xislam 0 Oluşturuldu: Nisan 26, 2010 Raporla Share Oluşturuldu: Nisan 26, 2010 Müfterilik, evvela yaradanı inkar etmektir! Hangi yaratanı inkar ediyoruz, bir yaratan varda bunu bize ispatladıda biz inkarmı ettik. Görende bir yaratıcı var ama bizlerde onu inkar ediyoruz falan sanacak. Suratınıza efendilerinizin ağzınıza koyduğu kelimeleri bir bir çarpıyoruz amma bakıyorum kızaracak yüz yok!Şunlara dilinde olan(beyin) başında var ise bir bak bakalım tanıdık gelecek mi! http://www.islamic-a...h/moongods.html http://www.islamic-a...ah/moongod.html http://www.islamic-a...llah/rhmnn.html http://www.derprophe...verzeichnis.htm http://krishnajkaaba.blogspot.com/ Oriental iftira atmadan iftira atamayan, dilleri lal olanlar! Bunlar nerede yazarsa yazsın bu neyi değiştirir? Sen bunların islami sitelerde falanmı yazmasını bekliyorsun o kadarda saflama değisin diyeceğim ama o kadar safsın. Adamlar araştırmış düşünmüş birşeyler yazmış bu nerede yazarsa yazsın ne değişir? Sen söylenenleri çürütebiliyormusun hayır o zaman neden burada yazıyor diyorsun? Çünki çaresizsin en büyük gerçek dediğin şeye bir ispatımsı birşey bile bulamıyorsun, tek söyley6ebildiğin varda var, hani diyoruz. sen yine var da var. Konuşun bakalım, şurada sergilenenlerin papağanlığından başka ne kelamınız varki! Zaten konuşuyoruz burada sergilenenlerde zaten senin için değil, senin gibi bir zavallı bunları anlasa ne olur anlamasa ne olur. Burada benim annem ve kız kardeşim ile yatmamı allah engelliyor diyenleri gördük, demekki allahın emri olmasa yatacak şerefsiz. O yüzden bunları sen gibilerin anlaması zaten tehlikeli, bizler bunları gerçeği arayan düşünen normal insanlar için yazıyoruz sen üstüne alınma. İslamı kağıttan kule ateizm ideolojin mi sandınki, uydurulmuş sözlerin, yalanların nakilcisi bir eçhelin kelamları ile yıkılsın çürüsün! İslam denen ucube kağıttan bir kule bile değil, onu yıkmaya bile gerek yok çünki zaten yerlerde sürünüyor. İslam denen ucubenin cennet ve cehennemini kaldır zaten bunları okuyan birtarafı ile bile gülmez. İnanılmaz ama islama inanan bu saftirik birde başka şeylere uydurma demezmi. İslam yıkıldı yada çürütüldü ise söyle bana siz burada ne yapıyorsunuz Buna aslında islam madem yıkılmazda sen neden burada kıvranıyorsun diyede yazılabilir. Senin kavrayacağı kadar basit bir örnek vereyim. Sen bir yıkılmış bir harabe görüyorsun bakıyorsun binanın başında gözleri kapalı insanlar o binanın ne kadar güzel bir yapı olduğunu söylüyorlar, sebebide o binaya yıkıldı denirse bazı görülemeyen şeyleri onlara işkenceler yapacağına inanmaları. Bizler burada sadee size gözlerinizi açın ve o yapının harabeliğini görün diyoruz. Sabah akşam, yıkıldığını çürüdüğünü söylediğiniz bu din ile niye o vakit yatıp kalkıyorsunuz! Şimdi başka yönden bakalım. Yoksa sen bizim sabah akşam abdest alıp arap ilahına ibadet ettiğimizimi sanıyorsun? Asrın firavunları tank ve topları ile dahi bu nuru söndürememiştir ve söndüremeyecektir! Haaahhyay hhahhahyy güldürme beni ne nuru yav yapma içimde çüüüüüş demek geldi. Tüm islam ülkeleri sürüm sürüm sürünüyor. İslam şu anda yaşıyorsa bu sizleri süründürenlerin işine geldiği için. Sizin içün ümid ederimki son dem gelmeden islama bu meftuniyetinz imana inkilab etsin! Unutuğun birşey var bizler zaten zamanında müslümandık. Ama aramızda fark var bizler olaylaya dürüst insanlar olarak baktık ve beynimizi çalıştırdık. Gerçeğe sadakat şart! Birşey senden sadakat istiyorsa o şey gerçek değildir. Gerçeğin sadakata ihtiyacı olmaz. Link to post Sitelerde Paylaş
