Jump to content

Mükemmel bir ateist olmam lazım...


Recommended Posts

54 dakika önce, turklerbirligi yazdı:

Siz neden irade konusunu anlamıyorsunuz? Öncelikle kader konusunu ele alalım. Kader veya Yazgı , asansör gibidir....

 

Bak burada insan iradesine karismayan dedigin allah neler yapiyor..

 

74. Yeniden yola koyuldular. Nihayet bir erkek çocuğa rastladıklarında hemen onu öldürdü. (Musa): "Bir can karşılığı olmaksızın suçsuz bir canı öldürdün mü? Doğrusu çok çirkin bir şey yaptın!" dedi.

80. Çocuğa gelince: Onun anne babası mü'min kimselerdi. Biz onun onları taşkınlığa ve küfre sürükleyeceğinden korktuk.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 262
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

3 dakika önce, SUPERULLAH yazdı:

 

Tecavuz edene kizmayacaksina niye getirmeye calisiyorsun, ezberinizden cikin artik. Tecavuz edene de kiz, bunu gorup onlemeyene de kiz, bunu herseye gucu yettigi halde onursuzca imtihan araci olarak secene kizginligin en buyugunu hisset..

Sana zaten yapma diyor sen onu dinlemeyip yapıyorsan neden onu suçlayıp kızarsın o zaman.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, kabara yazdı:

Sana zaten yapma diyor sen onu dinlemeyip yapıyorsan neden onu suçlayıp kızarsın o zaman.

 

Yaşin kac senin 10 mu? Yazilanlari anlamamak icin gerci daha kucuk olman lazim. Sana ne dediginin bi onemi yok, birileri cocuklara tecavuz edecek. Bunun bir imtihan sisteminde varolmasini isteyen allah. Herseye gucu yetiyorsa baska birsey bulabilirdi. Ama bunu secti. Bir cocugun iskence edilip tecavuzunu izleyecegime, butun kainati yokederim ben. Boyle bir onursuzluk igrenclik olur mu?

Link to post
Sitelerde Paylaş
8 minutes ago, kabara said:

Senin düşüncene göre onu yapman lazım çünkü nasıl olsa Allah suçu karına kızına tecavüz edildiği zaman oynaman lazım senin. Allah öyle uygun görmüş kimseye kızamasın senin düşüncene göre. Ben öyle düşünmediğim için benim değil senin oynaman lazım. Çarpıtarak bir yere gidemezsin.

 

Benle ilgili atıp tutma.

Sen "öyle" düşünmüyormuşsun ya işte, böylesi ne onu yaz boş çemkireceğine..

Aslında gayet basit bir soru sorulmuş sana..

 

Neyse, bunlara mertçe, kapı gibi cevap verebilecek bir müslüman çıkabilecek mi bakalım bir gün..

Link to post
Sitelerde Paylaş
14 dakika önce, SUPERULLAH yazdı:

 

Yaşin kac senin 10 mu? Yazilanlari anlamamak icin gerci daha kucuk olman lazim. Sana ne dediginin bi onemi yok, birileri cocuklara tecavuz edecek. Bunun bir imtihan sisteminde varolmasini isteyen allah. Herseye gucu yetiyorsa baska birsey bulabilirdi. Ama bunu secti. Bir cocugun iskence edilip tecavuzunu izleyecegime, butun kainati yokederim ben. Boyle bir onursuzluk igrenclik olur mu?

Yok 9 yaşım. Sen neden anlamak istemiyorsun ki ısrarla zaten konuya küçük çocuk örneği vererek acitasyon boyutuna getirmişsin. Bu tamami ile senin anlama kapasiten ile ilgili bir durum. 

Sana şöyle 9 yaşında birinin anlatacağı (anlayacağı ) şekilde anlatayım.

