Hasan Akçay 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi Bir daha anlatmaya çalışayım. Nisa 3'te deniyor ki nikahlayın o kadınların ikişerini ve üçerini ve dörderini. Kendinize nikahlayın diye de okunabilir bu yani evlenin, başkalarına nikahlayın diye de yani evlenDiRin. Bu bir tercih meselesidir ve beşerdir tercihi yapan, şaşar; Nisa 3'te şaşıp hata yapmış işte. Kısacası kadınları kendinize nikahlayın emri Allah'ın hükmü değildir, beşerî tercihtir ve müthiş bir hatadır. Nisa 3'te çok eşlilik yok. Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi Anadili Arapça olan gramer uzmanlarıyla bu konuyu tartıştığımda ilginç bir açıklamayla karşılaştım. Dendi ki: nikahlamak fiilinin Nesnesi dişil ise anlamı kesinlikle evlenmektir, evlenDiRmek değil. Tamam... da diye itiraz ettim Nur 32'de nikahlamak fiilinin Nesnesi dişil ama anlamı evlenDiRmek: evlenDiRin... cariyelerinizi -enkihûl... imâikum. Bu itiraza cevap olarak ne demek zorunda kaldıklarını görmek isterseniz lütfen bkz: https://free-minds.org/forum/index.php?topic=15958.30 Link to post Sitelerde Paylaş
Noah 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi (düzenlendi) 6 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Bir daha anlatmaya çalışayım. Nisa 3'te deniyor ki nikahlayın o kadınların ikişerini ve üçerini ve dörderini. Kendinize nikahlayın diye de okunabilir bu yani evlenin, başkalarına nikahlayın diye de yani evlenDiRin. Bu bir tercih meselesidir ve beşerdir tercihi yapan, şaşar; Nisa 3'te şaşıp hata yapmış işte. Kısacası kadınları kendinize nikahlayın emri Allah'ın hükmü değildir, beşerî tercihtir ve müthiş bir hatadır. Nisa 3'te çok eşlilik yok. Bu ayetlerde ne diyor peki? Muminun 5-6: Onlar ki ırzlarını korurlar. Ancak eşleri ve ellerinin altında bulunan cariyeleri bunun dışındadır. Bundan dolayı kınanmazlar. Bu çok eşlilik değil mi? Ekim 17, 2020 tarihinde Noah tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
sağduyu 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi İslam'da birden fazla kadınla evliliğin olup olmadığını tartışmak bile abes, var olduğu gün gibi ortada. Bu dinin kurucusunun bile 9-10 karısı olduğu apaçık ortadayken İslam'da birden fazla kadınla evlilik yok demek nasıl bir ahmaklıktır? Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi 15 minutes ago, Noah said: Bu ayetlerde ne diyor peki? Muminun 5-6: Onlar ki ırzlarını korurlar. Ancak eşleri ve ellerinin altında bulunan cariyeleri bunun dışındadır. Bundan dolayı kınanmazlar. Bu çok eşlilik değil mi? Müminun 6'da ellerin altında bulunan diye geçenler "mâ meleket eymân"dır; cariye değil, yemin NiKAHLI eşlerdir. Örneğin Muhammed nebinin "mâ meleket yemîn"i onun yemin nikahlı karısıdır ve Muhammed nebi o kadının yemin nikahlı kocası. Kuran'daki İslamda nikahsız cinsel ilişki zinadır, haramdır; Muhammed nebi zina yapmamıştır. Nisa 3'teki "mâ meleket eymân ukum"a gelince evli değil sizin bakımını üstlendiğiniz genç kızlarınızdır onlar; onlarla sizin evlenmeniz ise haramdır; onlara yoksullar talip olacak ve sizin izniniz ile nikahlanacaklar tıpkı 18'in altındaki biyolojik kızlarınız gibi. Bkz Nisa 25: İffetini kendi koruyan mümin kadınlarla kolay kolay evlenemiyenleriniz için mümin genç kızlarınızdan olan mâ meleket eymân ukum var; sizin imanınızı Allah bilir ama hepiniz birbirinizdensiniz; (ey yoksullar!) eş alın onları aileleriniz izniyle, fenkihû hunne bi izni ehlih ihinn... Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi (düzenlendi) 9 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Müminun 6'da ellerin altında bulunan diye geçenler "mâ meleket eymân"dır; cariye değil, yemin NiKAHLI eşlerdir. Örneğin Muhammed nebinin "mâ meleket yemîn"i onun yemin nikahlı karısıdır ve Muhammed nebi o kadının yemin nikahlı kocası. Kuran'daki İslamda nikahsız cinsel ilişki zinadır, haramdır; Muhammed nebi zina yapmamıştır. Nisa 3'teki "mâ meleket eymân ukum"a gelince evli değil sizin bakımını üstlendiğiniz genç kızlarınızdır onlar; onlarla sizin evlenmeniz ise haramdır; onlara yoksullar talip olacak ve sizin izniniz ile nikahlanacaklar tıpkı 18'in altındaki biyolojik kızlarınız gibi. Bkz Nisa 25: İffetini kendi koruyan mümin kadınlarla kolay kolay evlenemiyenleriniz içinmümin genç kızlarınızdan olan mâ meleket eymân ukum var; sizin imanınızı Allah bilir ama hepiniz birbirinizdensiniz;(ey yoksullar!) eş alın onları aileleriniz izniyle, fenkihû hunne bi izni ehlih ihinn... Sen ne zırvalıyorsun? Cariye ne alaka? Resmen sahtekărlık yapıyorsun, çünkü alıntı yaptğın forumdaş çok eşlilikten bahsediyor ki "Ancak eşleri..." diye yazıyor zaten. Senin habire aklamaya çalıştığın Muhammed çok eşlidir, gerisi teferruat. Artı; İslam´da çok eşlilik genel geçer meşru bir mevzudur. Yani boş beleş gazel okuyup senelerden beri kafamızı ütülüyorsun. Ekim 17, 2020 tarihinde kavak tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Noah 0 Ekim 17, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 17, 2020 gönderildi (düzenlendi) 20 dakika önce, Hasan Akçay yazdı: Müminun 6'da ellerin altında bulunan diye geçenler "mâ meleket eymân"dır; cariye değil, yemin NiKAHLI eşlerdir. Ma meleket eyman nikahlı eş olamaz: Nur 24: Ellerinizin altında bulunan (köle ve cariyeler)den mükâtebe akdi yapmak isteyenlerle, eğer kendilerinde bir iyilik (hayır) görürseniz, mükâtebe akdi yapın ve Allah'ın size verdiği malından onlara da (yardım olarak) verin" Ayette ma maleket eymanlarınızla mukatebe yani köle salma anlaşması yapın diyor. Nikahlı hür eşinle mukatebe yapamazsın zaten. Ma meleket eyman nikahlı hür eş olamaz çünkü mukatebe köleyle yapılır. Ama varsın senin dediğin gibi olsun ayette ev (veya) bağlacıyla arası ayrılan iki farklı kadın grubundan bahsetmiş, ikisinden de ırzlarını korumalarına gerek yok demiş. Çok eşlilik var ayette ister cariye de ister yemin nikahı de. Nisa 3'teki "mâ meleket eymân ukum"a gelince evli değil sizin bakımını üstlendiğiniz genç kızlarınızdır onlar; onlarla sizin evlenmeniz ise haramdır; onlara yoksullar talip olacak ve sizin izniniz ile nikahlanacaklar tıpkı 18'in altındaki biyolojik kızlarınız gibi. Burada da başka anlam vermek zorunda kalmışssın kelimeye, çünkü bir anlam kurtarmıyor. Nisa 24'de de kurtarmıyor ayrıca. Bütün evli kadınlar da haram size cariyeler hariç demiş. Meleket eyman nikahlı eş dersen, bütün evli kadınlar da haram nikahlı eşleriniz hariç gibi garabet bir anlam ortaya çıkıyor: Nisa 24. Elinizin altında bulunan câriyeler müstesna, evli kadınlar da size haram kılındı. Ekim 17, 2020 tarihinde Noah tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 18, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 18, 2020 gönderildi (düzenlendi) Samia: Bekarlarınızı ve erdemlileri nikahlayın... diyen 24:32'ye gelince* orada hem eril hem de dişil Nesne bulunduğu için evlenin mi ya da evlendirin mi dendiğini fiil belirleyemez; fiil (nikahlayın) iki anlama da gelir. Ben bunda bir sorun görmüyorum. Hasan Akçay: Yani fiilin evlendirin anlamına geldiği muhtevadan, örneğin sözün gelişinden, anlaşılır. Peki, mevcut harekelere göre, erkek kölelerinizle ve cariyelerinizle evlenin diyen 4:3'te "nikahlayın"a evlenin anlamını yükleyen kimdir Hz Muhammed zamanında harekeler olmadığına göre? Bu hareke hinliği ile çok eş alın diyerek çok eşli zulmü Allah'ın dinine yamayan kimdir? "Çok eşli olun!" kimin hükmüdür? 