akılsızşuursuzatom 0 Oluşturuldu: Ağustos 10, 2019 Raporla Share Oluşturuldu: Ağustos 10, 2019 Nisa 34 te; nuşuzdan şüphe edersek yani kadın görevlerini keyfi yere yapmaz kocasının sözüne hiç itimad etmez seviyeye geldiğinde; nasihat, yatakları ayırın,sonra dövün der.Fakat bir sonraki nisa 35.ayette erkeğin ve kadının ailesinden 2 heyet gelsin barıştırmak için diyor.Eger orada (dövün) diyorsa.2 aile bir araya gelip nasıl barıştıracaklar bunları. Kadının ailesi kızımızı dovmusler oh ne güzel barıştiralimda yine dövsün mü diyecekler? Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 25 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: Kadının ailesi kızımızı dovmusler oh ne güzel barıştiralimda yine dövsün mü diyecekler? Öyle diyecekler tabi ki başka seçenek mi var? Yoksa kocası boş ol deyip karıyı siktir edecek, kadın ortalıkta kalacak. İslamda kadın, “ beni kocam dövdü “ diye boşanabilir mi? Boşanamaz! İslamda karı dövmek yasaldır. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 19 dakika önce, Abdülmalik yazdı: Yoksa kocası boş ol deyip karıyı siktir edecek, kadın ortalıkta kalacak. Ya da gıcıklık yapıp boşamayıp sürekli dövecek. Link to post Sitelerde Paylaş
liberalhristiyan 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 48 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: Nisa 34 te; nuşuzdan şüphe edersek yani kadın görevlerini keyfi yere yapmaz kocasının sözüne hiç itimad etmez seviyeye geldiğinde; nasihat, yatakları ayırın,sonra dövün der.Fakat bir sonraki nisa 35.ayette erkeğin ve kadının ailesinden 2 heyet gelsin barıştırmak için diyor.Eger orada (dövün) diyorsa.2 aile bir araya gelip nasıl barıştıracaklar bunları. Kadının ailesi kızımızı dovmusler oh ne güzel barıştiralimda yine dövsün mü diyecekler? İkinci ayetin bir anlamı yok kendi algına göre böyle anlamış olabilirsin ancak biz günümüzde bile kendi kızı şidet görürken ona kapısını açmayan aileler biliyoruz zorla barıştırmaya çalışan birazda olaya burdan bakmak lazımdır şaire düşman bir dinin bu tutumu çokta yadırganıcak gibi değil “Şairlere (gelince) onlara da sapıklar uyarlar.” (Şuara-224) Link to post Sitelerde Paylaş
Sütlü Kase 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi Kadının dövülmesi gerektiğine zaten baştan inanmış ve kabul etmişse. Evet aynen öyle derler. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 2 saat önce, Sütlü Kase yazdı: Kadının dövülmesi gerektiğine zaten baştan inanmış ve kabul etmişse. Evet aynen öyle derler. yani oradaki dövün olamaz demeye çalışıyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
Duru akıl 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 17 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: yani oradaki dövün olamaz demeye çalışıyorum. He kardeş he öyle bişey Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 4 saat önce, akılsızşuursuzatom yazdı: Nisa 34 te; nuşuzdan şüphe edersek yani kadın görevlerini keyfi yere yapmaz kocasının sözüne hiç itimad etmez seviyeye geldiğinde; nasihat, yatakları ayırın,sonra dövün der.Fakat bir sonraki nisa 35.ayette erkeğin ve kadının ailesinden 2 heyet gelsin barıştırmak için diyor.Eger orada (dövün) diyorsa.2 aile bir araya gelip nasıl barıştıracaklar bunları. Kadının ailesi kızımızı dovmusler oh ne güzel barıştiralimda yine dövsün mü diyecekler? Ne demeye getiriyorsun, ağzındaki baklayı çıkar hele bir. Sen bugüne kadar neyi doğru anladın ki de bu malum pasajları doğru anlayasın? Artı; ataerkil bir toplum nasıl bir şey, sen bunu gözünde canlandırabılir misin mesela ? Şunu hiç unutma: Söz konusu olan bu toplumda "hür - köle - kadın" mentalitesi var, dolayısıyla eğer burada bir iki kelam etmeye yelteneceksen, bu tespiti heeç göz ardı etme. Vee..yorum yapacaksan bu olgunun ışığında yorumunu yapacaksın. Hiç bosuna bu dini güzelleme moduna falan gireyim deme. Kölelikte ısrar edene ve kadın dövene yaptırım var mı? Link to post Sitelerde Paylaş
