda da söylediğim gibi, AKP ne kadar meşru ve legalse HDP de o kadar meşru ve legal. 

Kürt seçmen benim, bizim için de seçmen. Parti dediğin şey her kesimin oyunu ister ve her kesim için ortak noktaları tespit edip sorunlarına çözümler bulur ve sunar.

PKK'yle kesin olarak askeri kanatla mücadele eder ve bitiririm. Bu yapıldı, yine yapılır. Bu ülkenin çok iyi eğitimli askerleri var. Tayyip onların bazılarını HDP ile birlik olup hapislere attı hani, hatırladın mı?

 

Kürt halkını, Güneydoğu insanını kazanmak hiç de zor değil. HDP, Apo aşkı yüzünden, Apo olmazsa bu sorun asla çözülmezmiş, koca ülke Apo'ya muhtaçmış gibi davranıyor ve Apo'nun talepleri yerine gelmezse kan akmaya devam eder diyor.

 

HDP eğer Türkiye partisi olmak ve destek görmek istiyorsa teröristi arkama aldım demeyecek, kesecek ilişkiyi. O zaman Kürtler de daha fazla güvenir ve oy verir. Kürtlerin dertleriyle ilgisi yok bu partinin. Tek bir hayırlı söz duymadım ağızlarından. Kürtlerin töre dedikleri o leş kültürle de dertleri yok ilkellikle de. 

 

HDP demokratik siyaset alanını değerlendirebilecek bir yapı değil. İnisiyatif alabilme özgürlüğü ve niyeti olmayan, sırtını Apo'ya dayamış bir parti. Demirtaş için Apo'dan uzaklaşmak ve artık inisiyatif almak istiyor, Türkler tarafından kabul görmek ve biraz sevilmek hoşuna gitti, güçten hoşlandı falan diye düşündüm ama o benim saflığım, öyle umut ediyor olma halim...

Yoksa bu adamların hepsi kan kokuyor zaten. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
17 minutes ago, Türk Ateist said:

 

Milyonlarca Atatürkçü salak, HDP'liler akıllı. Onlar demokrasi peşinde koşan birer kahraman, zeki birer vatan evladı...

Vah ki ne vah sana...

 

Sana HDP'liler akıllı diyen olmadı ki?

 

Onların demokrasi peşinde koştuklarını, kahraman ve zeki olduklarını falanda söylemedim zaten. 

 

Önce ne söylediğimi anlamaya çalışırsan, her şey daha kolay ve iyi olacaktır.

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
57 minutes ago, Türk Ateist said:

 

Hangi kendi söylediğimi sen söylemişsin gibi yaptım? 

Gerçekten anlamadım. Söyle ki düzelteyim. Keşke benim söylediğim bir şeyi söylemiş olsaydın da öyle ortaya atsaydım...

 

HDP zaten teröristin kurduğu ve yönettiği parti. Yukarıda yazdım.

Bunun dışında, neye cevap vermekten kaçıyorum ki acaba? Hangi insanları ne yapmayı düşünüyorum? HDP'li milletvekillerini mi soruyorsun, Kürtlerle ne yapacağımı mı soruyorsun, Güneydoğu'ya ne yaparım, onu mu soruyorsun? 

 

Hepsine özet bir yanıt vereyim.

HDP legal bir parti. Önceki sayfalarda da söylediğim gibi, AKP ne kadar meşru ve legalse HDP de o kadar meşru ve legal. 

Kürt seçmen benim, bizim için de seçmen. Parti dediğin şey her kesimin oyunu ister ve her kesim için ortak noktaları tespit edip sorunlarına çözümler bulur ve sunar.

PKK'yle kesin olarak askeri kanatla mücadele eder ve bitiririm. Bu yapıldı, yine yapılır. Bu ülkenin çok iyi eğitimli askerleri var. Tayyip onların bazılarını HDP ile birlik olup hapislere attı hani, hatırladın mı?

 

Kürt halkını, Güneydoğu insanını kazanmak hiç de zor değil. HDP, Apo aşkı yüzünden, Apo olmazsa bu sorun asla çözülmezmiş, koca ülke Apo'ya muhtaçmış gibi davranıyor ve Apo'nun talepleri yerine gelmezse kan akmaya devam eder diyor.