4:3'te muhtevaya niçin bakılmamıştır, niçin hâlâ bakılmıyor? _______________________________ * https://free-minds.org/forum/index.php?topic=15958.30 As for verse 24:32, "wan kihul ayaamaa minkum wassaaliheen: marry the single and the righteous amongst you ...", since the address is to both genders, the verb is impossible to decide its form, the verb accommodates both meaning. I do not see a problem here. Ekim 18, 2020 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 18, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 18, 2020 gönderildi 3 minutes ago, Hasan Akçay said: Samia: Bekarlarınızı ve erdemlileri evlendirin... diyen 24:32'ye gelince* orada hem eril hem de dişil Nesne bulunduğu için evlenin mi ya da evlendirin mi dendiğini fiil belirleyemez; fiil (nikahlayın) iki anlama da gelir. Ben bunda bir sorun görmüyorum. Hasan Akçay: Yani fiilin evlendirin anlamına geldiği muhtevadan, örneğin sözün gelişinden anlaşılır. Peki, mevcut harekelere göre, erkek kölelerinizle ve cariyelerinizle evlenin diyen 4:3'te "nikahlayın"a evlenin anlamını yükleyen kimdir Hz Muhammed zamanında harekeler olmadığına göre? Bu hareke hinliği ile çok eş alın diyerek çok eşli zulmü Allah'ın dinine yamayan kimdir? "Çok eşli olun!" kimin hükmüdür? 4:3'te muhtevaya niçin bakılmamıştır, niçin hâlâ bakılmıyor? _______________________________ * https://free-minds.org/forum/index.php?topic=15958.30 As for verse 24:32, "wan kihul ayaamaa minkum wassaaliheen: marry the single and the righteous amongst you ...", since the address is to both genders, the verb is impossible to decide its form, the verb accommodates both meaning. I do not see a problem here. Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ekim 18, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 18, 2020 gönderildi Gereken lüzum üzerine yeniden.... Senin habire aklamaya çalıştığın Muhammed çok eşlidir, gerisi teferruat. Artı; İslam´da çok eşlilik genel geçer meşru bir mevzudur. Yani boş beleş gazel okuyup senelerden beri kafamızı ütülüyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 22, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 22, 2020 gönderildi On 17.10.2020 at 13:43, Noah said: Nisa 24. Elinizin altında bulunan câriyeler müstesna, evli kadınlar da size haram kılındı. Nisa 24'de evli kadınlar diye çarpıtılan muhsenât "iffeti korunan kadınlar"dır ve sizin onlarla evlenmeniz helaldır. Kanıt için Nisa 25'e bakın, orda da var muhsenât. Artı, mâ melekeket eymân ukum da var ki genç kızlarınız diye nitelenmişler yani sizin bakımını üstlendiğiniz "genç kızlar"dır onlar. O genç kızlarınızla sizin evlenmeniz haramdır; onlara sizin toplumunuzdaki yoksulllar talip olacak siz uygun görürseniz "Verdim gitti!" diyeceksiniz. Bunu daha önce anlattım; l beni tekrarlamak zorunda bırakmayın. Lütfen. Nisa 24-25'teki "muhsenât"ın ve "mâ meleket eymân ukum"un açıklamasını bir ilahiyatçıdan dinleyebilirsiniz. Aşağıdaki videoda 4:00. Link to post Sitelerde Paylaş
