Jump to content

Afrin olayı


Recommended Posts

1 hour ago, Mempish said:

Ne yapsalardı Yobazlara boyun eyip gel bizi kes mi deselerdi.  Peki Türkiyeye ne demeli 700 km lik Türk sınırın a IŞID dayandığında sesin çıkmıyordu. Suriye topraklarında bulunan Türbeyi taşımak için YPG yi  kullandınız. Salih Müslüm 5 tepedeki saraya kaç defa gitti senin haberin var mı. IŞID e çanak tutan El Nusraya Silah götüren senin MİT tırların değilmiydi. Ne çabuk unuttun. 

 

Bana ne yav? Hükümet sözcüsü müyüm ben? Hükümet yanlışlarının hesabını niye ben verecekmişim?

 

Afrin meselesi benim milli meselem ama hükümetin ondan önce yediği haltlar hükümetin .. yemesidir, hesabını benden soramazsın.

 

1 hour ago, Mempish said:

Türkiye de sabah kahvaltını yaparken okuduğun ve dolduruşa geldiğin yandaş medya gazetelerini okuyarak Kuzey Mezopotamya siyasetini anlayamazsın.

Sana Tavsiyem Önce konjöktürü öğren. Bilmediğin  bölgeye balıklama atlama. Sana burada An be an tarih yazarım.  

 

 

Yazdığın tarihte de hükümetin attığı yanlış adımların hesabını benden mi sorarsın? Konjonktürdür o, konjöktür değil. Sen önce o sözcüğü yazmayı bir öğren.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
  • İleti 623
  • Created
  • Son yanıt

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 hours ago, Tengiz said:

 

Bana ne yav? Hükümet sözcüsü müyüm ben? Hükümet yanlışlarının hesabını niye ben verecekmişim?

 

Afrin meselesi benim milli meselem ama hükümetin ondan önce yediği haltlar hükümetin .. yemesidir, hesabını benden soramazsın.

 

 

 

Yazdığın tarihte de hükümetin attığı yanlış adımların hesabını benden mi sorarsın? Konjonktürdür o, konjöktür değil. Sen önce o sözcüğü yazmayı bir öğren.

 

 

Ya sen nesin? Milli Meselenmiş. Afrinde üzüm bağın mı var. Soytarı padişahı Ceyhan boru hattına alternetif boru hattını oluşturacaklar diye  fitnelediler. Sen milliyetci isen ateist olamazsın . O zaman burada ne işin  var Ateist düşünce evrensel ve barışcıldır. Yok eğer Kürtlerle bir sorunun var ise onu da yaz ki bilelim. Kaldı ki antisemitist  bir davranış  içinde olduğun muhakkak.  Unutma ki Afrin Senin ülke sınırları içinde değil ama  bu ülkede 15 milyon kürt yaşar. Önce sırt çantanı al ve Güneydoğuya git. Bak bakiim sen mi sabırlısın  yoksa senden 50 yıl geride bırakılmış Güneydoğu halkları mı sabırlı. Bi git gez. Onlara bir selam ver. O mübarek dost elini uzat. Yüreklerinde evlat hasreti yanan bir senin anan mı sandın. Öyle boş boş konuşma Milli meseleymiş. Evinde sıcak odanda klavye kahramanlığıyla olmaz bunlar.  Artık gerçekleri görme zamanı gelmiştir. Koro halinde ötüşen hindi sürüsünden ayrıl ve yürekli ol.

Sehven yazdığım konjöktür lafını da almıyorum ulan İnadına könjöktür.

Link to post
Sitelerde Paylaş
41 dakika önce, Mempish yazdı:

Sen milliyetci isen ateist olamazsın . O zaman burada ne işin  var Ateist düşünce evrensel ve barışcıldır.

 

Hallaalla, niye ateist olunca milliyetçi olunamıyormuş? Ne yapalım, "Dünyanın tüm Kürtleri birleşin ve gelin, istediğiniz toprağımızı alın, sizin olsun, yeter ki barışalım" filan mı diyelim?

