Jump to content

Müslümanlar Alkol İçebilirler!


Recommended Posts

Bedeviler kendi cikarlari arzulari istekleri dogrultularinda kuran ayetlerini yazmislardir.Bu ayetleri yazanlarin cevrelerinde zengin güclü söz sahibi olan kisilerin olduklari tezini savunmusumdur ve savunmaya devam etmekteyim.

Varlikli bedevi her türlü olanaklara sahip iken ve istedigi anda ayet yazip insanlari birde allah korkusu ile sindirebilmekte ise hoslandigi yasantisindan taviz vermesi imkansizdir. Dolayisi her konuda oldugu gibi "ALKOL" konusunda da muglak ifadeler kullanilmis ve iclerine kurnazliklar serpistirilmistir.

Kuranda bazi ayetlerde "Alkol" tu kaka yapilmis bazi ayetlerde acik kapi birakilmis bazi ayetlerde ise özendirilmis "icilmesi yasaktir" ifadesi kullanilmamistir. Tabi her zaman kullanilan "cahilye devrinde gecen gecmistir" günahlardan arinma ifadelerini de unutmayalim.

Konu hakkinda olan ayetleri bu basliga asip kurani yazan bedevilerin zihniyetlerini celiskilerini ve bizim insanlarimizin bilmedikleri kurana nasil inandiklarini gözler önüne sermeye calisacagim.

Ilk önce iki ayeti birlikte asip yorumlari yazalim...Icki icip sarhos olmanin serbest oldugu ayeti daha sonra asacagim.

BAKARA:

219- Sana içkiyi ve kumarı sorarlar. De ki: “Onlarda hem büyük günah, hem de insanlar için (bazı zahirî) yararlar vardır.Ama günahları yararlarından büyüktür.” Yine sana Allah yolunda ne harcayacaklarını soruyorlar. De ki: “İhtiyaçtan arta kalanı.” Allah, size âyetleri böyle açıklıyor ki düşünesiniz.

VAKİA:

17,18,19,20,21 - Ebediyen genç kalan uşaklar, onların etrafında; içmekle başlarının dönmeyeceği ve sarhoş olmayacakları, cennet pınarından doldurulmuş sürahileri, ibrikleri ve kadehleri, beğendikleri meyveleri ve arzu ettikleri kuş etlerini dolaştırırlar.

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 103
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Bu baslikta kuran ayetleri tartisilmaktadir! Ateistlerin, "alkol icmenin ve sarhos olmanin" iyi bir sey oldugunun savunduklari anlamlari cikartilip abuk subuk basit polemikler yapilmamali! Ateistler kul degil bireylerdir ve her bireyin özel yasantisi kendisini baglar.

Günde iki bardak kaliteli sarap icmenin faydali oldugunu savunan bilim insanlari da bulunmaktadir.Aksini savunanlar da olabilir fakat tartisma konusu "alkol icme özendirisi" degildir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

BAKARA:

219- Sana içkiyi ve kumarı sorarlar. De ki: “Onlarda hem büyük günah, hem de insanlar için (bazı zahirî) yararlar vardır.Ama günahları yararlarından büyüktür.” Yine sana Allah yolunda ne harcayacaklarını soruyorlar. De ki: “İhtiyaçtan arta kalanı.” Allah, size âyetleri böyle açıklıyor ki düşünesiniz.

Günde iki bardak kaliteli sarap icmenin faydali oldugunu savunan bilim insanlari da bulunmaktadir.

Ava giderken avlanmak diye buna denir.

Link to post
Sitelerde Paylaş

İslam'da alkolün yasaklanmasını sebebi zararlarından dolayı değil, idari sebeplerden dolayıdır. İçki içip sarhoş olan insanları idare etmek, bir amaca yönlendirip konsantre etmek zordur, içki daima disiplin sorunlarına yol açar. Bunlarda amacı iktidarı ele geçirmek olan Muhammed'in işine gelmediği için içkiyi yasaklama yoluna gitmiştir. Mesela aşağıdaki hadiste anlatılan olay ve bunun gibiler Muhammed'in otoritesini sarsar, adamları üzerindeki kontrolü kaybetmesine sebep olurdu.

2253 - Hasan İbnu Ali (radıyallâhu anhümâ) babasından naklen anlatıyor: "Bedir savaşı ganimetinden hisseme düşen yaşlı bir devem vardı. Resülullah (aleyhissalatu vesselâm) da humus'dan (o gün) bana yaşlı bir deve daha verdi. Develerim, Ensar'dan bir zatın hücresinde ıhmış dururken (yanlarına) geldim. Bir de ne göreyim, develerimin hörgüçleri kesilmiş, böğürleri oyulmuş, ciğerleri de sökülmüştü. Bu manzarayı görünce kendimi tutamayıp, ağladım.

"Bunu kim yaptı?" diye sordum.

"Hamza yaptı. Şu anda, falanca evde, Ensardan birinin içki meclisindedir. Şarkıcı câriye ona şarkı okumuş, şarkısında şunları söylemişti" dediler:

"Ey Hamza! şişman yaşlı develere dikkat et,

Onlar avluda bağlıdırlar,

Bıçağı onların sinesine vur,

Pirzola veya benzerini çabuk yap!"

Bu şarkı üzerinde Hamza (radıyallâhu anh) fırlayıp, kılıcı kapıp develerin hörgüçlerini kesmiş, karınlarını yarmış, ciğerlerini sökmüş."

Hz. Ali (radıyallâhu anh) devamla şunları söyledi: "Ben hemen gidip Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ın huzuruna çıktım. Yanında Zeyd İbnu Hârise vardı. Beni görünce, başımdan geçenleri yüzümden okudu.

"Neyin var?" diye sordu. Ben:

"Ey Allah'ın Resülü! Bugünkü gibi (dehşetli bir manzara) görmedim. Hamza iki deveme saldırıp hörgüçlerini kesmiş, böğürlerini yarmış. Hemencecik şurada, bir içki meclisinde!" dedim. Bunun üzerine Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) ridâsını istedi, getirdiler, giyip yayan gitti. Biz de arkasına düştük. Hamza'nın bulunduğu eve kadar geldi.

İzin istedi, buyur ettiler. Girince bir içki meclisiyle karşılaştı. Resülullah (aleyhissalatu vesselâm) fiilinden dolayı Hamza'yı ayıplamaya başladı.

Hamza sarhoştu, gözleri kızarmıştı. Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm)'a baktı, sonra nazar edip aşağıdan dizlerine kadar süzdü, tekrar ayağından başlayıp beline kadar süzdü, sonra tekrar bakışlarıyla süzerek yüzüne kadar geldi ve:

"Siz benim babamın kölelerinden başka bir şey misiniz?" dedi. Resülullah (aleyhissalâtu vesselâm) onun sarhoş olduğunu anladı. Hemen izinin üstüne geri döndü, çıkıp gitti. Peşinden biz de çıktık.

Bu vak'a hamr'ın haram edilmesinden önce idi."

Buhârî, Hums 1, Büyü 28, Şirb 13, Meğazî 11, Libâs 7; Müslim, Eşribe 2, (1979); Ebü Dâvud, Harac 20, (2986). Bu kaynakların hiçbirinde şiir tam olarak mevcut değildir, birinci beytin sadece yarısı mevcuttur.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu ayet Bektaşilerce çok söylenir :İnsan 21 Aliyehum siyabu sündusun hudrun ve istebreku ve hullu esevira min fıddatın Sekahüm rabbehum şaraben tahura(İçmeyen gavura!)

Ayet cennettekileri anlatır şöyle der.Üzerlerinde yeşil-ince ipeklerle sırmalı kalın ipeklerden giysiler vardır.Gümüşten bileziklerle süslenmişlerdir.

Ve Rableri onlara tertemiz bir şarap sunmuştur.

Ayrıca Mushafta Nahl suresi 67 ayet vardır:Ve min semaratin nahiyle vel eağna bittette huzüne min hu sekeren ve rızken inne fiy zalike li kavmin yeakilün

Hurmalıkların meyvalarından üzümlerden de sarhoş edici bir içecek ve güzel bir rızık elde edersiniz.İşte bunda aklını işleten bir topluluk için kesin bir mucize vardır.

Şarap başka bir ayette ise Şeytan pisliği olarak tanımlanır.Şeytan nedir? Onun pisliği nedir? bütün bunlar yoruma muhtaçtır .Ancak Bektaşi Alevi Mevlevi melami ve tüm vahdeti vüçutçu ve alevi tarikatlerin salikleri içki içerler.

gel ey saki vahdet sun peyale

Hayat ersin elinden ehli hale

Dudağın şerbetinden kane kane içüp

Aşıkların vaslına kane

tarihinde gerçekçi53 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Ama softa görüş Nahl 67 deki ayeti şöyle yorumlar Hurma ve üzümden hem rızk hemde İçki elde edersiniz.yalnız aklınızı çalıştırın .Rısk olarak elde ettiğinizi mesela pekmezi yiyin amma İçkiyi içmeyin!

Peki O zaman Cennettekine Bu Şer ab(Pis su) neden veriliyor? ha O Temizmiş vede sarhoş etmezimiş .hatta o şarap bile değilmiş şerbetmiş?Ama ayet resmen Şaraben tahura (Temiz şarap) der.Mushaf ayrıca İçkiden bahsederken Onu Hamr kelimesi yani tahammur etmek mayalanmak olarak belirtir.Karanlıkta ve temiz yerde muhafaza olunan Üzüm yada Hurma suyuna bir ateş düşer.ve Su fokur fokur kaynama başlar. adeta kızar isyan eder öfkelenir. İşte bu tahammurdur. Sonrada şarap olur ve dinlendikçe kendi lezzetini bulur. Sonra o damıtılır mayası alınır içine anasonda kattınmı mis gibi mayasız Mastika yada Rakı yada Nebiz(arap alevileri yaparlar) olur.iç nuru iman olsun!der Bektaşi

tarihinde gerçekçi53 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Allahin söylemis oldugu sözlere kafalarina göre yorum katanlar müslüman degillerdir.Müslümanlik kuran ayetlerine birebir inanmaktir.

Ayetlerde ne yazilmis ve hangi ifade varsa odur kimse degistiremez.

Müslüman inanclilar kuran ayetleri ile oynayip cacik cucuk etmekte ve allahla dalga gecip alay etmektedirler...Ateistler ise ayetlerle oynamadan birebir tartismaya calismaktadirlar.

Bir ateistin, nasil müslüman olunacagini müslümanlara ögretmeye calismasi tuhaf olmuyor mu?

Link to post
Sitelerde Paylaş

Allahin söylemis oldugu sözlere kafalarina göre yorum katanlar müslüman degillerdir.Müslümanlik kuran ayetlerine birebir inanmaktir.

Ayetlerde ne yazilmis ve hangi ifade varsa odur kimse degistiremez.

Müslüman inanclilar kuran ayetleri ile oynayip cacik cucuk etmekte ve allahla dalga gecip alay etmektedirler...Ateistler ise ayetlerle oynamadan birebir tartismaya calismaktadirlar.

Bir ateistin, nasil müslüman olunacagini müslümanlara ögretmeye calismasi tuhaf olmuyor mu?

Tuhaf olmaz.Çünkü Müslümanım diyen çoğunluk Mushafı incelemez vede düşünmez .Ama her şeyın başında Öfkelenmez İsyan etmez.Bir davar yada koyun gibi(Teşbihte hata olmaz) itaat eder.Ama neye nasıl? Kendine ne öğretilmiş ve görmüşse.

Halbuki ateist İsyan eder öfkelenir. Öfke ve isyan ise Düşüncenin başlangıcıdır. Ve Softanın dediği Tefekkür kendinde değil Ateistte doğar.Bedenin içkisi Bakkalda satılır ama Ruhun içkisi öfkedir celaldir. Tıpkı kaynağını patlatıp yüzeye çıkan kaynak gibidir. Önce bulanık akar ama aktıkçada berraklaşır.

tarihinde gerçekçi53 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

NİSA - 43 -
Ey iman edenler!
Sarhoş
iken ne söylediğinizi bilinceye kadar, bir de -yolcu olmanız durumu müstesna- cünüp iken yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın. Eğer hasta olur veya yolculukta bulunursanız, veyahut biriniz abdest bozmaktan gelince ya da eşlerinizle cinsel ilişkide bulunup, su da bulamazsanız o zaman temiz bir toprağa yönelip, (niyet ederek onunla) yüzlerinizi ve ellerinizi meshedin.
Şüphesiz Allah, çok affedicidir, çok bağışlayıcıdır.

****

Yukarida ki ayeti okuyan müslümanlar ne anlamaktadirlar?

Kıyak mı, yasak mı?
Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslüman değilim ama kıyak var burada.Sarhoş iken ne söylediğini bilinceye kadar namaza yaklaşma diyorsa İçersinde sarhoşta olabilirsinde diyor. Hatta bu durum namaz kılmamak için birde sebeb teşkil ediyor. Hadi işin içinden çıksınlar. Ama çıkarlar hadis derler ,İlmi içtihat(Yobazların ortak görüşü) derler.Mushaf arapça yazıyor mealine itibar edilmez derlerde derler.Önemli olan duydukları,gördükleri

Link to post
Sitelerde Paylaş

alkol zararlı falan değildir.. günde veya birkaç günde bir kadeh içkinin hiçbir zararı yoktur..

zararlı olan alkol içmek değil, ölçüyü kaçırmaktır.. günde bir şişe şarap içersen zararlıdır.. ama bir kadeh zararlı değil, faydası bile vardır..

bal çok faydalı bir gıdadır, ama bir kilo balı oturup bir seferde yersen hastanelik olursun..

yani mesele ölçüyle ilgili..

ama bu müslümanlar, allahın emri diye d.t korkusundan içemezler, sonra da zararlıdır da şudur budur derler..

alkol içmiyorsanız deyin ki allah yasakladı o yüzden içmiyoruz, inancımız böyle deyin.. alkol zararlıdır falan gibi laflar etmeyin boşuna.. bahane uydurmayın..

tarihinde BABAYARO tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

katresi dahi haramdır derler.Bir ara Mezmurlarda Kudüsü yağmalayan araplarla ilgili bir pasuk görmüştüm:Gümüş hilal sembolleri olduğunu ve İçki içmediklerini yazıyordu.Demekki İslamdan öncede haceri araplar içki içmiyorlardı

tarihinde gerçekçi53 tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

içki bazı insanların gerçek kişiliğini ortaya çıkarır..

yani içince saldırganlaşıyorlar.cinayet,eş -çocuk dövme vb yaşanıyor.

ama çoğu insanda bu sorun yaşanmıyor.

içkinin yasaklanması veya çok pahalı olması da mafya'ya yarar..

dinlerin alkole karşı olan tavırlarını ise çoğu insan zaten ciddiye almıyor..

çünkü örn. ev içiciliğini kimse durduramaz.

yine de bence hiç bir aklı başında insan- özellikle kadın- içkiyi övmemeli..

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 1 month later...

Her içki ayrı bir manadır. BirA(dem) içkisidir. Rakı Safiyyettir, Şar(ab) muhabbettir, Viski kemalattır çok merhaleden süzülür. Sonuçta SARHOŞ değil, SERHOŞ olunur. Ehline içmesi helaldir. Na ehle ise Haram...

tarihinde bakifani tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

Müslümanlar "islamda alkol icmek yasak" diye bir yandan birbirllerini kandirirlarken diger yandan küple alkol icmektedirler.... Alkol Icsinler ama neden "alkol yasak" demektedirler bilinmiyor... Kuranda alkol icmeyi yasaklayan bir tane ayet bulunmamaktadir.... Müslümanlar ne kuranin icinde olanlari / olmayanlari biliyorlar nede kuran ayetlerine uyan bir müslüman gibi yasiyorlar.

Insanlarin icki icip sarhos olduklarini bilen alah nedense bir türlü sarhos olmayi yasaklamiyor... Kesin kendiside sarapcinin birisiydi... Öyle ya allah sarabi küplerle icerse kullarina nasil yasaklasin?

Cölde sarapta pahalidir hurmadan baska meyve yok Kuzey'den gelen kervanlardan almakta olduklarindan altin kadar degerli. Onun icin alkolü yasaklamadigi gibi birde Nahl 67. ayette sarapin nasil yapilacagini söyleyip kullarina kiyak yapiyor.

HAC:

2 - Onu göreceğiniz gün, her emzikli kadın emzirdiğinden geçer. Ve her hamile kadın çocuğunu düşürür. İnsanları hep sarhoş görürsün, halbuki sarhoş değillerdir. Fakat Allah'ın azabı çok şiddetlidir.

Acaba allah hangi üzümden yapilmis sarabi icmekteydi? Müslümanlar, allahin ictigi sarapin markasini söylerlerse kalitesini arastirabiliriz.

tarihinde cigi tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş

İÇKİ YAPIN DİYE ÜZÜM VE MEYVELER VERDİM FAKAT İÇKİ SARHOŞ EDİYORMUŞ BİLMİYORDUM.

NAHL SURESİ-67.Hurma ağaçlarının meyvelerinden ve üzümlerden hem içki, hem de güzel bir rızk edinirsiniz.

Elbette bunda aklını kullanan bir toplum için bir ibret vardır.

MAİDE-90-Ey iman edenler! içki, kumar, dikili taşlar ve fal okları ancak, şeytan işi birer pisliktir. Onlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.

MAİDE-91-Şeytan, içki ve kumarla, ancak aranıza düşmanlık ve kin sokmak; sizi Allah’ı anmaktan alıkoymak ister. Artık vazgeçiyor musunuz?

Kuran mealinin açıklaması aşağıdaki gibidir.

Maide 90-91Bu âyette, sarhoşluk veren her türlü içki, kumarın her çeşidi kesinlikle haram kılınmaktadır.

Âyet indiği zaman, bütün Müslümanlar, ellerinde bulunan şarapları Medine sokaklarına döküp kaplarını kırmışlar,

içki alışkanlıklarını; Kur’an’ın bu kesin emri karşısında tereddüt etmeden topluca terk etmişlerdi.

Meâlde geçen “içki” kelimesi, âyetteki “hamr” kelimesinin karşılığı olarak kullanılmıştır.

Bu bağlamda hamr, aklı örten şey demektir.Bu nitelikteki tüm içki ve uyuşturucular hamr kapsamına girer.

BAKARA-219.Sana içkiyi ve kumarı sorarlar. De ki: “Onlarda hem büyük günah, hem de insanlar için yararlar vardır.

Ama günahları yararlarından büyüktür.”

Önce meyve ve üzümleri şarap yapın diye ayet geldi yazdırılmış.

İnsanlar daha önce içki neden yapılıyor bilmiyorlar ve ilk defa içki yapmayı Kurandan öğrenecekmiş gibi yazıyor.

Zebur,Tevrat,İncil de yasak olmayan içki Kuran’da yasak yazıyor.

İçki içen Sarhoş olduğu için yasaklıyor.

Allah önce sanki içki içilince ne olduğunu bilmiyordu.

Yahudiler ve Hıristiyanlar sanki içince sarhoş olmuyordu da ilk Müslümanlar sarhoş oldu.

Allah içki Müslümanları sarhoş edince bu özelliğinin farkına vardı.

İçkinin sadece Müslümanlara yasak olması aslında çok düşündürücü ama anlayabilene!!

Sanki içki ilk Mekke’nin Arap Dünyasına hakim olduğu dönemde içilmiş gibi bir ayet sunulmuştur.

Yahudilikte ve Hıristiyanlıkta yasaklamamış ve kilisenin vaftiz aracıdır.

Meyveleri içki yapın diye verdim diye ayet olmadan önce içkiyle sarhoş olunduğunu bilmiyor mu?

Güya her şeyi bilensin!?

İçkiyi yasaklayacaktın içkiyi yapamayacakları şekilde meyveler vermeseydin.

İçkiyi yapabilecek kadar zeka vermeseydin.

Aşağıdaki surede cennetteki en önemli içki şarap.

Madem şarap iyi bir şey cennetlik bir içki ise Dünyada neden yasaklıyorsun?

Kötü bir şey ise cennette ne işi var şarabın?Bundan büyük bir çelişki olur mu?

MUHAMMED suresi-15-ayet…söz verilen cennetin durumu şöyledir: Orada bozulmayan su ırmakları,

tadı değişmeyen süt ırmakları, içenlere zevk veren şarap ırmakları ve süzme bal ırmakları vardır.

Uyuşturucular çok eski çağlardan bu yana vardır.Neden uyuşturucu ismi verilerek yazılmamıştır.

Bir çok ayette ben ayetlerimi anlaşılsın diye açık açık gönderdim yazarken böyle abuk alt açıklamalara gerek duyulmuştur.

Biliyoruz ki islamda Uyuşturucuyu yasaklayan bir ayet yoktur.

Uyuşturucular tedavi amaçlı içilen ilaçların içinde kullanılmaktadır.

Bugün ameliyat edilen Müslüman hastalara narkoz verilmektedir.

Aklı örten anlamında veya sarhoş eden anlamında düşünürsek uyuşturucular ve ağrı kesicilerde günahtır.

Allah uyuşturucuların ileri zamanlarda ilaç olarak kullanılabileceğini neden bilememiş. Bu nasıl yücelik?

Sayın Müslümanlar ameliyat olduğunuzda Doktora beni uyuşturmayın İslam da yasak diye söylüyor musunuz?

Allah her şeyi bilen büyük bir tanrıysa Kuranda en azından söyle bir ayet olması beklenirdi.

XYZ suresi-1 ayet..Afyon ve diğer uyuşturucuları tedavi amaçlı olması müstesna!! Yasaklıyorum.

Kuranda var mı böyle bir ayet?hayır.

Öyleyse Afyon kullanılan ilaçlardan içmemeniz gerekiyor.

Ameliyat olmaman gerekiyor.

Her şey Allah’tandır diye düşünüyorsan hastalığı o verdi.Tedavi olup ona karşı gelme!!

Günümüzde Müslümanlık uygulanamıyor.ilkel kalıyor diye düşünmeye mi başladınız.

Eğer hamr kapsamında düşünecek olursak.

Din ler de “hamr” dır.O nedenle tüm dinler yasak olmalıdır.

Dinler asırlar boyu doğrulara engel olmuştur.

Bilim karşısında aklın çalışmasını engellemek istemişlerdir.

Hıristiyanlara Yüzyıllar boyu neden yasak olmadı,Allahın evi dedikleri kiliselerde çocukları kutsarlar.

Şeytan Hıristiyanlar da var.Onlara neden şeytan işi pislik olduğunu söylememiş içki Kutsaldır diye söylemiş?

Bu İçki çelişkisiyle… İslam ve Kuran Allahın geleceği göremeyen bir Tanrı olduğunu belirtmiştir.

tarihinde abdullahabdal tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


Kitap

Yazar Ateistforum'un kurucularındandır. Kitabı edinme seçenekleri için: Kitabı edinme seçenekleri

Ateizmi Anlamak
Aydın Türk
Propaganda Yayınları; / Araştırma
ISBN: 978-0-9879366-7-7


×
×
  • Yeni Oluştur...