Jump to content

Allaha göre bu dünya eylence yarimi deyilmi?


Recommended Posts

En yetkili Birinci Ağızdan CEVAP

Liber Ortaylı : "Ney Ney! Kuteybe mi bizi kesmiş Türkler zorla mı müslüman olmuş" zoooooort diyor

hah hah ahh :DHepsi uydurma diyor. Türkler ikna ile bölük bölük aklına yattıkca müslüman oldu diyor

Sen burada gelmiş kuteybe bizi kesti diye tarih dolandırıcılığı yapıyorsun yazıklar olsun sana. yazıklar olsun

tüüü utanmaz hale dalavere yapıp hakikati araştırmaya zamanı olmayan Türk Milletin evlatlarını kandırmaya çalışıyorsun yazıklar olsun sana tüüüüüü

:Dassübeasübe

Yav bu kanalarda isteyen herşeyi söyleyemez sen bu tip yok filan şey çöktü burda belkide iktirdan korkuyorlar veya üzerine fazla gitmiyor halktan tepki çekmemk için 2si içinde geçerlidir. amahadisler öyle deyil kaynaktır birde ne zırlıyorsun türk gençlerin kandıramaya çalışıyormuşuz yav önler derin uykudalar uyanmaları çok zor.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 140
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Kuran Ahlakına Beyanına göre Bu dünyada İki türlü köle vardır.

1- Allaha Abd : köle kul olanlar

2- Nefsine abd (paraya karıya masaya rütbeye mülke kul olanlar)

Allaha Abd: köle kul olanlar: Kainatın kölesi olmaktan kurtulmuş, böylelikle Hür olmuş kimselerdir

Bizzatihi onları Allah güldürür Allah ağlattırır

Karıya mala mülke kısaca Nefsine Abd: Köle kul olanlar ise: Kainatın Eğnlecesidir kainatın Kölesidir.

Kainat onu Ağlatır üzer sevindirir. Hür olan kimsenin yanında O Köledir.

Anladın mı?

Yazıyı Okuman kafi değil, Okuduğunu düşünmen gerekir. Okuduğunu düşünmezsen Tefekkürü aradan kaldırırsan!

Allah bin türlü belamı versin ki. Yine cahil kalırsın bir şey anlayamazsın! mevcut karanlığından cahiliğinden kurtulamazsın.

Yazmiyacaktim ama arkadaslar biraz eglensin...

Anlat bakalim bu ayetteki kissasa göre kim kimi öldürünce, karsiliginda kimin öldürülmesi gerekiyor?

Hür-Kadin-Köle

Sen cevap ararken arkadaslar su "insanlik icin cok önemli" evlatligin karisiyla evlilik olayini okusunlar.

Zeyd bin Haris Muhammed onu önce köle olarak satın almış sonra da evlatlık edinmiş. Zeyd Muhammed'in halasının kızı Zeynep'le evlenmiş. Muhammed bir gün Zeyd yokken eve geliyor Zeynep'i biraz açık saçık bir kıyafet içinde görüp arzuluyor. Sonrası malum o zamana kadar evlatlığın karısıyla evlenmek yasakken birden serbest oluyor ve hatta ayet iniyor. İşin ilginç tarafı bu kural kalkacaksa yani evlatlığın karısı ile evlenmek yasak olmaktan çıkacaksa bu yasak sadece yasağı kaldıran bir ayet inebilirdi.

Allah ve Peygamber'i bir şeye hükmettiği zaman, inanan erkek ve kadına artık işlerinde başka yolu seçmek yaraşmaz. Allah'a ve Peygamber'e baş kaldıran şüphesiz apaçık bir şekilde sapmış olur.( AHZÂB - 36)

Hani sen, Allah'ın kendisine nimet verdiği ve senin de kendisine nimet verdiğin kişiye: "Eşini yanında tut ve Allah'tan sakın" diyordun; insanlardan çekinerek Allah'ın açığa vuracağı şeyi kendi nefsinde saklı tutuyordun; oysa Allah, kendisinden çekinmene çok daha layıktı. Artık Zeyd, ondan ilişkisini kesince, biz onu seninle evlendirdik; ki böylelikle evlatlıklarının kendilerinden ilişkilerini kestikleri (kadınları boşadıkları) zaman, onlarla evlenme konusunda mü'minler üzerine bir güçlük olmasın. Allah'ın emri yerine getirilmiştir. (AHZÂB -37)

Neyse Muhammed Zeynep'i anasından babasından değil Zeyd'den istiyor. Yani kocasından istiyor. 37. ayete bakarsak şu Ahzab suresini indirmeden evvel biraz utanma varmış insanlardan çekinebiliyormuşsun evladın yerindeki adamı gavat yerine koyup karısını da alınca çekinme utanma da kalmadı sende. Bakalım Kütübü Sitte'ye görelim Muhammed ne yapmış

Zeyneb`in iddeti tamamlanınca, Resulullah (sav), Zeyd (ra)`e: "Git onu bana (kendinden) iste\" dedi. Zeyd gitti, Zeyneb`e geldiği zaman hamurunu yoğuruyordu. Zeyd der ki: "Onu gördüğüm zaman içimde bir zorluk hissettim, ona bakamaz hale geldim. Sırtımı ona çevirerek, geri geri yaklaştım ve: "Ey Zeyneb! Beni Resulullah (sav) gönderdi. Seni istiyor" dedim. Zeyneb: "(Ben (istihare yoluyla) Rabbimle istişare etmeden bir şey yapacak durumda değilim!" dedi ve kalkıp mescide gitti. Derken Resulullah`a vahiy geldi. Aleyhissalatu vesselam kalkıp izin almadan Zeyneb`in evine girdi. Zeyd der ki: Gündüzün ilerlemesiyle Resulullah (sav)`ın bize ekmek ve et yedirdiğini gördük. Yemekten sonra halk çıkmış, bazı kimseler evde kalmış sohbet ediyordu. Resulullah (sav) da çıktı, peşinden ben de çıktım. Hanımlarının hücrelerine birer birer uğrayıp selam vermeye başladı. Onlar: "Ey Allah`ın Resulü (yeni) hanımını nasıl buldun?" diyorlardı. Hz. Enes (ra) der ki: "Bilemiyorum, halk çıktı!" diye ben mi haber verdim, başkası mı haber verdi. Aleyhissalatu vesselam gelip evine girdi. Ben de beraber girmek istedim. Benimle kendi arasına perde çekti. Örtünme ayeti nazil oldu. Halk, kendilerine verilen öğütten derslerini aldı: "Ey iman edenler! Yemek için davet olunmadan Peygamber`in evine girip de orada yemek vaktini beklemeyin. Davet edildiğinizde ise girin, fakat yemeğinizi yedikten sonra sohbete dalmadan dağılın. Bu hareketiniz Peygamer`e eziyet verir. O da size bunu açıklamaktan sıkılır. Allah ise hakkı açıklamaktan çekinmez" (Ahzab 53). HadisNo : 5615

