Emre_1974tr
Oct 27 2006, 04:49 PM
Sevgili Erika, örtünmeler palavra diyoruz hala neden günah diyorsun. Öyle bir örtünme olmadığına göre ortada bir sorun da kalmıyor.
Selamlar.
vtecvti
Oct 27 2006, 04:49 PM
emre kıvırma, kitapsızın sorduklarına cevap ver.
Kur'an değişmemiştir, değiştirilemez diyenlere diyorum ki:
"neden kardeşinin gözündeki çöpü görürsün de, kendi gözündeki merteği görmezlikten gelirsin." Luka 41...
Erika
Oct 27 2006, 04:52 PM
emre saçmalama ne palavrası git din alimlerine sor herkes kadınlar örtünmelidir diyor kuranda böyle ayetler varmış sen müslüman olduğundan emin misin? yok hadis diniymiş benm bahsettgm. hadis de muhammedn yaptığı şeyler değil mi? islamdan ayrı tutulabilir mi?
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 04:53 PM
ALINTI(vtecvti @ Oct 27 2006, 05:49 PM)

emre kıvırma, kitapsızın sorduklarına cevap ver.
Kur'an değişmemiştir, değiştirilemez diyenlere diyorum ki:
"neden kardeşinin gözündeki çöpü görürsün de, kendi gözündeki merteği görmezlikten gelirsin."
Onların hepsinin cevabını verdim, hiç boşuna kıvırmaya kalkmayın.
Evvelki kitaplardan bahsediyorsan
1-Onlar koruma altında değildi.
2-Kuran'ın korunmuşluğunun ve Allah'ın sözü olduğuınun kanıtları var.
Allah ispatsız inançların peşinden gidenleri cehennemle müjdeliyor. Bu yüzden çelişkilerle dolu ve şirke batmış kitapların peşinden gitmek, uydurma hadis dininin peşinden gitmekle aynıdır.
Yalnız Kuran.
Selam ve sevgiler.
vtecvti
Oct 27 2006, 04:55 PM
Emre aşağıdaki linke tıkla ve oku. Burdaki yobazlar hakkındaki düşüncen nedir? Sen de onlarla aynı fikirde misin?
http://www.milliyet.com.tr/2006/10/27/son/sontur15.asp
metalicmann
Oct 27 2006, 04:55 PM
Sen bir tanesin emre
Sen 1400 senden beri islamı en doğru anlayan tek kişisin emre
Savulun emre geliyor Oleeeeeeeeeeeeeee
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 04:57 PM
Sevgili Erika, sen hadis dininin hocalarına sorular sorarsan öyle gubidik cevaplar alırsın tabii.
Ayrıca bir hristiyan rahibe sorular sorarsan o da sana İsa'nın tanrısal bir varlık olduğunu yutturmaya çalışacaktır.
Bense islam'dan bahsediyorum. Senin bahsettiğin uydurma hadis dini.
Hayır peygamberlerin gerçek yaşantısı birtek Kuran'da var. Uydurma rivayetler ise iftiradan başka birşey değil.
Yalnız Kuran.
Selam ve sevgiler.
Erika
Oct 27 2006, 05:00 PM
üff deli edicek bu beni yaaaaaaaaaaa... KURANDA DA GEÇİYO DİORUM ÖRTÜNMEK, KADINLAR ÖRTÜNÜN DİYOR HAA SENİN DEDİĞİN ŞEY, EDEP YERİNİ ÖRTMEK DEDİİN KADINLARDA EL VE YÜZ HARİÇ HER YER EDEP YERİ
vtecvti
Oct 27 2006, 05:01 PM
ALINTI(metalicmann @ Oct 27 2006, 05:55 PM)

Sen bir tanesin emre
Sen 1400 senden beri islamı en doğru anlayan tek kişisin emre
Savulun emre geliyor Oleeeeeeeeeeeeeee

doğru valla. Emre gitte bu bize söylediklerini hizbut-tahrir cilere, vakitçilere bi söyle bakalım seni napıyolar...
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 05:01 PM
ALINTI(vtecvti @ Oct 27 2006, 05:55 PM)

Emre aşağıdaki linke tıkla ve oku. Burdaki yobazlar hakkındaki düşüncen nedir? Sen de onlarla aynı fikirde misin?
http://www.milliyet.com.tr/2006/10/27/son/sontur15.aspSöyledim ya kadınlar bikini ile denize veya hamama bile girebilir erkeklerle.
Hadis dini uydurma ve uygulamaları onların olsun.
Biz Allah'ın dinine yöenelelim.
Selam ve sevgiler.
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 05:03 PM
ALINTI(Erika @ Oct 27 2006, 06:00 PM)

üff deli edicek bu beni yaaaaaaaaaaa... KURANDA DA GEÇİYO DİORUM ÖRTÜNMEK, KADINLAR ÖRTÜNÜN DİYOR HAA SENİN DEDİĞİN ŞEY, EDEP YERİNİ ÖRTMEK DEDİİN KADINLARDA EL VE YÜZ HARİÇ HER YER EDEP YERİ

Hayır sevgili Erka;
Normal 2 parçadan oluşan bikininin örttüğü yerler örtülmek zorunda sadece.
Selam ve sevgiler.
taytanik
Oct 27 2006, 05:05 PM
ALINTI(metalicmann @ Oct 27 2006, 04:55 PM)

