Jump to content

Müslümanlara benden de tavsiyeler


Recommended Posts

Cennet'te aygır gibi sevişmek için değil, dünya'da adam gibi sevmek için çabalayın,

Aç kalarak, eğilip kalkarak değil, çalışarak, gelişerek ibadet edin,

Sataşarak, kırarak değil; anlamaya çalışarak hareket edin,

Hayvanları keserek değil, şevkat göstererek mutlu olun,

Hacca değil, içinizdeki çocuğa yolculuk edin,

İnançla değil, bilimle felsefeyle idrak edin,

Kısacası;

İslamca değil, insanca yaşayın,

Onurunuzla ölün...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayvanları keserek değil, şevkat göstererek mutlu olun,

Sen et yemiyormusun. Yediğin etler nerden geliyor.?

Kurban bayramında ya da bunun dışına kesilen hayvanlara eziyetmi ediliyor arkadaşım.

Bazı hayvanlar kesilir yenir, bazıları sevilir beslenir ama hiç birine eziyet edilemez.

tarihinde HARUNN tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

evvela --------> TAVANARASI

Konu süper.

Hepimiz Cennette aygır gibi sevişmek için ibadet ediyoruz.

Hatta namazda bile hurileri hayal ederiz biz.

Henüz neye benzediklerini görmdik ama olsun çok abazayız zaten, fenayız yani o derece.

hayvan katliamını da severiz.

Keser boğazlar sonrada kanını içeriz.

bilim dediğin şeyide anlamayız, hepimiz ilkokul mezunu cahiller topluluğuyuz ama aygır gibi sevişmek kavramının içini doldurabilecek kadar abazayız.

bide şey var, hepimiz tek tipiz. Yani Bu başlığı açman için birimizi analiz etmen yeterliydi.

Zaten doğru olanıda yaparak bilimsel araştırma yöntemlerine riayet etmişsin.

Bakma bilimsel yöntem felan deidğime, okadar müslümanımki ancak bukadar cahil olabiliyorum, nedediğimden de haberim yok.

Felsefe dediğin şeyi ise ancak cümle içinde kullanabilirim.

Ben bugün felsefe gördüm

Link to post
Sitelerde Paylaş

evvela --------> TAVANARASI

Konu süper.

Hepimiz Cennette aygır gibi sevişmek için ibadet ediyoruz.

Hatta namazda bile hurileri hayal ederiz biz.

Henüz neye benzediklerini görmdik ama olsun çok abazayız zaten, fenayız yani o derece.

hayvan katliamını da severiz.

Keser boğazlar sonrada kanını içeriz.

bilim dediğin şeyide anlamayız, hepimiz ilkokul mezunu cahiller topluluğuyuz ama aygır gibi sevişmek kavramının içini doldurabilecek kadar abazayız.

bide şey var, hepimiz tek tipiz. Yani Bu başlığı açman için birimizi analiz etmen yeterliydi.

Zaten doğru olanıda yaparak bilimsel araştırma yöntemlerine riayet etmişsin.

Bakma bilimsel yöntem felan deidğime, okadar müslümanımki ancak bukadar cahil olabiliyorum, nedediğimden de haberim yok.

Felsefe dediğin şeyi ise ancak cümle içinde kullanabilirim.

Ben bugün felsefe gördüm

Arkadaşım bu kadar aşırı tepki niye?

Sataşarak, kırarak değil demişim değil mi? Lütfen bunu göz ardı etme...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cennet'te aygır gibi sevişmek için değil, dünya'da adam gibi sevmek için çabalayın,

Aç kalarak, eğilip kalkarak değil, çalışarak, gelişerek ibadet edin,

Sataşarak, kırarak değil; anlamaya çalışarak hareket edin,

Hayvanları keserek değil, şevkat göstererek mutlu olun,

Hacca değil, içinizdeki çocuğa yolculuk edin,

İnançla değil, bilimle felsefeyle idrak edin,

Kısacası;

İslamca değil, insanca yaşayın,

Onurunuzla ölün...

Anlamaya calışmak.. müslümanlarda olamayan bir kavram...Bilime inanmaksa onları rahatsız eder..Bilim onları bilinmeyenleri sorgulamaya iter ..Onlara göre bilinmeyen allahtandır sorgulanamaz..

