- - -
Derbi zamani
Ateistforum > ATEİSTCAFE > ATEİSTCAFE
Sayfa: 1, 2
Gauss
Dunya futbolunun en iddiali derbisi geldi catti yine. Pazar aksami mac.

http://www.footballderbies.com

Bakalim ne olacak? Iyi olan (=Fenerbahce) kazansin.
nick bulmak zor iş
cimbom alır cool.gif demek istiyorum ama saraçoğlunda en son ne zaman kazandık ki sad.gif
berabere bitsin bari
Ötüken

Fenerbahçe kazanır
haci
Bence cim bom alır..
Basit bir nedenden.. Ben takım tutmam ve tarafsızımdır..

Ne zaman ki ikisinden birisi ligde başarısızdır, o sürpriz yapar..

Bu benim 40 yıllık deneyimdir..

Bakalim..

Galatasaray 3, Fenerbahçe 0

Görelim..

HACI
Ötüken

Hava alırsın hacı...smile.gif 3-0 hiç olmaz bir kere...
haci
keeeeeeh keh kehhhhhhhhhhhh
Ben hava almaya razıyım..

Bahse girer misin?
Kont
Havasına mı? smile.gif
Ötüken

Yazılar burada duruyor mac sonucu görüşürüz keh keh keh
haci
Havasına... keeeeeeh keh kehhhhhhhhhhh
Yeşil
ALINTI(haci @ Nov 27 2006, 11:55 PM) *

Bence cim bom alır..
Basit bir nedenden.. Ben takım tutmam ve tarafsızımdır..

Ne zaman ki ikisinden birisi ligde başarısızdır, o sürpriz yapar..

Bu benim 40 yıllık deneyimdir..

Bakalim..

Galatasaray 3, Fenerbahçe 0

Görelim..

HACI

+1 smile.gif
lenin
sarı kırmızının ahengini yakalamış bir takımsın sen galatasaray........
Orhun
1-2 galatasaray !!

tahminden çok,dilek ........ dinsizin duası smile.gif

morele ihtiyaç var...birde bizim yüzümüz gülsün..
Orhun
Burası Yeşilköy !!!...(iki takım arasındaki farkı görün forumdaşlarım)


http://www.youtube.com/watch?v=_RN7E13VRhs
iplemem
Fenerbahçe farklı yener. Şike komplosu ortaya çıktı. Rüzgar nasıl eser bilemiyorum. Derbi ertelenebilir.
Cutie Pie

Takim tutmuyorum ama galatasaray kazansin.

Liberty
ne şikesi yaw mac oynanmadı ki daha smile.gif
Liberty
ALINTI(Cutie Pie @ Nov 28 2006, 04:51 AM) *

Takim tutmuyorum ama galatasaray kazansin.



neden!
Cutie Pie

Galatasaraylilarin yuzleri gulsun smile.gif

Orhun
amin ...amin smile.gif
iplemem
ALINTI(Liberty @ Nov 28 2006, 04:52 AM) *
ne şikesi yaw mac oynanmadı ki daha smile.gif

Sevgili Liberty,

Akşam 10:30 dan sabah 4:00'a kadar özel telegol programı vardı. Fenerin 2000-2001 yılında kazandığı şampiyonlukta şike yapıldığı iddiaları var. Futbol'da ortalık karışmış durumda. Aşağıda ki linkten isterseniz olayları biraz anlayabilirsiniz.

http://www.antu.com/

CROSSWISE
Ben Galatasaray'a oy verdim vermesine de , Fenerbahçe stadında neredeyse imkansız gibi...En son yıllaaaaaaaaaaaar önce galiba 1-2 olarak kazanmış Galatasaray...

Maç Ali Sami Yen de dahi olsa , Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi yenmesi oldukça zor olmuştur hep...Heleki bu dönemde Galatasaray'ın yenmesi mucize olur.

Bence 3-1 Fener alır...Her ne kdar bu ankette Galatasaray'a oyumu versemde...

Hatta şöyle bir tahmin yapabilirim..

Fenerbahçe ilk yarı 1-0 öne geçer...Galatasaray aynen karşılık verir ve eşitliği sağlar : 1-1 ...

İlk yarı böyle biter ve ikinci yarı Fenerbahçe 2 gol daha bulur ve maçı 3-1 kazanır..

Liberty
sevgili crosswise bende gs liyim evet kadıköyde fenere sansımız tutmuyor ama oyumu gs ye verdim mantıgımdan öteye gectim smile.gif

Orhun
mantıgımdan öteye gectim
.............................................


ne güzel yazmışsın !!

ateist forumdayız !! işte dinde bu !!

tutku !! (neyse ,konu değişmesin)
Liberty
tesekkürler iplemem bakayım neymiş bu şike olayı..

smile.gif

çözüp geliyorum
smile.gif
CROSSWISE
Fenerbahçe çok tuhaf bir takım...6-0 yenildiğimiz maçı hatırlarsınız ( zaten unutamayız ya...) . O maçı izlemiştim...Adamlar 90 dakikada toplasan toplasan 6 defa kaleye geldiler , altısıda gol oldu ve 6-0 maçı aldılar.

Türkiye ligini takip etmeyen bir yabancıyı alın , o maçtan 6 gölü çıkarın ve geri kalan bölümünü izletin..Eminim ki "bu maçı sarı kırmızılı takım kazanmıştır" diyecektir...Ama maç sonucu 6-0...Şöyle ya da böyle...

Aziz Yıldırım Allah'a da mı teşvik primi yediriyor nedir?...Anlamıyorum...
Liberty
şöyle bir durum var fenere bjk bjkye biz bize fener ters geliyor ama öyle smile.gif
haci
Yatın artık...
Benim burada uykum geldi.. Saat 10.30..
Orada Sabahın 5.30'u..

Deli misiniz?

HACI
Liberty
i uykular...
iplemem
Gs galibiyetleri de olmasa fenerin ne şampiyonlukları ne de bu ligin keyfi çıkar be smile.gif

@haci
Geceleri çok daha rahat çalışabiliyor, gündüzleride çok daha rahat uyuyabiliyorum smile.gif
Liberty
sevgili iplemem sende mi yurtdısındansin smile.gif

iplemem
Sevgili Liberty,

Uzun süre çok özleyeceğim evimdeyim -istanbuldayım-. Yakında gemiye stajımı tamamlamaya çıkacağım, antreman yapıyorum smile.gif
Liberty
valla aklıma gelmedi degil smile.gif

tahmin etmiştim tesadüfün böylesi smile.gif

heueue
iplemem
ALINTI(Liberty @ Nov 28 2006, 05:50 AM) *
valla aklıma gelmedi degil smile.gif

tahmin etmiştim tesadüfün böylesi smile.gif

heueue


ehehe. Bak sen şu tesadüfe smile.gif
Gauss
Valla konuyu actigimda ortalik boyle birbirine girmemisti. Fener bu islerin arkasinda GS'nin oldugunu dusunecektir. Mac hic oynanamayabilir, oynanirsa yarida kalabilir.

Bu sartlarda mac oynanirsa GS saglam bir fark daha yer.
Liberty
heueueu bu gerginlik gs ye yaramıyor smile.gif
Ötüken


6 Atmayan rakip istiyoruz...ehueueeeee

http://www.youtube.com/watch?v=KK4q64xGSS4 laugh.gif
umma gumma
galatasaray taraftari olmama ragmen fener e oy verdim..

nedeni ortada gs nin derbilerde eli ayagina dolasiyor
Ötüken
Alex 24'
Kezman 26'

Fenerbahçe 2 Gs 0 smile.gif

31. dakika maç devam ediyor...
Ötüken
İlk yarı Fenerbahçenin 2-0 üstünlüğüyle sona erdi..İkinci yarı ilginç gelişmelere sahne olabilir zira gs de 3 sarı kart var..Maçın geri kalanı sarı kırmızılar için gergin olacak Fenerbahçe farkı açabilir..
bilelimogrenelim
Belki hacı haklı çıkar.

3-0 mı olur??
Ötüken

Hacıya sormalı bunu...Sahi hacı nerede ¿

Kimsecikler yok kafede milet ateistforuma doluşmuş din iman tartışıyor...Kafayı yiyeceksiniz yaw ! Heey millet biraz ara verin yaw.. dinlenin azıcık biggrin.gif biggrin.gif

Maç bundan sonra ne olur sizce yorumlarınız ?¿
Ötüken

Noluyoz ya ankette oynamalar var

6-8-1 di anketteki oylar ..Maçın ikinci yarısı sonrası yeni oylar gelmiş!!

Birini hacı mı verdi acaba ¿ laugh.gif
haci
Ben oy vermedim. Durum kaç kaç bilmiyorum.
Durum nedir?

HACI
Ötüken

Fb-2 Gs-1

57. dakika
mamuli
Bizim site fenerli.
Fener gol atınca yer yerinden oynuyor. GS gol atınca ses seda yok.
haci
Benim tahminim şu ana kadar doğru çıktı..
Arada üç gol var.. keh keh kehhhhhhhhhhhhhhhh

HACI
Ötüken

Hacı sen pencereleri aç da içeri temiz hava gelsin

keeeeh keeeeeeh keeeeeeeeeeeeeh
orhan11

Bence fener yener, hem de 3 atar..

Ötüken
Maç sonucu

Fenerbahçe 2 Gs 1

Tebrikler Fenerbahçe... smile.gif
Ötüken


Hacı dışarı mı cıktın yoksa hava almaya biggrin.gif Orada da araçların kornaları çalıyor mu?

keeeeeeeeeh keeeeeeeh keeeeeeeeeeeeeeeeeeh