 

HDP eğer Türkiye partisi olmak ve destek görmek istiyorsa teröristi arkama aldım demeyecek, kesecek ilişkiyi. O zaman Kürtler de daha fazla güvenir ve oy verir. Kürtlerin dertleriyle ilgisi yok bu partinin. Tek bir hayırlı söz duymadım ağızlarından. Kürtlerin töre dedikleri o leş kültürle de dertleri yok ilkellikle de. 

 

HDP demokratik siyaset alanını değerlendirebilecek bir yapı değil. İnisiyatif alabilme özgürlüğü ve niyeti olmayan, sırtını Apo'ya dayamış bir parti. Demirtaş için Apo'dan uzaklaşmak ve artık inisiyatif almak istiyor, Türkler tarafından kabul görmek ve biraz sevilmek hoşuna gitti, güçten hoşlandı falan diye düşündüm ama o benim saflığım, öyle umut ediyor olma halim...

Yoksa bu adamların hepsi kan kokuyor zaten. 

 

 

Yazılanlar işte, hepsi burada. Ben HDP'ye demokrasi kahramanı, şu bu falan demedim. Ki bunu zaten hiç bri partiye de demem.

 

HDP kimin kurup yönettiği parti? Tabi, CHP'de Atatürk'ün kurup yönettiği bir parti, di mi?

 

Şimdi buarda pehlivan atışması gibi acayip bir polemiğe girmek istemiyorum. HDP, ilk parti değil. HADEP falan boy boy partiler kurup, kapandı bunlar. Ve bunlar, bir şekilde siyasetin içine girdi. O kadar ki, gene bir şekilde, Türkiye'yi, insanları falan tanımak pozisyonuna düştü, el mahkum. Hayatın öyle kendi baloncuklarındaki, kürt olamkal herşeyin süper olacağı hayalinden ibaret olmadığını da gördü. Ve sonuç, ne oldu, geçen süre içinde, PKK ve kürtçülük çizgisinden baya baya uzaklaştılar. İşte son seçimler. Apo itinin mektubu, kırmızı bültenle aranan adamın mesajı falan olsa da, HDP onun yoluna gitmedi, kendi yolum dedi. Ha, bu yol şu yada bu olabilir, fakat apaçık şekilde görüldü ki, HDP kendi yolunda, APO'nun, PKK'nın falan yolunda değil. Bu da zaten böyle olmak zorunda. Siyasete girdiniz mi, el mahkum demokrasi noktasına doğru gidersiniz. Tabi ki, eğer, bir şekilde hak arama noktasındaysanız. MHP'li veya KAP'li kitlenin zaten buna malum ihtiyacı yok.

 

PKK ile mücadele, HDP'yi aşan bir şey. Çünkü, zaten uzun yıllardır PKK, AKP'nin askeri kanadı vasfında. 7 Haziran'ı unuttun mu, AKP kaybedince her yer patlamaya başladı seri şekilde. Bugün HDP büyümenin bedelini, özünden koparak, PKK ile olan bağını yok ederek ödüyor. Bu senin tabirin açısından. 

 

Peki, ne oldu, olacaktı? Özet geçeyim. Bir baraj denen kepazelik vardı, utanç barajı. Bilmem hatırlıyor musun? Bu baraj, kürt hareketi kadar, başka hareketleri de, askeri cunta kafasıyla, meclisten uzak tuttu mu? Bu da neye yol açtı, kürtler olmak üzere en başta, çeşitli azınlıkların sahipsiz kalmasına. Ve zaten malum adından başka şeysi olmayan demokrasi. Bu da ülkedeki çarpık burjuvazinin işine geldi mi? Bu aşiretler, ağalar falan, yağlı kapı olaraktan iktidara yamandı mı? Ve bölgedeki kontrollerini sağlamak için, PKK'yı paravan olarak kullandılar mı?

 

PKK ve Aşiretlerin şu çözüm süreci ayağına, halk üzerindeki baskısı gidince, onlar kendilerini ifade edebilecek bir oluşum bulabilir oldular mı? Ama onlar öncelikle, "PKK varsa biz yokuz" dediler işte bu noktada. Ve bugünkü HDP ortaya çıktı, kendini yonttu, etti.

