Jump to content

Ateizm kılıfı...


Recommended Posts

Hiçbir samimi müslüman babası hakkında hem de ölmüş babası hakkında "geberip gitti" gibi duygusuz ve nefret dolu bir ifade kullanmaz..İşte ateistler ile inançlılar arasındaki en büyük fark budur..ateistlerin içinde genel olarak bir nefret duygusu vardır..yazdıklarına bakın ...tarzlarında hep bunu göreceksiniz..

Eğer doğruysa bu sözü söylediği,bu zaten bir nefret ifadesi değil,bir durumun tespitir..

Aklını görünemezlerden haber getirdiğini söyleyenlere emanet edince insan bu duruma düşüyor işte.

Biri durum tespiti, nasılsa allahla doğrudan telefon hattı var, sorup öğreniyor. Diğeri durum tespiti değil.

Tabii bu durumda, cehennemlik ifadesinin de kuranda durum tespiti olarak geçtiğini düşünebiliriz. Ama öyle değil. Çünkü cehennemlik olanlar, azgın, zalim, sapık, yalancı, yaratılanların en kötüsü vbdir. Ama tabii bu da durum tespitidir. Ama geberip gitmiş olmak durum tespiti değildir.

Muhammed'in bu tür ifadelerle pek bir derdi yok gibi görünüyor. Hatta gebertilecek olanları duyunca pek neşeleniyor:

... Resulullah (sav)'a ciğerini ve hörgücünü kızartıyordu. "Ey Allah'ın Resulü! Beni bırak, ashabtan yüz kişi seçip müşrikleri takip edeyim, geriye bıraktıkları bütün habercilerini geberteyim!" dedim. Resulullah (sav) yan dişleri gündüz ışığında görününceye kadar güldü... Feth 24-2 6). |Buhari, Şurut 16, 1, Hacc 106, Muhsar 3, Megazi 35, Tefsir, Mümtahine 2; Ebu Davud, Cihad 168, (2765, 2766), Sünnet 9, (4655)|4266

Yoksa mesele kendi babası olması mı? O zaman:

Ey iman edenler! Eğer küfrü imana tercih ederlerse, babalarınızı ve kardeşlerinizi bile dost edinmeyin. İçinizden kim onları dost edinirse, işte onlar, zalimlerin ta kendileridir.

Müslüman babası için böyle konuşmaz diye birşey, yine müslümanın hayal dünyasından gelen bir uydurmadan ibaret. Müslüman ancak, müslüman olan babası için iyi konuşabilir. Baba kafirse, sövebilir, geberttim falan diyebilir. Ama diğer yandan da :

BİRR (EBEVEYNE İYİLİK) BÖLÜMÜ|Ebeveyne İyilik|müslimebu davudtirmiziibnu mace|Ebu Hüreyre|Hiçbir evlad, babasının hakkını, bir istisna durumu dışında ödeyemez. O durum da şudur: Babasını köle olarak bulur, satın alır ve azad eder." |Müslim, Itk 25, (1510); Ebu Davud, Edeb 129, (5137); Tirmizi, Birr 8, (1907); İbnu Mace, Edeb 1, (3659)|158

Muhammed babasının hakkını ne zaman ödemiş ki, onun hakkında durum tespiti yapabiliyor. Hiç babası için şefaat dilediği de yazmıyor. Ama göstermelik olarak amcası için birşeyler dilemeye çalışır gibi olması gerekip de, bunu yapmak istemediğinde hemencecik ayet iniveriyor:

Cehennem ehli oldukları açıkça kendilerine belli olduktan sonra, -yakınları da olsalar- Allah’a ortak koşanlar için af dilemek ne Peygambere yaraşır, ne de mü’minlere.

Cehennem ehli oldukları açıkça belli olduktan sonra...