Ateist olmak default olarak geri zekalı olmayı da getiriyor mu?

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 3/6/2018 at 10:33, Antonius said:

Kusura alma ama ABD nin sağa sola Demokrasi götürdüğü bir aldatmacadır.Askerle,Silahlı teröristerle mevcut nizamı yıkmaya kalkarsa Demokrasi baştan sakattır.Demokrasiyi halk sandıkta istemelli 

 

Eee, biz ne dedik zaten?

 

ABD'nin demokrasi götürmesi, aldatmaca değildir. Cidden götürür, ama bu elbette ABD'nin mastürbasyonundan öteye gitmez. 

 

Demokrasi, içerden gelir, dışarıdan getirilemez.

 

Demokrasi'nin ilk kaidesi, bireylerin aynı zamanda ülkeyi yönetme sorumluluğuna ortak olduklarını kabul edip, bu sorumluluğun gereğini yapmalarıdır. Siz bu sorumluluğu taşımayan insanlarla demokrasi falan diye kuru gürültü yapmış olur, daha temelli batırırsınız ortalığı.

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
6 hours ago, Mempish said:

Ya sen nesin?

 

Bu vatanın vatandaşı. Benim mal ve can sağlığımı düşünmem de mi suç?

 

6 hours ago, Mempish said:

Afrinde üzüm bağın mı var.

 

Yoo. Yarın bunlar tünel kazıp Türkiye'ye sızacak, aldıkları son model silahlarla bize sıkacaklar. Bunu görmemek için enayi olmak lazım yani. Adam senin gözüne baka baka Öcalan bayrağı asmış, PKK ile el sıkışmış, Suriye'de propagandasını yapıyor. Ben mi dedim öyle yapın diye? Hayır, onlar bize savaş açtı, biz açmadık. Orada günbegün dış destekle büyüyen bir düşmanım var, namlusunu bana doğrultmuş, salak gibi "üzüm bağım mı var bana ne lan?" mı demem gerekiyor? Ben bugün oraya gitmezsem yarın onlar buraya gelecek, bu kadar basit. Git sosyalist arkadaşlarında parka, gitar çal sen.

 

6 hours ago, Mempish said:

Sen milliyetci isen ateist olamazsın

 

Ne alakası var milliyetçilikle? Adam benim düşmanım la, düşman düşman ! Gözümün içine bakıp senin düşmanınım diyor herif. Adam silahlanıyor, ordu topluyor, eğitim veriyor! Düşman adam ulan düşman bana. Benim evimin, hanemin güvenliğinin derdindeyim. Benim bu son derece insani endişelerim yüzünden milliyetçi mi olmam gerekiyor? Vatanperverim tabi, bu vatan benim evim. Adam yarın sızıp askerimi öldürecek, doktorumu kaçıracak, merkezlerde bomba patlatacak... Dün de yaptı yarın da yapacak. Ben bu vaziyet karşısında salak salak "pembe çiçekler, beyaz güvercinler" diye parklarda dolaşmam mı gerekiyor?

6 hours ago, Mempish said:

Ateist düşünce evrensel ve barışcıldır.

 

Ben mi dedim Suriyedeki Kürtleri PKK propagandasıyla örgütleyin diye? Bu barış denen mefhum iki taraflı olmuyor mu? Bana namlu çevirene öpücük mü atmam lazım? Siz enayiliğin kaçıncı sırasında bayrak tutuyorsunuz?

6 hours ago, Mempish said:

Kaldı ki antisemitist  bir davranış  içinde olduğun muhakkak.

 

Ney! Antisemitist mi?
 

Quote


isim Yahudilere karşı düşmanca duygular besleyen ve Yahudilere karşı ayırt edici önlemler alınmasını isteyen görüş

 

 

Bunu da mı sehven yazın? Ya siz sevgi pıtırcıkları yok mu...