Sen bir tanesin emre
Sen 1400 senden beri islamı en doğru anlayan tek kişisin emre
Savulun emre geliyor Oleeeeeeeeeeeeeee
evet emre bir tane hiçbir hakaret eden kafiri ciddiye almıyor cevabını yazıyor ve de keyfine bakıyor siz ise bunun için çıldırıyorsunuz kutlarım seni emre hakaretlere göz yumup işine baktığın için belkide çoğu ateist hakaret etmeyen emreyi tebrik ediyordur ne dersiniz kutlarım seni emre ve aytaç vede darvinist
taytanik
metalicmann
Oct 27 2006, 05:17 PM
ALINTI(taytanik @ Oct 27 2006, 05:05 PM)

evet emre bir tane hiçbir hakaret eden kafiri ciddiye almıyor cevabını yazıyor ve de keyfine bakıyor siz ise bunun için çıldırıyorsunuz kutlarım seni emre hakaretlere göz yumup işine baktığın için belkide çoğu ateist hakaret etmeyen emreyi tebrik ediyordur ne dersiniz kutlarım seni emre ve aytaç vede darvinist
taytanik
İyi güzel bak ne güzel paslaşıyorsnuz. Şu bikini meselesine de değinsene bir zahmet
metalicmann
Oct 27 2006, 06:10 PM
Emre sana bir tek soru soracam
Kuranda neden sıkıştığınızda sıçabilrisiniz diye bir ayet yok ?
Erika
Oct 27 2006, 06:13 PM
metalicmann

o hadis dini

ya delircem ya.. emre sen ii misin kafan mı güzel? MADEM OYLE KENDINI GERCEK MUSLUMAN OLARAK NITELEYENLER KAPANIYOR? SEN ONLARDAN DAHA MI COK BILIYOSUN? ISLAMDA KAPANMA VAR. NEDEN O ZAMAN CAPRICE OTELDE BAYANLARLA ERKEKLERIN HAVUZLARI AYRI? NEDEN HAREM VE SELAMLIK DIYE KAVRAMLAR VAR??
<akrep>
Oct 27 2006, 06:19 PM
ALINTI(metalicmann @ Oct 27 2006, 07:10 PM)

Emre sana bir tek soru soracam
Kuranda neden sıkıştığınızda sıçabilrisiniz diye bir ayet yok ?
şimdi sıkıştığında bir ateist sıçarda müslüman sıçamaz mı
taytanik
Oct 27 2006, 06:20 PM
ALINTI(Erika @ Oct 27 2006, 06:13 PM)

NEDEN HAREM VE SELAMLIK DIYE KAVRAMLAR VAR??
japonya'da haremlik selamlık metrolar var ?
niye ?(en gelişmiş ülkelerden biri)
http://www.telehaber.com/haberler/haber-133725/
http://www.telehaber.com/haberler/haber-133725/
bu likte daha fazlasını bulabilirsiniz
http://www.islamevi.net/viewpage.php?page_id=45
erkeğin kadınlara kadınların erkeklere güveni az ve ayrıca islamda göz zinası diye bir kural var
taytanik
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 06:28 PM
ALINTI(Erika @ Oct 27 2006, 07:13 PM)

metalicmann

o hadis dini

ya delircem ya.. emre sen ii misin kafan mı güzel? MADEM OYLE KENDINI GERCEK MUSLUMAN OLARAK NITELEYENLER KAPANIYOR? SEN ONLARDAN DAHA MI COK BILIYOSUN? ISLAMDA KAPANMA VAR. NEDEN O ZAMAN CAPRICE OTELDE BAYANLARLA ERKEKLERIN HAVUZLARI AYRI? NEDEN HAREM VE SELAMLIK DIYE KAVRAMLAR VAR??
Sevgili Erika;
Çünkü hadis dini öyle istiyor da ondan.
Ama ben Kuran'dan bahsediyorum.
Beni ve bir başkasını bırak. "Allah en iyiyi biliyor" ve onun sözlerinde böyle birşey kesinlikle yok.
Sadece edep yerlerinin örtülmesi var o kadar.
Bitti.
Selam ve sevgiler.
metalicmann
Oct 27 2006, 06:36 PM
Sayın erika;
Kuranın apaçık katliam emretiği gerçeğini hazmedemeyenler ister istemez bu şeklide kıytırık yorumlar yapmak zorundalar
Neymiş efendim kuranda savaş ayetleri savunma için varmış.Bu ne anlama gelir ?
Bu ayetler inmeden önce insanlar savunma denen bir olgudan haberleri yoktu, kendilerini yapılan saldırılıar karşısında dut yemiş bülbül gibi kaldıklarından bu ayetlerle savunmayı öğrendiler
Neymiş efendim savaş esnasında öldürün diyormuş yoksa durup dururken saldırın demiyormuş.Bu ne anlama gelir.
Bu ayetler gelmeden önce bu insanlar aslında savaşlara piknik yapmaya,muhataplarıyla geyik sohbeti yapmaya gidiyormuş garibanlar, karşı tarafta onların bu iyi niyetini suiistimal edip bunlara saldırıp öldürüyormuş, dolayısıyla bu ayetlerle savaş esnasında öldürmenin meşru olduğunu öğrenmişler
İşte müslümanların herkesi aptal yerine koyup kakalamaya çalıştıkları hezeyanlar bunlar
Ama tüm bunlara rağmen yinede kabul edelim.
Madem ki bu insanlar bu kadar basit şeyleri bilemeyecek kadar zır cahil iseler, öyeleyse kuranda neden sıkıştığınızda sıçabilrisiniz diye bir ayet yok dediğimde saçmalama diyorlar
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 06:54 PM
Hiç boşuna kıvırma. Yazımda hepsinin de "savunma savaşı" emri olduğunu gösterdim. Bir başkasına tokat bile atamazsın inancından dolayı.
Savunma savaşını herkes "yemek içmek" gibi görüp yerine getirmez. Kimi günah zannedebilir(hristiyanlıktaki gibi), kimi de kişisel olarak kendini kurtarmak için kaçmaya kalkabilir.
İşte ayetler bu konuya açıklık getiriyor.Senin gibi çarpıtma ahlaksızlığı içinde olanlar da kudurup duruyor.
Selamlar.
kutsalyaratik
Oct 27 2006, 07:04 PM
Emre sen basta nefsi mudafa dedin , simdide savunma diyorsun. Muhammed Islami kabul etmeyen kabilelere ne diye saldirdi, insanlari kilictan gecirdi, kizlarini cariye adi altinda esir aldi? Boyle savunmami olur yahu? Burda savunma yapan taraf Muhammed degil , muhammedin saldirisina maruz kalan kabilelerdir.
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 07:06 PM
Sevgili Yaratık, bu uydurmalara nasıl inanabiliyorsun?
Delilsiz-ispatsız inançların peşinden gidersen, akletmeye sırtını dönersen böyle hurafe inançların olur işte.
Selam ve sevgiler.
kutsalyaratik
Oct 27 2006, 07:12 PM
Senin dogru soyledigine niye inanim ben? Varmi elinde ses kaydi yada video cekimi? Ilgincsiniz. Neye gore siz boyle konusuyorsunuz? Zaman makinasi ile Muhammed doneminemi gittin?
Kim size bu bilgileri veriyor? Kimlerin kitaplarini okuyorsunuz? Hangi tarih bilgisi seni bu kadar inatkar bicimde benim dedigim dogru yapabilmis?
metalicmann
Oct 27 2006, 07:13 PM
ALINTI(Emre_1974tr @ Oct 27 2006, 06:54 PM)

