Jump to content

Ateistlerin gayri ihtiyari Allah Tanrı demekten kendilerini alamamaları


Recommended Posts

Bir saat önce, nogodbutAllah yazdı:

insan fıtratıda iman etmede böyledir

Yıldızlarla şeytan taşlayan,kendi ile uğraşanlara yıldırım atan,dolu tanelerini yönlendirip dilediğine isabet ettiren,yedi katlı bir göğün üstünde ki tahtında oturan allaha iman ettim,öyleyse allah gerçek.

Şeytanlara,meleklere,cinlere,cennete,cehenneme iman ettim,öyleyse bunlar gerçek.

Balığın içinde yaşayan adama,yılana dönüşen asaya,yarılan denize iman ettim vs vs,öyleyse bunlar gerçek.

Dahası.Bunları gerçek olarak görmeyenler de kafir,inkarcı.

Peki inkar edilen gerçek nerede?Gördün mü allahı,melekleri,şeytanları,cinleri,cenneti,cehennemi?Yok.Deneysel bir yöntemle mi kanıtladın bunları.Yok.Peki inkar ediyormuşuz gibi bir hava oluşturuyorsun yalancı?Yalan senin dininin kaçıncı şartı?Birinci şartı.Bakınız kelime-i şehadet.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 68
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bir saat önce, nogodbutAllah yazdı:

yani en ufak merhamet acıma şefkat hissi kalmamış taş gibi duyarsız hissiz kör ve sağır gibi

Rabbinin merhameti.Allahın yaşam olursa,kavramları ters yüz eder,merhametsizliğe de merhamet dersin.İslam gibi dinleri,yaşam yarattığı için övgü bekleyen tanrıları daha iyi anlayabilmek için yaşamı oluşturan süreçlerin bir ürünü olan yaşam yüceltici insan zihnini de anlamak gerekir.

 

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

vahşi hayvanın fıtratında vahşet var zaten

bir kartalın bir güvercin gibi olmasını beklemek abes

güvercin otla tane ile beslenir

bir kurd bir kuzu olsa fıtratı bozulur bu nebiçim kurt denilir

kuzu da ulusa pençelemeye kalsa onunda fıtratı bozulur korkulur ağıldan  yabana salınır.

 

bir erkek nasıl kadınlaşsa fıtratı bozulur

kadında erkekleşse sesini kalınlaştırıp erkek gibi esip gürlese bu nebiçim kadın denilir

her fıtrat aslında güzeldir

fıtratın transferi yoktur .

Allah c.c. yaratılışın her çeşidini yaratmış

misal buyurur ki: karnı üzerinde sürünerek yılan gibi gezenler olduğu gibi

iki ayak dört ayağı ve kanadı ile gezenler ve uçanlarda vardır ve daha başka türlü  yaratılışada istediği şekilde yaratmağa kadir buyrur.

yaratılış skalası geniştir dar değildir

nasıl bir bahçede  tek çiçek olsa göz fazla zevk almaz

ama renga reng güller çiçekler olsa tam bir göz ziyafeti çekilir

hele birde bu kadar narin nazik güller yanında bir kaktüs olsa veya bir çirkin beton şekilsiz kaya olsa bu güllerin güzelliğini dahada artırır

nasıl karanlık artıkça mumun ışığının parlaklığu görünürlüğü artar çirkin şeyler de güzellerin yanında oldukça güzellik artar

zalim vahşi kurt gibi hayvanlar kartalalrda olacak ki koyunun köpeğin güvercinin  uysallığı mübarekliği dahada anlaşılsın.

 

kafir de olcak ki müminin imanın kıymeti daha da artısın belli olsun.

tarihinde nogodbutAllah tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, nogodbutAllah yazdı:

vahşi hayvanın fıtratında vahşet var zaten

 

Vahşi hayvanı o yapıda tasarlayıp yaratan senin rabbin ise sana göre,bu kıyımın,kötülüğün,acımasızlığın nedeni de acımasız,merhametsiz rabbindir.Ama rabbin yaşama tek söz edemezsin.