 

6 hours ago, Mempish said:

Unutma ki Afrin Senin ülke sınırları içinde değil ama  bu ülkede 15 milyon kürt yaşar. Önce sırt çantanı al ve Güneydoğuya git. Bak bakiim sen mi sabırlısın  yoksa senden 50 yıl geride bırakılmış Güneydoğu halkları mı sabırlı.

 

Sen benim nerede yaşadığımı nereden biliyorsun yahu? Benim memleketimin yarısı Kürt, ben Kürtlerle birlikte büyüdüm. Bizim buralarda Kürt - Türk diye bir ayrım da yoktur çünkü herkesin ailesinde, atasında Kürt de var Türk de var. "Geride bırakılmış" nedir yav? Git babana söyle Hakkariye yatırım yapsın. Senin cebinde 100 bin lira para olsa gider para kazanabileceğin bir memlekete mi yaparsın yatırım yoksa Şırnakta mı yaparsın? Orada adamın can güvenliği yok mal güvenliği yok ne diye oraya gitsin yatırım yapsın? Adam bölgeye intikal ederken yolunun PKK'lılar tarafından kesilip aracının ateşe verilmeyeceğinin garantisi yok. Geri kalır tabi, ne olacaktı ya?

 

6 hours ago, Mempish said:

. Bi git gez. Onlara bir selam ver. O mübarek dost elini uzat. Yüreklerinde evlat hasreti yanan bir senin anan mı sandın.

 

Beni İzmirli falan sanıyorsun demek :)

 

6 hours ago, Mempish said:

Öyle boş boş konuşma Milli meseleymiş. Evinde sıcak odanda klavye kahramanlığıyla olmaz bunlar. 

 

Var benim bu çakallarla 3 yıl dişe diş mücadele etmişliğim ancak asker, polis olarak değil militan olarak. Merak etme, senden iyi tanırım kekoları.

 

6 hours ago, Mempish said:

Artık gerçekleri görme zamanı gelmiştir. Koro halinde ötüşen hindi sürüsünden ayrıl ve yürekli ol.

Sehven yazdığım konjöktür lafını da almıyorum ulan İnadına könjöktür.

 

Antisemitist öyle mi :)

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 hours ago, Tengiz said:

(1.Yazı)

Sen benim nerede yaşadığımı nereden biliyorsun yahu? Benim memleketimin yarısı Kürt, ben Kürtlerle birlikte büyüdüm. Bizim buralarda Kürt - Türk diye bir ayrım da yoktur çünkü herkesin ailesinde, atasında Kürt de var Türk de var. "Geride bırakılmış" nedir yav? Git babana söyle Hakkariye yatırım yapsın. Senin cebinde 100 bin lira para olsa gider para kazanabileceğin bir memlekete mi yaparsın yatırım yoksa Şırnakta mı yaparsın? Orada adamın can güvenliği yok mal güvenliği yok ne diye oraya gitsin yatırım yapsın? Adam bölgeye intikal ederken yolunun PKK'lılar tarafından kesilip aracının ateşe verilmeyeceğinin garantisi yok. Geri kalır tabi, ne olacaktı ya?

(2.Yazı)

Var benim bu çakallarla 3 yıl dişe diş mücadele etmişliğim ancak asker, polis olarak değil militan olarak. Merak etme, senden iyi tanırım kekoları.

 

 

Bende seni muhatap aldım.  1.yazıda Kürt, türk kardeşdir apo kalleştir diyorsun.  Başına taç ediyorsun.

                                                   2.yazıda  kürtlerle mücadele edip Keko diyorsun. Adamları resmen gömüyorsun.  Tabi sana göre bu keko bir şey bilmeyen kürt değilmi

Seni buraya Tayyip m i gönderdi. Nesin sen.? 

                                                   Sen Keko nedir bilirmisin.  

Keko wateya birayê. 

Tu mirovekî bêaqil e. 

Tengiz said deşte

kaguşa raşal pişte

êw kır hata mufir ki tişte

Bir kürt  tanıdığına keko nedir abi de tamam mı cahil kalma..