 

Ama bölgeninde bir gerçeği var: PKK. HDP'lilerin silahı var mı? Kalesi, karakolu var mı? O kadar kolaysa, çık, diyarbakır kulpta mesela, kahrolsun pkk falan diye bir bağır bakalım, sağ dönebiliyor musun? Bu bir realite ve oralarda yaşayacak herkes, arkasına ya devleti alacak, ya PKK'yı alacak. Bu maalesef kaçınılmaz. Öncelikle bu gerçeği bir anlaman gerekiyor. Buradan ahkam kesmek kolay. Ama öyle PKK'ya siktir çekemiyorsun, eğer o bölgede isen. HDP veya başkasının buna yetecek gücü falan yok. Ha, vali olursun, şu bu olursun, devleti arkana alırsın, ama onunda şartı, ya MHP'li olacan, ya da  AKP'li olup bir aşirete biat edicen. 

 

Velakin hal buyken, dün mü, evvelki gün mü, bir PKK'ya desteğimsi eylem oldu Diyarbakır'da. O PKK'nın başdestekçisi HDP'lilere baktık. Eyleme katılan 33 kişi. Hani, bu HDP'liler o zaman, PKK eylemine destek olmuyorsa, bu nasıl PKK desteği? Her 100 PKK'lıdan biri gelse, genen bilmem kaç kişi olması gerekmez miydi?

 

Bugün eğer PKK zayıfsa, bunun en büyük sebebi, HDP'dir. Tabi, davulun sesi karşıdan hoş geliyor. Ama, zamanında suriyede falan kamplarda, göbeğini kaşıyarak bir tarafını büyüten apo piçi bilinir elbette. Buna karşılık, ensesinde yasal mermisiyle asker, polsi olan Demirtaş, kürt hakları için, herkesin ortasında konuşur, konuştuğu için zindana da atılır. İkisinin arasındaki fark bilmiyorum görülebiliyor mu? İşte bunu yapan olursa, o kürtlerde silahlı değil, siyasetle hakkını aramanın yoluna çıkar, çünkü önlerinde bu iş böyle olur diyen bir örnek vardır. 

 

Tabi bu işler, sihirli değnek yok, öyle pıt diye bir dokunuşla olmaz. Ama gidip sizin dediğiniz, amanda hayın HDP, aman PKK'nın uşağı şu bu martavallarının boş olduğunu, HDP'yi siyasetin içine daha çok soktukça, onun da PKK ve terörünü engelleyeceğini görmek gerekir. HDP'nin elinde PKK'nın ipleri, şalteri falan yok. HDP, var olması ve siyasetle çözüme dayanma noktası olarak bunu sağlayabilir. HDP'nin dağdaki eşkiyaya emredecek ne pozisyonu, ne de gücü var. Ha, HDP olarak değilse bile, orada siyaset yapan herkesinde, ensesine dayanmış bir keleş namlusu da var. Ve bu adamlar bu koşullarda bir şeyler yapmaya çalışıyor.

 

Apo'nun talepleri yerien gelmezse... Ben HDP'nin böyle bir isteği olduğunu hiç duymadım. İşi gücü bırakıp, HDP'yi takip ettiğimde yok. Ama böyle bir şey demişliğini görmüş değilim şahsen. Şöyle bakındım, Google falan, oralarda da buna dair bir halt göremedim. Sanırım malum yalan dolandan ibaret kara propagnadanın bir parçası olsa gerek. 

 

Ve evet, ahkam kesmek kolay. Oralarda olup, PKK'yı arkana almıycan, sonra da sağ kalıcan, güzel hayal valla. PKK'yı arkana almayabilirsin, mümkün, ama karşısında hiç olamazsın, somraz, bebeksin demez, haklısın demez. Tek sana değil, sülalene sıkar geçer. Hal buyken, neyin hayalidir bu?

 

Ve işte son seçimlerde gördük. HDP Apo'ya baya matik attı. Şimdi top, diğer seçmende. Ya HDP'yi hakettiği şekilde siyasetin içinde tutacaksın. Ya da "APO haklıymış, türklerle böyle uğraşılmaz, getirin keleşi, kandile nerden gidiliyor?" dedirteceksin. HDP, PKK itliğine karşı durabileceğini, silhasız, terörsüz siyaset yapabileceğini gösterdi. Ama nedense bir siz görmüyorsunuz, ilginç.

 

Hele hele, bu meşru siyaset ve demokrasi talebi varken, hem PKK'nın hamisi, hem daha korkunç olan MHP/AKP faşizmine meydanı bırakmayı düşünüyorsan, diyecek başak şeyim yok elbette. Buyur, verme CHP'ye oy, HDP'yi tu kaka ilan et, sence böyle yaparak, varabileceğin yer neresi?

