bababurayagel 0 Oluşturuldu: Eylül 3, 2019 Raporla Share Oluşturuldu: Eylül 3, 2019 kuranda ol demesi yeter yazıyor???? neden 14 milyar beklendi...??? sınava girmemiz için bu kadar uzun süre??? Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Eylül 3, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 3, 2019 gönderildi 6 saat önce, bababurayagel yazdı: kuranda ol demesi yeter yazıyor???? neden 14 milyar beklendi...??? sınava girmemiz için bu kadar uzun süre??? kurandaki ifade ol der oluş sürecine girerdir.Hem zamandan. munezzeh olan varlık için zaman. mı geçer de bekler? Link to post Sitelerde Paylaş
Eren Yılmaz 0 Eylül 3, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 3, 2019 gönderildi 6 saat önce, bababurayagel yazdı: kuranda ol demesi yeter yazıyor???? neden 14 milyar beklendi...??? sınava girmemiz için bu kadar uzun süre??? Bak şimdi şöyle bi mucize var 14 milyar yıl diyon dimi ? Bak şimdi aynı Tanrı tevratı da indirdi. Şimdi orada ne yazıyor ? 14 milyar yıl değil 6 gün. Şimdi 6'nın karesini al. 36 dimi ? 36 daki 3 ve 6 yı çarp . Kaç çıktı ? 18. Şimdi başka bir mucizevi sayı gerekiyor. Hangi sayının kendisisyle tüm hiperişlemleri (toplama, çarpma, üs, tetrasyon vs.) aynı sayı çıkıyor ? 2 demi. Bak 2 + 2 = 4, 2 * 2 = 4, 2^2 = 4 (tetrasyonu yazamadım ). Hah şimdi 2 yle işlemm yapınca ne çıkıyor 4 demi. 18 den 4 çıkar kaç çıktı 14. Tanrı kaç milyar yılda yarattı ? 14. Al hadi budamı tesadüf. Şimdi sana birde 19 mucizesini anlatayım. Bak şu cümleyi oku: "Ey edip adanada pide ye !" bak şimdi cümleyi terseten oku. Yine aynı dimi. Şimdi "Ey edip adanada pide ye !" kaç harf ? 19 demi. Bu da mı tesadüf ? Hadi ateistler açıklasın. (İRONİDİR, BEN BİLE YAZARKEN ÇILDIRDIM) Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Eylül 3, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 3, 2019 gönderildi 38 dakika önce, akılsızşuursuzatom yazdı: kurandaki ifade ol der oluş sürecine girerdir.Hem zamandan. munezzeh olan varlık için zaman. mı geçer de bekler? Oluş süreci ne? Bir an da olamamış mı? Link to post Sitelerde Paylaş
akılsızşuursuzatom 0 Eylül 3, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 3, 2019 gönderildi 2 dakika önce, Abdülmalik yazdı: Oluş süreci ne? Bir an da olamamış mı? yaratis stili bu yavaş yavaş Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Eylül 3, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 3, 2019 gönderildi (düzenlendi) 1 hour ago, akılsızşuursuzatom said: kurandaki ifade ol der oluş sürecine girerdir.Hem zamandan. munezzeh olan varlık için zaman. mı geçer de bekler? Bu dinciler de ilginç, bazı konular var ki putlarını şeyine bile takmıyorlar, put açık açık benim yanımda bin yıl bir gündür demesine rağmen, kulları hadi lan salak, sen zamandan münezzehsin diye putlarına mal muamelesi çekiyorlar. Hangi ayette putun zamandan münezzeh olduğu yazıyor? Eylül 3, 2019 tarihinde sağduyu tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Smile Buddha 0 Eylül 3, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 3, 2019 gönderildi 11 saat önce, bababurayagel yazdı: kuranda ol demesi yeter yazıyor???? neden 14 milyar beklendi...??? sınava girmemiz için bu kadar uzun süre??? 14 milyar yıl önceside var. Yaşadığıız evren kaçıncı evren acaba? Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 14 saat önce, akılsızşuursuzatom yazdı: yaratis stili bu yavaş yavaş 4 günde dünyayı, 2 günde de trilyonlarca gezegen, yıldız vs..yaratmış. Nedense dünyayı yaratması daha uzun sürmüş. Bu da ayrı bir saçmalık. Gerçi senin putun uzaydan bahsetmez çünkü onu bilmez, gök dediği şeyin dünyadan daha az kompleks olduğunu düşünmüş, tıpkı o çağda ki insanların düşündüğü gibi. Bir şeyi yaratmak için zamana ihtiyacı olan bir tanrı var ama güya her şeye kadir, ol deyince olmamış işte. Ona varmak için zaman gerekiyor, bir günü bin yıl sürüyor ama o zaman ve mekandan münezzeh, yersen tabi. Her yerinde saçmalık, tutarsızlık, ilkellik akan bu dine bu kadar tutunmanızın nedeni ne acaba? İq geriliği mi? Başka bir şey mi? Link to post Sitelerde Paylaş
