Jump to content

Bilim geliştikçe dinler gerileyecekti,hatta ortadan kalkacaktı niye kalkmadı?


Recommended Posts

1 saat önce, nogodbutAllah yazdı:

atom bombası ile kitleleri imha etti

 

geri zekalı, her yeni gelişmeyle ahlak dersi verip duruyorsun!

covid-19 için atıp tutuyorsun oysa tarih boyunca milyonlarca/milyarlarca insan salgınlardan ölmüştür.

sanırsın atom bombası öncesi bir tane insanın burnu kanamıyordu.

senin bedevilerin gece gece baskın yapıp, ortalığı kana bulayıp, 

öldürdükleri erkeklerin karılarını kızlarını da sabahlara kadar s.kmişlerdir!!!

kime ne anlatıyorsun be ahlaksız adam!

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte böyleee,

                      iSlam bilimi KABUL etmez.

Sen boşuna uğraşma Allah senin istedigini degil kendi istedigini verir.Mevlanaya nasıl Şems oğlanını verdi.Mevlana 7 ay Şemsin odasından gece gündüz  ŞEMSİ bırakıpda cıkamadı.İhtiyaçları kapının altından alındı verildi.

                   Mevlananın garısı arkadaşlarına benim adam ataşını ŞEMSDE söndürüyürde ,benim evde GOCASIZLIKDAN TAVANLARA tırmandığımı ATAŞLARLA CAYIR CAYIR yandığımı düşünmüyor AZGIN Ö........Z.Mevlananın garısının dedikleri TÜM gonyaya yayılır.

                  Birgün hızmatcı kapının altından bu azgınların gAYFE ALTINI verirken Mevlanaya derki.Senin garının laflarıyla gonya çalkalanıyor.Senin garı sen yeddi aydır aŞKIN ŞEMSİ bırakıpda garına gidipde ATAŞINI söndürmediginden CAYIR  CAYIR yanıyormuş .

                  Çoh ünlü vede çoh dindar,çoh çoh çoh düşünen bir adam.Tabiki düşündügü yer yalnız ÖNÜ.Neyse gayfealtıyı alır aşkı ŞEMS oğlanının önüne,Kor atlar faytona eve gider.Garısını golundan TUTAR atar yatağa garıyı TAM 72 kere becerir.Bakarki garı bu doymayacak benide yiyecek,derki sıçmam geldi TUVALETE gidecem,Mevlana derki daha doymadım çabuh gel.Gadın TUVALETE gitmez DAMA  çıkar.Gonya halkına seslenir.Eyyyyyyyyyyyy GONYA halkı,yetişin imdadıma Gocam dergahdan gelip attıbeni yatağa 72 dafa becerdi daha doymadı gurtarın beni gocam olan bu AZGIN DERVİŞDEN deye bağırınca Tüm gonya halkı gadının imdadına goşar deyince savaş Ayın pıroğramında NİYAZI  hoca.ordan pırofesör BEYAZ yerinden fırlar Niyazı hocayı dövmeye vede şöyle der.Seni İranlı,seni ahlaksız.Yalan söylüyorsun der BAYAZ.Savaş AY BAYAZIN önünü keserde Niyazı hocaya saldırısını önler.Nizazı hoca derki ben bu OLAYI uydurmuyorum yazarlar kitaplarda yazıyor bunları.

                Müslümanların Mevlanası RUS PAPAZ RASPUTİNDENDE  azgınmış.Rus ÇARININ oğlu çok hastalanır hiçbir doktor çocuğu iyileştiremez.Birisi Rus ÇARINA RASPUTİNİ önerir.Çarda papazı çağır, papaz çocuğa  okur üfler .Çocuk ıyıleşir.Çar bu sefer papaz RASPUTİNİ saray papazı yapar.Rasputinde ÇARIN garı dahil sarayda SİKMEDİGİ  garı gomaz.Papaz RASPUTİN bir pirensin anasınıda sikince bu pirens ÇARA derki bu adamı saraydan at.Benim anamıda senın garıyıda sarayda sikmedigi garı bırakmamış.Adam iri yarı vede çok yakışıklı,kadınlar donlarını çıkarıp adamın altına yatıyorlar.Çar derki onu saraydan atamam ölmek üzere olan çocuğumu iyileştirdi.

