Jump to content

adalet123

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    378
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

adalet123 Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. adalet123

    Aknelerin tedavisi yok mu?

    Merhaba herkese,sürekli bu aknelerden dolayı canım sıkılıyor.Bazen az bazen fazla ama mutlaka yüzümde minik de olsa akne oluyor.Aknetrent diye 8 ay ilaç kullandım zerre faydasını görmedim.Yaş 21 ne yapmalıyım sizce? Doktora gidip saçma sapan ilaçlar almak istemiyorum.
  2. adalet123

    mazoşizm

    Neden oylesiniz peki?
  3. adalet123

    Newton un yasaları evrenin tamamında geçerli midir?

    Hoşgeldiniz,detaylı anlatabilmeniz mümkün müdür?
  4. adalet123

    Ip kayıtları görme

    Merhaba, ben hesabıma başka birisinin girdiğini düşünüyorum.Bilgim dahilinde olmayan bir mesaj atılmamış.Ancak ben bildirimlerime bakmam genelde.Bugün baktığımda ise bildirimlerime bakıldığını fark ettim.Hesabıma hangi ip lerden girildigini nasıl öğrenebilirim. Teşekkürler.
  5. adalet123

    PATENT ALMA

    Hocam ben bir kısmını dahi piyasaya sürsem direkt anlaşılır.3 ayrı şu an Projem var ve araştırdığım kadarıyla patent alınmamış.Motor projesi için Nasa ya projeyi anlatan mail yollayacağım.Işe yarıyorsa zaten bana geri dönüşte bulunurlar diye düşünüyorum.Motor eğer gerçekten işe yarıyorsa zaten kayıtsız kalmaları imkansız bence.
  6. Yerçekimi ve hareket yasaları dünyada olduğu gibi diğer gezegenlerde de geçerli midir?
  7. adalet123

    PATENT ALMA

    @güven Abi yazdıklarını anlayamıyorum.Rica etsem biraz daha okunaklı yazar mısın? Cevap için teşekkürler.
  8. adalet123

    PATENT ALMA

    Hocam cevap için teşekkür ederim.Makine mühendisi odalarından nasıl bilgi toplayacağtoplayacağım? Patent almadan geliştirdiğim motoru çalışma sistemini gösteren bir animasyonu büyük şirketlere yollasam aptallık mı yapmış olurum? Bazı prototipler yaptım ve motor çalışıyor.
  9. adalet123

    PATENT ALMA

    Hocam merhaba,siz bu patent işini nasıl hallettiniz? Aracı bir firma şart galiba.Ben Türk Patent kurumunun saçma sapan bir kurum olduğunu düşünüyorum bu nedenle Avrupa paten kurumu na başvuru yapmak istiyorum.
  10. adalet123

    PATENT ALMA

    Düzgün bir üslupla soru sorduğun için sana cevap vereceğim.Büyük firmalarda çalışanlar da senin benim gibi sıradan insanlar.Ve emin ol onların bir şekilde gözden kaçırdığı noktalar olabiliyor.En büyük mucit,tesadüflerdir denir.Çok zeki yada çok iyi eğitim alıp almaman seni bir mucit olmaktan asla alıkoymaz.Buna emin olabilirsin.Youtube da Kickstarter yazarak bir arama yap ve sıradan insanların yaptığı o büyük şirketlerin aklına gelmeyen onlarca buluşu incele.Benimle alay ettin ve akıl hastası bir kimseye benzettin bu beni çok rahatsız etti.Benden özür dilediğin takdirde ben de senden özür dileyeceğim.
  11. adalet123

    Ayık Yaşamak

    Hocam bu herif zaten zihinsel engelli.Önceki mesajlarına bakın engelli kontenjanından kpss de girip memur olmuş.Yarım akıllının teki.Sabah akşam buraya gelip ayyaş günlerini anlatıyor.Adi ve zavallı bir it.Asıl sorun annesinde ama.
  12. adalet123

    PATENT ALMA

    Ayyaş itin tekisin sorun sende değil seni doğuran kadında.Alçak köpek.Siktir ol git.Zoruna gitti değil mi lan senin gibi ayyaş adi şerefsiz olmamam.Senin gibi sülük pislik sefil biri olmayıp bir şeyler üretmeye çalışan ve bilim adına zamanını feda eden birisi olmamı hazmedemiyorsun.Bana ve benim gibi üretmeye çalışan insanlara baktıkça adi şerefsiz bitmiş haline sinirleniyor hıncını benim gibi bireylerden çıkarmaya çalışıyorsun.Onun bunun çocuğu.Zavallı seni.Ruh hastası pislik.Seni simdi raporluyorum.
  13. adalet123

    PATENT ALMA

    Hocam keşke karara itiraz etseydiniz.Bu ülkeden bir bok olmaz.Ben bu nedenle aracı bir firma ile avrupa patent e başvuru yapacağım. Size patent veren Türkpatent ve eğer ki o ürün daha önce yapılmış ise tüm cezayı onlar ödenmeliydi.
  14. adalet123

    PATENT ALMA

    Hocam ne kadar ceza ödediniz? Benim için uzmanına sormanız iyi olurdu aslında.Teşekkürler.
  15. adalet123

    PATENT ALMA

    Hocam malzemeleri ben ürettim.Yarın notere gidip elimdeki proje çizimlerini onaylatacağım.Şayet daha önce yapılmamışsa patent alıp motor şirketleriyle iletişime geçeceğim.Patent başvurusu yaparsam eğer burdan detaylı olarak anlatırım.Şayet yapılmış bir buluş ise o zaman yapıldığını yazarım.Avrupa patent sitesine baktım benzerini göremedim.Ama önemli olan Türk patent ve marka kurumu nun ne diyeceği. Saygılarımla.
×