Jump to content

MUHAMMED YALANCIDIR.


Recommended Posts

  • İleti 42
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

halfer1974 şahsen ben arkadaşlara cevp vermeyi düşünmyorum hep çelişkiden bahsediyorlar ama kendi yazdıklarına bakamıyorlar bir türlü kaldıki islamı kuranı veyahutta hz. resulü savunacak değilim. çünkü savunacak yer burası değil onu çok iyi anladım bir şey söylüyorsun adamların ağızındaki köpükleri ekranda issediyorsun bunları bu kadar hiddetlendiren ne acaba ! kuran okudukça arkadaşların hangi zihiyet yapsnın arkadında olduğuda çok açık belli oluyor . . yazık acıyorum o kadar çok düşünmüşlreki en sonudan bizm beyinsiz olduğumuz kaantine varmışlar vay vaay eğer beyinsizlik buysa yapacağım en akıllı hareket yazdığınız düşüncelere açılım getirmemk olucaktır atesit kardeşler.. nede olsa benim dinim bana sizn dinsizliğiniz size !

Link to post
Sitelerde Paylaş

BU SUNU ORTAYA CIKARTIYOR EGER SIZ HAKLIYSANIZ PEYGAMBER YALANCIYSA 1400 SENE ONCENIN OKUMA YAZMA BILMEYEN ARABI HEPINIZIN TOPLAMINDAN DAHA ZEKIYMIŞ laugh.gif

DOĞRUMU.....

Dogru olabilir.

Muhammed (forumdaki diger arkadaslari bilmem ama) benden daha "zeki" oldugu kesin. (zeki dedigim kurnazlik yonunde yani). Bir suru insana masallarini kakalayabilmis.

Yalniz sunu da unutmamak gerekir; Muhammed okuma yazma bilse de bilmese de bu o kadar onemli degil bence, cunku "masal dinlemek ve masal anlatmak icin" okuma yazma sart degildir.

Hem zeki bir insan eger yalan soylecekse, emin ol bunu herkesten daha ustaca yapar.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Muhammed doğru söylüyor olsaydı çocukluğundan itibaren onu kollamış-korumuş yakınında tutmuş olan ve onun sadece fikirlerini, ümitlerini acılarını sevinçlerini değil ; ciğerlerini bilen Ebu Talip inanırdı.

Mekke'nin görece akıllı ve varlıklı, sözü geçen insanları reddederken aciz-köle-fakir-biçare ve nispeten cahil insanları

etrafında toplayabilmiş olması onun ne derece Muhammedül-Emin olduğunu gösterir.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 3 weeks later...

durma göre vazife çıakrmak yerine kesin kanıt dediğiniz şeyleri tartışalım.Ben elimden geldiğince karşılık vermeye hazırım.Baştanbelirteyim önyargılı karsısında hata arayan değil doğruları arayan biriyim işime gelmediği yerde dalga geçip aşağılamak karakterimd eğil işime geleni de savunmak....

Kısaca ebu talip in Muhammed e inanmamasını onun hanesine eksi puan olarak yazamazsınız.Onun yanında Nice insanlarda tanıdı bunu ne yüzdeye vurabilriiz nede ayrımını (bilgi ve entellektüllikleri) yapabilriz.Toplumda çok net sözü geçen asil sayılan ve korkulan insanlar Ömer ve hamza ve Ali gibi şahsiyetlerde Muhammedin yanında yer almışlardır.

daha sağlam kanıtlar ve sorular lütfen

Link to post
Sitelerde Paylaş
ölürken sizin surat şeklinizi görmek istiyorum biliyormusun..

İşte, araplar gerçek islamı yaşamıyor diyen birinin ağzından çıkan söze bir bakın ya.. Kardeşim bu ne iştir.. Neden benim ölürken yüzümü görmek istiyosun .. Kosovalı cidden bu söz çok dokundu bana, şaka yapmıyorum .. Ben yinede seni diğerleri gibi bilmezdim ama tüm dindarların arasında hiç bi fark olmadığını bi kez daha kanıtladın .. Eğer gerçekten söylediklerin gerçekse, bu psikolojik bir rahatsızlıktır..