Hiç boşuna kıvırma. Yazımda hepsinin de "savunma savaşı" emri olduğunu gösterdim. Bir başkasına tokat bile atamazsın inancından dolayı.
Savunma savaşını herkes "yemek içmek" gibi görüp yerine getirmez. Kimi günah zannedebilir(hristiyanlıktaki gibi), kimi de kişisel olarak kendini kurtarmak için kaçmaya kalkabilir.
İşte ayetler bu konuya açıklık getiriyor.Senin gibi çarpıtma ahlaksızlığı içinde olanlar da kudurup duruyor.
Selamlar.
Hiç bir bok yapamadın.Kuranın orijinalini hiç bir zaman bozamayaacaksın emre. Unutmaki senin gibilerin çanağına ot tıkayacak ve kuranın aslını savunacak adam gibi adam dinsizler her zaman var olacaktır.Buna ne senin, nede senin gibi 3,5 tane online kurancı zibidisinin gücü yetmez.
Aklınla_düşün
Oct 27 2006, 07:15 PM
ALINTI(Erika @ Oct 27 2006, 07:13 PM)

metalicmann

o hadis dini

ya delircem ya.. emre sen ii misin kafan mı güzel? MADEM OYLE KENDINI GERCEK MUSLUMAN OLARAK NITELEYENLER KAPANIYOR? SEN ONLARDAN DAHA MI COK BILIYOSUN? ISLAMDA KAPANMA VAR. NEDEN O ZAMAN CAPRICE OTELDE BAYANLARLA ERKEKLERIN HAVUZLARI AYRI? NEDEN HAREM VE SELAMLIK DIYE KAVRAMLAR VAR??
büyük harflerle yazılan yazıları okumuyor arkadaşlar ona göre
xislam
Oct 27 2006, 07:15 PM
ALINTI(Liberty @ Oct 14 2006, 12:41 PM)