                  Pirens papaz RASPUTİNİ öldürmeye karar verir.Bir gün tenha biryerde PİRENS papazi sıkıştırır,Papaza 3 kurşun sıkar adam yere düşmez pirensi koşturmaya başlar.Pirens bir ara geri dönüp tabancadaki bütün kursunları papazın gögsüne sıkar ve RASPUTİN yere düşer ölür.Ve saray kadınları bunu düyünca çok üzülürler.Rasputini kadınlar alayı mezere götürüp gömerler.Kadınların göz yaşından ortalığı su bile basmış.Irahmatlıh RASPUTİNİ Rusyada kadınlardan anmayan yokmuş.

              Herşey ALLAHDANSA.bu MEVLANA  olaylarıyla papaz RASPUTİN olaylarıda ALLAHDANDIR.Ama hadi başka yaptığı şeylere bişi demiyelimde bu ön işlerine garışmasını ben hahlı bulmuyorum.Eger gerçekten herşey allahtansa.Ama bence herşey ALLAHDAN  olmaz.Herşey akıldandır deye düşünüyorum.Dedeniz.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nedeni çok basit aslında. İnancın gücü. İnsanlar inanmakla bilmeyi birbirine karıştırıyor her seferinde. Bu kulaklar evrime inanıyorum diyen insanlar duydu. Kendi de kullandı fark etmeden yaptığı hatayı. 

 

İnanmak da bilmek de bir seçimdir. Seçimlerimiz sonucunda her şeyi etkileyebiliriz aslında. 

 

Bir de insanların hangisini seçtiği de çok önemlidir. Biz seçimlerimizden ibaret varlıklarız. Peki bu noktada hangisini seçtiğimiz geleceği bir nebze de olsa etkileyemez mi? İnançlara ve bilime bakın. İnanmak ve bilmek... Asırlar boyu birbirleriyle gerek dost gerek düşman olmuş iki kavram... 

 

Neden mi kalkmadı? Çünkü inanç denilen şey çok ama çok güçlü bir duygu. Zannettiğinizden daha güçlü bir duygu. İnsanlar bilmek yerine inanmayı tercih etti. Bu sebeple dinler hala var. Ancak bilmek isteyenler çoğalmaya başladı. Bu sebeple hep bir savaş olacak dünyada. 

 

İnananlar ve bilenlerin savaşı... Aslına bakarsanız dünyadaki birçok savaşın da temel zemini buna dayanmıyor mu? 

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte böyleee,

                      Tolonbey:Eger 1400 yıl önce tüm dünya müslüman olmuş olsaydı, buugün elekkrik lambası olmayacak,GAZ LAMBASI hala olacaktı.OTOMOBİL,UÇAK,TREN olmayacaktı,hala ATI,EŞŞEGİ,DEVEYİ kullanıyor olacaktık.

                       Çünkü dinler ALLAHIN  degil ARABINDIR.

Ne kadar ALLAH şöyle dedi deye ayat varsa.Hepsi YALANDIR,TANRIYA  İFTİRADIR.

TANRI İNSANLARA DİN  degil US vermiştir.

                        Bugün müslümanlar dünyada en geri kalmış ülkelerdir.

Müslümanlar GAVURLARIN İCAT ettigi,yapıp sattığı ALAT EDAVATI satın alıp kullanmaktadırlar.

                        Kuranı usuyla okuyan müslüman bir kimse ,kurandaki GÖRDÜGÜ HATALARDAN derhal DİNİ terk eder.Bugünkü ATAİSTLER dinlerini terk eden müslümanlardır çoğunlukla.

                         Gelin TANRININ verdigi USU yani AKLI kullanan bir ATEİSTİN yazısını okuyalımda belki TANRIYA iftira etmekten sizde kurtulursunuz.

 

                          EVETTTT: 

Kuran'daki Çelişkili ve Gerikafalı Ayetler

 
 
Eveet, uzun bir aradan sonra tekrar bir yazıyla karşınızdayım. Bu sefer konumuz İslam ve haliyle Kuran.
Önemli Not: Aşağıya inmeden önce at gözlüklerinizi çıkarmanız ve objektif bir bakış açısına sahip olmanız önemle rica olunur.
 
Çelişki 1
Bakara/256: Dinde zorlama yoktur.
Tevbe/5: Müşrikleri, puta tapanları bulduğunuz yerde öldürün.
 
Gördüğünüz üzere Allah, hem dinde zorlama olmadığını, herkesin inanmak konusunda özgür olduğunu hem de inanmayanları bulduğumuz yerde öldürmemizi emrediyor. Başka bir yoruma gerek görmüyorum.
 
Çelişki 2
Yunus/99: ''Rabbin dileseydi, yeryüzünde bulunanların hepsi inanırdı. Öyle iken insanları inanmaya sen mi zorlayacaksın?"

Tevbe/29: "Kendilerine kitap verilenlerden Allaha ve ahiret gününe iman etmeyen, Allahın ve resûlünün haram kıldığını haram saymayan ve hak din İslamı din edinmeyen kimselerle elleriyle cizyeyi verinceye kadar savaşın."
 
Yunus suresinde gayrimüslümlerin inanmaya zorlanmaması emrediliyor. Tevbe suresinde ise yine inanmayanlarla savaşılması gerektiği emrediliyor. Yorum sizin.
 
Çelişki 3
Ariyat/56: ''Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım.''

Araf/179: ''Andolsun, biz cinler ve insanlardan birçoğunu cehennem için yaratmışızdır.''
 
Allah da çok kararsız gözüküyor değil mi? :) Ayrıca siz kimsiniz? Allah bir şeyi yaratmak için başka bir arkadaşına mı ihtiyaç duyuyor yoksa?
 
Çelişki 4
Bakara/256 'Dinde zorlama yoktur...' 

Nisa/89 'Onlar sizin kendileri gibi kafir ve böylece eş olmanızı isterler. Allah yolunda göç etmedikçe onlardan dost edinmeyin. Bunu kabul etmez de yüz çevirirlerse onları tutun, bulduğunuz yerde öldürün...'

Tevbe/5 'Hürmetli aylar çıkınca allah'a eş koşanları nerede bulursanız öldürün. Yakalayıp hapsedin. Gelip geçecekleri bütün yolları tutun. Fakat tövbe ederler, namaz kılarlar ve zekât verirlerse onların peşini bırakın...'

Enfal/65 'Ey peygamber inanları savaşa teşvik et. Eğer içinizden sabırlı yirmi kişi bulunursa onların iki yüzüne galip gelir. Ve eğer sizden yüz kişi olursa, kafirlerin binini yener. Çünkü onlar hiçbir şeyden anlamaz güruhturlar.'

Enfal/66 'Şimdi allah yükünüzü hafifletti. Bildi ki sizde muhakkak bir zaaf var. Artık sizden sabırlı ve metanetli yüz kişi olursa iki yüzünü yenerler. Eğer sizden bin kişi olursa, Allah’ın izniyle iki bine galebe çalarlar. Allah sabır ve sebat edenlerle beraberdir.'
 
Yorumsuz…
 
Çelişki 5

Araf/7:54. Şüphesiz ki Rabbiniz, gökleri ve yeri altı günde yaratan, sonra Arş'a istivâ eden, geceyi, durmadan kendisini kovalayan gündüze bürüyüp örten; güneşi, ayı ve yıldızları emrine boyun eğmiş durumda yaratan Allah'tır. Bilesiniz ki, yaratmak da emretmek de O'na mahsustur. Alemlerin Rabbi Allah ne yücedir!

Yunus/10:3. Şüphesiz ki Rabbiniz, gökleri ve yeri altı günde yaratan, sonra da işleri yerli yerince idare ederek arşa istiva eden Allah'dır. Onun izni olmadan hiç kimse şefaatçı olamaz. İşte O Rabbiniz Allah'tır. O halde O'na kulluk edin. Hâlâ düşünmüyor musunuz!

Hud/11:7. O, hanginizin amelinin daha güzel olacağı hususunda sizi imtihan etmek için, Arş'ı su üzerinde iken, gökleri ve yeri altı günde yaratandır. Yemin ederim ki, (Resûlüm!): "Ölümden sonra muhakkak diriltileceksiniz" desen, kâfir olanlar derhal "Bu, açık bir büyüden başka bir şey değildir" derler.

Furkan/25: 59. Gökleri, yeri ve ikisinin arasındakileri altı günde yaratan, sonra Arş'a istivâ eden (ona hükmeden) Rahmân'dır. Bunu bir bilene sor.

Yukarıdaki ayetlerin tümünde, yer ve göğün altı günde yaratıldığı söyleniyor. Halbuki, aşağıdaki ayetlerde ise, yer ve göğün sekiz günde yaratıldığı anlaşılıyor ki, bu ayetlerle yukarıdaki ayetler bir çelişki içindedir..

Fussilet/41:9. De ki: Gerçekten siz, yeri iki günde yaratanı inkâr edip O'na ortaklar mı koşuyorsunuz? O, âlemlerin Rabbidir.
-

Fussilet/41:10. O, yeryüzüne sabit dağlar yerleştirdi. Orada bereketler yarattı ve orada tam dört günde isteyenler için fark gözetmeden gıdalar takdir etti.