Link to post
Sitelerde Paylaş

Hatta namazda bile hurileri hayal ederiz biz.

sizin büyük bir yalanınız vardır namaz kılarken manevi duygular yükselirmiş de allahın varlığını hissedermişsin de. diğer söledikleriniz gibi bu da külliyen yalan. ispatını din öğretmenime sorduğum soru ile vereyim. hocam bayanlar cemaate namaz kıldırabilirmi? bayanın arkasında kılınan namaz namazmıdır die sorduğumda aldığım cevap: bayan secdeye kapandığında hoş görüntü olmaz.

yani namaz kılarken eğilen kadının orasını burasını keseriz namaz bozulur diyor açıkça. hani trans halindeydiniz? öte yandan parlak çocukların da ön safhada namaz kılmaları yasaktır. cemaatin namazını bozar diyen de biz değiliz. sapıklığınız da sınır yok.

yani hiç öyle yalan atmayın namazda gözümüz başka bişiyi görmez diye. ön sıradaki parlak oğlanın afedersiniz g.tünü kesiyorsanız hurileri de pekala düşünüyorsunuzdur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Anlamaya calışmak.. müslümanlarda olamayan bir kavram...Bilime inanmaksa onları rahatsız eder..Bilim onları bilinmeyenleri sorgulamaya iter ..Onlara göre bilinmeyen allahtandır sorgulanamaz..

Bırak sen bu işeri, git jadı ablanın yürüdüğü dikenli yolları takip et.

işte asıl cahil bu!

bilime inanıyor kendisi.

bilime inanmak ne yahu?

Bir bilim adamı asla bilime inanmazken sana ne oluyor?

Kendisine ateist diyerek zeka patlaması yaşadığını mı düşünüyorsun?

bence sein zekan patlamış, ölmüş.

Bilimin belirlediği ve duyurduğu bir çok gerçek zamanla değişiyor.

Bilime inanmak kelimesi çok yavan.

Doğruya ulaşmak için bilimi kullanmak ise doğru ve yerinde bir ifade.

Bilgehan dostumun bir sözü var.

Bilim adamları çok dönektir. Daha geçerli bir kanıt gösterdiğin anda herşey değişir.

İnanç kavramının ise bilimde yeri yoktur.

anlayacağını bilsem bir kaç bilimsel veri sunacağım ama boşver.

Tespit; adı ateist yada teist olsun farketmez, yobazlık ve cehalet bir lekedir. Arınması zor bir leke.

Ateist olmak yada teist olmak bu lekenin giderilmesinde etkili olamaz. Ben ateistim artık herşeyi biliyorum tarzı söylemler cahillere aittir.

-Şekil A-

Link to post
Sitelerde Paylaş

evet evet aynen öyle.

Din öğretmenin hepimiz adına konuşmuş zaten, ekleyecek bişeyim yok.

Hepimiz potansiyel gay ız.

iyi yakalamışsın.

Tebrikler.

rica ederim.

sizler iyi müslümanlar olarak bunları hak ediyorsunuz zaten. öbür dünyada gilmanlar, huriler

bu dünyada cariyeler, parlak oğlanlar. gözüm yok allah daha fazlasını versin inşallah. :D

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilime inanmak kelimesi çok yavan.

Doğruya ulaşmak için bilimi kullanmak ise doğru ve yerinde bir ifade.

Bilgehan dostumun bir sözü var.

Bilim adamları çok dönektir. Daha geçerli bir kanıt gösterdiğin anda herşey değişir.

İnanç kavramının ise bilimde yeri yoktur.

Neden inanç kavramının bilimde yeri yok?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Neden inanç kavramının bilimde yeri yok?

yüzeysel sorularla tartışma devam ettirmek huyum değildir ama yinede bişeyler söyleyeyim.

inanmak nedemek?

tdk;

1.Bir düşünceye gönülden bağlıbulunma.

bilimde ise bir düşünceye gönülden bağlı bulunamazsınız.

zira her teori yada kanun zaman içerisinde değişiyor.

Bundan bir süre önce maddenin en küçük yapı taşı ATOM'dur dedi bilim.

Tamam sen buna inandın, gönülden bağlandın maddenin en küçük yapı taşı atomdur diye.

Ama şimdi bu değişti QUARK oldu.

Sen bunada inanırsan yarın bu da değişecek.

inanç kavramı değişime kapalı bir ifadedir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

tüm ateistlerede biftek,pirzola,bonfile,köfte,döner yedirtmemeyi başar öyle aç bu konuyu yeniden sadece ben yemiyorum dedinmi istisna oluyosun banane senin ne yiyip yemediğinden derler adama.

Konu zaten absürt ve saçma :)

Bari sen ciddiye alma :)

Başlıktaki her cümle saçma ve tutarsız :)

ifşaa etmeye bile değmez ;)

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...