Jump to content

Alternatif ve geleneksel tıp nasıl işe yarar ?


Guest Gerçeğibulmak

Recommended Posts

Guest Gerçeğibulmak

@Smile Buddha ben modern bilime ve modern tıbba inanmıyorum.Taş devrinde modern tıp yoktu hastalıklarda daha azdı diye biliyorum yanlışım varsa düzelt.

Elbette arada bazı sahtekarlar olabilir ki şahsıda daha önce hiç duymadım , benim dediklerimin aynısını söyleyen koca koca prof.dr lar Canan Karatay , Ahmet Aydın gibi daha niceleri var.Ben böyle düşünüyorum kendimde uyguluyorum.

 

Taş devri ve gluten konusunu en iyi @anibal bilir.Onun yorumunu belkiyorum zaten.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 44
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

3 dakika önce, Gerçeğibulmak yazdı:

@Smile Buddha ben modern bilime ve modern tıbba inanmıyorum.Taş devrinde modern tıp yoktu hastalıklarda daha azdı diye biliyorum yanlışım varsa düzelt.

Elbette arada bazı sahtekarlar olabilir ki şahsıda daha önce hiç duymadım , benim dediklerimin aynısını söyleyen koca koca prof.dr lar Canan Karatay , Ahmet Aydın gibi daha niceleri var.Ben böyle düşünüyorum kendimde uyguluyorum.

 

Taş devri ve gluten konusunu en iyi @anibal bilir.Onun yorumunu belkiyorum zaten.

canan karatay  salağın teki şeker yemeyin ekmek meyve  yemeyin.ette karbonhidrat yok mu? :)

ayrıca proteini fazla alırsan kandaki üre miktarı artar.böbrek yetmezliğinden nalları dikersin.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
10 dakika önce, Gerçeğibulmak yazdı:

@Smile Buddha ben modern bilime ve modern tıbba inanmıyorum.Taş devrinde modern tıp yoktu hastalıklarda daha azdı diye biliyorum yanlışım varsa düzelt.

 

Evet yanlışsın, bu siteye gelip üst perdeden zırvalayan az sayıda insandansın. 

 

Hatta o kadar yanlışın ki doğruyu öğrenemezsin. 

Link to post
Sitelerde Paylaş
18 dakika önce, Gerçeğibulmak yazdı:

Dünyaca ünlü psikolog Jordan Peterson taş devri diyetini uygulayarak depresyonunu iyileştirmiş.

 

Ben doktor veya önemli bir kişi olmadığım için ciddiye alınmıyorum.İşin garibi bu adam bile ciddiye alınmıyor.

 

 

 

depresyonun çoğu   kendiliğinden geçen hastalık diyete gerek yok.

B12 folik asit gibi vitaminlerden dolayı ise et yeyince zaten düzelir. :)

kilon fazlaysa düşürürsen gene düzelirsin.

düşükse kilo alırsan gene düzelirsin.

ama yüzde kaçını düzeltiyor.Ölçme yok deney yok.salla gitsin.

kilo alınca akciğerin böbreklerin kapasitesi artmıyor.Bu organlara fazla yük bindirirsin.

 

pskiyatristler konusunda sana hak veriyorum.onlarda alternatif tıpçılar gbi şarlatanın teki.deneme tahtası yapıyorlar insanı.

 

tarihinde Smile Buddha tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

modern materyalist mantık asla acıya ezaya çileye gelmez
başın mı ağırır daya ağrı kesiciyi
ruhunmu daraldı daya arabeski rakıyı uyşturucuyu kafayı güzelleştir düşünmez kıl
doğum mu oldu git morfin narkoz vur sezeryan la çocuğu çıkart ona doğur diyemem zira resmen anne karnı deşiliyor çocuk çıkarılıyor
oysa doğum fıtridir acısı da olacak ki anne o sancılar sonrası bebeğine daha bağımlı olacak kıymetini bilecek ve dahi zaten belli hormonlar salgılanıp acıyı azaltıyor doğumda
eski hanımlar dağda bayırda çayırda tarlada iş yaparken doğurur ne hastane ne ilaç ne de bir şey var  mış çocuklarıda kendileride gayette sağlam sağlıklı
yeni modern anneler süt yerine aman da mamalar ver yine modern tıbbın kendisi dayatıyor amanda anne sütü şu kadar süre çok önemli takan yok

oysa dinlere bahusus islama baktığımızda en büyük belalar acılar peygamberlerin başına gelmiş

