Jump to content

AteistBakish

Üyeliği Sonlandırılmış Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    414
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

1 Takipçi

AteistBakish Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Eski üyeliğimi aktif yapabilir misin?
  2. Bir araba laf etsen de gerçek değişmiyor Forum yok oluyor. Yok duracakmış da, bakılabilecekmiş de? Yani diyorsun ki elimizde öyle bir sıfır rakamı olacak ki yeri gelince bir milyonun bile bir parçası olacak falan Forum yazmaya kapanıyormuş değil Gerçek olan forum kapanıyor Yazmaya kapanıyor çizmeye açık mı? Arşiv başka şey forum başka şey Forumu öldürüyorsunuz. Cesedinden de arşiv diye bir mumya yapıyorsunuz Gerçek bu
  3. Sen nasıl bir insansın yahu? Bir şeyi yaptığın gelecekle yapmadığın gelecek aynı değildir. BU bir yorum falan değil kesin. Nasıl vücutların canlıların içinde her saniye su baloncukları çıkar gibi hücreler çoğalıp duruyor ve ölenler de sönüyorsa Gerçeklikte de elini kolunu kafanı hareket ettirdiğinde etkileşimler, dalgalar, olasılıklar yaratırsın. Bu etkileşimler olasılıklar da elini masaya vurduğun gelecek ile vurmadığın gelecek vardır ikisi farklı şekillenir. Elini masaya vurduğunda oluşan geleceği yaşasan da, içinde olsan da, vurmadığın gelecek yaşanmasa
  4. Dostum orasının ilk kurulduğu zamanlarda ben vardım Bırak bu yalan söylüyorsun olayını Böyle bir yalanı niye söyleyeyim? Çıkarım nedir ki? Sanırım şöyle bir olay akışı oldu Ben yine ortalığı karıştırıyordum orada kavga gürültüyle tartışmalarla Biri müdahale etti Sonra da orasının farklı olduğunu, kendisinin de müslüman olduğunu söyledi Senle bunu konuştum, o sıralar bir grubumuz vardı İçerikler hazırlıyorduk, videolar yazılar vs gibi Sen de dedin ki öyle değil o panteist falan dedin Orada o zaman profillerin altına yazılabiliyordu
  5. Mantık sen istikrarlı zihin keskinliğini kaybedip liberal, değişken, umursamaz bir nihiliste dönüştün. Ya da hep böyleydin de, şimdi yeni yeni yüzeye çıkıyor. Ateizmle ilgili söylenecek söz var diye yoktu bu forum. Doğada din tanrı inanç sarmaşıklarının saramadığı zehirli bir ağacı simgeliyordu Doğa boşluk kabul etmez Ateistforumu çektin çıkardın diyelim. O boşluğa akacak onu dolduracak şey %99 bir inanç saçmalığı olacak. Niye süslüyorsun ki böyle? Millet aptal mı? Ateizm kelimesine nedir bu alerjin? Farklı ve inançlara çatı ola
  6. Tutunduğun şeylere bağlı. Ben genelde dindiğim bilgileri 3 boyutlu küp gibi sağlamaya tabi tutarım. Nesnellik x nesnellik x nesnellik Örneğin bana bir duyum gelsin. Dünyadaki yaşamı uzaylılar başlattı diye bir duyum olsun bu Şimdi sağlamaya geçelim 1- Uzaylıların veya başka bir şeyin akıllı bir müdahalesi gerçekten olabilir mi? basitten karmaşığa doğru gelip çeşitlenen bir canlılık var, Yani ilk başlangıç rakamı 123 oldu, sonra eklene eklene arttı. Rakamların sırası değişti. Çoğaldı. yer çekimine ortama göre şekillendi şekiller çeşitlendi
  7. AteistBakish

    Ahlak doğuştan mı gelir sonradan mı kazanılır?

    Benimki sadece bir örnek. Bir kafadan çıkmış bir örnek. Bağımsız ve özgür düşünceli bin kafadan mükemmeli çıkar. Ayrıca insanlar arasında rekabet olmalı. Herkes aynı arabaya binemez. Daha iyisini elde eden daha iyisine sahip olmalı. Ancak en vasat toplumsal seviye bile imkan, teknoloji, kaynak bakımında yeterli olmalı. Yani günümüz Türkiye'sinden örnek verirsek. Herkes ev ulaşım aracı 10 bin TL maaş gibi standart seviyeye sahip olmalı. Bu seviyenin üzerinde insanlar ne elde ediyor ne yaratıyor daha iyi olacaktır.
  8. Hataylıysam 0800 müşteri hizmetlerini ara.
  9. AteistBakish

    Ahlak doğuştan mı gelir sonradan mı kazanılır?

    Senin ahlak ile kastettiğin sistem ile onun kastettiği sistem %90 farklı şeyler. Sen bilgi düzeyin yüksek olduğundan, yüksek bilgi düzeyi dolaylı olarak yüksek empati getirdiğinden, anlayış, iyi niyet ve sağduyu gibi şeylerden bahsediyorsun. İnanan seçmelere katılmış bir Yetenek Sizsiniz yarışmacısı olarak yüksek performans göstermekten bahsediyor. BU sistem temelde bu bakış açısını alarak tasarlandığından baştan sonra hatalıdır. Temizlenemez. Kurtarılamaz. Sen neşteri alırsın bir yere vurursun başka yere kaçarlar. Mümkün değil. Yok edilmeli ve yeni bi
  10. Araştırmalar, özetleri, ansiklopedik bilgiler diyorum. Ayrıca deney veya çalışma sonuçları verilerdir, yani ben burada insan elinden çıkıp da okunabilecek incelenebilecek tek şey bunlardır dedim. Kalanların hepsi sübjektif. Tolstoyun romanı seni tolstoyun dünyasının atığı yapar. Yeni dünya açmaz sana.
  11. Sen bariz idealistsin Konuşmak anlamsız çünkü idealist ne demek bilmiyorsun bile. Şunu diyeceğim sadece Gerçeklikte, gözlemci de gözlemleri de bir hiçtir. Gerçeklik madde/enerji etkileşimlerinden oluşur. Bunları bil, ben senle tartışmayacağım. İnanç motoru çalıştırıyorsun içinde.
  12. Teşekkür ederim tavsiyelerine ama umurumda değiller Sen de değilsin İlgiye ihtiyacı olan sensin bence Ayrıca şunu da unutma Kitaplar hep başkalarının çişi kakasıdır Okunması gereken şeyler yorumsuz ansiklopedik bilgiler ve araştırma özetleridir. Bana ne lan başkasının kafasından çıkardığı atık kurgudan fikirden? Orijinal nasıl kalacaksın? Birisinin kopyasısın sen o zaman.
  13. AteistBakish

    Ahlak doğuştan mı gelir sonradan mı kazanılır?

    Bunu NASA'ya sormalısın. Bir çok düz yazı, fikir, proje topluyorlar. Hatta pvc borularda açık havada yelkenle pnömatik hareket sağlayan garip yaratıklar yapan bir sanatçıyı da danışman alıyorlar. Bir sürü resim, bir sürü hayal, kompozisyon. Bunlarsız mühendislik bir hiç Hayal olmadan kurgu olmadan mühendislik bir hiç
  14. Senin dediklerin her zaman aynı şeyler Hadismiş peygambermiş miş miş de miş miş IFeelGood'sun sen Ceylanı yemeyen aslan ve arkadaşlarının mutlu masalının mimarı Hala daha gülüyorum Sanki ceylanı yemedi, konağına alıp evlat edindi sonra ceylan büyük adam oldu :)
×
×
  • Yeni Oluştur...