Jump to content

Recommended Posts

  • İleti 46
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Zaten Türkiyedeki müslümancılık oynayanlar ya varsa mantığındalar, kesin var mantığında olsalardı şu anda bu durumda olması mümkün değildi..

Malesef ülkemizde Allaha ibadet değil tam tersi bir şekilde kullanmaya çalışma ve menfaat sağlama çabası var...bazıları dünyevi azıları ise öbür dünyevi menfaatlar ancak öbür dünyevi olana saygım var ancak dünyevi olanlar ağzından Allah lafını düşürmeden üçkağıtçılığın alasını yapanlar, yada yarım inançlılar ya varsa diye yarım yangalak ibadet edenler bu dünyada keyfime bakayım ancak Allahı inkarda etmeyeyim hz muhammedede laf ettirmeyeyim öbür dünyadada güvenecek bir şeylerim olur mantığında olanlar Allahı kendileri küçük görüyorlar demektir...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya allah adi rezil itin tekiyse?

Ya allah şerefsizin, yalancının önde gideniyse?

Ya bilmem ne diyerek, nereye varacaksın ki?

İğne bile ustasız olamaz diye bir şey yok geri zekalı dangalak sürüsü. İğne ustasız olamaz diye, sokaktaki taşta mı ustasız olamıyor oluyor?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bazı zavallı bedbahtlar konuyu yanlış anladı herhalde..

Zaten biz sizin münkir olduğunuzu biliyoruz..Tekrar ikrar etmenize gerek yok..Fakat, mesela bir arıda çok mükemmel bir sanat ve çok hassas ölçüler var..Ya bu arıyı akılsız, şuursuz ve kör tabiat yapmıyorsa...ya bu arının üzerinde gören ve bilen bir kudret tecelli ediyorsa...Yani, ortada çok muntazam sanatlar var..Aklen ve mantıken de bir eserde intizam ve ölçü ve hikmet varsa, o eser mutlaka gören ve bilen birinin eseri olabilir..YA BU MANTIK KURALI DOĞRU ÇIKARSA...ya sizin akla ve mantığa ters olan "çok hassas ve intizamlı bir eser akılsız ve şuursuz ve kör şeyler tarafından da yapılabilir" iddianız yanlış ise..hiç mi böyle bir ihtimal yok..elbette var..

O halde bir düşünün bu akıl ve mantık kuralı doğru çıkmış ve inkar ettiğiniz ahiret bütün ihtişamıyla sizin önünüze çıkmış..Orada size: "Size her muntazam ve ölçülü eserin ancak bilen ve gören bir usta tarafından yapılabileceğini kavrayacak bir akıl verildiği halde, niçin bu kadar sanat eserlerini ve bu kadar ihsan ve ikramları akılsız ve şuursuz ve kör tesadüfe verdiniz" diye sorulmuş...Ne cevap vereceksiniz?

Elhasıl, zaten Allahın ve ahiretin varlığında zerre kadar şüphe olmaz. Ahiretin varlığı bu dünyanın varlığı kadar kesin ve şüphesizdir..Allahın varlığı ise, kainatın varlığından daha kesin ve şüphesizdir..Fakat, inkar edenler bir an olsun bu ihtimali göz önünde bulundurmalarını söylüyorum..Yani, ya inkar ettikleri ahiret bir gün karşılarına çıkarsa...orada yaşayacakları ebedi pişmanlık ve perişanlığı bir düşünün...Zaten kafirin akibeti kesin ve şüphesiz bu şekilde ama bir nebze düşündürmek istedim.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bazı zavallı bedbahtlar konuyu yanlış anladı herhalde..

Zaten biz sizin münkir olduğunuzu biliyoruz..Tekrar ikrar etmenize gerek yok..Fakat, mesela bir arıda çok mükemmel bir sanat ve çok hassas ölçüler var..Ya bu arıyı akılsız, şuursuz ve kör tabiat yapmıyorsa...ya bu arının üzerinde gören ve bilen bir kudret tecelli ediyorsa...Yani, ortada çok muntazam sanatlar var..Aklen ve mantıken de bir eserde intizam ve ölçü ve hikmet varsa, o eser mutlaka gören ve bilen birinin eseri olabilir..YA BU MANTIK KURALI DOĞRU ÇIKARSA...ya sizin akla ve mantığa ters olan "çok hassas ve intizamlı bir eser akılsız ve şuursuz ve kör şeyler tarafından da yapılabilir" iddianız yanlış ise..hiç mi böyle bir ihtimal yok..elbette var..

O halde bir düşünün bu akıl ve mantık kuralı doğru çıkmış ve inkar ettiğiniz ahiret bütün ihtişamıyla sizin önünüze çıkmış..Orada size: "Size her muntazam ve ölçülü eserin ancak bilen ve gören bir usta tarafından yapılabileceğini kavrayacak bir akıl verildiği halde, niçin bu kadar sanat eserlerini ve bu kadar ihsan ve ikramları akılsız ve şuursuz ve kör tesadüfe verdiniz" diye sorulmuş...Ne cevap vereceksiniz?

Elhasıl, zaten Allahın ve ahiretin varlığında zerre kadar şüphe olmaz. Ahiretin varlığı bu dünyanın varlığı kadar kesin ve şüphesizdir..Allahın varlığı ise, kainatın varlığından daha kesin ve şüphesizdir..Fakat, inkar edenler bir an olsun bu ihtimali göz önünde bulundurmalarını söylüyorum..Yani, ya inkar ettikleri ahiret bir gün karşılarına çıkarsa...orada yaşayacakları ebedi pişmanlık ve perişanlığı bir düşünün...Zaten kafirin akibeti kesin ve şüphesiz bu şekilde ama bir nebze düşündürmek istedim.

Ya sana ne, varsa vardır, seni neden ilgililendiriyor başkalarının inanıp inanmaması? Senin çıkarın ne bu işten, anlatmak istediğin nokta ne? Sadede gelsene.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Cevap basit geri zekalı moron:

Tabiat dediğin ve şuursuz olduğunu iddia ettiğin güçler, arıyıda, balıda, çiçeği de hepsini her gün, her dakika yapıp duruyor işte ortada.

Hal böyleken senin bedevinin masalına neden kanalım?

Bazı zavallı bedbahtlar konuyu yanlış anladı herhalde..

Zaten biz sizin münkir olduğunuzu biliyoruz..Tekrar ikrar etmenize gerek yok..Fakat, mesela bir arıda çok mükemmel bir sanat ve çok hassas ölçüler var..Ya bu arıyı akılsız, şuursuz ve kör tabiat yapmıyorsa...ya bu arının üzerinde gören ve bilen bir kudret tecelli ediyorsa...Yani, ortada çok muntazam sanatlar var..Aklen ve mantıken de bir eserde intizam ve ölçü ve hikmet varsa, o eser mutlaka gören ve bilen birinin eseri olabilir..YA BU MANTIK KURALI DOĞRU ÇIKARSA...ya sizin akla ve mantığa ters olan "çok hassas ve intizamlı bir eser akılsız ve şuursuz ve kör şeyler tarafından da yapılabilir" iddianız yanlış ise..hiç mi böyle bir ihtimal yok..elbette var..

O halde bir düşünün bu akıl ve mantık kuralı doğru çıkmış ve inkar ettiğiniz ahiret bütün ihtişamıyla sizin önünüze çıkmış..Orada size: "Size her muntazam ve ölçülü eserin ancak bilen ve gören bir usta tarafından yapılabileceğini kavrayacak bir akıl verildiği halde, niçin bu kadar sanat eserlerini ve bu kadar ihsan ve ikramları akılsız ve şuursuz ve kör tesadüfe verdiniz" diye sorulmuş...Ne cevap vereceksiniz?

Elhasıl, zaten Allahın ve ahiretin varlığında zerre kadar şüphe olmaz. Ahiretin varlığı bu dünyanın varlığı kadar kesin ve şüphesizdir..Allahın varlığı ise, kainatın varlığından daha kesin ve şüphesizdir..Fakat, inkar edenler bir an olsun bu ihtimali göz önünde bulundurmalarını söylüyorum..Yani, ya inkar ettikleri ahiret bir gün karşılarına çıkarsa...orada yaşayacakları ebedi pişmanlık ve perişanlığı bir düşünün...Zaten kafirin akibeti kesin ve şüphesiz bu şekilde ama bir nebze düşündürmek istedim.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya sana ne, varsa vardır, seni neden ilgililendiriyor başkalarının inanıp inanmaması? Senin çıkarın ne bu işten, anlatmak istediğin nokta ne? Sadede gelsene.

Cevap basit geri zekalı moron:

Tabiat dediğin ve şuursuz olduğunu iddia ettiğin güçler, arıyıda, balıda, çiçeği de hepsini her gün, her dakika yapıp duruyor işte ortada.

Ahmak arkadaşım, Allah sana sadece göz vermemiş..Akıl da vermiş..Mesela, kör, ami, cahil bir adam Avrupaya gidiyor ve Avrupanın her bir fabrikasında üstadane harika işler yapıyor..Ona dikkat eden bir kimse diyor ki:"bu adam hem kör, hem cahildir..öyle ise, bu işleri kendi başına yapmıyor..Onun arkasında onu işlettiren gizli bir kudret vardır..Yoksa, kör, ami ve cahil bir adam bu kadar harika işleri yapamaz"...Sonra senin gibi bir ahmak diyor ki: "Gizli bir kudreti nereden çıkarıyorsun..İşte gözümüz önünde adam her işi yapıyor" diyerek ahmaklığını bütün dünyaya ilan ediyor..