 

5 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

her fıtrat aslında güzeldir

Demek zebrayı işkence işkence ede ede yiyen sırtlanlar güzel ve bu durum da,bunu yaratanda övülesi.Çünkü o yapıda tasarlanmışlar,yapıları o.Mantığa bak.Yapısı öyle olunca güzel oluyormuş.

Link to post
Sitelerde Paylaş

tüm hayvanlar vahşi değil ki vahşiler daha az 

koyun köpek güvercin keçi inek tavuk sığır deve manda keklik vb bunlar da yaratılmış

 

yani aynen nasıl günah işlemez melek hep kötülük işleyen şeytan ve her ikisinde de olan insan var ise

hayvanlar arasında da değişik fıtratlar var

insanlar arasında da öyle meleğe uyan da şeytana uyanda var

hz ademin bir oğlu melek gibi idi sen beni öldürsen bile elimi kaldırmam sana karışmam dedi

diğer bir nevi şeytanlaştı nefisine uydu o masumu katletti ilk kardeş kanı döküldü

bu iki zıtlık hayatın her tarafında var yahu halamı anlamadınız

gece soğuk ama gündüz sıcaktır

ama ikiside lazım 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
13 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

Allah c.c. yaratılışın her çeşidini yaratmış

Müslümanlar islama gelen eleştirileri sürekli o sizi yaratıcınız,sizi var etmiş,bak bunları o yaratmış diyerek savuşturmaya çalışırlar.Aynı kafa ne diyor.Annen seni dokuz ay karnında taşıdı,senin var olmana neden oldu.İslamda allah ile birlikte anne,babaya da şükür istenir zaten.Müslümanlar yaşama,yaratma eylemine tapınırlar.Ama yaratmak yaratanı eleştirilemez ve haklı yapmaz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
21 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

hz ademin bir oğlu melek gibi idi sen beni öldürsen bile elimi kaldırmam sana karışmam dedi

diğer bir nevi şeytanlaştı nefisine uydu o masumu katletti ilk kardeş kanı döküldü

Ölüm nerede olursanız olun sizi bulur diyen,sizi öyle ya da böyle,çeşitli yollarla öldüreceğim diyen allah döktü onun kanını,o öldürdü habili.Bu ölüm biçimiyle ölmeseydi,rabbin onu başka yollarla öldürecekti.Habilin bu şekilde ölmesi bir ölüm şekli yalnızca.Habil bir hastalık yüzünden acı çeke çeke ölseydi bu ölüme alkış tutacaktınız,buna neden olan allaha övgüler sunacaktınız.Sizin ölüm şekilleriyle ilgili sorunlarınız var,ölümle değil.İntihar ederek ölemezsin,ama hastalıktan kıvranarak,acı çeke çeke ölmende,ya da bir doğal afette ölmende bir sorun yok gibi.Ölümle,öldürmeyle ilgili sorununuz olsaydı zaten,doğuma karşı olurdunuz.Sizi öyle ya da böyle öldüreceğim diyen allahın yalaka ve yancılığını yapmazdınız.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, nogodbutAllah said:

tüm hayvanlar vahşi değil ki vahşiler daha az 

koyun köpek güvercin keçi inek tavuk sığır deve manda keklik vb bunlar da yaratılmış

 

yani aynen nasıl günah işlemez melek hep kötülük işleyen şeytan ve her ikisinde de olan insan var ise

hayvanlar arasında da değişik fıtratlar var

insanlar arasında da öyle meleğe uyan da şeytana uyanda var

hz ademin bir oğlu melek gibi idi sen beni öldürsen bile elimi kaldırmam sana karışmam dedi

diğer bir nevi şeytanlaştı nefisine uydu o masumu katletti ilk kardeş kanı döküldü

bu iki zıtlık hayatın her tarafında var yahu halamı anlamadınız

gece soğuk ama gündüz sıcaktır

ama ikiside lazım 

 

 

Adama bak, arap putunu savunacağım diye kötüye, çirkine, katile, sapığa övgü düzecek neredeyse. Bunlar olmazsa hayatın ne anlamı kalır diyecek.