Bravo yani tam peygambere yakışır bir davranış!!!.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Yazmiyacaktim ama arkadaslar biraz eglensin...

Anlat bakalim bu ayetteki kissasa göre kim kimi öldürünce, karsiliginda kimin öldürülmesi gerekiyor?

Hür-Kadin-Köle

Sen cevap ararken arkadaslar su "insanlik icin cok önemli" evlatligin karisiyla evlilik olayini okusunlar.

Zeyd bin Haris Muhammed onu önce köle olarak satın almış sonra da evlatlık edinmiş. Zeyd Muhammed'in halasının kızı Zeynep'le evlenmiş. Muhammed bir gün Zeyd yokken eve geliyor Zeynep'i biraz açık saçık bir kıyafet içinde görüp arzuluyor. Sonrası malum o zamana kadar evlatlığın karısıyla evlenmek yasakken birden serbest oluyor ve hatta ayet iniyor. İşin ilginç tarafı bu kural kalkacaksa yani evlatlığın karısı ile evlenmek yasak olmaktan çıkacaksa bu yasak sadece yasağı kaldıran bir ayet inebilirdi.

Allah ve Peygamber'i bir şeye hükmettiği zaman, inanan erkek ve kadına artık işlerinde başka yolu seçmek yaraşmaz. Allah'a ve Peygamber'e baş kaldıran şüphesiz apaçık bir şekilde sapmış olur.( AHZÂB - 36)

Hani sen, Allah'ın kendisine nimet verdiği ve senin de kendisine nimet verdiğin kişiye: "Eşini yanında tut ve Allah'tan sakın" diyordun; insanlardan çekinerek Allah'ın açığa vuracağı şeyi kendi nefsinde saklı tutuyordun; oysa Allah, kendisinden çekinmene çok daha layıktı. Artık Zeyd, ondan ilişkisini kesince, biz onu seninle evlendirdik; ki böylelikle evlatlıklarının kendilerinden ilişkilerini kestikleri (kadınları boşadıkları) zaman, onlarla evlenme konusunda mü'minler üzerine bir güçlük olmasın. Allah'ın emri yerine getirilmiştir. (AHZÂB -37)

Neyse Muhammed Zeynep'i anasından babasından değil Zeyd'den istiyor. Yani kocasından istiyor. 37. ayete bakarsak şu Ahzab suresini indirmeden evvel biraz utanma varmış insanlardan çekinebiliyormuşsun evladın yerindeki adamı gavat yerine koyup karısını da alınca çekinme utanma da kalmadı sende. Bakalım Kütübü Sitte'ye görelim Muhammed ne yapmış

Zeyneb`in iddeti tamamlanınca, Resulullah (sav), Zeyd (ra)`e: "Git onu bana (kendinden) iste\" dedi. Zeyd gitti, Zeyneb`e geldiği zaman hamurunu yoğuruyordu. Zeyd der ki: "Onu gördüğüm zaman içimde bir zorluk hissettim, ona bakamaz hale geldim. Sırtımı ona çevirerek, geri geri yaklaştım ve: "Ey Zeyneb! Beni Resulullah (sav) gönderdi. Seni istiyor" dedim. Zeyneb: "(Ben (istihare yoluyla) Rabbimle istişare etmeden bir şey yapacak durumda değilim!" dedi ve kalkıp mescide gitti. Derken Resulullah`a vahiy geldi. Aleyhissalatu vesselam kalkıp izin almadan Zeyneb`in evine girdi. Zeyd der ki: Gündüzün ilerlemesiyle Resulullah (sav)`ın bize ekmek ve et yedirdiğini gördük. Yemekten sonra halk çıkmış, bazı kimseler evde kalmış sohbet ediyordu. Resulullah (sav) da çıktı, peşinden ben de çıktım. Hanımlarının hücrelerine birer birer uğrayıp selam vermeye başladı. Onlar: "Ey Allah`ın Resulü (yeni) hanımını nasıl buldun?" diyorlardı. Hz. Enes (ra) der ki: "Bilemiyorum, halk çıktı!" diye ben mi haber verdim, başkası mı haber verdi. Aleyhissalatu vesselam gelip evine girdi. Ben de beraber girmek istedim. Benimle kendi arasına perde çekti. Örtünme ayeti nazil oldu. Halk, kendilerine verilen öğütten derslerini aldı: "Ey iman edenler! Yemek için davet olunmadan Peygamber`in evine girip de orada yemek vaktini beklemeyin. Davet edildiğinizde ise girin, fakat yemeğinizi yedikten sonra sohbete dalmadan dağılın. Bu hareketiniz Peygamer`e eziyet verir. O da size bunu açıklamaktan sıkılır. Allah ise hakkı açıklamaktan çekinmez" (Ahzab 53). HadisNo : 5615

Bravo yani tam peygambere yakışır bir davranış!!!.