 

Eminim, amanda güzel bir ekonomik program falan... Yahu o seçmen, zaten açlık sınırırın altında yaşıyor. 5 çocuk, günde yirmi ekmek alarak yaşıyor. Onun krizi, ekonomik bozukluğu falan yok. Onun enflasyonu sıfır, yazıyla sıfır. Basit, o halk ekmek yiyordu, 75 kuruş, gene halk ekmek yiyecek 75 kuruş. ekonomik tatava sana bana, bize. O oy verenleri etkilemiyor, en azından şimdilik ve etkilemeyecekte. Soğan 15 TL olacak, tayyip efendi "soğan lobisi" diyecek, kulları biat edecek. Domaets 18 TL olacak, tayyip tanrıları "Sebze darbesi" diyecek, kulları gene biat edecek. Öbür %50'de pardon, %30 kusurda durum bu, son anketlere göre. Hah, malum mama çarkının kesilmemesi için, MHP de stepneliğe, yancılığa devam edecek. MHP ve o faşist türkçü kitlenin mutmain olması içinde, PKK'ya destek verilecek, hayın ameriga falan denecek. Her şey böyle yürüyüp gidecek. 

 

 

 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
15 saat önce, anibal yazdı:

 

Sana HDP'liler akıllı diyen olmadı ki?

 

Onların demokrasi peşinde koştuklarını, kahraman ve zeki olduklarını falanda söylemedim zaten. 

 

Önce ne söylediğimi anlamaya çalışırsan, her şey daha kolay ve iyi olacaktır.

 

 

 

Sen demedin zaten. Ben sana aman da o öyleyse bu da böyle o zaman dedim gıcık olduğumdan.

Ben senin ne söylemeye çalıştığını inan bana adım kadar iyi biliyorum anibal. Ben biliyorum da sen yanılıyorsun. Düşüncelerin yanlış, HDP hiç öyle sandığın gibi bir parti değil, olmayacak da. Yukarıda da söylediğim gibi, HDP demokratik siyaset alanını kullanmıyor, kullanmaya da niyeti yok. Terör onun onun için çok değerli bir silah, sıkıştığı her an "mermiyi veririm ucuna" diyerek göstermekten çekinmiyor.

 

Daha taze çıktı, gerillacı hanımefendinin videosunu sana hediye edeyim...

 

"Hdp Hakkari milletvekili Leyla Güven, Diyarbakır'da yaptığı konuşmada: ‘’Gerillaya katılım da olacak, savaş da olacak, çatışmalar da…” diyerek devleti tehdit etti." 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
15 saat önce, anibal yazdı:

 

Sana HDP'liler akıllı diyen olmadı ki?

 

Onların demokrasi peşinde koştuklarını, kahraman ve zeki olduklarını falanda söylemedim zaten. 

 

Önce ne söylediğimi anlamaya çalışırsan, her şey daha kolay ve iyi olacaktır.

 

 

 

Sen demedin zaten. Ben sana aman da o öyleyse bu da böyle o zaman dedim gıcık olduğumdan.

Ben senin ne söylemeye çalıştığını inan bana adım kadar iyi biliyorum anibal. Ben biliyorum da sen yanılıyorsun. Düşüncelerin yanlış, HDP hiç öyle sandığın gibi bir parti değil, olmayacak da. Yukarıda da söylediğim gibi, HDP demokratik siyaset alanını kullanmıyor, kullanmaya da niyeti yok. Terör onun onun için çok değerli bir silah, sıkıştığı her an "mermiyi veririm ucuna" diyerek göstermekten çekinmiyor.

13 saat önce, anibal yazdı:

Hele hele, bu meşru siyaset ve demokrasi talebi varken, hem PKK'nın hamisi, hem daha korkunç olan MHP/AKP faşizmine meydanı bırakmayı düşünüyorsan, diyecek başak şeyim yok elbette. Buyur, verme CHP'ye oy, HDP'yi tu kaka ilan et, sence böyle yaparak, varabileceğin yer neresi?

 

Daha taze çıktı, gerillacı hanımefendinin videosunu sana hediye edeyim...