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Mempish said:

1.yazıda Kürt, türk kardeşdir apo kalleştir diyorsun.  Başına taç ediyorsun.

 

Hiçte öyle bir şey demiyorum. Türk Türkle, öz kardeş kardeşiyle bile gardaş olamaz çoğu zaman. Çıkar birliğidir bu.

 

Bugün Kürt çıkıp İstanbul'a gidebiliyor mu? Orada iş kurabiliyor, tutabiliyor mu? Sadece kimliğini göstermek suretiyle KKTC'ye gidebiliyor mu? İstediği okulda istediği bölümü okuma şansı var mı? Şartları tamamladığı taktirde ülkede istediği konuma gelebilir mi? Bu ülkede çıkarları var, o yüzden onların da ülkesi bu ülke, bu kadar basit. Bu ülke ne kadar Türk'ün ülkesiyse Kürdün de o kadar ülkesidir. Kürt çıkar der ki "kardeşim benim dilim yasak, yargıda eşitlik yok, iş imkanlarım yok..." ve iddiaları doğruysa derim "adam haklı kardeşim." O adamla her türlü siyasi mücadeleyi de veririm. Oradan bir tane o.ç çıkar "benim dilimi yasakladılar ben de gidip öğretmen öldüreceğim, 20 yaşında gariban askeri öldüreceğim böylece bu meseleyi çözeceğim" derse onu da ne yapmak gerekir? Anladın sen onu.

 

1 hour ago, Mempish said:

                                                   2.yazıda  kürtlerle mücadele edip Keko diyorsun. Adamları resmen gömüyorsun.  Tabi sana göre bu keko bir şey bilmeyen kürt değilmi

 

Hayır, keko Kürtçe'de abi demek değil mi? Ben atıfet olsun diye o sözcüğü kullanıyorum yoksa düpedüz onun bunun çocukları. Bir insanın şerefsiz olması geldiği kültürle değil kendi puştluğuyla ilgilidir. Ben Kürtlere hakaret etmiyorum, kültürüne bakmaksınız bu hain onun bunun çocuklarını tasvir ediyorum. Ben Kürtlerle birlikte büyüdüm, belki benim soyum sopumda da Kürtler vardır... PKK ile Kürt yurttaşın ne alakası var? Kürtte bu ülkede polis olup asker olup korucu olup Türkle birlikte bu illeti defetmek için kan döküyor, kanını döküyor.

 

 

 

 

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
2 hours ago, Tengiz said:

 

Hiçte öyle bir şey demiyorum. Türk Türkle, öz kardeş kardeşiyle bile gardaş olamaz çoğu zaman. Çıkar birliğidir bu.

 

Bugün Kürt çıkıp İstanbul'a gidebiliyor mu? Orada iş kurabiliyor, tutabiliyor mu? Sadece kimliğini göstermek surietiyle KKTC'ye gidebiliyor mu? İstediği okulda istediği bölümü okuma şansı var mı? Şartları tamamladığı taktirde ülkede istediği konuma gelebilir mi? Bu ülkede çıkarları var, o yüzden onların da ülkesi bu ülke, bu kadar basit. Bu ülke ne kadar Türk'ün ülkesiyse Kürdün de o kadar ülkesidir. Kürt çıkar der ki "kardeşim benim dilim yasak, yargıda eşitlik yok, iş imkanlarım yok..." ve iddiaları doğruysa derim "adam haklı kardeşim." O adamla her türlü siyasi mücadeleyi de veririm. Oradan bir tane o.ç çıkar "benim dilimi yasakladılar ben de gidip öğretmen öldüreceğim, 20 yaşında gariban askeri öldüreceğim böylece bu meseleyi çözeceğim" derse onu da ne yapmak gerekir? Anladın sen onu.