Link to post
Sitelerde Paylaş

ilim ve iman ehli asla cahil inkar ehli ile müellefet ünisyet beyda edemez daima vahşet korku aralarında hasıl olur

imdi vahşi ve elif kelimeleri  zıttır

vahşi Kur'an da da geçen bir kelime 

vahşi hayvanlar normalde birbirinden uzaklaşmış  ve diğer uysal hayvanlarda bunlardan korkup uzaklaşmış

ancak kıyamette vahşilerin haşr edilip toplanacağı ifade edilir o korku onları bile birleştirmiş

nasıl ormanda yangın çıksa umum hayvanlar cem eder bir nevi öyle

 

vahşi aslında süreli açlıktan bitkin olan ve uzaklaştırılımış bir kenara atılmış manasıda vardır

yani vahşi hayvan bir nevi o vahşetinin cezasını aslında aç kalarak çeker adalet hasıl olur

veya umumen yanlız ve uzakta kalarak bir nevi bedel öder

 

bazen bakarsın vahşi hayvanlar açlıktan şehire inmiş çöplükte besin arıyor

ne yapabilir ki fıtratı öyle

ama uysal sakin itaat eden mübarek koyun keçi tavuk inek köpek kedi öylemi

sürekli sahibleri onları düşünür barındırır yiyecek su verirhastalansa  dahi bakar

sürekli onlarla oynar sever dost edinir adeta kalbleri birbirine ısınır

zaten hayvanati vahşiye ve hayvanatı elfiye diye geçer

elefe müelefe müelif aynı köktür

Kur'anda adeta der ki ey araplar siz vahşiler gibi kabile kabile bölünmüş birbirinden uzaklaşmış dağılmış ve kalblerinizde düşmanlık korku ve vahşet vardı birbirinize karşı

 

ama mümin oldunuz Allah kablerinizi ülefe etti birbirine ısındırdı ve siz kardeş dost oldunuz

 

imdi bir kuzuyu kucağına alıp seversin bir kedi ve köpeği seversin

ama bir kurt veya yılandan veya aslandan kaçarsın korkarsın

asla ısınamazsın oda sana ısınmaz

vahşi yabani adeta ekilmemiş terbiye ve kültür edinmemiş olan şeydir

misal kültür mantarı ekilir ne olduğu bellidir

ama yabani mantar zehirlide çıkabilir ne olduğu belli değil

yabani otlar hemen ekinlerin yanında biter onları boğar

 

bir kurdu alsan terbiye eğitim versen dahi belli dereceye kadar gelir ama asla köpek kedi gibi olmaz yine fıtratına dönüp seni ısırabşlir parçalayabilir

 

küfür vahşettir

inkar karanlık içinde yalnız kalmaktır kör olmaktır

iman nurdur iman  yabancıları kardeş yapar ısındırır

küfür kardeşleri yabacılaştırır uzaklaştırır soğutur düşman yapar

iman nurdur ısıdır 

küfür karanlık ve soğuktur.

Link to post
Sitelerde Paylaş
23 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

ilim ve iman ehli asla cahil inkar ehli ile müellefet ünisyet beyda edemez daima vahşet korku aralarında hasıl olur

imdi vahşi ve elif kelimeleri  zıttır

vahşi Kur'an da da geçen bir kelime 

vahşi hayvanlar normalde birbirinden uzaklaşmış  ve diğer uysal hayvanlarda bunlardan korkup uzaklaşmış

ancak kıyamette vahşilerin haşr edilip toplanacağı ifade edilir o korku onları bile birleştirmiş

nasıl ormanda yangın çıksa umum hayvanlar cem eder bir nevi öyle

 

vahşi aslında süreli açlıktan bitkin olan ve uzaklaştırılımış bir kenara atılmış manasıda vardır