KuranMumini2698 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi İzafiyet teorisi. Kur'an'da evren'e "ol" dedi ve evren oldu. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 21 dakika önce, KuranMumini2698 yazdı: Kur'an'da evren'e "ol" dedi ve evren oldu. Çüş. Kuran’a göre ilk önce dünya yaratılmış sonra da gök yaratılmıştır. Burada gök diye bahsedilen yukarı baktığında gördüğündür. Uzay değildir ama gök diye bahsedilenin uzay olması gerekir, öyle kabul edeceğiz. Bu bilime terstir. Dünya uzayın oluşmasından milyarlarca yıl sonra oluşmuştur. Kuran yine çuvallamıştır. Link to post Sitelerde Paylaş
KuranMumini2698 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 7 dakika önce, Abdülmalik yazdı: Çüş. Kuran’a göre ilk önce dünya yaratılmış sonra da gök yaratılmıştır. Burada gök diye bahsedilen yukarı baktığında gördüğündür. Uzay değildir ama gök diye bahsedilenin uzay olması gerekir, öyle kabul edeceğiz. Bu bilime terstir. Dünya uzayın oluşmasından milyarlarca yıl sonra oluşmuştur. Kuran yine çuvallamıştır. Öyle bir ayet yoktur. Önce yer sonra gök yaratıldı . Böyle bir ayet yoktur. Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 1 minute ago, KuranMumini2698 said: Öyle bir ayet yoktur. Önce yer sonra gök yaratıldı . Böyle bir ayet yoktur. Yine inkara başladı. Hud 7. O, hanginizin amelinin daha güzel olacağı konusunda sizi imtihan için, henüz tahtı su üstünde iken gökleri ve yeri altı gün içinde (altı evrede) yaratandır. Böyle iken "Ölümden sonra şüphesiz diriltileceksiniz" desen, inkarcılar "Mutlaka bu apaçık bir büyüdür" derler. Fussilet 9. De ki: “Siz mi yeri iki günde yaratanı inkâr ediyor ve O’na ortaklar koşuyorsunuz? O, âlemlerin Rabbidir.” 10. O, dört gün içinde, yeryüzünde yükselen sabit dağlar yarattı, orada bolluk ve bereket meydana getirdi ve orada rızık arayanların ihtiyaçlarına uygun olarak rızıklar takdir etti. 11. Sonra duman halinde bulunan göğe yöneldi; ona ve yeryüzüne, “İsteyerek veya istemeyerek gelin” dedi. İkisi de, “İsteyerek geldik” dediler. 12. Böylece onları, iki günde yedi gök olarak yarattı ve her göğe kendi işini bildirdi. En yakın göğü kandillerle süsledik ve onu koruduk. İşte bu, mutlak güç sahibi ve hakkıyla bilen Allah’ın takdiridir. Kuran'a göre Allah yeri ve gökleri yaratmadan önce tahtı su üstünde imiş. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 8 dakika önce, KuranMumini2698 yazdı: Öyle bir ayet yoktur. Önce yer sonra gök yaratıldı . Böyle bir ayet yoktur. 41:10-Ve yeryüzünün üstünde metin dağlar yaratmıştır ve kutlamıştır orasını, bereket ihsan etmiştir ve rızık olacak şeyleri takdir etmiştir de meydana getirmiştir bunları orada, tam dört gün içinde, dileyenler için hepsi de eşittir. 41:11-Sonra bir duman halinde olan göğü yaratmayı hükmetmiştir de ona ve yeryüzüne, dileyerek dilemeyerek meydana gelin demiştir, ikisi de, dileyerek geldik demişlerdir. 41:12-Derken onları yedi gök olarak iki günde yaratmış ve her göğe yapacağı işi vahyetmiştir. Ve dünya göğünü kandillerle bezedik ve koruduk; işte bu, üstün olan ve her şeyi bilen mabudun takdiridir. Ayetler açık, ilk dört gün dünya sonrasındaki iki gün gök yaratılmış. Neye yok diyorsun? Link to post Sitelerde Paylaş