Sütlü Kase 0 Ağustos 10, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 10, 2019 gönderildi 43 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: yani oradaki dövün olamaz demeye çalışıyorum. Niye dövün olmazda, barıştırmak olur diyorsun ? Çünkü öyle işine geliyor. Bu bariz taraflılığın ortadayken gerçekten kendini tartışmaya değer biri olarak mı görüyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 7 saat önce, Sütlü Kase yazdı: Niye dövün olmazda, barıştırmak olur diyorsun ? Çünkü öyle işine geliyor. Bu bariz taraflılığın ortadayken gerçekten kendini tartışmaya değer biri olarak mı görüyorsun. ben durumun ilginç olmasından bahsettim.Darabehünne uzaklaştirin anlamına gelir.Mesela hz.muhammed hz.aiseyi babasının evine göndermiştir bir süreliğine Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi (düzenlendi) 1 saat önce, akılsızşuursuzatom yazdı: ben durumun ilginç olmasından bahsettim.Darabehünne uzaklaştirin anlamına gelir.Mesela hz.muhammed hz.aiseyi babasının evine göndermiştir bir süreliğine Atma Recep Ayrıca sen bu Muhammed´in yanında mıydın da onun yatak komşusu gibi bu kadar kesin konuşuyorsun? Evine göndermiş miş miş...sen bu sittin seneler sonra kulaktan dolma(rivayet) yazılan havadislerin kaç kaçının doğru yazıldıklarını zannediyorsun? Var mı bu havadisler hakkında İslam dünyasında görüş birliği? Yok, o zaman sen de böyle Sorularla İslamiyet menşeili zırvalarla kafamızın etini ütülemekten vazgeç artık. Bir bok bildiğin yok, aklınca çok bilmişlik yapacaksın.... Ağustos 11, 2019 tarihinde kavak tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi (düzenlendi) @akılsızşuursuzatom Şimdi şöyle Sorularla İslamiyet sitesine bir bakayım dedim, bir de ne göreyim? Neden bu sefer bu çok sevdiğin siteyi buraya taşımadığın anlaşıldı; bu site de dövün olarak anlıyor, yani hiç işine gelmedi değil mi? Onlar da paçayı kurtarmak için, "Efendim, buna rağmen peygamberimiz eşlerinden 1 ay ayrı kalmıştır." minvalinde akıllara zarar birşeyler eklemişler. 1 ay boyunca kimlerle idare etmiş peki, senin böyle zırvalara aklın yatıyor mu? Şimdi "Bütün eşlerinden aynı zamanda ayrı kalmamıştır" dersen hiç şaşırmam, nasılsa boş beleş sallamak serbest. Ağustos 11, 2019 tarihinde kavak tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 13 saat önce, liberalhristiyan yazdı: İkinci ayetin bir anlamı yok kendi algına göre böyle anlamış olabilirsin ancak biz günümüzde bile kendi kızı şidet görürken ona kapısını açmayan aileler biliyoruz zorla barıştırmaya çalışan birazda olaya burdan bakmak lazımdır şaire düşman bir dinin bu tutumu çokta yadırganıcak gibi değil “Şairlere (gelince) onlara da sapıklar uyarlar.” (Şuara-224) Bir taraftan şairlere veryansın ederken, diğer taraftan bu mălum kitabın birçok yerinin şiirsel bir yapıya sahip olduğunun farkında değil. "Bu ne iştir?" diye sorarlar adama, pardon tanrıya. Link to post Sitelerde Paylaş