Ne demiş Bütün Türk Milletinin İmamı Ebu Hanefi: "Resulüllahın ve sahabesinin direk ağzından duymadığım, başkalarından duyduğum hadisleri düşünür tartar işime gelirse kabul ederim."

Şimdi Uydurmalardan seçmeler: "Muhammed bir gün Zeyd yokken eve geliyor Zeynep'i biraz açık saçık bir kıyafet içinde görüp arzuluyor. "

Bu hadisi uyduran o adi şererfsiz düzenbaz arap raviye sormak lazım. "Zeyneb Küçüklüğünden beri açık saçık Resullüllahın kucağında büyümüş bir kızdır. Genç çağlarında zeynebi arzulamamışta. tam 35 yaşında Kolları açık görünce mi arzulamış? be şerefsiz adi düzenbaz herif" hah hayyy Atesitlerin söylediklerini nasıl ilmen ve aklen yıkıyorum

Poiuz ! Yukarıda Türk Milletin İmamı Ebu hanefinin sözünü okuyorsun da, hala gelmiş, Burada bize hadis satıyorsun. Biz yer miyiz? biz cahil kerisler miyiz? :Dasasa baltayı hep taşa vuyoron akıllanmadın mı hala!!!

gelelim diğer saçma soruna:

Ayetin orjinalinde ve abdu bi el abdi der.

Bu cümle-i ilahinin iki manası vardır 1 Kula kul demektir. 2 köleye köle demektir. (İslamda savaş esiri erkekler kamplara konulmaz, Mümin ailelere verilirdi! sımsıcak evlerde müminlerin kolları arasında İslam Stajı görürlerdi. O yüzden Peygamber efendimiz zamanında Bir tek köle gösterilemez kimse gösteremez ki. MÜSLÜMAN OLMAMIŞ OLSUN )

şimdi ayetin manasına bakalım. "Hüre hür ve kula kul ve köleye köle kısas"

Kuran ahlakında beyanında Hür: Nefsini ruhun esaretinden kurtarmış kimselere ve savaş esiri Kölesi olan Müminleri ifade eder.

Şimdi Hür bir Mümin. Haksız hakikatsız bir köleyi öldürürse. (abdu ve bi el abdi) cümle-i ilahisine göre kula kul cezalandırılır Kısas yapılır.

Fakat Bir mümin (kendisini öldürmek isteyen) Savaş esiri bir Köleyi. Can müdafası Haklı bir sebep ile öldürürse. Kısas yapılmaz.

işte biz apaçık (ve abdu bi el abdi: KULA-KUL kısas yapılır) beyanını göstere göstere! "hür köleyi öldürse ne olur" diye saçma soru soranlara

kıçımızla gülüyoruz. osu osu osu osu yani kıç gülmesi herhalde böyle bir şeydir :Dasübete

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Yav bu kanalarda isteyen herşeyi söyleyemez sen bu tip yok filan şey çöktü burda belkide iktirdan korkuyorlar veya üzerine fazla gitmiyor halktan tepki çekmemk için 2si içinde geçerlidir. amahadisler öyle deyil kaynaktır birde ne zırlıyorsun türk gençlerin kandıramaya çalışıyormuşuz yav önler derin uykudalar uyanmaları çok zor.

he he he he

Link to post
Sitelerde Paylaş

İlber Ortaylı büyük tarihçi ama bu din olaylarında pek güvenilir değil. objektif olamıyor. Murat Bardakçı da müslüm ama iş bilimselliğe geldimi bağnazlığı bir kenara bırakıyor.

Şimdi yazdığım yanlış anlaşılmasın, İlber hocaya yobaz demiyorum. Hassas konularda toplumu incitecek söylemlerden kaçınmasından bahsediyorum. sadece din değil, cumhuriyet devrimleri ve Atatürk konusunda da böyle yapıyor. bardakçı böyle hassasiyetleri pek sallamıyor. kendince kuralları var. kişilerin özel sırlarını ifşa etmem vs. diyor ama o kadar yani...

Ya tabiki kendinizi böyle kuruntularla savunacaksınız. Yoksa Türklerin bölük bölük takım takım ve anlatma bildirme yoluya müslüman olduklarını kabul ederseniz.

Türk ve İslam ayrımı yaptığınız Bütün batıl silahlarınız çalışmaz hale gelir..

Ben sizin durumunuzda olsaydım. Yerin dibine girerdim kafa kuma gömerdim. vallahi billahi

Bakın isterseniz bir daha izleyin bana hak vericeksiniz

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dostum; Düșündüm, tașındım ve Sizin için ufak bir hikaye hazırladım, umarım hoșunuza gider.

Bence bu hikayenin bașı ve sonu müthiș. Hadi Size kolay gelsin.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

33:37
Hani sen Allah’ın kendisine nimet verdiği, senin de (azat etmek suretiyle) iyilikte bulunduğun kimseye, “Eşini nikâhında tut (onu boşama) ve Allah’tan sakın” diyordun. İçinde, Allah’ın ortaya çıkaracağı bir şeyi gizliyor ve insanlardan çekiniyordun. Oysa kendisinden çekinmene Allah daha lâyıktı. Zeyd, eşinden yana isteğini yerine getirince (eşini boşayınca), onu seninle evlendirdik ki, eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir.

33:50
Ey Peygamber! Biz sana mehirlerini verdiğin eşlerini, Allah’ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan kadınları; seninle beraber hicret eden, amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını ve teyzelerinin kızlarını sana helâl kıldık. Ayrıca, diğer mü’minlere değil de, sana has olmak üzere, mehirsiz olarak kendini Peygamber’e bağışlayan, Peygamber’in de kendisini nikâhlamak istediği herhangi bir mü’min kadını da (sana helâl kıldık.) Mü’minlere eşleri ve sahip oldukları cariyeleri hakkında farz kıldığımız şeyleri elbette bilmekteyiz. Bütün bunlar, sana herhangi bir zorluk olmaması içindir. Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

33:53
Ey iman edenler! Yemek için çağrılmaksızın ve yemeğin pişmesini beklemeksizin (vakitli vakitsiz) Peygamber’in evlerine girmeyin, çağrıldığınız zaman girin. Yemeği yiyince de hemen dağılın. Sohbet için beklemeyin. Çünkü bu davranışınız Peygamber’i rahatsız etmekte, fakat o sizden de çekinmektedir. Allah ise gerçeği söylemekten çekinmez. Peygamberin hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin. Böyle davranmanız hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temizdir. Allah’ın Resûlüne rahatsızlık vermeniz ve kendisinden sonra hanımlarını nikâhlamanız ebediyyen söz konusu olamaz. Çünkü bu, Allah katında büyük bir günahtır.