 

"Hdp Hakkari milletvekili Leyla Güven, Diyarbakır'da yaptığı konuşmada: ‘’Gerillaya katılım da olacak, savaş da olacak, çatışmalar da…” diyerek devleti tehdit etti." 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
14 saat önce, anibal yazdı:

Hele hele, bu meşru siyaset ve demokrasi talebi varken, hem PKK'nın hamisi, hem daha korkunç olan MHP/AKP faşizmine meydanı bırakmayı düşünüyorsan, diyecek başak şeyim yok elbette. Buyur, verme CHP'ye oy, HDP'yi tu kaka ilan et, sence böyle yaparak, varabileceğin yer neresi?

 

HDP'nin PKK'yla ilgisi olmadığı vs vs konusundaki düşüncelerini tartışmayacağım. Yazacağımı defalarca açıkça yazdım, işte en sonra dün bizi yine PKK'yla tehdit eden HDP milletvekilinin videosunu bir umut anlarsın diye getirdim.

O yüzden o kısmı değil, bu kısmı yanıtlayacağım.

 

Kürtlerden oy isteyeceğiz elbette. Bu ülkenin vatandaşı olan herkes ve her kesimden oy isteyeceğiz. İsterken de yapmayı hedeflediğimiz her şeyi açık açık anlatacağız. Ekonomi dert ise ülkenin her vatandaşı için dert. Hukuk yok ise her vatandaş için yok. İşsizlik sorun ise herkes için sorun. Araplar başa bela ise herkes için bela. Sanma ki AKP'liler Araplardan pek bir memnun, "ay ne güzel koyu Müslüman din kardeşlerimiz geldi" diye seviniyor. Küçük bir arama yaparsan, AKP'nin en fazla oy aldığı yerlerin, Arapların en az barındığı yerler olduğunu görürsün şaşırarak. Urfa ve Antep gibi sınırda bir iki yeri sayma tabii. Bunun nedeni, AKP'nin kemik kitlesinin vatansever olması falan değil, en az onlar kadar acımasız ve sert olması. Hiç acımıyor, dövüyor ve öldürüyorlar Arapları. Maraş'ta olanlar malum...

 

Ülkenin sorunu Kürtler, Kürt sorunu falan değil şimdi. Bunu dediğin anda gülerler. Seçim zamanı onlarca araştırma şirketi ve yüzlerce amatör anketçi dolaştı ülkeyi. Halkın ilk sorunu ekonomi, ikincisi Araplar, üçüncüsü işsizlik. Araplarla işsizlik arasında da direkt bağ kuruyor ve "Onlar yüzünden de işsiz kalıyoruz" diyorlar. 

 

Bu sorunlar Kürtlerin de sorunu değil mi anibal? CHP çıkıp bu sorunları kökten çözeceğini, ülkenin her yerine ama önce Güneydoğuya nitelikli eğitim ve sağlık hizmetini götüreceğini söylese, hukuku ve demokrasiyi düzelteceğim dese, doğru düzgün özgürlük elde edebileceğimizi taahhüt etse yetmiyor mu? Hepimizin kaygıları bunlar. Kürt'ün kaygısı niye bu değil? Eeğer değilse, eğer kendine özel hizmet ve ayrıcalık bekliyorsa çok bekler. O zaman benden değildir zaten, derdi de bu ülke değildir.

 

O yüzden aman da HDP, Kürt sorunu falan deyip ortalığı bulandırmanın lüzumu yok. Bu AKP'nin yarattığı zırvalık sadece. Ekonomi vb yüzünden oyları iyice düşünce PKK'ya sardı, CHP de bu PKK'lı dağlılarla samimiyet kurunca onu da terörist ilan edip yine milliyetçi damardan oy toplama derdine düştü. 

 

HDP ise gördüğün gibi hala PKK'yla tehdit ediyor bizi. Yok bir değişme, olmayacak da. Medeniyet, demokrasi falan umurlarında değil bunların. Umarım görürsün de hayal dünyasından çıkarsın.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Türk Ateist said:

 

Sen demedin zaten. Ben sana aman da o öyleyse bu da böyle o zaman dedim gıcık olduğumdan.

Ben senin ne söylemeye çalıştığını inan bana adım kadar iyi biliyorum anibal. Ben biliyorum da sen yanılıyorsun. Düşüncelerin yanlış, HDP hiç öyle sandığın gibi bir parti değil, olmayacak da. Yukarıda da söylediğim gibi, HDP demokratik siyaset alanını kullanmıyor, kullanmaya da niyeti yok. Terör onun onun için çok değerli bir silah, sıkıştığı her an "mermiyi veririm ucuna" diyerek göstermekten çekinmiyor.