Noah 0 Ekim 22, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 22, 2020 gönderildi (düzenlendi) 2 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Nisa 24'de evli kadınlar diye çarpıtılan muhsenât "iffeti korunan kadınlar"dır ve sizin onlarla evlenmeniz helaldır. Kanıt için Nisa 25'e bakın, orda da var muhsenât. Artı, mâ melekeket eymân ukum da var ki genç kızlarınız diye nitelenmişler yani sizin bakımını üstlendiğiniz "genç kızlar"dır onlar. Nur 24: Ellerinizin altında bulunan (köle ve cariyeler)den mükâtebe akdi yapmak isteyenlerle, eğer kendilerinde bir iyilik (hayır) görürseniz, mükâtebe akdi yapın ve Allah'ın size verdiği malından onlara da (yardım olarak) verin" Nur 24 konusuna hiçbir cevap vermemişsiniz. Halbuki o ayet kendi başına açıklıyor ma maleket eymanın ne olduğunu. Mükatebe terimi osmanlıca sözlüklere kadar giren genel kabul görmüş bir fıkıh terimi ve kölelerle yapılan özgürleştirme anlaşması anlamına geliyor. Neden ma maleket eymanlarla mükatebe yapın deniyor, çünkü bu insanlar köle de ondan. Nisa 25: İçinizden mümin ve hür kadınlarla evlenmeye gücü yetmeyen kimse, ellerinizin altında bulunan mümin câriye kızlarınızdan alsın. Allah sizin imanınızı daha iyi bilmektedir. Birbirinizden türeyip gelmektesiniz. Öyleyse iffetli yaşamaları, zina etmemeleri ve gizli dost da tutmamaları şartıyla ve ailelerinin de izniyle onları nikâhlayıp alın, mehirlerini de âdete uygun olarak verin. Evlendikten sonra bir fuhuş yaparlarsa onlara, hür kadınların cezasının yarısı gerekir. Nisa 25 de hürlerle evlenme gücü yetmeyenler neden ma maleket eymanlarla evlensin deniyor, demek ki ma maleket eymanlar hür değil. Ve evlendikten sonra hürün yarısı ceza alıyorlar. Peki bir insan hürlere verilen cezanın nasıl yarısını alabilir? Ancak köle olması lazım ki alabilsin. Hukuk kuralları bütün insanlar için eşittir ve herkese eşit olarak uygulanır. Bir toplumda iki farklı hukuk standardından bahsediliyorsa orada birbiriyle eşit olmayan iki grup insan var demektir. Tıpkı Kuran'da hürler ve köleler olarak iki grup olduğu gibi. Nisa 25:..... Bu, içinizden günaha düşmekten korkanlar içindir; sabretmeniz ise sizin için daha hayırlıdır. Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir. Ve bunlarla evlenmek zaten tavsiye edilen bir şey değildir. Tavsiye edilmemesinin sebebi de köle olmarından başka bir şey değil. 2 saat önce, Hasan Akçay yazdı: O genç kızlarınızla sizin evlenmeniz haramdır; onlara sizin toplumunuzdaki yoksulllar talip olacak siz uygun görürseniz "Verdim gitti!" diyeceksiniz. Bunu daha önce anlattım; l beni tekrarlamak zorunda bırakmayın. Lütfen. Bu da nereden çıktı anlamadım. İslam'da evlatlıkla bile evlenmek haram değilken, nereden çıkıyor sözde bakımı üstlenilen ma meleket eymanlarla evlenilemeyeceği. Peki ma maleket eymanı olan kadınlar da onlarla evlenemeyecek mi? Çünkü Kuran'da kadınların da m.m. eymanları vardır bu kavram hem kadın hem erkek köleleri kapsar. Ahzab 55: Peygamber hanımlarına babaları, oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, kadınları ve sahip bulundukları köleleri hakkında (perdesiz görüşmede) bir günah yoktur. Allah’a itaatsizlikten sakının. Kuşkusuz Allah her şeye tanıktır. Nur 31: Mümin kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar ve iffetlerini korusunlar. Açıkta kalanlardan başka süslerini göstermesinler. Başörtülerini yakalarının üzerinden bağlasınlar. Kocaları, babaları, kocalarının babaları, kendi