Sizden, hür mümin kadınlarla evlenmeye güç yetiremiyen kimse, ellerinizdeki mümin cariyelerinizden alsın. Allah sizin imanınızı çok iyi bilir. Birbirinizdensiniz, aynı soydansınız. Onlarla, zinadan kaçınmaları, iffetli olmaları ve gizli dost tutmamış olmaları halinde, velilerinin izniyle evlenin ve örfe uygun bir şekilde mehirlerini verin. Evlendiklerinde zina edecek olurlarsa, onlara, hür kadınlara edilen azabın yarısı edilir. Cariye ile evlenmedeki bu izin içinizden, günaha girme korkusu olanlaradır. Sabretmeniz sizin için daha hayırlıdır. Allah bağışlar ve merhamet eder.*
nisa 25 ?
neden yarısı emrecim hür kadın kim?
emer nedense buna hiç cevap vermiyorsun neden?
forda cevapsız senin cevabını bekleyen 10 larca soru var ama sen yoksun neden?
kuranda kölelik yasaklanmıştır diyecek kadar uçtunmu?
biraz yere inde dünyaya bak neler oluyor.
orhan11
Oct 27 2006, 07:17 PM
Kuran'da sadece edep yerlerinin ortunmesi seklinde bir hukum yoktur.. Bunu uyduran kisi Islami revize edip, olmayan bir din icat etemeye calismaktaysa da, kendisini kendisinden baska hic kimse sallamamaktadir.. Kuran'da kadinlara "ziynet yerlerini gostermemeleri" emredilmistir (Nur-31).. Ziynet deyince bu akli evvelin aklina genital organ ve gogusler geldiginden, yeni bir fetva cikartarak bikini ile ortunmenin yeterli olacagindan soz etmektedir.. Kendi sapik dusuncesini yansitir bu gorus..
Ziynetlerin gosterilmemesi, onlarin ortulmesi anlamindadir. Boyle soylendiginde genis bir kavramla karsi karsiya kaliriz. Ornegin ayak bileklerine takilan halhal da bir ziynettir, o halde halhal takan ayak bileklerini de saklayacaktir anlamina gelir..
Emre'yi ciddiye alip Islam'da ortunme yoktur falan anlami cikartmayin.. Islamda ortunme vardir ve oldukca genis kapsamlidir.. Sadece yuzu ve eli kapatma emri yoktur...
Bir Ayet var,
Nur-60 Artık evlenme ümidi beslemeyen, hayızdan ve doğumdan kesilmiş yaşlı kadınların zinetlerini göstermeksizin dış elbiselerini çıkarmalarında kendileri için bir günah yoktur. Ama yine sakınmaları onlar için daha hayırlıdır. Allah hakkıyla işitendir, hakkıyla bilendir.
Bu Ayet yaslanmis kadinlara dis elbise giymeseler de olur demektedir. Ama ziynetleini kapatmak mecburiyetindedirler.. Genc kadinlar icin durum sudur; ziynetlerini gostermeyecek sekilde ortunecekler, disari cikiyorlarsa ayrica bu ortunmenin yani sira, ustlerine bir de dis elbise giyeceklerdir.. Yani Emre denen yarim akilliya uyup bikini giyen kadinin "vay haline" olur...
Emre_1974tr
Oct 27 2006, 07:23 PM
ALINTI(kutsalyaratik @ Oct 27 2006, 08:12 PM)

Senin dogru soyledigine niye inanim ben? Varmi elinde ses kaydi yada video cekimi? Ilgincsiniz. Neye gore siz boyle konusuyorsunuz? Zaman makinasi ile Muhammed doneminemi gittin?
Kim size bu bilgileri veriyor? Kimlerin kitaplarini okuyorsunuz? Hangi tarih bilgisi seni bu kadar inatkar bicimde benim dedigim dogru yapabilmis?
Hayır gidip de görmüş gibi konuşan sensin.
Kuran dışı uydurma hadis dini böyle masal ve palavralarla bugüne kadar yaşatıldı.
Sen de delilsiz bu hurafelerin peşinden giderek aklını nasıl da çöpe attığını güzelce gösterdin bize.
Bırak yalanları-uydurmaları ve rivayetleri de
Allah senden ne istiyor ve emrediyor ona bak.
Başkasına düşüncesinden dolayı tokat bile atamazsın.
Bitti.
Selam ve sevgiler.
istavrit
Oct 29 2006, 01:21 PM
sevgili emre,
her yazinda ben onun cevabini verdim diyorsun..ama hic cevap vermiyorsun...yazdiklarimizi, ozellikle isine gelmeyen ayetleri gormezden geliyor 3 maymunu oynuyorsun..
musadenizle sizinle ilgili tespitler yapmak istiyorum..
kolelik muhammede bile yasak diyerek, kurana ters dusuyorsun..ayetlerin hukumsuz oldugunu savunuyor konumuna dusuyorsun..kuran butun zamanlarin dinidir felsefesine ters dusuyorsun.
kolelik kaldirilmistir diyorsun bir tek ayet ornek gosteremiyorsun...