eza cefa çile çekmişler kavimleri tarafından dövülen sürülen hatta öldürülenler var
bela kelimesi zaten imtihan etmek demek sınamak demek kök olarak misal saf altını ateşle sınamak gibi
islamda eza cefa sıkıntı hastalık elemin insanın derecesini yükselten  insanı terbiye eden pişiren olgunlaştıran bir mahiyeti var  adeta 
" Dermân arardım derdime derdim bana dermân imiş" noktasına geliyor
hz eyyüb sabrı temsil eder.hastalığı o kadar ilerler ki artık kalbi ve dili yani iki zikir organı tehlikeye girer diye Allaha dua ediyor 
ama duası o kadar zarif o kadar utangaç ki direk şifa ver diyemiyor zira Allaha saygızlık olur veya verilen derde sabır gösterip tahammül etmedi diye anlaşılmaktan korkuyor ve
enbiya 83:"وَاَيُّوبَ اِذْ نَادٰى رَبَّهُٓ اَنّ۪ي مَسَّنِيَ الضُّرُّ وَاَنْتَ اَرْحَمُ الرَّاحِم۪ينَۚ"
"Rabbim bana zarar dokundu  ve sen erhami rahimsin"
hz eyyüp hem mal hem can hem evlat ile sınanmıştır
ailesini çocuklarını kaybetmiştir malı helak olmuştur ve canı hastalık ile beladadır
buna rağmen uzun süre sabretmiştir
Allaha direk bana şifa ver demiyor bu edebdir
misal biri fakir çok borçlu ve şiddetli paraya ihtiyacı var
merhametli ve zengin bir dostuna gidip utangaç şekilde:
zaruret belimi büktü sen de çok   merhametlisin
dese kinayeli şekilde sen merhametli olduğun için zenginliğinden fakiri faydalandırırsın ona sahib çıkarsın manası var 
adeta bu edeb içinde Allaha matlubunu direk değilde dolaylı kemali edeb içine arz ediyor.
hz ismail babası rüyasında kendisini kurban edeceğini gördüğünde asla korkmadı bağırmadı
tam teslimiyet içinde baba sana emredileni yap beni sabredenlerden bulacaksın dedi
hz yusuf kuyua atıldı sonra iftira ile zindana atıldı bunların çağırdığından ise zindan bana daha sevimlidir dedi yine çileyi seçti
çile farsça da 40 demek 40 gün uzlete çekilmek yemek içmek uyumak konuşmak gibi şeylerden elini çekip tefekkür zikir ile geçirmek demek
ne hikmet ise çileye gelemiyor modern insan
bir hastalık veya kaza başına geldiği vakit neden ben diye hayıflanır bu isyandır  stresi körükler ruhen çökertir bağışıklık düşer
oysa kadere rıza gösterse rahat olur  daha çabuk toparlanır
sanki sadece onun başına gelmiş başka birine uğramamış o hastalık veya kaza

az yalnız kaldı mı sıkılıyor belki o yalnızlık senin düşünmene iç alemine inmene orda derinleşmene sebeb olacak ama yok korkuyor yalnız kalmaktan ölüm gibi addediyor.
bir çok hastalık stresten kaynaklanıyor psikosomatiktir.kafa ve kalb rahat değil ise ruh sancı içinde ise bedende dökülür yediğinden lezzet dahi almazsın vucud sindiremez bile doğru dürüst
ancak kalb ve kafa rahat ve ruh sakin ise kuru ekmek zeytin peynir bile bedene yarar
**
geleneksel tıp ta yıllarca kullanılmış denenmiş belli kalıplara metotlara girmiş
öyle gökten zenbil ile inmiyor
modern tıpta aslında gelenekselin açtığı yolda ilerliyor 
bir çok mide ülseri filan psikolojiktir stresten olur
tutup ilaç verisen sinek öldürürsün bataklık aynen kalır
oysa o kişinin stres sebebi ortadan kaldırılırsa zaten ülser ortadan kalkar ilaca gerek yok
modern tıp bataklığı kurutma yerine sinek öldürür buda sonuç vermez
daha umumi bir bakış ile insana beden ve ruh olarak bakılmadığı sürece her şey eksik kalır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Gerçeğibulmak
32 dakika önce, Smile Buddha yazdı:

depresyonun çoğu   kendiliğinden geçen hastalık diyete gerek yok.