33:30
Ey Peygamber’in hanımları! İçinizden kim apaçık bir çirkinlik yaparsa, onun cezası iki kat verilir. Bu, Allah’a göre kolaydır.

5:101
Ey iman edenler! Size açıklandığı takdirde, sizi üzecek olan şeylere dair soru sormayın. Eğer Kur’an indirilirken bunlara dair soru sorarsanız size açıklanır. (Hâlbuki) Allah onları bağışlamıştır. Allah, çok bağışlayandır, halîmdir (hemen cezalandırmaz, mühlet verir.)

5:102
Sizden önceki bir millet o tür şeyleri sordu da sonra o yüzden kâfir oldu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu hikayeyi uzaylı birisi okuduğunda acaba bu șahsiyet hakkında ne düșünür ?

33:37
Hani sen Allah’ın kendisine nimet verdiği, senin de (azat etmek suretiyle) iyilikte bulunduğun kimseye, “Eşini nikâhında tut (onu boşama) ve Allah’tan sakın” diyordun. İçinde, Allah’ın ortaya çıkaracağı bir şeyi gizliyor ve insanlardan çekiniyordun. Oysa kendisinden çekinmene Allah daha lâyıktı. Zeyd, eşinden yana isteğini yerine getirince (eşini boşayınca), onu seninle evlendirdik ki, eşlerinden yana isteklerini yerine getirdiklerinde (onları boşadıklarında), evlatlıklarının eşleriyle evlenmeleri konusunda mü’minlere bir zorluk olmasın. Allah’ın emri mutlaka yerine getirilmiştir.

İçinde gizlediği Allahın Hükmüydü.

Ateistlerin ve adi şerefsiz arap ravilerin iddaa ettiği şehvet aşk ilgi olamaz. Çünki "Uçkuruna düşkün insanlar. 35 yaşına kadar kucağında büyüttükleri kıza. Tam 35 yaşında başlayan bir ilgi şehvet aşk duymazlar"

Niçin Allahın vereceği hükümü içinde gizliyordu.Çünki, İslama yine giren gençlerin, münafıkların tesiriyle dinden çıkacak olmalarıydı.

Ümmetini duyduğu şefkattan dolayı.Hükmü Allahtan azar işiteceğini bildiği halde, gizledi.

14 asır sonra bile resülüllahın şefkat duyduğu adet halindeki müslüman gençler. münafıkların tesiriyle bugün dinsizleşmişler ateistleşmişlerdir.

33:50
Ey Peygamber! Biz sana mehirlerini verdiğin eşlerini, Allah’ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan Kadınları ; seninle beraber hicret eden, amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını ve teyzelerinin kızlarını sana helâl kıldık. Ayrıca, diğer mü’minlere değil de, sana has olmak üzere, mehirsiz olarak kendini Peygamber’e bağışlayan, Peygamber’in de kendisini nikâhlamak istediği herhangi bir mü’min kadını da (sana helâl kıldık.) Mü’minlere eşleri ve sahip oldukları cariyeleri hakkında farz kıldığımız şeyleri elbette bilmekteyiz. Bütün bunlar, sana herhangi bir zorluk olmaması içindir. Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.

Kavak kardeşim yanlış meal getirmişsin. Ayetin orjinalinde. "Allah’ın sana ganimet olarak verdiklerinden elinin altında bulunan kadını der (kadınları demez)

bir kimse kendisini hariçte ben peygamberim diye tanıtırabilir fakat kendi akrabalarını hele hele kendi karısına tanıttıramsaz. Karısı ben seni bilirim der.

peygamberimize ilk iman eden karısıydı.

amcasının, halalarının, dayısının ve teyzelerinin kızları, Kuzenleri olan Muhammedin Allahın habibi, kainatın sebebi hilkati olduğuna. 14 asır sonra kuzenlerin açtığı bile la ilahe ilallah davasının kapanmaycağına emin olup İman etmeleri ve bu uğurda müşriklerin boykotlarını gögüs gerip hiçret etmelerinden dolayı

Cenab-ı Hak Onlara ikram ediyor. Mevcudatın sebebi hilkati Hazreti Muhammedin kokusunu koklayan artık başka birine aşık olabilir mi olamaz! O kızlar peygamberime helal ettim diyor

Ah şu irfan herkeste olmaz ki bu incelikleri tatlılıkları hoşlukları anlayabilsin

33:53
Ey iman edenler! Yemek için çağrılmaksızın ve yemeğin pişmesini beklemeksizin (vakitli vakitsiz) Peygamber’in evlerine girmeyin, çağrıldığınız zaman girin. Yemeği yiyince de hemen dağılın. Sohbet için beklemeyin. Çünkü bu davranışınız Peygamber’i rahatsız etmekte, fakat o sizden de çekinmektedir. Allah ise gerçeği söylemekten çekinmez. Peygamberin hanımlarından bir şey istediğiniz zaman perde arkasından isteyin. Böyle davranmanız hem sizin kalpleriniz, hem de onların kalpleri için daha temizdir. Allah’ın Resûlüne rahatsızlık vermeniz ve kendisinden sonra hanımlarını nikâhlamanız ebediyyen söz konusu olamaz. Çünkü bu, Allah katında büyük bir günahtır.