Allah Muhammed'in 40 yaşında kendini gösteriyor. Ve görüyoruz ki, Muhammed'in o zamana kadar taptığının adı da Allahsa bile o, bu yeni Allah değil; çünkü Muhammed'in Allah'ı dini inanç olarak bir sürü farklılık gösterdiği için zaten kabilenin diğer bireyleri ile inanç kısmında ters düşüyorlar. Yeni Allah, eski Allah'tan farklı tapınmalar istiyor. Diğer bireyler ise, sadece Allah kendilerine değil de Muhammed'e haber verdiği için Allah'a ters düşmüş oluyorlar ve açıkça cehennemlik oluyorlar.

Bu durumda Muhammed'ih babası da zaten yine Allah'ın kulu (abdallah) olmasına rağmen, sırf Allah kendini o zaman göstermedi de 40 yıl sonra ortaya çıktı diye cehennemlik oluyor. Peki açıkça cehennemlik olduğu nasıl belli oluyor? Allah haftanın cehennemlikleri diye bir liste yayımlıyor olabilir. Ama bu listenin tek abonesi Muhammed olduğu için, yine Abdallah dahil kimse: ya ben yanlış ibadet ediyormuşum, diyemiyor ve hop! cehennemlik oluveriyor.

Bedevilerin kafası ne güzel.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 72
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cennet, anaların ayağı altındaymış. B):lol:

Muhammet, kendi öz annesinin mezarını bile ziyâret etmemiş.

Mezarını ziyaret etmiş ama mağfiret dilememiş..Bu ayet ve hadislerle sabittir..Mesela;

TEVBE - 113 Cehennem ehli oldukları açıkça kendilerine belli olduktan sonra, -yakınları da olsalar- Allah’a ortak koşanlar için af dilemek ne Peygambere yaraşır, ne de mü’minlere.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mezarını ziyaret etmiş ama mağfiret dilememiş..Bu ayet ve hadislerle sabittir..Mesela;

TEVBE - 113 Cehennem ehli oldukları açıkça kendilerine belli olduktan sonra, -yakınları da olsalar- Allah’a ortak koşanlar için af dilemek ne Peygambere yaraşır, ne de mü’minlere.

O ayet amcası ebu talib hakkındadır.

FEZAİL BÖLÜMÜ|Sahabe Dışındaki Bazı Kimselerin Fazileti - Ebu Talib|buharimüslimnesai|Müseyyeb İbnu'l-Hazn|Ebu Talib'in ölüm anı gelince, Resulullah (sav) yanına geldi. Başucunda Ebu Cehil ile Abdullah İbnu Ebi Umeyye İbni'l-Muğire'yi buldu. "Ey Amcacığım! Bir kelimelik Lailahe illallah de! Onunla Allah indinde senin lehine şehadette bulunayım!" dedi. Ebu Cehil ve Abdullah atılarak (Ebu Talib'e): "Sen Abdulmuttalib'in dininden yüz mü çevireceksin?" diye müdahale ettiler. Resulullah (sav), (kelime-i şehadeti) ona arzetmeye devam etti. Onlar da kendi sözlerini aynen tekra ra devam ettiler. Öyle ki bu hal Ebu Talib'in son söz olarak, onlara: "Ben Abdulmuttalib'in dini üzereyim!" demesine kadar devam etti. Ebu Talib Lailahe illallah demekten kaçınmıştı. Resululla h (sav): "Yasaklanmadığı müddetçe senin için istiğfar edeceğim!" dedi. Bunun üzerine aziz ve celil olan Allah şu vahyi indirdi. (Mealen): "Akraba bile olsalar, onların cehennemlik oldukları or taya çıktıktan sonra müşrikler hakkında Allah'tan af dilemek ne Peygmaber'e ve ne de iman edenlere uygun düşmez" (Tevbe 113). Cenab-ı Hak şu ayeti de Ebu Talib hakkında indirmiştir. (Mealen): "Sen, sevdiğin kimseyi hidayete erdiremezsin. Ancak Allah dilediğine hidayet verir. Doğru yolda olanları en iyi bilen de O'dur" (Kasas 56 ). |Buhari, Menakıbu'l-Ensar 40, Cenaiz 81, Tefsir, Be raet 16, Kasas 1, Eyman 19; Müslim, İman 39, (34); Nesai, Cenaiz 102, (4, 90, 91)|4557

Link to post
Sitelerde Paylaş

Olaya birde baska bakis acisi ile yaklasalim.