Daha taze çıktı, gerillacı hanımefendinin videosunu sana hediye edeyim...

 

"Hdp Hakkari milletvekili Leyla Güven, Diyarbakır'da yaptığı konuşmada: ‘’Gerillaya katılım da olacak, savaş da olacak, çatışmalar da…” diyerek devleti tehdit etti." 

 

 

 

 

 

Al işte sana kara propaganda...

 

Kimsenin kimseyi tehdit ettiği falan var mı burada? 

 

Ve yalan mı, ortada bir sorun var, bu devam ettiği sürece, o dedikleri olmayacak mı? Ne zamandan beri doğruları söylemek, tehdit etmek falan oldu? HDP de çıkarmadı bu kavgayı, bu da doğru. 

 

Bunu söylemeyen kimse var mı? Tayyibide, Ecevitide, hepsi de aynı şeyleri söylemedi mi? Al bak sana sorun:

 

 

Acaba orada bir MHP milletvekili olup, ağzından nefret kussa, bu polisler ne yapardı? Milletvekiline bile hacet yok, Mafya başı  Sedat Peker, kanların banyo yapacam derken, nerdeyse alkışlamadı mı bu polisler? 

 

Yok mu diyorsun yani, burada bir sorun? 

 

Şu laflara bakıp HDP'ye şunu bunu demek aktrolleri bile aşmış bir kepazelik oluyor ancak. 

 

Buyur, senin yorumun ne? Sence, bu mevzular böyle devam ettikçe, millet papatya falı bakıp, dağlara çiçek mi ekecek? Ne olmasını bekliyorsun, ortada bir sorun varken, birileri de çözülmesin diye uğraşırken?

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Türk Ateist said:

 

HDP'nin PKK'yla ilgisi olmadığı vs vs konusundaki düşüncelerini tartışmayacağım. Yazacağımı defalarca açıkça yazdım, işte en sonra dün bizi yine PKK'yla tehdit eden HDP milletvekilinin videosunu bir umut anlarsın diye getirdim.

O yüzden o kısmı değil, bu kısmı yanıtlayacağım.

 

Kürtlerden oy isteyeceğiz elbette. Bu ülkenin vatandaşı olan herkes ve her kesimden oy isteyeceğiz. İsterken de yapmayı hedeflediğimiz her şeyi açık açık anlatacağız. Ekonomi dert ise ülkenin her vatandaşı için dert. Hukuk yok ise her vatandaş için yok. İşsizlik sorun ise herkes için sorun. Araplar başa bela ise herkes için bela. Sanma ki AKP'liler Araplardan pek bir memnun, "ay ne güzel koyu Müslüman din kardeşlerimiz geldi" diye seviniyor. Küçük bir arama yaparsan, AKP'nin en fazla oy aldığı yerlerin, Arapların en az barındığı yerler olduğunu görürsün şaşırarak. Urfa ve Antep gibi sınırda bir iki yeri sayma tabii. Bunun nedeni, AKP'nin kemik kitlesinin vatansever olması falan değil, en az onlar kadar acımasız ve sert olması. Hiç acımıyor, dövüyor ve öldürüyorlar Arapları. Maraş'ta olanlar malum...

 

Ülkenin sorunu Kürtler, Kürt sorunu falan değil şimdi. Bunu dediğin anda gülerler. Seçim zamanı onlarca araştırma şirketi ve yüzlerce amatör anketçi dolaştı ülkeyi. Halkın ilk sorunu ekonomi, ikincisi Araplar, üçüncüsü işsizlik. Araplarla işsizlik arasında da direkt bağ kuruyor ve "Onlar yüzünden de işsiz kalıyoruz" diyorlar. 

 

Bu sorunlar Kürtlerin de sorunu değil mi anibal? CHP çıkıp bu sorunları kökten çözeceğini, ülkenin her yerine ama önce Güneydoğuya nitelikli eğitim ve sağlık hizmetini götüreceğini söylese, hukuku ve demokrasiyi düzelteceğim dese, doğru düzgün özgürlük elde edebileceğimizi taahhüt etse yetmiyor mu? Hepimizin kaygıları bunlar. Kürt'ün kaygısı niye bu değil? Eeğer değilse, eğer kendine özel hizmet ve ayrıcalık bekliyorsa çok bekler. O zaman benden değildir zaten, derdi de bu ülke değildir.