kuran degismemistir diyorsun kurani sen degistiriyorsun..
hadislere uydurma diyorsun, sen olmayan bir islam anlatarak demogoji yapiyorsun..
ateistler bile kurani kurana sadik kalarak yorumlarken sen isine gelenleri soyluyorsun..
hadisleri red ederek kadin erkek birlikte denize girebilir diyorsun...yeni zelanda ve avustralya muftusu erkegi kedi, kadini ete benzetirken refansi islam degilmidir..siz islami anadili arapca olan muftuden dahami iyi anliyorsunuz?
neden boyle oldugunuza gelince..
size cocuklugunuzda bilincaltiniza dayatilan bu dini elestirmekten korkuyorsunuz..evet cehennmeden korkuyorsunuz ki islamin puf noktasi bu, zurnanin zirt dedigi yerde cennet...
kabul etmiyorsunuz,cunki siz bile yakistiramiyorsunuz, muhammedi peygamberlige, kabul edemiyorsunuz 9 yasinda bir kizla gerdege girilebilecegini,
akliniz bile almiyor evladim diyeceginiz adamin yani gelininiz sayilacak bir bayanla evlatligini ayirip gerdege girmesini..
kabul edemiyorsunuz, peygamberlik muessesesine 10 larca es, sayisiz cariye alabilecegini, bazen 3 gun ac yatarken..
insani bulmuyorsunuz peygamberin dini yayma gerekceleri altinda kervanlara saldirmasini, ganimetler almasini, koleler cariyeler alip hediye etmesini
bence siz modern turkiyenin modern bir insanisiniz...utaniyorsunuz bu dinden..korkmayin..ben 23 yasina kadar kanimiz aksada diye sloganlar atmis biriyim..biraz cesur ol..satma onurunu ve insanligini uc otuz huriye..
kabul et bu dinin insanlik disi oldugunu..
cok daha mutlu olacaksin..insan olmanin huzurunu yasayacaksin..
baskalarinin degil, kendi mantik, akil ve vicdaninin sesine kulak vereceksin..
kisacasi sen, SEN OLACAKSIN..
cok zor degil..biz senin yanindayiz emre..sende bu isik var..
bol sanslar arkadasim
Emre_1974tr
Oct 29 2006, 05:48 PM
Sevgili İstavrit;
1-Kuran , hadisleri ve diğer ortak tanrıları yasaklıyor.
Yalnızca Kuran yalnızca Allah'ın sözleri.
Biraz Kuran'ı cesursa ve dogmalarından sıyrılarak oku, o zaman uydurmaların hemen çöküverecek.
2-Falanca müftüden daha mi iyi biliyorsun demişsin. Evet daha iyi biliyorum.
Çünkü onlar İslam dininin değil, uydurma hadis dininin görevlileri.
Eğer bir hristiyan rahibe de sorular sorarsan o da isa'nın tanrı olduğunu söylecektir sana. Ama onun uydurmaları İslam'ı bağlamaz. Tıpkı hadis dininin uydurmalarının veya din adamlarının bağlamadığı gibi.
Falanca ülkedeki islam adına düşünülenleri bir kenara at.
Müslüman mahallesinde salyongoz satabilirsin. Çünkü salyongoz sapına kadar helaldir.
Bak yine İslam adına uydurulan bir dogmayı sildim attım. Çünkü islam'da yani Kuran'da birtek domuzun eti yasaktır.Bitti o kadar.
3-Hayır hepsine daha ilk anayazımda cevap verdim. Ama umursamazca söylediklerime gözünü kapamaya devam ediyorsun. Yoksa uydurma ateizm veya diğer dinin yok oluverecek senin zihninden. Bu yüzden akletmeye,sorgulamaya ve ispatlara yönelmeye korkuyorsun.
Ama başarabilirsin dostum. ben hem senin hem de senin durumundaki herkesin yanındayım. hatta birçoğunuza yardımcı oldum bile.Sizi karanlıkta bırakmamak için birkaç kişiyle yetinmeyip, daha da fazlanıza yardımcı olmak amacıyla ara ara forumlarınıza geliyorum.
Yeter ki taaasubundan kurtul, o zaman kapılar ardına kadar açılacak sana.
Hadisleri, James Bond filmlerini, falanca hutbe veya romanı boşver. Yüce Allah 'ın dinine yönel ve O'nun ne dediğine bak.
Kölelelik yasaktır ve kimseye inancından dolayı tokat bile atamazsın.Bitti.
Ruhçu öğretinin İslam'a sızmış versiyonu olan tasavvuf, hadis ve mezhep dinlerinin komedileri onların olsun. Sen islam'a yönel.
Sende hem bu ışık var, hem de içindeki kıpırdanmaları sezebiliyorum.hadi dostum başarabilirsin. Sadece ispata dayalı gerçek bilgi isteniyor senden o kadar.
Selam ve sevgiler.
vtecvti
Oct 29 2006, 06:36 PM
ALINTI(Emre_1974tr @ Oct 29 2006, 05:48 PM)