Link to post
Sitelerde Paylaş
Mekke'nin görece akıllı ve varlıklı, sözü geçen insanları reddederken aciz-köle-fakir-biçare ve nispeten cahil insanları

etrafında toplayabilmiş olması onun ne derece Muhammedül-Emin olduğunu gösterir.

İşte bu sualin cevabını bulmayışınız İslamın ne olduğunu bilmediğinizi gösterir.

Peygamberler tarihine bakınız,Peygamberlere genellikle fakir ve acizler tabii olmuşlardır.

Ve İslama göre Mekke aristokratları birer sahte Rabb,İlah ve Melik konumundadır ve bu kimseler

Kur'ani deyimle Müstekbirler yani diğer insanları kendi tahakkümü altına alan onların üzerinden rant sağlayan

bu şekilde kendilerine bir saltanat tesis eden kimseler ve saltanatlarının devamı için gerekirse zulümden

dahi çekinmezler sizce bu rahatlığa kavuşmuş kimseler bundan kolay kolay vazgeçer mi?

Kur'anın asıl mesajı a budur zaten insanlar üzerinde Rabbleşen bu sahte ilahları

reddetmek ve bilumum insanlığın aynı konumda olmasını sağlamaktır.Bu aciz kimseler gene Kur'anda

Mustaz'af olarak geçer kaldı ki bir ayette şöyle geçiyor:"Biz ise, yeryüzünde Mustaz'aflara lütufta bulunmak,

onları önderler yapmak ve mirasçılar kılmak istiyoruz. "kasas/5 Tevhidin asıl özü budur yeryüzündeki

İlahlık taslayan herkesi red etmek ve İlah olarak ALLAHı benimsemek.

Şunuda belirtemeden geçemeyeceğim kimse benim bir ilahım yok demesin zira herkesin muhakkak ilah edindiği

kimseler ya da objeler muhakkak vardır Tevhidin mesajı ise bunu mahluklardan alıp ALLAHA izafe etmektir.

Yani ALLAHın varlığına inanmak değil mesele zira bu tevhidin bir kısmına inanmaktır sadece

kaldı ki dünyanın çoğu bir yaratıcının bir üstün gücün varlığını kabullenmekte önemli olan O'nu ilah konumuna

oturtabilmektir zaten mekkeli aristokratlar ALLAHIN varlığını inkarda etmiyorlardı küçük bir araştırma yaparsanız

bunu görürsünüz.

...

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 1 month later...

bu yaptığınız kelime oyunlarıyla kendinizi kandırabiliyor musunuz bari.4 şahitle çıkıp muhammed a.s ben peygamberim deseydi bu sefer kafir curuh anlaşmişlar veya onlara bazı şeyler vaadetmiş derdi.inanmamanız hiç umurumda değil çünkü cehennem boşuna yaratılmadı sizin gibiler için orası.ahirette sizin gibiler ile bizzat zebaniler ilgilenecek merak etmeyin.şahitlik konusunda ilahi vahyin gelişi ile sosyal ve hukuki ve de ferdi düzenlemerin ayrı şeyler olduğunu zannediyorum anlayabılırsınız.

siz bizzat yaptığınız bir işin doğruluğunu göstermek için şahit arar mısnız?hal böyleyken allah niye arasın .?

siteyi baştan aşşağı okudum ama bu sitede yapılan eleştirileri sıradan kişiler bile cevaplayabilir?artı site orta düzeyde ateist felsefeyi bile yansıtmaktan uzak.

felsefe demişken felsefe ;neden? niçin?varlık nedir? vb. sorular sorar.ama sitenin baş tarfalarındaki bir yazı bu bizim konumuz değil diyor yanı yoktan var olmayı açıklayamıyor ve kendi düşüncesini üst başlık konusu yapıyor:kesin bir şey yok diyor .var var ALLAH yaratmış ALLAH.

yanı o yazıda üstesinden gelemediği için çamura yatılıyor.

bir başka şey husus hakaret vesaire yok deniliyor heralde kasdedilen yalnızca ateizm e ateistlere hakaret yok .çünkü yazılarda allaha muhammed a.s ve islama bir çok hakaret var.

bir siteyi oluşturmak için 40 kural konmuş Allah evreni yaratmış canlıları yaratmış kurallar koymuş kitap göndermiş çok mu.?