Türk, Kürt, Laz, Cerkes, Abhaz, Gürcü, Tatar, Kirgiz, Ermeni, Rum, Yunan vs, irklarinin bir arada harman olup yasadiklari ve ürettikleri Anadolu kültürü ne bedevi kültürü nede kuranin icinde yazilanlar uyusur.

Tamamen Anadolu kültürüne ters kabul görmeyen bir kültürü, ahlaksizliklari ve kitabi kabullenip ona sarilip savunmanin bir aciklamasi olmasi gerekir.

Buyrun Anadolu insanlari ile bedevilerin yasantilari zihniyetlerini karsilastiralim daha sonra kuran ayetlerine bakip Anadolu kültürünü karsilastirip Anadolu'da yasayan insanlarin nasil ve ne bicim müslüman olduklarini irdeliyelim.

Ortaya bilgisizlik, cahillik ve Osmanli hanedani tarafindan aldatilma cikacaktir diye düsünüyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yıllar sonra, Hicret'in 6'ıncı yılı Hudeybiye Barışı dönüşünde Rasûlullah (s.a.s.) Efendimiz, annesinin kabrini ziyâret edip, teessürle gözyaşı döktü.

Annemin bana olan şefkatini hatırlayarak ağladım, buyurdu. (33/2)

(33/2) İbn Sa'd, et-Tabakat, 1/116-117; Tecrid Tercemesi, 4/683

http://www.kurandan....izinhayati2.htm

Müslüman babası için böyle konuşmaz diye birşey, yine müslümanın hayal dünyasından gelen bir uydurmadan ibaret. Müslüman ancak, müslüman olan babası için iyi konuşabilir. Baba kafirse, sövebilir, geberttim falan diyebilir. Ama diğer yandan da :

Ben ateist olduğunu iddia eden bir kişinin ölmüş babası hakkında "geberip gitti" dediğini kanıtıyla gösterebiliyorum..siz de buna zaten şahit oldunuz..Siz de bana samimi müslüman olduğunu iddia eden bir kişinin ölmüş babası hakkında "geberip gitti" tarzında bir ifadesini gösterebilirseniz durumu eşitlemiş olacaksınız..

Link to post
Sitelerde Paylaş
O ayet amcası ebu talib hakkındadır.

İlhan Arsel,Beyzavi'nin*(Beydavi) bu ayeti şöyle açıkladığını belirtir;

Muhammed Mekke fethinden sonra annesinin mezarını ziyaret eder ve Allah'tan annesine dua etmesi için izin ister..Allah'ta Amine'nin yahudi olmasından dolayı,dua edilmesine izin vermez..Böylece Muhammed annesinin mezarına ziyaret edilmesini ama annesine dua edilmemesini tembihler..Olayın aynen böyle gerçekleştiğini mesela muhaddis ''Müslim'' bildirir..İbni Sa'd gibi kişilerde tasdikler bu olayı..

*http://tr.wikipedia.org/wiki/Beydavi

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben ateist olduğunu iddia eden bir kişinin ölmüş babası hakkında "geberip gitti" dediğini kanıtıyla gösterebiliyorum..siz de buna zaten şahit oldunuz..Siz de bana samimi müslüman olduğunu iddia eden bir kişinin ölmüş babası hakkında "geberip gitti" tarzında bir ifadesini gösterebilirseniz durumu eşitlemiş olacaksınız..

Durumu eşitlemek gibi bir derdim bulunmuyor.

Tevbe 23 şunu diyor.

Ey iman edenler! Eğer küfrü imana tercih ederlerse, babalarınızı ve kardeşlerinizi bile dost edinmeyin. İçinizden kim onları dost edinirse, işte onlar, zalimlerin ta kendileridir.