Aynı bunun gibi, sen de gözünle mesela trilyonlarca atomun hep birlikte hareket ederek bir arının vücudunu yaptığını görüyorsun..Fakat, aklınla da trilyonlarca cansız atomu hareket ettiren ilim ve irade sahibi bir zatın kudretini görmen lazımdır..Yani, senin aklın gözüne inmiş..akli muhakemen kaybolmuş..Yoksa, trilyonlarca atomun sanki görüyormuş, şuurluymuş ve biliyormuş gibi hareket etmelerinin kendilerinde akıl ve şuur ve ilim olduğundan değil, gören ve bilen bir zatın kudretiyle hareket etmesinden dolayı olduğunu anlardın..Fakat, senin gibi bir ahmağın bunu anlayacağını sanmıyorum.

her ne ise...sen cansız taşların, atomların, tabiatın gördüğünü ve bildiğini ve şuur ve akılları olduğunu zannetmeye devam et..Zaten cehennemin yakıtı insanlar ve taşlardır..Orada bir taşın veya atomun cansız ve şuursuz olduğunu anlarsın nasıl olsa..o cansız atom orada sana sorarsa "ey ahmak ben cansızdım..bende nereden ilim ve şuur olacak" derse ne cevap vereceksin..Olsa olsa, ben ilim ve irade sahibi bir tek ilahın varlığını kabul etmek işime gelmediği için, mecburen size can, akıl ve ilim vermeye mecbur kaldım..dersin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Ahmak arkadaşım, Allah sana sadece göz vermemiş..Akıl da vermiş..Mesela, kör, ami, cahil bir adam Avrupaya gidiyor ve Avrupanın her bir fabrikasında üstadane harika işler yapıyor..Ona dikkat eden bir kimse diyor ki:"bu adam hem kör, hem cahildir..öyle ise, bu işleri kendi başına yapmıyor..Onun arkasında onu işlettiren gizli bir kudret vardır..Yoksa, kör, ami ve cahil bir adam bu kadar harika işleri yapamaz"...Sonra senin gibi bir ahmak diyor ki: "Gizli bir kudreti nereden çıkarıyorsun..İşte gözümüz önünde adam her işi yapıyor" diyerek ahmaklığını bütün dünyaya ilan ediyor..

Aynı bunun gibi, sen de gözünle mesela trilyonlarca atomun hep birlikte hareket ederek bir arının vücudunu yaptığını görüyorsun..Fakat, aklınla da trilyonlarca cansız atomu hareket ettiren ilim ve irade sahibi bir zatın kudretini görmen lazımdır..Yani, senin aklın gözüne inmiş..akli muhakemen kaybolmuş..Yoksa, trilyonlarca atomun sanki görüyormuş, şuurluymuş ve biliyormuş gibi hareket etmelerinin kendilerinde akıl ve şuur ve ilim olduğundan değil, gören ve bilen bir zatın kudretiyle hareket etmesinden dolayı olduğunu anlardın..Fakat, senin gibi bir ahmağın bunu anlayacağını sanmıyorum.

her ne ise...sen cansız taşların, atomların, tabiatın gördüğünü ve bildiğini ve şuur ve akılları olduğunu zannetmeye devam et..Zaten cehennemin yakıtı insanlar ve taşlardır..Orada bir taşın veya atomun cansız ve şuursuz olduğunu anlarsın nasıl olsa..o cansız atom orada sana sorarsa "ey ahmak ben cansızdım..bende nereden ilim ve şuur olacak" derse ne cevap vereceksin..Olsa olsa, ben ilim ve irade sahibi bir tek ilahın varlığını kabul etmek işime gelmediği için, mecburen size can, akıl ve ilim vermeye mecbur kaldım..dersin.

Ya hala robot gibi aynı şeyleri yazıyorsun. Bak, sorduğum sorular aşağıda, düşün öyle cevap ver tabii yapabilirsen.

Ya sana ne, varsa vardır, seni neden ilgililendiriyor başkalarının inanıp inanmaması? Senin çıkarın ne bu işten, anlatmak istediğin nokta ne? Sadede gelsene.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Osuruktan teyyare'den başka hiç bir halt yok yazdıklarında.

Azıcık o kafanda akıl fikir olsa, allah denen şeyin apaçık bir yalan olduğu hakikatini inkar etmezdin.

