Jump to content

'Oflaz'

Normal Üye
  • İçerik sayısı

    1.079
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

'Oflaz' Hakkında

  • Derece
    Advanced Member
  • Doğum Günü 29-05-1982

Contact Methods

  • MSN
    lasiyyema_@hotmail.com
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Güncel Profil Ziyaretleri

3.640 profil görüntüleme
  1. 'Oflaz'

    Kuran'da inkar edilemiyecek hata!

    Patron anladığım kadarı ile ilmin bı hayli geniş.. sabiin ile sabiun arasında ki farkı söyleyebilir misin acaba..
  2. 'Oflaz'

    Benim Dinim Ne?

    Ne fark eder ki kendine bir iş bul dilersen evlen çoluk çocuğa karış hayatını yaşa..
  3. 'Oflaz'

    İyiler Mutlaka Kazanır

    Mevzu Kuran ın kendi içerisinde barındırdığı manaların forum ahalisi tarafından nasıl bilgisizce istimal edilmesi.. ki muhtemelen siz de bu çarpık anlayışın altyapısı nı hazırladığı bir boşluk içerisinde iken şahid olduğunuz bazı hadiseler sonucu dinsizliği seçmişsiniz.. yok ben yeterince sağlam malumata sahip saglam bir dindar iken birden bire yurtdışında şahid olduğum bazı hadiseler sonucu bu vaziyete geldim diyorsanız ben o konuda fazla yorum yapamayacağım.. zira istatistiklere baktığımız da hırsızlık tecavüz cinayet mevzularında bambaşka sonuçlar çıkıyor..
  4. 'Oflaz'

    İyiler Mutlaka Kazanır

    Meal ile değil de vakıf olduğu Arapça ile cevap veren birilerini görünce ateler a dönüyor..
  5. 'Oflaz'

    ATEİST SORASA BÖYLE GÜZEL SORU SORAR.

    Yanlışın var . o ayeti yazan Musa a.s :)
  6. 'Oflaz'

    Yıldızların yerlerine yemin etmek

    Getirdiğin saçma meal numarası ni yutturamadigin için mi birden çark ediyorsun..
  7. 'Oflaz'

    Yıldızların yerlerine yemin etmek

    Sen Türkçe yi bi sök te Arapça kenarda kalsın..
  8. 'Oflaz'

    Yıldızların yerlerine yemin etmek

    O zaman kes sesini kafana göre meal uydurma...
  9. 'Oflaz'

    Yıldızların yerlerine yemin etmek

    Bu ayet meallerini evde kendin mi hazırlıyorsun ?
  10. https://www.youtube.com/watch?v=hwQLQoruxrU&feature=youtube_gdata_player elinize fırsat geçse bu görüntülerin yüz misli yasanirdi.. Şimdi kalkmis neyin savunmasını yapıyorsunuz..
  11. 'Oflaz'

    Taksim gezi parkı

    Aç tavuk kendini darı anbarinda zannedermis..
  12. birader neredesin.. mail falan at ne

    vaziyettesin. numaran yine kayıp :) bebekler

    ellerinden öper:) selametle kal..

    tarih tekerrürden ibaret :)

    1. iLLeGaLTM

      iLLeGaLTM

      Abi mail adresin bende yok irtibatı kuralım özlettin kendini..Yeğenlerim nasıl onları bile merak ediyorum

  13. ebedi, nerelerdesin? İnsan gelir forumda bir iki şey yazar.

  14. 'Oflaz'

    4 dil bilen, çift masterlı imam !

    ha bi de bu vardı..
  15. 'Oflaz'

    4 dil bilen, çift masterlı imam !

    anladığınız kadarı yeter...
×
×
  • Yeni Oluştur...