KuranMumini2698 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 2 dakika önce, Abdülmalik yazdı: 41:10-Ve yeryüzünün üstünde metin dağlar yaratmıştır ve kutlamıştır orasını, bereket ihsan etmiştir ve rızık olacak şeyleri takdir etmiştir de meydana getirmiştir bunları orada, tam dört gün içinde, dileyenler için hepsi de eşittir. 41:11-Sonra bir duman halinde olan göğü yaratmayı hükmetmiştir de ona ve yeryüzüne, dileyerek dilemeyerek meydana gelin demiştir, ikisi de, dileyerek geldik demişlerdir. 41:12-Derken onları yedi gök olarak iki günde yaratmış ve her göğe yapacağı işi vahyetmiştir. Ve dünya göğünü kandillerle bezedik ve koruduk; işte bu, üstün olan ve her şeyi bilen mabudun takdiridir. Ayetler açık, ilk dört gün dünya sonrasındaki iki gün gök yaratılmış. Neye yok diyorsun? 4 dakika önce, sağduyu yazdı: Yine inkara başladı. Hud 7. O, hanginizin amelinin daha güzel olacağı konusunda sizi imtihan için, henüz tahtı su üstünde iken gökleri ve yeri altı gün içinde (altı evrede) yaratandır. Böyle iken "Ölümden sonra şüphesiz diriltileceksiniz" desen, inkarcılar "Mutlaka bu apaçık bir büyüdür" derler. Fussilet 9. De ki: “Siz mi yeri iki günde yaratanı inkâr ediyor ve O’na ortaklar koşuyorsunuz? O, âlemlerin Rabbidir.” 10. O, dört gün içinde, yeryüzünde yükselen sabit dağlar yarattı, orada bolluk ve bereket meydana getirdi ve orada rızık arayanların ihtiyaçlarına uygun olarak rızıklar takdir etti. 11. Sonra duman halinde bulunan göğe yöneldi; ona ve yeryüzüne, “İsteyerek veya istemeyerek gelin” dedi. İkisi de, “İsteyerek geldik” dediler. 12. Böylece onları, iki günde yedi gök olarak yarattı ve her göğe kendi işini bildirdi. En yakın göğü kandillerle süsledik ve onu koruduk. İşte bu, mutlak güç sahibi ve hakkıyla bilen Allah’ın takdiridir. Kuran'a göre Allah yeri ve gökleri yaratmadan önce tahtı su üstünde imiş. Ayetin meali yanlış. Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 2 dakika önce, KuranMumini2698 yazdı: Ayetin meali yanlış. Doğrusu ne? Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 18 minutes ago, KuranMumini2698 said: Ayetin meali yanlış. Bir ayetin mealinin doğru ya da yanlış olduğu neye göre belirleniyor? Link to post Sitelerde Paylaş
KuranMumini2698 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 22 dakika önce, sağduyu yazdı: Bir ayetin mealinin doğru ya da yanlış olduğu neye göre belirleniyor? Kur'an'ın bütünlüğüne göre belirleniyor. 43 dakika önce, Abdülmalik yazdı: Doğrusu ne? "Bir de-dahası-ayrıca" bunların bir tanesi kullanılması gerekir. Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 3 minutes ago, KuranMumini2698 said: Kur'an'ın bütünlüğüne göre belirleniyor. Kuranın bütünlüğünün mahiyeti neye göre belirleniyor? 5 minutes ago, KuranMumini2698 said: "Bir de-dahası-ayrıca" bunların bir tanesi kullanılması gerekir. Ayette bu bağlaçlardan birisi yoksa çevirmenler kendileri mi koysun? Link to post Sitelerde Paylaş
Abdülmalik 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 9 dakika önce, KuranMumini2698 yazdı: "Bir de-dahası-ayrıca" bunların bir tanesi kullanılması gerekir. Bir de kendi tercümenle ayetleri yaz bakalım. Link to post Sitelerde Paylaş
KuranMumini2698 0 Eylül 4, 2019 gönderildi Raporla Share Eylül 4, 2019 gönderildi 55 dakika önce, sağduyu yazdı: Kuranın bütünlüğünün mahiyeti neye göre belirleniyor? Ayette bu bağlaçlardan birisi yoksa çevirmenler kendileri mi koysun? Kur'an'ın bütün ayetlerine bakarak çevirmendir. Bu bağlaçlardan biri yoksa demekki o ayet kendisi açık olduğu anlaşılır. 53 dakika önce, Abdülmalik yazdı: Bir de kendi tercümenle ayetleri yaz bakalım. 41:9-De ki: "Siz yeri iki günde yaratanı mı inkâr ediyorsunuz ve O'na eşler mi koşuyorsunuz? O, evrenlerin Rabbidir." 41:10-Onun üstüne denge unsurları (olan dağlar) yerleştirdi ve onu bereketli kıldı. Tüm arayıp isteyenler için onun gıdalarını dört günde ölçüp düzenledi. 41:11-Bir de duman halindeki Evren'e yönelerek ona ve yere, "İsteyerek veya istemeyerek (kaostan çıkıp) gelin" dedi. Onlar da, "İsteyerek geldik" dediler. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts