haci
Dec 3 2006, 09:13 PM
Yettim.. yettim..........
Dediğim gibi üç gol çıkar.. İkisi Fenerden çkabilir..
Ben sonucu bilemedim ama, atılacak golleri bildim.
Ya siz.. keeeeeeeeh keh kehhhhhhhhhhh
Bu sene fener iyi.
Kazanana helal olsun.. Ben takım tutmuyorum. Böyle zamanlarda işe yarıyor..
Ötüken
Dec 3 2006, 09:16 PM
ALINTI("Hacı")
Bence cim bom alır..
Basit bir nedenden.. Ben takım tutmam ve tarafsızımdır..
Ne zaman ki ikisinden birisi ligde başarısızdır, o sürpriz yapar..
Bu benim 40 yıllık deneyimdir..
Bakalim..
Galatasaray 3, Fenerbahçe 0
edit:keh keh keh
Öyle bu sene Fener iyi...allah cc nin de izniyle

bu sene şampiyonluk kaçmaz açık ara oluruz diyorum
orhan11
Dec 3 2006, 09:26 PM
ALINTI(Ötüken @ Dec 3 2006, 09:16 PM)

Öyle bu sene Fener iyi...allah cc nin de izniyle

bu sene şampiyonluk kaçmaz açık ara oluruz diyorum

Bu fenerliler arlanmaz..
Daha iki gun once Avrupada sopa yediler.. Gecen sene sokaklarda tur atmak icin arabalarini hazirladirlar, mosmor oldular.. Hala butun gazeteler, televizyonlar yaptiklari sikeyi konusuyor..
Bence insanda biraz yuz lazim.. Azicik lafimimizi tartalim, akilli konusalim falan diye dusunmeleri lazim.. Ama nerdeeeee? Netice olarak Fenerli.. Laf, illegalite baska bir sey yok..
Ötüken
Dec 3 2006, 09:29 PM
Oğuz sallama şimdi geçen sene bjk-gs şikesi vardı asıl.. bunu görmemek için kör olmak gerekir
Bu sene açık ara şampiyonuz var mısın bahsine
senin de ciğerlerin bayram etsin biraz
orhan11
Dec 3 2006, 09:38 PM
Sikeci takim FB'dir.. Hala gundemde yaptiklari sike var.. Hal boyleyken yok bilmemkim sike yapti da ondan sampiyonlugu verdik demek masaldir.. Denizli gecen sene size koyarken hangi sikeyi yapti? Adam olsaydiniz da Denizli'yi yenseydiniz.. Berabere kalip, ondan sonra FB BJK sike yapti demek ahlaksizliktir.. Sen once kendine bakacaksin..
Siz morardiniz mi morarmadiniz mi ondan soz et.. Ustelik siz defalarca morardiniz.. Sahtekar FB yonetimi hem sizi hem Turkiye'yi morartti.. Ben sizin Avrupa sampiyonlar sampiyonu olacagiz diye basladiginiz nice sezon gordum.. UEFA'da bile tekmeyle kovaladilar..
Sizin hayatiniz morarma ile gececek.. Verdiginiz rusvetler, akladiginiz kara paralar dz morarmanizi engellemeyecek..
Bana ne senin sampiyon olmandan.. Ben GS'yi de tutmam, BJK'yi de tutmam.. Ama agzi baskanindan en dandik taraftarina kadar laftan baska bir sey uretmeyen, vidi vidi konusan FB'yi ise hic sevmem..
Bu sene kim sampiyon olursa olsun, FB olmasin yeter..
Ötüken
Dec 3 2006, 09:47 PM
Geçmişe dönerek sevincimize gölge düşürmeyiniz teessüf ederim Oğuzcum..Şimdi fairplay zamanıdır tartışma zamanı değil!
Bu sene kim sampiyon olursa olsun, FB olmasin yeter..
İşte tipik gs li psikolojisi
Madem o kadar rüşvet verdik kara para akladık da bu paraların karşılığını neden almadık gecen sene ¿ Bence siz aynayı kendinize tutunuz ilk önce..
Bunları yapmış olsaydık biz gecen sene şampiyon olmuştuk ama futbol 90 dakikadır işte! Her zaman hak eden kazanamıyor ne yazık ki! Gecen sene de öyle oldu..
Eğer gerilere gidersek işin içinden çıkamayız önümüze bakalım..Şike iddiaları kanıt istemekte..Öyle lafla ben dedim oldu demeyle olacak şeyler değil bunlar var mı delil? Eğer delile yakın birşey isterseniz gecen seneki bjk başkanının söylediklerine bakın o macı bir daha izleyiniz!
orhan11
Dec 3 2006, 09:51 PM
Tekrar edeyim; orhan11 ne GS'yi ne de BJK'yi tutar.. Istanbul takimlarini sevmez.. orhan11'a GS'li diye hitap etmeni hakaret kabul eder...
Neyse, sen macini kazanacaksin.. Kazanamayip sonrasinda saga sola bok atarsan, sana da her turlu bok atilir..
Ben mazlum Anadolu takimlarini desteklerim.. Istanbul takimlari karsinda maca bir sifir yenik baslayan takimlari.. Basta Fener olmak uzere digerlerinden ise hic haz etmem..
Ötüken
Dec 3 2006, 09:58 PM
orhan11'a GS'li diye hitap etmeni hakaret kabul eder...Size gs li demem hakaret olabilir haklısınız
ama ben tipik gs li psikolojisi demiştim
Neyse, sen macini kazanacaksin.. Kazanamayip sonrasinda saga sola bok atarsan, sana da her turlu bok atilir..Biz maçı kazandığımıza göre gerisini b.k atanlar düşünsün
Anadolu takımlarını ben de desteklerim
Bu sene Fener şampiyon olacak umarım ikinci de kayseri ya da manisa olur..
Liberty
Dec 3 2006, 10:06 PM
ötüken arada 7 puan var ve ben galatasaray sampiyon olacak diyorum!
sende fener diyorsan?
iddia nin neyin üstüne olacagını sen belirle...
Ötüken
Dec 3 2006, 10:10 PM
Elbette Fener diyorum..Birşeyine iddiaya girmeyi sevmem ama sen de hava alabilirsin
Bu sene Fener öyle çok cok iyi değil aslında ancak bjk-gs ye göre kadrosu tartışılmaz derecede üstün herşeyden önce yüzüncü yılı bu da önemli bir motivasyon sebebi..Türkiye liglerinde şu anda Fenerin üstünlüğü tartışılmazdır..Bu sene için rahatlıkla bahse girerim..
mamuli
Dec 3 2006, 10:13 PM
Ben GS diyorum. Maçı GS alır
Ötüken
Dec 3 2006, 10:14 PM
Hangi maçı mamuli?
Liberty
Dec 3 2006, 10:16 PM
ALINTI(Ötüken @ Dec 3 2006, 10:10 PM)

Elbette Fener diyorum..Birşeyine iddiaya girmeyi sevmem ama sen de hava alabilirsin
Bu sene Fener öyle çok cok iyi değil aslında ancak bjk-gs ye göre kadrosu tartışılmaz derecede üstün herşeyden önce yüzüncü yılı bu da önemli bir motivasyon sebebi..Türkiye liglerinde şu anda Fenerin üstünlüğü tartışılmazdır..Bu sene için rahatlıkla bahse girerim..
tamam ötüken bu gece feneri tebrik ettik kazandı bende yine gs ye güveniyorum bu sene biz sampiyon olacagız. havasına felan girmem elle tutulur birsey üstüne düşünürsen buralardayım
öptüm
mamuli
Dec 3 2006, 10:17 PM