oğulları, kocalarının oğulları, erkek kardeşleri, erkek kardeşlerinin oğulları, kız kardeşlerinin oğulları, kadınları, hizmetlerinde bulunan köleleri ve câriyeleri, cinsel arzusu bulunmayan erkek hizmetçiler, kadınların cinselliklerinin farkında olmayan çocuklar dışında kimseye süslerini göstermesinler. Yürürken, gizledikleri süsleri bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey müminler! Hepiniz Allah’a tövbe edin, umulur ki kurtuluşa erersiniz! Ve bütün iddialarınızı doğru kabul ettik ve ma maleket eymanlara bakımı üstlenilen kızlar/erkekler dedik diyelim ve aşağıdaki ayeti bu şekilde değiştirelim: Muminun 5-6: Onlar ki ırzlarını korurlar. Ancak eşleri ve ellerinin altında bulunan bakımını üstlendikleri kızlar bunun dışındadır. Bundan dolayı kınanmazlar. Bir adamın 1 karısı 3-4 tane de bakımını üstlendiği genç kız var diyelim. Kuran'a göre bu adamın bu kızlarla tıpkı karısıyla olduğu ilişkiye girmesi gene serbest oluyor ve çok eşlilik gene ortadan kalkmıyor yani. Nisa 24'ü de değiştirelim: Elinizin altında bulunan bakımını üstlendiğiniz kızlar hariç, tüm iffeti korunan kadınlar kadınlar da size haram kılındı. Bakımını üstlendiğimiz kızlar gene helal yani :d Ekim 22, 2020 tarihinde Noah tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 24, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2020 gönderildi On 22.10.2020 at 13:12, Noah said: Nisa 24'ü de değiştirelim: Elinizin altında bulunan bakımını üstlendiğiniz kızlar hariç, tüm iffeti korunan kadınlar kadınlar da size haram kılındı. Değiştirmeyelim, hakkımız yok; ayette Allah ne diyorsa o: Ve iffeti korunan kadınlar (Vel muhsenâti min en-nisâi) ama yeminlerinizin size BAĞLADIKLARI hariç (illâ mâ meleket eymân ukum) Allah'ın size yazdığı budur (kitâbe allahi aleykum) size bunların dışındakiler helaldır (ve uhılle lekum mâ verâe zâlikum) Allah'ın dediği budur; iffeti korunan kadınlar yani muhsenât haram değildir size, helal onlar HELAL. Sevgili NOAH, Siz hiç iffetli kadınlar haramdır deyip evlenmek için iffetsiz kadın arayan mümin gördünüz mü? Ayaklarımız yere bassın. Lütfen. Haram olanlar yeminlerinizin bağladığı kadınlardır yani mâ meleket eymân ukum onlar HARAM size onlar. Link to post Sitelerde Paylaş
kavak 0 Ekim 24, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 24, 2020 gönderildi Gereken lüzum üzerine yeniden.... Senin habire aklamaya çalıştığın Muhammed çok eşlidir, gerisi teferruat. Artı; İslam´da çok eşlilik genel geçer meşru bir mevzudur. Yani boş beleş gazel okuyup senelerden beri kafamızı ütülüyorsun. Link to post Sitelerde Paylaş
DreiMalAli 0 Ekim 25, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2020 gönderildi Taberi ne diyor bu işe yav? Sormamın nedeni: Kuran yorumcuları önce Taberi'ye bakarlar. Taberi konu hakkında 10-15 alim(!) sıralamıştır. Bu alimlerden 5-6'sının yorumunu vermiştir. Daha sonra Taberi, ya kendisi her yorumdan bir parça alıp kendi yorumunu yazmıştır ya da hiç yorum yapmamıştır. Taberiye bakanlar ise oradaki yorumlardann bazılarını kendi yorumuymuş gibi bize yutturmaya çalışır. Her yorumcunun paşa gönlünün zevki değişik olduğu için, yorumlar da doğal olarak değişik, hatta çelişkili olacaktır. Yani... Günümüz Kuran yorumcuları sadece papağanlık yaparlar. Aramızda kalsın! Bunların hepsi Arapça biliyorum diye, Kuranı Araplardan daha iyi, daha doğru anlıyorum diye de caka satarlar, havalarında geçilmez. Oysa olay, gayet kolay: İlk ve vazgeçilmez şart, Arap yalakalığından kurtulmak! Sevgiler Ek: Aramızda kalsın! Müslümanlar ne kadar kıvırırsa kıvırsın, Kuranın 4 kadın ile evlenmeye izin verdiği gerçeğini saklayamazlar, İslamın ve Kuran yazarlarının bu azgınlığını temizleyemezler. Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 25, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2020 gönderildi (düzenlendi) AKIL ne diyor bu işe, önemli olan budur; örneğin aklın cevabı nedir şu sorulara: Soru 1. Mevcut kıraate göre Nisa 3'te deniyor ki: Eğer yetimlerin haklarını koruyamıyacağınızdan korktu iseniz evlenin o kadınlarla. Evlenecek olanlar yetimlerin haklarını koruyamıyacağından korkan herkestir, KADINLAR dahil; kadınlar ile kadınlar evlenecek... Mümkün mü? Soru 2. ikişer, üçer, dörder... o kadınların 2'si ile aynı anda, 3'ü ile aynı anda, 4'ü ile aynı anda demek (35:1). O kadınların örneğin 4 tanesiyle aynı anda evlenecek bir adam. Mümkün mü? Soru 3. Evlenin mâ meleket eymân ukum ile... ama "mâ meleket eymân ukum"un ERKEK olanları var (fe kâtibûhum, 24:33); erkekler ile erkekler evlenecek. Mümkün mü? Soru 4. Nikahlayacağınız mâ meleket eymân bakımını üstlendiğiniz "genç kızlar"ınızdır sizin (feteyât ikum, 4:25) ve onlarla sizin evlenmeniz haramdır (4:24, 25); Allah 4:24, 25'te haram dediğine 4:3'te helal der mi, mümkün mü? Ekim 25, 2020 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 25, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2020 gönderildi (düzenlendi) 8 minutes ago, Hasan Akçay said: AKIL ne diyor bu işe, önemli olan budur; örneğin aklın cevabı nedir şu sorulara: Ekim 25, 2020 tarihinde Hasan Akçay tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
tolonbey 0 Ekim 25, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2020 gönderildi İşte böyleee, Hiçbir ilahi denen din TANRI buyruğu degil FELLAH uyduruğudur.MUHONUN ve onun 5 ögretmeninin uyduruğudur.Tanrının DİNİ KAFAMIZA koyduğu USDUR(akıldır). Kuran TANRININ buyruğudur deyenler, TANRI tanımazlardırlar. Çünkü kuranda pek çok yanlışlar vardır. Örneklıyım:Kuran diyorki MENİ belkemiginden gelmektedir. Halbuki MENİ TAŞŞAKLARDAN gelmektedir. Eski insanlar bir kişiyi hadım yapmak istedilermi TAŞŞAKLARDAN SİKE gelen iki damarı deyelim KANALI,boruyusıkıştırtarak o iki kanalı ortadan koparırlardı.Ve bu adamın bir daha çocuğu olmazdı. Bunu bizim köylüler bile bilirken dünyaya US vermeye çalışan MUHODA 5 öğretmenide bilememiştir. Muha TANRI tarafından seçilip gönderilmemiş kendi kendini peygamber ilan etmiştir. Kurana koyduğu pekçok ayatlarsa USUBAŞINDA hiçkimsenın öyle birşey yazması mümkün degildir. Kurandakı USA yakın ayatlarsa islamdan 30 yıl önce yasamiş bir arrap şairin şiirleridir. İslamdan önce bir arap kadın birkaç KOCA alabiliyordu.Muho bunu ters çevirdi .bir erkek birçok kadın alabilir yaptı. İslam şöyle der,İYİLİKDE KÖTÜLÜKDE ALLAHDANDIR.Bir başka ayattaysa iyilik ALLAHDAN KÖTÜLÜKSE kuldandır demiştir. İslam rüzgarsız havada bir yaprağın sallanması bile ALLAHDANDIR DER.Yani islam olan herşeyi ALLAHA yükler.Yoksulluğuda,varlılıklığıda.Pencereden saksi başımıza düşürülüp ölmemiz bile ALLAHTANDIR derler. Yaniiiiiiii müslümanlar TANRIYA iftirada yarıştırılmaktadırler. Habeş istanda yaş ortalaması 40 yıl. Türkiyede 70. İsviçrede 80 Huna TÜRKLERİNDE yaş ortalaması 120. Ben şimdi müslümanlara soruyorum sizin inandığınız ALLAHIN adaleti bumu. MUHO 63 yaşında öldü diyorlar.Medemki Allah kainatı onun için yarattı ,neden ona uzun ömür vermedı?