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bakara

(23) Eğer kulumuza indirdiğimiz (Kur'an) hakkında şüphede iseniz, haydin onun benzeri bir sûre getirin ve eğer doğru söyleyenler iseniz, Allah'tan başka şahitlerinizi çağırın (ve bunu ispat edin).

Bazı konuda şahit hatta dört şahit isteyen allah, neden muhammede vahyi gönderirken yanında dört şahit olmasını istemez?

Sonuçta muhammedin söyledikleride bir sözdür, neden insanlardan dört şahitsiz bir söze inanmayın derken muhammed e inanmasını ister?

Kur'an'a göre bir iddiada bulunup dört şahit getiremeyenler yalancıdır.

Muhammed'inde bir iddası var "Bana bu söyediklerimi allah söyletiyor" gibi büyük bir iddia, insanların hayatını etkileyen, bir sürü savaşların çıkmasına insanların ölmesine, babayı oğula düşman olmasına sebep olan bir iddiadır.

Ama vahiy gelirken yanında dört şahit yok...

Budurmda muhammed yalancımıdır?

Muhammed e inananlar nedir?

Nur

(13) Ona dört şahit getirselerdi ya, madem ki şahit getiremediler, o halde onlar Allah katında yalancılardan ibarettirler.

Demekki bazan şahit olarak allah yetmiyor.

xislam bunun cevabını bize versene bir ..

Budurmda muhammed yalancımıdır?

Muhammed e inananlar nedir?

cevabını sen versene bir

Link to post
Sitelerde Paylaş

bu muslumanlar içten içe sadistler şaka yapmıyorum.

inanmıyormuş oh olsun zebaniler ilgilenir türü cevaplar hep

normal bir durum değil.psikologa görünün.

yahu kardeşim inanmıyorum inanıcak sebebim yok.muhammedin uçkurunu düşünen sırf inanmıyorum diye kaynar su içirip bağırsaklarımı parçalattıracak kadar sadist ötesi iğrenç bir varlık olamaz..suçumda inanmamak sanki inanıp inanmamam onun katında birşey değiştiriyor zarar veriyor.benim inanmamam onun umrunda bile olamaz..sırf inanmıyorum diyede kusura bakmayın hitlerden daha sadistçe şeyler yapamaz.böyle bir tanrı olamaz

Link to post
Sitelerde Paylaş
xislam bunun cevabını bize versene bir ..

Budurmda muhammed yalancımıdır?

Muhammed e inananlar nedir?

cevabını sen versene bir

Soru seni ilgilendiriyor.

Sen konuya cevap vermeyi düşünüyormusun yoksa çoğu konuya yazdığın gibi alakasız ieltielr ilemi doldurmak istiyorsun?

Birisinin birisine birşey söylemesi pek birşeyi değiştirmez önemli olan o şeyin söylendiği şeyi kişinin doğrulamak için özel çaba göstermesidir.

Bu yazındada o anlaşılıyor.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tek yaratıcı olan ve ortağı olmayan yüce allahı yarattıkları ile karıştırıyorsunuz herhalde.Yaratıcıyı bır ınsan mahıyetınde dusunuyor olsanız gerek.