Fussilet/41:12. Böylece onları, iki günde yedi gök olarak yarattı ve her göğe görevini vahyetti. Ve biz, yakın semâyı kandillerle donattık, bozulmaktan da koruduk. İşte bu, azîz, alîm Allah'ın takdiridir.

Yer(2 Gün)+Gıdalar(4 Gün)+Gökler(2 Gün) = 8 gün

Gördüğünüz üzere burada da bir çelişki mevcut.
-

Kuran’da daha bir çok çelişki vardır ama şimdilik bunlar yeterli diye düşünüyorum. Şimdi geçelim Kuran’ın insanlık dışı ve bilimle çelişen ayetlerine.
Ayet 1
Nisa/34: Erkekler, kadınlar üzerinde hâkim dururlar, çünkü bir kere Allah birini diğerinden üstün yaratmış ve bir de erkekler mallarından harcamaktadırlar. Bunun için iyi kadınlar, itaatkârdırlar. Allah'ın korumasını emrettiği şeyleri, kocalarının yokluğunda da korurlar. Serkeşlik etmelerinden endişe ettiğiniz kadınlara gelince; önce kendilerine nasihat edin, sonra yataklarında yalnız bırakın, yine dinlemezlerse dövün.

Allah açıkça erkeklerin kadınlardan daha üstün yaratıldığını söylüyor. Ve bu yetmezmiş gibi erkeklerin karılarını dövmelerini serbest kılıyor. Boşuna “Bir erkek dini olarak İslam” demiyoruz…
Ayet 2
Maide/38: Yaptıklarına bir karşılık ve Allah'tan caydırıcı bir müeyyide olmak üzere hırsız erkek ile hırsız kadının ellerini kesin. Allah mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir.
Allah insanları şiddete ve zulüme teşvik ediyor. Başka bir şey söylemeye gerek var mı?
Ayet 3
Nisa/3: Eğer, (velisi olduğunuz) yetim kızlar (ile evlenip onlar) hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız, (onları değil), size helâl olan (başka) kadınlardan ikişer, üçer, dörder olmak üzere nikahlayın. Eğer (o kadınlar arasında da) adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz (cariyeler) ile yetinin. Bu, adaletten ayrılmamanız için daha uygundur.

Gördüğünüz üzere İslam’da çok eşlilik serbest. Böyle bir şeyin çağdaş toplumda hoş görülmesi imkansız. Ayrıca 4 eş bulamayana da sınırsız cariye(kadın köle) lütuf edilmiş Allah tarafından. Yani anlayacağınız İslam’ın çağdaşlıkla yakından uzaktan alakası yok. Ya da biz çağdaşlığı yanlış biliyoruz.
Ayet 4
Talak/4: Kadınlarınızdan âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdet görmeyenler hususunda tereddüt ederseniz, onların bekleme süresi üç aydır. Hamile olanların bekleme süresi ise, doğum yapmalarıyla sona erer. Kim Allah'a karşı gelmekten sakınırsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.

Adet görmemiş kadından nasıl boşanılacağı anlatılıyor. Yani İslam’a göre sübyancılık serbest. İlginç olmalı…
Ayet 5
Bakara/282: Üzerinde hak olan (borçlu) da yazdırsın ve Rabbi olan Allah'tan korkup sakınsın da borçtan hiçbir şeyi eksik etmesin (hepsini tam yazdırsın). Eğer borçlu, aklı ermeyen veya zayıf bir kimse ise, ya da yazdıramıyorsa, velisi adaletle yazdırsın. (Bu işleme) şahitliklerine güvendiğiniz iki erkeği; eğer iki erkek olmazsa, bir erkek ve iki kadını şahit tutun.

Yorum yapmıyorum.

Ayet 6
Nisa/11: Allah size, çocuklarınız (ın alacağı miras) hakkında, erkeğe iki dişinin payı kadarını emreder. (Çocuklar sadece) ikiden fazla kız iseler, (ölenin geriye) bıraktığının üçte ikisi onlarındır. Eğer kız bir ise (mirasın) yarısı onundur. Ölenin çocuğu varsa, geriye bıraktığı maldan, ana babasından her birinin altıda bir hissesi vardır. Eğer çocuğu yok da (yalnız) ana babası ona varis oluyorsa, anasına üçte bir düşer. Eğer kardeşleri varsa anasının hissesi altıda birdir.