B12 folik asit gibi vitaminlerden dolayı ise et yeyince zaten düzelir. :)

kilon fazlaysa düşürürsen gene düzelirsin.

düşükse kilo alırsan gene düzelirsin.

ama yüzde kaçını düzeltiyor.Ölçme yok deney yok.salla gitsin.

kilo alınca akciğerin böbreklerin kapasitesi artmıyor.Bu organlara fazla yük bindirirsin.

 

pskiyatristler konusunda sana hak veriyorum.onlarda alternatif tıpçılar gbi şarlatanın teki.deneme tahtası yapıyorlar insanı.

 

 

Tamam sen yapma o zaman.

 

37 dakika önce, Sütlü Kase yazdı:

Evet yanlışsın, bu siteye gelip üst perdeden zırvalayan az sayıda insandansın. 

 

Hatta o kadar yanlışın ki doğruyu öğrenemezsin. 

 

Yobaz diyorsun yani ?

 

24 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

modern materyalist mantık asla acıya ezaya çileye gelmez
başın mı ağırır daya ağrı kesiciyi
ruhunmu daraldı daya arabeski rakıyı uyşturucuyu kafayı güzelleştir düşünmez kıl
doğum mu oldu git morfin narkoz vur sezeryan la çocuğu çıkart ona doğur diyemem zira resmen anne karnı deşiliyor çocuk çıkarılıyor
oysa doğum fıtridir acısı da olacak ki anne o sancılar sonrası bebeğine daha bağımlı olacak kıymetini bilecek ve dahi zaten belli hormonlar salgılanıp acıyı azaltıyor doğumda
eski hanımlar dağda bayırda çayırda tarlada iş yaparken doğurur ne hastane ne ilaç ne de bir şey var  mış çocuklarıda kendileride gayette sağlam sağlıklı
yeni modern anneler süt yerine aman da mamalar ver yine modern tıbbın kendisi dayatıyor amanda anne sütü şu kadar süre çok önemli takan yok

oysa dinlere bahusus islama baktığımızda en büyük belalar acılar peygamberlerin başına gelmiş

eza cefa çile çekmişler kavimleri tarafından dövülen sürülen hatta öldürülenler var
bela kelimesi zaten imtihan etmek demek sınamak demek kök olarak misal saf altını ateşle sınamak gibi
islamda eza cefa sıkıntı hastalık elemin insanın derecesini yükselten  insanı terbiye eden pişiren olgunlaştıran bir mahiyeti var  adeta 
" Dermân arardım derdime derdim bana dermân imiş" noktasına geliyor
hz eyyüb sabrı temsil eder.hastalığı o kadar ilerler ki artık kalbi ve dili yani iki zikir organı tehlikeye girer diye Allaha dua ediyor 
ama duası o kadar zarif o kadar utangaç ki direk şifa ver diyemiyor zira Allaha saygızlık olur veya verilen derde sabır gösterip tahammül etmedi diye anlaşılmaktan korkuyor ve
enbiya 83:"وَاَيُّوبَ اِذْ نَادٰى رَبَّهُٓ اَنّ۪ي مَسَّنِيَ الضُّرُّ وَاَنْتَ اَرْحَمُ الرَّاحِم۪ينَۚ"
"Rabbim bana zarar dokundu  ve sen erhami rahimsin"
hz eyyüp hem mal hem can hem evlat ile sınanmıştır
ailesini çocuklarını kaybetmiştir malı helak olmuştur ve canı hastalık ile beladadır
buna rağmen uzun süre sabretmiştir
Allaha direk bana şifa ver demiyor bu edebdir
misal biri fakir çok borçlu ve şiddetli paraya ihtiyacı var
merhametli ve zengin bir dostuna gidip utangaç şekilde:
zaruret belimi büktü sen de çok   merhametlisin
dese kinayeli şekilde sen merhametli olduğun için zenginliğinden fakiri faydalandırırsın ona sahib çıkarsın manası var 
adeta bu edeb içinde Allaha matlubunu direk değilde dolaylı kemali edeb içine arz ediyor.
hz ismail babası rüyasında kendisini kurban edeceğini gördüğünde asla korkmadı bağırmadı
tam teslimiyet içinde baba sana emredileni yap beni sabredenlerden bulacaksın dedi
hz yusuf kuyua atıldı sonra iftira ile zindana atıldı bunların çağırdığından ise zindan bana daha sevimlidir dedi yine çileyi seçti
çile farsça da 40 demek 40 gün uzlete çekilmek yemek içmek uyumak konuşmak gibi şeylerden elini çekip tefekkür zikir ile geçirmek demek
ne hikmet ise çileye gelemiyor modern insan
bir hastalık veya kaza başına geldiği vakit neden ben diye hayıflanır bu isyandır  stresi körükler ruhen çökertir bağışıklık düşer
oysa kadere rıza gösterse rahat olur  daha çabuk toparlanır
sanki sadece onun başına gelmiş başka birine uğramamış o hastalık veya kaza