Ahmak arkadaşım, Allah sana sadece göz vermemiş..Akıl da vermiş..Mesela, kör, ami, cahil bir adam Avrupaya gidiyor ve Avrupanın her bir fabrikasında üstadane harika işler yapıyor..Ona dikkat eden bir kimse diyor ki:"bu adam hem kör, hem cahildir..öyle ise, bu işleri kendi başına yapmıyor..Onun arkasında onu işlettiren gizli bir kudret vardır..Yoksa, kör, ami ve cahil bir adam bu kadar harika işleri yapamaz"...Sonra senin gibi bir ahmak diyor ki: "Gizli bir kudreti nereden çıkarıyorsun..İşte gözümüz önünde adam her işi yapıyor" diyerek ahmaklığını bütün dünyaya ilan ediyor..

Aynı bunun gibi, sen de gözünle mesela trilyonlarca atomun hep birlikte hareket ederek bir arının vücudunu yaptığını görüyorsun..Fakat, aklınla da trilyonlarca cansız atomu hareket ettiren ilim ve irade sahibi bir zatın kudretini görmen lazımdır..Yani, senin aklın gözüne inmiş..akli muhakemen kaybolmuş..Yoksa, trilyonlarca atomun sanki görüyormuş, şuurluymuş ve biliyormuş gibi hareket etmelerinin kendilerinde akıl ve şuur ve ilim olduğundan değil, gören ve bilen bir zatın kudretiyle hareket etmesinden dolayı olduğunu anlardın..Fakat, senin gibi bir ahmağın bunu anlayacağını sanmıyorum.

her ne ise...sen cansız taşların, atomların, tabiatın gördüğünü ve bildiğini ve şuur ve akılları olduğunu zannetmeye devam et..Zaten cehennemin yakıtı insanlar ve taşlardır..Orada bir taşın veya atomun cansız ve şuursuz olduğunu anlarsın nasıl olsa..o cansız atom orada sana sorarsa "ey ahmak ben cansızdım..bende nereden ilim ve şuur olacak" derse ne cevap vereceksin..Olsa olsa, ben ilim ve irade sahibi bir tek ilahın varlığını kabul etmek işime gelmediği için, mecburen size can, akıl ve ilim vermeye mecbur kaldım..dersin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tarihin gösterdiği tek şey dinlerin ve tanrılarının her zaman rafa kaldırıldığıdır. Rafta halihazırda onbinlerce yalan olduğu anlaşılan din ve bu dinlere ait tanrılar küskün küskün oturmaktır. Bu küskün tanrıların cahil inanırları raftaki tozlanmış bu tanrılar için yüzbinlerce insanı katletmişlerdir.

Haaaa:Yazdığım yazıya itirazı olan kıvırmadan hangi kısmına itiraz ettiğini yazsın. Çünkü yazılanlar acı ama gerçektir. Dua edin de bir yaratan olmasın yoksa ......................

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tarihin gösterdiği tek şey dinlerin ve tanrılarının her zaman rafa kaldırıldığıdır. Rafta halihazırda onbinlerce yalan olduğu anlaşılan din ve bu dinlere ait tanrılar küskün küskün oturmaktır. Bu küskün tanrıların cahil inanırları, raftaki tozlanmış bu tanrılar için yüzbinlerce insanı katletmişlerdir.

Haaaa:Yazdığım yazıya itirazı olan kıvırmadan hangi kısmına itiraz ettiğini yazsın. Çünkü yazılanlar acı ama gerçektir. Dua edin de bir yaratan olmasın yoksa ......................

Ben ne yazmışım bazı arkadaşlar nasıl cevap vermişler.

Haaaa: "Haaaa"yı okumadan cevap vermeyin

tarihinde koltuk tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Allah'ın varlığı ve birliği ve ahiretin ve cennet ve cehennemin varlığı kesin ve şüphesizdir..Yani, olmamasına zerre kadar ihtimal yoktur.

Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun anlaması zor gerçekten. Yani sen ne kadar eminsen ben de o kadar eminim ki cennet ve cehennem ve ahiret yoktur.Tanrı var mı yok mu onu tam bilemiyorum. Ama iyi bildiğim bir şey varsa cennet ve cehennem öğretileri tamamen paganist kökenlidir.

Biraz dinler tarihi okusanız bu ateşte yanma inanışının ne kadar saçma ve putperest insanlar tarafından ortaya atılmış bir safsata olduğunu görebilirsiniz. Şu anda bu salaklıklara inandığınız için gerçekten acınacak durumdasınız. Silkelenin biraz.

Ayrıca bu ya varsa meselesi sizin inancınızın zayıflığının göstergesi olabilir ancak. Ben bir şeye ya inanırım ya da inanmam. Hayatımı olasılıklar üzerine kuramam. Eğer sizin inandığınız Cennet Cehennem ve Ahiret yoksa (ki zaten olmadığını adım gibi biliyorum)

siz ne durumuna düşüyorsunuz ? Her duyduğuna inanan, sorgulamadan kabul eden saftrikler desek uygun olur mu sizin için ?

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...