Kadınların aşağılanması bu ayette de devam ediyor. Ayrıca matematiksel hesaplama yaptığınızda böyle bir paylaşımın imkânsız olacağı gerçeğiyle de karşı karşıya kalıyoruz.

Ayet 7
Tevbe/28: Ey iman edenler! Allah'a ortak koşanlar ancak bir pislikten ibarettir. Artık bu yıllarından sonra, Mescid-i Haram'a yaklaşmasınlar. Eğer yoksulluktan korkarsanız, Allah dilerse lütfuyla sizi zengin kılar. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir. 

Biz İslam hoşgörü dini sanıyorduk! Meğer inanmayanlar sadece pislikten ibaretmiş. Acaba biz de Müslümanlar sadece  PİSLİKTİR desek hoşlarına gider miydi?

-

Ayrıca gayrimüslümlere hakaret eden bir çok ayet vardır. Bunların üstüne eğer laf söylediğimiz Müslüman olursa da bunları aklına getirsin.

ALINTI

83 yaşındaki Dedeniz

                     

Link to post
Sitelerde Paylaş

İşte böyleee,

                     Yukarıya astığım yazının KAYNAGI.

Dedeniz

18 Tem 2011 — Kuran'daki Çelişkili ve Gerikafalı Ayetler. Eveet, uzun bir aradan sonra tekrar bir yazıyla karşınızdayım. Bu sefer konumuz İslam ve haliyle ...
Link to post
Sitelerde Paylaş

Tevbe 28 deki müşriklere Allaha ortak koşan ve putlara tapanlara necis denmesi


Tevbe/28: "Ey iman edenler! Allah'a ortak koşanlar ancak bir pislikten ibarettir. Artık bu yıllarından sonra, Mescid-i Haram'a yaklaşmasınlar. Eğer yoksulluktan korkarsanız, Allah dilerse lütfuyla sizi zengin kılar. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir. "
***
necisin zıddı tahir veya dahirdir 

56:79: "لَا يَمَسُّهُٓ اِلَّا الْمُطَهَّرُونَۜ " ayeti  " Ona, ancak tertemiz olanlar dokunabilir."
şeklinde meal verilmiş bu yüzden necisin tersi dahir mudahir demek maddi temizlik addedilip
abdestsiz Kur'ana dokunulmaz manası verilmiştir
bu bir nevi doğruolsa da burda ki tahir mudahir manevi temizlik kalbi duruluk akli temizlik ruhi paklıktır bu yüzden mushafa abdestsiz dokunmadan ziyade şirk gibi manevi kirden necasetten bahsedilmektedir.
bu yüzden necis kelimesi iki manada kullanılmış biri maddi necislik manasında iken diğeri manevi necasettir yani kalbi fikri ruhi akli kirliliktir
er-ragıb  zemahşeri maturidi ve diğer ulema tevbe 28 deki necisin kötülüklerden günahlardan temizlenme yani tevbe istiğfar ile temizlenmiş arınmış veya bu  günahlara hiç bulaşmamış kimse demektir

**
"Tahir Efendi bana kelb demiş
İltifâtı bu sözde zâhirdir
Mâlikîdir mezhebim zîrâ
İ'tîkâdımca kelb tâhirdir

bu meşhur 4 lükte kelb bazı mezheplerde necistir yani pistir
ama maliki mezhebinde tahirdir yani temizdir
demek ki necaset tahirlik mezheplerde bile farklı birine necis diğerine tahir olabilir
**
bir misal
pedofili olan sapkın biri madden temiz olsa  elbiseleri çok temiz olsa bedenen yıkanmış temiz olsa dahi manen necistir sapkındır
bunun bu sapkın halini bilen bir anne bu kişi kendi tertemiz masum melek gibi  kız çocuğuna yaklaşsa onu sevmeye kalksa şöyle dese doğrudur:
ey necis kişi sen fikren aklen ruhen necissinbenim tertemiz masum melek çocuğuma dokunma yaklaşma 
müşrikler itikaden fikren kalben cansız ölü ceset hükmünde ruhsuz putlara heykelere tapıyorlar
bu yüzden tertemiz Allahın anıldığı mescide yaklaşmaları men edilmiştir
o yüzden musevi isevi olan kadınla bir müslüman erkek evlenebilir
ancak müşrik kadın ile nikah kıyamaz
müşrik manen ölü kokmuş neciş ceset hükmündedir
hz ibrahimin puta balta asması bunu gösterir
**
dolayısı ile  bu ayette maddi necaset değil manevi fikri kirlilik ve sapmadan bahsediliyor

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...