O yarattıklarından munezzeh ve yucedır.Allah kullarına ayetlerını bıldırmek için kulları arasından dilediğini resul secer.Seçmiş olduğu bu resul sayesınde vahıylerını bıldırerek kullarına mesajlarını ıletır.Bu mesajı ıletırken resulunun yanına sahıtler koymasına gerek yoktur.Neden derseniz ;

Peygamber diğer ınsanlardan farklı olup allah ile irtibatta olan yüce insanlardır.Bu ınsanların yanına sahıt olarak bırılerının ilave edılmesı peygamberlik vasfına uymaz.Allahın iletmiş olduğu vahıylerı diğer ınsanlarında görmeleri, işitmeleri halınde peygamberin tebliğine gerek kalmaz.Kaldıkı bır tek peygamberın sözune itibar etmeyen yanında dört sahıt oluncamı ıtıbar edecek.Kafırler için değişen bır sey olmaz bır tek peygamberı yalancı sayan onun yanındakılerıde yalancı sayar.Çünkü insan peşin hukumludur gözlerıyle görmek sahıt olmak ister.Iman esaslarından bırıde allahın peygamberlerıne ve kıtablarına ıman etmektir.Allah bahsettiği hukumlerı ınsanlar arasındakı adaletın sağlanması için emretmiştir.Bu nedenle 4 şahıt getırın demiştir.Allah kendı buyruklarını insanlara bıldırırken peygamberının yanına 4 sahıt ılave etmesı hem peygamberın,hem de allahın sanına yakısır bır durum olamaz.O zaman bu durumda şöyle bır başlık açardınız Allah peygamberlerınden emın değilmiydiki yanına sahıtler ilave etmiş ?

Allah peygamberlerınden emın olduğu gıbı ınsanlara karsı sözunun ispatı için sahıd tutmasına gerek de yoktur.Çünkü o bır yaratıcıdır kullarına karsı acız bır duruma dusmesı mumkun olamaz.Buyruklarını kullarına peygamber vasıtası ile ıletır ımtıhanın gereği olarak kullarını özgur ıradesınce serbest bırakır.Hesap sormakta acele etmez zıra dönüş zaten allahadır.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Sayın predatör

Ceza ve mukafat gıbı ıkı kavram vardır.Kuranda cennetlıkler ve cehennemliklerın halı açıkça bıldırılmiştir.Allah emır ve buyruklarını,öğüt ve tavsıyelerını,ders alınacak ibret ve kıssaları,kaınatı ve üzerındekı canlıları yaratmasındakı cıddı maksat ve gayeyi açıkça kuranda bıldırmişken insanların ınatla allahı ınkar etmesıne karsılıktır bahsetmiş olduğunuz ayetler.Allah hıçbır surette sadıst ve egoıst değildir.Zira allah tam aksıne çokça bagışlayan ınkarın neresınden dönulurse dönulsun tövbelerı kabul edendir.Insanlar secım yapmakta serbest bırakılmıştır.Sizler burda allaha ve dınıne hakaretler yağdırırken onun sizin tepenıze azap ındırmeyişi ne derece merhametli olduğunun göstergesidir.Allah ceza ve mukafatı kullarına verdiği süre dolmadan asla vermez.Bu nedenle tam bır adaletle hukmetmektedir.Allah bu düzeni ve bızleri var ettıyse dunyadaki tüm nımetleri hızmetımıze sunduysa buna karsılık olarakta şükretmemizi ve ona ıbadet etmemizi istemektedir.Allah kuranda sıkça merhamet ve rahmetını dıle getırmektedir.Elbetteki bu dunyada yapılan zulmun bır karsılığı olacaktır.Herseyın karsılığının olduğu gıbı.Bu dunyada bıle ınsanların koymuş olduğu kanunlar cercevesınde suçlular özgurluklerı elınden alınarak hapse tıkılmakta.Kurallara rıayet edıpte sosyal hayatı huzursuz etmeden yasayanlarda yasantılarını özgurce sürdürmektedir.Allah cehennemın siddetınden ve azabından bahsederken kullarını korkutmakta ve onları uyararak kendısıne yakın olmasını istemektedir.Bu da allahın aslında ne denli merhametkar oldunu gösterir.Allahın cennetini haketmek duruken allaha ısyan ederek onu karsına almaya kalkan bir insan alında yaptığı cahıllığın ne derece büyük oldunun farkında değildir.Onu bu yola iten ve böyle davranmaya sevk eden seytan cehennemdede dostu olmaya devam edecektir.O halde bu dunyada edınılen dostlar kımse ahırettede dostlarının yanında olmak allahın tercıhı değil kulun kendı tercıhır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
Sayın predatör