Biraz Kuran'ı cesursa ve dogmalarından sıyrılarak oku, o zaman uydurmaların hemen çöküverecek.
Emre işte öyle okuduğunda din elden gidiyor. Cariyelik, hala kızı, amca kızı, kölelik bir sürü ahlaka sığmayan şeyler...
istavrit
Oct 29 2006, 07:22 PM
ALINTI(Emre_1974tr @ Oct 27 2006, 07:47 PM)

Tek kaynak kuran'dır.
Savaş esirleri bile köle edinilemez ve salınmak zorundadır.Peygamber dahi kul-köle edinme yetkisine sahip değildir.
sevgili emre,
bu konuda size bir daha yazmayacagim eger bunun cevabini vermezseniz...
Ey Muhammed!... Allahiin sana ganimet olarak verdigi ve elinin altinda bulunan cariyeleri... sana helâl kildik...” (33 Ahzâb 50)size gore peygamber kole edinemezse (cariye ayni seydir) bu ayet nedir?
sizin soyleminizde israr ediyorsaniz dinden cikarsiniz...
biz sizin soylediginize mi inanalim, yoksa kurandaki ahzap 50 ayetine mi?
lutfen net seyler soyle..
metalicmann
Oct 29 2006, 07:43 PM
Emre burda hızını alamadı türkish media com,da aynı başlıkları açmış.Orda da sorulan soruların hiç birine cevap yok Onun için boşuna uğraşmayın onunla.
O papağan gibi aynı şeyleri tekrar eder durur asla sorulan sorula cevap vermez.
Emre_1974tr
Oct 29 2006, 09:24 PM
Yok hayır tam tersine, benim cevaplarıma karşı verebilecek bir cevabınız olmadığından robot-ezbere tekrarlara başvurmaktan başka bir çareniz kalmıyor.
Hem bu sefer ayet cımbızlamakla da kalmamış arakadaş, ayetin içinden kelimeleri de ayıklamış.
Her zaman söylediğim gibi:
1-Eldeki son kölelerle ilgili düzenlemeleri içeren ayetleri ısıtıp ısıtıp refleks halinde getiriyorsunuz. Onların hızlı ama aşamalı bırakılma sürecinde gelen ayetler bile köleliği kötülemektedir. Bundan sonra köle alımı yasak olduğu gibi eldekiler de hızla bırakılacaktır.
2-O ayette peygambere helal kılınan hanımların listesi veriliyor devam ayetinde bunların dışında kimseyle evlemeyeceği hatta onlardan boşansa bile başka kimseyle evlenmesinin yasak olduğu bilgisi veriliyor.
Yani peygambere özel kısıtlama olan ayetlerin arasında cımbızlama yaparak sanki ekstra özgürlük veriyormuş Muhammed'e gibi göstermeye kalkma acziniz bile Kuran'dan ne kadar uzak olduğunuzu gösteriyor.
Evet kölelik kesin bir şekilde yasaktır ve savaş esirleri bile karşılıklı veya karşılıksız salınmak zorundadır. peygamber bile köle edinemez.
Not: Turkish Media Com'da son yazdığım cevap başka bir siteye link verdiği gerekçisiyle silindi.Gerekirse tekrardan orada da cevabımızı yenileriz.
Selam ve sevgiler.
vtecvti
Oct 29 2006, 09:53 PM
nerde yasak arkadaşım? köleliği ve cariyeliği yasaklayan açık seçik anlaşılır bir ayet göster...
istavrit
Oct 30 2006, 03:14 PM
sevgili emre...
tamam sen haklisin..kuranda kolelik yok, cariyelik yok,
bizler iftira attik..o ayetlerde sahih degil, biz uydurduk..
bizi bagisla arkadasim..
kitapsiz
Oct 30 2006, 03:27 PM
ben emreye 100 kere sordum. ama yanit alamadim.
madem islam köleligi kaldirdida, neden muhammedin köleleri vardi ? onlari neden azat etmedi. hadi, o pedofil 13 yasindaki cüveyriyeden vazgecemedi. öteki kölelerini neden tuttu ?
islamda kölelik yokta, kuranda neden, köleler üzerine ayetler var.
simdi bunu okuyan emre, okur okumaz unutur ve baska baska yerlere arabesk dans kivirmaya gider.
emre1974 = kominikasyon defizit
metalicmann
Oct 30 2006, 03:43 PM
Dikka dikkat!!
Emre adlı şahıs, kuranı kendi vicdanına uydurma çabası ile tahrif etme suçunu işlediği için, dinden çıkmış olup katlivacip bir mürted durumuna gelmiştir.
Onun murdar kellesini alan müslümanlara cennettte exradan huriler ve köşkler verilecektir
Din işleri yüksek kurulu, fetva komisyonu başkanı Metalicman.
Emre_1974tr
Oct 30 2006, 04:08 PM
Hangi kölelerden bahsediyorsun kitapsız, eldeki son kalanlar da salınıverdi. Çünkü yasssaaakkkkk.Sakın uydurma hadis ve tarihin yalanlarına sığınma komedisini sürdürme yine. Ayetlere gelirsin biraz cesaretin varsa.Hurafe ve iftiraları at bir kenara. Dogmalarından sıyrıl.