barrister 0 Nisan 26, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 26, 2010 gönderildi Sevgili ateist forum sakinleri ;Bu Alchindus isimli arkadas nece konusuyor ya,Trablusgarb radyosu gibi? Inanin iki yazisini okudum kimyam bozuldu..Kusura baklmayin epeydir yurt disindayim,Turkce ogretim yapan okullarin durumu bu kadar kotu mu? Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Hakkaten yaşın kaç senin, dokuz mu on mu! Neden türk münkirleri bu kadar cahil! Ateizm esasen ciddi filozofların katkı sunduğu bir felsefedir, beynini başka bir yerde sananların da kendilerine ateist demelerine evvela gerçek ateistler karşı çıkmalı, o neysede şu çocukluğuna gelelim! Materyalist içün herşey maddedir! Kutsiyet diye bir şey yoktur! Bundan mütevellid bir materyalist içün sokaktaki yabancı kadın ile aile içi dişi bireyleri ahlaken tefrik ettirici hiçbir umde yoktur! Neticede vajina ve penis maddedir, cinsel birleşme haz verir! Bunun illa yabancı dişiler ile ifası diye bir zaruret, materyalizma açısından mevzubahis değildir! Zati materyalist evrimci ve antropologlara göre ensest beşeriyetin bidayetinde de pek bir yaygındır! Senin gibi çocuklar değil amma materyalizmayı bilenler bunları teslim eder! İmda islama gayz dolu olup, hala islam ahlakı ile ensestten tiksinen eçhel, tekrar soruyorum! Ensesti kerih gösteren ve seni ondan uzak tutan ahlaki umden nedir ve mahreci nereye dayanmaktadır! Geviş getirmeden cevap verebilme ehliyetinde isen ver görelim! Hayır, öyle bir teklifim olmayacak! Bilirsin, islamda erkeğin erkek ile ve insanın hayvan ile ciması yasaktır! Bence bir gün evlenir isen eşin bu başlığı okumasın, yada okuyacak ise sen şakaklarına dikkat etmelisin! Gerçeğe sadakat şart! Konuyu nasıl cinselliğe getirdin sen? Neden cinsellik üzerine bu kadar duruyorsun? İnsan sadece cinsel ilişkiden mi ibaret? İslamdan başka herksi ensest ahlaksız hayvan ilan ettin sen... Link to post Sitelerde Paylaş
kenzo 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi (düzenlendi) Alchindus, Allah yasaklamasa sen anneni, babanı, kardeşini, akrabalarını, kısacası tuttuğunu becerir misin? Lafı sündürme net cevap ver. Nisan 27, 2010 tarihinde kenzo tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Zeitgeist'i anneme izletmiştim... Tanrı kısmında anlatılanları izleyince hemen dedi ki: Ama kızım, Allah olmasa bunca nüfus nasıl zaptedilir Ben de dedim ki: Allah korkusuyla sinen aynı kişilerin aynı zamanda Allah adına nasıl da asıp kestiklerini görmüyor musun? Bana her zamanki gibi "dik baş" dedi "Sen müslüman da değilsin belki de, bizi kandırma boşuna" dedi Ne bilsin, anlatsam da anlamaz ki, ana işte:) Link to post Sitelerde Paylaş
BA'AL 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Hakkaten yaşın kaç senin, dokuz mu on mu! Neden türk münkirleri bu kadar cahil! Ateizm esasen ciddi filozofların katkı sunduğu bir felsefedir, beynini başka bir yerde sananların da kendilerine ateist demelerine evvela gerçek ateistler karşı çıkmalı, o neysede şu çocukluğuna gelelim! Materyalist içün herşey maddedir! Kutsiyet diye bir şey yoktur! Bundan mütevellid bir materyalist içün sokaktaki yabancı kadın ile aile içi dişi bireyleri ahlaken tefrik ettirici hiçbir umde yoktur! Neticede vajina ve penis maddedir, cinsel birleşme haz verir! Bunun illa yabancı dişiler ile ifası diye bir zaruret, materyalizma açısından mevzubahis değildir! Zati materyalist evrimci ve antropologlara göre ensest beşeriyetin bidayetinde de pek bir yaygındır! Senin gibi çocuklar değil amma materyalizmayı bilenler bunları teslim eder! İmda islama gayz dolu olup, hala islam ahlakı ile ensestten tiksinen eçhel, tekrar soruyorum! Ensesti kerih gösteren ve seni ondan uzak tutan ahlaki umden nedir ve mahreci nereye dayanmaktadır! Geviş getirmeden cevap verebilme ehliyetinde isen ver görelim! Alchindus , Toplumsal yaşamın gerekleri diye bir şey duymadınız mı hiç? İnsanlar mağaralarda dağ başlarında tenha yerlerde başka canlılar kaçıp korunarak yaşadıkları dönemi geride bırakalı çok oldu. Artık dünya üzerindeki insanlar büyük topluluklar halinde yaşıyorlar. Bunun doğal sonucu olarak belli zaman içinde belli kurallar geliştirip onlara göre hayatlarını şekillendiriyorlar. Şimdiki dünyada ensest ilişki serbest olsa mevcut toplumsal varlığımız ayakta kalamaz. Eğer toplumsal yaşamı ayakta tutmak istiyorsak ensestin her şeklinede karşı olmak durumundayız. Ensesti çirkin e ilkel görmek zorundayız. Yani bunun Allah ile ve din olgusuyla bir alakası yok. Tamamen materyalist sebepler dolayısıyla ensest toplumda yasaklanmalıdır. Zaten ilk baştan beri toplumsal yaşamın gerekleri, din ve tanrı olgusunu ortaya koymuştur. Tersi değil. Link to post Sitelerde Paylaş
Alchindus 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Alchindus , Toplumsal yaşamın gerekleri diye bir şey duymadınız mı hiç? İnsanlar mağaralarda dağ başlarında tenha yerlerde başka canlılar kaçıp korunarak yaşadıkları dönemi geride bırakalı çok oldu. Artık dünya üzerindeki insanlar büyük topluluklar halinde yaşıyorlar. Bunun doğal sonucu olarak belli zaman içinde belli kurallar geliştirip onlara göre hayatlarını şekillendiriyorlar. Muhterem, turandursunda bu işi uzun boylu konuştuk ve gösterdikki, toplum hayatı, cemiyet hayatı tek başına ahlak vucuda getiremez! Zati bu hal, ateistlerin ortak bir ahlak manzumelerinin olmamasından zahirdir! Cemiyet hayatı tek başına ahlak vucuda getirse idi, hiç olmaz ise o cemiyette, o cemiyetin nerede ise her bir ferdinde bu ahlakın tecellilerini görmeli idik! Bu var mıdır, yoktur! Bak sende ensesti kerih görmektesin, amma bir başka ateist "ben yapmam amma yapanada bişey demem" diyor, bir başkası ensestin faili olabiliyor! Niçün! Çünki ortak bir ahlak manzumeniz yoktur! Tamamen materyalist sebepler dolayısıyla ensest toplumda yasaklanmalıdır. Materyalizma ve temel umdelerini bilen aklı başında bir materyaliste bunu söyle, söz benden senden taraf olacağım o münakaşada! Hakikat şudurki, materyalizma cihetinden ensest ve benzeri halleri, failler hür iradeleri ile bu işi eylemekte iseler men edici hiçbir umde yoktur! Bundan mütevellid şu ahlaki tutumunuz, yani ensestten tiksinmenizin mahreci, kaynağı ile bir yüzleşin derim! Turandursundakiler bunu yapamadı, ümid ederim siz yapabilirsiniz! Gerçeğe sadakat şart! Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Cahiller, okumayı bilmeyenler bana yazmasın, kalp kırmak istemem! Gerçeğe sadakat şart! Hakkaten yaşın kaç senin, dokuz mu on mu!Neden türk münkirleri bu kadar cahil! Ateizm esasen ciddi filozofların katkı sunduğu bir felsefedir, beynini başka bir yerde sananların da kendilerine ateist demelerine evvela gerçek ateistler karşı çıkmalı, o neysede şu çocukluğuna gelelim! Materyalist içün herşey maddedir! Kutsiyet diye bir şey yoktur! Bundan mütevellid bir materyalist içün sokaktaki yabancı kadın ile aile içi dişi bireyleri ahlaken tefrik ettirici hiçbir umde yoktur! Neticede vajina ve penis maddedir, cinsel birleşme haz verir! Bunun illa yabancı dişiler ile ifası diye bir zaruret, materyalizma açısından mevzubahis değildir! Zati materyalist evrimci ve antropologlara göre ensest beşeriyetin bidayetinde de pek bir yaygındır! Senin gibi çocuklar değil amma materyalizmayı bilenler bunları teslim eder! İmda islama gayz dolu olup, hala islam ahlakı ile ensestten tiksinen eçhel, tekrar soruyorum! Ensesti kerih gösteren ve seni ondan uzak tutan ahlaki umden nedir ve mahreci nereye dayanmaktadır! Geviş getirmeden cevap verebilme ehliyetinde isen ver görelim! Hayır, öyle bir teklifim olmayacak! Bilirsin, islamda erkeğin erkek ile ve insanın hayvan ile ciması yasaktır! Bence bir gün evlenir isen eşin bu başlığı okumasın, yada okuyacak ise sen şakaklarına dikkat etmelisin! Gerçeğe sadakat şart! Sen o şahsı sırf ateist diye potansiyel ensest yaptın ama... Evli olup olmadığını imalı sordun... Eşinden boynuzdan girdin lafa... Ben de kalp kırmak istemem... Üstelik İxlam'ın da üslübunu sevdiğimden falan sormuyorum bunları... Onunkini de hoş karşılamadım, ama sen farklı bi imalarla giriyorsun olaya... Bil ama, sadece islamlar namusludur ateistler ya da materyalistler namussuzdur denemez... Link to post Sitelerde Paylaş
BA'AL 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Muhterem, turandursunda bu işi uzun boylu konuştuk ve gösterdikki, toplum hayatı, cemiyet hayatı tek başına ahlak vucuda getiremez! Zati bu hal, ateistlerin ortak bir ahlak manzumelerinin olmamasından zahirdir! Cemiyet hayatı tek başına ahlak vucuda getirse idi, hiç olmaz ise o cemiyette, o cemiyetin nerede ise her bir ferdinde bu ahlakın tecellilerini görmeli idik! Bu var mıdır, yoktur! Bak sende ensesti kerih görmektesin, amma bir başka ateist "ben yapmam amma yapanada bişey demem" diyor, bir başkası ensestin faili olabiliyor! Niçün! Çünki ortak bir ahlak manzumeniz yoktur! Materyalizma ve temel umdelerini bilen aklı başında bir materyaliste bunu söyle, söz benden senden taraf olacağım o münakaşada! Hakikat şudurki, materyalizma cihetinden ensest ve benzeri halleri, failler hür iradeleri ile bu işi eylemekte iseler men edici hiçbir umde yoktur! Bundan mütevellid şu ahlaki tutumunuz, yani ensestten tiksinmenizin mahreci, kaynağı ile bir yüzleşin derim! Turandursundakiler bunu yapamadı, ümid ederim siz yapabilirsiniz! Gerçeğe sadakat şart! Düşüncelerinize katılmadığımı bildirmek isterim. Zira hayvan dünyasına baktığımızda söylediklerinizin tersi çıkıyor. Hayvan dünyasında ensest yaygın fakat ,hayvanların dünyası bir başka şey gösteriyor ki bir takım sosyal kuralların oluşması için illaki vahiy almaya gerek yoktur. Kuşlarda görülen eşe sadakat bunu anlamamız için güzel bir olgu. Kuşlarda sadakat davranışı kısaca evrimsel mecburiyetler yüzünden gelişmiş bir davranıştır.Ayrıntısına bu başlıkta girilmesi doğru değil. Ancak kuşların dünyasındaysanız genlerinizi gelecek zamana aktarmak istiyorsanız eşinizle başarılı bir ekip çalışmanız olmak zorunda . Bu zorunluluk kuşlarda sadakat davranışının evrilmesine neden olmuş. Günümüz dünyasındada toplumsal yaşamı ayakta tutabilmek için bir takım düzenlemeler altında yaşamak zorundayız. İşte bu zorunluluklar dolayısıyla ensestin serbest olmasına karşı olmamız gerekir. Maddi dünyanın zorunluluklarının bizi götürdüğü bir tiksinme ,yasaklama ,ayıplama vardır. Vahye gerek yoktur. Link to post Sitelerde Paylaş
sebû 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Madem konu ahlaki normlara geldi peki Alchindus, senin 10 yaşındaki bir kızla evlenmeni alıkoyan nedir? Bunu böyle birşey yapmayacağını düşünerek soruyorum. Kuranda var mı ki böyle yaş sınırlaması getiren ayet? Üstelik islam ülkelerindeki uygulamalar da ortada. Diyelim ki şeriatle yönetilen bir ülkede yaşıyorsun. Birisi dese ki ben 10 yaşındaki bir kızı nikahıma alacağım. Sana da bu yönde tavsiyede bulundu. Şayet kabul etmezsen nedenini o adama nasıl açıklarsın? Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Madem konu ahlaki normlara geldi peki Alchindus, senin 10 yaşındaki bir kızla evlenmeni alıkoyan nedir? Bunu böyle birşey yapmayacağını düşünerek soruyorum. Kuranda var mı ki böyle yaş sınırlaması getiren ayet? Üstelik islam ülkelerindeki uygulamalar da ortada. Diyelim ki şeriatle yönetilen bir ülkede yaşıyorsun. Birisi dese ki ben 10 yaşındaki bir kızı nikahıma alacağım. Sana da bu yönde tavsiyede bulundu. Şayet kabul etmezsen nedenini o adama nasıl açıklarsın? Her konuya uyduruk bir hadisle cevap verilebilir, siz Kuran'dan girdiniz, o zaman 1-0 yenik başladınız demektir. Çünkü cevap kesinlikle hadisle gelecek Link to post Sitelerde Paylaş
Alchindus 0 Nisan 27, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 27, 2010 gönderildi Düşüncelerinize katılmadığımı bildirmek isterim. Olabilir, saygı duyarız! Hayvan dünyasında ensest yaygın fakat ,hayvanların dünyası bir başka şey gösteriyor ki bir takım sosyal kuralların oluşması için illaki vahiy almaya gerek yoktur. Kuşlarda görülen eşe sadakat bunu anlamamız için güzel bir olgu. Konunun teferruatı buraya ait değildir amma zikredelim, gözlerinizi yumduğunuz hakikat şudurki, hayvanlar aleminde yaygın olan bir hususu bir yere bakıp misalen kuşlara, ne yanlışlayabilirsiniz ne yok sayabilirsiniz! Kuşun canlılığını idamesi içün eşine sadakate muhtaciyeti varda diğer canlıların niçün olmasın! Misalen bir yuvada yaşayan ve yuvada yavru büyüten o kadar canlı türü vardırki, bunlarında çevre şartları bakımından aynı muhtaciyetleri var iken onlarda görülmeyen halin kuşlarda farzedilmesi hiçbir şeye cevap değildir! Bir başka husus, sadakat idrakinin kuş idrakinde neye tekabül edip, sadık olunmamasının kuşun tabiattaki varlığına ne gibi menfi tesirleri olacağıdır! Ayrıyeten hayvanlar alemini zaten bıraktık, beşerden bahsediyoruz burada! Turandursunda da gördüğümü burada da görmekteyim! Mesele islam olduğunda en makul akla yatkın ve delilleri olan izahatlara kuşku ile yaklaşan ateist