Jump to content

Crafterman

Üyeliğini Sildirmiş Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    928
  • Katılım

  • Son ziyaret

Crafterman kullanıcısının paylaşımları

  1. Crafterman

    ALLAH önümde namaz kılmalı

    Kıymığa bak sen ! Senin inancın yüzüne milyonlarca insan gözyaşı dökmüş , binlerce insan savaşlarda ölmüş , akıl ve bilimin önüne çekilen sette senin inançın rol üstlenmiş sen halen gelip ne mavallar okuyorsun kıymık ! Senin inancın insanlara değer vermez , insanlığın tümünü kucaklayan tek bir ayet göstermez , ırkçılığı mübah görüp , terörizmi legalize ederken , insanları ötekileştirp bana hakaretler savururken , ne diye gelmiş saygı dilenciliği yapıyorsun bre ahmak ? (!) Sizlere destan gibi özenle yazdığım iletilerime acıyorum ... Artık böyle !!!!!!
  2. Crafterman

    ALLAH önümde namaz kılmalı

    Gel de kıt akıllı müslümanlara bunları anlat . Zavallı , aciz , bir tanrıya ihtiyaç duyaraktan ömrü heba eden beyinsizlere hertürlü hakaret revadır . Allah yok diye topu taça atmak yerine bizler çaba gösterirken , sizler tüm adaletsizliklerin birgün adaletle sonuçlanacağını düşünen beyinsizlersiniz.Aklınız sıra bizi müslüman edeceğinizi sanıyorsunuz sanırım . İnsanlıktan nasibini almamış müsveddeler sizi ... Sizler insan hayatını alt üst eden , beyni dumura uğratan salaklarsınız.Sizlere anlatıyoruz ki anlayın . Bizler anlamıyorsak diyoruz ki , anlatın ... Kardeşim hem benim vaktimi çalıyorsun
  3. Crafterman

    yeni bir tür bulundu=)

    Haklısın sayın Cigi . Bazı sorgulamalar , üstesinden gelinemeyen problemler , bu çalışmalara ket vuracak ölçüde mesnet oluşturamazlar . Kendi adıma konuşmak gerekirse . Blog için yazılar hazırlamış bulunuyorum . Birçok arkadaşımın da blog hazırlaması için telkinlerde bulundum. Benimle birlikte birçok kişi de blog hazırlamayı kabul etti . Video işinden pek anlamasam da elimden geldiğince hazırlamaya çalışacağım. Bilen arkadaşlar da zaten bana yardımcı olacaktır burada . Aydınlanmanın önünü açmak için elimizden geldiğince çalışmalar yapacağız ve yapıyoruz. İş , ev , aile vs vs derken zaten i
  4. Crafterman

    yeni bir tür bulundu=)

    Çalışmadığımı , sorumluluk almadığımı biliyormuşun gibi konuşuyorsun . İdeallerini felan da biliyorum . Seni tanıyorum . Zaten biz de o yönde çalışmalar yapıyoruz . On tane ihtiyarın ağzından gireriz , burnundan çıkarız . Sadece bazı şeyleri yazmaya değer görmüyoruz . Pataklama gayeside gütmediğimiz için bazen sesimizi kesiyoruz . Gerekirse de pataklıyoruz . Sen bizi boşver gele Cigi . En az senin kadar aklımız var . Hergün peygamberin çükünü , Allahın pezevenkliğini de konuşacak değiliz yaaa . Tabi sizin sözlerinizi de dikkate alıyoruz merak etme . SAYGILAR
  5. Crafterman

    yeni bir tür bulundu=)

    Herkesin başına gelebilir . Beni güldüren şey ; önce Allahtan , evrimden sonra hayattan bahsedişin ardından üzgün smiley yollayışın oldu . Ne adamsın yaaaa . Hiç güleceğim yoktu walla.
  6. Crafterman

    yeni bir tür bulundu=)

    Miko dostum sen beni gülmekten öldürüyorsun yaw. Seni seviyorum dostum . SAYGILARRRRRRR
  7. Bir insanın bu kadar mal olması için hayli çaba sarfetmesi gerekirmiş. Yani evladımın karısına zor olmasın diye nikahıma almalıymışım. Ulan hırbo (!) kadına bu çok daha zor gelmez mi ? Hangi kadın kayınbabasının altına yatmak ister ? Gerçekten bu kadar malca bir yorumu , böyle bir kıvırmasyonu anca senin gibi bir utanmaz yapar. Dediğim gibi bu kadar mal olmak için büyük çaba sarfetmek gerekiyor...
  8. Crafterman

    Bediüzzaman Hazımsızlığı

    Görüldüğü üzere Atatürk'e methiyeler düzen , kurtuluşu namazda sanan bir delinin sayıklamalarını görüyoruz . Halbuki meclisteyken de bu hitapları kullandığı iddia edilmişti . Halbuki azınlıklardan da mecliste olabileceğini sanırım hesap etmemişti. Yani cidden bu nurcuları anlamakta zorlanıyorum . Bunlara nasıl inanıyor , nasıl bir deliyi ilahlaştırıyorlar . Yazdıklarını okuyan zaten bunun saçma olduğunu çok rahat anlayabilir . Zaten görüldüğü üzere Atatürk'ü baya mektubunda övmüş .
  9. Crafterman

    Bediüzzaman Hazımsızlığı

    İNNESSELATE KANET ALE’L-MÜ’MİNİNE KİTABEN MEVKUTA “Şüphesiz namaz belli vakitlerde müminlere farz kılınmıştır.” (Nisa Suresi, 103) İslam aleminin kahramanı Paşa Hazretleri’ne Ey şanlı Gazi, yüce şahsiyetiniz hem başarılı ordunun hem de yüce Meclis’in manevi kişiliğini temsil ediyor. Bu vesileyle kişilerin kusuru, onların manevi kişiliğine ve temsilcisinin hesabına geçer. Dolayısıyla kişileri ve temsilcileri doğru yola teşvik etmek, yönlendirmek, en önemli görevinizdir. İki cihanda mutluluk ve başarılarınızı can-ı gönülden dileyen bu fakirin, bir meselede 10 sözünü, tavsiyesini, bi
  10. Crafterman

    ALLAH önümde namaz kılmalı

    Ben bunların hiçbirini okumadım . Ama sizler okuyun durun. Bok var sanki .
  11. Crafterman

    ALLAH önümde namaz kılmalı

    Sadece adamına göre muamele . Gerçekten sorgulayan , öğrenmek isteyen , samimi olan kimselere karşı din ayrımı yapmadan kibar davranırım . Ama böyle rezil heriflere karşı da kibar davranmak insanlığa hakarettir . İnsanların kafasına zehir zerken eden , korku çığırtkanlığı yapıp insanların ölüm korkusunu sömüren bu iptidai zihniyetin haşerelerden nefret ediyorum . Kazığa oturulmayı da hak ediyorlar . Çünkü insanların yaşamlarını alt üst ediyorlar. SAYGILAR
  12. Crafterman

    Cübbeli Ahmet'in Kaçamakları

    Cübüşün tükürüğünü yalayacak bu kadar müridi varken , bir ikisini düzseydi kimin ne haberi olurdu ki ? Böyle güzel kadınlarla ilişkiye girmesi hiç hoş bir durum değil . Müridlerinden istese , müridleri hemen donu indirirdi . Yani cübüşte pek işini bilmiyor haaa ...
  13. Crafterman

    Cübbeli Ahmet'in Kaçamakları

    Ne montajı kardeşim . Bu adamların başka yaptığı birşey yok ki . İnsanların sırtından geçinmekten , söyledikleri şeyin tersini yapmaktan başka hiçbirşey yapmaz bu utanmazlar.Bugüne dek bizler ne şeyhler gördük ... Hepsi aynı bok ... Montaj demiş zaten kendisi . Müridleri de zaten gözüyle görse inanmaycak kadar kördürler . Yani değişen birşey olmaz . Yine peşinden insanlar gidecektir.
  14. Crafterman

    Tanrı hiçbirşeydir.

    Hem aklın alamayacağı bir tanrı yarat. Hemde o tanrıya inanmamızı bekle... Bu tam bir akılsızlık ve aptallıktır.
  15. Crafterman

    NEDEN?

    Ben de öyle ateist geçinenlere denk geldim ki daha ayet ile hadis arasındaki farkı bilmiyordu. Yani sana basit gelen soruları da insanlar kendi algılarına göre cevaplandırmak isteyebilirler. Bilemezsin yani ateist olmadığını. Daha doğrusu sorgulamaya başlamadığını. Bir sahtekar olduğunu...
  16. Crafterman

    NEDEN?

    >Burayı pek anlamadım neden herşey anlamını yitirsin? Çünkü yaşamı anlamlı kılan zaten ölümdür. Zamanın kıymetini idrak ettiren yine ölümdür. Her yaşın güzelliğini tatmak ve bu diyalektikler içerisinde yaşama anlam katmakta da ölümün büyük payesi vardır . Ebedi saadet sözcüğü işte bu yüzden komedidir. Çünkü güzeli güzel yapan çirkin , iyiyi iyi yapan ise kötüdür . İşte bu yüzden hayata anlam kazandıran da ölümdür. >Hmm demek herkeste olmuyormuş bu durum bizim bilinçaltımıza kazındığı için bunları yaşıyoruz yani. Çocukluktan beri zihnine empoze edilen bu zehirin kalıntılarınla uğra
  17. Crafterman

    NEDEN?

    Demek insanın basit bir alışkanlığını değiştirmesi için en az altı aya ihtiyaç varmış. Bak bunu bilmiyordum. Yani bunu biraz daha açar mısın ? Daha bilgilendirici olur diye düşünüyorum. SAYGILAR
  18. Crafterman

    NEDEN?

    Hayatı birşey anlamlı kılarsa o da zamandır sayın öküz aleyhisselam . Ebedi saadetin neresi cazip gelir insanlara hiç ama hiç anlamam. Ama senin gibi beyin fakiri insanlar bunu farkedemiyorlar. '' Ölüm varsa ben yokum , ben varsam ölüm yok. '' Ölümden korkulacak hiçbirşey yok. Siz cennete mi gireceğim , yoksa cehennem de kebap mı olacağım diye dünyanızı zehir etmekten başka hiçbir halt yapmıyorsunuz. '' Dünya müminin cehennemidir '' diye bir sözü hatırladın mı sayın öküz aleyhisselam ? Dünyayı dinler zaten cehennem haline getirmiştir. Bu söze rağmen de zaten dünyada sizler saadet arzula
  19. Crafterman

    NEDEN?

    Kişiselleştirmek doğru olmaz . Benim sorularım özelden genele hitap eden sorulardı. Önce kendim için , kendi üzerimden de tüm forumu ilgilendiren sorular sormak istedim. Mutsuzluğun , yaşama arzusunun olmayışının yegane sebebi elbetteki din değildir. Yani ben ateist oldum , bundan dolayı mutsuzum diye birşey dedim mi ? Ya da inanırken daha mutluydum diye bir ibare kullandım mı ? Bunun Ateizmle ilişkisi olduğunu da söyledim mi ? Sadece yaptığın yorumun beni kapsama alanı dışına bırakması , sana sorular yöneltme ihtiyacı doğurttu. Kendi üzerimden de genel için sorular sormuş oldum işte .
  20. Crafterman

    NEDEN?

    Niçin şaka olsun ?
  21. Crafterman

    NEDEN?

    Bazı şeyleri bilmek yahut salt kendi yorumunla bir yerlere varmak doğru yaklaşım olamaz diye düşünüyorum. Bu yüzden sana sorular yöneltmek istedim . Aslında mutsuz , yaşama sevinci yok olmuş , bencil olmayan bir insan olaraktan bu yanıtını kaşımak istedim . Daha doğrusu açmanı istedim.Son yazdıklarının büyük bölümüne de katılıyorum . Verdiğin cevaplar için teşekkürler. SAYGILAR
  22. Crafterman

    NEDEN?

    Muhalefet edebileceğim ve benim de uzun uzun görüş bildireceğim noktalar var bu konuda . Fakat benim amacım sana muhalif olmak değil tabi ki . Cidden merak etmiştim o cümlenle ne anlatmak istediğini. Birkaç soru daha sormak istiyorum izninle. Konuyu da dağıtmak istemiyorum ama sorduğum sorularda konuyla alakalı diye de düşünüyorum. En azından inanır arkadaşlar şu mutluluk , mutsuzluk , yaşama sevinci gibi konular hakkındada bir iki satır okumuş olurlar. Sence müslüman birisi ne kadar bencildir ? Eğer bencilse bu bencilliğine rağmen nasıl yaşamı sevebilmektedir ; mutlu olabilmektedir ? (
  23. Crafterman

    NEDEN?

    Bencillik nasıl sıfıra indirilir mesela ? Alakasız bir soru ama ilgimi çektiği için ve bu sözünü açma ricam depreştiği için sormak istedim. İnsan doğuştan mı bencildir yoksa sonradan mı bu edinilir ? Sıfıra indirilmesiyle yaşama sevinci nasıl bağdaşır ? Not : Sadece merak SAYGILAR
  24. Crafterman

    NEDEN?

    Anladığım kadarıyla kendini boşlukta hissediyorsun ve de bu boşluğu tatmin edici cevaplarla tatmin etmek istiyorsun. Sorularına tek tek cevap vermek yerine elimden geldiğince ve seni anladığım kadarıyla kendi yaşadıklarımdan da alıntılar yaparaktan sana cevaplar vermek isterim. Bu yaşamın anlamlı olduğunu yahut dünyada adalet olduğunu zaten söylüyor değiliz . Tanrıyı adaletsizlikle suçlasak daha doğrusu böyle bir tanrının bu kadar adaleletsiz olamayacağını anlatsak dahi bizim adalet için muattabımız olmadığını da söylemek isterim . Anlamsızlığa anlam yükleyerekten bu kesafete ve ölümün perde
  25. Yoğunum dostum.Yoğun olduğum kadar da pek yazı yazmaya fırsat bulamıyor,bundan da ziyade yazma iştahı duymuyorum. Teşekkürler sevgili dostum .

    SEVGİLER

×
×
  • Yeni Oluştur...