az yalnız kaldı mı sıkılıyor belki o yalnızlık senin düşünmene iç alemine inmene orda derinleşmene sebeb olacak ama yok korkuyor yalnız kalmaktan ölüm gibi addediyor.
bir çok hastalık stresten kaynaklanıyor psikosomatiktir.kafa ve kalb rahat değil ise ruh sancı içinde ise bedende dökülür yediğinden lezzet dahi almazsın vucud sindiremez bile doğru dürüst
ancak kalb ve kafa rahat ve ruh sakin ise kuru ekmek zeytin peynir bile bedene yarar
**
geleneksel tıp ta yıllarca kullanılmış denenmiş belli kalıplara metotlara girmiş
öyle gökten zenbil ile inmiyor
modern tıpta aslında gelenekselin açtığı yolda ilerliyor 
bir çok mide ülseri filan psikolojiktir stresten olur
tutup ilaç verisen sinek öldürürsün bataklık aynen kalır
oysa o kişinin stres sebebi ortadan kaldırılırsa zaten ülser ortadan kalkar ilaca gerek yok
modern tıp bataklığı kurutma yerine sinek öldürür buda sonuç vermez
daha umumi bir bakış ile insana beden ve ruh olarak bakılmadığı sürece her şey eksik kalır.

 

Aidin Salih'in hastalarıda öğrencileride onun kıymetini bilemedi.Onun tedavileri ile her türlü hastalıktan iyileşenler var.

Benim zaten alternatif tıbbın işe yaraması konusunda şüphem yok.Ama bunun ortaya çıkmaması beni bilimi sorgulamaya itiyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
13 dakika önce, Gerçeğibulmak yazdı:

 

Yobaz diyorsun yani ?

 

 Tabii, hatta yukarıda uzun uzun  zırvalayan muhtemelen çoğu kişinin yazılarının yarısında ne diyor bu arap sevicisi diye okumaktan vazgeçtiği adam gibi tehlikeli sınıfına sokulabilirsin. İnsanları yanlış yönlendiriyorsun çünkü.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Gerçeğibulmak
2 dakika önce, Sütlü Kase yazdı:

 Tabii, hatta yukarıda uzun uzun  zırvalayan muhtemelen çoğu kişinin yazılarının yarısında ne diyor bu arap sevicisi diye okumaktan vazgeçtiği adam gibi tehlikeli sınıfına sokulabilirsin. İnsanları yanlış yönlendiriyorsun çünkü.

 

Yazdıklarımda kaynaksız hiçbir şey yok.Ben kimseyi suçlamadan düşüncelerimi söylüyorum.Senin gibi suçlayıcı bir dil kullanmıyorum.

Koca prof.dr lara yapman lazım o tehlikeli ithamını.

 

 @haci  bu konuyu tavan raasına gönderirseniz çok iyi olur.

Link to post
Sitelerde Paylaş
25 dakika önce, Gerçeğibulmak yazdı:

 

Yazdıklarımda kaynaksız hiçbir şey yok.Ben kimseyi suçlamadan düşüncelerimi söylüyorum.Senin gibi suçlayıcı bir dil kullanmıyorum.

Koca prof.dr lara yapman lazım o tehlikeli ithamını.

 

 @haci  bu konuyu tavan raasına gönderirseniz çok iyi olur.

 

Yahu be insan, bilimi reddetmek gibi saçma sapan bir cümle kuruyorsun birde üstüne düşüncelerimi söylüyorum diye savunma yapıyorsun. 

 

Bilimi reddetmek nedir bana bir açıklasana ? Bilim katı - sıvı gibi bir şeydir, reddedilebilecek bir şey değildir. Bilim içinde bir sürü şey barındırır... Matematiği mi reddediyorsun ? Matematik yanlıştır mı bir boka yaramaz mı diyorsun ? Fiziği mi reddediyorsun yazdığın bilgisayarı-telefonu üretip önüne koyan şeyi nasıl reddediyorsun ? Hani tanrıda değil bu önünde duruyor işte, fiziğe yanlış demek, doğruluğunu sorgulamak önünde duran şeyin üretilemeyeceğini söylemektir. 