Allah seni yarattı dünyaya gönderdi. sana bir irade verdi istediğini yapabiliyorsun ama sana şunlar kötü bunları yapma şunlar iyi bunları yap. Sana dedi ki bak sınavdasın bu sınav boyunca iyi işler yaparsan karşılığında iyi bir yere gideceksin. Ama yok kötü işler yaparsan ( bir çocuğa tecavüz edersen) seni lanetlerim ceza veririm. Bu durumda suç nasıl Allah'ta oluyor onu zaten cezalandırıyor. Kişi Allah'tan uzaklaşıp alçalmış sa bu neden onun suçu olsun. O kötülük var diye neden suçlu Allah olsun. Bütün insanları günahsız olsa melekler gibi yaşarsa imtihan denen olay ortadan kalkmış oldu.Allah bütün kainatı yaratmış içinde bu kadar iyi şey varken onları görmeyip konuyu tecavüze getirmek basitliktir.

tarihinde kabara tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Son olarak Allah'ın seni yaratma gayesi zaten ortada. Bütün kötülüklerden arınıp ona ulaşman onu tanıman. Allah seni kötülük yapsın diye yaratıyormuş gibi bir algı oluşturuyorsun. 

Seni kötülük yap diye yaratmadı senin sınavın kötülüğü yapmayıp iyiliği tercih etmen ve Rabbını bulman. Kötülük var tabi ki ama iyilikte var sen Allah'ın bütün uyarılarına rağmen kötülüğü seçeceksin ve suçlusu Allah olacak bunlar ancak basit bir kafayla düşünülebilir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
8 saat önce, kabara yazdı:

Yok 9 yaşım. Sen neden anlamak istemiyorsun ki ısrarla zaten konuya küçük çocuk örneği vererek acitasyon boyutuna getirmişsin. Bu tamami ile senin anlama kapasiten ile ilgili bir durum. 

Sana şöyle 9 yaşında birinin anlatacağı (anlayacağı ) şekilde anlatayım.

Allah seni yarattı dünyaya gönderdi. sana bir irade verdi istediğini yapabiliyorsun ama sana şunlar kötü bunları yapma şunlar iyi bunları yap. Sana dedi ki bak sınavdasın bu sınav boyunca iyi işler yaparsan karşılığında iyi bir yere gideceksin. Ama yok kötü işler yaparsan ( bir çocuğa tecavüz edersen) seni lanetlerim ceza veririm. Bu durumda suç nasıl Allah'ta oluyor onu zaten cezalandırıyor. Kişi Allah'tan uzaklaşıp alçalmış sa bu neden onun suçu olsun. O kötülük var diye neden suçlu Allah olsun. Bütün insanları günahsız olsa melekler gibi yaşarsa imtihan denen olay ortadan kalkmış oldu.Allah bütün kainatı yaratmış içinde bu kadar iyi şey varken onları görmeyip konuyu tecavüze getirmek basitliktir.

irade dediğin şey istekler ve bu istekleri eyleme dökme Allah'ın yazdığı program kontrolundedir.

Program dışına çıkıp birşeyi isteyip onu eyleme dökemezsin.
 

Örnek olarak satranç programı yazdım diyelim.
Yanlış hamle yapınca suçu programa o programı kullanan robota bilgisayara atmam.Kendime atarım.

Sınav için dünyaya geldik demek aptallıktır.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
10 saat önce, SUPERULLAH yazdı:

 

Sordugum sorulara alakasiz ezber cevaplar vermeye basladin. Iblis neden beni yoldan cikaran sensin diyor? Neden ustun oldugunu hem ilmince acikliyor, hem de ademi allah degilde kendisine guvendirerek birfiil kanitliyor. Allahin buna karsi iblise bir argumani var mi? Yok..

 

Uyandım. Sana diyorum ki İblisin üstün olduğuyla ilgili ayet göster ayet cümlesi değil. Bana XX sure XX ayet de

Link to post
Sitelerde Paylaş
36 dakika önce, mirasyedi yazdı:

irade dediğin şey istekler ve bu istekleri eyleme dökme Allah'ın yazdığı program kontrolundedir.