Küfrü imana tercih etmiş olanlar, babanız da olsa, kafirdir. Ve kafirler:

... sizin apaçık düşmanınızdır.
... yaratıkların en kötüsüdürler.
... şeytanın dostları ...
... yalancı ...
... dilini çıkartıp soluyan köpek gibidir ...

...

Gördüğünüz üzere kuranda kafirlere hakaretler, iftiralar gırladır. Babanız kafirse, bu hakaretler onadır. Babanız kafirse, zaten onun hakkı öldürülmek, el ve ayaklarının çapraz kesilmesi veyahut bulundukları yerden sürülmeleridir. Babanız kafirse, Allah (yani Muhammed) ona sövüp durmaktadır. Babanız kafirse ve fakat siz değilseniz, Muhammed'in küfürlerine katılmaktasınızdır, çünkü iman ettiğiniz Kuran babanıza sövmektedir, ağzınızdan bu laflar çıkmış olmasa bile. Kuran sövsün, ben bu sövgülere katılmıyorum, onları kabul etmiyorum diyorsanız, kuranın bir kısmını kabul etmeyen müslümanlar kervanına katıldınız demektir.

Babanız kafir olmayabilir. Bunlar sadece bu durumda olanlara örnektir. Yani sizin Siz de bana samimi müslüman olduğunu iddia eden bir kişinin ölmüş babası hakkında "geberip gitti" tarzında bir ifadesini gösterebilirseniz durumu eşitlemiş olacaksınız.. lafınıza karşılık gelmektedir.

Dediğim gibi, durumu eşitlemek gibi bir derdim bulunmuyor. Çünkü kuran zaten Allahçılık oynayan Muhammed'in palavralarına inanmayanlara sövmekte, onları dost edinmeyin, onlar düşmanınızdır demektedir. Onları dost edinirseniz, siz de ayvayı yediniz diye de tehdit etmektedir. Bundan sonra bir samimi müslüman, babası eğer kafirse, müşrikse, ona sövmek durumundadır. Kendisi ağzından sövmese bile, samimi olarak inandığı kitap sövmekte, müslüman da bu kitapta yazan herşey doğrudur demektedir.

Kuranınızı, sözcük oyunları ile savunmaya kalkmadan önce, bir okuyun.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İlhan Arsel,Beyzavi'nin*(Beydavi) bu ayeti şöyle açıkladığını belirtir;

Muhammed Mekke fethinden sonra annesinin mezarını ziyaret eder ve Allah'tan annesine dua etmesi için izin ister..Allah'ta Amine'nin yahudi olmasından dolayı,dua edilmesine izin vermez..Böylece Muhammed annesinin mezarına ziyaret edilmesini ama annesine dua edilmemesini tembihler..Olayın aynen böyle gerçekleştiğini mesela muhaddis ''Müslim'' bildirir..İbni Sa'd gibi kişilerde tasdikler bu olayı..

*http://tr.wikipedia.org/wiki/Beydavi

Mesele bedevilerin yalan hastalığından kaynaklanıyor. Çünkü aynı olayın bir başka sürümünü de şu şekilde buldum:

644:TEFSİR BÖLÜMÜ - ESBAB-I NÜZULE DAİR|Beraet (Tevbe) Suresi|tirmizinesai|Ali|Ben, müşrik olan anne babası için, Allah'tan af ve mağfiret dileyen birini gördüm. Kendisine: "Sen müşrik olan anne baban için istiğfarda mı bulunuyorsun, (olur mu bu?)" dedim. Adam bana: "(Niye olmasın, Kur'an-ı Kerimede) Hz. İbrahim (a.s.) müşrik olan babası için istiğfar etmektedir" diye cevap verdi. Ben durumu Resulullah (sav)'a anlattım. Bunun üzerine şu mealdeki ayet indi: "Cehennemlik oldukları anlaşıldıktan sonra, akraba bile olsalar, puta tapanlar için mağfiret dilemek Peygambere ve müminlere yaraşmaz. İbrahim'in, babası için mağfiret dilemesi, sadece ona verdiği bir sözden ötürü idi. Allah'ın düşmanı olduğunu anlayınca ondan uzaklaştı..." (Tevbe, 113-114). |Tirmizi, Tefsir, Berae (3100); Nesai, Cenaiz 102, (4, 91)|653