 

Sen orada koltuğa götünü yayıp, göbeğini kaşırken ben bilime inanmıyorum yeaaa diye zevzek zevzek konuşurken saygı duyulmak istiyorsun sanırım ? 

 

Hani sadece desen ki ben tıp bilimine inanmıyorum falan. En azından ne dediğini biliyor diyeceğim. 

 

Ona da geleyim,

 

her şeye bir kenara at senin inanmadığın tıbbın ürettiği antibiyotiğin kurtardığı hayat sayısını bulup buraya yazsak onu okumaya matematik bilgin yetmez. 

 

Taş devrinde daha az hasta olunuyormuş..... Antibiyotik olmadan kolunu çizsen enfeksiyondan öleceksin ama bunu bilecek bilgin yok işte..

 

Tıbbın ne olduğunu ne yaptığını bilmeden salla babam salla oturduğun yerden sallamak güzel, ama laf yiyince mağduru oyna sen.  

tarihinde Sütlü Kase tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Gerçeğibulmak
9 dakika önce, Sütlü Kase yazdı:

 

Yahu be insan, bilimi reddetmek gibi saçma sapan bir cümle kuruyorsun birde üstüne düşüncelerimi söylüyorum diye savunma yapıyorsun. 

 

Bilimi reddetmek nedir bana bir açıklasana ? Bilim katı - sıvı gibi bir şeydir, reddedilebilecek bir şey değildir. Bilim içinde bir sürü şey barındırır... Matematiği mi reddediyorsun ? Matematik yanlıştır mı bir boka yaramaz mı diyorsun ? Fiziği mi reddediyorsun yazdığın bilgisayarı-telefonu üretip önüne koyan şeyi nasıl reddediyorsun ? Hani tanrıda değil bu önünde duruyor işte, fiziğe yanlış demek, doğruluğunu sorgulamak önünde duran şeyin üretilemeyeceğini söylemektir. 

 

Sen orada koltuğa götünü yayıp, göbeğini kaşırken ben bilime inanmıyorum yeaaa diye zevzek zevzek konuşurken saygı duyulmak istiyorsun sanırım ? 

 

Hani sadece desen ki ben tıp bilimine inanmıyorum falan. En azından ne dediğini biliyor diyeceğim. 

 

Ona da geleyim,

 

her şeye bir kenara at senin inanmadığın tıbbın ürettiği antibiyotiğin kurtardığı hayat sayısını bulup buraya yazsak onu okumaya matematik bilgin yetmez. 

 

Taş devrinde daha az hasta olunuyormuş..... Antibiyotik olmadan kolunu çizsen enfeksiyondan öleceksin ama bunu bilecek bilgin yok işte..

 

Tıbbın ne olduğunu ne yaptığını bilmeden salla babam salla oturduğun yerden sallamak güzel, ama laf yiyince mağduru oyna sen.  

 

İnsan canını kurtaran veya faydalı olan ilaç aşılara kimse karşı değil zaten.Antibiyotik olayını biliyordum.

 

 

6 saat önce, Gerçeğibulmak yazdı:

 

Laflarımı çarpıtıyorsun.Ben kimse hastaneye gitmesin , kimse ilaç kullanmasın dedim mi ? Zaten herkesin kendi tercihi beni veya bir başkasını bağlamaz.

Modern tıbbında işe yarayan yönleri vardır alternatif tıbbında işe yaramayan yönleri vardır , ben sadece alternatif tıbba güvendiğimi belirttim.

Aşıların da iyi yönleri vardır kötü yönleri de vardır , üstteki iletimde Evrim ağacı , teyit.org  gibi bazı sitelerin alternatif tıp olayını yanlış algılattığını söyledim.