Bir arkadaş hala köleliği yasaklayan ayetleri verdiğim halde çılgınca inkar için ayetleri eğip bükmeye çalışmaya devam ediyor. Ayet cımbızlama yetmiyor sözcükler de cımbızlanıyor(son çare de bu ne yapsın )
Peygambere helal kılınan evlenebilecekler listesi hala kölelikle bağdaştırılmaya çalışılıyor,oradaki evlenme izni bambaşka anlamlara çekilmek için çırpınılıyor
Gördüğünüz gibi kölelik cehennemlik bir suç ve haramdır.
Selam ve sevgiler.
kitapsiz
Oct 30 2006, 04:15 PM
bu 10 sayfayi gececek kadar uzayan baslik altinda, sana yeteri kadar yanit ve kanit verildi. ve sen inat ettikce tekrarlandi. ama sen hala 3 maymunu oynuyorsun. istersen bu basligi bastan sona tekrar oku. kendine karsi dürüst olmaya cesaretin varsa tabii..
Emre_1974tr
Oct 30 2006, 04:28 PM
Hayır tam tersine sana ve senin gibi 23 maymunu oynayanlara gerçekleri ispatladım. Ama vijdansızca hala nasıl inkar ederim, nasıl çarpıtır ve görmezden gelirimin paniği içindesin kitapsız. Bu son verdiğin cevaplar da içindeki çıkmazın ve sıkıntının artık iyice su yüzüne çıkmasından başka birşey değil.
Eğer biraz cesaretin varsa dogmalarından sıyrılıp gerçekleri görmeye,sorgulamaya ve akletmeye başlarsın.Başarabilirsin , yeter ki ilk adımı at.
Selam ve sevgiler.
gezgin95
Oct 30 2006, 04:35 PM
Emre haklısın.
O ayetler yalan .
Ayıklanmalı.
.
kitapsiz
Oct 30 2006, 04:35 PM
gezgin95 "in verdigi bu kuran ayetleri ateistlerin yazdigi kurandan alinmistir. sen bunlara itibar etme! kendi yazdigin kurana uy
BAKARA SÛRESİ
(178) Ey iman edenler! Öldürülenler hakkında size kısas farz kılındı. Hüre karşı hür, köleye karşı köle, kadına karşı kadın kısas edilir....
BAKARA SÛRESİ
(221) İman etmedikleri sürece Allah'a ortak koşan kadınlarla evlenmeyin. Allah'a ortak koşan kadın hoşunuza gitse de, mü'min bir cariye Allah'a ortak koşan bir kadından daha hayırlıdır. İman etmedikleri sürece Allah'a ortak koşan erkeklerle, kadınlarınızı evlendirmeyin. Allah'a ortak koşan hür erkek hoşunuza gitse de, iman eden bir köle, Allah'a ortak koşan bir erkekten daha hayırlıdır. Onlar ateşe çağırırlar, Allah ise izniyle, cennete ve bağışlanmaya çağırır. O, insanlara âyetlerini açıklar ki, öğüt alıp düşünsünler.
NAHL SÛRESİ
(75) Allah, hiçbir şeye gücü yetmeyen ve başkasının malı olan bir köle ile, kendisine verdiğimiz güzel rızıktan gizli ve açık olarak Allah yolunda harcayan kimseyi misal verir. Bunlar hiç eşit olur mu? Hamd Allah'a mahsustur, fakat onların çoğu bilmezler.
NÛR SÛRESİ
(31) Mü'min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. (Yüz ve el gibi) görünen kısımlar müstesna, zînet (yer)lerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar. Zinetlerini, kocalarından, yahut babalarından, yahut, kocalarının babalarından yahut oğullarından, yahut üvey oğullarından, yahut erkek kardeşlerinden, yahut erkek kardeşlerinin oğullarından, yahut kız kardeşlerinin oğullarından, yahut müslüman kadınlardan, yahut sahip oldukları kölelerden, yahut erkekliği kalmamış hizmetçilerden, yahut da henüz kadınların mahrem yerlerine vakıf olmayan erkek çocuklardan başkalarına göstermesinler. Gizledikleri zinetler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey mü'minler, hep birlikte tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz!
metalicmann
Oct 30 2006, 05:06 PM
Ahzap 25- Hem Allah kâfirleri herhangi bir hayra ulaşmadan hınçlarıyle defetti. Bu şekilde Allah, müminlere savaşta kâfi geldi. Allah çok güçlüdür, çok üstündür.
26- Hem de kitap ehlinden onlara yardım edenleri kalplerine korku düşürerek kalelerinden indirdi, siz onların bir kısmını katlediyordunuz, bir kısmını da esir alıyordunuz.
27- (Allah) onların arazilerini, yurtlarını ve mallarını size miras kıldı. Bir de henüz ayak basmadığınız bir yeri (size miras kıldı). Allah, her şeye kâdirdir.
Emreciğim malum biz çarpıttığımız için ben bu ayetten allahın emlakçılık yaptığını anlıyorum. O muhteşem bilginle bi zahmet yorum yapsana şu ayetlere ?
Emre_1974tr
Oct 30 2006, 05:07 PM
Evet görüldüğü üzere son kölelerle ilgili ayetleri çılgınca ve vurdumduymazca getirmeye devam edeceksiniz