Ceza ve mukafat gıbı ıkı kavram vardır.Kuranda cennetlıkler ve cehennemliklerın halı açıkça bıldırılmiştir.Allah emır ve buyruklarını,öğüt ve tavsıyelerını,ders alınacak ibret ve kıssaları,kaınatı ve üzerındekı canlıları yaratmasındakı cıddı maksat ve gayeyi açıkça kuranda bıldırmişken insanların ınatla allahı ınkar etmesıne karsılıktır bahsetmiş olduğunuz ayetler.Allah hıçbır surette sadıst ve egoıst değildir.Zira allah tam aksıne çokça bagışlayan ınkarın neresınden dönulurse dönulsun tövbelerı kabul edendir.Insanlar secım yapmakta serbest bırakılmıştır.Sizler burda allaha ve dınıne hakaretler yağdırırken onun sizin tepenıze azap ındırmeyişi ne derece merhametli olduğunun göstergesidir.Allah ceza ve mukafatı kullarına verdiği süre dolmadan asla vermez.Bu nedenle tam bır adaletle hukmetmektedir.Allah bu düzeni ve bızleri var ettıyse dunyadaki tüm nımetleri hızmetımıze sunduysa buna karsılık olarakta şükretmemizi ve ona ıbadet etmemizi istemektedir.Allah kuranda sıkça merhamet ve rahmetını dıle getırmektedir.Elbetteki bu dunyada yapılan zulmun bır karsılığı olacaktır.Herseyın karsılığının olduğu gıbı.Bu dunyada bıle ınsanların koymuş olduğu kanunlar cercevesınde suçlular özgurluklerı elınden alınarak hapse tıkılmakta.Kurallara rıayet edıpte sosyal hayatı huzursuz etmeden yasayanlarda yasantılarını özgurce sürdürmektedir.Allah cehennemın siddetınden ve azabından bahsederken kullarını korkutmakta ve onları uyararak kendısıne yakın olmasını istemektedir.Bu da allahın aslında ne denli merhametkar oldunu gösterir.Allahın cennetini haketmek duruken allaha ısyan ederek onu karsına almaya kalkan bir insan alında yaptığı cahıllığın ne derece büyük oldunun farkında değildir.Onu bu yola iten ve böyle davranmaya sevk eden seytan cehennemdede dostu olmaya devam edecektir.O halde bu dunyada edınılen dostlar kımse ahırettede dostlarının yanında olmak allahın tercıhı değil kulun kendı tercıhır.

Bu hayatta cefa çekenlerin,işkence gibi hayat yaşayanların eğer sabırlı olurlarsa,ahirette ödüllerini alacaklarını söylersiniz hep.peki bu ödülü kim istemiştir ondan?kendi kendine bir ödül koyup,yine kendi kararınca sınava soktuğu insanları,türlü zorluklardan,işkencelerden geçirerek,ödüle ulaşmalarını bekleyen birinin akıl sağlığı yerinde midir?ben şimdi sana sormadan kafamdan senin için bir ödül belirlesem ve sana işkence yapmaya başlasam,mesela sakat bıraksam seni,ve eğer dayanırsan,yaptığım herşey için yine de bana şükredersen,sana o ödülü vereceğimi söylesem,bana tavrın ne olurdu?