Ne kadar doğrudur bilmem ama aşılar hakkında şöyle bir kaynak buldum :

https://vitamingiller.com/asili-cocuklarin-asisiz-akranlariyla-saglik-durumu-karsilastirmasi/

 

Üyeliğimi sildirip kaçmayı düşünüyorum zaten buralardan merak etme 💇‍♂️

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, nogodbutAllah yazdı:

modern materyalist mantık asla acıya ezaya çileye gelmez

 

yazdıklarının hepsi çöplük.

kimse sana ilacı dayatmaz.

kimse sana çocuğunu karının neresinden çıkaracağını dayatmaz.

tam tersi, bilinçsiz ilaç tüketiminin zararlı olduğunu bilim söyler, hayati tehlikesi yoksa normal doğum önerilir.

eyyüb'ün merhemi vardı da yarasına mı sürmedi? ilacı vardı da ilacını mı içmedi?

eğer vardı da kullanmadıysa o kişiye salak denir!

senin gibi dangalaklar da bunu meziyet gibi anlatır!

 

Link to post
Sitelerde Paylaş

salt bilimi ilahlaştırıp tapınmak ta bir o kadar korkunçtur
acaba modern bilim ve sonucu gelişen teknolojik  yapıların hayatımıza kattığı kadar hayatımızdan götürdüklerinide net bir akıl ilim ve tabiki var ise vicdan ve izan ile mütala etmek elzemdir
kanserler neden o kadar artı?
bu gün  bt tomografinin röngenin x ışınlarının  evet verdikleri var ama zararları da var netice  yaydığı şeyler zarar veriyor cep telinin bilgisayar tv ekranın yaydığı radyason belli
bu gün güneşte ışınımıda radyasondur ancak iyolanştırıcı olmayan ultaviyole radyasondur yani daha düşük enerjilidir ve ozon tabakasında bu uv ler süzülür daha temiz ışık ve ısı yeryüzüne gelir
ne yazık ki bilimi put edinen taifenin ürettiği soğutucu klima deodorant sanayii temizleyicileri içindeki klor brom gibi zararlı gazlar ozonu parçalamakta delmekte seyrelmekte ve zararlı ışınlar süzülmeden dünyaya gelmekte kanserler artmakta
x ışınları bt tomografi telefon radyo tv hepsinde radyason salınımı vardır
kafir abd atom bombası ile japonyayı yerle bir etti hala hayvan insan bitki sakat ve sağlam değil
bakın bakalım güneşte ki  enerji füzyonla olur ve temizdir atom bombası çekirdek parçalanmasıdır
ve fisyondur zararlıdır 
nükler enerji imiş bir dünya santral kontrol edilemiyor patlıyor sızma oluşuyor bakınız çernobil japonya  rusyadaki facialar
ama güneş dünya kurulalı ısıtır ve ışıtır hemde bedava daha kontrol dışına çıktığını görmedik
cahil insan aciz kıt bilgisi ile bilim bilim diye doğal fıtri ilahi mekanizması misal ozonu delmesinde
tekonolojisini kendi kulalnsın
ben doğal yayık ayranı severim
ayran makinesine gerek yok.
doğal katışıksız balı severim
arıya bala uzanan insan eli kirletti

 

**

fisyon insan yapımı atom bombası çekirdek parçalanması ile oluşan enerji

hem insan  hem hayvan hem bitkiye zarar veri

füsyon ilahi güneş enerji oluşumu çekirdek birleşimidir hafif atomlar birleşir daha ağır çekirdek oluşur yani yapıcıdır dağıtıcı değildir hidrojen helyum üretir

o yüzden güneş enerjisi hem insana hem hayvana hem bitkiye hayat verir şifadır ilaçtır

tabii ozon tabakası sağlam ise

 meyveler sebzeler buğday arpa hepsi güneş enerjisi doludur öyle büyürler


 

tarihinde nogodbutAllah tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
33 dakika önce, nogodbutAllah yazdı:

salt bilimi ilahlaştırıp tapınmak ta bir o kadar korkunçtur

 

sen zırvalamaya devam et!

güya modernizm eleştirisi yapacak..

yayık ayran seviyormuş!

yukarıda eyyüb'ün çektiği çileleri anlatıyor,

aşağıda yayık ayran seviyorum diyor!

sayıları azalsa da modern hayatın dışında yaşamaya devam eden yörükler var.

git onlara takıl, mis gibi açık havayı solur, bol bol ayran içersin.

hem forumu da kirletmemiş olursun.

ezberlediğin masalları da yörüklere anlatırsın!