yani vahşi hayvan bir nevi o vahşetinin cezasını aslında aç kalarak çeker adalet hasıl olur

veya umumen yanlız ve uzakta kalarak bir nevi bedel öder

 

bazen bakarsın vahşi hayvanlar açlıktan şehire inmiş çöplükte besin arıyor

ne yapabilir ki fıtratı öyle

ama uysal sakin itaat eden mübarek koyun keçi tavuk inek köpek kedi öylemi

sürekli sahibleri onları düşünür barındırır yiyecek su verirhastalansa  dahi bakar

sürekli onlarla oynar sever dost edinir adeta kalbleri birbirine ısınır

zaten hayvanati vahşiye ve hayvanatı elfiye diye geçer

elefe müelefe müelif aynı köktür

Kur'anda adeta der ki ey araplar siz vahşiler gibi kabile kabile bölünmüş birbirinden uzaklaşmış dağılmış ve kalblerinizde düşmanlık korku ve vahşet vardı birbirinize karşı

 

ama mümin oldunuz Allah kablerinizi ülefe etti birbirine ısındırdı ve siz kardeş dost oldunuz

 

imdi bir kuzuyu kucağına alıp seversin bir kedi ve köpeği seversin

ama bir kurt veya yılandan veya aslandan kaçarsın korkarsın

asla ısınamazsın oda sana ısınmaz

vahşi yabani adeta ekilmemiş terbiye ve kültür edinmemiş olan şeydir

misal kültür mantarı ekilir ne olduğu bellidir

ama yabani mantar zehirlide çıkabilir ne olduğu belli değil

yabani otlar hemen ekinlerin yanında biter onları boğar

 

bir kurdu alsan terbiye eğitim versen dahi belli dereceye kadar gelir ama asla köpek kedi gibi olmaz yine fıtratına dönüp seni ısırabşlir parçalayabilir

 

küfür vahşettir

inkar karanlık içinde yalnız kalmaktır kör olmaktır

iman nurdur iman  yabancıları kardeş yapar ısındırır

küfür kardeşleri yabacılaştırır uzaklaştırır soğutur düşman yapar

iman nurdur ısıdır 

küfür karanlık ve soğuktur.

 

Muhterem

1. Boşuna bozuk plak gibi gevezelik yapma, çünkü muhatapların senin gibi saf(!) değiller.

2. Bunu küfür veya hakaret gibi algılıyorsan şayet, sende bir sorun var demektir.

3. Bizzat sen bu yazı stilindeki her iletinde bizlere hakaretin babasını yapıyorsun ve hiç kimse de bunları baştan sona okumuyor.

4. İssiz güçsüz müsün, canın mı sıkılıyor yoksa?

Haberin olsun.

 

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu mal @nogodbutAllah ne anlattı şimdi? Bir insan bu kadar boş ve gereksiz konuşur mu? Herifçioğlu bir sayfa yazıyor ama dişe dokunur tek bir söz bile yok.

 

Ünlü bir konuşmacıya sormuşlar: On dakikalık bir konuşmaya ne kadar zamanda hazırlanırsınız? İki aydan fazla, Ya yirmi dakikalık için? Bir ay yeter. Ya iki saat sürecekse? Hemen şimdi konuşmaya başlayabilirim.

Link to post
Sitelerde Paylaş

:))

yahu o küfür hakaret manasında ki küfür değil be kardeşim

zorla güldürdünüz

o küfür inkar manasındaki küfür

kafir veya kefere manasındadır veya inkarcı mülhid ne ise

ben de kimseye hakaret ve küfr etmiyorum mesajımda

yani gece ile gündüz nasıl birleşmez

mümin ile münkir de veya küfür ehlide kafir kafir kaldıkça müminde mümin kaldıkça birleşemezler manasında dedim fıtratları farklı

zeytin yağı fıtraten sudan farklı suya zeytin döksen karışır gibi olur yine yüzer üste çıkar ayrılır yani

ama suya su katsan dağılır zira aynı fıtrat

ne ise.

bundan sonra kullandığım kelimeleri

dipte mini sözlükle açıklayacağım artık:)

 

lisanımız kelimelerimizde uyuşmuyor ki.

Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

:))

yahu o küfür hakaret manasında ki küfür değil be kardeşim

zorla güldürdünüz

o küfür inkar manasındaki küfür

kafir veya kefere manasındadır veya inkarcı mülhid ne ise

ben de kimseye hakaret ve küfr etmiyorum mesajımda

yani gece ile gündüz nasıl birleşmez

mümin ile münkir de veya küfür ehlide kafir kafir kaldıkça müminde mümin kaldıkça birleşemezler manasında dedim fıtratları farklı

zeytin yağı fıtraten sudan farklı suya zeytin döksen karışır gibi olur yine yüzer üste çıkar ayrılır yani

ama suya su katsan dağılır zira aynı fıtrat

ne ise.

bundan sonra kullandığım kelimeleri

dipte mini sözlükle açıklayacağım artık:)

 

lisanımız kelimelerimizde uyuşmuyor ki.

 

Gülebildiysen, ne mutlu bize.

Ben onu bunu bilmem; derdini anlatamıyorsan senin sorunun ki harbiden çok boş ve anlaşılmaz konuşuyorsun.

Hele şu saçma sapan analojilerin yok mu, işte ben de onlara durmadan gülüyorum.

 

Hasılı kaç kere tekrarladığımı bilmiyorum artık, olsun, sizin gibi beton kafalara bir kere daha söyleyelim:

Şu inkar kelimesini ağzınıza hiç almayın derim. Anlattıklarınızın nesi gerçek ki inkar söz konusu olsun?

Yani öyle kendi kendinize gelin güveyi olmayın artık.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 14.07.2019 at 15:13, nogodbutAllah yazdı:

bismillah dediğinize göre aileniz muhafazakar dindar mı acaba?

yoksa çevreden mi?

ülkemizin ateistleri bile dindar yahu:)

%99 müslüman olursa tabii:)

 

Toplumsal olarak bir şaşkınlık yada sinir anında söylenen Allah Allah, tövbe tövbe gibi terimlerin yaşadığımız toplumun alışkanlığı olduğunu idrak edememek çok tuhaf.Atesiti geçtim inananların bile sıklıkla kullandıkları bu cümleleri de zikir olarak görmek lazım demek ki.Salak kafa

tarihinde Yaratici tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

her kes kişiliğinde kimliğinde yanında ne var ise onu ikram eder

yanında içi dışı küfür dolu olan küfür eder

yanında şarab taşıyan onudan verir

yanında buz gibi süt ayran güllü şerbet güllü lokum taşıyanda ondan ikram eder ki

ben sonuncuya talibim

 

inkar küfür münkir münafık Kur'an tabirleridir

kendimiz uydurmuyoruz

Kur'an aAllaha şirk koşana müşrik

Allahı inkar edene münkir kafir 

ağzı ile inanıp kalbi ile inanmayana münafık der

en şiddetliside münafıklıktır

ateistler  münafık grubuna girmez

münkir kafir grubuna girer yani açıktan neye inanıyorsa onu söyler

o yüzden bir gömlek münafıkalardan iyidirler:)

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
17 hours ago, nogodbutAllah said:

küfür vahşettir

 

 

image.png.32760a26043d28f5fdfbea6b3947dd1c.png

Hangi anlamıyla inkâr'dan bahsediyorsun?

Cinlere meleklere şeytanlara ve onların başında durduğunu iddia ettiğin diktatörün varlığına inanmama söz konusu.

Kelimenin ikinci anlamı "inanmama" kelimesine biraz benziyor. 

Birinci anlamı ise saçmalıktan ibaret.