Senden de hiçbirşey kaçmıyor ötüken.
Bu maçı alamadıysa da elbet bir maçı alır!
Ötüken
Dec 3 2006, 10:22 PM
gs ye güveniyorum bu sene biz sampiyon olacagız.
sadece güveniyor musun? neden bu kadar geride olmanıza rağmen şampiyon olacağınıza inanıyorsun..
Liberty
Dec 3 2006, 10:29 PM
ötüken sanada skeptik ol dedik olayı abarttın..

ben galatasaraya güveniyorum gerisini boş ver..eger sende yüzüncüyılda sampiyon olacaz diyorsan ....
Ötüken
Dec 3 2006, 10:35 PM
Bizim şampiyon olmaya elle tutulur gözle görülür nedenlerimiz var özellikle bu sene için.. üstüne gecen sene kılpayı kaybettiğimiz bir şampiyonluk var gecerli sebeplerimiz var bunu kastetmiştim yani bilimsel düşünüyorum görüyorsun...Sense kaybetmeye çok hevesli görünüyorsun
Neyse tebrikleri kabul ediyorum tesekkurler...
vlad
Dec 3 2006, 11:18 PM
Geçmiş olsun tüm gassaray camiasına heuheuh...
bu derbi de de sürpriz olmadı..
yo, oldu aslında 2-1 gibi bir alışılmadık bir skor oldu, 3-0, 6-0 falan giderken heuheuhe
Liberty
Dec 3 2006, 11:24 PM
neyse ötüken futbol bu sonucunu kestirmek zor ...
mamuli
Dec 3 2006, 11:51 PM
En büyük pendikspor!
haci
Dec 4 2006, 12:00 AM
Keh keeeeeeeh kehhhhhhhhhhhhh
Pendikspor muş.
Kartalspor var mı?
Ben lisede iken bir ara İstanbulsporu tutardım..
Aradan asırlar geçti sanki..
HACI
Ötüken
Dec 4 2006, 12:20 AM
Gauss
Dec 4 2006, 12:22 AM
Hehe, bu nasil derbi yav? Hep Fener kazaniyor, kac sene oldu. Bence oynanmasin artik bu FB-GS maclari. 1-0 Fener'in lehine tecil edilsin. Yorgunluk sakatlik falan da olmaz boylece.
AnHedonik
Dec 4 2006, 02:45 AM
ALINTI(Gauss @ Dec 4 2006, 12:22 AM)

Hehe, bu nasil derbi yav? Hep Fener kazaniyor, kac sene oldu. Bence oynanmasin artik bu FB-GS maclari. 1-0 Fener'in lehine tecil edilsin. Yorgunluk sakatlik falan da olmaz boylece.
eheh falla süper söylemişsin!
CROSSWISE
Dec 4 2006, 03:31 AM
Maçta herzamanki fener bişey yapamadan yendi...
Yine , her zaman olduğu gibi hakem penaltımızı vermedi , vermesi gereken kırmızı kartı Lugano'ya göstermedi...Artık olağan karşılıyoruz...Bunun yanında Gerets'in alnı yarıldı , Mondragon'a ses bombası atıldı...Yani her zamanki gibi...Fener top oynayarak değil , yine hem şans , hem hakem hem de taraftarının rezil tutumuyla kazandı...
Yine...
Yine...
Yine...
Öyle işte...Değişik olan pekte bişey yok... Galatasaray yine her zamanki gibi futbol olarak Fener'i ezdi...Fakat Fener maçlarında topun ağlara gidebilmesi için masa başı bişeyler de yapmak gerekiyor..Çünkü Fener hep böyle yapıyor...
Liberty
Dec 4 2006, 03:55 AM
yok yok iyi olsakta kötü olsakta adamların bize sansı tutuyor...
iplemem
Dec 4 2006, 07:32 AM
ALINTI(CROSSWISE @ Dec 4 2006, 03:31 AM)