 

O yüzden aman da HDP, Kürt sorunu falan deyip ortalığı bulandırmanın lüzumu yok. Bu AKP'nin yarattığı zırvalık sadece. Ekonomi vb yüzünden oyları iyice düşünce PKK'ya sardı, CHP de bu PKK'lı dağlılarla samimiyet kurunca onu da terörist ilan edip yine milliyetçi damardan oy toplama derdine düştü. 

 

HDP ise gördüğün gibi hala PKK'yla tehdit ediyor bizi. Yok bir değişme, olmayacak da. Medeniyet, demokrasi falan umurlarında değil bunların. Umarım görürsün de hayal dünyasından çıkarsın.

 

 

Getirdiğin video, eğer doğru dürüst ve tekrar izlersen, tam benim dediğim diyor. Kara propaganda. Kadın bir tespit yapıyor, bugüne kadar olanı söyleyip, herkesin söylediğini söylüyor. Sense çıkıp, amanda tehdit ediyor. Böyle tehdit mi olur? Sana desem ki, sigara içersen, kanser olacaksın. Bu seni kanser etmekle tehdit midir? 

 

Senin benim için ülkenin kürt sorunu olmayabilir. Ama birileri için bu sorun var ve kendilerince öncelikli.

 

Elbette kalacak millet işsiz. Onlar arap efendilerine kölelik etmek için varlar, neyin kafasıyki onların ki böyle? Buralarda daha önce de yazmadım mı, bu iktidarın amacaı, türkleri araplara köle ve cariye etmek diye. 

 

Bu sorunlar, suriyeliler kürtlerin sorunu değilmiş demek ki. Zorla adamlara "yok senin sorunun o değil, bu" mu diyeceğiz, adamların başına zorla sorun mu geçireceğiz? 

 

CHP çıkıp tarantula dansı yapsa, göbek atsa, her ne yapsa, akp'yi devirecek bir oy alamaz. Acayip bir hayal dünyasında yaşıyor ve hala bu gerçeği görmüyorsun. Efenim nitelikli eğitim ve sağlık hizmeti diyorsun. Güldürme beni. Orada millet silah zoruyla yolluyor çocuğunu okula. Ve o seçmene sorarsan, eğitim müthiş, harika, ne güzel imam hatiplerimiz var, bundan iyisi olabilir mi? Ve gene o seçmene sorarsan, artık ilaç sırası yok, hastanede sıra beklemiyorsun, hem duple yol yabdılar. En bir über süper sağlık sistemi var işte, neyin kafasındasın ki? 

 

Bunlar zırvalık olabilir Kuran denen bedevi martavalları da bir zırvalık, ama işte tepemzide, her gün mucizeler olup çıkıyor, görmüyor musun? Dilediğin kadar zırvalıkta desen, ne desende, HDP, kürt mevzusu falan kucağında artık. Bu artık çözmen gereken bir mesele. Sen HDP'yi adam gibi siyasi zemine çekersin, oyuna göre çıkar, ne diyecek edecekse yapar. Ve emin ol düzelecektir. Düzelmezse de bana ne? Bu an dert, HDP değil, bu gün dert, siyasal islam ve türkçülük faşizmi. Bugün, bir şekilde, bu çoğunluk diktası olayını aşabilmen ve duruma hakim olman elzem. Bunun içinde, HDP'yi içine alacak bir oluşum yapmanda elzem. Ama sen hala, amanda süper ekonomik program, über sağlık programı, uçan eğitim programı diyerek, bir yere varabileceğini sanıyorsun. Buyur, son istanbul seçimleri, HDP'nin desteği olmasa, bu olur muydu? AKP bu desteği kesmek için remen gidip apo itinin götünü yalamadı mı?

 

Dediğim gib, tarihin her döneminde, böyle ahmak akıl tutulmaları ile koca dünya cehenneme dönmüştür. Bugün de işte ayınıs ortada. 

 

AKP'nin iktidar kaygısı, HDP üzerinde, kürt seçmen olayında. MHP zaten malum, kemiklerini attıkça kapında bekliyor o köpekler, köpekçiler. AKP tabanı zaten, Tayyip allah kafasında. AKP'nin oy kaybedeceği ne kalıyor geride? HDP'ye kayan kürt seçmen. Ve bu da AKP'nin korkulu rüyası. Bu yüzden HDP'ye her türlü kara propaganda ile, susturmaya çıkarak falan önünün kesmeye, bunu yaparken de milliyetçi tabanınını konsolide etmek. Hatta, işte karşı bloktaki milliyetçileri de dağıtmak, uzaklaştırmak. Ve işte görüyoruz, gayette başarılı oluyorlar.