Link to post
Sitelerde Paylaş
Sayın predatör

Ceza ve mukafat gıbı ıkı kavram vardır.Kuranda cennetlıkler ve cehennemliklerın halı açıkça bıldırılmiştir.Allah emır ve buyruklarını,öğüt ve tavsıyelerını,ders alınacak ibret ve kıssaları,kaınatı ve üzerındekı canlıları yaratmasındakı cıddı maksat ve gayeyi açıkça kuranda bıldırmişken insanların ınatla allahı ınkar etmesıne karsılıktır bahsetmiş olduğunuz ayetler.Allah hıçbır surette sadıst ve egoıst değildir.Zira allah tam aksıne çokça bagışlayan ınkarın neresınden dönulurse dönulsun tövbelerı kabul edendir.Insanlar secım yapmakta serbest bırakılmıştır.Sizler burda allaha ve dınıne hakaretler yağdırırken onun sizin tepenıze azap ındırmeyişi ne derece merhametli olduğunun göstergesidir.Allah ceza ve mukafatı kullarına verdiği süre dolmadan asla vermez.Bu nedenle tam bır adaletle hukmetmektedir.Allah bu düzeni ve bızleri var ettıyse dunyadaki tüm nımetleri hızmetımıze sunduysa buna karsılık olarakta şükretmemizi ve ona ıbadet etmemizi istemektedir.Allah kuranda sıkça merhamet ve rahmetını dıle getırmektedir.Elbetteki bu dunyada yapılan zulmun bır karsılığı olacaktır.Herseyın karsılığının olduğu gıbı.Bu dunyada bıle ınsanların koymuş olduğu kanunlar cercevesınde suçlular özgurluklerı elınden alınarak hapse tıkılmakta.Kurallara rıayet edıpte sosyal hayatı huzursuz etmeden yasayanlarda yasantılarını özgurce sürdürmektedir.Allah cehennemın siddetınden ve azabından bahsederken kullarını korkutmakta ve onları uyararak kendısıne yakın olmasını istemektedir.Bu da allahın aslında ne denli merhametkar oldunu gösterir.Allahın cennetini haketmek duruken allaha ısyan ederek onu karsına almaya kalkan bir insan alında yaptığı cahıllığın ne derece büyük oldunun farkında değildir.Onu bu yola iten ve böyle davranmaya sevk eden seytan cehennemdede dostu olmaya devam edecektir.O halde bu dunyada edınılen dostlar kımse ahırettede dostlarının yanında olmak allahın tercıhı değil kulun kendı tercıhır.

merhameti olan varlık istenildiği kadar iyi insan olsun sırf inanmıyor diye kaynar su içirip iç organlarını parçalatırmı?

Link to post
Sitelerde Paylaş
Bu hayatta cefa çekenlerin,işkence gibi hayat yaşayanların eğer sabırlı olurlarsa,ahirette ödüllerini alacaklarını söylersiniz hep.peki bu ödülü kim istemiştir ondan?kendi kendine bir ödül koyup,yine kendi kararınca sınava soktuğu insanları,türlü zorluklardan,işkencelerden geçirerek,ödüle ulaşmalarını bekleyen birinin akıl sağlığı yerinde midir?ben şimdi sana sormadan kafamdan senin için bir ödül belirlesem ve sana işkence yapmaya başlasam,mesela sakat bıraksam seni,ve eğer dayanırsan,yaptığım herşey için yine de bana şükredersen,sana o ödülü vereceğimi söylesem,bana tavrın ne olurdu?

Kaınatı yaratan allah olduğuna göre kurallarıda koyan o dur.Bizlere düşen allaha ıman edıp onun yolunu takıp etmektir.Bu yol sorgusuz sualsızce körü körüne ucu bucağı görunmeyen bır yol değildir.Insanlar istediği için kaınat var olmamıştır.Allah dilediği için kaınatı var etmiştir.Kımse dunyaya gelırken ana babasına benı neden dunyaya getırdınız dıye sormuş değildir.Allah bu dunyada kullarını doğruya erıstırmek için buyruklarını kanun ve nızamını bildirmiştir.Allah bızlerı var ettiğine göre bızlerınde nasıl doğruya erişebileceğimizi en iyi bilende o dur.Onun bıldırmış olduğu bu guzergah bu dunyada huzur getırdıği gibi ebedı alemdede huzura ermek için gereklidir.Cenneti hak etmek ucuz olmadığından sabırla bezenmiş bır ıman gucu sayesınde ancak elde edılır.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...