Elbette Mevcudatın yaratılmasına sebeb olmuş Hazreti Muhammedin eşini almak nikahlamak. Hazreti Muhammed'i basitleştirir ve kaale alınmaz hale getirir.

hazreti Muhammedin kapısı çok nazik bir kapıdır. şaka kaldırmaz...

Allah ile en serbest konuşan bektaşilerdir. fakat bab-ı risalere geldimi derhal susarlar orası şaka kaldırmaz derler.

O kapı gücendi mi iş bitti derler Allah afetmez huzur bulamazsın felah bulamazsın.

Müslümanlar neden bu haldeler ve hayatta huzursuz yaşarlar çünkü hazreti Muhammedi gücendirmişlerdir.

pazarda beş kuruşa 10 kuruşa ayşe diye tempo tutarlar

hadi artık büyüdün sanda bir fatmacık alalım derler

o bak kara fatma derler.. ve inim inim inler hayatlarını zallı olarak yaşarlar ve daha çoooooook inliyceklerdir. sebeni hazreti Muhammedi gücendirtiklerindendir.

neyse şimdi çıkmam gerkiyor yarıda kesiyorum cevabı saygılarımla sevgilerimle canım arkadaşım

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya tabiki kendinizi böyle kuruntularla savunacaksınız. Yoksa Türklerin bölük bölük takım takım ve anlatma bildirme yoluya müslüman olduklarını kabul ederseniz.

Türk ve İslam ayrımı yaptığınız Bütün batıl silahlarınız çalışmaz hale gelir..

Ben sizin durumunuzda olsaydım. Yerin dibine girerdim kafa kuma gömerdim. vallahi billahi

Bakın isterseniz bir daha izleyin bana hak vericeksiniz

kendini avutmak değil arkadaş, bu videoların onlarcasını seyrettim. bazı konularda bu adam böyle. kürtlerle ilgili de tavrı aynı. çoğu zaman kürt kelimesini bile kullanmayıp, ima ediyor.
Link to post
Sitelerde Paylaş

kendini avutmak değil arkadaş, bu videoların onlarcasını seyrettim. bazı konularda bu adam böyle. kürtlerle ilgili de tavrı aynı. çoğu zaman kürt kelimesini bile kullanmayıp, ima ediyor.

Sayın Malta eriği! he he ve he he :)

Bakın Biri de çıkıp size. Aşağıdaki cümleleri söylerse. Eminim sizde he he he he diyceksiniz?

Biride çıkıp derse ki: "Hayır hayır Murat Bardakcı ve Liber Ortaylı Masonlar için çalışan adamlardır. Liber Ortaylının "Hayır canım Türkler zorla müslüman olmamıştır" sözü videoyu dikkatle izleyin Murat Bardakcının birden sükutuna ve haleti ruhiyesi ile lisanı haliyle bas bağırır bir şekilde şunları ifade etmiştir. (Hocam napıyorsun!!!!! Topluma özellikle bazı şeyleri dayatıcaktık) Liber ortaylı ise (artık bisiklete bindikten sonra pedal çevirmek zorundayım düşüncesi ve içinden bu kadar büyük bir yalanı defamla tekrar edemem. Masonlar ne derse desin. Bunu ben söylicem diyerek, kendine ruhsat verip (sonra belki pişman olmuştur) hakikati gerçeği bir bir itiraf etti. Türkler zorla değil bölük bölük akın akın anlatma bildirme yoluyla daire-i islamiye girdiğini" söyledi

derse ne diyceksin?

he he.. diyceksin

Peygamberimiz: Müminin firasetinden sakının. Allah onun kalbine nuru imandan bir projektör takmıştır

Sıkılınca eeh der onu sıkar Senin kim olduğunu gayeni emelini maksadını görür" buyurmuşlardır

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne demiş Bütün Türk Milletinin İmamı Ebu Hanefi: "Resulüllahın ve sahabesinin direk ağzından duymadığım, başkalarından duyduğum hadisleri düşünür tartar işime gelirse kabul ederim."

...

...

şimdi ayetin manasına bakalım. "Hüre hür ve kula kul ve köleye köle kısas"

Kuran ahlakında beyanında Hür: Nefsini ruhun esaretinden kurtarmış kimselere ve savaş esiri Kölesi olan Müminleri ifade eder.

Şimdi Hür bir Mümin. Haksız hakikatsız bir köleyi öldürürse. (abdu ve bi el abdi) cümle-i ilahisine göre kula kul cezalandırılır Kısas yapılır.

Fakat Bir mümin (kendisini öldürmek isteyen) Savaş esiri bir Köleyi. Can müdafası Haklı bir sebep ile öldürürse. Kısas yapılmaz.

işte biz apaçık (ve abdu bi el abdi: KULA-KUL kısas yapılır) beyanını göstere göstere! "hür köleyi öldürse ne olur" diye saçma soru soranlara

kıçımızla gülüyoruz. osu osu osu osu yani kıç gülmesi herhalde böyle bir şeydir :Dasübete

Imamin, nasil Resulun direk agzindan duyacak? Bildigin kadar senin imamin Muhammedin ölümünden sonra dogdu!

Bence, sen de, imamin da sadece kicinizla gülmüyor, ayrica kicinizla da düsünüyorsunuz ;)

X`in kölesi, Y`nin karisini öldürdü.

A, B`nin kölesini öldürdü.

Bos bos konusmayi birak, anlat bakalim nasil bir kissas emretmis Allahin?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Imamin, nasil Resulun direk agzindan duyacak? Bildigin kadar senin imamin Muhammedin ölümünden sonra dogdu!

Bence, sen de, imamin da sadece kicinizla gülmüyor, ayrica kicinizla da düsünüyorsunuz ;)

X`in kölesi, Y`nin karisini öldürdü.

A, B`nin kölesini öldürdü.

Bos bos konusmayi birak, anlat bakalim nasil bir kissas emretmis Allahin?

İşte düşün yani. Şuurlu, Akıllı, bilgili, Dinini bilen Müslümanlar. Kurandan başka Kitapları öyle ulu orta kabul etmezler.

