Jump to content

sinekcan

Sadece Ateistler Grubu
  • İçerik sayısı

    348
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

sinekcan Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Güncel Profil Ziyaretleri

462 profil görüntüleme
  1. sinekcan

    Maneviyatsız Ateistler

    Başka tanrılar vardır Namaz oruç ezan yoktur Musayi başka tanrı yarattı Ohoo adam yeni din kurmuş , bizim ateistler de laf yetiştirmeye çalışıyor :)) herif baya baya deli statüsünde..
  2. sinekcan

    Erdoğan ın veliahtı kim?

    Ahahahaha dostum sen çok yanlış gelmişsin. Öncelikle ABD için söylediklerine sonuna kadar katılıyorum ki aksini zaten iddia etmedim ki postumda. Lakiiinnn iş akp ABD olayına gelince seninle ayrılırım. Akp başından sonuna kadar ABD kökenli bir oluşumdur. Burda konu ABD iyidir kötüdür konusu değil, konu akp ABD nin bir oluşumu mudur değil mıdır konusu .
  3. sinekcan

    Allah'in bir başka delili

    Bir deli + bir kuyu + 1 taş + 40 akıllı = bu konu.
  4. sinekcan

    Erdoğan ın veliahtı kim?

    Akp nin bir ABD projesi olduğunu Parti'nin eski kaşarları dahi çekinmeden dile getirebiliyorken burada bazılarının hala anlayamıyor oluşu ne bileyim garip, gerçi penguenler de uçamiyor zaten.
  5. sinekcan

    Hıyar kuyruğu zenginliktir

    Ammaann derde bak ya Ülkede patates ekimini yasaklarım,hastalık oldu diye Sonra 200 bin tona kadar patates ithalinden gümrük vergisini kaldırırım . Ben kim miyim ben bu ülkenin tarım bakanı ve aynı zamanda dünyanın sayılı hazır patates satıcısı firmanın Ortadoğu temsilcisiyim. Bu milletin anasını si*icez derken şaka yapmiyorduk .
  6. sinekcan

    Erdoğan ın veliahtı kim?

    Sayın @haci Recep türk siyaset tarihine yeni girdiği dönemler güvenlik ve koruma alanında bende bulunuyordum. İnanın bildiginizi sandiginiz çoğu şey aslında hiç öyle değil. Cekincelerim yüzünden daha fazla detaya giremem lakin tekrar ediyorum, bu zatı kesinlikle ve kesinlikle birileri daha İBB başkanı olmadan önce hazırlamaya başlamışlardı. Bunu en iyi bilenlerden biri canı kıçında yaşayan baykal'dır. Ah bir madem ölmek üzereyim her şeyi aciklayayim diyebilse ama diyemez.
  7. sinekcan

    Erdoğan ın veliahtı kim?

    Recep'i hazırlayıp oraya getirenler o gidince yerine gelecek ismi çoktan hazırlamaya başlamıştır bile. Ama bu konuda sayın @anibal e katılmıyorum, recebin daha yapacak çok işi var burda. Recep sadece bir görev adamıdır, ona ne derlerse onu söyler onu yapar görevini yerine getirir.
  8. sinekcan

    Kızlar tipe önem verir mi?

    Türk kızlarından uzak durun,kendinizi yakmayın bence. Ayyorlamam bu kadar.
  9. sinekcan

    RTE:İslam güncellenmeli

    Recep bu,bugün güncelleme der yarın dinde reform olmaz der ki bunu mutlaka diyecek. Lafın kısası çok takmayin bunu kafaniza,o ne derse desin kitle yine alkislayacak.
  10. sinekcan

    bilal oğlum evi çabuk boşalt

    17-25 aralık hırsızlık ve yolsuzluk bayramınız yaklaşıyor Allahsızlar : ))
  11. sinekcan

    Mi'rac bedenen mi gerçeklesti ?

    muhammed ışık hızını geçebilen tek varlıktır.yersen...
  12. sinekcan

    Bakanlar kurulunda Türk varmı

    bu ve buna benzer söylemleri Erdal Sarızeybek yıllardır dile getiriyor,lakin koca ülkeden çıkan tek ses tınnnnn sesi cahillik,bilgisizlik ve hatta elinde bir kitapla birini görene - okuyupta deli mi olacan lan huahaha diye dalga geçen bir toplumda her şey olur,hiç kimse şaşırmaz..
  13. sinekcan

    Gülmekten Yaran Hindu Hacılar.

    ottur günahı yoktur mantığı ile gidilen yolun sonucu budur. ha bence ottur ama günah diye bir şey zaten yoktur,sıkıntı yok : )
  14. sinekcan

    Feci bir klip

    20 saniye anca dayanabildim ve kapattım bu nedir ya.
  15. sinekcan

    Üzerinde La ilahe illallah yazan 770 tarihli İngiltere'ki sikke

    bunları Aytunç Altındal sık sık dile getirirdi zamanında.Ama busikkeler neden böyledir pek bilinmiyor sanıyorum
×