Bu da bir önce verdiğim:

4544:FEZAİL BÖLÜMÜ|Sahabe Dışındaki Bazı Kimselerin Fazileti - Ebu Talib|buharimüslimnesai|Müseyyeb İbnu'l-Hazn|Ebu Talib'in ölüm anı gelince, Resulullah (sav) yanına geldi. Başucunda Ebu Cehil ile Abdullah İbnu Ebi Umeyye İbni'l-Muğire'yi buldu. "Ey Amcacığım! Bir kelimelik Lailahe illallah de! Onunla Allah indinde senin lehine şehadette bulunayım!" dedi. Ebu Cehil ve Abdullah atılarak (Ebu Talib'e): "Sen Abdulmuttalib'in dininden yüz mü çevireceksin?" diye müdahale ettiler. Resulullah (sav), (kelime-i şehadeti) ona arzetmeye devam etti. Onlar da kendi sözlerini aynen tekrara devam ettiler. Öyle ki bu hal Ebu Talib'in son söz olarak, onlara: "Ben Abdulmuttalib'in dini üzereyim!" demesine kadar devam etti. Ebu Talib Lailahe illallah demekten kaçınmıştı. Resulullah (sav): "Yasaklanmadığı müddetçe senin için istiğfar edeceğim!" dedi. Bunun üzerine aziz ve celil olan Allah şu vahyi indirdi. (Mealen): "Akraba bile olsalar, onların cehennemlik oldukları ortaya çıktıktan sonra müşrikler hakkında Allah'tan af dilemek ne Peygmaber'e ve ne de iman edenlere uygun düşmez" (Tevbe 113). Cenab-ı Hak şu ayeti de Ebu Talib hakkında indirmiştir. (Mealen): "Sen, sevdiğin kimseyi hidayete erdiremezsin. Ancak Allah dilediğine hidayet verir. Doğru yolda olanları en iyi bilen de O'dur" (Kasas 56 ). |Buhari, Menakıbu'l-Ensar 40, Cenaiz 81, Tefsir, Beraet 16, Kasas 1, Eyman 19; Müslim, İman 39, (34); Nesai, Cenaiz 102, (4, 90, 91)|4557

İslam böyle ne yazık ki; uydur uydur söyle.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İsra Suresi 23.ayet

Diyanet İşleri Meali. : Rabbin, kendisinden başkasına asla ibadet etmemenizi, anaya babaya iyi davranmanızı kesin olarak emretti. Eğer onlardan biri, ya da her ikisi senin yanında ihtiyarlık çağına ulaşırsa, sakın onlara “öf!” bile deme; onları azarlama; onlara tatlı ve güzel söz söyle.

Ana babaya iyi davranmanızı kesin olarak emretti deniyor...dini inancına göre onlara kötü davranabilirsiniz denmiyor..samimi müslümanın samimi olarak inandığı kitap işte bunu diyor.Ama siz böyle ayetleri hep görmezden gelirsiniz..

Link to post
Sitelerde Paylaş

İsra Suresi 23.ayet

Diyanet İşleri Meali. : Rabbin, kendisinden başkasına asla ibadet etmemenizi, anaya babaya iyi davranmanızı kesin olarak emretti. Eğer onlardan biri, ya da her ikisi senin yanında ihtiyarlık çağına ulaşırsa, sakın onlara “öf!” bile deme; onları azarlama; onlara tatlı ve güzel söz söyle.

Ana babaya iyi davranmanızı kesin olarak emretti deniyor...dini inancına göre onlara kötü davranabilirsiniz denmiyor..samimi müslümanın samimi olarak inandığı kitap işte bunu diyor.Ama siz böyle ayetleri hep görmezden gelirsiniz..