Öyle işte...Değişik olan pekte bişey yok... Galatasaray yine her zamanki gibi futbol olarak Fener'i ezdi...Fakat Fener maçlarında topun ağlara gidebilmesi için masa başı bişeyler de yapmak gerekiyor..Çünkü Fener hep böyle yapıyor...
Ezdi mi ?
Gel sana ezenlerin yaptıkları ve ezilenlerin söylemleri ile ilgili örnekler vereyim :
-6 tane atarsın şans, hakem derler.
-hadi vazgeçtim 4 atayım dersin yine şans, hakem derler. (Takımın ardarda 55 pas yaparak Anelka'ya gol attırdığı geçen seneki maç için bile hakem diyordunuz)
-Hepsinden vazgeçtim ilk yarı 2 tane yeter dersin, yine aynı hikaye.
Kuzum son 9 maçtır kadıköy'de tek maç alamadınız. 9 maçta beraberlik bile yok hep fener yendi. Sen neyin mücadelesini veriyorsun ?
4 tane 6 tane atarkende mi şike yapmış fener ?
Sonuç olarak :
Geçmiş olsun gslilere.
Tebrikler fenerbahçe'me.
CROSSWISE
Dec 4 2006, 12:29 PM
Dün spor programlarında Fener'in galibiyeti değil , Galatasaray'ın ezici oyunu konuşuluyordu hep..
deicide
Dec 4 2006, 01:08 PM
İki uyduruk gol, ikinci yarı adeta tek kale oynayan Galatasaray, bir çok gol pozisyonu, kaplan kesilmiş bir Volkan ve verilmeyen bir penaltı..
Ne diyeyim, şans işte..
Gauss
Dec 4 2006, 08:57 PM
Fenerbahce kadro olarak son 5-6 yildir Galatasaray'dan ustun. Bu durum devam ettigi surece Fenerbahce kazanmaya devam edecektir diye dusunuyorum. Basarisizliklari cenelerine vuruyor. Konusa konusa kafa utuluyorlar, sonra maca cikip cuvalla gol yiyip oturuyorlar. Kendilerine geldikten sonra konusmaya kaldiklari yerden devam ediyorlar.
Liberty
Dec 4 2006, 10:58 PM
iki uyduruk golde golu yiyen kim biziz ''
iyi oynasakta kötü oynasakta yenemiyoruz bizde fener fobisi olustu kadıköyde bu gercek!
ben gs nin futbolundan yani son derbydeki futboldan memnunum yenilmek yada yenmek sorun degil bu fobiyi atıp kafa olarak rahat cıkarsak rahat yeneriz..
ayrıca ikinci yarıda cok iyi olmamızın nedeni geretsin kurdugu salakca 11 den adam degiştirmesi ve fenerin yorgun olması baska birsey degil...he bizde iyi top yapıp baskı kurduk o ayrı zaten yapamasaydık gecen sene ki gibi 55 pasta 4 olurdu.
sevgiler!
Gauss
Dec 4 2006, 11:46 PM
Ben Gerets'in iyi bir teknik adam oldugunu dusunuyorum Liberty. Adamin elinde Ronaldinho, Lampard ve Drogba var da kenarda oturtuyor degil. Galatasaray'in transferlerine bak: Inamoto, Kapuska falan. Adam eline tufek alip klubu basmiyorsa kutlamak gerek. Gerets'e Fener'in kadrosunu versen adam 25. haftada sampiyonlugunu ilan eder.
Liberty
Dec 5 2006, 12:22 AM
geretsi bende begeniyorum ama insan olarak cok nazik ve karizmatik bir adam ama gel gör ki cıakrdıgı 11 ler ve adamı nerede oynatacagı konusundaki degişkenligi hep handikap !
birde cok iyimser ve samimi bu yüzden otorite eksikligi var futbolcuları kendisi gibi düşünüyor ve bazen amacını asan hareketlere gereken yaptırımları yapamıyor...
cihan ve hasan sas örnekleri ?
iyi yönleride var kötü yönleride mesela genclere egilimli gibi görünsede aslında timing hatasından hep gencleri öldürüyor.
bakma ardayı oynattıgına ardayı kim oynatmaz ki?
vlad
Dec 5 2006, 02:16 AM
ALINTI(deicide @ Dec 4 2006, 01:08 PM)

