Jump to content
adalet123

Karşı devrim mi kazandı?

Recommended Posts

Merhaba herkese,Aihm muhammed e pedofili demeyi hakaret saymış.Bu bir skandaldır.Ülkede ki tek adil yargılanma merci olarak başvurulan yerden dahi ihanete uğradık.

 

Evet arkadaşlar artık bu sistem,bu düzen bizi yani dinsizleri ve laik,bilim yanlısı bireyleri dışlıyor.

 

Ayaklanmalıyız,nasıl,nerede ve ne zaman bilmiyorum ancak ayaklanmalıyız.Bu düzene var olduğumuzu ve var olmaya devam edeceğimizi, gerekirse can verip, can alarak göstermeliyiz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
17 minutes ago, adalet123 said:

Merhaba herkese,Aihm muhammed e pedofili demeyi hakaret saymış.Bu bir skandaldır.Ülkede ki tek adil yargılanma merci olarak başvurulan yerden dahi ihanete uğradık.

 

Evet arkadaşlar artık bu sistem,bu düzen bizi yani dinsizleri ve laik,bilim yanlısı bireyleri dışlıyor.

 

Ayaklanmalıyız,nasıl,nerede ve ne zaman bilmiyorum ancak ayaklanmalıyız.Bu düzene var olduğumuzu ve var olmaya devam edeceğimizi, gerekirse can verip, can alarak göstermeliyiz.

Bir bireyin değeri ve ederi aynı şey değildir. İyi ve kötüyü yer değiştirmek: "şey" değerini değiştirir ama ederini değiştirmez. 
 
Yani, bu karar senin fikri mülkiyetinde ederi böyle iken nasıl karar verilir iken Müslümanların için değeri böyle iken nasıl bu söylenirdir. 
 
Hukuk, cisimlerin cebirsel ederini hesaplamaz. O değerini okur. Fark budur. Dolayısı ile karar doğrudur. 
 
Laiklik bir dinsel ritüeldir. Laiklik zaten din için var olur. Laiklik yanlısı birey bilimsel olmaya yetersizdir. Bilimsel davranış biçimi nesnel bir ateizmin ama öznel bir din özgürlüğünün de mecburiyetidir. 
 
Sistem dediğin devlete her vatandaş istemese de istesede mecbur ve bağımlıdır. Ve bizlerin devleti sistem olarak yargılamamız büyük bir saçmalıktır. Çünkü devlet şey lerden oluşur. İyi ve kötü bu şeylerin değişmesi yani iyinin kötü kötünün iyi olması "şey" olmaktan bizi ayıramaz. Yani karşı devrim diye bir şey olamaz ki kazansın. 
 
 
Özetle deizm gibi her birey devletin bir parçası olarak aynı zamanda devlettir. Sistemdir. Bu yüzden devlete karşı ayaklanma insanın kendisine ayaklanması gibi saçma bir şeydir. 
 
Sen hiç ayaklanan işçinin karşılığında son model arabaya bindiğini gördün mü? En iyi ihtimal kovulmuyorsa maaşına 100€ zam alır. Buda holding sahibinin suşisinden vaz geçmesine neden olacak bir etki değildir. 
 
Aksine bizler sistemden yana devletçi olmalıyız.  Bakınız devletçilik ilkesi. 
 
Düşüncelerin savunulduğu bir kabul bize üstün bakma şansını vermez. Ateizmin öznel kabulü gibi. Sisteme üsten bakamazsınız.
 
Heyecanınızı anlayamıyorum. Ne demek ayaklanmak, bu çok yanlış bir düşünce. Niye can alınacak can verilecek. Katilmiyiz biz. Şovalye zamanlarında bile görülmemiş bir düşünceden mi geliyoruz. 
 
Şimdi kendini Atatürkün yerine koy. Eğer kurtuluş savaşını yaşanmasaydı ve çok fazla osmanlı kanı akacak olsaydı bu Cumhuriyeti kurarmıydı? Devrimler içinde en nadide örneği Atatürk dür. Çünkü kansızdır. Halk sevgisine dayanır. Halk kahramanlığına. 
 
Hindistan'a nasıl özgürlük geldiğine yada fransız hatta sscb ye bakınız. En değerli değişim insanlara ve doğaya en az etki edendir. Japonya savaşı kaybetti ama abd insanlığını. 
 
Bu düşüncelerinizi son derece yanlış ve cahilce buluyorum. 
 
 
 
 
 
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Rhodium yazdı:
Bir bireyin değeri ve ederi aynı şey değildir. İyi ve kötüyü yer değiştirmek: "şey" değerini değiştirir ama ederini değiştirmez. 
 
Yani, bu karar senin fikri mülkiyetinde ederi böyle iken nasıl karar verilir iken Müslümanların için değeri böyle iken nasıl bu söylenirdir. 
 
Hukuk, cisimlerin cebirsel ederini hesaplamaz. O değerini okur. Fark budur. Dolayısı ile karar doğrudur. 
 
Laiklik bir dinsel ritüeldir. Laiklik zaten din için var olur. Laiklik yanlısı birey bilimsel olmaya yetersizdir. Bilimsel davranış biçimi nesnel bir ateizmin ama öznel bir din özgürlüğünün de mecburiyetidir. 
 
Sistem dediğin devlete her vatandaş istemese de istesede mecbur ve bağımlıdır. Ve bizlerin devleti sistem olarak yargılamamız büyük bir saçmalıktır. Çünkü devlet şey lerden oluşur. İyi ve kötü bu şeylerin değişmesi yani iyinin kötü kötünün iyi olması "şey" olmaktan bizi ayıramaz. Yani karşı devrim diye bir şey olamaz ki kazansın. 
 
 
Özetle deizm gibi her birey devletin bir parçası olarak aynı zamanda devlettir. Sistemdir. Bu yüzden devlete karşı ayaklanma insanın kendisine ayaklanması gibi saçma bir şeydir. 
 
Sen hiç ayaklanan işçinin karşılığında son model arabaya bindiğini gördün mü? En iyi ihtimal kovulmuyorsa maaşına 100€ zam alır. Buda holding sahibinin suşisinden vaz geçmesine neden olacak bir etki değildir. 
 
Aksine bizler sistemden yana devletçi olmalıyız.  Bakınız devletçilik ilkesi. 
 
Düşüncelerin savunulduğu bir kabul bize üstün bakma şansını vermez. Ateizmin öznel kabulü gibi. Sisteme üsten bakamazsınız.
 
Heyecanınızı anlayamıyorum. Ne demek ayaklanmak, bu çok yanlış bir düşünce. Niye can alınacak can verilecek. Katilmiyiz biz. Şovalye zamanlarında bile görülmemiş bir düşünceden mi geliyoruz. 
 
Şimdi kendini Atatürkün yerine koy. Eğer kurtuluş savaşını yaşanmasaydı ve çok fazla osmanlı kanı akacak olsaydı bu Cumhuriyeti kurarmıydı? Devrimler içinde en nadide örneği Atatürk dür. Çünkü kansızdır. Halk sevgisine dayanır. Halk kahramanlığına. 
 
Hindistan'a nasıl özgürlük geldiğine yada fransız hatta sscb ye bakınız. En değerli değişim insanlara ve doğaya en az etki edendir. Japonya savaşı kaybetti ama abd insanlığını. 
 
Bu düşüncelerinizi son derece yanlış ve cahilce buluyorum. 
 
 
 
 
 
 

 

Maalesef dediklerinizi anlayamadım.Pedofili bilimsel bir tanımdır ve sapıklıktır.Kanunler nezdinde de suçtur.Pedofili yerine,çocuk tecavüzcüsü deseydi sorun olmayacak mıydı?

 

Devlet dediğiniz şey bireylerin çeşitli mevkilerde çalışarak bir sistemi oluşturmasıdır.Ve herkes gibi devletlerde yozlaşır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, adalet123 said:

 

Maalesef dediklerinizi anlayamadım.Pedofili bilimsel bir tanımdır ve sapıklıktır.Kanunler nezdinde de suçtur.Pedofili yerine,çocuk tecavüzcüsü deseydi sorun olmayacak mıydı?

 

Devlet dediğiniz şey bireylerin çeşitli mevkilerde çalışarak bir sistemi oluşturmasıdır.Ve herkes gibi devletlerde yozlaşır.

Senin mantıksal çıkarımın bir matematik formülü net ve kesin. Bu evrensel olsa bile bir eder. Ancak hukuk bir akademi ispatı değildir. Hukuk değerleri okur. Müslümanlık için peygamber bir değerdir. Bu sebeple....Örneğin hırsız adi bir suçludur. Ama toplum hırsızı hırsız yapmaktan geri duracak sosyoekonomik bir tutum sergilemiş mi? Hırsızlık genetiktir. Şeker hastalığı genetiktir. Bu neoliberal bir saçmalık. Ne şeker ne Muhammed nede hırsız. Hepsi güzel bir kaşıma sadece. Şimdi 15 Asır önceki bir peygamber için iddia ediyorsun önemsiyorsun da. 

 

 

Şimdi bu halk, PKK fetö şeriat vb bir çok unsur içinde parçalanmaya asimilize edilmeye çalışılıyor. Karikatür veya islam peygamberine pedofili suçlaması gibi bu Tanrı varmı yok mu felsefi değeri açısından koca bir hiç dir. Ancak varlık dünyamıza kast için çok güzel bir kaftandır. 

 

Sen hiç isa peygamberi ahime gönderen bir Alman duydun mu? Velevki İslam peygamberi aleyhine ahim karar verdi, bu durumda Türkiye'de ki propaganda ve halk kışkırtması nasıl olurdu? 

 

Devletler yozlaşmaz. Bir tane yozlaşan devlet söyle. Devlet bir organik yapı değil yapay bir yapıdır. Doğa alehtarıdır. Yozlaşma doğada olur. Mesela nehiri saldırgan bir ot kaplaması gibi.

 

Devlet memur olma hali değildir. Devlet doğaya karşı insanların bir araya gelme şeklidir. Ve devleti en çok oluşturan en büyük husus bizzat halkın kendisidir. 

 

 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

AİHM, Muhammed'in pedofil olup olmadığına karar vermedi. Zaten AİHM öyle bir yer değil! Dünyada bilmem ne kadar insanın peygamberim dediği, kutsalım dediği bir kişiye pedofil diyerek, ona inananlara hakaret edemezsiniz diyor! AİHM bunu söylüyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Karşı devrim mi kazandı?

 

Niye devrim kazanmıştı da geri karşıdevrimcilerin eline mi geçti?

 

Şimdiye kadar pek etkili olmayan bir kaç devrim dışında dünyada henüz devrim kazanılmamıştır. Hatta insanın varlığından bu yana dünya hep karşı devrimcilerin elindedir. Türkiye'de ise sadece 15 yıl sürdü...

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şu yeni yetme üyeler kadar boş beleş bir topluluk görmedim şu forumda. Bu tipleri ciddiye alıp hiç cevap vermemek lazım. Kafa bomboş, bildiği 3 -5 terimi yan yana getirmeyle düşündüğünü filan sanıyor. Aihm ne için karar vermiş, karşı devrim ne alaka... Yap çorbanı sal ortaya. Sorsan nüfus cüzdanında din bölümünde islam yazar ama gelip burada can vermekten can almaktan bahseder. 2 gün karanlıktan korkunca gelip burada başlık açar çare arar. 5 gün motor araştırması yapıp 6. gün yeni motor icat eder. Bunları ciddiye alıp adam yerine koyup cevap vermek zaman kaybı ve aptallıktır. 

tarihinde Gece ve Müzik tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Aklınız sıra cevap veremediğiniz konuyu benimlen alay edip, küçümseyerek değersizlestirmeye çalışıyorsunuz.