 

 

Hayır, keko Kürtçe'de abi demek değil mi? Ben atıfet olsun diye o sözcüğü kullanıyorum yoksa düpedüz onun bunun çocukları. Bir insanın şerefsiz olması geldiği kültürle değil kendi puştluğuyla ilgilidir. Ben Kürtlere hakaret etmiyorum, kültürüne bakmaksınız bu hain onun bunun çocuklarını tasvir ediyorum. Ben Kürtlerle birlikte büyüdüm, belki benim soyum sopumda da Kürtler vardır... PKK ile Kürt yurttaşın ne alakası var? Kürtte bu ülkede polis olup asker olup korucu olup Türkle birlikte bu illeti defetmek için kan döküyor, kanını döküyor.

 

 

 

 

 

Ben seni bir türlü anlayamadım. Türkmüsün arapmısın?  Tatlımısın ekşimisin?  

Nesin sen ya Tengiz den Türk diycem Said den arap çıkar.  kendinden çelişiyorsun. 

Kızsam mı ağlasam mı hıçkırsam mı yutkunsam mı?  

Düşüncelerin iyimser ideolojin matruşka gibi..

 

Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Mempish said:

Ben seni bir türlü anlayamadım. Türkmüsün arapmısın?  Tatlımısın ekşimisin?  

 

İnsanım ben işte, anadolunun, bu toprakların insanı. Buradaki insanlarla güvenlik, iş, sıhhat vb. konularda aynı çıkarları paylaşan insan. Sokakta gördüğün, yanından geçen, sigara içen... insan. Neyini anlamadın?

 

1 hour ago, Mempish said:

Nesin sen ya Tengiz den Türk diycem Said den arap çıkar.  kendinden çelişiyorsun. 

 

Arap olsam ne olacak? Türk olsam ne olacak? Ne değişecek senin için söylesene bi? Babamın annesi Türk, babası Kürt, Annemin annesi Ermeni, babası Arap olsun mesala. N'olacak şimdi?

 

1 hour ago, Mempish said:

Kızsam mı ağlasam mı hıçkırsam mı yutkunsam mı?  

Düşüncelerin iyimser ideolojin matruşka gibi..

 

Antisemitisttim hani?

tarihinde Tengiz tarafından düzenlendi
Link to post
Sitelerde Paylaş
1 hour ago, Tengiz said:

 

İnsanım ben işte, anadolunun, bu toprakların insanı. Buradaki insanlarla güvenlik, iş, sıhhat vb. konularda aynı çıkarları paylaşan insan. Sokakta gördüğün, yanından geçen, sigara içen... insan. Neyini anlamadın?

 

 

Arap olsam ne olacak? Türk olsam ne olacak? Ne değişecek senin için söylesene bi?

 

 

Antisemitisttim hani?

Antisemitist demekle kıyas yaptım. Aksi takdirde ırkçı diyecektim.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Şimdi bakın BOP hedefine emin adımlarla nasıl ilerliyor: Kürtler devlet olma yolunda ilk adım olarak gerilla savaşı yöntemlerinden düzenli ordu formatına geçtiler. Vurkaç savaşlarını bırakıp alan savunma pozisyonu aldılar. Bu, devletleşmede önemli bir adımdır.

 

Bundan sonra Kürtlere milli bir sembol, ulusal bir onur simgesi ve bir direniş destanı, kahramanlık öyküleri, şehitler, vatan savunması için kan dökmüş can vermiş serdengeçti efsaneleri lazımdı. Afrin... Zeytinliklerle çevrili güzel bir belde... Uğrunda savaşılacak, aşık olunacak, destanlaşmaya uygun, şirin bir yer. İşte sana milli bir onur sembolü... Millet olma yolunda biçilmiş kaftan!

 

Boşuna değil, Kandil Afrin'i sürekli takviye ediyor ve asla geri çekilmek, Afrin'i vermek yok diyor. Ölümüne, ne pahasına olursa olsun Afrin'i savunacaksınız talimatları veriyor. Kürt milliyet anlayışı böylece bileniyor. Afrin Kürt ulusal bilincinin yakıcı bir simgesi haline getiriliyor. 