 

HDP'nin söylevleri, politikaları. Ne hikmetse, ben onların ciddi ciddi PKK söylevi yaptıklarını görmedim. Ama eminim,yapmışlardır. Ama gene eminim, HDP, PKK'cı parti falan değil. Bunun dışında, HDP'nin söylevlerine bakarak, bin oyum olsa birini vermezdim. Bu başka mesele. Kolay anlayasın diye, madde madde yazayım.

 

1. HDP amanda şöyle böyle goygoyu, demogojisi, tamamen AKP mahsulü, karşıda %50+1 olmasını engellemek üzere yapılan bir kara propagandadan ibarettir. 

2. HDP bu ülkenin umudu falan değildir. 

3. HDP bir realitedir ve artık o olmadan türkiyeyi daha iyi bir yer yapamazsınız. 

4. Eğer başındaki arap köleciliği sevdalısı faşizmden kurtulmak istiyorsan, AKP nin o kara propagandasına düşmeden, HDP'nin de içinde olacağı bir oluşumu desteklemek zorundasın. Yoksa, amanda kürtçüler derken, arabın tasmasını takıp, cariyeliğini yaparken bulacaksın kendini.

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
25 dakika önce, anibal yazdı:

 

 

Al işte sana kara propaganda...

 

Kimsenin kimseyi tehdit ettiği falan var mı burada? 

 

Ve yalan mı, ortada bir sorun var, bu devam ettiği sürece, o dedikleri olmayacak mı? Ne zamandan beri doğruları söylemek, tehdit etmek falan oldu? HDP de çıkarmadı bu kavgayı, bu da doğru. 

 

Bunu söylemeyen kimse var mı? Tayyibide, Ecevitide, hepsi de aynı şeyleri söylemedi mi? Al bak sana sorun:

 

 

Acaba orada bir MHP milletvekili olup, ağzından nefret kussa, bu polisler ne yapardı? Milletvekiline bile hacet yok, Mafya başı  Sedat Peker, kanların banyo yapacam derken, nerdeyse alkışlamadı mı bu polisler? 

 

Yok mu diyorsun yani, burada bir sorun? 

 

Şu laflara bakıp HDP'ye şunu bunu demek aktrolleri bile aşmış bir kepazelik oluyor ancak. 

 

Buyur, senin yorumun ne? Sence, bu mevzular böyle devam ettikçe, millet papatya falı bakıp, dağlara çiçek mi ekecek? Ne olmasını bekliyorsun, ortada bir sorun varken, birileri de çözülmesin diye uğraşırken?

 

 

 

Kepazelik, kadının dili ortadayken onu çarpıtmaktır anibal. Bunu bi bil öne.

 

"Devlet doğru düzgün politikalar üretmedikçe, HDP'nin politika yapması için alan açmadıkça gençlerimiz ne yazık ki teröristlere kanmaya, dağa çıkıp onlara katılmaya devam edecek" demiyor. HDP bir şey yapmıyor, her şeyi devlet yapıyor diyor. Ecevit'in söylediği bu mu? Ecevit veya benzeri insanların söylediklerini biz de söyledik çokça, dağa çıkan o çocukları teröristten koruyup doğru yönlendirmek devletin görevlerinden biri dedik. Ama mesele bunları aşağı çok oldu. 

 

AKP, HDP'nin önüne ülkeyi serdi. Doğudaki TC ibareleri bunlar istediği için kalktı. Andımız okullardan bunlar istediği için kalktı. Ülkenin her yerine bombalar gömülürken bunlarla iş birliği yapılıyordu, her şey bunların belediyeleri yardımıyla yapıldı. O zaman da terör yaptı ve insanları patlattılar, şimdi de. O zaman da halkı PKK ile tehdit ediyorlardı, bugün de ediyorlar.

 

Acayip midem bulandı. Bildiğin çarpıtıyorsun ki bu senin hiç başvurmadığın bir yöntemdi. 

İnsan artık şu açık söylemi, cümleleri çarpıtmaya çekinir... 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...