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 saat önce, nogodbutAllah yazdı:

modern materyalist mantık asla acıya ezaya çileye gelmez

Ne yapsınlar, ne güzel de bize işkence edip, acı çektiriyorsun rabbim diyip, allahı mı övsünler ? Ayrıca bu acı çektiren, işkence eden, merhametsizlik ve kötülük yapan allahı eleştirmemenin, ona başkaldırmamanın üstünlük olduğu, övülesi bir durum olduğu saçma sonucuna nasıl ulaştınız? Diyelim ki allah var. Düşün yani. Bu allaha bana işkence etme lan diyip başkaldırırsan eğer, bunu kötü bir durum olarak gören bir değişik kafa var ortada. Ve bunu yaparsan da, bu merhametliler merhametlisi sana cehennem de işkence edecek. Ama asıl bu allahın yalaka ve yancılığını yapmak kötü,kötülük ve aynı zamanda çok tuhaf. Gerçi kime ne anlatıyorsak. Her gün hastalıklarla canlıları kıvrandıran allaha övgüler dizip, yedi yirmidört camilerden onun adını haykırıyorlar. Müslüman zalim allahın yalaka ve yancılığını yaparken, aynı zamanda da zalimliğe karşı olduğunu söyleyebilen kişidir. Ama tabi müslümanın zalimlik anlayışı farklı. Onun için zalimlik, bunca acıya neden olmuş, bunca kötülük yapmış olan allaha tapınmamak tabi.

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, nogodbutAllah yazdı:

salt bilimi ilahlaştırıp tapınmak ta bir o kadar korkunçtur

Her yıl yüzbinlerce kişiyi hasta eden sıtma parazitlerini ve bu parazitlerle enfekte olan sivrisinekleri de bilim yarattı zaten. İnsanlara sallayıp sallayıp, ed darr adıyla sorun, sıkıntı, zarar verici şeyleri yaratan, bunca acıya neden olan, bunca kötülük yapan allahın yalaka ve yancılığını yapmak, ona eleştiri de bulunmamak da ayrı bir zihinsel uyumsuzluk. Ama tabi o yaratıcı ya hani. Yaratıcı haklıdır. Yaratıcı eleştirilemez. Dediklerine ve yaptıklarına katılınmalıdır. Ona başkaldırılamaz. Ona başkaldırmak kötü bir durum, kötülüktür. İşte bunlar da kuşaktan kuşağa aktarılan, putlaştırılmış, onursuzluğu, yalaka ve yancılığı yücelten birtakım söylemlerdir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, nogodbutAllah yazdı:

 imtihan etmek demek sınamak demek kök olarak misal saf altını ateşle sınamak gibi

Müslüman çocuk yapmış. Sonra yaptığı çocuğa demiş ki, allah seni sınamak için yarattı. Çocuk yapıp, yaptıkları çocukları allahın sınavına girdiren, allaha sınattıran bir tuhaf kafalar var ortada. Bu çok absürt bir durum, aynı zamanda komik, tabi alaycı bir yönü de var. Yaptığın çocuğa, alay eder, söver gibi bir allah var, işte o seni sınamak için yarattı, şu anda sınanmaktasın demek de neyin kafasıdır? Hadi bu saçma gülünçlüğü geçtik. Cehenneme gitme durumunun söz konusu olduğu bir yerde, insanların çoğunu cehennem için yarattım, sözüm yerine gelecektir diyen acımasız allahın sınavına bir başkasını ne hakla sokarsın. Sınanmaya çok hevesliysen, sen sınan. Bir başkasına sınavı ne diye dayatıyorsun, değil mi ama? Ama müslüman işte. Dinde zorlama, dayatma yok hani sözüm ona. Sınavı dayatıyor, çocuk yaparak. Tabi acıyı da dayatıyor, geçim derdine de düşürüyor, baskı, stres, hastalık dolu bir yere de sürüyor, ölmeyi de dayatıyor. Bir de bunları güzelliyor. Ama islamda zorlama yok tabi. 

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
6 saat önce, nogodbutAllah yazdı:

evladını kaybetmiş bir anneyi ancak sakinleştirici uyutucu iğne vurursun uyutursun sonra uyanır daha beter halde ağlamaya devam eder

ama o annenin ruh ve kalbine mutabık ilahi manevi receteler sunsa verilse o anne asla ağlamaz hatta evladının öldüğüne sevinir bile

zira esas gam ve keder tek gözlükle hayatı dünyeviden ibaret sayıldığı için kayıplara bu kadar üzülüyor

oysa ahiret ve ebedi saadet cennet gibi hayatlarla beraber düşünülse ölüm doğum gibi normal karşılanacaktır