 

Yarın ne olacak... Kürt ulusal onurunun aziz kahramanları, Kürt şehitlerimiz, vatanını savunmak için kahramanca direnen serdengeçti Kürt yiğitleri efsaneleri dilden dile yayılacak. Kürt ulusal bilinci bu şekilde oluşturulacak. Suriye stratejik haritalarına bir göz atmak yeterli. Önce işit Suriye'yi neredeyse ele geçirmiş, Suriye ordusu dar bir bölgeye sıkışmışken şu anda Suriye, ordu birlikleri ile Kürt güçleri arasında paylaşılmış şekilde. Kürtler işit bölgelerini ele geçirmiş, ordu alanını genişletmiş. BOP emin adımlarla Suriye'nin bölünmesini fiilen gerçekleştirmiş durumda.

 

Irak bölünmesi zaten sağlanmıştı, Suriye ile deniz çıkışı yönünde atak sürdürülmüş oldu. BOP un bu kadar emin adımlarla hedefine ilerlemesi ister istemez takdire şayan gözüküyor. Hedeflerinde hiç şaşma yok.

 

Afrin gerçekten bir simge. Burada ne olacağını nefes tutup beklense yeridir. Kürt koridorunun Akdeniz'e çıkması için kilit önemde bir serhat şehri, direniş simgesi haline getirildi. Adını kimselerin duymadığı bu zeytinliklerle çevrili şirin belde, bir kahramanlık, bir direniş destanı beşiği olmak için can atıyor. Dünyanın en çok konuşulan beldesi haline hızla geldi. Kandil'in kararlı direniş talimatları ile bileniyor ve savunma için can vermeye hazır düzenli ordu formatına geçmiş güçlerce ölümüne savunulmaya hazırlanıyor.

 

Stratejistler yerel bir milis gücünün koskoca bir ordu karşısında Afrin'i koruyabileceğine olasılık tanıyamıyorlar. Ama işte destanlar, kahramanlık simgesi serdengeçti öyküleri de böyle zor durumlarda yaratılır. Gerçekten nefesler tutulsa yeri... Tarih yazılacak... Ne olacak bilmek çok zor. Hedef orada, somut. Bekliyor. Afrin'i alacaksınız. Kandil ise takviye ediyor, direnin talimatı veriyor. Neye güveniyor? Tabii ki ABD ye...

 

Peki ne olacak? Ben bilmiyorum. Böyle bir durumun sonucunu kestirmek zor. Tahminim Türk ordusu Afrin'e eninde sonunda geç de güç de olsa girecek. Girememesi olasılığını zayıf görüyorum, bu sürpriz olur. Ondan sonrasını tahmin edemiyorum. Ama Afrin'in bir sembol ve ulusal onur simgesi haline geldiği ve daha da geleceği kesin.

 

Suriye sınır mayınları temizlendiğinde neler olacağı anlaşılmıştı. Bu mayınlar tekine temizlenmemişti yani... Durup dururken kimse böyle bir şey yapmaz. Bunu tabii ki BOP gerektirdi. BOP'un Suriye ayağı mayın temizleme ile start aldı. BOP CIA tarihinin en başarılı operasyonu olma yolunda ilerliyor.          

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu işit haydutlarına ne oluyor bilen var mı bu arada? Çoğunun öldürüldüğü elbette kesin ama görüldükleri yerde öldürülmüyorlardır herhalde. Sağ bırakılanları Guantanamo benzeri bir yere mi topluyorlar acaba? Sanırım öyle. Guantanamo uçakları vardı CIA'nın... Uçaklar El Kaideci teröristlerle dolunca havalanır ve uçakta sorgu başlar, çoğu sorgulamadan sağ çıkamayıp cesedi denize atılırdı. Uçak Guantanamo'ya indiğinde nedense öldürülüp denize atılmamış bir kaç kişi kalırdı. Guantanamo esirleri böyle toplandı. 