 

Bu yaptığınız terbiyesizliktir ve alcakcadır.Karşısına çıkmaya korktuğunuz kişiye arkadan saldıran namert insansınız.Kendi ezik,işe yaramaz,hiç bir şey üretmeyen ve zavallı halinize bakıyor,benim gibi çalışan,kendini geliştiren ve bilim ve teknoloji ile ilgilinen insanları gördükçe kuduruyorsunuz.Kısa süreli psikolojik bir sorunum üzerinden dahi beni aşağılamaya kalkıyorsunuz.Sizin gibilerin ciğerini bilirim.Kendi küçük aklınızla bulduğunu zannettiğimiz kusurlar üzerinden insanlara çamur  atıp,kendi ezik,sünepe halinizi tatmin etmeye çalışıyorsunuz.Ruh hastaları  sizi.Gece ve müzik denen insan artıgı,bu sözlerim sanadır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, Muzingo yazdı:

 

Seni görende bir şey sanacak. 5 senede attığın 35 mesaj onlarda millete hakaret etmekle alakalı. Ne kadar ateist varsa saldırmışsın gizli akpli misin sen ?
Ne bilimsel bir konuya katılmışsın ne tarih yazmışsın ne siyaset. Ya ateistlere saldırmışsın yada müzik eklemişsin.
Nerenin dincisisin sen söyle bakalım ?

*********

Şu attığın mesajlara bakalım

*********

Yalancı olan sensin de üstüne varmayayım diyordum kendin kaşındın. Sen iyice kafayı yemişsin. Gittikçe daha da çirkin bir insan oluyorsun biliyor musun hacı? Yaşlandıkça insanlar çocuklaşır tamam anlayabiliyorum fakat burası yaşlı bakım evi değil. Kusura bakma.

 

Haha, kimin yalancı ve terbiyesiz olup bir cevabı olmadığı ortada.hacı
Her neyse, sana uyup daha fazla çirkinleşmeyeceğim. 

 

Bunları ciddiye alıp adam yerine koyup cevap vermek zaman kaybı ve aptallıktır.

 

Ben söyleyeyim nedenini. Geneliniz aptal, sorunlu ve forumun amacı ve ilkeleriyle bir birlikteliğiniz yok.
Bu forum sizlerin ayyaşlığınıza, uyuşturucu bağımlılığınıza, psikolojik rahatsızlıklarınıza günlük olsun diye veya çare bulunsun diye kurulmadı. Defolup profesyonel desteğinizi alın alabiliyorsanız.


**********

Diğer mesajlarına bakmadım bile kim bilir ne kadar daha saçmaladın şu 35 mesajında.

Forum yönetimi foruma egolarını tatmin etmeye gelen bu adiyi şutlamayacak mısınız ?

 

Sana aptal demeye gerek yok örneğin. Nereden çıktı o 5 yıl?  Bir kaç tane daha 5 yıl eklemen gerekiyor oraya. İşte bunun için hep böylesiniz. Düşünme metodlarınız arızalı. Veriniz, bilginiz yok. Sığsınız sığ.  Karşı devrim söylemi ile aihm kararını birleştirip can almayı, can vermeyi öneren birinin kafasından gram farkın yok. Sanıyorsunuz ki farklı şeyler konuşup farklı şeyler tartışıyor farklı yollar düşünüyorsunuz. Aptallık belirtileri hep aynıdır aynı. Hiç şaşmaz. Aptallara emek vermek ise tercih meselesidir. İlk başlarda önyargısız yaklaşırım insanlara ama çoğunuz da aynı tornadan çıkmışsınız be.

 

Ben fena dinciyimdir ve buraya ateistforumu bitirmeye geldim. Korkun benden. Böööö.

 

Yöneticiler istedikleri zaman beni atabilirler. Özel mesaj at admine şikayet et; atsın beni. ''Bana aptal demedi ama kesinlikle  aptal olduğumu düşünüyor, başka insanlara da aptal demiş'' diye şikayet et. İstedikleri gibi atabilirler beni. Atılınca üzülüp ağlayacağım söz....

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Gece ve Müzik in verdiği tepkiler biraz ağır da kaçsa konu pek bir hayalperest olmuş.

 

Kime karşı bir savaş kazanacaksın halka mı ? 

 

Kimi öldüreceksin halkı mı ?

 

Muhammede alenen pedofili demek hakarete girer ve ceza gerektirebilir evet.

Bunu Atatürk'e ''ayyaş'' demeye karşılık olarak görebilirsin. Bu bende dahil bir çok kişiyi istemsiz olarak kızdıracak bir söylem olur. 

 

Biraz empati kurmayı öğrenmelisiniz bence. 

 

Tavan arasını hak eden bir konu olduğunu düşünüyorum. 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar başlığı yanlış ve başlık sahibini de yetersiz bulmanız başlığı önemsiz yapmaz, aksine bu konular hakkında yeterli bilgiye sahip olmayanlar için bu tür başlıklar yararlıdır.

Zaten içerik bir yorum olsa da başlığın kendisi bir sorudur, sorular saçma da olsa gelişim için önemlidir. İnsanlar kendi doğrusunu ve kendi karekterini bilgi sahibi olmadan oturtamaz, bunun için yanlışlar, saçmalıklar olacaktır ve hatta olmalıdır. Kendim genelin saçma ve yanlış bulduğunu daha çok önemsiyorum, üstelik soru soran kişi sürüden kopma arayışında ise benim için sorular daha önem kazanıyor. Bu yüzden yanlış ve saçma bulduğunuz soru başlıklarına vereceğiniz cevaplar sadece soru sahibine değil aynı zamanda diğer ziyaretçiler için de fikir verecektir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, bilgivehis yazdı:

Arkadaşlar başlığı yanlış ve başlık sahibini de yetersiz bulmanız başlığı önemsiz yapmaz, aksine bu konular hakkında yeterli bilgiye sahip olmayanlar için bu tür başlıklar yararlıdır.

Zaten içerik bir yorum olsa da başlığın kendisi bir sorudur, sorular saçma da olsa gelişim için önemlidir. İnsanlar kendi doğrusunu ve kendi karekterini bilgi sahibi olmadan oturtamaz, bunun için yanlışlar, saçmalıklar olacaktır ve hatta olmalıdır. Kendim genelin saçma ve yanlış bulduğunu daha çok önemsiyorum, üstelik soru soran kişi sürüden kopma arayışında ise benim için sorular daha önem kazanıyor. Bu yüzden yanlış ve saçma bulduğunuz soru başlıklarına vereceğiniz cevaplar sadece soru sahibine değil aynı zamanda diğer ziyaretçiler için de fikir verecektir.

 

Bu anlattıkların romantik peygambercilik sevgili bilgivehis. Düşünme metodu arızalı insanlara hiçbir şey veremezsin. Çünkü o metod zaten yılların birikimi maddi bir süreçtir. İçinde alışkanlıklardan tut, psikolojik tutuma, hormanal seviyelerden aldığı eğitim ve yaşadığı çevreye kadar bir sürü etken var. Hani fabrikaya inek sokup sosis çıkması o fabrikanın çalışma uzmanlığını gösterir, aklından kabaca süreçleri tehmin edersin. Bu tip insanlara bilgi soktuğunda ortaya çıkan şey kendi süreçlerinden geçirerek ortaya çıkardıklarıı saçmalıktır.  Hiçbir yere varmaz o sonuçlar.

 

Bak başlık sahibinin ''patent alma'' ve ''karanlıktan korkmak'' başlıklarını bir incele. Ben bu başlıklara önyargısız bildiğim kadarıyla yardımcı olabilecek şeyler yazdım. Sonuç : karanlık korkusu zaten azalmış bir iki günde. İnsan kişisel bir sorununu genel bir alana aktarırken kendini tartar. Bu ciddi bir sorun mudur, sürekliliği var mıdır, diğer uzmanlar bu konuda neler söylemiştir diye herhangi bir araştırma, düşünme değerlendirme süreci yok kafasında. Hemen foruma yazmış bir kaç cevap sonra da konu ortada bırakılmış kendisi tarafından. Uzmana gitti mi sizce? Foruma yazayım birisi bana anlatsın ben de iyi olayım...Uzaktan derdine çare bulmak sence ne kadar sağlıklı bir kafanın ürünü olabilir? Bu nesillerin tek aradığı şey onaylanmak. Oluşlarını onaylamaktan başka dertleri yok, oluşlarını değiştirmekle ilgili hiçbir kaygıları da yok. Sadece bu üye için demiyorum, son gelenlerin çoğunluğu böyle. Sen de farkındasındır forumda konuşulan konuların.

 

Patent alma başlığında da önyargısız olarak cevap verdim. Sonuçta bu üyenin motor hesaplamalarını yapabilecek kadar ne matematik bilgisi var ne de motor çalışma prensiplerini biliyor. Bilimi merak etmeyle, teknoloji takip etmekle kendini övüyor ama kendi motorunu yapan biri olarak çalışma alanı ile ilgili hiçbir bilgisi yok. Sence bu doğal mı?Bunun farkındayız değil mi? Ama yine de cevap veriyoruz aptallık ederek. Sonuçta olay Nasa'ya başvurmaya ulaştı. Bir şey yoksa uzak mesafelere taşınır. 

 

Bu tipler sürekli ağızlarında sakız çiğnerler sana da sakız çiğnediklerini gösterirler ağızlarını aça aça. Şu başlıktaki can alma, can verme eylemselliği var ya, o kadar kofti bir tepki ki. Çok gördük biz burada yüksek todnan atıp tutan, sonrasında forumda kendilerini bile hedef almayan ciddi dertler yaşandığında  ortalıktan sıvışanları. Bırak can almayı can vermeyi ateist olduklarını bile söyleyemez çoğu bu tiplerin. 

 

Romantik peygambercilik oynamak isteyen oynayabilir. Ben de bu konularda fikrimi belirtir geçerim. Vakit ve emek vermek isteyen verir. Boşa kürek çektiğinizi anlamak uzun sürüyorsa ve değişmiyorsanız kendi sorununuzdur bu. Çok kolaylıklar ve sabırlar dilerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Gece ve Müzik yazdı:

 

Bu anlattıkların romantik peygambercilik sevgili bilgivehis. Düşünme metodu arızalı insanlara hiçbir şey veremezsin. Çünkü o metod zaten yılların birikimi maddi bir süreçtir. İçinde alışkanlıklardan tut, psikolojik tutuma, hormanal seviyelerden aldığı eğitim ve yaşadığı çevreye kadar bir sürü etken var. Hani fabrikaya inek sokup sosis çıkması o fabrikanın çalışma uzmanlığını gösterir, aklından kabaca süreçleri tehmin edersin. Bu tip insanlara bilgi soktuğunda ortaya çıkan şey kendi süreçlerinden geçirerek ortaya çıkardıklarıı saçmalıktır.  Hiçbir yere varmaz o sonuçlar.

 

Bak başlık sahibinin ''patent alma'' ve ''karanlıktan korkmak'' başlıklarını bir incele. Ben bu başlıklara önyargısız bildiğim kadarıyla yardımcı olabilecek şeyler yazdım. Sonuç : karanlık korkusu zaten azalmış bir iki günde. İnsan kişisel bir sorununu genel bir alana aktarırken kendini tartar. Bu ciddi bir sorun mudur, sürekliliği var mıdır, diğer uzmanlar bu konuda neler söylemiştir diye herhangi bir araştırma, düşünme değerlendirme süreci yok kafasında. Hemen foruma yazmış bir kaç cevap sonra da konu ortada bırakılmış kendisi tarafından. Uzmana gitti mi sizce? Foruma yazayım birisi bana anlatsın ben de iyi olayım...Uzaktan derdine çare bulmak sence ne kadar sağlıklı bir kafanın ürünü olabilir? Bu nesillerin tek aradığı şey onaylanmak. Oluşlarını onaylamaktan başka dertleri yok, oluşlarını değiştirmekle ilgili hiçbir kaygıları da yok. Sadece bu üye için demiyorum, son gelenlerin çoğunluğu böyle. Sen de farkındasındır forumda konuşulan konuların.

 

Patent alma başlığında da önyargısız olarak cevap verdim. Sonuçta bu üyenin motor hesaplamalarını yapabilecek kadar ne matematik bilgisi var ne de motor çalışma prensiplerini biliyor. Bilimi merak etmeyle, teknoloji takip etmekle kendini övüyor ama kendi motorunu yapan biri olarak çalışma alanı ile ilgili hiçbir bilgisi yok. Sence bu doğal mı?Bunun farkındayız değil mi? Ama yine de cevap veriyoruz aptallık ederek. Sonuçta olay Nasa'ya başvurmaya ulaştı. Bir şey yoksa uzak mesafelere taşınır. 

 

Bu tipler sürekli ağızlarında sakız çiğnerler sana da sakız çiğnediklerini gösterirler ağızlarını aça aça. Şu başlıktaki can alma, can verme eylemselliği var ya, o kadar kofti bir tepki ki. Çok gördük biz burada yüksek todnan atıp tutan, sonrasında forumda kendilerini bile hedef almayan ciddi dertler yaşandığında  ortalıktan sıvışanları. Bırak can almayı can vermeyi ateist olduklarını bile söyleyemez çoğu bu tiplerin. 

 

Romantik peygambercilik oynamak isteyen oynayabilir. Ben de bu konularda fikrimi belirtir geçerim. Vakit ve emek vermek isteyen verir. Boşa kürek çektiğinizi anlamak uzun sürüyorsa ve değişmiyorsanız kendi sorununuzdur bu. Çok kolaylıklar ve sabırlar dilerim.

 

Aklı sıra ateizmi kullanarak ego tatmini yapan zavallısın.Senin gibi ruh hastalarının ciğerini bilirim diye boşa söylemedim.Köşeye sıkıştın ve ateizme sarılarak sıvısmaya çalışıyorsun.Adi herif seni.Aihm verdiği karar hukuksuzdur.Can alma konusuna gelince ateizm için değil,geri kalmışlığa,yolsuzluklara,baskıcı,yobaz zihniyete karşı AYAKLANMALIYIZ.Nüfus cüzdanımda ne yazdığını nerden biliyorsun müneccim malafatımı yedin?

 

Yaptığım motor ile ilgili 3 yıldır çalışıyorum ve bir çok kişiden uzmandan fikir aldım.Ne yapmaya çalıştığım anlaşılmasın diye teknik konulara girmedim.Nasaya proje satan insanları araştırın bir çoğu gayet sade ve zekice projelerle bunu başarmış.Bunların sende farkindasin ancak adi,zavallı ve işe yaramaz,aşağılık komleksli bir hastasın.Ateizme sığınma ne olduğun kabak gibi ortada.Gizli Ak-itseni.Psikolojik soruna gelince,araştırdım basit bir nedeni de olabilir çok daha derin bir nedeni de.Bu nedenle psikoloğa gitme kararı aldım.Ancak 3 gün içinde kendiliğinden geçti.Bunu bile bana karsikullanacak kadar sefil birisin.Konuyu saçma ve gereksiz bulduğunu belirtseydin gerekli görürsem sildirirdim zaten.Ama senin amacın çamur atmak olduğu için açtığım konular senin umranda değil.Sadece o aşağılık kişiliğini tatmin etmek için beni ezmenin ve alay etmenin yollarını arıyorsun.Sağlam kayaya çarpınca da ateist rolü yapıyorsun.Yavrum benim ben 4-5 yıldır burdayım.Senin gibi sülükleri iyi bilirim.Buraya ateist kılığında gelmiş dindarlardansın sen.Hadi bas git.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Can almak can vermek Işid, Fetö gibi radikalize veya sinsi yapıların işidir. Ezberleriyle hareket eden, kendi şahsiyetleri oluşmamış, iradelerini başkalarına teslim edenlerin işidir. Bu örgütlerin yerine hangi yapıları koyarsaniz koyun sonuç değişmez. İsimler değil ilkeler önemlidir. Örneğin Fetö yıllarca güya radikalizmin karşısında bir hoşgörü cemaatiydi. Ancak gizli hedefleri için onların da nasil can alıp can verdiklerini gördük. Bizim gizli hedeflerimiz yok. Benim biricik ilkem; yaşamak ve yaşatmaktır. Bizim işimiz can vermek olmalı. Ama kendi canimizdan vazgeçerek değil, kişiliklerini kaybetmiş insanlara kişilik kazandırarak! Ateistforum'da yaptığımız da bu: Önyargılari parçalamaya çalışmak, bir rüyadan uyanmak istemeyenleri gerçeğe çağırmak.. Bu iş, birinci anlamındaki can vermek işinden daha zordur! Ancak bunu başardığımız zaman hem insanlarımız hem de tüm insanlık can bulmuş olacak, hayata dönmüş olacak...  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Getaf yazdı:

Can almak can vermek Işid, Fetö gibi radikalize veya sinsi yapıların işidir. Ezberleriyle hareket eden, kendi şahsiyetleri oluşmamış, iradelerini başkalarına teslim edenlerin işidir. Bu örgütlerin yerine hangi yapıları koyarsaniz koyun sonuç değişmez. İsimler değil ilkeler önemlidir. Örneğin Fetö yıllarca güya radikalizmin karşısında bir hoşgörü cemaatiydi. Ancak gizli hedefleri için onların da nasil can alıp can verdiklerini gördük. Bizim gizli hedeflerimiz yok. Benim biricik ilkem; yaşamak ve yaşatmaktır. Bizim işimiz can vermek olmalı. Ama kendi canimizdan vazgeçerek değil, kişiliklerini kaybetmiş insanlara kişilik kazandırarak! Ateistforum'da yaptığımız da bu: Önyargılari parçalamaya çalışmak, bir rüyadan uyanmak istemeyenleri gerçeğe çağırmak.. Bu iş, birinci anlamındaki can vermek işinden daha zordur! Ancak bunu başardığımız zaman hem insanlarımız hem de tüm insanlık can bulmuş olacak, hayata dönmüş olacak...  

 

Kesinlikle haklısınız.Ancak biz bunu yaparken birileri bizi öldürmeye çalışırsa ne yapmalıyız?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 12.12.2018 at 00:38, adalet123 yazdı:

Merhaba herkese,Aihm muhammed e pedofili demeyi hakaret saymış.Bu bir skandaldır.Ülkede ki tek adil yargılanma merci olarak başvurulan yerden dahi ihanete uğradık.

 

Evet arkadaşlar artık bu sistem,bu düzen bizi yani dinsizleri ve laik,bilim yanlısı bireyleri dışlıyor.

 

Ayaklanmalıyız,nasıl,nerede ve ne zaman bilmiyorum ancak ayaklanmalıyız.Bu düzene var olduğumuzu ve var olmaya devam edeceğimizi, gerekirse can verip, can alarak göstermeliyiz.

 

O kadar sorunlu bir ileti ki bu... Birbiriyle alakasız kavram ve olguları çorba yapmış, sonra da sana kızdıkları için insanlara kızmışsın. 

Hepsini geç, başlığı açma biçimin yanlış. Neyse işte, her bakımdan çok sorunlu ve ne yazık ki forum için zararlı bir başlık.

Tavanarası'na gidecek.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Türk Ateist yazdı:

 

O kadar sorunlu bir ileti ki bu... Birbiriyle alakasız kavram ve olguları çorba yapmış, sonra da sana kızdıkları için insanlara kızmışsın. 

Hepsini geç, başlığı açma biçimin yanlış. Neyse işte, her bakımdan çok sorunlu ve ne yazık ki forum için zararlı bir başlık.

Tavanarası'na gidecek.

 

Foruma yakışmayan bir mesaj attı isem hepinizden özür diliyorum.Amacım adil ve güvenli bir şekilde yaşamamız gerektiği idi.

 

Hepinizden tekrar özür dilerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, adalet123 said:

 

Foruma yakışmayan bir mesaj attı isem hepinizden özür diliyorum.Amacım adil ve güvenli bir şekilde yaşamamız gerektiği idi.

 

Hepinizden tekrar özür dilerim.

Vay be işte bu karakter takdire şayan olandır. Tebrik ederim. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...