Çocuğumun acı çekmesini ve ölmesini istememem diyenler, varoluşuna neden olarak çocuğun acı çekmesine ve ölmesine neden olurlar. Bunların birde çocuğa acı çektirip, çocuğu öldüren, hepinizi öldüreceğim diyen allaha tapınanları vardır. Yani ortada zihinsel uyumsuzluk ve tutarsızlık var. İşte allahı oluşturan da zaten bu zihinsel uyumsuzluk yaşayan, farkındalıksız zihnin ta kendisidir. Ben ölüme neden olmak istemem diyen, bu gerçeğe ve farkındalığa ulaşmış bir zihin de zaten doğuma, yani sizin deyişinizle allahın yaratımına karşı çıkar. Doğuma neden olmaz. Yani allahlık yapmaz. Böylece de ölüme de neden olmamış olur. Yani işin özü insanlara doğumlara neden olmazsanız, ölüme de neden olmazsanız demek varken, sen ahiret felan diyip yalanlar satmanın, bu acı, ızdırap üreten, ölmeyi dayatan sistemi övmenin peşindesin palavracı. Sizler yaptığınız çocuklardan, var ettiğiniz muhtaç, yoksunluk çeken bedenlerden, hakkınızı ödeyemeyiz diyip, şükür bekleyen kibirli ve pişkin varlıklarsınız. Nimetleri için şükür bekleyen allah da işte sizin mitolojiye yansımanız. Birde diyorlar ya hani. Evrene, yaşama tapınıyor bu ateistler diye. Bunların varlığını övüp, yüceltmek zorunda olan sizlersiniz. Bunu yapmazsan müslüman olamıyorsun. Senin gibiler tarafından uydurulmuş olan allaha tapınarak da evrene tapınmadığını mı sanıyorsun sen? Allaha tapınmak, evrene tapınmaktır. Evreni övmek, allahı övmektir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, nogodbutAllah yazdı:

bir hastalık veya kaza başına geldiği vakit neden ben diye hayıflanır bu isyandır  stresi körükler ruhen çökertir bağışıklık düşer
oysa kadere rıza gösterse rahat olur  daha çabuk toparlanır

Doğumlara neden olan, acı, hastalık, baskı, stres dolu bir yere süren, muhtaç edip, yoksunluk veren, sonra da pişkin pişkin şükür bekleyen, var da ederiz, yaşamı da, ölümü de dayatırız, bize karşı çıkamazsınız diyen, evren, yaşam, doğum övücü yeryüzündeki allahlar kendilerine başkaldırılmasını sevmezler, eleştiriye gelemezler. Tabi çocuk varoluşuma neden oldunuz. Bak sizin yüzünüzden burada acı çekiyorum, baskı, stres yaşıyorum dememelidir. Boyun eğen, eleştirmeyen bir köle olmalıdır. Çok kibirli, pişkin ve küstah varlıklarsınız. İşte allah da sizsiniz. Allah diye tapındığınız da kendinizsiniz. 

tarihinde Buzul tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, Guest Gerçeğibulmak said:

@Smile Buddha ben modern bilime ve modern tıbba inanmıyorum.Taş devrinde modern tıp yoktu hastalıklarda daha azdı diye biliyorum yanlışım varsa düzelt.

Elbette arada bazı sahtekarlar olabilir ki şahsıda daha önce hiç duymadım , benim dediklerimin aynısını söyleyen koca koca prof.dr lar Canan Karatay , Ahmet Aydın gibi daha niceleri var.Ben böyle düşünüyorum kendimde uyguluyorum.

 

Taş devri ve gluten konusunu en iyi @anibal bilir.Onun yorumunu belkiyorum zaten.

 

Ziyaretçi kalmışsın burada, ama madem sordun.

 

İnsanın evrimsel sürecine en uygun tarih dönemi, elbette taş devri. 

 

İyide, taş devri nerde başlıyor, nerde bitiyor? Aslen, artık böyle bir zaman çizgisi yok. Ama insanların taş aletler kullandığı dönemi ele alırsak, bunun baya baya insan evrimine uygun bir diyet olduğunu söylemek mümkün. Biz, buğday falan yemek için evrilmedik, o yüzden yok öğüt, yok pişir falan ile uğraşıyoruz. Ama en önemlis, böyle yattığımız yerden yemek bulamazdık. Yemek için bir sürü koşmak, yürümek falan gerekirdi ki, asıl mesele bu.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...