Düşünür tartar işine gelirse kabul ederler. Akıllı, dolayısıyla dinini bilen Müslümanların. Hicri 250 küsür senesinde yazılan, Eserleri Küttübü sitteyi kabul etmeleri, mümkün değildir.

Dinde reform yapmaktan maksat: Hayvan olan! dinlerinin cahili! Uydurma hadislerle, şeriatlar kuran, hayvan sürülerinin düzelmesi, dinlerini bilmesi kastediliyorsa. Allahımmmmmm öyle reform baş göz üzerinde yeri vardır..

Şimdi gelelim soruna: Yaw sen anlamıyor musun? Aklını kullanmıyor musun? ben sana ne diyim yaa

Ayetin orjinalinde "ve abdu ve bi el abdi" der. Bunun manası "Kula Kul" demektir.

Erkekte kuldur Kölede kuldur dişide kuldur. erkek kadını öldürse hür köleyi öldürse köle dişiye öldürse kısas yapılır Kula kula kaidesine binaen :D kısasa yapılır. Nokta

Haaaaaaaaaaaaaaaaa! Allahın ayette ayrıyeten belirtmesi. sadece (Abdu bi el Abdi) cümlesinden köleye köle manası (dolayısıyla hürlerde kısas olmaz) manası alınmaması içindir

hepsini zikretmiş ki Aklını kullananlara, kurnazlık yapanlara kaçamak delik bırakmamıştır.

ancak şuandaki ayeti cahiller yani (abd: kelimesinin cahilleri) yanlış anlarlar.

Ama Allahın yanında vallahi billahi cehalet mazeret sayılmaz tepelenirler..

Zira Cahil 3 kısımdır

1- bilmez (zararsız)

2- bilmediğini bilmez (zararsız)

3- bilmez bilenin bildiğinide kabul etmez. (çok zararlı)

işte bunlar tepelenceklerdir..

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
KULA KUL



A)-Alinin kölesi, Velinin karisini öldürmüs, ne yapalir hocam?

-Kuranda acikca yaziyor "Kula kul"


-Hasan, Hüseyinin kölesini öldürmüs hocam, ne yapalim?

-Ne laf anlamaz adamsiniz "Kula kul" yaziyor iste, bunda anlamayacak ne var!!!


C)- Hocam ben Muhammedi öldürdüm, yerine bizim deveyi öldürsem olur mu?

- "Kula kul" oglum!!!! Deve, inek, tavuk, kirlangic, zürefa, fil, kertenkele, karinca, penguen vs kula karsi öldürülmez. Allah böyle bir kurnazlik yapilmasin diye zaten bu ayetleri indirdi.

Bak evladim acikca, herkesin anlayacagi sekilde, hic bir yanlis anlama birakmayacak sekilde anlatilmis Allah.

Oku:


kutibe: yazıldı, farz kılındı

aleykum(u): sizin üzerinize, size


el kısâsu: kısas, eşit olarak misilleme

fî el katlâ: öldürülme hakkında


el hurru: hür

bi el hurri: hür ile


ve el abdu: ve köle

bi el abdi: köle ile


ve el unsâ: ve kadın, dişi

bi el unsâ: kadın ile, dişi ile


Bak bunda anlamayacak ne var? Kula kuuuul



-Öldürülenler hakkında size kısas farz kılındı. Hüre hür, köleye köle, kadına kadın (öldürülür)... diyorlar, bütün islam alimleri?

-Böyle tercüme edenler bastan sona yalan yaziyor, vallahi billahi yalan yaziyor. Burda acikca kula kul diyor.


- Peki Kula kul yaziyor onu anladik ama neden hüre hür, kadina kadin diye yazmis o zaman?

-Fazla soru sorma ulan, hadi git isine!!!


- Sorulari böyle cevaplasak olmaz mi hocam?

A- Köle Alinin mali olduguna göre ve Velinin karisi öldügüne göre, Alinin de ayni degerde bir bedel ödemesi gerek (kissas). Alinin karisi öldürülür!

B- Hasan, Hüseyinin malini öldürmüs, o zaman Hasanin da bir kölesi öldürülmeli ki ayni sekilde zarar görsün(kissas)

C- Sen hür birini (Muhammedi) öldürdügüne göre karin veya kölenle kissas olmaz. Sizin asiretten dayin, amcan, yegenin, kardesin, sen veya herhangi HÜR biri öldürülürse kissas olur. Cünkü Kuranda "hüre hür" yaziyor. Hür birisinin öldürülmesi gerekiyor.

Bu yüzden ayette el kısâsu: kısas, eşit olarak misilleme diye gecer.


-Hala burdamisin ulan, bas belasimisin nesin sen. Defol git!


:D:D:D
tarihinde poiuz tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
KULA KUL
- Peki Kula kul yaziyor onu anladik ama neden hüre hür, kadina kadin diye yazmis o zaman?

Edirneliler nasıl konuşurlar :lol:

E be kardeşim be yaw. :lol: Yazmışım be yaw! Okumadın be yaw: demişkim be yaw "Haaaaaaaaaaaaaaaaa! Allahın ayette ayrıyeten belirtmesi. (Abdu bi el Abdi) cümlesinden sadece köleye köle manası (dolayısıyla hürlerde kadınlarda kısas olmaz) manası alınıp Kölelerin hakkına tecavüz edilmemesi içindir. hepsini zikretmiş ki Aklını kullananlara, kurnazlık yapanlara kaçamak delik bırakmamıştır."

Şimdi diğer alakasız soruna gelince. Mesela demişsin "filan adam Birisinin atını ineğini öldürdü ne olucak?"

E be yaw bu insan değil ki be yaw. E bunlar, bir rızkdır yaw :D Rızk ile ilgili ayetlerin hükmüne girer bu sorunun cevabı be yaw. kısasa girmez

inek at araba katır Uçak vs. :D Bunlar Rızıktır. (*)

"Hüre Hür. kula kul (köleye köle) kadına kadın kısas olur" demek. Hür bir adam hürü öldürse

yada kul kulu- köle köleyi öldürse yada kadın kadını öldürürse kısas olur demektir..