fezadabirtürk 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi (düzenlendi) Allah hem avradı döv diyerek karı koca arasına ayrılık "fitne" sokuyor.hem de her iki tarafın ailesine seslenerek "gelin arayı bulun,barıştırın "diyor.ey Allah ,önce sen arayı bul.her iki tarafın ailesi kadarda olamıyormusun? Yok mu guzel nasihatlerin ? Yeri göğü yoktan var eden bir Tanrı "dövün" dedikten ve dövmekten başka çözüm üretmedikten sonra kul ne yapsın ? "Ben aradan çekiliyorum ,ne haliniz varsa görün "demek değil midir bu ? Allah ne yapacaklarınıda söylememiş ki .hem hükmüme kimseyi ortak etmem diyor hemde buyrun meseleyi siz halledin diyor.madem biz halledecektik niye Nisa 34'ü gönderiyorsun ? Ey Allah ,sen kullarınla alay mı ediyorsun ? Karıyı dövünce evde huzursuzluk dahada artar.Ey Allah sen tuzak mı kuruyorsun ? "Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır" "Allah alay edendir ' "Dövün" emri veya tavsiyesi 34.ayetde ki cümlenin "son" vurgusu olan kelimedir. Yani önce yataklarını ayıracaksın vesaire sonra döveceksin.hepsini bir arada yapmak manyaklık olur. "yatağımı ayırıp dövüyorum abüü " diyen bir angut var mı bilemiyorum. "ülen önce yatağını ayır ,bak bakalım avrat dize geliyor mu ,geliyorsa karıyı niye dövüyorsun şirefsiz " dimezler mi adama ? "Abüü garının yatağını ayırdım akıllanmadı,noorüyüm ? " diye sorarsa ,bu sefer dersin ki "döv o zaman lan karıyı .fakat hafifçe vur ,ayet öyle diyo " adam gider karısını hafifçe döver.fakat kadın akıllanmaz . Ve gelir der ki "gardaşım hafifçe dövmek çare değil,ağzını burnunu kırarsam belki akıllanır " . Olmaz kardeşim ,hele kadın güzelse hiç olmaz,şaftı kayar.(kadın çirkinsede dövülmez )görüyor musun çözümsüzlüğü ? Arkidişler Kuran çözüm üretmez .çünkü Allah "alay edendir "ve "tuzak kurandır " .bizim bir akraba var,karısını dövmüş,sonra karısının erkek kardeşleri gelmiş adamı dövmüş.(kocası tuzağa düşmüş )kadının ağzı burnu yamulmuş mu ,hayır.ama netice bu.4 tane karıyı döversen,4 ünün erkek kardeşleri varsa,seni gelir yamulturlarsa hayatın kayar . Allah Ayı yarar. Allah el keser vurun parmaklarına,vurun boyunlarına der. Kadını da dövün demiş çok mu ? Ay "kadındır" aynı zamanda.öyleyse kan çıkacak kadar dövebilirsin karıyı gibi bir mana çıkabilir.(Ayı yarmışya o bakımdan.ikiye ayrılmış ayı vajinaya benzetmek mümkündür) "Hafifçe dövün "...nerde yazıyor "hafifçe" ??? Uzaklaştırın mış...madem uzaklaştırıyorum,arabuluculara ne ihtiyaç var ? Ağustos 11, 2019 tarihinde fezadabirtürk tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 13 saat önce, Sütlü Kase yazdı: Niye dövün olmazda, barıştırmak olur diyorsun ? Çünkü öyle işine geliyor. Bu bariz taraflılığın ortadayken gerçekten kendini tartışmaya değer biri olarak mı görüyorsun. ben durumun ilginç olmasından bahsettim.Darabehünne uzaklaştirin anlamına gelir.Mesela hz.muhammed hz.aiseyi babasının evine göndermiştir bir süreliğine 2 saat önce, fezadabirtürk yazdı: Allah hem avradı döv diyerek karı koca arasına ayrılık "fitne" sokuyor.hem de her iki tarafın ailesine seslenerek "gelin arayı bulun,barıştırın "diyor.ey Allah ,önce sen arayı bul.her iki tarafın ailesi kadarda olamıyormusun? Yok mu guzel nasihatlerin ? Yeri göğü yoktan var eden bir Tanrı "dövün" dedikten ve dövmekten başka çözüm üretmedikten sonra kul ne yapsın ? "Ben aradan çekiliyorum ,ne haliniz varsa görün "demek değil midir bu ? Allah ne yapacaklarınıda söylememiş ki .hem hükmüme kimseyi ortak etmem diyor hemde buyrun meseleyi siz halledin diyor.madem biz halledecektik niye Nisa 34'ü gönderiyorsun ? Ey Allah ,sen kullarınla alay mı ediyorsun ? Karıyı dövünce evde huzursuzluk dahada artar.Ey Allah sen tuzak mı kuruyorsun ? "Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır" "Allah alay edendir ' "Dövün" emri veya tavsiyesi 34.ayetde ki cümlenin "son" vurgusu olan kelimedir. Yani önce yataklarını