 

Küfür kelimesini derin dini anlamlarla ve "kuvvetli bir arabca" ile yeniden tanımlamaya gerek yok. Modern türkçe ve türkiye cumhuriyetinde karşındakine hakaret içeren sözler söylemek küfürdür. Sokakta biri annene sövünce küfürdür. Ya da biri senin ahmak, akılsız olduğunu, kendi düşüncelerine sahip olmadığını iddia ederse bu da küfürdür. Kuran'da serserice savurulmuş küfürler ve hakaretler var.

 

Müslümanlara bunu sorunca verdikleri cevap şu: evrenin yaratıcısı o hakaretleri ediyorsa haketmişsindir, ben ona nasıl karşı çıkabilirim ki? Cinlere şeytanlara inanmayan hakareti haketmiş, çünkü hakaret eden allahmış. Peki bu kitabı okuyan çocuklar da küfürbaz olmaz mı?  Kendileri gibi olmayanlara, "başkalarına" karşı hakaret ve küfürler savurmazlar mı? Bu serserice tutumu toplum içinde yaymalı mıyız? 

 

Müslümanlar kendilerinden başka kimsenin bilmediği sırlara nail olduklarına, evrenin yaratıcısıyla bire bir iletişimde olduklarına inanıyorsa bu mutluluk onlar için neden yeterli değil? Neden başkaları da buna inanmadan tatmin olmuyorlar? 

 

 

tarihinde bayşapka tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
28 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

her kes kişiliğinde kimliğinde yanında ne var ise onu ikram eder

yanında içi dışı küfür dolu olan küfür eder

yanında şarab taşıyan onudan verir

yanında buz gibi süt ayran güllü şerbet güllü lokum taşıyanda ondan ikram eder ki

ben sonuncuya talibim

 

inkar küfür münkir münafık Kur'an tabirleridir

kendimiz uydurmuyoruz

Kur'an aAllaha şirk koşana müşrik

Allahı inkar edene münkir kafir 

ağzı ile inanıp kalbi ile inanmayana münafık der

en şiddetliside münafıklıktır

ateistler  münafık grubuna girmez

münkir kafir grubuna girer yani açıktan neye inanıyorsa onu söyler

o yüzden bir gömlek münafıkalardan iyidirler:)

 

 

Kendin uydurmuyorsan, inandığın bu kitap, daha doğrusu bunu yazanlar/yazdıranlar uyduruyor. Sen de sorgusuz sualsız peşinden hem gidiyor hem de papağan gibi içeriğini tekrarlıyorsun. Ateistler, senin tanrın da olmak üzere tümünü reddeder. Bunu kafanın bir kenarına sok.

Yani şu taptığın kitabı yazanlar da bir hayli zırvalamışlar.

 

Bak; görüyorsun değil mi, kendi usunuzu bir gram dahi çalıştırmayı hiç mi hiç düşünmüyorsunuz. Kendi ağzınla da söylüyorsun işte, bu menem kitabın kendinden olmayanları nasıl da ötekileştirdiğini. Aloo, şu taptığın tanrı resmen tarafgirlik yapıyor.

Tarafgirlik nedir, ne kadar tehlikelidir, haberin var mı senin?

 

 

tarihinde kavak tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

fıtrat değişmez sadece bozulur.

bozulma da bir nevi değişme gibi görünse de olumsuz manada  fesada uğrama başkalaşma demektir.

yağ bozulurken de yine baktığınızda yağ olduğu her şeye rağmen belli olur yani en sonuda yine arta kalan şey ondan bir damga mühür taşır

bebekler üzerinde yapılan deneylerde iyilik yapıldığında memnun olma kötülük yapıldığında memnuniyetsizliğini ifade eden mimikler gösterme insanın fıtraten iyi güzele meyal olduğu açıktır

yine bebeklerin güvenme sadakata meyal oldukları annelerini fıtraten tanıyıp kucağına girdiğinde sustuğu bir nevi yabani birisine güvenmeyip ağladığı açıktır

insan fıtratında iyi doğru güzel olana güven inanma iman vardır

hayat güven emin iman üzzerinde devam eder

freud un süper ego egoyu kontrol eder şayet süper ego kalksa ego her türlü şeyi yapar dediği gibi

 

insan fıtratında iman vardır sadece ego kibir menfaat nefis şehvet şeytan onu kontrol altına almış

şayet bunlar def edilirse  imana meyallik doğal oalrak tezahür ve tecelli eder.