Çünkü ÖMRÜ Allah degil iç ve dış etkenler,beslenmeler ömrü uzatıyor yanutta kısaltıyor. Aslında Muhammet aYSE ve HAFSA tarafından zehirlenerek öldürüldü. Ayatın birinde Allah güye şöyle demiş kadınlarına MUHONUN.Yerinizde rahat durun,yaramazlık yapıp kocanızı üzmeyin.Bakın kocanızı üzerseniz sonra sizi boşarda bende ona sizden güzel vede cilveli garılar bulurum kocanıza.Tanrının işi gücü yokda MUHOYA garı ayarlayacak.Töpe estağeirullah:-))))) .Ne günlere galdıh EY ATATÜRK. Dedeniz Link to post Sitelerde Paylaş
DreiMalAli 0 Ekim 25, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 25, 2020 gönderildi 3 saat önce, Hasan Akçay yazdı: AKIL ne diyor bu işe, Haydaaaa! İslam ve akıl? Kuran ve akıl? Bak bu çok ayıp! Kuran yazarlarının akıl dedikleri şey kalp kasları ve kalp kapakcıklarıdır. Alıntı önemli olan budur; Yanlış söylem. Doğrusu "Bunun hiç önemi yoktur!" olmalıydı! 3 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Soru 1. Mevcut kıraate göre Nisa 3'te deniyor ki: Eğer yetimlerin haklarını koruyamıyacağınızdan korktu iseniz evlenin o kadınlarla. Evlenecek olanlar yetimlerin haklarını koruyamıyacağından korkan herkestir, KADINLAR dahil; kadınlar ile kadınlar evlenecek... Mümkün mü? 1- İşin içinde din ve özellikle İslam olduğu için her türlü pislik ve rezillik mümkündür. Örneklerini her gün müslümanlarda, müslüman topluluklarda ve İslam alimlerinin söylemlerinde görüyoruz. 2- Kuran, daha doğrusu Kuran yazarları kadınları insan yerine koymaz ve onları muhatap almaz. Kuran ve Kuran yazarları her zaman erkeklere hitap eder. Eğer o cümlede "evlenin" kelimesi geçiyorsa, Kuran yazarları bu kelime ile erkeklere hitap ediyordur. Kadınlara hitap etmez, "evlenin" kelimesinin muhatabı kadınlar değildir, erkeklerdir. 3- "Eğer yetimlerin haklarını koruyamıyacağınızdan korktu iseniz evlenin o kadınlarla." cümlesi bu hali ile doğruysa, evlenilecek olan kadınlar belirsizdir. Bu "kadınlar" bahsedilen yetimler de olabilir, o yetimlerin anneleri de ve tabi "evlenilecek olan o kadınlar" hem yetimler ve hem de o yetimlerin anneleridir. 4- "Haklarını koruma/korumama" şartı ise genel olarak her dinde özel olarak ise İslamda tam bir fasa-fisodur, gevezelikten başka bir şey değildir. Her müslümanın hak koruması/korumaması onun işkembesinin genişliği kadardır, veya fetva alacağı hocanın cüzdanıyla orantılıdır. Not: Cümlelerimde "geçiyosa", "tercüme doğruysa" gibi terimler kullanmamın nedeni, Kuran tercümanlarının çeviri sahtekarlığı yapmayı sevdiklerini bildiğimdendir. Çeviri sahtekarlığı yapmasalardı, bu kadar tartışmalı, bu kadar değişik ve hatta çelişkili anlamlar ortaya çıkmazdı. 3 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Soru 2. ikişer, üçer, dörder... o kadınların 2'si ile aynı anda, 3'ü ile aynı anda, 4'ü ile aynı anda demek (35:1). O kadınların örneğin 4 tanesiyle aynı anda evlenecek bir adam. Mümkün mü? Mars gezegenin hangi köyünde yaşadığını sorabilir miyim? Elbette mümkün! Ve bu, günümüzün İslam gerçeğidir! İslam ile yönetilen her ülkede gayet normal bir yaşam tarzıdır. Müslüman topluluklarda birden fazla kadınla aynı anda evlenmek, İslam dininin onlara bahşettiği bir ayrıcalık, bir rüşvet ve bir torpildir. Haaa; 4 kadınla yetindiler mi? Hiç sanmıyorum. Müslümallar itibarda tasarruf etmezler. Bir kaç on yıl öncesine değin Türkiyede mümkün olmamasının nedeni bizim kendi öz adetlerimizdi. Arap yalakaları arttığı için TC'deki İslam alimleri de yıllardan beri 4'e kadar kadınla aynı anda evlenmeyi dilledirir oldular ve kendi aralarında gerçekleştirdiklerinden eminim. Muhtemelen senin çevrende dahi vardır birden fazla kadınla evlenmiş erkek müsveddeleri. 