Program dışına çıkıp birşeyi isteyip onu eyleme dökemezsin.
 

Örnek olarak satranç programı yazdım diyelim.
Yanlış hamle yapınca suçu programa o programı kullanan robota bilgisayara atmam.Kendime atarım.

Sınav için dünyaya geldik demek aptallıktır.

 

Ne demek aptallıktır? Neden imtihana tabii tutuluyorsun?- Allah'ı bulmak için. Allah demiyor mu ben sizleri ve cinleri yalnız bana kulluk edin diye yarattım? Kulluk etmen için önce Allah'ı bulman lazım. Hala üsteki iblis üstün diyor :) :) :)

Link to post
Sitelerde Paylaş
9 saat önce, SUPERULLAH yazdı:

 

Bak burada insan iradesine karismayan dedigin allah neler yapiyor..

 

74. Yeniden yola koyuldular. Nihayet bir erkek çocuğa rastladıklarında hemen onu öldürdü. (Musa): "Bir can karşılığı olmaksızın suçsuz bir canı öldürdün mü? Doğrusu çok çirkin bir şey yaptın!" dedi.

80. Çocuğa gelince: Onun anne babası mü'min kimselerdi. Biz onun onları taşkınlığa ve küfre sürükleyeceğinden korktuk.

Ya sen komik misin_ :) Kuran'ı bilmezsek bizi yiyecek.. Al sana direk ayet yorumunu copy-paste yapayım:

 

Kıssada geçen “suçsuz bir insanın öldürülmesi”ni hiçbir ilâhî din onaylamaz. Halbuki âyetlerden anlaşıldığına göre Hızır bunları kendiliğinden değil ilâhî emir gereği olarak yapmıştır. Bu takdirde peygamberlere gönderilen ilâhî emirlerle Hızır’a verilen ilâhî emirler arasında bir çelişki görülmüyor mu? Bu durumda Hz. Mûsâ Hızır’ın açıklamasıyla nasıl ikna olmuştur? Bazı müfessirler bu emirlerin, bir şahsın zengin, diğerinin fakir ve birinin hasta, diğerinin sağlıklı olmasını takdir edip bu sonucu yaratan Allah’ın emirleriyle aynı gruptan olduğunu kabul etmişlerdir. Bu takdirde Hızır’ın Allah’ın emirlerini uygulayan bir melek olduğu veya insanlar için belirlenen sınırlarla bağımlı olmayan başka bir varlık olduğu sonucuna varmışlardır (Mevdûdî, 171 vd.). Bir diğer yoruma göre de bu soruya iki türlü cevap verilebilir: 1. Hz. Mûsâ’nın yoruma itiraz etmemesinden anlaşıldığına göre, onun mâsum zannettiği kimse çocuk değil, işlediği suçlardan dolayı öldürülmesi gereken ergin bir gençtir. 2. Hızır aleyhisselâm bunu kendiliğinden değil Allah’ın emriyle yaptığını söylemiştir; Mûsâ’nın itiraz etmemesinin sebebi de budur. Çünkü bu sözüyle Hızır, istisnaî hallerde özel bir şeriatla gönderilmiş bir peygamber olduğunu anlatmak istemiştir. Bundan dolayı o çocuğu öldürmesi olayı genel kurala aykırı olmakla beraber, Hızır için özel bir vahye dayanmaktadır. Hz. Mûsâ’yı Hızır aleyhisselâmdan ayıran en önemli nokta da budur (Şevkânî, III, 342; Elmalılı, V, 3272). 

 
 Bizim bu son yoruma katılmamız mümkün değildir; çünkü Allah’ın sünnet, âdet, ahlâk ve evrensel şeriatına ters düşmektedir. Bu olayın mâkul yorumu şöyle olabilir: a) İdamı gerektiren suçlar işlemiş ve bu yüzden öldürülmüştür. b) Eceli gelmiş, Hızır Allah’ın iradesi ile ölüm meleğinin rolünü üstlenmiştir. Sonuçta gencin ölmesi, ana ve babasını onun kötülüklerinden kurtarmıştır. Ledünnî ilmin İslâm’daki yeri ve değerini özetlemek gerekirse: Allah’tan gelen, vasıtasız elde edilen bilgiler İslâmî epistemolojide vahiy ve ilham olmak üzere ikiye ayrılır. Bunların ikisi de Allah katından (ledün) gelir, vahiy objektif ve genel, ilham sübjektif ve özeldir. Allah peygamberlerine gerekli gördüğünde sır ve gayba ait bilgi de verir, ama ilhama mazhar olan velîlerine vahyetmez. Bu sebeple ilham alanı, vahiy alandan üstün görmek isabetli olmaz. Temsilî olması da mümkün bulunan bu kıssadan anlaşılacağı gibi ilham belli konulara ait ve özel bilgi olup meşruiyeti, geçerliliği, doğruluğu vahiy yoluyla alınan bilgilere uygun olmasına bağlıdır.

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, turklerbirligi yazdı:

Ne demek aptallıktır? Neden imtihana tabii tutuluyorsun?- Allah'ı bulmak için. Allah demiyor mu ben sizleri ve cinleri yalnız bana kulluk edin diye yarattım? Kulluk etmen için önce Allah'ı bulman lazım. Hala üsteki iblis üstün diyor :) :) :)

Allah'ı bulmak için ise gene program üstün duyu organları lazım.

Allah bir insana bunları vermediyse istediği kadar tepinsin bulamaz. :)

Link to post
Sitelerde Paylaş
10 saat önce, kabara yazdı:

Sana bir örnek daha vereyim. Sen bir Müslümanın gelip burada bütün kötülüklerin kaynağı evrimdir yada atomdur diyenini gördün mü ne kadar saçma değil mi. Sen şu an tam olarak bunu yapıyorsun.

 

Tanriya suc yüklemiyorlar kabara.

Yaptiklari tanrinin varligini sorgulayabilmen konusunda sana yardimci olmak. Senin sorunun soru/sorular soramamak.

Link to post
Sitelerde Paylaş
25 dakika önce, turklerbirligi yazdı:

2+2=4 olduğunu biliyosun ama 2 yi bilmeden 4 ü bulamazsın.

 

Tekrar sorayim cünkü istedigim benim ne düsündügümü düsünebilmeni saglayabilmek.

 

Cinler ve melekler ademogullarindan öncede vardi.

Onlar tanri ile bizden önce tanismislardi. Cinlerde tipki insanlar gibi ibadetlerini yerine getiren varliklar, seytan da onlardan biri.

Simdi tanri (Odin,Zeus, Allah, God) bir tane insan yaratiyor.

Sonra etrafa toplanmis olan kalabaliga - Bu insan denilen varliga hemen secde edin- diyor.

Bunu simdi yaptigini farzet.

Insanlar olarak toplanmisiz. Sende varsin, dünyanin en azili katilleri, pedofilleri, uyusturucu saticilari.. hepimiz toplanmisiz.

Sence tüm bu insanlar icinden birinin - ben egilmem , daha üstünüm- (neye dayanarak üstün oldugunu söyledigini bilmiyorum)- demesi sence mümkün müdür?

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, deadanddark yazdı:

 

Tekrar sorayim cünkü istedigim benim ne düsündügümü düsünebilmeni saglayabilmek.

 

Cinler ve melekler ademogullarindan öncede vardi.

Onlar tanri ile bizden önce tanismislardi. Cinlerde tipki insanlar gibi ibadetlerini yerine getiren varliklar, seytan da onlardan biri.

Simdi tanri (Odin,Zeus, Allah, God) bir tane insan yaratiyor.

Sonra etrafa toplanmis olan kalabaliga - Bu insan denilen varliga hemen secde edin- diyor.

Bunu simdi yaptigini farzet.

Insanlar olarak toplanmisiz. Sende varsin, dünyanin en azili katilleri, pedofilleri, uyusturucu saticilari.. hepimiz toplanmisiz.

Sence tüm bu insanlar icinden birinin - ben egilmem , daha üstünüm- (neye dayanarak üstün oldugunu söyledigini bilmiyorum)- demesi sence mümkün müdür?

 

Ateşten yaratıldı diye üstünüm diyor. Allah insanı topraktan yarattı diye kabul etmiyor zaten.

Link to post
Sitelerde Paylaş
4 dakika önce, deadanddark yazdı:

 

Tekrar sorayim cünkü istedigim benim ne düsündügümü düsünebilmeni saglayabilmek.

 

Cinler ve melekler ademogullarindan öncede vardi.

Onlar tanri ile bizden önce tanismislardi. Cinlerde tipki insanlar gibi ibadetlerini yerine getiren varliklar, seytan da onlardan biri.

Simdi tanri (Odin,Zeus, Allah, God) bir tane insan yaratiyor.

Sonra etrafa toplanmis olan kalabaliga - Bu insan denilen varliga hemen secde edin- diyor.

Bunu simdi yaptigini farzet.

Insanlar olarak toplanmisiz. Sende varsin, dünyanin en azili katilleri, pedofilleri, uyusturucu saticilari.. hepimiz toplanmisiz.

Sence tüm bu insanlar icinden birinin - ben egilmem , daha üstünüm- (neye dayanarak üstün oldugunu söyledigini bilmiyorum)- demesi sence mümkün müdür?

 

“Allah, “Sana emrettiğim halde, seni secdeden alıkoyan nedir?” dedi, “Beni ateşten onu çamurdan yarattın, ben ondan üstünüm” cevabını verdi.” (Araf 7/12)

“Allah: “Ey İblis! Secde edenlerle beraber olmaktan seni alıkoyan nedir?” dedi. O: “Balçıktan, işlenebilen kara topraktan yarattığın insana secde edemem” dedi.” (Hicr 15/32-33)

İblis: “Ben ondan daha üstünüm. Beni ateşten yarattın, onu çamurdan yarattın” dedi. Allah: “Defol oradan, sen artık kovulmuş birisin. Din gününe kadar lanetim senin üzerinedir” dedi.” (Sad 38/75-78)

 

“İblis: “Senin kudretine and olsun ki, onlardan, sana içten bağlı olan kulların bir yana, hepsini azdıracağım” dedi.

Allah: “Doğrudur; işte ben hakikati söylüyorum, sen ve sana uyanların hepsiyle cehennemi dolduracağım” dedi.” (Sad 38/82-85)

“Allah, “Yerilmiş ve kovulmuşsun, oradan defol; and olsun ki insanlardan sana kim uyarsa, onları ve sizi, hepinizi cehenneme dolduracağım” dedi.” (Araf 7/18)

“Rabbim! Beni saptırdığın için, and olsun ki yeryüzünde fenalıkları onlara güzel göstereceğim; halis kıldığın kulların bir yana, onların hepsini saptıracağım” dedi.

Allah şöyle dedi: “Benim gerekli kıldığım dosdoğru yol budur; “kullarımın üzerinde senin bir nüfuzun olamaz. Ancak sana uyan sapıklar bunun dışındadır.”

Ve Cehennem onların hepsinin toplanacağı yerdir.” (Hicr 15/39-43)

“Benden üstün kıldığını görüyor musun? Kıyamet gününe kadar beni ertelersen, and olsun ki, azı bir yana, onun soyunu kendi buyruğum altına alacağım” demişti.

Allah: “Haydi git! Onlardan sana kim uyarsa bil ki, cehennem hepinizin cezası olur, hem de tam bir ceza” dedi.

Sesinle, gücünün yettiğini yerinden oynat, onlara karşı yaya ve atlılarınla haykırarak yürü, mallarına ve çocuklarına ortak ol, onlara vaatlerde bulun ama şeytan sadece onları aldatmak için vadeder.

Doğrusu Benim mümin kullarım üzerinde senin bir hakimiyetin olamaz. Rabbin vekil olarak yeter.” (Isra 17/62-65)

 

 

“Doğrusu ben size öğüt verenlerdenim” diye ikisine yemin etti.” (Araf 7/21)

İlk iş Adem ile Havva”nın edep yerlerini açmak idi.

“Şeytan, ayıp yerlerini kendilerine göstermek için onlara fısıldadı: “Rabbinizin sizi bu ağaçtan menetmesi melek olmanız veya burada temelli kalmanızı önlemek içindir.” (Araf 7/20)

tarihinde turklerbirligi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah yer, yedi katlı gök ve yaşam yarattığı için övgü bekleyen bir tanrı profilidir. Allah'ı da bunların varlığını öven tipler oluşturmuştur. Allah yaptıkları çocuğa, var ettikleri muhtaç, yoksunluk çeken bedene, sanki o bedeni var eden kendileri değilmiş gibi, sanki bir güzellik yapmışlar gibi hakkımızı ödeyemezsin bize şükür et diyen anne, babanın ve annesine, babasına hakkını ödeyemeyiz diyip, şükür eden çocuğun tanrısıdır. Bir dincidar mümin bunların varlığını iyi, bunların yaratılmasını da iyilik olarak görür. Bir dincidar müminin iyi, kötü, iyilik, kötülük kavram temellendirmeleri bunların övücülüğüne dayanır. O nedenle bir dincidar mümin şunlarda da hiçbir sorun görmez.

-Canlıların yendiği, parçalandığı bir sistemde.

-Muhtaç, yoksunluk çeken bedenlerin var edilişinde, bunların yoksunluklarını gidermeye zorlanmasında.

-Geçim derdine düşürülmekte.

-Hastalıklarla acı çektirilmesinde.( Hastalık verip, acı çektiriyor dedikleri allaha yedi yirmidört övgü dizip, camilerden onun adını haykırırlar. Yani düşünün bunlar, yarattıklarına ne güzel işkence ediyorsun diyip allahı yücelten tipler)

-Afetlerde( Bir mümin örneğin bir yangında canlıların diri diri yanmasında bir sorun görmez)

-Doğum yoluyla acı çekecek, baskı, stres yaşayacak canlıların var edilmesinde.

-Yaşama içgüdüsü olan, ölümden korkan varlıklara ölüm süreci ve psikolojisinin yaşatılmasında, ölmenin dayatılmasında.

Kısaca bir mümin acı, ızdırap, keder üreten bu düzenin varlığını övüp, yüceltir. Yaşam, yer, yedi katlı gök övücü bir dincidar müminin iyi, kötü, iyilik, kötülük kavramı tanımlamalarını benimserseniz de, canlıları parçalatan ama işkence etmeyen, hastalıklarla acı çektiren ama merhametsizlik yapmayan, diri diri yakan ama kötülük de yapmayan allah söylemlerini mantıklı felan diye savunmak durumunda kalabilirsiniz.

Ve bunları eleştirirseniz de, islama göre allahı eleştirmiş olursunuz, bu da sizi cehennemlik biri yapar. Düşünün merhametli denilen allah bunları desteklemediğiniz için sizi yakacak, size zakkum yedirip, irin içirecek. Ben hastalıklarla acı çektirdim, sen ise beni desteklemedin diyecek örneğin ve sizin derinizi yenileyip yenileyip yakacak. İslamın ne kadar mantıklı, akla yatkın bir din olduğunu buradan anlayabiliriz. Diyeceğim kuranın diyişiyle yer, yedi katlı gök ve yaşam övücü, iyiyi, kötüyü, iyiliği, kötülüğü bunların övücülüğüne dayandıran tiplerin bu kavram tanımlamalarını neden mantıklı olarak kabul ediyoruz. 