 

Hengamede bunlara neler yapıldığını düşünmüyoruz. Düşünmeye gerek de yok zaten...

Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu arada saplantılı, nefretten kör olmuş inatçıya tabii ki artık bir şey demeyeceğim. Denecek her laf dendi. Çerçöpün içinde Beşar Esad gibi bir pırıl parıl parlayan ikinci bir örnek gösteremedi.  Tabii ki olmadığı için gösteremez. O yüzden onu kaale alıp iki laf daha bile etmeye gerek duymuyorum.

Link to post
Sitelerde Paylaş
On 07.03.2018 at 23:38, Mempish yazdı:

Antisemitist demekle kıyas yaptım. Aksi takdirde ırkçı diyecektim.

Irkçı insanlar genelde ya kafadan üşütüktür yada hiç bir şey bilmiyordur milliyet biyolojik olarak hiç birşey ifade etmez sadece siyasi bir tanımdır ve sende bu sahte siyasi ırkı öbür sahte siyasi ırktan üstün görüyorsun tengizin de dediği gibi bir insan arap olsa ne değişecek türk olsa ne değişecek hala yazımı olurken içinden çok şey değişecek diyorsan yazık sana

Link to post
Sitelerde Paylaş
5 hours ago, ateistik said:

Irkçı insanlar genelde ya kafadan üşütüktür yada hiç bir şey bilmiyordur milliyet biyolojik olarak hiç birşey ifade etmez sadece siyasi bir tanımdır ve sende bu sahte siyasi ırkı öbür sahte siyasi ırktan üstün görüyorsun tengizin de dediği gibi bir insan arap olsa ne değişecek türk olsa ne değişecek hala yazımı olurken içinden çok şey değişecek diyorsan yazık sana

Bu söylem senin değil tengizin söylemidir. Konuşma kalıbı  hedefsiz sözler bir tek tengiz de var. Yoksa  sen saidmisin? :0_80cbc_37a71a73_L: 

Link to post
Sitelerde Paylaş

Dalga mı geçiyorsun said diye birşey yoktur bunlar müslümlerin uydurduğu bir yalan dan ibarettir olmayan bir varlık kimseyi sevemez ve kimsede olmayan varlığa ulaşamaz burası açık bir forum isteyen isteyene mesaj yazabilir ben sadece tengizin milliyetim farklı olsa nolcak? Sorusuna senin ben ırkçıyım demeni eleştirdim ve milliyet in herhangi bir anlam barındırmadığını söyledim  bu kadar

Link to post
Sitelerde Paylaş

Afrin'in savunulması bana tuhaf geliyor. Afrin'i korumak olanaksız olduğu halde bunu neden yapıyorlar. Afrin'i bir sembol haline getirmek istedikleri çok açık. Afrin dünyada adını duymadık kimsenin kalmayacağı bir sembol haline getirilecek. Bir direniş ve kahramanlık öyküsü çıkarılacak bundan. Buna ihtiyaçları olduğu için savunuyorlar.

 

Esad elbette Suriye için bir ulusal kahraman. Suriye'nin en zor zamanının lideri ve bu onu bir kahraman yapıyor. Suriyeli olsam Esad için savaşmaktan onur ve gurur duyardım. Suriyeli değilim o başka.

Link to post
Sitelerde Paylaş
3 saat önce, bozok yazdı:

koltuk hırsı

 

O kadar saçmalıyorsun ki zeka özürlü olduğun şüphesi taşıyorum. Dört dogmatik dinci yobaza mı bıraksın koltuğu? Bu Suriye'nin mahvolması demektir. Esad istese İngiltere'de paşalar gibi keyfine bakardı. Ülkesi için kendini ateşe attı. Ülkesi dört vahşi ilkel yobazın eline düşmesin diye kariyerini bırakıp ülkesine döndü, ateşten gömleği giydi.

Link to post
Sitelerde Paylaş

Tartışmaya katıl

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Yükleniyor ...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.


×
×
  • Yeni Oluştur...