Allahçılık oynayan Muhammed'in bahsettiği ana baba müslüman olanlardır. Kuran müslümanların kitabıdır. Kuranda kafirler müşrikler pisliktir, baba ve kardiş bile olsa onlardan uzak dur, onlar senin düşmanın der. Bunları ayetleri ile gözünüzün önüne koyuyoruz. Hala diyorsunuz ki anaya babaya iyi davranın.

Ana-baba kafir ise onları dost edinmiyorsunuz. Kafirin hakkı, islam olmazsa, ölümdür. Hangi iyilikten bahsediyorsunuz?

Kitabınızı iyi okuyun. İyi davranın, güzel davranın dedikleri hep müslülerdir. Kafiri sevin, kafire iyi davranın diyen bir ayet bulamazsınız. Ola ki bulursunuz, bu da zaten kuranın çelişkilerle dolu olduğunun bir başka kanıtı olur :)

Link to post
Sitelerde Paylaş

İsra Suresi 23.ayet

Diyanet İşleri Meali. : Rabbin, kendisinden başkasına asla ibadet etmemenizi, anaya babaya iyi davranmanızı kesin olarak emretti. Eğer onlardan biri, ya da her ikisi senin yanında ihtiyarlık çağına ulaşırsa, sakın onlara öf! bile deme; onları azarlama; onlara tatlı ve güzel söz söyle.

Ana babaya iyi davranmanızı kesin olarak emretti deniyor...dini inancına göre onlara kötü davranabilirsiniz denmiyor..samimi müslümanın samimi olarak inandığı kitap işte bunu diyor.Ama siz böyle ayetleri hep görmezden gelirsiniz..

ulen anan baban seni dünyaya getirdi diye ne oluyor?herşeyde onlar mı haklı oluyor?babanın ya da ananın bir anlık azgınlığı onları haklı mı çıkarır?

Ben tarla da çalışması için ya da kız çocuğunu satar para kazanırım diyen insanları da gördüm, nitekim satıyorlar,dilendiriyorlar ve hiçbir sorumluluğunu yüklenmeden sokağa salıveriyorlar,

Ana baba senin için emek harcamışsa ana babadır,eğer yapmamışsa hayvandan farkı yoktur..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ana-baba kafir ise onları dost edinmiyorsunuz. Kafirin hakkı, islam olmazsa, ölümdür. Hangi iyilikten bahsediyorsunuz?

Kitabınızı iyi okuyun. İyi davranın, güzel davranın dedikleri hep müslülerdir. Kafiri sevin, kafire iyi davranın diyen bir ayet bulamazsınız. Ola ki bulursunuz, bu da zaten kuranın çelişkilerle dolu olduğunun bir başka kanıtı olur :)

Hz.Muhammed'in amcası Ebu Talib'e nasıl davrandığına bakın..Amcasına her zaman nazik davranmış,onun da İslamı kabul etmesi için sürekli ricada bulunmuştur..

Amcasına böyle davranan anne-babasına nasıl davranırdı bunu anlamak zor değil..inançsız anne babayı dostlar=veliler olarak kabul etmeyeceğiz,Allah'ın emirleri dışına çıkan isteklerine uymayacağız ancak onlara saygıda kusur da etmeyeceğiz..sadece sizi yok etmeye kararlı olan kafirlere aynı şekilde karşılık vereceksiniz..

Tabi bu güzel ahlak davranışlarını Darwin'in, R.Dawkins'in ,Marx'ın, Engels'in ve Nitzche'nin kitaplarında bulamazsınız..onlar size hep bir kavgayı öğütler..doğal seleksiyon der..sınıf çatışması der ...içinden çıkılmaz felsefi yorumlarda bulunulur,inanmadıkkları Tanrı öldürülür vs...ve en acı tarafı siz de sadece sürüklenir gidersiniz...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hz.Muhammed'in amcası Ebu Talib'e nasıl davrandığına bakın..Amcasına her zaman nazik davranmış,onun da İslamı kabul etmesi için sürekli ricada bulunmuştur..