İki uyduruk gol, ikinci yarı adeta tek kale oynayan Galatasaray, bir çok gol pozisyonu, kaplan kesilmiş bir Volkan ve verilmeyen bir penaltı..
Ne diyeyim, şans işte..
heuheuhe, goller uyduruktu harbiden de ama ha... Galatanın golü de uyduruktu ama, ben gole gol demem, gol gibi olmadıkça!
Mesela chelsea'nin United'a attığı beraberlik golü gibi olmalı, değilmi sevgili liberty
iplemem
Dec 5 2006, 02:55 AM
Evet, geçen sene gsli futbolculara kaptırılmadan ardarda yapılan 55 pastan sonra Anelka'nın attığı gol gibi olacak ki gol diyeceğiz
Liberty
Dec 5 2006, 03:38 AM
sevgili iplemem;
lütfen 35 pas olacak
sevgili vlad;
united e degil barcelonaya attıgı gol olacaktı kastettigin barca chelsea macı.
ayrıca lütfen gol görmek isteyen ;
http://www.youtube.com/watch?v=jtilgjuAGho
imam3169
Dec 5 2006, 03:56 AM
besıktas pazar aksamı stadımız sukru saracoglunda olucaktıkı...
hem fenerı hem galatasarayı rahat yenerdı...
Gauss
Dec 5 2006, 05:21 AM
Liberty
Dec 5 2006, 06:09 AM
gauss
drogba ninki daha sensation gibi geldi bana ....
http://www.youtube.com/watch?v=M7cAj4ltj18
Liberty
Dec 6 2006, 01:29 AM
vlad barcelona werderi perisan etti demiştik degil mi...
sırayla..
viva la barca!
UyusukKursun
Dec 6 2006, 03:40 AM
top oynamaktan başka herşeyi yapan fener
topunu oynayan cimbom
ama maçı alan fener
ben bir galatasaraylı olarak bu seferki maçın hakkının bu olmadığından eminim
ah birde dayak yemesek ne top oynarız biz o statta...
Yeşil
Dec 6 2006, 08:33 AM
vlad
Dec 6 2006, 04:54 PM
Sevgili uyusuk dert etme, döve döve şampiyon yaparız yine sizi bu yıl heuheuhe
vlad
Dec 6 2006, 04:57 PM
Liberty chealse-m.united maçından bahsediyom olm ben. O atmosfer içinde o gol muhteşemdi muhteşem heuheuh...
Haa asıl Tiago'nun golü var, geçen sene orta sahadan takmıştı yine m.united'a onu bulmak lazım youtoube'ta asıl..
Barcaya gelince, gazınızı alması chealsea'nin yine zamanı gelmiş anlaşılan kih kih kihhhhh
vlad
Dec 6 2006, 05:00 PM
http://www.youtube.com/watch?v=wdi4_CqL_8sAhada burda, m.united şoka girmişti, tribünlerden ses çıkmıyordu hueheu hatta hahahuahuaheuhauehaeh
mamuli
Dec 6 2006, 05:22 PM
Gauss
Dec 6 2006, 09:02 PM
Tencere dibin kara, benimki senden kara. Al bakalim Mamuli.
http://www.youtube.com/watch?v=UPvZMwutYJs
mamuli
Dec 6 2006, 10:53 PM
haci
Dec 7 2006, 01:15 AM
Mamuli
Kartal spor yenseydi daha memnun olacaktım..
Pendik de fena değil yani.
Second best!
keeeeeh keh kehhhhhhhhhhh