Jump to content

Brad pit

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    107
  • Katılım

  • Son ziyaret

Brad pit kullanıcısının paylaşımları

  1. Brad pit

    Bayramınız kutlu olsun

    Hocam biraz daha açıklayıcı yazar mısınız?
  2. Brad pit

    Kılıçdaroğlu yeniden baskan

    Bence Dede ye haksızlık ediyorsunuz.
  3. Brad pit

    Kılıçdaroğlu yeniden baskan

    Savaş tam olarak kimlerle kimlerin arasında geçecek? Lâik islamcı mı yoksa Türk Kürt olarak mı?
  4. Brad pit

    Kılıçdaroğlu yeniden baskan

    Camiye bedava imamlık yapacak değil ya,tarlanın bağışlanması normal.Daha sonra okula bağışladıysa,imamın da maaşa bağlanması gerekir.Aksi durumda imama haksızlık olur.Dede nin de kastettiği bu.
  5. Bayramınız kutlu olsun arkadaşlar,nice bayramlara.
  6. Brad pit

    Kılıçdaroğlu yeniden baskan

    Bu neyin koltuk sevdasıdır,bu kadar hırs yapmanın gerekçesi nedir? Bir düşünün arkadaşlar, Atatürkçü insan onurlu,prensipli olur.Bir çok kişide bu özelliği görebilirsiniz. Ama Kılıçdaroğlu gerçektende adi,alçak birisi.Utanmadan,hedef iktidar kurultayı gibi saçma sapan bir kelime kullandı. Ulan onlarca seçim kaybettikçe bu seferinde mi kazanacaksın. Niye kaybediyorum diye insan hiç mi kendine sormaz.Zaten Chp nin yönetimi ile milletvekilleri birbirinden farklı sanki,yönetimi,milletvekillerine göre daha cahil,düşük profil insanlar. Seçmeni de bu konuda eleştirmek lazım, her daim erdoğanın diktatör olduğunu söyleyen insanlar,onlarca seçim kaybedip birde üstüne hileli seçime, uygun bulmuyorum diyen adamı başlarında tutmayı çelişki olarak görmüyor çok ilginç. Adam Nazlı Ilıcak ı meydanlarda alkışlattı.Bir tane delikanlı Atatürkçü çıkıp,ulan fetullahin yazarını alkışlatmaya utanmıyor musun demedi. Hapislerde onlarca asker çürüdü,onlar için ne yaptı mesela? Seçimde Fetö ile ittifak yapıp, Birgün ayman güler bunu açıkça söyleyince, partiden kovdu.
  7. Brad pit

    Kılıçdaroğlu yeniden baskan

    Ağzınıza sağlık hocam,kelimesi kelimesine katılıyorum .
  8. Brad pit

    Aya Sofya

    Valilik kararıyla tramvay seferleri durduruldu,bu nedenle tramvayı durduran makinist kadını, aşağılık yobaz üstüne üstlük ayasofya ya namaz kılmaya giden adamlar darp etti.Ozel güvenlik görevlileri olmasa kadını linç edeceklerdi.
  9. Brad pit

    Aya Sofya

    Bu arkadaş kim?
  10. Brad pit

    Kılıçdaroğlu yeniden baskan

    Hileli seçim sorulduğunda "uygun bulmuyorum "diyerek konuyu önemsizleştirdigini ve seçimleri aslında hiç umursamadığını da göstermişti.
  11. Erdoganı en kritik anlarda koruyup kollayan,erdoğan ı cumhurbaşkanı yapan,Nazlı Ilıcak ı meydanlarda alkışlatan,partide ne kadar muhalif veya ulusalcı varsa atan,günlük konularla ülkeyi meşgul eden kılıçdaroğlu Tek başına utanmadan aday olduğu,seçimde 6.kez genel başkan oldu.
  12. Brad pit

    Seçim sizce ne zaman?

    Selâmlar arkadaşlar, sizce seçim ne zaman yapılır? Seneye Mart 'ta yapılabileceği özellıkle söyleniyor.
  13. Brad pit

    Tevbe Suresi neden besmele ile başlamaz

    Teşekkür ederim hocam.
  14. Brad pit

    Tevbe Suresi neden besmele ile başlamaz

    Hocam foruma hoşgeldiniz, Teşup ne demek?
  15. Brad pit

    Niye “barocuklar” yapmak istiyorlar?

    Kendilerinden olan avukatları, kendi kurdukları barolara yönlendirecekler, by sayede:onlardan olan avukatların davaları daime lehlerine sonuçlanacak. Bir çok insanda açtığı davadan sonuç almak için onların barosundan avukat isteyecek ve bu yolla bir RANT daha yaratacaklar. Çünkü inanılmaz RÜŞVETLER dönecek. Bu arada korkmadan seslerini duyuran sevgili avukatlar, keşke hukuk ele ayağa düşmeden önce sesinizi daha güçlü çıkarsaydınız. Şimdi sıra size geldi. Geçmiş olsun
  16. Brad pit

    Madımak Katili serbest bırakılmış

    Aynen öyle hocam, 21 yıl ödül vermişler resmen. Akp milletvekilinin evinde bir kadın ölü bulundu dava bile açılmadı. Kadının ismi Nadira Kadirova idi. Huzur içinde uyusun.
  17. Merhaba arkadaşlar, virüsten toplamda 5 Bin insan ölmüş ve hergün 20 nin üstünde insan ölmekte onlarcası ise tedavi görmekte iken, dünya genelinde ekonomilerin darbe almasına nedem olmuş ve 400 Bin insanı öldürmeşken, gençleri ve dolaylı olarak tüm ülkeyi tehlikeye atıp sınavları ertelememek hangi bir mantığın ürünüdür? Kimlere danışılarak alındı bu karar? Askeri sınavda 400 öğrenciye bulaşmış yani Yks de de aynısı başımıza gelecekken bunu gözardı edip ısrarcı olmak neyin inadıdır? Önce, hacı adaylarının bir kısmı ülkeye alındı, hemen sokağa çıkma uygulanmadı, maske dağıtılmadı,şimdi de sınavlarla virüsle mücadele etmeyi beceremedikleri gibi daha da yayılmasına neden olacaklar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
  18. Sivas’taki Madımak Oteli’nin 1993 yılında yakılması ve aralarında yazar ve sanatçıların bulunduğu 33 kişinin hayatını kaybetmesi sonrası ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılan Ahmet Turan Kılıç, tahliye edildi. Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yer alan karar göre, Ahmet Turan Kılıç’ın kalan cezası, Adli Tıp Kurumu’nun verdiği sağlık raporu doğrultusunda, Anayasa’nın 104’üncü maddesinin 16’ıncı fıkrası hükmü uyarınca kaldırıldı.
  19. Brad pit

    Bu videonun (Cadılık) gerçeklik payı ne?

    Hocam Dynamo illüzyonist değil mi?
  20. Brad pit

    Bu videonun (Cadılık) gerçeklik payı ne?

    Nostradamus a ait kitap veya çeşitli yazılar var diye biliyorum. Ancak emin değilim.
  21. Brad pit

    Tayyibe neden oy veriyor sunuz?

    Teşekkür ederim. Konu dışı bir soru sorabilir miyim? Bu İsmail Saymaz kimdir? Kripto fetöcü olma ihtimali var mıdır? Hrant dink cinayeti zamanında, Türkiye yi ırkçılıkla defalarca kere suçlamış, ve medya da o sırada çok fazla yer almıştı.
  22. Brad pit

    Bu videonun (Cadılık) gerçeklik payı ne?

    Hocam TLC kanalında LONG IALEND MEDYUMU diye bir kadın var. Kendisine gelen insanların geçmişini görüyor. Yaşadıkları ama kimseyle paylaşmadıkları özel anılarını bile görebiliyor. Bu kadının sizce hilesi nerde? O gelen kişiler kesin olarak ayarlama ama başka bir hilesi var mı merak ediyorum.
  23. Brad pit

    Tayyibe neden oy veriyor sunuz?

    Ateist olupta, gerçekten Tayyipçi olan var mı? Yoksa sırf ihale falan aldıkları için mi Ateist olup Tayyoyu savunuyorlar? Daha önce denk gelmedim.
  24. Brad pit

    Baş Örtüsü Hakkımız Söke Söke Alırız

    Bu forumdan kovalanan onlarca şaklabandan birisin belli ki. Kıçına tekmeyi yiyince Kudurup, foruma kirletmeye gelmişsin.
  25. Brad pit

    Ateist olmak istiyorum . Ne yapmam lazım pampiş

    Sayın Yönetici büyüklerim, bu şahıs Trol olarak değerlendirilmeli diye düşünmekteyim. Gece saçma sapan mesajlar atmıştır. Birbirinden alakasız mesajlar göndermektedir.
×
×
  • Yeni Oluştur...