Amcasına böyle davranan anne-babasına nasıl davranırdı bunu anlamak zor değil..inançsız anne babayı dostlar=veliler olarak kabul etmeyeceğiz,Allah'ın emirleri dışına çıkan isteklerine uymayacağız ancak onlara saygıda kusur da etmeyeceğiz..sadece sizi yok etmeye kararlı olan kafirlere aynı şekilde karşılık vereceksiniz..

Tabi bu güzel ahlak davranışlarını Darwin'in, R.Dawkins'in ,Marx'ın, Engels'in ve Nitzche'nin kitaplarında bulamazsınız..onlar size hep bir kavgayı öğütler..doğal seleksiyon der..sınıf çatışması der ...içinden çıkılmaz felsefi yorumlarda bulunulur,inanmadıkkları Tanrı öldürülür vs...ve en acı tarafı siz de sadece sürüklenir gidersiniz...

islam sevgi baris dini degil mi. mohammed cicekler sacarak hak din islami yaymis. digerleri kavgaci catismaci. :lol:

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hz.Muhammed'in amcası Ebu Talib'e nasıl davrandığına bakın..Amcasına her zaman nazik davranmış,onun da İslamı kabul etmesi için sürekli ricada bulunmuştur..

Amcasına böyle davranan anne-babasına nasıl davranırdı bunu anlamak zor değil..inançsız anne babayı dostlar=veliler olarak kabul etmeyeceğiz,Allah'ın emirleri dışına çıkan isteklerine uymayacağız ancak onlara saygıda kusur da etmeyeceğiz..sadece sizi yok etmeye kararlı olan kafirlere aynı şekilde karşılık vereceksiniz..

Tabi bu güzel ahlak davranışlarını Darwin'in, R.Dawkins'in ,Marx'ın, Engels'in ve Nitzche'nin kitaplarında bulamazsınız..onlar size hep bir kavgayı öğütler..doğal seleksiyon der..sınıf çatışması der ...içinden çıkılmaz felsefi yorumlarda bulunulur,inanmadıkkları Tanrı öldürülür vs...ve en acı tarafı siz de sadece sürüklenir gidersiniz...

Bir başka amcası olan Ebu Leheb'e olan sevgisinden de bahseder misiniz? Bahsederken ama, fakat, sebeple vb. bahane belirtici sözcükler kullanmazsanız güzel olur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Birincisi, Ebu Leheb hep düşmanca davranmış,Ebu Talip ise hiçbir zaman bunu yapmamıştır ve hatta korumuştur....peygamberle ikisi birbirine gittiği yoldan dönmesi için telkinde bulunmuşlardır..

İkincisi peygamberimize ait hangi söz Ebu Leheb e hakaret içeriyor..ayette elleri kurusun ve kurudu da deniyor..ama direkt peygamberimize ait bir söz var mı ben bilmiyorum-sahih hadis olarak-

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslam sadece kendilerine düşmanca davrananlara karşı aynı şekilde muamele edilmesini ister..bir devletin yöneticileri o ülkede İslam'ın tebliğini engelledikleri zaman ve düşmanca tavır takındıkları zaman o devlete karşı savaş açılmıştır..

Mesele budur zaten. Müslümanlar başkalarının yurduna gelip istediklerini yapacaklar. Burada kafanıza göre istediklerinizi yapamazsınız denildiğinde de vay bana savaş açtın diye tepelerine binecekler.

Bakınız islamın yayılışını şurada özetlemiştik.

4gT2b.jpg

Müslüman gelip kafasına göre din tebliğ edecek, müslüman olmazsanız sizi keseriz diyecek. La yürü git deyince de vay bana savaş açtınız diye saldıracak. İslam'ın cühela ve serseri takımının favori dini olması da zaten kafa yapısının aynı olmasından kaynaklanıyor.

Hadisleriniz hep bu tür olaylarla doludur. Muhammedin savaşları, seferleri ve saldırıları hep bu tür olaylarla doludur.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_expeditions_of_Muhammad

Aslında aynı şeyleri anlatıyoruz. Sadece, biz bunlara pislik derken, siz ne güzel işte diyorsunuz.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Birincisi, Ebu Leheb hep düşmanca davranmış,Ebu Talip ise hiçbir zaman bunu yapmamıştır ve hatta korumuştur....peygamberle ikisi birbirine gittiği yoldan dönmesi için telkinde bulunmuşlardır..

İkincisi peygamberimize ait hangi söz Ebu Leheb e hakaret içeriyor..ayette elleri kurusun ve kurudu da deniyor..ama direkt peygamberimize ait bir söz var mı ben bilmiyorum-sahih hadis olarak-

Kuranınız peygamberinize ait. Peygamberinizin kurana aykırı sözü olabilir mi? Peygamberiniz, kuranda yazan bu kısımlara ben katılmıyorum arkadaşlar., bunlar Allah'ın fikridir, onu bağlar, beni bağlamaz diyebilir mi? Kuranda ne yazıyorsa, bize göre zaten peygamberiniz tarafından uydurulduğu için, size göre ise Allah tarafından söylendiği için, her iki durumda da peygamberinizin sözleridir.

Peygamberiniz, kurandaki hiçbir söze katılmıyorum diyemez. Derse dinden çıkar.

Bu yüzden kafirlere edilen küfürleri de, Ebu Leheb'e edilen küfürleri de bizzat peygamberiniz etmiştir. Size göre o etmese de, o lafları aynen kabullenmiş ve o laflara katılmıştır.

Kuranda kafirlere edilen bütün laflar, bir başka kafir olan Ebu Leheb için de geçerlidir. Bizzat isim vermesine gerek yoktur. Leheb'i amcası olduğu için söyledim. Akraba sevgisi, saygısı derken es geçmeyin diye belirttim. Demek ki mesele akraba saygısı değil, Muhammed kimi isterse ona saygı göstermesi imiş diy görün istedim.

Tabii, Muhammed'in kafirlere ettiği küfürler amcası Ebu Talib için de geçerlidir. İstediği kadar saviyor, sayıyor olsun.

Zaten amcasının, Muhammed'in nüfuzu sayesinde, sadece cehennemde beyni kaynayacağını belirtir. Onun, Muhammed sevdiği için, nispeten hafif olan cezası budur.

Ne sevgi. Ne saygı.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Peygamberimiz zamanında "müslüman olmazsanız sizi keseriz" tarzında hiçbir girişimi ve savaşı olmamıştır..hep ilk saldırıya ve haksızlığa uğrayan taraf olmuştur..Kuran'da gördükleri tüm delillere rağmen sırf kabul etmek istemedikleri için kabul etmeyen kafirler için anlayış ve idrak yönünden hayvanlardan daha aşağı oldukları söylenir..

örneğin çölün ortasında kumlarda oluşmuş ve belirgin insan, hayvan ve bina resimleri gördüğümüzde rasyonel olan düşünce bunların bilinçli olan bir varlık tarafından planlı olarak oluşturulduğudur..rasyonel ve bilimsel olmayan ise bunların kendiliğinden rüzgarın, yağmurun, depremin etkisiyle vs.oluştuğuna inanmaktır..günümüzde hiçbir ateist çöl kumlarındaki bu resimlerin kendiliğinden oluştuğunu iddia etmez..çünkü bu rasyonel düşünceye terstir..ancak milyonlarca yıl önce oluşmuş yüz binlerce canlı çeşidinin hem de çöl kumlardaki resimlerden kıyaslanamayacak kadar daha kompleks olan canlıların kendiliğinden oluşmuş olduğunu iddia ederler..düşünün bakalım,binlerce canlı çeşidi bu resimlerden daha mı basit..TANRIYA İNANALAR EN AZINDAN RASYONEL BİR DÜŞÜNCENİN SONUCUNDA BU İNANCA ULAŞIYORLAR..ATEİZM İSE BUNA BİLE DAYANMIYOR..AMA SANKİ BİLİMSEL VE RASYONEL OLAN ATEİZMMİŞ GİBİ ,EVRİMMİŞ GİBİ ÇOK GÜZEL KENDİLERİNİ VE BAŞKALARINI KANDİRABİLİYORLAR..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...