ayıracaksın vesaire sonra döveceksin.hepsini bir arada yapmak manyaklık olur. "yatağımı ayırıp dövüyorum abüü " diyen bir angut var mı bilemiyorum. "ülen önce yatağını ayır ,bak bakalım avrat dize geliyor mu ,geliyorsa karıyı niye dövüyorsun şirefsiz " dimezler mi adama ? "Abüü garının yatağını ayırdım akıllanmadı,noorüyüm ? " diye sorarsa ,bu sefer dersin ki "döv o zaman lan karıyı .fakat hafifçe vur ,ayet öyle diyo " adam gider karısını hafifçe döver.fakat kadın akıllanmaz . Ve gelir der ki "gardaşım hafifçe dövmek çare değil,ağzını burnunu kırarsam belki akıllanır " . Olmaz kardeşim ,hele kadın güzelse hiç olmaz,şaftı kayar.(kadın çirkinsede dövülmez )görüyor musun çözümsüzlüğü ? Arkidişler Kuran çözüm üretmez .çünkü Allah "alay edendir "ve "tuzak kurandır " .bizim bir akraba var,karısını dövmüş,sonra karısının erkek kardeşleri gelmiş adamı dövmüş.(kocası tuzağa düşmüş )kadının ağzı burnu yamulmuş mu ,hayır.ama netice bu.4 tane karıyı döversen,4 ünün erkek kardeşleri varsa,seni gelir yamulturlarsa hayatın kayar . Allah Ayı yarar. Allah el keser vurun parmaklarına,vurun boyunlarına der. Kadını da dövün demiş çok mu ? Ay "kadındır" aynı zamanda.öyleyse kan çıkacak kadar dövebilirsin karıyı gibi bir mana çıkabilir.(Ayı yarmışya o bakımdan.ikiye ayrılmış ayı vajinaya benzetmek mümkündür) "Hafifçe dövün "...nerde yazıyor "hafifçe" ??? Uzaklaştırın mış...madem uzaklaştırıyorum,arabuluculara ne ihtiyaç var ? arabuluculara ihtiyaç olması eğer kadın baba evine yolllanirsa 2 aile bir araya gelebilir.Yoksa dövun diye düşünürsek belki kadının ve kocanın ailesinin haberi bile olmayabilir. Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 23 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: ben durumun ilginç olmasından bahsettim.Darabehünne uzaklaştirin anlamına gelir.Mesela hz.muhammed hz.aiseyi babasının evine göndermiştir bir süreliğine Hangi üstün arapça bilgine dayanarak bunu iddia ediyorsun? Madem kıçtan sallamakla oluyor ben de "satın" anlamına gelir diyorum. Link to post Sitelerde Paylaş
teflon 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 6 hours ago, akılsızşuursuzatom said: ben durumun ilginç olmasından bahsettim.Darabehünne uzaklaştirin anlamına gelir.Mesela hz.muhammed hz.aiseyi babasının evine göndermiştir bir süreliğine https://sorularlaislamiyet.com/nisa-34-ayetteki-vedribuhunne-kelimesine-kadinlari-dovun-anlami-yerine-yatagini-ayir-anlami-vermek Al bak çok sevgili siten ne demiş bu mevzuyla ilgili.. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 58 dakika önce, teflon yazdı: https://sorularlaislamiyet.com/nisa-34-ayetteki-vedribuhunne-kelimesine-kadinlari-dovun-anlami-yerine-yatagini-ayir-anlami-vermek Al bak çok sevgili siten ne demiş bu mevzuyla ilgili.. peki nasıl kadınlar dövülecekmiş suçsuz hiçbir yanlış hareketi olmayan kadınlar mı? Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 19 minutes ago, akılsızşuursuzatom said: peki nasıl kadınlar dövülecekmiş suçsuz hiçbir yanlış hareketi olmayan kadınlar mı? Bize ne diye soruyorsun, putuna sorsana. Dövün diyen o. Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Ağustos 11, 2019 gönderildi Yazar Raporla Share Ağustos 11, 2019 gönderildi 52 dakika önce, sağduyu yazdı: Bize ne diye soruyorsun, putuna sorsana. Dövün diyen o. sizin dediğiniz ayetten çıksa bile yani dövun meselesi...Nuşuz eden itaatsizlik eden yani erkeğin kişiliğini hiçe sayan evlilik normalarina riayet etmeyen kadın dovülebilir. Yani durum sizin dediğiniz gibi olsa bile faraza. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts