Jump to content
tenpanter

Ateistler yok edilmeli.

Recommended Posts

Dediğim gibi ateist olmadan önce oy vermiştim ben şimdi zaten bütün dinlerin yalan olduğunu idrak edecek bir yaştayım çocuk değilim, AKP de umarım zamanla hatasını anlar ve zavallı çocuklara dinle ,ilgili saçmalıkları öğretmekten vazgeçer. Yok gitmişler 300 yıl mağarada uyumuşlar bilmem ne mitoloji saçmalık, hurafe işte biz anladık onlar da anlasınlar diyoruz kötü birşey demiyoruz. Bu haber de gerçekse eğer gerçekten "ateistler yok edilmeli" demişse bu şahıs AKP başka inançlara saygı duymayanları ihraç etmeli elbette, yani ben şunu anlayamıyorum, bu evrim gerçeğini kabul edip desteklemek yerine neden ona buna saldırsınlar ki, yani ne var yani maymundan geldiysek geldik, çok mu kötü birşey Darwin kitapları yasaklanmış herkeste bir telaş, yani bu doğadaki diğer canlıları neden bu kadar aşağılık görüyorlar ben onu anlamıyorum. Ya bir kere bu Darwin ve fosiller okullarda öğretilmek zorundadır, şimdilik sadece üniversite kitaplarında yer alan konular bunlar ama lisedeyken okutulmalı, neden okutulmalı derseniz mesela ben dergide okudum bilmem kaç milyon yıl önce yaşayan bilmem hangi türe ait fosilde bozulmamış DNA bulmuşlar hemen canlının gen haritasını falan çıkarmaya uğraşıyorlar, işte bunun için okutulmalı, yani çocuk öbür taraf diye bir yer olmadığını, zaten aslında doğanın bir parçası olduğunu anlamalı, kendini, aslını, atalarını tanımalı...

AKP nin veya dincilerin hatalarını anlamalarını mı bekleyeceğiz yani? Yok mu başka bir çözüm. Elbette çağa uygun çözümler var ama bizler bu yöntemleri kullanmıyoruz. Çünkü laikiz ama gericiyiz. Çözüm demokraside, çözüm devletin her şeyi belirlemediği bir devlet modeline geçmemizde. Çözüm herkes kendi yaşam alanlarını yaratmasında ,birinin bir başkasına müdahale etmediği bağımsız ve özerk yaşam alanları yaratabilmekte. Yani eskinin devlet modeli olan aşırı merkeziyetçi, her şeyin devletin belirlediği devlet modeli artık dinsizlerin aleyhine ve zararına işliyor. Eskiden her şeye müdahale eden laik devlet laiklerin işine geliyordu ama bu gün böyle bir devlet biz dinsizlerin işine gelmiyor çünkü bu yapıdaki bir devlet mekanizması artık dincilerin eline geçmiş durumda.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ya ben adamlar çalışıyorlar diye oy veririm diyorum, yoksa okulda din öğretmelerine karşıyım bunu durduracak gücüm de yok maalesef, biz de eski müslümanlarız yani pat diye herkese sırtımızı dönmemizi beklemiyorsunuz değil mi? Adamlar biraz araştırsalar anlayacaklar dinlerin uydurma olduğunu zaten evrim okutacaklar ne yapayım yani gırtlaklarına mı yapışayım? İlk başlarda öyle şeyler yazdım kızgınlıkla okulda din öğretiyorlar evrim okutmuyorlar diye ama zamanla düşününce anlıyorum da biz de önceden onlar gibi inananlar arasındaydık.

Okulları düzeltene kadar. Herkes kendi okulunu kendi yaratsa daha kolay bir çözüm olabilir. Yani laiklerde kendi okullarını yapmalılar, kendi eğitimlerini vermeliler. Bu çok daha kolay. Tüm insanları doğru yola getirmeye çalışmak yerine herkes kendi yaşam alanlarını yaratmalı. Ben kendi doğru bildiğim eğitim yöntemlerini okullarını yaratmalıyım ve çocuklarım ve isteyen bu okullarda okumalı. Ben ve benim gibi düşünenler kendi yaşamlarını yaratıp yaşayabilmeliler. Yoksa tüm eğitim sistemini düzelteyim ve herkes benim doğru bildiğim eğitim sistemine göre eğitim alsın demek boşa enerji harcamaktır. Bu şekilde ancak kendimizi bitiririz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aslında bu olayın sonunda da ''otizm'' olayında olduğu gibi bir sonuç bekledim.

Adam ateistlerle tecavüz mağdurmlarını, faşistleri, ırkçıları, eşcinselleri aynı kefeye koyduktan sonra basına ''tecavüz mağdurlarından, ırkçılardan ve eşcinsellerden özür dilerim'' diye açıklama yapabilirdi.

Neyse ki çok fazla üzerine gidilmedi de en azından bu türlr ile aynı derecede kaldık, yoksa daha da altına indirilecektik, otistiklerden daha aşşağı gösterildiğimiz gibi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

YA ben ilk başlarda oy verdim ama AKP evrimi kabul edip çocuklara bunun eğitimini vermezse bir daha da oy vereceğimi sanmıyorum. 350 milyon aşkın fosil bulunmuş bilmem ne bulunan fosillerde bulunan DNA lar geçmişte yaşayan türler hakkında bilgi veriyor, mesela geçmişte yaşayan canlının gen haritası çıkarılıyor bilmem ne eğer AKP evrimi kabul edip adam gibi okulda bunun eğitimini vermezse -ki üniversitelerde zaten evrim okutuluyor- ben de gericiliğe oy vereceğimi sanmıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilmediğin şeye ne yorum yazıyorsun o zaman?

Bilmediğim şeyi yorumlamıyorum ki: Biraz dikkatli oku düşün. Akp linin söylemi nefret ve kin söylemi. Sen de yönetici olarak bir üyeyi aynı nedenle atmışsın. Hacı ise bu nefret ve kin söylemini ciddiye almama yönünde iletiler yazıp duruyor. AYnı hacı ateisler iki yüzlüdür diye başlık açmamışmıydı. Evet..İşte adam gerçekten haklı arkadaş. Ateistler iki yüzlü. Çünkü kendi iki yüzlü .Hacının başka iki yüzlülükleri de var tabii onları diğer başlıkta göstereceğim.

Bu arada diğer mesajımı silen ezik çıkmamış ortalığa..Neyse

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilmediğim şeyi yorumlamıyorum ki: Biraz dikkatli oku düşün. Akp linin söylemi nefret ve kin söylemi. Sen de yönetici olarak bir üyeyi aynı nedenle atmışsın. Hacı ise bu nefret ve kin söylemini ciddiye almama yönünde iletiler yazıp duruyor. AYnı hacı ateisler iki yüzlüdür diye başlık açmamışmıydı. Evet..İşte adam gerçekten haklı arkadaş. Ateistler iki yüzlü. Çünkü kendi iki yüzlü .Hacının başka iki yüzlülükleri de var tabii onları diğer başlıkta göstereceğim.

Bu arada diğer mesajımı silen ezik çıkmamış ortalığa..Neyse

EEE?

Ben o adamın söylediklerini eleştirdim. Bu başlıkta da kinayeli iletim asılıdır. Aynı söylemi müslümanlar için yapan şahsı da gönderdim.

Görüşlerimiz uyuşmayabilir ne var bunda? Hacı bey görse üyeliğini silmeyebilirdi, ben gördüm sildim. Yani iki farklı insanın farklı görüşleri "tutarsızlık" mıdır?

İletinle benim alakam yok...Ben herkese neden sildiğimi yazarım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aslında haklısın ben de tam olarak kararımı vermiş değilim ama geçenlerde reklam yapmak istemiyorum KOmünist partiye e-mail attım üye olmak için ne yapmak gerek diye sordum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

EEE?

Ben o adamın söylediklerini eleştirdim. Bu başlıkta da kinayeli iletim asılıdır. Aynı söylemi müslümanlar için yapan şahsı da gönderdim.

Görüşlerimiz uyuşmayabilir ne var bunda? Hacı bey görse üyeliğini silmeyebilirdi, ben gördüm sildim. Yani iki farklı insanın farklı görüşleri "tutarsızlık" mıdır?

İletinle benim alakam yok...Ben herkese neden sildiğimi yazarım.

:=) Canım benim senin yaptığın doğru zaten. Hacı görse silmeyebilirdi diye bir şey olamaz. Sorun orada. Ve esasen sorun burada bu söylemlerin normalleştirilmsine yönelik ifadeler kullanmak.

Aynı duruma farklı yaklaşım gösteren yönetim iki yüzlüdür, ciddiye alınmaz. Yöneticilik dediğin şey bir kimlik altında yapılır ve o kimlik kişinin öz kimliği de değildir. Sen burada kendi kişiliğin, kabullerin ile değil ateistorumun kimliği ile yöneticisin. Hacı da aynı şekilde. Şimdi ben bir başlıkta ateislere karşı kin ve nefret söyleminde bulunacağım. O başlığa sen bakma sadece hacı baksın. Çünkü atılmak istemiyorum. Bu isteğimi normal karşılayabiliyorsan iki yüzlülüğün ateisforum kimliğinde mevcut oluğunu da kabul etmiş oluyorsun. Seni az tanıyor olsam da normal karşılamayacağını tahmin edebiliyorum.

Şimdi sen böyle bir yönetime güvenir misin? Böyle bir ortamı ciddiye alır mısın? Böyle bir kimliğin parçası olmaktan utanmaz mısın?

tarihinde Kemoterapi tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar ilk başlarda söylediğim şeylere pişmanım aslında, AKP'ye oy verme konusunda sanırım vermeyeceğim komünist partiye sempatim var bu aralar, komünistler gelip Hitler gibi ortalığı dağıtsalar iyi olur çünkü bu aptal halka müstahaktır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...