(Abdu bi el abdi) Kula kula demesi yeterli değilmidir denirse? Abd: kölede demek olduğundan. Cin fikirlı adamlar

allah sadece köleleri kast etmiştir diyerek köle olmayanlarda kısas geçmez hükmünü vermemesi için, yani Kölelerin hakkına tecavüz etmemesi için. diğerleri de (Hür hür ünsa ünsa) diye ayrıyeten zikredilmiştir NOKTA kamoooon

Yoksa Adam filanın karsını öldürdüyse. adamın karısına kısas yapılır demek değildir.

çünkü adamın karısı. adamın malı değil zevcesidir hürdür. ayette "Kula kul" kaidesine binaen adam idam edilir karısı değil.

kölede nasıl olur denirse? Köle Adamın kuludur kölesidir. filan Adam filanın (kölesini kulunu) öldürürse. Öldüren adamda Allahın Kul kölesi olduğundan (kula kul kısas) kaidesine binaren adam idam edilir. adamın kölelerinden, kullarından bir kul, idam edilmez. işte düşünüp anlayasaınız diye ayetleri böyle açıklıyoruz

yar saçların rüle rüle :lol:

(*)Rızk : Razkiye, Irak ile İran arasında bulunan bir memleketin adıdır. Buradan Arabistan’a parmak üzümü ve ak keten bezi giderdi. Birincisine (üzüme) razaki, ikincisine ise (ak keten bezine de)razkiye denilmiştir. (1)

Sonra da yiyecek ve giyecek gibi faydalanılan her türlü şeye rızk denilmeye başlamıştır.

Ragıp rızk kelimesinin kendisiyle faydalanılan şey anlamına konulduğunu, sonra nasip, hediye, mideye ulaşan gıda, azık ve yağmur anlamlarında kullanıldığını söyler.(2) Şu halde rızk, mideye ulaşan nasipten başka genel olarak insan ihtiyacını tatmin eden yiyecek, içecek, giyecek ve kullanacak maddeleri ifade eder, diyebiliriz.

(1) Kamus, III, 859.

(2) Müfredat, s, 502.

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Edirneliler nasıl konuşurlar :lol:

E be kardeşim be yaw. :lol: Yazmışım be yaw! Okumadın be yaw: demişkim be yaw "Haaaaaaaaaaaaaaaaa! Allahın ayette ayrıyeten belirtmesi. (Abdu bi el Abdi) cümlesinden sadece köleye köle manası (dolayısıyla hürlerde kadınlarda kısas olmaz) manası alınıp Kölelerin hakkına tecavüz edilmemesi içindir. hepsini zikretmiş ki Aklını kullananlara, kurnazlık yapanlara kaçamak delik bırakmamıştır."

Kısaca "öldürene öldürülen", "kişiye kişi", "nefse nefs", cana can" diyememiş mi put? Var mı burada kaçacak delik?

Maide/45. Onda (Tevrat’ta) üzerlerine şunu da yazdık: Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş kısas edilir.

Bak, eskiden putun aklına gelmiş benim dediğim gibi yazmak, ama sonradan unutmuş demek ki. Belki yaşlanıp bunamıştır, ne dersin?

Köleye köle demek, köleliği tanımak ve meşrulaştırmaktır.

Kadına kadın demek, kadınla erkeği farklı statüde değerlendirmektir.

Madem kaçacak delik kalmasın istiyor put, o zaman bütün statüleri saysın. Zengine zengin, fakire fakir, yönetene yöneten vs.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Kısaca "öldürene öldürülen", "kişiye kişi", "nefse nefs", cana can" diyememiş mi put? Var mı burada kaçacak delik?

Maide/45. Onda (Tevrat’ta) üzerlerine şunu da yazdık: Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş kısas edilir.

Bak, eskiden putun aklına gelmiş benim dediğim gibi yazmak, ama sonradan unutmuş demek ki. Belki yaşlanıp bunamıştır, ne dersin?

Köleye köle demek, köleliği tanımak ve meşrulaştırmaktır.

Kadına kadın demek, kadınla erkeği farklı statüde değerlendirmektir.

Madem kaçacak delik kalmasın istiyor put, o zaman bütün statüleri saysın. Zengine zengin, fakire fakir, yönetene yöneten vs.

Ağlarım yana yana Ahu ahu ahu . uhu uhu uhu :D
Bakara/178 de ey iman edenler size farz kıldık "fîl katlâ el hurru bil hurri" Öldürülme hakkında. kaçacak deliğiniz yok derken
Maide/45 de onlar üzerine farz kıldık (Nefse nefse, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş, yaralanmaya yaralanma) yani alesseviye bütün yaralanmalar cerhler yani nefse verilen hür türlü zararlarda sövmelerden kasd eder.
ayetin birinde öldürme hakkında. birinde yaralama sövme hakkında
maide 45 de ister havas olsun halktan kendilerini ayrıcalıklı görenler olsun İster avam olsun. Nefsi emmarenizin fenalığından, aranızda bazen vaki olan öldürülenler hakkında hür hür ile köle köle ile dişi dişi ile kısas olunur der
yani Bakara /178 de Nefsime ağar küfür etti öldürdüm nefse nefs diyen zengin tabakadan uyanıklar olabilir.
bakara /178 alesseviye bütün cerhler yani yaralamalar sövmeler söz ile gönül incitmeler kast ederken. maide 45 de öldürülme hakkında kısası beyan eder saygılarımı sunarın sayın sağduyu kardeşim
tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
Ağlarım yana yana Ahu ahu ahu . uhu uhu uhu :D
Bakara/178 de ey iman edenler size farz kıldık "fîl katlâ el hurru bil hurri" Öldürülme hakkında. kaçacak deliğiniz yok derken
Maide/45 de onlar üzerine farz kıldık (Nefse nefse, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş, yaralanmaya yaralanma) yani alesseviye bütün yaralanmalar cerhler yani nefse verilen hür türlü zararlarda sövmelerden kasd eder.
ayetin birinde öldürme hakkında. birinde yaralama sövme hakkında
maide 45 de ister havas olsun halktan kendilerini ayrıcalıklı görenler olsun İster avam olsun. Nefsi emmarenizin fenalığından, aranızda bazen vaki olan öldürülenler hakkında hür hür ile köle köle ile dişi dişi ile kısas olunur der
yani Bakara /178 de Nefsime ağar küfür etti öldürdüm nefse nefs diyen zengin tabakadan uyanıklar olabilir.
bakara /178 alesseviye bütün cerhler yani yaralamalar sövmeler söz ile gönül incitmeler kast ederken. maide 45 de öldürülme hakkında kısası beyan eder saygılarımı sunarın sayın sağduyu kardeşim