Çünkü artık yapabileceğiniz son numara bu.Bitti.
1-Onların azad edilme sürecinde tabii ki onlardan bahseden ayetler olacak.
2-O ayetler bile köleliği kötülemektedir. Hiç hür insanla, insanlara kul olmuş bir olur mu?
Beni desteklediğiniz için teşekkürler arkadaşlar.
Öyleyse neymiş, köle edinmek ve olmak büyük bir suçmuş.
Peki neymiş?
Eldekiler de hızla bırakılacak ve bu büyük günah artık sonlandırılacak.
Selam ve sevgiler.
metalicmann
Oct 30 2006, 05:10 PM
Ahzap 25- Hem Allah kâfirleri herhangi bir hayra ulaşmadan hınçlarıyle defetti. Bu şekilde Allah, müminlere savaşta kâfi geldi. Allah çok güçlüdür, çok üstündür.
26- Hem de kitap ehlinden onlara yardım edenleri kalplerine korku düşürerek kalelerinden indirdi, siz onların bir kısmını katlediyordunuz, bir kısmını da esir alıyordunuz.
27- (Allah) onların arazilerini, yurtlarını ve mallarını size miras kıldı. Bir de henüz ayak basmadığınız bir yeri (size miras kıldı). Allah, her şeye kâdirdir.
Emreciğim malum biz çarpıttığımız için ben bu ayetten allahın emlakçılık yaptığını anlıyorum. O muhteşem bilginle bi zahmet yorum yapsana şu ayetlere ?
orhan11
Oct 30 2006, 05:16 PM
Hala mi bu mevzu?
Kuran koleligi kesinlikle yasaklamistir diyene soyledikleri basligin ilk sayfalarinda yedirilmis, bu iddianin temeli olmayan bir yalan oldugu ispatlanmistir.. Artik konunun daha fazla uzatilmasina gerek yoktur.. Islam'a kiyisindan kosesinden bulasan herkes o donem Arap'larin ekonomik siteminin "koleci ekonemik sistem" oldugunu iyi bilir.. Bu sistemi kaldirmaya ne Muhammed'in, ne de Muhammed'in uydurdugu tanrinin gucu yeter..
Yalan soylemekten zevk alan sahsa ait bu baslik da artik gina vermistir.. Bu nedenle basliga ileti yazilmamasini oneriyorum...
Emre_1974tr
Oct 30 2006, 07:48 PM
Yine görüldüğü üzere saldırganların savaşta yenilip ele geçirilmesiyle ilgili ayetler de işin içine karıştırılarak Kuran'da kölelliğin yasak olduğunu artık iyice kabul etmiştir arkadaşlar.
Çaresizce hangi ayeti cımbızlayarak birşeyler çıkarsam acaba diye panikleyen arkadaşlara bir de Oğuz arada bir eşlik ederek içlerindeki bozgunu maskelemeye devam etmeye çalışmaktadırlar.
Hem bu başlıkta hem de geçen yılki başlıkta gerçekleri yedirttiğimiz Oğuz arkadışımız sıkılmadan bunu tersine sunmaya devam etmektedir:)
Tabii iyice sıkıntısının bunalıma dönmemesi için başlığın artık güncellenmemesi gerekmekte yoksa foyası iyice ortaya çıkacaktır. Bu yüzden "lütfen yazmayın artık, biz konuyu unutturmaya çalışıyoruz, tam kurtulduk derken güncelliyerek yine herşeyi berbat ediyorsunuz" anlamında yardım feryatlarıyla arkadaşlarını uyarmaya çalışmakta, ama işler daha da sarpa sarmaktadır.
Boşuna çırpınmayın islam'da kölelik en büyük suçlardandır. Ve ayetlerde içkiden-kumardan bile daha kesin bir şekilde yasaklanmaktadır.
Selam ve sevgiler.
vtecvti
Oct 30 2006, 07:51 PM
emre saçmalıyosun arkadaş, daha yazarak iyice zor duruma düşme...
DreiMalAli
Oct 30 2006, 09:10 PM
Karsilikli ayet atismalarindan pek hoslanmam ama...
Bu seferlik affola.
Emre'den inciler.
ALINTI
Sevgili Erika, örtünmeler palavra diyoruz hala neden günah diyorsun. Öyle bir örtünme olmadığına göre ortada bir sorun da kalmıyor.
ALINTI
Söyledim ya kadınlar bikini ile denize veya hamama bile girebilir erkeklerle.
Hadis dini uydurma ve uygulamaları onların olsun.
Biz Allah'ın dinine yöenelelim.
diyerek Ahzap 59'a karsi gelmis oluyor:
"59 - Ey Peygamber! Hanımlarına, kızlarına ve müminlerin kadınlarına söyle, bedenlerini örtecek elbiselerini giysinler. Bu onların tanınıp incitilmemelerine de daha uygundur. Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir."Kuran ise, mümin kadinlarin bedenlerini örterek taninmayacak hale gelmelerini buyurmus onlara.
Bu Diyanetin yeni cevirisiydi. Diger bazi cevirilerde bu islemi, yani taninmayacak sekilde giyinmeyi, disariya cikarken yapmalarini emreder.
Muhammedin kadinlarina ise disariya cikmayi dahi yasaklamis Ahzap 33 ile. Onlarin evlerinde oturmalari gerekiyor. Evde dahi rahat etme haklari yok. Evde biraz "acilip sacilmaya" kalkmalari da yasaklaniyor.
"Evlerinizde oturun. Önceki cahiliye dönemi kadınlarının açılıp saçıldığı gibi siz de açılıp saçılmayın. Namazı kılın, zekatı verin. Allah’a ve Resülüne itaat edin. Ey Peygamberin ev halkı! Allah sizden ancak günah kirini gidermek ve sizi tertemiz yapmak istiyor."(Ahzap 32 deki kiskanclik krizlerini biraz göz ardi etmis olayim)
Nur 31'de ise bir kadinin ancak ve ancak kimlerle görüsebilecegi acikca bildirilmis.
"Mü’min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. (Yüz ve el gibi) görünen kısımlar müstesna, zînet (yer)lerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar. Zinetlerini, kocalarından, yahut babalarından, yahut, kocalarının babalarından yahut oğullarından, yahut üvey oğullarından, yahut erkek kardeşlerinden, yahut erkek kardeşlerinin oğullarından, yahut kız kardeşlerinin oğullarından, yahut müslüman kadınlardan, yahut sahip oldukları kölelerden, yahut erkekliği kalmamış hizmetçilerden, yahut da henüz kadınların mahrem yerlerine vakıf olmayan erkek çocuklardan başkalarına göstermesinler. Gizledikleri zinetler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey mü’minler, hep birlikte tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz!"Gerci diyanet burada "ziynet" miynet diye kivirmaya calismis epeyce. Ama tabi ki asli astari yok. Tipik sark kurnazligi: simdilik sirin görünme cabasi.
Burada acikca söylenen: el ve yüz harici hic bir yerini kimseye göstermeyecek.
Mesela bu ayete göre kiz yegenimin yeni aldigi küpesini görme hakkim yok.
Bilezigi hakkinda yorum yapamiyacagi. Cünkü bilegini gösterme hakki elinden alinmis.
Sacini tarayamiyacagim. Cünkü yasaklanmis.
Düstügünde dizinin yarasina merhem sürmiyecegim. Cünkü günah.
Gece ev yandiginda yegenimi alevler icinde birakip kacmam gerekecek. Aksi takdirde, geceliginden dolayi, vucudunun görmemem gereken bir yerlerini göstermek zorunda kalacak ve cehennemlerde yanmaya mahkum olacak.
Kadinlarin hamami yanacak. Kimse kurtarmaya gidemiyecek
...
..
.
Lanet olsun böylesi insanlik disi bir zihniyete.
Sevgiler