 

Ve tabi yaptığı çocuğa, var ettiği kişiye allah seni sınamak için yarattı diyen kişiye de müslüman denir. Yani bunlar yaptıkları çocukları alay eder gibi yedi katlı göğün üstünde ki tahtında oturan bir allahın sınavına girdiren tipler. Çocuğun sana soruyor beni neden yaptın diye. Sen de diyorsun ki allah seni sınamak için yarattı. Hadi bu saçma gülünçlüğü geçtik de, cehenneme gitme durumunun söz konusu olduğu bir yerde bir başkasına sınanmayı nasıl dayatırsınız? Mermahetli, hakkı ödenemez olan anneler ve babalar bunlar işte. Var ederler, acı verirler, hastlalık verirler, geçim derdine düşürürler, baskı, stres verirler, intihar ettirecek duruma getirirler, ölmeyi dayatırlar. Birde seni insanların çoğunu cehennem için yarattım diyen bir tanrının sınavına girdirirler. Allah yaptıkları çocuklara, hakkımızı ödeyemezsiniz bize şükür et diyen annelerin, babaların kibridir, pişkinliğidir. Yedi katlı göğün üstünde oturan allah yeryüzündeki bu tiplerin mitolojiye yansımasıdır.

 

Birde ne diyorlar. Özgür iradeli bireyler din seçimi konusunda sınanıyorlarmış. Bunu diyen kimler? Ataları tarafından kuşaktan kuşağa aktarılan atalar dini islama inandırılmış, atalarının inanç ve öğretilerine göre yapılandırılmış kişiler. İyi de atalarının dinine inandırılmak bir seçim bile değil ki. Çay mı, kahve mi içsem diyip ikisi arasında birini seçmek bir seçimdir de. Burada bir seçim bile söz konusu değil. Ve gelmişler özgür iradeli bireyler din seçimi konusunda sınandığından söz diyorlar ve birde kendi durumlarına bakmadan ataları tarafından başka dinlere inandırılmış kişilere, büyük bir kibir ve pişkinlikle aklınızı kullanmıyorsunuz, atalarınızın yolundan gidiyorsunuz akılsızlar diyip eleştiride bulunuyorlar. Peki siz ne yaptınız? İslamı kendiniz mi seçtiniz? Yok. Tabi seçseniz ne olur. O da ayrı bir konu. İman edeceksin ve islam paketi içinde ne yazıyorsa katılmak ve savunmak durumunda kalacaksınız. Tek bir eleştiride bulunma, tek bir yanlış, tutarsızlık bulma seçeneceğiniz de olmayacak. Başka seçenek de yok tabi iman edip, islam paketini toptan onaylamaktan başka. Allahı, melekleri, cinleri, şeytanları, yıldızlarla şeytanların taşlanmasını, balığın içinde yaşayan adamı vs vs gerçekleyip, doğruladım, kuranın da bu allahtan geldiğini kanıtladım diyen varsa bilemem tabi. Birde şu var tabi. Kuran yalan yanlış, saçmalık, tutarsızlık dolu içeriğiyle kendine müslümanım diyenleri kuranı değiştirmeye iten ve dinden çıkartan türden bir kitap. Allah adına sözler uyduran, ayet atan, ekleyen, çıkaran, kendi kendine mucize üreten, sözcüklere kafasına göre anlam veren, ne ararsan var. O nedenle de ortada birden çok kuran var. Bunlar birde sonra gelip diyorlar ki kuran değişmemiştir. Kuranı değiştirenin kuran değişmemiştir demesi bir kuran mucizesi olsa gerek.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...