Eee, bu acınacak haline ağlamayıp ne yapacaksın? Neden acınacak durumdasın, çünkü verecek cevabın olmadığı için saçmalama yolunu seçmişsin.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Eee, bu acınacak haline ağlamayıp ne yapacaksın? Neden acınacak durumdasın, çünkü verecek cevabın olmadığı için saçmalama yolunu seçmişsin.

Sevgili Sağduyu kardeşim arkadaşım!

Nefs kelimesi Meal verenlerin uydurduğu gibi, yaşamı sağlayan can demek değildir. Zümer 42 ayetinde bu pek açık surette gözükür "Uykuda ve ölümde iken nefsinizi Allah alır." buyuruluyor.

ayetdeki teveffî" kelimesi: bir şeyi yeterli olarak, yani kamilen ve tamamıyla almak, çekip çıkarmaktır. (uykuda iken nefsi tamamen almak) demektir.

Ya'ni insan uykuda iken canı çıkmamıştır ama nefsi tamemen çıkmıştır. demek ki nefs yaşamı sağlayan can değildir. Onun için maide 45. ayetinde (en nefse bi en nefsi) nefse nefs derken (yaşamına yaşam) değil alesseviye cerhlerin kısasından bahsedilir. yani yaralanamalar sövmeler küfürler rencide etmeler bunlardan bahsedilir. Bunun kısasından bahsedilir.

Allahın kanununa göre Ahirette de bu böyle olucaktır. Dünyada, birinin şahsına nefsine sövenlerin alay edenlerin incitenlerin. Zenginliğine güvenip kahkahalar atanların. kısası ahirette olucak demektir. Aynı şekilde bu sefer o fakir hizmetçi. öbürü zengin olup kahkaları basıcak demektir. saygılarımı sunar, sevgiler saygılar sunar dilerim :Dasasa

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Sevgili Sağduyu kardeşim arkadaşım!

Nefs kelimesi Meal verenlerin uydurduğu gibi, yaşamı sağlayan can demek değildir. Zümer 42 ayetinde bu pek açık surette gözükür "Uykuda ve ölümde iken nefsinizi Allah alır." buyuruluyor.

ayetdeki teveffî" kelimesi: bir şeyi yeterli olarak, yani kamilen ve tamamıyla almak, çekip çıkarmaktır. (uykuda iken nefsi tamamen almak) demektir.

Ya'ni insan uykuda iken canı çıkmamıştır ama nefsi tamemen çıkmıştır. demek ki nefs yaşamı sağlayan can değildir. Onun için maide 45. ayetinde (en nefse bi en nefsi) nefse nefs derken (yaşamına yaşam) değil alesseviye cerhlerin kısasından bahsedilir. yani yaralanamalar sövmeler küfürler rencide etmeler bunlardan bahsedilir. Bunun kısasından bahsedilir.

Allahın kanununa göre Ahirette de bu böyle olucaktır. Dünyada, birinin şahsına nefsine sövenlerin alay edenlerin incitenlerin. Zenginliğine güvenip kahkahalar atanların. kısası ahirette olucak demektir. Aynı şekilde bu sefer o fakir hizmetçi. öbürü zengin olup kahkaları basıcak demektir. saygılarımı sunar, sevgiler saygılar sunar dilerim :Dasasa

Mal mısın nesin? Taktın nefs kelimesine. Biz neden bahsediyoruz? Kısastan, nefsin ne anlama geldiğinden değil. Senin açıklaman gereken kısım bu arap putu neden hüre hür, köleye köle, kadına kadın kısas edilir demiş, neden cinsiyet ayrımı ve köleliğe onay var Kuran'da?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Mal mısın nesin? Taktın nefs kelimesine. Biz neden bahsediyoruz? Kısastan, nefsin ne anlama geldiğinden değil. Senin açıklaman gereken kısım bu arap putu neden hüre hür, köleye köle, kadına kadın kısas edilir demiş, neden cinsiyet ayrımı ve köleliğe onay var Kuran'da?

gene başa döndük hah haay :lol:

bak canikom :)

Hür Hür ile, abd abd ile dişi dişi ile Buyurulmuş böylelikle ister halk arasında kendilerini ayrıcalıklı görenler isterse avam olsun Nefsi emmarenin fenalığında bazen aralarında vaki olan öldürülmelerde kısas beyan edilmiş. Hürse kendisinin kısası, köle ise kendisinin kısası, dişi ise kendisinin kısası. hür karşı köle değil. yada köle yaptı diye hür değil. Okey

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Dindarr,

senin bu söyldeklerine ne ateistler inanır, ne müslümanlar, ne de başka biri. Ne 1400 yıl önce, ne şimdi, ne de 1400 yıl sonra.

Bu saçmalıkları kıçından attığını sen de biliyorsun.

iyi günler

ha :huh: Benm söylediklerimi tüm islam alemi sölüyor :D senin sölödiklerini :D bir tek sen sölöoursun :D ve bir kaç atesit arkadaşların sölüyor

tarihinde Dindarr tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...