3 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Soru 3. Evlenin mâ meleket eymân ukum ile... ama "mâ meleket eymân ukum"un ERKEK olanları var (fe kâtibûhum, 24:33); erkekler ile erkekler evlenecek. Mümkün mü? Ha! O Arapça terimin "ERKEK olanları" nedir bilmem. Yazdığın anlayış senin hüsnü kuruntun da olabilir. İslam ve Kuranda çareler tükenmez: Tipik İslam ve tipik müslüman yorumlarının birisi eşcinselliği ölümle cezalandırır. Diğeri ise eşcinsel müslümanlar derneği kurar. Bunlar birbirne tam zıt iki görüş iki hayat tarzı olsa da, her ikisi de ilhamını Kurandan alır!?!? 3 saat önce, Hasan Akçay yazdı: Soru 4. Nikahlayacağınız mâ meleket eymân bakımını üstlendiğiniz "genç kızlar"ınızdır sizin (feteyât ikum, 4:25) ve onlarla sizin evlenmeniz haramdır (4:24, 25); Es geçtim. Çünkü tercüme sahtekarlığı izlemini veriyor. Alıntı Allah 4:24, 25'te haram dediğine 4:3'te helal der mi, mümkün mü? Sorması ayıp olsun! Sen Arabın Allahının okul arkadaşı veya askerlik arkadaşı mısın? Arabın Allahının ne diyeceğini ne demiyeceğini nerden biliyorsun da bu soruyu soruyorsun? Yoksa Arabın Allahının ne diyeceğine sen mi karar veriyorsun? O, "AKIL"dan bahseden akılsız kimdi diye sormayacağım tabi. Arap uydurması ve hayal ürünü Allah herhangi bir şeye ne "helal" diyebilir ne de "haram" diyebilir. Olmayan şey hiç bir şey diyemez, demiş olamaz. Kuran ise elimizde bulunan ve tarihi değeri olan bir kitaptır. Elbette birileri tarafından yazılmış ve/veya derlenmiştir. Ama... Ne zaman yazıldığı/derlendiği belli olmadığı gibi, kimler tarafında yazıldığı/derlendiği de bilinmiyor. Hangi şartlarda yazıldığı bilinmediği gibi, kaç sefer değiştirildiği de bilinmiyor. Hangi dilde yazıldığı/derlendiği dahi kesinleşmiş değildir. 9., 10., 11. yüzyılın yazarlarının/derleyicilerinin keyfinin kahyası sen misin de bu soruyu soruyorsun, onlardan çelişkisiz bir metin bekliyorsun? O yüzyılların adamları ("adamları" diyorum, çünkü Kuran yazarları kadınları muhatap almıyorlar) bir şeyler derlemişler, toplamışlar... İçeriği anlaşılmaz, çelişkilerle dolu bir yazma ortaya çıkarmışlar. Ne demek, ne anlatmak istediklerini ise doğru dürüst ifade edememişler. Bu nedenle de 10/11 yüzyıldan beri bütün müslümanların çabalarına rağmen ne demek/anlatmak istedikleri hala anlaşılmadı. ... Arap yalakalığından kurtulmak şart! Sevgiler Link to post Sitelerde Paylaş
Hasan Akçay 0 Ekim 26, 2020 gönderildi Raporla Share Ekim 26, 2020 gönderildi 6 hours ago, DreiMalAli said: Soru 4. Nikahlayacağınız mâ meleket eymân bakımını üstlendiğiniz "genç kızlar"ınızdır sizin (feteyât ikum, 4:25) ve onlarla sizin evlenmeniz haramdır (4:24, 25); Es geçtim. Çünkü tercüme sahtekarlığı izlemini veriyor. Güzel kardeşim, (feteyât ikum, 4:25) demiş, açık açık ortaya koymuşum; bunda hâlâ sahtekarlık aramanın lüzumu yok. Gerçekten ayıp. Aç 4:24, 25'in Arapça metnini ve mevcut mealleri karşılaştırmalı olarak oku; Arapça metinde "feteyât ikum"u, meallerde "genç kızlarınız"ı göreceksin. birazcık emek ver, öğren. Böyle beleşçilikle görüş alamazsın, görüş veremezsin. Yazılarımdan anlaman lazımdı, ben kavga etmem, görüş alıp veririm; buna yanaşmayanı yok sayarım. Böyle yaptığın sürece sen de yoksun. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts