Gauss
Nov 27 2006, 10:54 PM
Dunya futbolunun en iddiali derbisi geldi catti yine. Pazar aksami mac.
http://www.footballderbies.comBakalim ne olacak? Iyi olan (=Fenerbahce) kazansin.
nick bulmak zor iş
Nov 27 2006, 11:03 PM
cimbom alır

demek istiyorum ama saraçoğlunda en son ne zaman kazandık ki

berabere bitsin bari
Ötüken
Nov 27 2006, 11:52 PM
Fenerbahçe kazanır
haci
Nov 27 2006, 11:55 PM
Bence cim bom alır..
Basit bir nedenden.. Ben takım tutmam ve tarafsızımdır..
Ne zaman ki ikisinden birisi ligde başarısızdır, o sürpriz yapar..
Bu benim 40 yıllık deneyimdir..
Bakalim..
Galatasaray 3, Fenerbahçe 0
Görelim..
HACI
Ötüken
Nov 28 2006, 12:00 AM
Hava alırsın hacı...

3-0 hiç olmaz bir kere...
haci
Nov 28 2006, 12:04 AM
keeeeeeh keh kehhhhhhhhhhhh
Ben hava almaya razıyım..
Bahse girer misin?
Kont
Nov 28 2006, 12:10 AM
Havasına mı?
Ötüken
Nov 28 2006, 12:10 AM
Yazılar burada duruyor mac sonucu görüşürüz keh keh keh
haci
Nov 28 2006, 01:56 AM
Havasına... keeeeeeh keh kehhhhhhhhhhh
Yeşil
Nov 28 2006, 02:02 AM
ALINTI(haci @ Nov 27 2006, 11:55 PM)

Bence cim bom alır..
Basit bir nedenden.. Ben takım tutmam ve tarafsızımdır..
Ne zaman ki ikisinden birisi ligde başarısızdır, o sürpriz yapar..
Bu benim 40 yıllık deneyimdir..
Bakalim..
Galatasaray 3, Fenerbahçe 0
Görelim..
HACI
+1
lenin
Nov 28 2006, 02:29 AM
sarı kırmızının ahengini yakalamış bir takımsın sen galatasaray........
Orhun
Nov 28 2006, 03:08 AM
1-2 galatasaray !!
tahminden çok,dilek ........ dinsizin duası

morele ihtiyaç var...birde bizim yüzümüz gülsün..
Orhun
Nov 28 2006, 03:24 AM
Burası Yeşilköy !!!...(iki takım arasındaki farkı görün forumdaşlarım)
http://www.youtube.com/watch?v=_RN7E13VRhs
iplemem
Nov 28 2006, 04:49 AM
Fenerbahçe farklı yener. Şike komplosu ortaya çıktı. Rüzgar nasıl eser bilemiyorum. Derbi ertelenebilir.
Cutie Pie
Nov 28 2006, 04:51 AM
Takim tutmuyorum ama galatasaray kazansin.
Liberty
Nov 28 2006, 04:52 AM
ne şikesi yaw mac oynanmadı ki daha
Liberty
Nov 28 2006, 04:52 AM
ALINTI(Cutie Pie @ Nov 28 2006, 04:51 AM)

Takim tutmuyorum ama galatasaray kazansin.
neden!
Cutie Pie
Nov 28 2006, 05:01 AM
Galatasaraylilarin yuzleri gulsun
Orhun
Nov 28 2006, 05:03 AM
amin ...amin
iplemem
Nov 28 2006, 05:09 AM
ALINTI(Liberty @ Nov 28 2006, 04:52 AM)

ne şikesi yaw mac oynanmadı ki daha
Sevgili Liberty,
Akşam 10:30 dan sabah 4:00'a kadar özel telegol programı vardı. Fenerin 2000-2001 yılında kazandığı şampiyonlukta şike yapıldığı iddiaları var. Futbol'da ortalık karışmış durumda. Aşağıda ki linkten isterseniz olayları biraz anlayabilirsiniz.
http://www.antu.com/
CROSSWISE
Nov 28 2006, 05:09 AM
Ben Galatasaray'a oy verdim vermesine de , Fenerbahçe stadında neredeyse imkansız gibi...En son yıllaaaaaaaaaaaar önce galiba 1-2 olarak kazanmış Galatasaray...
Maç Ali Sami Yen de dahi olsa , Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi yenmesi oldukça zor olmuştur hep...Heleki bu dönemde Galatasaray'ın yenmesi mucize olur.
Bence 3-1 Fener alır...Her ne kdar bu ankette Galatasaray'a oyumu versemde...
Hatta şöyle bir tahmin yapabilirim..
Fenerbahçe ilk yarı 1-0 öne geçer...Galatasaray aynen karşılık verir ve eşitliği sağlar : 1-1 ...
İlk yarı böyle biter ve ikinci yarı Fenerbahçe 2 gol daha bulur ve maçı 3-1 kazanır..
Liberty
Nov 28 2006, 05:17 AM
sevgili crosswise bende gs liyim evet kadıköyde fenere sansımız tutmuyor ama oyumu gs ye verdim mantıgımdan öteye gectim
Orhun
Nov 28 2006, 05:20 AM
mantıgımdan öteye gectim
.............................................
ne güzel yazmışsın !!
ateist forumdayız !! işte dinde bu !!
tutku !! (neyse ,konu değişmesin)
Liberty
Nov 28 2006, 05:22 AM
tesekkürler iplemem bakayım neymiş bu şike olayı..

çözüp geliyorum
CROSSWISE
Nov 28 2006, 05:23 AM
Fenerbahçe çok tuhaf bir takım...6-0 yenildiğimiz maçı hatırlarsınız ( zaten unutamayız ya...) . O maçı izlemiştim...Adamlar 90 dakikada toplasan toplasan 6 defa kaleye geldiler , altısıda gol oldu ve 6-0 maçı aldılar.
Türkiye ligini takip etmeyen bir yabancıyı alın , o maçtan 6 gölü çıkarın ve geri kalan bölümünü izletin..Eminim ki "bu maçı sarı kırmızılı takım kazanmıştır" diyecektir...Ama maç sonucu 6-0...Şöyle ya da böyle...
Aziz Yıldırım Allah'a da mı teşvik primi yediriyor nedir?...Anlamıyorum...
Liberty
Nov 28 2006, 05:28 AM
şöyle bir durum var fenere bjk bjkye biz bize fener ters geliyor ama öyle
haci
Nov 28 2006, 05:31 AM
Yatın artık...
Benim burada uykum geldi.. Saat 10.30..
Orada Sabahın 5.30'u..
Deli misiniz?
HACI
Liberty
Nov 28 2006, 05:36 AM
i uykular...
iplemem
Nov 28 2006, 05:36 AM
Gs galibiyetleri de olmasa fenerin ne şampiyonlukları ne de bu ligin keyfi çıkar be

@haci
Geceleri çok daha rahat çalışabiliyor, gündüzleride çok daha rahat uyuyabiliyorum
Liberty
Nov 28 2006, 05:37 AM
sevgili iplemem sende mi yurtdısındansin
iplemem
Nov 28 2006, 05:49 AM
Sevgili Liberty,
Uzun süre çok özleyeceğim evimdeyim -istanbuldayım-. Yakında gemiye stajımı tamamlamaya çıkacağım, antreman yapıyorum
Liberty
Nov 28 2006, 05:50 AM
valla aklıma gelmedi degil

tahmin etmiştim tesadüfün böylesi

heueue
iplemem
Nov 28 2006, 05:56 AM
ALINTI(Liberty @ Nov 28 2006, 05:50 AM)

valla aklıma gelmedi degil
tahmin etmiştim tesadüfün böylesi
heueue
ehehe. Bak sen şu tesadüfe
Gauss
Nov 28 2006, 06:14 AM
Valla konuyu actigimda ortalik boyle birbirine girmemisti. Fener bu islerin arkasinda GS'nin oldugunu dusunecektir. Mac hic oynanamayabilir, oynanirsa yarida kalabilir.
Bu sartlarda mac oynanirsa GS saglam bir fark daha yer.
Liberty
Nov 28 2006, 06:15 AM
heueueu bu gerginlik gs ye yaramıyor
Ötüken
Nov 28 2006, 02:18 PM
umma gumma
Nov 28 2006, 02:50 PM
galatasaray taraftari olmama ragmen fener e oy verdim..
nedeni ortada gs nin derbilerde eli ayagina dolasiyor
Ötüken
Dec 3 2006, 07:34 PM
Alex 24'
Kezman 26'
Fenerbahçe 2 Gs 0
31. dakika maç devam ediyor...
Ötüken
Dec 3 2006, 07:53 PM
İlk yarı Fenerbahçenin 2-0 üstünlüğüyle sona erdi..İkinci yarı ilginç gelişmelere sahne olabilir zira gs de 3 sarı kart var..Maçın geri kalanı sarı kırmızılar için gergin olacak Fenerbahçe farkı açabilir..
bilelimogrenelim
Dec 3 2006, 07:58 PM
Belki hacı haklı çıkar.
3-0 mı olur??
Ötüken
Dec 3 2006, 08:12 PM
Hacıya sormalı bunu...Sahi hacı nerede ¿
Kimsecikler yok kafede milet ateistforuma doluşmuş din iman tartışıyor...Kafayı yiyeceksiniz yaw ! Heey millet biraz ara verin yaw.. dinlenin azıcık
Maç bundan sonra ne olur sizce yorumlarınız ?¿
Ötüken
Dec 3 2006, 08:16 PM
Noluyoz ya ankette oynamalar var
6-8-1 di anketteki oylar ..Maçın ikinci yarısı sonrası yeni oylar gelmiş!!
Birini hacı mı verdi acaba ¿
haci
Dec 3 2006, 08:19 PM
Ben oy vermedim. Durum kaç kaç bilmiyorum.
Durum nedir?
HACI
Ötüken
Dec 3 2006, 08:21 PM
Fb-2 Gs-1
57. dakika
mamuli
Dec 3 2006, 08:23 PM
Bizim site fenerli.
Fener gol atınca yer yerinden oynuyor. GS gol atınca ses seda yok.
haci
Dec 3 2006, 08:40 PM
Benim tahminim şu ana kadar doğru çıktı..
Arada üç gol var.. keh keh kehhhhhhhhhhhhhhhh
HACI
Ötüken
Dec 3 2006, 08:46 PM
Hacı sen pencereleri aç da içeri temiz hava gelsin
keeeeh keeeeeeh keeeeeeeeeeeeeh
orhan11
Dec 3 2006, 08:46 PM
Bence fener yener, hem de 3 atar..
Ötüken
Dec 3 2006, 09:00 PM
Maç sonucu
Fenerbahçe 2 Gs 1
Tebrikler Fenerbahçe...
Ötüken
Dec 3 2006, 09:10 PM
Hacı dışarı mı cıktın yoksa hava almaya

Orada da araçların kornaları çalıyor mu?
keeeeeeeeeh keeeeeeeh keeeeeeeeeeeeeeeeeeh