 

yani nasıl yağmur yağar tepeden yuvarlanır akar

ama kar buz olsa bir nevi ölür donar akmaz ama bu akmazlığı şarta bağlı bir formsal durumdur özünde yine akıcılık mevcuttur

insan fıtratıda imana meyaldir

akan su gibidir

ancak küfür ve inkar soğukluğu ile o kalp katılaşırsa  geçici olarak o kalb inanmaz gibi gözkür

ancak sıcaklık ortamında yine aslına döner

ha küfrün  dondurucu ikliminden hiç çıkmazsa zaten morg soğukluğu gibi o kişi küfür ile ölmüştür bir nevi

zaten mühürleme böyle ortamda oluşur

.

tarihinde nogodbutAllah tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

VAllahi  tüm dünya kafir olsa ateist olsa bir tek ben kalsam bize de sonsuz ömür verseler 

amanda bu kadar kişi ateist yoksa doğrumu düşünürleri zerre miskal aklıma getirmem imanımda zerre sarsılma kum tanesi kadar şüphe asla ve katta oluşmaz

imanımız Allahın izni ile bir çınar gibi kökleşmiş kökleri derinleşmiş gövdesi kalınlaşmış dalları adeta ağaç gibi göklere serpilmiş

kökten sökülüp kurumuş  çürümüş ağaçların çokluğu bir tek köklü ağaca değişilmez zira o yeşil ağaç canlıdır meyve verir  gölgesinde dinlenilir ve dipindeki kaynak suyundan içilir  

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

fıtrat değişmez sadece bozulur.

bozulma da bir nevi değişme gibi görünse de olumsuz manada  fesada uğrama başkalaşma demektir.

yağ bozulurken de yine baktığınızda yağ olduğu her şeye rağmen belli olur yani en sonuda yine arta kalan şey ondan bir damga mühür taşır

bebekler üzerinde yapılan deneylerde iyilik yapıldığında memnun olma kötülük yapıldığında memnuniyetsizliğini ifade eden mimikler gösterme insanın fıtraten iyi güzele meyal olduğu açıktır

yine bebeklerin güvenme sadakata meyal oldukları annelerini fıtraten tanıyıp kucağına girdiğinde sustuğu bir nevi yabani birisine güvenmeyip ağladığı açıktır

insan fıtratında iyi doğru güzel olana güven inanma iman vardır

hayat güven emin iman üzzerinde devam eder

freud un süper ego egoyu kontrol eder şayet süper ego kalksa ego her türlü şeyi yapar dediği gibi

 

insan fıtratında iman vardır sadece ego kibir menfaat nefis şehvet şeytan onu kontrol altına almış

şayet bunlar def edilirse  imana meyallik doğal oalrak tezahür ve tecelli eder.

 

yani nasıl yağmur yağar tepeden yuvarlanır akar

ama kar buz olsa bir nevi ölür donar akmaz ama bu akmazlığı şarta bağlı bir formsal durumdur özünde yine akıcılık mevcuttur

insan fıtratıda imana meyaldir

akan su gibidir

ancak küfür ve inkar soğukluğu ile o kalp katılaşırsa  geçici olarak o kalb inanmaz gibi gözkür

ancak sıcaklık ortamında yine aslına döner

ha küfrün  dondurucu ikliminden hiç çıkmazsa zaten morg soğukluğu gibi o kişi küfür ile ölmüştür bir nevi

zaten mühürleme böyle ortamda oluşur

.

:D

Hacı, ne diyon sen böyle?

İlginçtir; sana sorulan soruları nedense hep keçiler yiyor.

Bak ne diyeceğim...

Sen evvela inkar ile reddetmenin farkını öğren, sonra burada nutukvari ve içi bomboş laflara kafamızı ütülemeye devam edersin.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...