aklı, mesele ahlak ve mahreci olduğunda ne kadarda çabuk kanabilen, önüne koyulanı kabullenebilen oluyor, hiç sorgulama yapmıyor! Ateistin ortak bir ahlak manzumesine sahip olmayışı, ateisti bırakınız beşerin tamamen insan aklının veyahut cemiyet ile taibat şartlarından vucuda gelmiş veyahut öyle olduğu söylenen kabul edilen, üzerinde ittifak edilmiş müştereklik olan bir ahlak manzumesinin bulunmayışı, ahlak ve kökeni bahsinde materyalist ateistleri derin derin düşündürmelidir! Geride bırakılan binlerce senede geçtiği farzeliden farazi merhaleler bir yana, ateist hiç tezekkür etmiyorki, aile dışı erkek ve dişiler ile, aile içi erkek ve dişileri birbirinden tefrik ettirici hiçbir umdesi olmayan materyalizmaya göya bağlıyım amma bu halden hale tiksinç duymaktayım, niçün! Yine ateist ve din muhalifi sitelerde dinlerin bazı uygulamalarının "ahlaki tenkitlere" uğradığını görüyoruz, iyide bu tenkit ahlakının mahreci kaynağı ne! Bu sualler üzerinde tezekkür edilmelidir! Amma sizlerde bu cehdi göremiyorum! Gerçeğe sadakat şart! Link to post Sitelerde Paylaş
BA'AL 0 Nisan 28, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 28, 2010 gönderildi (düzenlendi) Tapındığı allahın annen kızkardeşin ile yatmanı yasaklamasaydı yatacakmıydın? 1- Kulluk ettiğim rabbim fıtratıma böyle bir halden içtinab etmem içün gerekeni derc etmiştir! 2- Kulluk ettiğim rabbim böyle bir fiilin faili olmayıda yasaklamıştır, bunu yasaklamayıda ihtiva eden bir ahlak manzumesi indirmiştir! İmdi bir müslümanın bu suale vereceği cevap budur! Fıtraten ve vahyen bu işi kerih görür, içtinab eder aklımızdan dahi geçirmeyiz! Alchindus, Madem yaratıcı kerih bulma hadisesini insan fıtratına koymuş. O halde Adem peygaberin çocukları neden kardeşleriyle evlenmiştir diye adama sorarlar.? Adem peygamberin çocukları kardeşleriyle cima yaptığına göre bunu normal algıladığına göre şimdiki insanlar neden kerih buluyorlar.? Şimdiki insanların iğrenmesini vahiyle alakalı olduğunu düşünüyorsan yine bizim dediğimize geliyorsun. Toplumsal öğreti kişiye nelerden nefret edeceğini öğretiyor. Yani ateistin de inanırında iğrenmesi çevre tarafından öğretilen bir davranıştır. Nisan 28, 2010 tarihinde tate tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Alchindus 0 Nisan 28, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 28, 2010 gönderildi Alchindus, Madem yaratıcı kerih bulma hadisesini insan fıtratına koymuş. O halde Adem peygaberin çocukları neden kardeşleriyle evlenmiştir diye adama sorarlar.? Muhterem, ilk bakışta doğru yerinde bir sual gibi duruyor bu sorduğun, amma işin derinine, künhüne indiğinde söyleneni tam anlamamaktan mütevellid sorulmuş bir sual olduğu zahir oluyor! Zikrettiğimiz iki husus birbirinin mütemmimidir! Evet, beşer fıtratına ensest gibi hallerden içtinab içün melekeler derc edilmiştir, amma o beşerin fıtratında şehvet, saldırganlık, korku gibi melekelerde vardır! İmdi psikolocyaya sokmayın bizi! Ne der nerede ise beşerin her bir fiilini cinselliğe bağlayan sigmund freud! Bebeğin annesinden süt emer iken duyduğu hazzı dahi cinsel dürtü tatminine bağlar! Psikolojinin insanın hayvani yanı dediği id diye tesmiye olunan hususu bilir misiniz! İmdi modern psikoloji derki o id denen fıtratın parçası üzerinde eğerki ego ve süper ego diye tesmiye olunan mekanizmalar teşekkül etmese, insan hayvandan daha saldırgan olur! Açıktığında tezgahın üzerinde gördüğü ekmeği satın almayı değil çalmayı tercih eder, cinsel tatmin içün beşeri münasebetler ciheti ile uygunsuz olan hallere tevessül eder, der de der! İşte insanın bu halini ıslah eden ve yine temelde insanın fıtratında olan melekeleri kullanarak geliştirilen mekanizmalar esasta ahlaktır! Ve vahiy, insan fıtratı ile mütenasip ahlakı kemale erdirmiştir! Bundan mütevellid, vahiy ve onun rehberliği olmadan beşerin, burada konuştuğumuz halden içtinab etmesi akla muhaldir! Buna bir başka delil, esasta evrimci olan antropolog ve arkeologların "beşeriyetin bidayetinde ensest yaygın idi" iddiaları veyahut tespitleridir! Yani muhterem, sırf fıtrat değil, fıtratta derc edilmiş melekeleri tekamül ettiren vahyi ahlak beşeri o işten uzak tutmuştur! Adem ve ilk çocukları bahsi vahyin bu ciheti açısından geçici ve zaruri bir halin kısa devamı olmayan merhalesidir! Anlaşılmaktaki vahiy, beşeriyetin bekasını temin içün şartlar vucuda geldikten sonra, zikredilen hali men edici umdeleri ile insana hitap etmiştir! Yani ateistin de inanırında iğrenmesi çevre tarafından öğretilen bir davranıştır. Bu söz ile bundan önce söylediğin söz birbirinden farklıdır! Ateistin şu halde hala ensestten tiksinmesi hali bittabi çevreden aldığı öğretinin sebebi iledir! İşte o öğreti nedir! Vahyi öğretidir! Hem bu forumda hem turandursunda zaman zaman ateistlerin temelde ahlaki tenkitler yaptıklarını görüyoruz! Olan şudur! İslam ahlakı ile islamı tenkit Hadise gerçekten budur! Mahrecini, kaynağını bilmediğiniz ahlakınız islam ahlakıdır, eğer hıristiyan ve yahudi iken ateist oldu iseniz o ahlaklardır! Yani "dayandığım bir umde yok" sözü bomboş bir hurafedir! Materyalistin "ahlakçı" kesilmesi keyfiyeti üzerinde keşki ehli olsada burada uzun uzun müzakere edebilsek! Gerçeğe sadakat şart! Link to post Sitelerde Paylaş
BA'AL 0 Nisan 28, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 28, 2010 gönderildi (düzenlendi) Alcindus , Getirdiğiniz argumanların materyalist bakış acısının ürünü olduğunun farkında mısınız? Hem bu tarz açıklamalara gidip hemde materyalizm mevcut ahlaki davranışları açıklayıcı temel düşünceler oluşturamaz demeniz çelişki içeriyor. Ve halen şunu söylemektesiniz. Ateistin şu halde hala ensestten tiksinmesi hali bittabi çevreden aldığı öğretinin sebebi iledir! İşte o öğreti nedir! Vahyi öğretidir! Toplumun düşünce dünyasını vahyin şekilendirdiğini söylüyorsunuz. Bende ise diyorum toplumsal yaşamın gerekleri tanrıyı, din olgusunu,ahlakı ve dini liderleri üretiyor diyorum. Detayı öne çıkarıp geniş resmi perdelemeye çalışıyorsunuz. Eğer ahlakın kökenini sorgulamaya başlarsak ilk insanlara kadar dönüp tanrı inancı nasıl başladıdan toplayıp gelmemiz gerekir. Nisan 28, 2010 tarihinde tate tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Alchindus 0 Nisan 28, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 28, 2010 gönderildi Alcindus , Getirdiğiniz argumanların materyalist bakış acısının ürünü olduğunun farkında mısınız? Deme, öyle mi Bak muhterem, bu başlıkta geviş getirenden bir farkın olduğu zannı ile seninle bu işi ciddi ciddi konuşuyorum, böyle kelamlar edip bize hata ettiğimizi düşündürtme! Ne materyalist bakışı! Fıtrat mı, ahlak mı, vahiy mi materyalist bakışın ürünü! Güldürmeyin insanı, daha evvel dediğim gibi konu ahlakınızın mahreci olduğunda bu kadar naif olmayın! Toplumun düşünce dünyasını vahyin şekilendirdiğini söylüyorsunuz. Bende ise diyorum toplumsal yaşamın gerekleri tanrıyı, din olgusunu,ahlakı ve dini liderleri üretiyor diyorum. Bunu diyerek sadece yanılgını hakikat belliyorsun! Bunu sana göstereyim! Farzedelim dediğin gibi ve sen zati bir dine bağlı değilsin! Yani ne dinlerin vahyin bir hakikati olduğunu düşünmektesin nede iman etmektesin ve aynı zamanda görülüyorki, ahlaki telakkilerin vucuda getiricisi olarakda vahyi kabul etmektesin! O vakit soruyorum! Bu gün, toplumsal gerekliliklerin vucuda getirdiğini düşündüğün vahyin dikte ettiği davranış kalıplarına hala niçün sıkı sıkıya bağlısın! Tezekkür et bu sual üzerinde! Esasen değerlendirmen batıl, mevcut hakikati inkar edemiyorsunuz, din vahiy bir vakıa! Bu vakıanın mahreci olarak toplumsal ihtiyaçları göstermek esasen tek başına hiçbir açıklayıcılığa sahip değildir, zati vahyin kendiside "beşerin muhtaciyeti" sebebi ile lutuf olarak geldiğini söyler! Esasen toplumsal gerekler, akıl ve vahiyden azade şeyler ahlak vucuda getirir diyenlerin cevap vermesi gereken basit bir sual vardır! Sadece insanın ihtiyaçları ve aklından, veyahut toplum ve cemiyet şartları sebebi ile yada her ikisinin ittifakından mülhem vucuda gelmiş ve müntesipleri bulunan, müştereklik husule gelmiş ahlaki değerler manzumesi var mıdır! Bir tek misal istiyorum! Yoktur böyle bir misal! Eğer ahlakın kökenini sorgulamaya başlarsak Bunun yeri bu başlık değildir amma şu konuyu konuşma ehliyetinde olan inanır olmayan dostlarla gerçekten bunu müzakere etmek isterdim! Gerçeğe sadakat şart! Link to post Sitelerde Paylaş
BRUTAL 0 Nisan 28, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 28, 2010 gönderildi Ban ne demişsin: Bende ahlaksızlık, şerefsizlik olarak görüyorum ve bunu sahip olduğum ahlak manzumem ve temel umdelerim ile irtibatlandırabilirim! Bu demekki sana inandığın allah annen ve kızkardeşin ile yatma demese yatacakmışsın. Ama ben bunu hiç bir temele bağlamak zorunda değilim. Şimdi sana soruyorum tapındığın allah anneniz ile yatmayın demeseydi sen yatacakmıydın??????????????????????? yokarıdaki sözlerine göre cevap evet. Zorundasın malesef(: Ahlak ve değer yargılarını ya tanrı belirliyordur yada maddenin bilinçsiz deviniminden kaynaklanıyordur. Tanrıya inanmıyorsan, ensesti ahlaksızlık olarak görmenin nedenini genetik kodundaki çekinik genlere bağlamak zorundasın... Bu ''soruna'' sahip olmayan doğada birçok canlı ensest ilişkiyle türünü devam ettiriyor. İçlerinde yumurta keneleri gibi, kızkardeşini dölleyen, annelerinin karnını yiyerek beslenen canlılar bile mevcut. Seni programlayan genler için de bu sorun teşkil etmeseydi, hatta kendilerini kopyalamanın en iyi yollarından biri olsaydı; sen de anne ve kızkardeşlerinle ilişkiye giriyor olacak ve bunun ahlaken üstünlüğünü savunuyor olacaktın... Dolayısıyla tanrıya inananları bu açıdan eleştirmek çok komik(: Bilinçsiz maddenin belirlediği bir ahlakla, değer yargılarını oluşturmakta sorun görmüyorsun da, tanrının seçimi olan ahlakı yaşamayı kabullenen inanırlar mı şerefsiz oluyor. Link to post Sitelerde Paylaş
Afrodit 0 Nisan 29, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 29, 2010 gönderildi (düzenlendi) Alchindus Bey, Senin bakış açından bakarsak İbrahim Peygamber Allah'ı bilene dek nasıl yaşadıysa ateistler de öyle yaşar sen merak etme... Allah inancı yok diye anaya bacıya evlada dalacak kimseler yok burda.... *Edit: Tüm müslümanları aynı kefeye koyarak kız çocuklarına sulanan tipler olarak gören ile tüm ateistleri aynı kefeye koyarak onlara ensest/sapık damgası vuranın farkı yoktur. Nisan 29, 2010 tarihinde Afrodit tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
BA'AL 0 Nisan 29, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 29, 2010 gönderildi (düzenlendi) Muhterem, ilk bakışta doğru yerinde bir sual gibi duruyor bu sorduğun, amma işin derinine, künhüne indiğinde söyleneni tam anlamamaktan mütevellid sorulmuş bir sual olduğu zahir oluyor! Zikrettiğimiz iki husus birbirinin mütemmimidir! Evet, beşer fıtratına ensest gibi hallerden içtinab içün melekeler derc edilmiştir, amma o beşerin fıtratında şehvet, saldırganlık, korku gibi melekelerde vardır! İmdi psikolocyaya sokmayın bizi! Ne der nerede ise beşerin her bir fiilini cinselliğe bağlayan sigmund freud! Bebeğin annesinden süt emer iken duyduğu hazzı dahi cinsel dürtü tatminine bağlar! Psikolojinin insanın hayvani yanı dediği id diye tesmiye olunan hususu bilir misiniz! İmdi modern psikoloji derki o id denen fıtratın parçası üzerinde eğerki ego ve süper ego diye tesmiye olunan mekanizmalar teşekkül etmese, insan hayvandan daha saldırgan olur! Açıktığında tezgahın üzerinde gördüğü ekmeği satın almayı değil çalmayı tercih eder, cinsel tatmin içün beşeri münasebetler ciheti ile uygunsuz olan hallere tevessül eder, der de der! İşte insanın bu halini ıslah eden ve yine temelde insanın fıtratında olan melekeleri kullanarak geliştirilen mekanizmalar esasta ahlaktır! Ve vahiy, insan fıtratı ile mütenasip ahlakı kemale erdirmiştir! Bundan mütevellid, vahiy ve onun rehberliği olmadan beşerin, burada konuştuğumuz halden içtinab etmesi akla muhaldir! Buna bir başka delil, esasta evrimci olan antropolog ve arkeologların "beşeriyetin bidayetinde ensest yaygın idi" iddiaları veyahut tespitleridir! Yani muhterem, sırf fıtrat değil, fıtratta derc edilmiş melekeleri tekamül ettiren vahyi ahlak beşeri o işten uzak tutmuştur! Adem ve ilk çocukları bahsi vahyin bu ciheti açısından geçici ve zaruri bir halin kısa devamı olmayan merhalesidir! Anlaşılmaktaki vahiy, beşeriyetin bekasını temin içün şartlar vucuda geldikten sonra, zikredilen hali men edici umdeleri ile insana hitap etmiştir! Bu söz ile bundan önce söylediğin söz birbirinden farklıdır! Ateistin şu halde hala ensestten tiksinmesi hali bittabi çevreden aldığı öğretinin sebebi iledir! İşte o öğreti nedir! Vahyi öğretidir! Hem bu forumda hem turandursunda zaman zaman ateistlerin temelde ahlaki tenkitler yaptıklarını görüyoruz! Olan şudur! İslam ahlakı ile islamı tenkit Hadise gerçekten budur! Mahrecini, kaynağını bilmediğiniz ahlakınız islam ahlakıdır, eğer hıristiyan ve yahudi iken ateist oldu iseniz o ahlaklardır! Yani "dayandığım bir umde yok" sözü bomboş bir hurafedir! Materyalistin "ahlakçı" kesilmesi keyfiyeti üzerinde keşki ehli olsada burada uzun uzun müzakere edebilsek! Gerçeğe sadakat şart! Alchindus,aşağıda tekrar alıntıladığım açıklamanızın materyalist olduğuna itiraz ediyorsunuz fakat haksızsınız.Kaçak güreşmeyi bırakın. Gerçeğe sadakat şart! Psikolojinin insanın hayvani yanı dediği id diye tesmiye olunan hususu bilir misiniz! İmdi modern psikoloji derki o id denen fıtratın parçası üzerinde eğerki ego ve süper ego diye tesmiye olunan mekanizmalar teşekkül etmese, insan hayvandan daha saldırgan olur! Açıktığında tezgahın üzerinde gördüğü ekmeği satın almayı değil çalmayı tercih eder, cinsel tatmin içün beşeri münasebetler ciheti ile uygunsuz olan hallere tevessül eder, der de der! İşte insanın bu halini ıslah eden ve yine temelde insanın fıtratında olan melekeleri kullanarak geliştirilen mekanizmalar esasta ahlaktır! İd denilen ilkel içgüdüyü yontup düzgün davranışları kazanmasına sebep olan fıtrat kaynaklı meleke nedir? cevabınızı merakla bekliyorum. Nisan 29, 2010 tarihinde tate tarafından düzenlendi Link to post Sitelerde Paylaş
Kommagene 0 Nisan 29, 2010 gönderildi Raporla Share Nisan 29, 2010 gönderildi Olabilir, saygı duyarız! Konunun teferruatı buraya ait değildir amma zikredelim, gözlerinizi yumduğunuz hakikat şudurki, hayvanlar aleminde yaygın olan bir hususu bir yere bakıp misalen kuşlara, ne yanlışlayabilirsiniz ne yok sayabilirsiniz! Kuşun canlılığını idamesi içün eşine sadakate muhtaciyeti varda diğer canlıların niçün olmasın! Misalen bir yuvada yaşayan ve yuvada yavru büyüten o kadar canlı türü vardırki, bunlarında çevre şartları bakımından aynı muhtaciyetleri var iken onlarda görülmeyen halin kuşlarda farzedilmesi hiçbir şeye cevap değildir! Bir başka husus, sadakat idrakinin kuş idrakinde neye tekabül edip, sadık olunmamasının kuşun tabiattaki varlığına ne gibi menfi tesirleri olacağıdır! Ayrıyeten hayvanlar alemini zaten bıraktık, beşerden bahsediyoruz burada! Turandursunda da gördüğümü burada da görmekteyim! Mesele islam olduğunda en makul akla yatkın ve delilleri olan izahatlara kuşku ile yaklaşan ateist aklı, mesele ahlak ve mahreci olduğunda ne kadarda çabuk kanabilen, önüne koyulanı kabullenebilen oluyor, hiç sorgulama yapmıyor! Ateistin ortak bir ahlak manzumesine sahip olmayışı, ateisti bırakınız beşerin tamamen insan aklının veyahut cemiyet ile taibat şartlarından vucuda gelmiş veyahut öyle olduğu söylenen kabul edilen, üzerinde ittifak edilmiş müştereklik olan bir ahlak manzumesinin bulunmayışı, ahlak ve kökeni bahsinde materyalist ateistleri derin derin düşündürmelidir! Geride bırakılan binlerce senede geçtiği farzeliden farazi merhaleler bir yana, ateist hiç tezekkür etmiyorki, aile dışı erkek ve dişiler ile, aile içi erkek ve dişileri birbirinden tefrik ettirici hiçbir umdesi olmayan materyalizmaya göya bağlıyım amma bu halden hale tiksinç duymaktayım, niçün! Yine ateist ve din muhalifi sitelerde dinlerin bazı uygulamalarının "ahlaki tenkitlere" uğradığını görüyoruz, iyide bu tenkit ahlakının mahreci kaynağı ne! Bu sualler üzerinde tezekkür edilmelidir! Amma sizlerde bu cehdi göremiyorum! Gerçeğe sadakat şart! Sen niye Arapça konuşuyorsun? Türkçe bilmiyormusun, yoksa sana Nur dergahlarında mı üflediler? Ama ben biliyorum, aslında sadece yellendiğini ve ne söylediğini anlamasınlar diye gayret içindesin. Link to post Sitelerde Paylaş
Recommended Posts