Jump to content

harmoniaa

Üyeliğini Sildirmiş Kullanıcı
  • İçerik sayısı

    631
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

8 Takipçiler

harmoniaa Hakkında

  • Derece
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Female

Güncel Profil Ziyaretleri

2.906 profil görüntüleme
  1. harmoniaa

    ÜYELİĞİ SONLANDIRILAN KULLANICILAR

    Üyeliğimin silinmesini rica ediyorum.
  2. Evet zaten yalan söylüyor. Adminin falan uyardığı yok direk banlamışlar. Ayrıca ne için uyarılacak? Kendi halinde başlıklar açıp duran birisi... Arka tarafta pis oyunlar çeviriyormuş... Buranın arkası da varmış öğrenmiş olduk.
  3. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    :D Güldürdün ya Yeni üyesin ama beni de baya yakından takip ediyosun anlaşılan. Yadellerdeki yurtdaş demişken "neden yurtdaş?" diye bir başlık açmıştı..o aklıma geldi şimdi... forumda sağolsun çok güldürmüştür bizi gittiğine elbet üzüldüm fakat orada ironi yapmıştım Sana gelince, Cevap vermeye bile değmezsin ama yine de söyleyeyim, cinsiyeti her şeyin önünde tutman, senin abazan bir müslüman olduğunu çok net ortaya koyuyor. Bu saçma mesajla birlikte bu konu da artık miadını doldurdu benim için.
  4. harmoniaa

    Müzikle açalım

    bir ülkenin politikacıları böyleyse...Halkı nasıl olur?
  5. harmoniaa

    Müzikle açalım

    espri seviyesi bu kadar güldürebildi beni fena degil
  6. harmoniaa

    Müzikle açalım

    Sözleri ne anlam taşıyor? anlamayamadım şimdi...
  7. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    malesef bos... yine bos.
  8. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    :D
  9. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    Burada eskiden beri takip ettiğimiz ve forumu okuyan müslümanları etkileyebilecek, uyanmalarını sağlayabilecek başlıkları yoğun bir şekilde açan ve sonuna kadar tartışan bir üye söz konusu. İnsanlar genellikle kendi görüşlerinin doğru olduğuna inanırlar zaten. Bu fikir ancak zamanla değişir ve değişim hızı kişiden kişiye farklılık gösterecektir. Adam zaten kendisince doğru olan fikirleri konu açıp paylaşacak ve karşı görüşlere karşı savunacak. Bundan daha doğal bir şey yok ki.
  10. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    Herşeyin bir ilki vardır. Zaten başlığı tavanarasına açma sebebim forumu çöplüğe çevirmemek. Forumda kimse kimseyi zorla tutmuyor derken?
  11. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    lan mı? Gayet anlaşılır ve güzel bir dille yazdığım görüşlerime verdiğin karşılık bu mu? Seni ve senin gibileri engellemek gayet mantıklı anlaşılan.
  12. harmoniaa

    Müzikle açalım

    https://www.youtube.com/watch?v=kE0pwJ5PMDg
  13. harmoniaa

    Ateistten milliyetçi olmaz iddiası

    Bunu beğenmediysen gezi parkında gözünü kaybeden adamın neden gözünü kaybettiği de aynı mantık çerçevesinde. Bu hırsız yönetime karşı bir farkındalık yaratmak ve bunun mücadelesini vermek için orada bulunuyordu. Başarılı yada başarısız bir mücadele olması hiç farketmez. Başarılı olsaydı bugün bu hırsızlardan kurtulmamız sağlanacaktı. Dolayısı ile herkes sadece kendini düşünürse tek tek avlanırsınız.
  14. harmoniaa

    NOLAN HAKKINDA

    İlber hoca ve celal hocanın konularına zaten degindik.Nolan'ın paylaştığı videoyu İzlediysen ilber ve Celal hocanın orada yaptıkları, müslümanların dümen suyuna girmekti. bunları elli defa tekrarlamanın gereği yok git oradaki videoyu izle.
  15. harmoniaa

    Şu belgesel hatalı mı?

    Bilgiler için teşekkür ederim Hacı ancak ben belgeseldeki "dünyanın bir golf topu boyutuna sıkıştırıldığındaki yoğunluk" meselesine takmıştım. Dünyanın yoğunluğunu viki den buldum daha sonra dünyanın hacminin, golf topuna oranlayarak yoğunluğunun ne derece artacağını buldum. Yine wikiden bulduğum karadelik yoğunluğu ile karşılaştırdığımda, belgeselde verilen örneğin yani dünyayı bir golf topuna sıkıştırmanın, çok çok daha fazla bir yoğunluk yaratacağını gördüm. Sanırım verilen örnek, yoğunluğun ne kadar fazla olduğunu kavrayabilmemiz için verilmiş abartı bir örnek.
×
×
  • Yeni Oluştur...